Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:00:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 517 518 519 520 521 522 523 [524] 525 526 527 528 529 530 531 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11974397 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26150 Dátum: 2015.03.14 szombat, 13:40:35 »

Sziasztok! Smiley

Végre itthon az új kocsi,lőttem pár képet róla Smiley
GTR, még egy fekete... neked is a Thomik javasolták?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #26151 Dátum: 2015.03.14 szombat, 13:46:22 »

GTR, még egy fekete... neked is a Thomik javasolták?  Cheesy

Smiley Kik javasoltak mit? Cheesy Apának mindig is a fekete kombi tetszett,ez meg még Titanium-os is,így minden "együtt volt" ahhoz,h megvegyük  eplus2 eplus2
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26152 Dátum: 2015.03.14 szombat, 13:52:20 »

GTR, még egy fekete... neked is a Thomik javasolták?  Cheesy

Ő még új, nem érti ezt a "kódolt" beszédet.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #26153 Dátum: 2015.03.14 szombat, 13:56:49 »

Ő még új, nem érti ezt a "kódolt" beszédet.  nyes

Az új az túlzás,max csak az acc az új  integet2 eplus2 Smiley Csak kihagytam egy kis időt,mert nem volt időm itt lógni Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26154 Dátum: 2015.03.14 szombat, 16:42:28 »

Smiley Kik javasoltak mit? Cheesy Apának mindig is a fekete kombi tetszett,ez meg még Titanium-os is,így minden "együtt volt" ahhoz,h megvegyük  eplus2 eplus2
1. ótomata aláírás hiányzik.
2. ha eljössz minire elmesélem...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #26155 Dátum: 2015.03.14 szombat, 16:43:13 »

1. ótomata aláírás hiányzik.
2. ha eljössz minire elmesélem...


Mini kicsit messze lenne a Dél-Dunántúlról  wave eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26156 Dátum: 2015.03.14 szombat, 16:43:32 »

Az új az túlzás,max csak az acc az új  integet2 eplus2 Smiley Csak kihagytam egy kis időt,mert nem volt időm itt lógni Smiley
Mi is csak akkor jövünk, ha már bezárt a kocsma!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26157 Dátum: 2015.03.14 szombat, 18:08:10 »

Mini kicsit messze lenne a Dél-Dunántúlról  wave eplus2

Azert erdemes fellatogatni, plane ha meg "csak" 140 lovas a paripa. Paran tudnak erre egy okos dolgot. Es sokkal jobban fogjatok szeretni. Igaz Blau?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26158 Dátum: 2015.03.14 szombat, 18:41:54 »

Azert erdemes fellatogatni, plane ha meg "csak" 140 lovas a paripa. Paran tudnak erre egy okos dolgot. Es sokkal jobban fogjatok szeretni. Igaz Blau?
Ja, ha nyomod neki, megy mint a zállat... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #26159 Dátum: 2015.03.14 szombat, 19:09:23 »

Azert erdemes fellatogatni, plane ha meg "csak" 140 lovas a paripa. Paran tudnak erre egy okos dolgot. Es sokkal jobban fogjatok szeretni. Igaz Blau?

Tudok az okosításról,de apának nem kell a plusz 23 ló Smiley
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26160 Dátum: 2015.03.14 szombat, 21:41:29 »

Tudok az okosításról,de apának nem kell a plusz 23 ló Smiley

Nem amiatt kell igazabol, hanem sokkal vezethetobb lesz. Alacsony fordulaton is kezesebb, en sokkal jobban szeretem amiota ugyesebb. Erdemes kiprobalni egy 163 lovast, engem is az gyozott meg. Koszi megegyszer Tonyo!  worship
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26161 Dátum: 2015.03.14 szombat, 22:00:39 »

Nem amiatt kell igazabol, hanem sokkal vezethetobb lesz. Alacsony fordulaton is kezesebb, en sokkal jobban szeretem amiota ugyesebb. Erdemes kiprobalni egy 163 lovast, engem is az gyozott meg. Koszi megegyszer Tonyo!  worship
Nem (csak) erről van szó. Ott van úgye az a 23ló az autóban, csak meg kell mondani az swnek, hogy használja. Sőt nem is kell általában használni, csak jó tudni, hogy ott van.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26162 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 10:59:43 »

Nem (csak) erről van szó. Ott van úgye az a 23ló az autóban, csak meg kell mondani az swnek, hogy használja. Sőt nem is kell általában használni, csak jó tudni, hogy ott van.

