Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:29:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345883 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23300 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:02:39 »

Köszi.
ennyitől nem.fog
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23301 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:39:17 »

ennyitől nem.fog

Beletennéd a sajátodba?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23302 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:52:16 »

Beletennéd a sajátodba?

Ez már nagyon perverz...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #23303 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:14:09 »

szia nekem szerencsére nem olvadt meg a foncsor de a vezetékekről leégett a szigetelés
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23304 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:41:37 »

Beletennéd a sajátodba?
ha *** a lámpa bele. 100wattost is bele tesznek. Nem a roncsot a baj hanem a vezeték
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23305 Dátum: 2016.06.15 szerda, 19:22:49 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az autó nem reagál a rádiós kulcs gombnyomásaira (3 gombos). Reggel azzal zártam be, este már csak kulccsal tudtam kinyitni. Az elemet 3 hete cseréltem a távirányítóban, mert gyenge volt ez idáig jól működött. Van tippetek, hogy mi lehet a probléma? Köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #23306 Dátum: 2016.06.15 szerda, 19:46:36 »

Hello!

Aksival minden rendben? Én azt nézném meg először.

Üdv.


Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az autó nem reagál a rádiós kulcs gombnyomásaira (3 gombos). Reggel azzal zártam be, este már csak kulccsal tudtam kinyitni. Az elemet 3 hete cseréltem a távirányítóban, mert gyenge volt ez idáig jól működött. Van tippetek, hogy mi lehet a probléma? Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23307 Dátum: 2016.06.15 szerda, 19:58:44 »

Hello!

Aksival minden rendben? Én azt nézném meg először.

Üdv.

Kisebb aksi van benne, mint amit én beletennék, eddig nem tűnt fel pl, hogy nehezebben indulna. De most majd jobban figyelek rá.
Amúgy még gondoltam arra is, hogy a vevő része makkant meg. A kezelési kézikönyv szerint valahol a műszerfal közepén helyezkedik el a vevő.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.15 szerda, 20:04:59 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23308 Dátum: 2016.06.15 szerda, 21:28:44 »

Kisebb aksi van benne, mint amit én beletennék, eddig nem tűnt fel pl, hogy nehezebben indulna. De most majd jobban figyelek rá.
Amúgy még gondoltam arra is, hogy a vevő része makkant meg. A kezelési kézikönyv szerint valahol a műszerfal közepén helyezkedik el a vevő.

Tanítsd újra és szinte biztos, hogy akkor már működni is fog.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23309 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 10:39:02 »

Tanítsd újra és szinte biztos, hogy akkor már működni is fog.
Köszi szépen, sikerült újratanítani.  worship Furcsa, hogy csak úgy elfelejtette.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23310 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 23:03:55 »

Köszi szépen, sikerült újratanítani.  worship Furcsa, hogy csak úgy elfelejtette.

Előferdül. A dízellel közlekedtem 1,5-2 évig abban a tudatban, hogy be van szarva a távirányító, tuti nem is lehet megcsinálni. Eladtam, a kövi tulaj meg mesélte, hogy ennyiből tartott csak életre kelteni xDDD Meg unokatesóm Fiestájával is ugyanez volt. Tipikus Ford baromság, ha tudod, hogy mihez kell nyúlni, akkor pár másodperc alatt meg lehet oldani a problémát. Na de amíg eljutsz az ilyen szintű típusismeretig...!  falbav
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #23311 Dátum: 2016.06.17 péntek, 11:06:23 »

