Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 04:37:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 518 519 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11286446 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #25550 Dátum: 2015.01.31 szombat, 18:23:04 »

Nekem csak Sonym van, de úgy jártam vele, hogy új korában raktam bele egy 8GB-os pendrive-ot, s ez az autó kb 6 éves korára elkezdett rosszalkodni.
Azt hittem az USB modullal lesz vmi, de beraktam most egy 32GB-os másik drive-ot (ez is egyébként kb 3 éves) s ezzel most pöpecül megy...


Köszi a választ, én most szaszeroltam ki, hogy az SD-kártya ment tönkre, egy "normál" pendrive-val minden ok! Úgy látszik ez az ötlet nem volt jó, valamiért kinyírta a kártyát (nem is értem egyébként, hogy hogyan...)

P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25551 Dátum: 2015.01.31 szombat, 19:17:41 »

Üdv mindenkinek. Segítség kellene de nagyon, ja és sürgősen. Járt már úgy valaki, hogy az MK4 5 ajtósnál az 5. ajtó először nem csukódott be, aztán mikor nagy nehezen helyére ment, utána meg nem lehet kinyitni. Se a távirányító, sem az ajtón lévő gomb nem nyitja. Csak kerreg de nem engedi el az ajtót. Belülről eddig nem sikerült lebontani a kárpitot. ( műanyagot ) Gondolom nyitott ajtónál lehetne. El vagyok keseredve, hogy ennyi eszük nem volt a gyártónak, hogy tegyenek oda egy kivehető ajtót, amin keresztül hozzá lehetne férni a zárhoz belülről. Ja és kulccsal ugye nem nyitható, nincs semmi mechanikus nyitási lehetőség. 3 hónapja van meg de most megfordult a fejembe, ha még egy két ilyen bosszúság, akkor lehet megy a portáról. A szervószivattyú egyre hangosabb, lehet tönkre fog menni. A szélvédő,  első hátsó, a tükör, az ablakmosó  fúvókák fűtése mindig bekapcsol 5 C fok alatt.
Nem ezt vártam egy 5-6 éves 125000km futott autónál. Először nagyon meg voltam elégedve, de ez kezd megfordulni. A nyitási problémára visszatérve,  gondoltam lekötni az akku sarut egy időre, de nem hiszem hogy ez megoldja. A többi ajtó egyenlőre működik. Most jelenleg olyan állapotban vagyok, hogy felgyújtanám. Köszönöm, gyufát benzint nem kérek, inkább tanácsot, ha tud valaki segíteni.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25552 Dátum: 2015.01.31 szombat, 19:54:07 »

Üdv mindenkinek. Segítség kellene de nagyon, ja és sürgősen. Járt már úgy valaki, hogy az MK4 5 ajtósnál az 5. ajtó először nem csukódott be, aztán mikor nagy nehezen helyére ment, utána meg nem lehet kinyitni. Se a távirányító, sem az ajtón lévő gomb nem nyitja. Csak kerreg de nem engedi el az ajtót. Belülről eddig nem sikerült lebontani a kárpitot. ( műanyagot ) Gondolom nyitott ajtónál lehetne. El vagyok keseredve, hogy ennyi eszük nem volt a gyártónak, hogy tegyenek oda egy kivehető ajtót, amin keresztül hozzá lehetne férni a zárhoz belülről. Ja és kulccsal ugye nem nyitható, nincs semmi mechanikus nyitási lehetőség. 3 hónapja van meg de most megfordult a fejembe, ha még egy két ilyen bosszúság, akkor lehet megy a portáról. A szervószivattyú egyre hangosabb, lehet tönkre fog menni. A szélvédő,  első hátsó, a tükör, az ablakmosó  fúvókák fűtése mindig bekapcsol 5 C fok alatt.
Nem ezt vártam egy 5-6 éves 125000km futott autónál. Először nagyon meg voltam elégedve, de ez kezd megfordulni. A nyitási problémára visszatérve,  gondoltam lekötni az akku sarut egy időre, de nem hiszem hogy ez megoldja. A többi ajtó egyenlőre működik. Most jelenleg olyan állapotban vagyok, hogy felgyújtanám. Köszönöm, gyufát benzint nem kérek, inkább tanácsot, ha tud valaki segíteni.
"A szélvédő,  első hátsó, a tükör, az ablakmosó  fúvókák fűtése mindig bekapcsol 5 C fok alatt."
ennek inkább örülj, a többi meg elektromos és kopó alkatarész hiba. jobb ha hozzászoksz. szervíz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.01 vasárnap, 00:01:27 írta Arabic » Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #25553 Dátum: 2015.01.31 szombat, 19:55:29 »