És ne feledjétek az önko.-nak bejelenteni, hogy csengetnétek még kis zsozsót!  eplus2

Jaa, hogy Ti átírattátok a forgalmiban!?!? Jójó...  hehe
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26163 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 11:18:54 »

És ne feledjétek az önko.-nak bejelenteni, hogy csengetnétek még kis zsozsót!  eplus2

Jaa, hogy Ti átírattátok a forgalmiban!?!? Jójó...  hehe
Ha tudnád mennyit csengetek... 20-án áfa+társasági adó előleg...  Angry Amit most fizetek, azt majd jó esetben húsvét után kapom meg... Viszont a cégautó adót az eu5 miatt lefeleztem...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26164 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 11:49:01 »

na.első tesóé,második enyém.csak,h ne maradjak adósotok

GRT, szépek... Ez vmi céges flotta?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26165 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 14:13:28 »


az első az egy 2014 1.6 tdci econetic, meglepően erős a motor. Cheesy
Kicsit belejavítottam....  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #26166 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 15:30:16 »

Most találtam én is (találtam...ajánlották) ezt a srácot , egész sokan járnak hozzá a Dél Dunántúlról , remélem beválik majd. A legnagyobb gondom hogy az alkatrészeket betudnám szerezni majdnem féláron ismerősön keresztül , de sokan nem dolgoznak hozott anyagból (pedig új) ha mégis akkor nem vállal rá garanciát.
Lassan esedékes lesz a kéttömegű cseréje , elég erőteljesen csörög már leállításkor és 1-2x kiengedett kuplunggal egy helyben állva is hallom hogy szól.
Ha vihetném az alkatrészt akkor kb 130-140 ből megúsznám cakk pakk mindennel együtt (kéttömegű , kinyomólap + szerkezet , kinyomó csapágy , külső belső szimering),de így hogy nem vállal garit a szerelésre egy 220 ezres ajánlatot kaptam tegnap.

Heló, én pécsi vagyok. Hol van ez a jónak mondott szerelő?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #26167 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 17:45:02 »

Heló, én pécsi vagyok. Hol van ez a jónak mondott szerelő?

Írtam üzit
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Tomi73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #26168 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 08:30:54 »

Szevasztok!
Tud valaki a (nyugat)dunántúlon navit frissíteni? Ne adj isten magyarra?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26169 Dátum: 2015.03.18 szerda, 20:48:26 »

off

Tegnap óta a nyári papucsok vannak fent.  eplus2
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26170 Dátum: 2015.03.18 szerda, 22:34:24 »

off

Tegnap óta a nyári papucsok vannak fent.  eplus2
a magánéleti és pláne otthoni szokásaid hidegen hagynak  eplus2 tőlünk nyugodtan felfázhatsz... vigyor3
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26171 Dátum: 2015.03.18 szerda, 22:37:19 »

a magánéleti és pláne otthoni szokásaid hidegen hagynak  eplus2 tőlünk nyugodtan felfázhatsz... vigyor3

Akkor a gumikról már ne is meséljek?  hehe
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26172 Dátum: 2015.03.18 szerda, 22:40:04 »

Akkor a gumikról már ne is meséljek?  hehe
Nem tudom, ezt a Sex topikban egyeztesd Balogh elvtárssal...  eplus2
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26173 Dátum: 2015.03.18 szerda, 23:08:19 »

off

Tegnap óta a nyári papucsok vannak fent.  eplus2

Asszem a hétvégén én is feldobom őket, nem bírom tovább.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26174 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 00:07:19 »

Asszem a hétvégén én is feldobom őket, nem bírom tovább.  nyes
előtte pedikűrös... én is megyek.  eplus2 Wink
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26175 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 08:34:26 »

Nem tudom, ezt a Sex topikban egyeztesd Balogh elvtárssal...  eplus2

"Ezek a mai fiatalok! Mindig csak a szex, meg a szipu!" 

nyes
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26176 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 12:09:56 »

Szevasztok!
Tud valaki a (nyugat)dunántúlon navit frissíteni? Ne adj isten magyarra?
Mennyire Nyugat?
Keresd somasoft-ot, ő a guru. Korrekt, és jó az ár.
Mondjuk ő valahol Budapesten, vagy a környékén van, már nem emlékszem.
Nekünk 2db MkIV-en csinálta meg, magyar menü, magyarul beszél, legfrissebb térképek.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26177 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 12:33:53 »