Régen jártam már erre. Cheesy

Érdekes kérdés kérdéssel fordulok hozzátok. Az autóm olyan szinten ronda, hogy az nem igaz. Matt motorház, tető, minden máshonnan pereg a lakk, törve is van és a jobb oldali küszöböm lyukas, vasárnap jár le a műszakim, voltam most feketén, de nem merték bevállalni mert a képen nagyon látszik a rohadás. Nem akarok az autóra költeni mert felesleges, utána is csúnya marad. De motorikusan meg hihetetlenül fitt. Az lenne a lényeg, hogy csak úgy nézzen ki, hogy mintha egyben lenne a fényképeken.
Voltam karosszériásnál és azt mondta 100k-ért rendbe szedi az autót, erre nagyot nevettem mert az egész autó nem ér ennyit, 40 k-ért kókányolná. Kokányolni meg én is tudom fillérekből, mondjuk hajlíttatok 0.4-es aluminum lemezt popszegecselek és mehet rá a vastag fekete festék.  eplus2
De időt sem akarok vele tölteni, inkább arra gondoltam, hogy szerzek rá egy ST küszöb spoilert, az teljesen elfedné a lyukat, a küszöb egészét, nem igaz? Van különbség 4-5 ajtós, kombi küszöb spoilere között? Cheesy
Ha meg van valakinek, ne tartsa magában.

Igen, nagyon lelaktam az autót, csóró főiskolás vagyok, de csak roncstelepig akarom hajtani ezért nem akarok komoly összeget költeni rá, illetve lehet, hogy pár hónap múlva be is tolom a kertbe és magára hagyom. De addig is kellene a verda, a javítás költségeit meg inkább fesztiválokra verném el! Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23312 Dátum: 2016.06.18 szombat, 10:17:02 »

...
Igen, nagyon lelaktam az autót, csóró főiskolás vagyok, de csak roncstelepig akarom hajtani ezért nem akarok komoly összeget költeni rá, illetve lehet, hogy pár hónap múlva be is tolom a kertbe és magára hagyom. De addig is kellene a verda, a javítás költségeit meg inkább fesztiválokra verném el! Cheesy
Nem ismerlek, ezért előre is bocsi.

Akkor inkább járjál gyalog.  Grin
Nem hiszem, hogy a spoiler szett olcsóbb lenne, mint a kókányolás. És valószínűsítem, hogy csak egyben adják el, csak küszöbre nem.

Egyébként a fesztiválozáshoz minek autó? Ittasan nem lehet vezetni.
Ha pedig mégis így tennél, akkor meg tök mindegy, hogy van-e műszaki a kocsin vagy sem.  nyes
Szerintem.

Ja, és ha isnereteim nem csalnak, a kókányolás kijöhet egy fesztivál költségéből. A többire még így is elmehetsz.
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #23313 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 18:07:32 »

Érdemes hátsó rugót használtan venni?
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23314 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 18:53:58 »

Sziasztok!

Megéri lecserélni a gyári légszűrőt sport verzióra? Azt hallom vissza,hogy a legolcsóbb tuning,ami nem jár több üzemanyaggal és jobban is megy tőle a kocsi. Hangosság nem tudom mennyire fog változni,de most nagyon gondolkozom rajta. Tapasztalata van valakinek ezzel kapcsolatban? Feleslegesen nem akarok variálni és rontani.Inkább hagyjam?  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23315 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 22:58:55 »

Sziasztok!

Megéri lecserélni a gyári légszűrőt sport verzióra? Azt hallom vissza,hogy a legolcsóbb tuning,ami nem jár több üzemanyaggal és jobban is megy tőle a kocsi. Hangosság nem tudom mennyire fog változni,de most nagyon gondolkozom rajta. Tapasztalata van valakinek ezzel kapcsolatban? Feleslegesen nem akarok variálni és rontani.Inkább hagyjam?  Roll Eyes
mivel az autó nem levegővel megy, hanem üzemanyaggal, így ahhoz hogy jobban menjen több is kell belőle...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23316 Dátum: 2016.06.21 kedd, 00:20:25 »

mivel az autó nem levegővel megy, hanem üzemanyaggal, így ahhoz hogy jobban menjen több is kell belőle...