Üdv mindenkinek. Segítség kellene de nagyon, ja és sürgősen. Járt már úgy valaki, hogy az MK4 5 ajtósnál az 5. ajtó először nem csukódott be, aztán mikor nagy nehezen helyére ment, utána meg nem lehet kinyitni. Se a távirányító, sem az ajtón lévő gomb nem nyitja. Csak kerreg de nem engedi el az ajtót. Belülről eddig nem sikerült lebontani a kárpitot. ( műanyagot ) Gondolom nyitott ajtónál lehetne. El vagyok keseredve, hogy ennyi eszük nem volt a gyártónak, hogy tegyenek oda egy kivehető ajtót, amin keresztül hozzá lehetne férni a zárhoz belülről. Ja és kulccsal ugye nem nyitható, nincs semmi mechanikus nyitási lehetőség. 3 hónapja van meg de most megfordult a fejembe, ha még egy két ilyen bosszúság, akkor lehet megy a portáról. A szervószivattyú egyre hangosabb, lehet tönkre fog menni. A szélvédő,  első hátsó, a tükör, az ablakmosó  fúvókák fűtése mindig bekapcsol 5 C fok alatt.
Nem ezt vártam egy 5-6 éves 125000km futott autónál. Először nagyon meg voltam elégedve, de ez kezd megfordulni. A nyitási problémára visszatérve,  gondoltam lekötni az akku sarut egy időre, de nem hiszem hogy ez megoldja. A többi ajtó egyenlőre működik. Most jelenleg olyan állapotban vagyok, hogy felgyújtanám. Köszönöm, gyufát benzint nem kérek, inkább tanácsot, ha tud valaki segíteni.






Szia! kimentem megnéztem ,valóban nem lehet kinyitni belülről a csomi tartót,amit még elkövetnék helyedben,hogy rátámaszkodnák a hátsó ajtóra és ugy próbálnám meg kattanás után felnyitni,lehet feszül a hidegben és ezért nem tud nyitni,de még régebben olvastam,hogy ez "tipusbetegség" vagy mi,tudom ez nem vigasztal

 a másik problémád pedig szerintem nem probléma ,az én gépem is igy müködik,vagyis érzékeli a hőmérsékletet és autómatic bekapcsolja a szélvédő fűtéseket amit majd kézzel kikapcsolhatsz ha nincs rá szükséged,én pl. örülök ennek az opciónak
Naplózva
Sanyesz
Vendég
« Új hozzászólás #25554 Dátum: 2015.01.31 szombat, 20:31:21 »

Sziasztok!

A 2010-es Mondeóban (2.0 diesel, 120 ezer km) mostanság lenne vezérműszíj csere.
Milyen szettet (vízpumpával, görgővel...stb) ajánlotok a cseréhez?

Előre is köszi!
Üdv.:Sanyi
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.31 szombat, 20:35:23 írta Sanyesz » Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #25555 Dátum: 2015.01.31 szombat, 21:19:56 »

Sziasztok!

A 2010-es Mondeóban (2.0 diesel, 120 ezer km) mostanság lenne vezérműszíj csere.
Milyen szettet (vízpumpával, görgővel...stb) ajánlotok a cseréhez?