Mk IV-en ment már tönkre valakinek a szervó szivattyúja? Volt valami előzménye? Nekem most kell cserélni. Elszomorít, hogy 6 éves 128000km-ert futott autón miért ment tönkre. Olaj van benne elég. Ha járó motornál leveszem, az olajtartály fedelét, olyan mintha forrna az olaj. Valahol levegőt szívhat, és levegősen nyomja vissza. Álló motornál a szint megfelelő. Szerelő mondta, hogy csere. Megrendeltem, elvileg úton van. Már nagyon csúnya hangja van. Úgy nyüszög mint amikor ütközésig tekerem a kormány, és a végállásnál van az a hang, na ez olyan csak már sokkal hangosabb, és nem is kell hozzá tekerni a kormányt. Már előfordult, hogy kanyarodásnál hol nehezebb hol könnyebb tekerni a kormányt, nagyon a végét járja. A 26 éves Opel Omegámon még az eredeti szivattyú volt. Mondták többen hogy a mai autóktól ne várjak annyit, de azért 26- és a 6 év között nem kicsi a különbség.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26178 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 12:43:09 »

Mk IV-en ment már tönkre valakinek a szervó szivattyúja? Volt valami előzménye? Nekem most kell cserélni. Elszomorít, hogy 6 éves 128000km-ert futott autón miért ment tönkre. Olaj van benne elég. Ha járó motornál leveszem, az olajtartály fedelét, olyan mintha forrna az olaj. Valahol levegőt szívhat, és levegősen nyomja vissza. Álló motornál a szint megfelelő. Szerelő mondta, hogy csere. Megrendeltem, elvileg úton van. Már nagyon csúnya hangja van. Úgy nyüszög mint amikor ütközésig tekerem a kormány, és a végállásnál van az a hang, na ez olyan csak már sokkal hangosabb, és nem is kell hozzá tekerni a kormányt. Már előfordult, hogy kanyarodásnál hol nehezebb hol könnyebb tekerni a kormányt, nagyon a végét járja. A 26 éves Opel Omegámon még az eredeti szivattyú volt. Mondták többen hogy a mai autóktól ne várjak annyit, de azért 26- és a 6 év között nem kicsi a különbség.

Elektromos a szivattyú?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26179 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 13:08:07 »

... Mondták többen hogy a mai autóktól ne várjak annyit, de azért 26- és a 6 év között nem kicsi a különbség.

Egy MB-ket restauráló barátom mondta erre, hogy ma már minden márkában kifoghatsz nagyon jó és csapnivaló paripákat is.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26180 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 13:11:54 »

Elektromos a szivattyú?

Nem elektromos, a hosszbordás szíj hajtja meg.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26181 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 14:37:55 »

Nem elektromos, a hosszbordás szíj hajtja meg.

Faternak egyszer elszállt ez... Teljesen beállt, megszorult.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26182 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 21:29:35 »

Mk IV-en ment már tönkre valakinek a szervó szivattyúja? Volt valami előzménye? Nekem most kell cserélni. Elszomorít, hogy 6 éves 128000km-ert futott autón miért ment tönkre. Olaj van benne elég. Ha járó motornál leveszem, az olajtartály fedelét, olyan mintha forrna az olaj. Valahol levegőt szívhat, és levegősen nyomja vissza. Álló motornál a szint megfelelő. Szerelő mondta, hogy csere. Megrendeltem, elvileg úton van. Már nagyon csúnya hangja van. Úgy nyüszög mint amikor ütközésig tekerem a kormány, és a végállásnál van az a hang, na ez olyan csak már sokkal hangosabb, és nem is kell hozzá tekerni a kormányt. Már előfordult, hogy kanyarodásnál hol nehezebb hol könnyebb tekerni a kormányt, nagyon a végét járja. A 26 éves Opel Omegámon még az eredeti szivattyú volt. Mondták többen hogy a mai autóktól ne várjak annyit, de azért 26- és a 6 év között nem kicsi a különbség.
A szervoszivattyú típushiba, erre figyelni kell vásárláskor. Egyébként van benne elég lötty?
Naplózva
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #26183 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 23:02:04 »

Szevasztok!
Tud valaki a (nyugat)dunántúlon navit frissíteni? Ne adj isten magyarra?

Powet_ford kollégát ajánlom, nekünk már többször segített, nagyon érti a témát. Fordulj hozzá bizalommal.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26184 Dátum: 2015.03.20 péntek, 11:17:36 »

Tegnap repültek a gyári hátsó tárcsák és a 3. betét garnitúra (146000km), 9mm volt a tárcsavastagság, ez a gyári minimum, a betétekben volt még kb. 3000km, de most volt hozzá kedvem.