A víz alatt is innék sört,de ha nincs elég levegő ott,akkor fulladozok. A sör mennyisége állandó Cheesy Szívó motorok háránya,hogy nehezen kap levegőt. Nem ideális az oxigén ellátása a motornak. Ugyanannyi üzemanyag rosszabbul ég oxigén hiányos környezetben.  Hiába van ugyanannyi üzemanyag. Ezért is van a rezonátor vagy az az üreg a Maf szenzor után,hogy bufferelje a levegőt. Hirtelen gáadásnál nem kell a légszűrőn átszívno a levegőt,hanem az üregből vonja el előbb. De lehet orbitálisan rosszul gondolom,ha hülyeséget beszélek legalább  nem magabiztosan Cheesy
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23317 Dátum: 2016.06.21 kedd, 01:10:23 »

A víz alatt is innék sört,de ha nincs elég levegő ott,akkor fulladozok. A sör mennyisége állandó Cheesy Szívó motorok háránya,hogy nehezen kap levegőt. Nem ideális az oxigén ellátása a motornak. Ugyanannyi üzemanyag rosszabbul ég oxigén hiányos környezetben.  Hiába van ugyanannyi üzemanyag. Ezért is van a rezonátor vagy az az üreg a Maf szenzor után,hogy bufferelje a levegőt. Hirtelen gáadásnál nem kell a légszűrőn átszívno a levegőt,hanem az üregből vonja el előbb. De lehet orbitálisan rosszul gondolom,ha hülyeséget beszélek legalább  nem magabiztosan Cheesy

A levegő/üzemanyag arányt azért elég jól el kell találni, a gyári mérnökök éveket foglalkoztak az optimum megtalálásával -legyen elég erő, de ne is fogyasszon túl sokat a kocsi, kipufogón a lehető legkevesebb káros anyag távozzon-, ezen házilag vagy csak rontani lehet, vagy az egyik tulajdonságon javítani a többi rovására. Ha ugyanannyi benzinből akarunk nagyobb teljesítményt kihozni, akkor kéne vvti szelepvezérlés, vagy egy atkinson-ciklusú motor, vagy valami hasonló. Egy sportlégszűrő több levegőt enged, tény. De a motorvezérlő elektronika kap jelet a beszívott levegő mennyiségéről, ha több, akkor több benzint fog befecskendezni. Normál használatra nem sok értelme van berakni. Ha több erő kell, akkor kell nézni egy eleve erősebb változatot nagyobb motorral Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23318 Dátum: 2016.06.21 kedd, 03:07:39 »

A levegő/üzemanyag arányt azért elég jól el kell találni, a gyári mérnökök éveket foglalkoztak az optimum megtalálásával -legyen elég erő, de ne is fogyasszon túl sokat a kocsi, kipufogón a lehető legkevesebb káros anyag távozzon-, ezen házilag vagy csak rontani lehet, vagy az egyik tulajdonságon javítani a többi rovására. Ha ugyanannyi benzinből akarunk nagyobb teljesítményt kihozni, akkor kéne vvti szelepvezérlés, vagy egy atkinson-ciklusú motor, vagy valami hasonló. Egy sportlégszűrő több levegőt enged, tény. De a motorvezérlő elektronika kap jelet a beszívott levegő mennyiségéről, ha több, akkor több benzint fog befecskendezni. Normál használatra nem sok értelme van berakni. Ha több erő kell, akkor kell nézni egy eleve erősebb változatot nagyobb motorral Wink
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23319 Dátum: 2016.06.21 kedd, 07:10:21 »

A levegő/üzemanyag arányt azért elég jól el kell találni, a gyári mérnökök éveket foglalkoztak az optimum megtalálásával -legyen elég erő, de ne is fogyasszon túl sokat a kocsi, kipufogón a lehető legkevesebb káros anyag távozzon-, ezen házilag vagy csak rontani lehet, vagy az egyik tulajdonságon javítani a többi rovására. Ha ugyanannyi benzinből akarunk nagyobb teljesítményt kihozni, akkor kéne vvti szelepvezérlés, vagy egy atkinson-ciklusú motor, vagy valami hasonló. Egy sportlégszűrő több levegőt enged, tény. De a motorvezérlő elektronika kap jelet a beszívott levegő mennyiségéről, ha több, akkor több benzint fog befecskendezni. Normál használatra nem sok értelme van berakni. Ha több erő kell, akkor kell nézni egy eleve erősebb változatot nagyobb motorral Wink
1.8 benzin. Jól megy a 205/55/16 kerekeken. 7.8L a fogyasztása többnyire országúti jellegű. Csak a nyomatéka kevés alsó tartományban mint a benzines szívóknál,de ilyenkor kell pörgetni. Ennyi igazából.
Naplózva
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #23320 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:50:18 »

Hello!