Előre is köszi!
Üdv.:Sanyi

Mièrt akarod cserèlni? Csak a biztonság kedvèèrt? Gyárilag 200E írnak elő...az enyèmben lassan 190E lesz ès most tervezgetem...
Egyèbkènt ha nem gyárit, akkor Gates vagy Conti szíj megteszi....
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #25556 Dátum: 2015.01.31 szombat, 23:38:31 »

Üdv mindenkinek. Segítség kellene de nagyon, ja és sürgősen. Járt már úgy valaki, hogy az MK4 5 ajtósnál az 5. ajtó először nem csukódott be, aztán mikor nagy nehezen helyére ment, utána meg nem lehet kinyitni. Se a távirányító, sem az ajtón lévő gomb nem nyitja. Csak kerreg de nem engedi el az ajtót. Belülről eddig nem sikerült lebontani a kárpitot. ( műanyagot ) Gondolom nyitott ajtónál lehetne. El vagyok keseredve, hogy ennyi eszük nem volt a gyártónak, hogy tegyenek oda egy kivehető ajtót, amin keresztül hozzá lehetne férni a zárhoz belülről. Ja és kulccsal ugye nem nyitható, nincs semmi mechanikus nyitási lehetőség. 3 hónapja van meg de most megfordult a fejembe, ha még egy két ilyen bosszúság, akkor lehet megy a portáról. A szervószivattyú egyre hangosabb, lehet tönkre fog menni. A szélvédő,  első hátsó, a tükör, az ablakmosó  fúvókák fűtése mindig bekapcsol 5 C fok alatt.
Nem ezt vártam egy 5-6 éves 125000km futott autónál. Először nagyon meg voltam elégedve, de ez kezd megfordulni. A nyitási problémára visszatérve,  gondoltam lekötni az akku sarut egy időre, de nem hiszem hogy ez megoldja. A többi ajtó egyenlőre működik. Most jelenleg olyan állapotban vagyok, hogy felgyújtanám. Köszönöm, gyufát benzint nem kérek, inkább tanácsot, ha tud valaki segíteni.

Azt miért tartod problémásnak, hogy a fűtések automatikusan bekapcsolnak? Gondolom bizonyos idő után (?15 perc?) automatikusan ki is kapcsolnak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25557 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 06:50:25 »

Üdv mindenkinek. Segítség kellene de nagyon, ja és sürgősen. Járt már úgy valaki, hogy az MK4 5 ajtósnál az 5. ajtó először nem csukódott be, aztán mikor nagy nehezen helyére ment, utána meg nem lehet kinyitni. Se a távirányító, sem az ajtón lévő gomb nem nyitja. Csak kerreg de nem engedi el az ajtót. Belülről eddig nem sikerült lebontani a kárpitot. ( műanyagot ) Gondolom nyitott ajtónál lehetne. El vagyok keseredve, hogy ennyi eszük nem volt a gyártónak, hogy tegyenek oda egy kivehető ajtót, amin keresztül hozzá lehetne férni a zárhoz belülről. Ja és kulccsal ugye nem nyitható, nincs semmi mechanikus nyitási lehetőség. 3 hónapja van meg de most megfordult a fejembe, ha még egy két ilyen bosszúság, akkor lehet megy a portáról. A szervószivattyú egyre hangosabb, lehet tönkre fog menni. A szélvédő,  első hátsó, a tükör, az ablakmosó  fúvókák fűtése mindig bekapcsol 5 C fok alatt.
Nem ezt vártam egy 5-6 éves 125000km futott autónál. Először nagyon meg voltam elégedve, de ez kezd megfordulni. A nyitási problémára visszatérve,  gondoltam lekötni az akku sarut egy időre, de nem hiszem hogy ez megoldja. A többi ajtó egyenlőre működik. Most jelenleg olyan állapotban vagyok, hogy felgyújtanám. Köszönöm, gyufát benzint nem kérek, inkább tanácsot, ha tud valaki segíteni.

Szia!

Mit lehet tudni a paripáról azzal kapcsolatban, hogy honnan jött és hogy volt-e törve.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #25558 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 09:05:33 »

Sziasztok!

A 2010-es Mondeóban (2.0 diesel, 120 ezer km) mostanság lenne vezérműszíj csere.
Milyen szettet (vízpumpával, görgővel...stb) ajánlotok a cseréhez?

Előre is köszi!
Üdv.:Sanyi

Szia!

Gates vagy SKF vagy INA... én ezeket ajánlom. Egyébként ezek mind "lego" készletek, mivel a Gates gyártja a szíjat, SKF vagy INA  meg általában a görgőt és feszítőt.

