Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:06:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 449 450 [451] 452 453 454 455 456 457 458 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022723 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22500 Dátum: 2014.06.27 péntek, 11:23:01 »

De sokkal informatívabbak.
"A macerás, de meg lehet oldani" mennyiben segítette a kérdezőt?


Ha már szerelte az mk3-ason, akkor a folyamattal tisztában van.
A macerásabb pedig magától értetődik, mert ugye a 3-asnál csak simám előrehúzta a fényszórót a 4-esnél meg kicsit "játszani" kell vele, hogy kijöjjön.
A "játszani"-t most pontról-pontra ugye nem kell leírnom, hogy hol álljon, melyik kézzel fogja meg a lámpát és hol és mikor, merre billentse....stb.
Ha ennyire "szájbarágósan" kellene leírni, jobb ha nem is áll neki.......mert "több lesz a halott, mint a sebesült".
De mivel van valamilyen tapasztalata, gondoltam elégséges..........főleg, hogy annyit kérdezett, hogy ki lehet-e.....  vigyor3


ui: nekem nincs is mindig regényt írni időm.........rövid, tömör válaszok....  Elég.   A többi csak gittrágás.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22501 Dátum: 2014.06.27 péntek, 11:45:17 »

De sokkal informatívabbak.
"A macerás, de meg lehet oldani" mennyiben segítette a kérdezőt?

kb pár oldallal ezelőtt mozzanatról mozzanatra leírtam a kivételét. keresni kellene... van itt minden...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22502 Dátum: 2014.06.27 péntek, 12:08:48 »

Ha már szerelte az mk3-ason, akkor a folyamattal tisztában van.


Nem, qvára másképp kell csinálni az mk3-ason, vagy akár azt is írhattad volna, hogy ha cserélt kispolszkin akkor ugyanúgy, csak egyí kicsit nehezebb.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22503 Dátum: 2014.06.27 péntek, 12:14:12 »

Nem, qvára másképp kell csinálni az mk3-ason, vagy akár azt is írhattad volna, hogy ha cserélt kispolszkin akkor ugyanúgy, csak egyí kicsit nehezebb.

Jól van...... okos vagy.
Mindegyik esetében ki kell venni a fényszórót. Egyiknél könnyű a másiknál sem nehéz csak kicsit másképp kell (macerásabb).

Be lehet kapni!  mf2

Egyébként nem is értem, hogy mit rugóztok itt........ ő szólt, hogy nem érti? Nem!  SU!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22504 Dátum: 2014.06.27 péntek, 12:30:25 »



Be lehet kapni!  mf2


Szeretnéd, mi?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22505 Dátum: 2014.06.27 péntek, 12:31:36 »

Nem, qvára másképp kell csinálni az mk3-ason, vagy akár azt is írhattad volna, hogy ha cserélt kispolszkin akkor ugyanúgy, csak egyí kicsit nehezebb.

Pl rönó megánon vagy honda CRV-n le kell venni a doblemezt, szóval bár BT-nek nem mondanék ellent, de GSR-nek tök igaza van. Pont úgy mint MK3-ason, csak ott 2 stiftet kellett kihúzni, itt két csavart és kibillenteni.
Amúgy a kispoláknál egy csavart a csomag tartóból, a többit meg a kocsi alól kellett kicsavarni, szóval tök másképp  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.27 péntek, 12:33:24 írta KOTTA » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22506 Dátum: 2014.06.27 péntek, 12:32:15 »

Szeretnéd, mi?  hehe
Amire gondoltam, mikor azt írtam. Azt szeretném ha bekapnád!  (Ló@)  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22507 Dátum: 2014.06.27 péntek, 12:33:49 »

Pl rönó megánon vagy honda CRV-n le kell venni a doblemezt, szóval bár BT-nek nem mondanék ellent, de Sakos-nak tök igaza van. Pont úgy mint MK3-ason, csak ott 2 stiftet kellett kihúzni, itt két csavart és kibillenteni.
Amúgy a kispoláknál egy csavart a csomag tartóból, a többit meg a kocsi alól kellett kicsavarni, szóval tök másképp  nyes

Elég a dobbetétet. De azt sem kell mert van rajta kivehető fedél.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22508 Dátum: 2014.06.27 péntek, 13:51:26 »