Én innen idéznék neked: http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/070920a/

"Utcára én a papírszűrőt javasolom, biztonságosabb a motornak, sportcélra pedig a nedves szivacs vagy egyéb kent szűrőket."

Plusz ha durvább hangot szeretnél akkor elég megfúrni a szűrő házat. Például így: http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2010/post-3127-12836929924885.jpg

Igaz, én úgy csinálnám, hogy hideg levegő jusson a motorba inkább a motortól távolabbi részét fúrnám meg és esetleg a légbeömlőt vezetném ki az első lökhárítóba valahova előre vagy oldalra egy ügyes légterelővel.

Üdv.


Sziasztok!

Megéri lecserélni a gyári légszűrőt sport verzióra? Azt hallom vissza,hogy a legolcsóbb tuning,ami nem jár több üzemanyaggal és jobban is megy tőle a kocsi. Hangosság nem tudom mennyire fog változni,de most nagyon gondolkozom rajta. Tapasztalata van valakinek ezzel kapcsolatban? Feleslegesen nem akarok variálni és rontani.Inkább hagyjam?  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23321 Dátum: 2016.06.22 szerda, 13:37:17 »

1.8 benzin. Jól megy a 205/55/16 kerekeken. 7.8L a fogyasztása többnyire országúti jellegű. Csak a nyomatéka kevés alsó tartományban mint a benzines szívóknál,de ilyenkor kell pörgetni. Ennyi igazából.

Az ST-vel most mentem kb. 2000 km-t (Németország oda-vissza, min. fele autópályán, de voltak kisebb utak is, hágóra mászkálás, egyebek). Volt 2 tele tank 8,4-es fogyasztással, a hágóra mászkálós szakasz 7,7-tel zárt. Mondjuk az ST-t olyan szempontból nem ajánlom, hogy a tisztességes karbantartása (főleg alkatrészárak miatt) baromi sokba kerül, de egy sima V6-os, vagy egy 2.0-s benzines motor gyakorlatilag azonos fogyasztással ad sokkal több nyomatékot alul, nem kell erőltetni őket, ilyesmi. Szóval ha arról van szó, akkor bátran lehet a nagyobb motorral szerelt verziókat venni Smiley

Update: megtankoltam a járgányt; az utolsó szakaszon 7,3-as fogyasztás jött ki 699 km alapján. Azt egy ST-vel HOGY?? Tojok én a focira, ez a nagy dolog, nem az he. xD
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.22 szerda, 21:50:16 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23322 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 16:14:34 »

Nem tudjátok, hogy változtattak-e valamit az EGR rendszeren a 98-as frissítésnél?
A benzinmotoros topikban leírtam, hogy úgy látszik, nálam hiányzik, de még a '97-es autóban látott tűzfalon lévő vákuumos izék is.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23323 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 20:28:55 »

Nem tudjátok, hogy változtattak-e valamit az EGR rendszeren a 98-as frissítésnél?
A benzinmotoros topikban leírtam, hogy úgy látszik, nálam hiányzik, de még a '97-es autóban látott tűzfalon lévő vákuumos izék is.
Lehet hogy kiműtötte már valaki. Ne sajnáld, úgyis ledugóznád. Egyébként van egr ugyan úgy. Az en 2.0-ban is.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23324 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 23:46:14 »

Lehet hogy kiműtötte már valaki. Ne sajnáld, úgyis ledugóznád. Egyébként van egr ugyan úgy. Az en 2.0-ban is.
Pont ledugózni készültem erre nem találtam sehol.  vigyor3 Köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Tshimi
Vendég
« Új hozzászólás #23325 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 07:16:04 »

Kedves Mindenki!

Kissé el vagyok keseredve, mert égen földön keresek MK2-es mondeohoz kesztyűtartó zárat, de nem találok. Egy helyen láttam 30 000 Ft-ért, de nekik nem is volt készleten, meg egyébként is kissé olcsóbb piacon keresgélnék.
Ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném.