Én ezeket venném:
https://alkatreszek.hu/vezermuszij_keszlet_gates?cikkkod=GAT+K015606XS%7CLA#.VM3eGJ2G-kE

Vízpumpa:
https://alkatreszek.hu/vizszivattyU_fiat_lancia_psa_307_96-_graf?cikkkod=GRA+PA861%7CP#.VM3d5p2G-kE
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25559 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 10:49:04 »

Sziasztok!

A 2010-es Mondeóban (2.0 diesel, 120 ezer km) mostanság lenne vezérműszíj csere.
Milyen szettet (vízpumpával, görgővel...stb) ajánlotok a cseréhez?

Előre is köszi!
Üdv.:Sanyi

Szia!

Van valami oka, hogy ilyen korán cseréled a vezérlést?
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25560 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 11:37:56 »

Szia!

Mit lehet tudni a paripáról azzal kapcsolatban, hogy honnan jött és hogy volt-e törve.

Elméletileg törve nem volt. Vétel előtt festékmérővel körbe lett nézve. Casco kötésnél is megnézték, a jobb első sárvédő volt javítva, de azt mondták is. Annak is a jobb első sarka. A festék is ott volt vastagabb, a többi részén nem. Kb 100000km-ig cégnél vezetőnek volt az autója, aztán aki megvette az is megadott neki mindent a szerviz könyv alapján. Tudom az nem tuti, de nagyon rendben volt az autó. Ha törve is volt akkor profin csinálták meg. Hézagok egyformák stb. Bár a jobb első lámpám nagynyomású mosás után párás az egyik sarka. A motortérben nem látszik hogy törve lett volna. Ma megpróbálom az akku sarut levenni, tegnap ismerős is javasolta. Focusa van. Hasonló problémái voltak, ajtó zár illetve nyitási probléma.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25561 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 11:42:39 »

Azt miért tartod problémásnak, hogy a fűtések automatikusan bekapcsolnak? Gondolom bizonyos idő után (?15 perc?) automatikusan ki is kapcsolnak.

Azért tartom problémának, mert általában garázsból indul az autó. Ott meg se pára se lefagyás. Ilyenkor minek menjen? Majd ha szükségem van rá én bekapcsolom, gondoltam, de sajnos nem megy. Haveré 2014 1.6 ecoboost, már nem kapcsol be automatán.  Volt hogy utcán állt az autó, elindulok nem kapcsolt be, kb 100 m után a menetszéltől lement a hőmérséklet 5C alá, bekapcsolt. A lámpákon láttam, hogy megfogja az autót, nem tudom mennyi  watt, de jobban örülnék ha én szabályozhatnám. De kinek a pap kinek a papné. nyes
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #25562 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 12:30:08 »

Elméletileg törve nem volt. Vétel előtt festékmérővel körbe lett nézve. Casco kötésnél is megnézték, a jobb első sárvédő volt javítva, de azt mondták is. Annak is a jobb első sarka. A festék is ott volt vastagabb, a többi részén nem. Kb 100000km-ig cégnél vezetőnek volt az autója, aztán aki megvette az is megadott neki mindent a szerviz könyv alapján. Tudom az nem tuti, de nagyon rendben volt az autó. Ha törve is volt akkor profin csinálták meg. Hézagok egyformák stb. Bár a jobb első lámpám nagynyomású mosás után párás az egyik sarka. A motortérben nem látszik hogy törve lett volna. Ma megpróbálom az akku sarut levenni, tegnap ismerős is javasolta. Focusa van. Hasonló problémái voltak, ajtó zár illetve nyitási probléma.

akku levétele elött csak megpróbálnám az elöbbi hsz-omban leírtakat,akku levétele után elvesznek a beállítások,de lehet későn szóltam
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #25563 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 13:44:24 »

Sziasztok.
Légyszíves srgítsetek.
Mondeo kombi csomagtér ajtajából hogy lehet
kivenni a nyitásért felelős mikrokapcsolót?

a képen nem látok semmi rögzítési pontot.