Pl rönó megánon vagy honda CRV-n le kell venni a doblemezt, szóval bár BT-nek nem mondanék ellent, de GSR-nek tök igaza van. Pont úgy mint MK3-ason, csak ott 2 stiftet kellett kihúzni, itt két csavart és kibillenteni.
Amúgy a kispoláknál egy csavart a csomag tartóból, a többit meg a kocsi alól kellett kicsavarni, szóval tök másképp  nyes
Szerintem meg a kispolákon is pont ugyanúgy kell: kiveszed a rossz izzót és beteszed helyére az újat. Aki meg ez alapján sem tudja megcsinálni az meg is érdemli.  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoltford
Vendég
« Új hozzászólás #22509 Dátum: 2014.06.27 péntek, 13:52:23 »

Minek lefújni? Rohad?

ha mar el kezd rohadni,akkor keso...megelozes keppen.
elozo fordos tapaztalataim alapjan 6-7 eves korban megjelenhet a hatso iveken a peronoszpora :-) ...bar ne legyen...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22510 Dátum: 2014.06.27 péntek, 14:37:42 »

Szerintem meg a kispolákon is pont ugyanúgy kell: kiveszed a rossz izzót és beteszed helyére az újat. Aki meg ez alapján sem tudja megcsinálni az meg is érdemli.  nyes

Úgy van!  Cheesy

 taps  eljen

Ennyi!  wave   Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22511 Dátum: 2014.06.27 péntek, 14:39:50 »

ha mar el kezd rohadni,akkor keso...megelozes keppen.
elozo fordos tapaztalataim alapjan 6-7 eves korban megjelenhet a hatso iveken a peronoszpora :-) ...bar ne legyen...

Nem kell általánosítani.
Én láttam már 3.5 éves mk4-en is rozsdás hátsó ívet.....ellenben az én 10.5 éves autómon (ott még  vigyor3) nem rozsdás.



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22512 Dátum: 2014.06.27 péntek, 16:18:28 »

Nem kell általánosítani.
Én láttam már 3.5 éves mk4-en is rozsdás hátsó ívet.....ellenben az én 10.5 éves autómon (ott még  vigyor3) nem rozsdás.




Pont ma linkelte be Tomi:
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/ot-honapos-autojat-ragja-a-rozsda-2262629
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22513 Dátum: 2014.06.27 péntek, 18:52:56 »

ez bármelyik tipussal előfordul.galvanizált elemek.nincsenek rendesen zsírtalanítva,ezért oxidálódik a festékk alatt.a szervíz hozzáállása viszont vérlázító....ford hungária valyon mit lépne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22514 Dátum: 2014.06.27 péntek, 22:10:17 »

ez bármelyik tipussal előfordul.galvanizált elemek.nincsenek rendesen zsírtalanítva,ezért oxidálódik a festékk alatt.a szervíz hozzáállása viszont vérlázító....ford hungária valyon mit lépne?
Tomikám: a "vajon" ly-al Grétzi-félék hergelése miatt íródott? Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22515 Dátum: 2014.06.27 péntek, 22:12:01 »

Tomikám: a "vajon" ly-al Grétzi-félék hergelése miatt íródott? Cheesy

Dehogy, ő így tuggya!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #22516 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 16:19:46 »

Sziasztok!
A valós km-ert meg lehet tudni valahogyan egy 2008-as 2,0 TDCI 103Kw-os Mondeonál,ha vissza van tekerve az óra? Úgy tudom,hogy elő lehet csalogatni valahogy a kocsi agyából.Tele van már a törpöm azzal,hogy óra szerint 120000km-nél klímakompresszort kell cserélni,kéttömegű kopog és még egy csomó apróság.
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22517 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:19:32 »

Sziasztok!
A valós km-ert meg lehet tudni valahogyan egy 2008-as 2,0 TDCI 103Kw-os Mondeonál,ha vissza van tekerve az óra? Úgy tudom,hogy elő lehet csalogatni valahogy a kocsi agyából.Tele van már a törpöm azzal,hogy óra szerint 120000km-nél klímakompresszort kell cserélni,kéttömegű kopog és még egy csomó apróság.