Üdv.
Imi
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23326 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 09:39:56 »

Kedves Mindenki!

Kissé el vagyok keseredve, mert égen földön keresek MK2-es mondeohoz kesztyűtartó zárat, de nem találok. Egy helyen láttam 30 000 Ft-ért, de nekik nem is volt készleten, meg egyébként is kissé olcsóbb piacon keresgélnék.
Ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném.

Üdv.
Imi

Üdv a fórumon!
Nézz körül a keres-kínál topikban (Mondeo I-II. alkatrészek), mindig van pár bomló járgány. Amelyik közel van, onnan vegyél bontottan potom pénzért (1-2ezer) egy komplett kesztyűtartót, aztán kész. Mondjuk lehet, hogy van otthon egy törött kesztyűtartóm, a zár talán még használható belőle, ha ki nem dobtam már az egészet. Tipp: állíts be aláírást, menjen bele az autó kivitele (mekkora motor, évjárat, kasztni-verzió, esetleg felszereltségi szint), meg lakóhelyet, akkor egy esetleges kérdésre pontosabb válaszokat kaphatsz Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tshimi
Vendég
« Új hozzászólás #23327 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 15:00:12 »

Üdv a fórumon!
Nézz körül a keres-kínál topikban (Mondeo I-II. alkatrészek), mindig van pár bomló járgány. Amelyik közel van, onnan vegyél bontottan potom pénzért (1-2ezer) egy komplett kesztyűtartót, aztán kész. Mondjuk lehet, hogy van otthon egy törött kesztyűtartóm, a zár talán még használható belőle, ha ki nem dobtam már az egészet. Tipp: állíts be aláírást, menjen bele az autó kivitele (mekkora motor, évjárat, kasztni-verzió, esetleg felszereltségi szint), meg lakóhelyet, akkor egy esetleges kérdésre pontosabb válaszokat kaphatsz Smiley

Köszönöm szépen a gyors, és hasznos segítséget, remélem ott találok megfelelőt!!:)
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23328 Dátum: 2016.07.06 szerda, 16:43:10 »

Sziasztok!
Dayco termékekkel mik a tapasztalatok (pl vezérléshez)?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23329 Dátum: 2016.07.06 szerda, 17:37:20 »

Sziasztok!
Dayco termékekkel mik a tapasztalatok (pl vezérléshez)?
nem szokott velük gond lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23330 Dátum: 2016.07.06 szerda, 18:47:31 »

nem szokott velük gond lenni
Köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23331 Dátum: 2016.07.06 szerda, 19:39:42 »

Köszi!
gyári beszállítók, nekem mind2 mk4en dayco szett van fent
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
speeedy
Vendég
« Új hozzászólás #23332 Dátum: 2016.07.08 péntek, 10:08:47 »

Sziasztok! MK2 sedan csomagtartója nem nyílik a kulccsal Sad Van valami nem barbár megoldás/trükk a nyitásra?! Köszi!
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23333 Dátum: 2016.07.09 szombat, 09:13:06 »

Segítségre lenne szükségem!!MKII td autóm klíma ülepítő tartályából kollégám ki húzta a csövet .Miként lehetne az visszaszerelni? Egy rugó ás egy műanyag gyűrű van a tartály tetején. 
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23334 Dátum: 2016.07.09 szombat, 13:18:09 »

Sziasztok!
A szelepszár szimeringek cseréjéhez le kell szedni a hengerfejet?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23335 Dátum: 2016.07.09 szombat, 14:02:34 »

Sziasztok!
A szelepszár szimeringek cseréjéhez le kell szedni a hengerfejet?