és ilyet szeretnék beépíteni.http://www.ebay.com/itm/331252360383


http://www.ebay.com/itm/331252360383
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.01 vasárnap, 13:48:57 írta balazs1011 » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25564 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:03:18 »

Sziasztok.
Légyszíves srgítsetek.
Mondeo kombi csomagtér ajtajából hogy lehet
kivenni a nyitásért felelős mikrokapcsolót?


http://www.ebay.com/itm/331252360383
leveszed a belső kárpitot.és 4 csavar fogja a kapaszkodót.azt kiveszed és abból már a kezedben van a mikrokapcsi.FAQ-ban van leírás róla.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #25565 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:46:25 »

leveszed a belső kárpitot.és 4 csavar fogja a kapaszkodót.azt kiveszed és abból már a kezedben van a mikrokapcsi.FAQ-ban van leírás róla.
MK3-ra van leírás.
MK4-re is ugyan az?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25566 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:49:54 »

...A motortérben nem látszik hogy törve lett volna. Ma megpróbálom az akku sarut levenni, tegnap ismerős is javasolta. Focusa van. Hasonló problémái voltak, ajtó zár illetve nyitási probléma.

Kifejezetten a hátulja (mondjuk a zár környéke) lenne érdekes.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25567 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:54:56 »

Végre egy hónap után látom a színét!  csodalk


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #25568 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 15:00:28 »

Végre egy hónap után látom a színét!  csodalk


Én ma gondolkodtam azon, hogy meg kéne nézni, milyen szürke az enyém, csak hamarosan itt a hóvihar, és az itt Pesten sóval jár, szóval majd utána mosataom le.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.02 hétfő, 01:16:51 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25569 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 17:25:54 »

MK3-ra van leírás.
MK4-re is ugyan az?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #25570 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:18:47 »

en ezt raktam be:
http://www.ebay.com/itm/CCD-Car-Rear-View-Reverse-Parking-Camera-for-FORD-MONDEO-FIESTA-FOCUS-S-Max-KUGA-/171636759687?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item27f6591c87

egyszerubb!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #25571 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:08:52 »

Hali

Fűtőradiátor nagyon lehetetlen helyen van?  Huh?
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25572 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:32:38 »

akku levétele elött csak megpróbálnám az elöbbi hsz-omban leírtakat,akku levétele után elvesznek a beállítások,de lehet későn szóltam

Hát sajnos még mindig nem oldódott meg a probléma. A lefelé illetve már minden irányba mozdító nyomásra sem nyílt ki. Nem a hidegtől van. Szerintem bedöglött a nyitószerkezet. Akkusaru levétel kb 15 percre sem használt. A szitu ugyanaz kerreg kattog de nem nyílik. Már majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy ezt csak a hátsó ajtó belső műanyag burkolatának a kivágásával lehet megoldani, onnan talán hozzá lehet férni. Kívülről csak flex vagy nagykalapács.  gun
Nagyon mérges vagyok a fordra hogy egy szerelő ablakot nem hagytak hátul. boxer Meddig tartott volna egy kipattintható részt oda tervezni a zár hozzáférhetősége érdekében. A kis naivak azt hitték ez sohasem megy tönkre, vagy ha igen akkor majd pont nyitott állapotban.   falbav
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25573 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 08:26:48 »

Hát sajnos még mindig nem oldódott meg a probléma. A lefelé illetve már minden irányba mozdító nyomásra sem nyílt ki. Nem a hidegtől van. Szerintem bedöglött a nyitószerkezet. Akkusaru levétel kb 15 percre sem használt. A szitu ugyanaz kerreg kattog de nem nyílik. Már majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy ezt csak a hátsó ajtó belső műanyag burkolatának a kivágásával lehet megoldani, onnan talán hozzá lehet férni. Kívülről csak flex vagy nagykalapács.  gun
Nagyon mérges vagyok a fordra hogy egy szerelő ablakot nem hagytak hátul. boxer Meddig tartott volna egy kipattintható részt oda tervezni a zár hozzáférhetősége érdekében. A kis naivak azt hitték ez sohasem megy tönkre, vagy ha igen akkor majd pont nyitott állapotban.   falbav


Megnéztem az etisben, semmi infó nincs arról, hogy ilyen esetben hogyan nyitható az ajtó. Sad

Viszont itt találsz infót, hogyan tudod mégis kinyitni:
http://www.talkford.com/community/topic/195806-hatchback-lock-will-not-open/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25574 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 08:39:17 »