Üdv a Klubban.
1. Számold ki, hogy egy ilyen autó kb 3M körül van. (amúgy nincs, mert ezekkel az autókkal évente min. 50-70ekm-et megy a felhasználó és 4 évesen min. 200e van benne.
2. A 3Mből vond le a Te vételárad és vszinű ennyit költesz a rövid időm belül.
3. Utána már rendben lesz vele minden. Ha minden javítást és karbantartást elvégzel rajta, akkor még 400-at elmegy, utána meg bontódik...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Kopi78
Vendég
« Új hozzászólás #22518 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 18:06:42 »

Sziasztok!
A valós km-ert meg lehet tudni valahogyan egy 2008-as 2,0 TDCI 103Kw-os Mondeonál,ha vissza van tekerve az óra? Úgy tudom,hogy elő lehet csalogatni valahogy a kocsi agyából.Tele van már a törpöm azzal,hogy óra szerint 120000km-nél klímakompresszort kell cserélni,kéttömegű kopog és még egy csomó apróság.

Azért vannak csodák, 4 évesen 107-el vettem 6 évesen 135 van nálam benne, nem pörgettem vissza, van másik autó is mellette.....
Ha kintről hozott 1000%, hogy visszapörgetett.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22519 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 19:07:00 »

Azért vannak csodák, 4 évesen 107-el vettem 6 évesen 135 van nálam benne, nem pörgettem vissza, van másik autó is mellette.....
Ha kintről hozott 1000%, hogy visszapörgetett.
Hát ez bizony így van. Talán, ha direkt keresünk külföldöm, az meg sokak szerint nem éri meg... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #22520 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 22:39:09 »

Sziasztok!
A valós km-ert meg lehet tudni valahogyan egy 2008-as 2,0 TDCI 103Kw-os Mondeonál,ha vissza van tekerve az óra? Úgy tudom,hogy elő lehet csalogatni valahogy a kocsi agyából.Tele van már a törpöm azzal,hogy óra szerint 120000km-nél klímakompresszort kell cserélni,kéttömegű kopog és még egy csomó apróság.

VAJON MIÉRT AD ODA VALAKI EGY 25000 EUROS AUTÓT 7-8000-ÉRT? csodák nincsennek gondoljatok bele  egy megkimélt keveset futott 10m mondeot oda adnátok 2-3 m -ért? inkább életetek végéig használjátok, én 1,5 év alatt mentem vele 40000km most céges autóval járok tehát 2 év mulva is ennyi lesz benne kifogja elhinni valószinű  senki nem is fogom eladni, majd ki halok belőle.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22521 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 00:50:02 »

Azért vannak csodák, 4 évesen 107-el vettem 6 évesen 135 van nálam benne, nem pörgettem vissza, van másik autó is mellette.....
Ha kintről hozott 1000%, hogy visszapörgetett.

Mindegy, hogy kintről hozott vagy itthoni. Ne a kilómétereket nézzétek, hanem az állapotot mindig.
Naplózva
mentor33
Vendég
« Új hozzászólás #22522 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:13:11 »

Hello!
Most vettem egy MK3 kombit, az eső szenzor nem működik. Tudna valaki segíteni a hiba keresés folyamatában?
Kösz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22523 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:31:15 »

Hello!
Most vettem egy MK3 kombit, az eső szenzor nem működik. Tudna valaki segíteni a hiba keresés folyamatában?
Kösz.

Miért a IV-es Mondeoknál kérdezed?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #22524 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:35:37 »

Miért a IV-es Mondeoknál kérdezed?
Biztos azért, mert ti III-as Mondeo-sok nem tudtok semmire választ adni! eplus2 eplus2 eplus2
Vagy csak Téged akart elkerülni!!!  hehe hehe hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22525 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:39:59 »

Biztos azért, mert ti III-as Mondeo-sok nem tudtok semmire választ adni! eplus2 eplus2 eplus2
Vagy csak Téged akart elkerülni!!!  hehe hehe hehe

Egyik sem jött be....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22526 Dátum: 2014.07.01 kedd, 16:47:07 »

VAJON MIÉRT AD ODA VALAKI EGY 25000 EUROS AUTÓT 7-8000-ÉRT? csodák nincsennek gondoljatok bele  egy megkimélt keveset futott 10m mondeot oda adnátok 2-3 m -ért? inkább életetek végéig használjátok, én 1,5 év alatt mentem vele 40000km most céges autóval járok tehát 2 év mulva is ennyi lesz benne kifogja elhinni valószinű  senki nem is fogom eladni, majd ki halok belőle.