2 féle betétszett kapható fordéknál, egy motorcraft dobozos lágyabbnak mondott és a Ford dobozos genuine parts, ez állítólag keményebb és drágább is egypár ezressel. Én ezt vettem, kíváncsi leszek mennyit megy el nálam. Tárcsából is gyárit vettem, 46K ft. volt az egész...  

Az MK3-asom 200 ezernél kért új tárcsát hátra, és csak 2 szett betétet kajált meg addig csak, ez valamiért jobban csipegeti.

Elsőfékprojekt tervben, de még sok km van bennük, itt terveim szerint cserélek majd komplett fékrendszert is valami komolyabbra, de ez még a jövő...

Ps.: ja és a 22K km-es go. szűrő betétem korom fekete volt...  wow1 természetesen csé és cserélni is fogom minden olajcserénél, nem egy ökör ára... (Itt nagyon gyanús, hogy a 120ezresnél bhasztak kicserélni, csak kiszámlázták... levele)

Aztán nagyokat csodálkozunk, hogy pont a gari lejárat után közvetlenül letérdel a technika...  gun

« Utoljára szerkesztve: 2015.03.20 péntek, 11:24:17 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26185 Dátum: 2015.03.20 péntek, 13:09:09 »

Tegnap repültek a gyári hátsó tárcsák és a 3. betét garnitúra (146000km), 9mm volt a tárcsavastagság, ez a gyári minimum, a betétekben volt még kb. 3000km, de most volt hozzá kedvem.

2 féle betétszett kapható fordéknál, egy motorcraft dobozos lágyabbnak mondott és a Ford dobozos genuine parts, ez állítólag keményebb és drágább is egypár ezressel. Én ezt vettem, kíváncsi leszek mennyit megy el nálam. Tárcsából is gyárit vettem, 46K ft. volt az egész...  

Az MK3-asom 200 ezernél kért új tárcsát hátra, és csak 2 szett betétet kajált meg addig csak, ez valamiért jobban csipegeti.

Elsőfékprojekt tervben, de még sok km van bennük, itt terveim szerint cserélek majd komplett fékrendszert is valami komolyabbra, de ez még a jövő...

Ps.: ja és a 22K km-es go. szűrő betétem korom fekete volt...  wow1 természetesen csé és cserélni is fogom minden olajcserénél, nem egy ökör ára... (Itt nagyon gyanús, hogy a 120ezresnél bhasztak kicserélni, csak kiszámlázták... levele)

Aztán nagyokat csodálkozunk, hogy pont a gari lejárat után közvetlenül letérdel a technika...  gun



Miért akarsz komolyabb fékrendszert? Mi a baj a jelenlegivel?
Az MK4-nek kifejezetten jó, sőt nagyon jó a féke. Ha már cseréltél tárcsát és betétet, akkor esetleg meg kellett volna gondolni, hogy EBC, Ferrodo cuccokat berakni (bár lehet, hogy a gyári is az). Nem nagyon látom, hogy miért kellene ettől komolyabb fékrendszert rakni az autó alá.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26186 Dátum: 2015.03.20 péntek, 18:23:17 »

Miért akarsz komolyabb fékrendszert? Mi a baj a jelenlegivel?
Az MK4-nek kifejezetten jó, sőt nagyon jó a féke. Ha már cseréltél tárcsát és betétet, akkor esetleg meg kellett volna gondolni, hogy EBC, Ferrodo cuccokat berakni (bár lehet, hogy a gyári is az). Nem nagyon látom, hogy miért kellene ettől komolyabb fékrendszert rakni az autó alá.

Semmi gondom a gyári fékrendszerrel, tökéletes ahogy van.  eljen

Csak afféle softtuning egy első nyereg+tárcsa+betétszett a gondolat, mert szép... Ha megvalósulna a téliszett csere 17-esre, akkor egy gyönyörű D2 vagy Brembo 320-as tárcsa elférne ott na... Mert szép!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26187 Dátum: 2015.03.21 szombat, 18:12:10 »

Itt is felkerültek a nyári felnik érezhetően jobban fekszi az utat.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26188 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 00:20:48 »

Itt is felkerültek a nyári felnik érezhetően jobban fekszi az utat.  vigyor3
én meg eladom a nyárikat, lásd eladó fórum vagy felni, gumi topik
legalább az alpin 4 nem kopik tovább.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26189 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 08:05:20 »