Megnéztem az etisben, semmi infó nincs arról, hogy ilyen esetben hogyan nyitható az ajtó. Sad

Viszont itt találsz infót, hogyan tudod mégis kinyitni:
http://www.talkford.com/community/topic/195806-hatchback-lock-will-not-open/


Ha nem nyílik a tankajtó sem, akkor érdemes megnézni a biztosítéktábla rá (+ csom. ajtó) vonatkozó biztosítékát.
S-maxnál is előfordul, de ott bizti hiba általában.
Ha a tankajtó nyílik, akkor a zárral van a probléma vagy átvezető kábelek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
EuroTrip
Vendég
« Új hozzászólás #25575 Dátum: 2015.02.03 kedd, 15:04:31 »

Sziasztok!

Ha alvazszám szerint nem rendelhető a mondeohoz tetősín, akkor létezik esetleg más megoldás?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25576 Dátum: 2015.02.03 kedd, 16:00:14 »

Sziasztok!

Ha alvazszám szerint nem rendelhető a mondeohoz tetősín, akkor létezik esetleg más megoldás?

Szia!

Nekem tetősín nélküli kombim van, arra ugyanolyan tetőcsomagtartó kell mint a sima 4/5 ajtósra.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25577 Dátum: 2015.02.03 kedd, 17:19:29 »

Szia!

Nekem tetősín nélküli kombim van, arra ugyanolyan tetőcsomagtartó kell mint a sima 4/5 ajtósra.
Pénteken teszteheted.... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25578 Dátum: 2015.02.03 kedd, 18:40:32 »

Pénteken teszteheted.... Cheesy

Keszulok.  worship
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25579 Dátum: 2015.02.03 kedd, 19:42:52 »

Keszulok.  worship

Én meg anélkül jövök Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
gabor-82
Vendég
« Új hozzászólás #25580 Dátum: 2015.02.03 kedd, 22:53:31 »

Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a bluetooth vezérlőn a számsor végén mit jelent a két betű? Konkrétan: 8m5t-19c112-ER
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #25581 Dátum: 2015.02.03 kedd, 23:37:50 »

Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a bluetooth vezérlőn a számsor végén mit jelent a két betű? Konkrétan: 8m5t-19c112-ER

E (beszedfelismero nyelve, A - angol, B - nemet, E - ahonan szarmazik az auto), R (Verzio, pl. az R mar tudja az audio bluetooth streaminget is)
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
gabor-82
Vendég
« Új hozzászólás #25582 Dátum: 2015.02.04 szerda, 12:20:02 »

E (beszedfelismero nyelve, A - angol, B - nemet, E - ahonan szarmazik az auto), R (Verzio, pl. az R mar tudja az audio bluetooth streaminget is)
Nagyon szépen köszönöm!
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25583 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 09:20:01 »


Mennyire látszik a két rendszámtábla világítás közötti színhőmérséklet eltérés? Mióta használod? A beszerelés óta volt már műszakin, átment?
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.05 csütörtök, 10:18:03 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25584 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 10:19:19 »

Mennyire látszik a két rendszámtábla világítás közötti színhőmérséklet eltérés? Mióta használod? A beszerelés óta volt már műszakin, átment?

Nekem hasonló volt az Mk4-emen. Az eltérés látszott, de nem volt zavaró. A kamerába épített ledes megoldás elegendő fényt szolgáltat, de nem add túlzott fényt. Hasonló megoldást nem talátam a másik oldalra.
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #25585 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:00:20 »

Nekem hasonló volt az Mk4-emen. Az eltérés látszott, de nem volt zavaró. A kamerába épített ledes megoldás elegendő fényt szolgáltat, de nem add túlzott fényt. Hasonló megoldást nem talátam a másik oldalra.
Nekem szintén ilyen van betéve, a túloldali rendszámvilágítást pedig kicseréltem led izzóra.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #25586 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:13:39 »

Mennyire látszik a két rendszámtábla világítás közötti színhőmérséklet eltérés? Mióta használod? A beszerelés óta volt már műszakin, átment?