Én most már el fogom hinni  vigyor3.
Majd ha úgy gondolod, hogy eladod 3 milla körüli összegért, én megveszem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22527 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:37:39 »

VAJON MIÉRT AD ODA VALAKI EGY 25000 EUROS AUTÓT 7-8000-ÉRT? csodák nincsennek gondoljatok bele  egy megkimélt keveset futott 10m mondeot oda adnátok 2-3 m -ért? inkább életetek végéig használjátok, én 1,5 év alatt mentem vele 40000km most céges autóval járok tehát 2 év mulva is ennyi lesz benne kifogja elhinni valószinű  senki nem is fogom eladni, majd ki halok belőle.

nem így van.
1. kihozod a szalonból -10%
2. első év -10%
3. második-harmadik év -20 -20%
4. kilóméter és állapotkorrekciók 0-> -30%
5. előírások, emisszióra vagy futott kilóméterre az adott ipari ágazatokban (van olyan állami cég, ahol 200eKm-nél többet nem futhat a kocsi)
6. milyen gyorsan kell a pénz

Szóval, ha nézel egy full-os 10M-es mondeót (amit már 9-ért elhozhatsz), akkor az a legjobb esetben, 3 évesen ér 4-4.5M-t ha hibátlan és töretlen, nomeg nincs benne csillió Km.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22528 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:58:38 »


Szóval, ha nézel egy full-os 10M-es mondeót (amit már 9-ért elhozhatsz), akkor az a legjobb esetben, 3 évesen ér 4-4.5M-t ha hibátlan és töretlen, nomeg nincs benne csillió Km.
Ebben az a legnagyobb szemétség, hogy a lízingcégek, akár 15-22% kedvezményt is kapnak. Tehát a 10M autó, lehet, hogy csak 8M. És ők tudják, hogy ki kapja a kocsit, ki jár vele, hol és hogyan lett javítva... Na, ezeknek 1-2 évre előre megvan a gazdája. Ennél csak azok a céges tulajdonú autók a jobbak, amiket azért vesznek meg direkt, hogy 3-4 évesen a tiéd lehessen...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #22529 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:49:24 »

nem így van.
1. kihozod a szalonból -10%
2. első év -10%
3. második-harmadik év -20 -20%
4. kilóméter és állapotkorrekciók 0-> -30%
5. előírások, emisszióra vagy futott kilóméterre az adott ipari ágazatokban (van olyan állami cég, ahol 200eKm-nél többet nem futhat a kocsi)
6. milyen gyorsan kell a pénz

Szóval, ha nézel egy full-os 10M-es mondeót (amit már 9-ért elhozhatsz), akkor az a legjobb esetben, 3 évesen ér 4-4.5M-t ha hibátlan és töretlen, nomeg nincs benne csillió Km.
ez világos aki új autót vesz az tisztában van ezzel, de azért ne csodálkozzon senki ha a nagy értékvesztésű autóra sokat kell költeni , mert vélhetőleg megkereste azt pénzt amit az első tulaj gondolt a használattal elérni, és inkább szabadul tőle és vesz megint egy újjat
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22530 Dátum: 2014.07.01 kedd, 22:36:00 »

Ebben az a legnagyobb szemétség, hogy a lízingcégek, akár 15-22% kedvezményt is kapnak. Tehát a 10M autó, lehet, hogy csak 8M. És ők tudják, hogy ki kapja a kocsit, ki jár vele, hol és hogyan lett javítva... Na, ezeknek 1-2 évre előre megvan a gazdája. Ennél csak azok a céges tulajdonú autók a jobbak, amiket azért vesznek meg direkt, hogy 3-4 évesen a tiéd lehessen...
A fenéket, a fordokat alapból nagyon erős árengedménnyel kínálják újonnan. Már a  III-as de a IV-es mondeora is többkörös alkudozásom volt és mindkettőt 20% feletti árengedménnyel hoztam el  magánemberként és nem cégként. Így a 10M mondeo az nem lehet, hanem tényleg csak 8M, akkor ez miért ne látszódjék utána a használt autó árában is?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22531 Dátum: 2014.07.02 szerda, 00:16:41 »

ez világos aki új autót vesz az tisztában van ezzel, de azért ne csodálkozzon senki ha a nagy értékvesztésű autóra sokat kell költeni , mert vélhetőleg megkereste azt pénzt amit az első tulaj gondolt a használattal elérni, és inkább szabadul tőle és vesz megint egy újjat

ez tapasztalatom szerint nem igaz (mondjuk a mondi nem nagy értékű autó). Én 3 évesen vettem meg 3.5M Ft-ért a titánium felszereltésgűt és nem nyeli a pénzt. Rengeteg dolog miatt vehet valaki új atót, de leginkább azért, mert megengedheti magának. Nyilván 3-4 éves kor után vannak kopó alkatrészek (féktárcsa, némely gömbcsukló...), de ezek nem nagy dolgok. Ezért nem vennék 5MFt-al többért egy autót. Persze, ha dögivel lenne lóvé, akkor nem érdekelne.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22532 Dátum: 2014.07.02 szerda, 06:44:28 »