Ami miatt a hivatalos javítási leírásban szerepel az a lépés is, az a szelepek rugóinak az összenyomása miatt van benn. A célszerszám megtámasztja a henger felől a szelepet, és ahhoz képest nyomja össze. Végülis megoldható a dolog a hengerfej leszedése nélkül is, de kell hozzá két ember, és le kell gyártani egy célszerszámot; kellően merev acéldarab a közepén a rugó összenyomásához megfelelő méretű lukkal, legyen vagy 40 centi hosszú legalább, úgy két kézzel kényelmesen rá lehet fogni, hogy az ember lenyomja vele a rugót, a másik ember meg közben egy lehetőleg gumizott pofájú fogóval tartsa meg a szelepet a végénél fogva, és vegye ki a rögzítő pöcköt (vagy ami épp kapcsolatot teremt a szelep meg a rugó közt). Utána már hozzá lehet férni a szimeringekhez. Összerakás hasonló, fogóval felhúzni a szelepet, ráügyeskedni a rugót, lenyomni a célszerszámmal, ... A lényeg, hogy óvatosan, ha leugrik a szerszám a rugóról, az azért össze tud kócolni ezt-azt a környéken!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23336 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 15:17:54 »

Ami miatt a hivatalos javítási leírásban szerepel az a lépés is, az a szelepek rugóinak az összenyomása miatt van benn. A célszerszám megtámasztja a henger felől a szelepet, és ahhoz képest nyomja össze. Végülis megoldható a dolog a hengerfej leszedése nélkül is, de kell hozzá két ember, és le kell gyártani egy célszerszámot; kellően merev acéldarab a közepén a rugó összenyomásához megfelelő méretű lukkal, legyen vagy 40 centi hosszú legalább, úgy két kézzel kényelmesen rá lehet fogni, hogy az ember lenyomja vele a rugót, a másik ember meg közben egy lehetőleg gumizott pofájú fogóval tartsa meg a szelepet a végénél fogva, és vegye ki a rögzítő pöcköt (vagy ami épp kapcsolatot teremt a szelep meg a rugó közt). Utána már hozzá lehet férni a szimeringekhez. Összerakás hasonló, fogóval felhúzni a szelepet, ráügyeskedni a rugót, lenyomni a célszerszámmal, ... A lényeg, hogy óvatosan, ha leugrik a szerszám a rugóról, az azért össze tud kócolni ezt-azt a környéken!

Benzinmotornál én már próbáltam hasonlóképpen, de qrva nagy szenvedés. Főleg, ha könnyen jár a szelep. A megoldás az volt, hogy sürítéskori felső holtponton rögzítve a motort, a gyertyafuraton rákötöttem a kompresszort, az a helyén tartotta a szelepet, de így sem volt túl könnyű, sokszor lenyomtam.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23337 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 17:54:53 »

Ami miatt a hivatalos javítási leírásban szerepel az a lépés is, az a szelepek rugóinak az összenyomása miatt van benn. A célszerszám megtámasztja a henger felől a szelepet, és ahhoz képest nyomja össze. Végülis megoldható a dolog a hengerfej leszedése nélkül is, de kell hozzá két ember, és le kell gyártani egy célszerszámot; kellően merev acéldarab a közepén a rugó összenyomásához megfelelő méretű lukkal, legyen vagy 40 centi hosszú legalább, úgy két kézzel kényelmesen rá lehet fogni, hogy az ember lenyomja vele a rugót, a másik ember meg közben egy lehetőleg gumizott pofájú fogóval tartsa meg a szelepet a végénél fogva, és vegye ki a rögzítő pöcköt (vagy ami épp kapcsolatot teremt a szelep meg a rugó közt). Utána már hozzá lehet férni a szimeringekhez. Összerakás hasonló, fogóval felhúzni a szelepet, ráügyeskedni a rugót, lenyomni a célszerszámmal, ... A lényeg, hogy óvatosan, ha leugrik a szerszám a rugóról, az azért össze tud kócolni ezt-azt a környéken!

Benzinmotornál én már próbáltam hasonlóképpen, de qrva nagy szenvedés. Főleg, ha könnyen jár a szelep. A megoldás az volt, hogy sürítéskori felső holtponton rögzítve a motort, a gyertyafuraton rákötöttem a kompresszort, az a helyén tartotta a szelepet, de így sem volt túl könnyű, sokszor lenyomtam.