most sehogy, mert kiment belole a led!  wow1
amikor led volt a masik oldalon akkor nem volt kulombseg,
kb 5 eve hasznalom.
volt muszakin, es atment.
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25587 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:56:09 »

most sehogy, mert kiment belole a led!  wow1
amikor led volt a masik oldalon akkor nem volt kulombseg,
kb 5 eve hasznalom.
volt muszakin, es atment.
 wave


Jól értem? A kamera mellett lévő LED "kiégett".
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #25588 Dátum: 2015.02.06 péntek, 14:03:41 »

Tibor69

Én ilyet vettem bele,remélem jó lesz.
http://www.aliexpress.com/item/Color-HD-car-trunk-handle-reverse-rear-camera-for-Ford-focus-2010-2011-hatchback-Mondeo-2010/1301425475.html

http://www.aliexpress.com/item/4-3-Color-TFT-LCD-Foldable-Car-Monitor-Supports-Car-DVD-VCD-Rear-View-Camera-Auto/1189830599.html
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.06 péntek, 14:10:59 írta balazs1011 » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #25589 Dátum: 2015.02.06 péntek, 14:09:16 »

és milyen képet ad? mi látszik a monitoron?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #25590 Dátum: 2015.02.06 péntek, 19:23:27 »


Nekem ez működik:

http://www.ebay.com/itm/390923405682?_trksid=p2059210.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Sötétben is látható, de zajos képe van.
Naplózva
akurusa
Vendég
« Új hozzászólás #25591 Dátum: 2015.02.06 péntek, 20:40:20 »

Sziasztok!

Viszonylag ritkán írok a fórumba, de mindig olvaslak Titeket. Lenne egy kis problémám:
ma vittem szervizbe (Fót-Ford) az autót (MK4 1.8 TDCI) 120e-res. A kötelezőkön kívül a bal első toronycsapágy is cserés volt, mert kanyarodásnál pattogó hangot adott, de más gond nem volt azon az oldalon. Most este, ha kicsit gödörbe megyek, akkor ugyanarról a helyről nyikorgó hangot hallok, nem is halkan, ami eléggé idegesít, a pattogás megszűnt. Olyan, mintha fém a fémen csúszna. Esetleg van ötletetek, h mi lehet a gond. Most Hétfőn reggel kezdhetek a szervizben, addig nem járok vele, nehogy nagyobb bajt okozzak.

Előre is köszi, ha valaki tudja mi lehet.

Üdv.,

akurusa
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #25592 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:03:11 »

Sziasztok!
Találkozott már vki átlátszó pótfèklámpabúrával?...5 ajtós változat
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25593 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:29:38 »

Sziasztok!

Viszonylag ritkán írok a fórumba, de mindig olvaslak Titeket. Lenne egy kis problémám:
ma vittem szervizbe (Fót-Ford) az autót (MK4 1.8 TDCI) 120e-res. A kötelezőkön kívül a bal első toronycsapágy is cserés volt, mert kanyarodásnál pattogó hangot adott, de más gond nem volt azon az oldalon. Most este, ha kicsit gödörbe megyek, akkor ugyanarról a helyről nyikorgó hangot hallok, nem is halkan, ami eléggé idegesít, a pattogás megszűnt. Olyan, mintha fém a fémen csúszna. Esetleg van ötletetek, h mi lehet a gond. Most Hétfőn reggel kezdhetek a szervizben, addig nem járok vele, nehogy nagyobb bajt okozzak.

Előre is köszi, ha valaki tudja mi lehet.

Üdv.,

akurusa
megbojgatták,talán a rugó nyikorog.kis zsír vagy olajspray segíthet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25594 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:26:15 »

Megnéztem az etisben, semmi infó nincs arról, hogy ilyen esetben hogyan nyitható az ajtó. Sad

Viszont itt találsz infót, hogyan tudod mégis kinyitni:
http://www.talkford.com/community/topic/195806-hatchback-lock-will-not-open/