A fenéket, a fordokat alapból nagyon erős árengedménnyel kínálják újonnan. Már a  III-as de a IV-es mondeora is többkörös alkudozásom volt és mindkettőt 20% feletti árengedménnyel hoztam el  magánemberként és nem cégként. Így a 10M mondeo az nem lehet, hanem tényleg csak 8M, akkor ez miért ne látszódjék utána a használt autó árában is?
OK, én még sosem vetten új mondeót. Én arra céloztam, hogyha egy 8M autót 4 évesen 120ekm-el "kifogástalan" állapotban 3-ért megveszed, akkor az vagy nem kifogástalan vagy nem 120ekm...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22533 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:03:12 »

nem így van.
1. kihozod a szalonból -10%
2. első év -10%
3. második-harmadik év -20 -20%
4. kilóméter és állapotkorrekciók 0-> -30%
5. előírások, emisszióra vagy futott kilóméterre az adott ipari ágazatokban (van olyan állami cég, ahol 200eKm-nél többet nem futhat a kocsi)
6. milyen gyorsan kell a pénz

Szóval, ha nézel egy full-os 10M-es mondeót (amit már 9-ért elhozhatsz), akkor az a legjobb esetben, 3 évesen ér 4-4.5M-t ha hibátlan és töretlen, nomeg nincs benne csillió Km.
A gond csak ott van, hogy a 3 éves 3M-ós példánytól is ezt várják el a vevők.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22534 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:03:24 »

Szeretném lecserélni az ezüst bevonatú gombsort, feketére (mert már amúgy is lekopott)

http://www.monarda.hu/navi.jpg színűt szeretnék, de csak http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/109/5768/35759506/navi-ford-nx-dvd-7010075076117887308.JPG tud mondani a ford.

Ehhez kéne egy olyan alvázszám amin gyárilag a fekete van hogy a ford m.szerviz tudjon nekem mondani árat a fekete színű gombsorra, mert nekik csak ezüstöt hoz.

Vélhetően a két gombsor méretben megegyezik, de ez az ezüst bevonat már évek óta csak mállik és mostmár teljesen kuka.

Privátba kérném ha lehet.


köszi
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22535 Dátum: 2014.07.02 szerda, 11:27:00 »

Szeretném lecserélni az ezüst bevonatú gombsort, feketére (mert már amúgy is lekopott)

http://www.monarda.hu/navi.jpg színűt szeretnék, de csak http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/109/5768/35759506/navi-ford-nx-dvd-7010075076117887308.JPG tud mondani a ford.

Ehhez kéne egy olyan alvázszám amin gyárilag a fekete van hogy a ford m.szerviz tudjon nekem mondani árat a fekete színű gombsorra, mert nekik csak ezüstöt hoz.

Vélhetően a két gombsor méretben megegyezik, de ez az ezüst bevonat már évek óta csak mállik és mostmár teljesen kuka.

Privátba kérném ha lehet.


köszi

Valószínűleg azért csak az ezüstszínűhöz van termékszám, mert azt kell csak cserélni. Gyári hibás az összes és ezt a Ford úgy oldja meg, hogy ezek után ingyenes csere helyett egy már pofátlannak tekinthető ár háromszorosát kérik a gombokért.