A 140LE nem vágtam magam hanyatt.azért többre számoltam.Kissé fura nekem 20év benzines autó után,inkább szerintem nem tudom még a technikát amivel kihasználhatom a több nyomatékot a benzineshez.
Azért a fogyi 5.5 és 5.9 közt mindenképpen jó a pénztárcámnak is. egyelőre.
Kedden viszem szervízbe,remélehtőleg kiderül miért van ez a pulzáló gyorsulásom telitalpas gyorsításnál. 3.ban érezni igazán,olyan mint ha elvenném picit a gázt. remélem komoly baja nincs. normális használatnál ez nem jön elő.
2.0 140LE... 5 éve járok ilyen vasakkal... Akkor lehet nálad vmi nem stimmel, mert azért ez megy és húz is rendesen. Hát még így okosítva... Egyre több ilyen lesz a klubban (Tonyo, Titta...). De kérdezheted a 2007-2011 közöttieket is, hogy megy nekik a nem okosítható. Persze az 1-2 nem éppen lámpától lámpáig való füstölgő gumis történet, de utána, ha nem engeded vissza a fordulatszámot 4ben akár 140-is is bírja. Utána persze 5,6 és kb. 180-190-ig intenzíven, 190 fölött kicsit lassabban gyorsul úgy kb.210-220-ig. Azután itt a vége... (mármint ennél eddig nem bírtam vele gyorsabban menni. Persze nem itthon  eplus2, hanem D-ben....(is)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
copy88
Vendég
« Új hozzászólás #26190 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 11:12:20 »

Sziasztok!

Felni vásárlás előtt állok egy Ford Mondeo 2011 Facelift 1.6 EcoBoost-ra. Eddig az eredeti 16"-os felni volt rajta, most 18"-os 'Y' mintásat keresek. Kinéztem egy felnit, de az ET száma 55 szerintetek ez jó-e a kocsira? Gyári adatnak 35-45-ig adták meg az ET számot. Ha megveszem az 55-ös ET számút lehet-e vele valamilyen problémám?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #26191 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 11:30:14 »

Hello!
Ma vettem észre hogy a jobb oldali hátsó ajtóm nem zár le, manuálisan ha a ajtónyitó felett ami van ajtó záró ha én eltolom lezárja viszont nem zár a többivel.
lehet ennek esetleg külön biztosítákja vagy a záró motor fáradt el ?? mondeo mk4 kombi ..
Esetleg valakinek valami tapasztalat, válemény mit lehet ilyenkor tenni?

Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #26192 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 11:47:51 »

Nekem ez az első Fordom,és első dízelem.Pár tapasztalat.
Az 1.6 econetichez az enyémenek érezhetően más a nyomatékleadása.az 1.6 nál nem érezni ekkora turbó-lyukat.A kormánya az enyémnek kissé nehezebb,pedig ugyanaz a gumi van ezen is.
A 140LE nem vágtam magam hanyatt.azért többre számoltam.Kissé fura nekem 20év benzines autó után,inkább szerintem nem tudom még a technikát amivel kihasználhatom a több nyomatékot a benzineshez.
Azért a fogyi 5.5 és 5.9 közt mindenképpen jó a pénztárcámnak is. egyelőre.
Kedden viszem szervízbe,remélehtőleg kiderül miért van ez a pulzáló gyorsulásom telitalpas gyorsításnál. 3.ban érezni igazán,olyan mint ha elvenném picit a gázt. remélem komoly baja nincs. normális használatnál ez nem jön elő.
Heló, voltál szervizben a hullámzó gyorsítás miatt?
Mit mondtak?
Nekem is hasonló van (alkalmanként csak) és olvastam a fórumon hogy a vakum szabályzó mágnesszelep kezd szarakodni mert az szabályozza a turbó geometriáját.
Arra a két darab barna szelep egyikére gondolok ami Pierburg márkájú.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #26193 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 12:20:12 »

Heló, voltál szervizben a hullámzó gyorsítás miatt?
Mit mondtak?
Nekem is hasonló van (alkalmanként csak) és olvastam a fórumon hogy a vakum szabályzó mágnesszelep kezd szarakodni mert az szabályozza a turbó geometriáját.
Arra a két darab barna szelep egyikére gondolok ami Pierburg márkájú.
Olvassatok vissza kicsit. BT nemrég cserélte őket a foximaxiban... Ár, beszerezhetőség, minden leírva.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #26194 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 13:13:48 »

Hello!
Ma vettem észre hogy a jobb oldali hátsó ajtóm nem zár le, manuálisan ha a ajtónyitó felett ami van ajtó záró ha én eltolom lezárja viszont nem zár a többivel.
lehet ennek esetleg külön biztosítákja vagy a záró motor fáradt el ?? mondeo mk4 kombi ..
Esetleg valakinek valami tapasztalat, válemény mit lehet ilyenkor tenni?