Köszönöm a tanácsokat! Nemsoká eldöntöm mi legyen a motorral, cseréljük-e a szimeringeket, vagy sem. Korábban párszor hidegen füstölt néhány másodpercig, de az utóbbi hetekben nem csinálja..
Van/volt némi olajfogyás is, de az utolsó kb 1000 km alatt a két metszés közt van a szint, nem tűnt fel, hogy drasztikusan fogyna.
Lehet jobban érzi magát  vigyor3 vagy csak kevésbé nézem szigorúan. Viszont a májusi autóvásárlásnál a nagyon alacsony olajszint után rátöltött másfél flakon olaj azért elbizonytalanít.

Szerk: na, ma reggel láttam egy kevés füstöt 3-4 másodpercig az indulás után.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.11 hétfő, 11:11:55 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #23338 Dátum: 2016.07.13 szerda, 19:18:16 »

Kormánymüvet kell vennem, számit a motorkod (nekem rkf-es)? Vagy van valami más amire figyelmi kell?
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #23339 Dátum: 2016.07.16 szombat, 10:10:48 »

Kormánymüvet kell vennem, számit a motorkod (nekem rkf-es)? Vagy van valami más amire figyelmi kell?
Nem számít.A kormányösszekötő számít inkább,de ildomos lecserélni egy újra (persze párban) Ott van 14-15 colos kerékhez való,de érdemben nem számít.Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.Nálam volt ilyen is-olyan is,ha rendesen be van állítva a futómű tök mindegy de érdemesebb a nagyobbra cserélni.Nálam most a 170 lovas v6-ba st200 kormánymű került be minden gond nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.16 szombat, 10:12:34 írta puffin__lekvar » Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #23340 Dátum: 2016.07.17 vasárnap, 16:26:01 »

Nem számít.A kormányösszekötő számít inkább,de ildomos lecserélni egy újra (persze párban) Ott van 14-15 colos kerékhez való,de érdemben nem számít.Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.Nálam volt ilyen is-olyan is,ha rendesen be van állítva a futómű tök mindegy de érdemesebb a nagyobbra cserélni.Nálam most a 170 lovas v6-ba st200 kormánymű került be minden gond nélkül.

Köszi.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23341 Dátum: 2016.07.20 szerda, 07:12:24 »

Sziasztok !

Segítséget kérek.
Az utóbbi időben el ment az erő a mondiból.
Általában öregurasan vezetek,mégis észre vettem hogy alig van benne erő.
Lassan veszi fel a fordulatot.
Még azt vettem észre hogy párásabb időben jobban menne.
Az autó mk2 1998as 2.0 benzines.
 Huh?
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23342 Dátum: 2016.07.20 szerda, 08:53:39 »

Sziasztok !

Segítséget kérek.
Az utóbbi időben el ment az erő a mondiból.
Általában öregurasan vezetek,mégis észre vettem hogy alig van benne erő.
Lassan veszi fel a fordulatot.
Még azt vettem észre hogy párásabb időben jobban menne.
Az autó mk2 1998as 2.0 benzines.
 Huh?

Saját tapasztalatból óvlak az öreguras vezetésből.
Az autó motorja úgy lett konstruálva, hogy a fordulatszám takarítja ki a rendszert.
Ha nincs fordulatszám, lerakódik a retek mindenhova, nő a kopás, nő a zaj, csökken a teljesítmény.
Nekem csörgéssel "hálálta" meg az autó a vezetési stílusomat.
Néha érdemes meghajtani.
Négyesben 100-130-cal menni 60-80 km-t.
Akkor jó a motor állapota, ha a kipufogó vége szép, őzbarna színű.
Minél előbb elkezded, annál jobb. Ha sokat vársz és öregurazol csak nagyobb anyagi áldozatok árán
lehet orvosolni.  rinya

UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23343 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:59:02 »

Sziasztok !

Segítséget kérek.
Az utóbbi időben el ment az erő a mondiból.
Általában öregurasan vezetek,mégis észre vettem hogy alig van benne erő.
Lassan veszi fel a fordulatot.
Még azt vettem észre hogy párásabb időben jobban menne.
Az autó mk2 1998as 2.0 benzines.
 Huh?