A válasz már csak azért sem privátba kéretik, mert többünket érdekel ilyen megoldás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22536 Dátum: 2014.07.02 szerda, 11:53:37 »

Lenne valaki, akit meg lehet kérni szépen megkérni privátban, hogy hogy nézzen utána alvázszám alapján egy mk4 szerviztörténetnek? Előre is köszönöm.  worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22537 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:08:05 »

Lenne valaki, akit meg lehet kérni szépen megkérni privátban, hogy hogy nézzen utána alvázszám alapján egy mk4 szerviztörténetnek? Előre is köszönöm.  worship
Szerviz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22538 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:11:09 »

Lenne valaki, akit meg lehet kérni szépen megkérni privátban, hogy hogy nézzen utána alvázszám alapján egy mk4 szerviztörténetnek? Előre is köszönöm.  worship
Mégis a közösbe írtad....   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22539 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:02:27 »

Szerviz?
Vétel.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22540 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:36:47 »

Vétel.
Úgy értem, hogy mi is onnan tudjuk lekérdezni. Próbáltad már szerviznél?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22541 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:54:34 »

Úgy értem, hogy mi is onnan tudjuk lekérdezni. Próbáltad már szerviznél?
Bocs. Holnapra ígértek egy szervizes embert (ismerős ismerőse), gondoltam hátha itt is akad egy. Látatlanba nem nagyon szeretnek kiadni a szervizek infókat.
Naplózva
tbodnar
Vendég
« Új hozzászólás #22542 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 16:11:16 »

Sziasztok.

5 hónapja vásároltam MK4 MONDEOmat, most volt benne olaj csere  viszont a minap felvillant egy figyelmeztetés /oil szerviz/ .
Az olajszint rendben.
Szerintem nem törölték a szervízben.
Tudom.
"Tedd gyújtásra a verdát (II állás)
Nyomd egyszerre legalább 15 másodpercig a fék- és gázpedált"
Nekem az a gondom nincs hozzá kulcsom START GOMBOS + automata.
Most mi tegyek?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #22543 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 16:17:41 »

Sziasztok.

5 hónapja vásároltam MK4 MONDEOmat, most volt benne olaj csere  viszont a minap felvillant egy figyelmeztetés /oil szerviz/ .
Az olajszint rendben.
Szerintem nem törölték a szervízben.
Tudom.
"Tedd gyújtásra a verdát (II állás)
Nyomd egyszerre legalább 15 másodpercig a fék- és gázpedált"
Nekem az a gondom nincs hozzá kulcsom START GOMBOS + automata.
Most mi tegyek?
A Te esetedre is volt már leírás, de én nem emlékszem rá. Próbálj rákeresni, de az is lehet h vki majd leírja.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tbodnar
Vendég
« Új hozzászólás #22544 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 16:29:17 »

Kerestem de akkor még keresek tovább.
köszi.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22545 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 16:49:46 »

Sziasztok.

5 hónapja vásároltam MK4 MONDEOmat, most volt benne olaj csere  viszont a minap felvillant egy figyelmeztetés /oil szerviz/ .
Az olajszint rendben.
Szerintem nem törölték a szervízben.
Tudom.
"Tedd gyújtásra a verdát (II állás)
Nyomd egyszerre legalább 15 másodpercig a fék- és gázpedált"
Nekem az a gondom nincs hozzá kulcsom START GOMBOS + automata.
Most mi tegyek?

Azért a mondiban nem csak a Km-t számolja az szervizre. Nézd meg az olaj állapotát, mennyiségét, levegőszűrőt esetleg fújd át.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22546 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 17:24:12 »

Sziasztok.

5 hónapja vásároltam MK4 MONDEOmat, most volt benne olaj csere  viszont a minap felvillant egy figyelmeztetés /oil szerviz/ .
Az olajszint rendben.
Szerintem nem törölték a szervízben.
Tudom.
"Tedd gyújtásra a verdát (II állás)
Nyomd egyszerre legalább 15 másodpercig a fék- és gázpedált"
Nekem az a gondom nincs hozzá kulcsom START GOMBOS + automata.
Most mi tegyek?
Gombos autónál meglepő módon a START gomb megmyomásával adsz rá gyújtást.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tbodnar
Vendég
« Új hozzászólás #22547 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 17:30:19 »

Gombos autónál meglepő módon a START gomb megmyomásával adsz rá gyújtást.
Oké de ugy beindul a motor!!!!!
Naplózva
tbodnar
Vendég
« Új hozzászólás #22548 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 18:26:36 »

Oké de ugy beindul a motor!!!!!
sikerült reseteltem
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22549 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 18:52:08 »

Oké de ugy beindul a motor!!!!!

Ha nem nyomod egyik pedált sem, akkor nem. Ilyen egyszerű ám.... wave
Meg az sem mindegy, meddig nyomod a gombot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 444 445 446 447 448 449 450 [451] 452 453 454 455 456 457 458 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.