Köszi!
Ilyenkor azt kell tenni, hogy csak a megfelelő topicban kell kérdezni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26195 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 14:10:53 »

Sziasztok!

Felni vásárlás előtt állok egy Ford Mondeo 2011 Facelift 1.6 EcoBoost-ra. Eddig az eredeti 16"-os felni volt rajta, most 18"-os 'Y' mintásat keresek. Kinéztem egy felnit, de az ET száma 55 szerintetek ez jó-e a kocsira? Gyári adatnak 35-45-ig adták meg az ET számot. Ha megveszem az 55-ös ET számút lehet-e vele valamilyen problémám?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Szia!

Olyannyira jó az ET55, hogy ezzel szerelik gyárilag, szóval NEM lesz vele gondod!  eljen

Melyiket nézegeted, belinkeled?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26196 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 14:31:44 »

Nekem ez az első Fordom,és első dízelem.Pár tapasztalat.
Az 1.6 econetichez az enyémenek érezhetően más a nyomatékleadása.az 1.6 nál nem érezni ekkora turbó-lyukat.A kormánya az enyémnek kissé nehezebb,pedig ugyanaz a gumi van ezen is.
A 140LE nem vágtam magam hanyatt.azért többre számoltam.Kissé fura nekem 20év benzines autó után,inkább szerintem nem tudom még a technikát amivel kihasználhatom a több nyomatékot a benzineshez.
Azért a fogyi 5.5 és 5.9 közt mindenképpen jó a pénztárcámnak is. egyelőre.
Kedden viszem szervízbe,remélehtőleg kiderül miért van ez a pulzáló gyorsulásom telitalpas gyorsításnál. 3.ban érezni igazán,olyan mint ha elvenném picit a gázt. remélem komoly baja nincs. normális használatnál ez nem jön elő.
1700 kilóra jut 140 LE, attól nem lehet csodát várni. Szerintem pont ennek megfelelően megy. Polgári közlekedésre pont elég.
Naplózva
copy88
Vendég
« Új hozzászólás #26197 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 18:41:42 »

Szia!

Olyannyira jó az ET55, hogy ezzel szerelik gyárilag, szóval NEM lesz vele gondod!  eljen

Melyiket nézegeted, belinkeled?

Köszi szépen, ebben azért nem voltam biztos mert a mienken 16" van nem is értem Titániumra mért nem vettek nagyobbat. (ezen a honlapon néztem a méreteket, és ezért nem voltam biztos a dologban http://ford.gumi.hu )
Ezt a felnit néztem rá (csak pont lecsúsztam egyről):  http://kepfeltoltes.hu/120515/5y18coll_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Ha esetleg valaki tudna eladót és értesítene azt megköszönném!  worship
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26198 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 18:44:42 »

pedig megy ez.de valahogy nem éreztem még rá. mondjuk azért 6ban előzni is van benne erő.persze ekkor már a csekkes történet felé tendál. abból meg nemrég adakoztam a yard nyaralásához,mostanában nem akarok. Cheesy vagy átülök a V4 Hondára akkor inkább Cheesy
nekem is sok idó kellet hogy megszokjam nem történik szinte semmi a fél és a teljes gáz között mert már félgázzal is gyorsul mit állat ráadásul az enyém automata és visszavált és akkor sem történik semmi változás ez szokatlan a benzines padlógázhoz és visszaváltáshoz képest
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26199 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 19:17:23 »

Köszi szépen, ebben azért nem voltam biztos mert a mienken 16" van nem is értem Titániumra mért nem vettek nagyobbat. (ezen a honlapon néztem a méreteket, és ezért nem voltam biztos a dologban http://ford.gumi.hu )
Ezt a felnit néztem rá (csak pont lecsúsztam egyről):  http://kepfeltoltes.hu/120515/5y18coll_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Ha esetleg valaki tudna eladót és értesítene azt megköszönném!  worship

Ez S-max tit-s FL gyári felni. Ritka madár a használt piacon a 18"-os.

Sok sikert, szép választás!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 517 518 519 520 521 522 523 [524] 525 526 527 528 529 530 531 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.