Lassa veszi fel a fordulatot: mennyire szoktad pörgetni? Pl meleg motornál kettesben 4-5 ezerig ha elforgatod, az gond nélkül megy neki?
Nekem még a másik autónál volt olyan, hogy nem pörgött a motor bizonyos tartomány fölé, mintha egy lufit nyomkodtam volna a pedállal.
Kiderült, hogy az EGR szelep túl sok kipufogógázt vezetett vissza az égéstérbe, ezt lekötöttem és utána szépen ment már.
Az általam leírt jelenséget okozhatja még az is, ha kipufogógáz nem tud rendesen távozni, például eltömődött katalizátor (a kerámialapok levállnak, csörögnek és ha úgy állnak keresztbe, elállhatják a gáz útját).
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23344 Dátum: 2016.07.20 szerda, 10:10:02 »

Köszönöm a válaszokat
Általában nem pörgetem,hamar fel váltok 5ösbe.
A másik gond hogy rövid távokat megyek vele a munkába,ez 7km oda,7 vissza.
Reggel befújtam kontakt sprayvel a csatlakozókat (lambda,injektorok,gyujtás kábel...) kicsit jobb lett.
Az egr dugózva,katalizátor nem csörög,szép hangja van.
Ma megyek vidékre,kicsit meg húzatom hátha jobb lesz.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23345 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 20:26:37 »

Tegnap ki húzattam mentem 80km-t 5öst nem kapcsoltam.
Változás nem történt.
Remélem nem lesz rosszabb.
Ma kapott friss olajat,olajszűrőt.
Valami más gondja lehet.
 szomoru1
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23346 Dátum: 2016.07.23 szombat, 16:45:13 »

Sziasztok!
A szervó tartályába milyen olaj való? Azt hallottam, hogy ugyanaz kell bele, mint az automata váltóba. Van bármi dolog amire figyelni kell, vagy ha egy autósboltban veszek egy flakon szervóolajat az jó nekem?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23347 Dátum: 2016.07.23 szombat, 21:37:14 »

Sziasztok!
A szervó tartályába milyen olaj való? Azt hallottam, hogy ugyanaz kell bele, mint az automata váltóba. Van bármi dolog amire figyelni kell, vagy ha egy autósboltban veszek egy flakon szervóolajat az jó nekem?

Kezelési könyv alapján:
"Kormányrásegítő
Használjon Ford automata sebességváltóhoz kifejlesztett folyadékot, amely teljesíti a Ford WSA-M2C195-A specifikációját."
Ehhez képest az automata váltóba Ford ESP-M2C 166-H, a manuálisba/differenciálműbe Ford ESD-M2C 186-A specifikációjú olaj kell. Szóval hát ööö izé... Jó kérdés Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Mikyke
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #23348 Dátum: 2016.07.26 kedd, 10:18:15 »

Sziaztok! A következő lenne a kérdésem, kérésem: Mondeo MK2 97' sedan csomagtér ajtót csak kulcsal lehet nyitni, azonban a zárszerkezet melett van egy olyasmi beszerelve mint a központizár motor, és a kábelei a gyári kötegben eltűnnek. Nem tudjátok véletlenül hogy az mire jó vagy hogy lehetne megoldani hogy ne kelljen leállítani folyamatosan az autót hogy kinyissam a kulcsal a csomagteret? Válaszotokat előre is köszi!
Naplózva

MONDEO MkII '97 Cheesy
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23349 Dátum: 2016.07.26 kedd, 10:40:48 »

Sziaztok! A következő lenne a kérdésem, kérésem: Mondeo MK2 97' sedan csomagtér ajtót csak kulcsal lehet nyitni, azonban a zárszerkezet melett van egy olyasmi beszerelve mint a központizár motor, és a kábelei a gyári kötegben eltűnnek. Nem tudjátok véletlenül hogy az mire jó vagy hogy lehetne megoldani hogy ne kelljen leállítani folyamatosan az autót hogy kinyissam a kulcsal a csomagteret? Válaszotokat előre is köszi!

Elvileg, ha minden jó, központi záras az autó és be van kötve a csomagtartó is akkor a kocsi nyitásakor nyitja a csomagtér ajtó zárját is és elég a zárat megnyomni, hogy felhajthasd. Amikor bezárod a központit, zárja a csomagtérajtót is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.