A képen bejelölt helyen megpróbáltam megfúrni, de kiment a fúró éle. Vagy a fúró volt gyenge, vagy a zár volt túl kemény. A kép szerint ha ott megfúrom, akkor utána kuka. Na itt nálam mindenféleképpen kuka, mert valami szétment benne, csak kerreg de nem nyit. Nagy nehezen, miután lebontottam belülről az egész burkolatot, kitudtam venni, de az ajtó, és az ajtó alatti burkolattal együtt. Sőt még az a része is rajta volt amibe belekapaszkodik a zár. Ezután még mindig nem oldódott meg a nyitás kérdése. a zár azon részéről ami kilóg a hátsó ajtóból, lefeszegettem a műanyag burkolatot. Ezután találtam rajta egy nem teljesen kerek nyílást amin keresztül pici csavarhúzóval ki tudtam nyitni. Ezt többször megpróbáltam, mivel amíg nem jön meg az új, addig ezt raktam vissza. Így nyílik belülről, ha muszáj. Ha valakinek hasonló problémája van szívesen segítek. Küldök képet hol célszerű megfúrni a műanyag burkolatot egy kb 6-os fúróval, amin keresztül egy vékony csavarhúzóval elméletileg nyitható lesz. Javaslom inkább ezt a megoldást, így elkerülhető az, hogy a műanyag burkolat lebontásakor eltörik itt ott a rögzítő fül, felfogatás, stb. Így kevesebb a rizikó. Azt a 6-os furatot meg el lehet tüntetni egy műanyag vagy gumi dugóval. De a csomagtartóban nem veszi észre senki, csak aki kifúrta.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25595 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:39:43 »

A képen bejelölt helyen megpróbáltam megfúrni, de kiment a fúró éle. Vagy a fúró volt gyenge, vagy a zár volt túl kemény. A kép szerint ha ott megfúrom, akkor utána kuka. Na itt nálam mindenféleképpen kuka, mert valami szétment benne, csak kerreg de nem nyit. Nagy nehezen, miután lebontottam belülről az egész burkolatot, kitudtam venni, de az ajtó, és az ajtó alatti burkolattal együtt. Sőt még az a része is rajta volt amibe belekapaszkodik a zár. Ezután még mindig nem oldódott meg a nyitás kérdése. a zár azon részéről ami kilóg a hátsó ajtóból, lefeszegettem a műanyag burkolatot. Ezután találtam rajta egy nem teljesen kerek nyílást amin keresztül pici csavarhúzóval ki tudtam nyitni. Ezt többször megpróbáltam, mivel amíg nem jön meg az új, addig ezt raktam vissza. Így nyílik belülről, ha muszáj. Ha valakinek hasonló problémája van szívesen segítek. Küldök képet hol célszerű megfúrni a műanyag burkolatot egy kb 6-os fúróval, amin keresztül egy vékony csavarhúzóval elméletileg nyitható lesz. Javaslom inkább ezt a megoldást, így elkerülhető az, hogy a műanyag burkolat lebontásakor eltörik itt ott a rögzítő fül, felfogatás, stb. Így kevesebb a rizikó. Azt a 6-os furatot meg el lehet tüntetni egy műanyag vagy gumi dugóval. De a csomagtartóban nem veszi észre senki, csak aki kifúrta.

Ezek szerint sikerult megoldanod. Volt valami elojel vagy hirtelen romlott el?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25596 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:40:49 »

Ezek szerint sikerult megoldanod. Volt valami elojel vagy hirtelen romlott el?
Semmi előjel. Egyszer csak nem csukódott be. Aztán mikor 3-4 x lecsuktam, akkor becsukódott, na de többet nem nyílt ki.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25597 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:42:27 »

Ezek szerint sikerult megoldanod. Volt valami elojel vagy hirtelen romlott el?
[/qu
Csak kerregett. Áramot ezek szerint kapott. Valami a záron belül elment. Biztosan szét lehet szedni, de utána összerakni, na az már kétséges.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #25598 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:44:23 »

Ezek szerint sikerult megoldanod. Volt valami elojel vagy hirtelen romlott el?

Egy 13 éve Fordnál dolgozó szerelő is azt mondta, volt 1-2 ilyen esetük, de csak úgy tudták kinyitni, szétszedni, hogy itánna cserélni kellett, állítólag nem javítható.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #25599 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:46:50 »

Jól értem? A kamera mellett lévő LED "kiégett".

az a lenyeg hogy nem vilagit!
majd tavasszal szetszedem.
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 518 519 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.