Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:53:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 454 455 [456] 457 458 459 460 461 462 463 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6346016 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22750 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 22:30:29 »

A többi gagyi, vagy azonos? (mármint ár/érték arányban gagyi)
NGK-t vettem újat, egy évet sem bírt.Ginjoy adott 4 db használt Bosch-t amik most lesznek egy évesek.De a hidegek még csak most jönnek!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22751 Dátum: 2014.09.03 szerda, 11:27:52 »

Szellőzés anomália: autoklímás a járgány, klíma nélkül leginkább csak lábra fúj; ha áttekerem másfelé, akkor lábra kevésbé jön, a többin viszont nem igazán, ill. azokon akkor is jön egy kevés amikor azok az adott irány el van zárva. Ablakra szinte semmi.
No ez megváltozik ha a klímát rátolom: egyből jobban is jön, ill. akkor kb. tényleg megy olyan irányba ahova állítva van. Mi lehet a gond? Van külön csatorna a levegőnek klíma ill. nem klíma esetén és csak az van eltömődve, vagy elektronika vagy vákuum probléma? (Bejövő vákuum megvan, azt meg tudtam nézni). Gyanús ez hogy csak klímával működik rendesen..  nemtudom
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Ruffian
Vendég
« Új hozzászólás #22752 Dátum: 2014.09.03 szerda, 15:38:34 »

Sziasztok!

Olyan problémával szembesültem, hogy nem megy át a levegő a fűtésrendszeren. A motor fúj, most lett felújítva. (Jó irányba keveri a levegőt, mielőtt még belekötnétek.) Pollenszűrő cserélve lett, ott érezhető is a szívás, viszont a fűtőnyílásokon semmi levegő nem jön át.

Valószínűleg eltömődött a rendszer, hogy a legegyszerűbb kitakarítani?
Tippeket előre is köszönöm.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22753 Dátum: 2014.09.03 szerda, 20:34:48 »

Sziasztok!

Olyan problémával szembesültem, hogy nem megy át a levegő a fűtésrendszeren. A motor fúj, most lett felújítva. (Jó irányba keveri a levegőt, mielőtt még belekötnétek.) Pollenszűrő cserélve lett, ott érezhető is a szívás, viszont a fűtőnyílásokon semmi levegő nem jön át.

Valószínűleg eltömődött a rendszer, hogy a legegyszerűbb kitakarítani?
Tippeket előre is köszönöm.

előbb próbáld meg a szabályzókarokat lekötni a vákumdobról, és kézzel kinyitni, hátha az a hiba
Naplózva
Ruffian
Vendég
« Új hozzászólás #22754 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 02:10:28 »

előbb próbáld meg a szabályzókarokat lekötni a vákumdobról, és kézzel kinyitni, hátha az a hiba

Kicsit szájbarágósabban, ha kérhetem. Smiley
Pl. hol van a vákuumdob?
Sajnos nem igazán vagyok otthon ebben a témában.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 11:18:32 írta Ruffian » Naplózva
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #22755 Dátum: 2014.09.05 péntek, 23:01:26 »

Sziasztok! SEGÍTSÉG! Mk2 96' 1.8 16V. Hibajelenség: Ha szépen folyamatosan húzatom ki akkor semmi probléma, de ha bármelyik fordulaton és fokozatban egy kicsit odalépek neki akkor megtorpan és hallani hogy lehörög. Ötlet? Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.06 szombat, 01:05:53 írta Yasmine000 » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22756 Dátum: 2014.09.05 péntek, 23:28:51 »

Kicsit szájbarágósabban, ha kérhetem. Smiley
Pl. hol van a vákuumdob?
Sajnos nem igazán vagyok otthon ebben a témában.

ok, az mk2 vákummal szabályozza a levegőáramlást befolyásoló lapátok állását. a bal oldali lábtérben a középkonzol felé fordulva találsz egy vákumdobot, ami egy kart mozgat, ez a lábtér levegőjét szabályotta. Azért ezt mondom, mert szerintem ezt a legkönnyebb elérni. na akaszd le a karról a vákumdob pöcsét és mozgasd kézzel miközben fújatod a levegőt. ha jön levegő a likakbúl, akkó egy baj megvan.
Eléggé nagyszámú galambcsalád kéne átrágja magát a pollenszűrőn, hogy elduguljon a levegőjárat. Szerintem.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22757 Dátum: 2014.09.05 péntek, 23:31:13 »

ja, és arra figyelj, hogy csak JÁRÓ motornál fog bármit is csinálni a szabályzókapcsolód. Amúgy nem inkább csak a szélvédőre fúj?
Naplózva
Ruffian
Vendég
« Új hozzászólás #22758 Dátum: 2014.09.06 szombat, 14:33:32 »

ja, és arra figyelj, hogy csak JÁRÓ motornál fog bármit is csinálni a szabályzókapcsolód. Amúgy nem inkább csak a szélvédőre fúj?
Az összes irányba csak lélegzetnyit fúj. Még 4-es állásban is.
Megnézem ezt a vákumdobot, hátha ő okozta a galibát.

Nálam megvan sajnos az esélye, hogy mégiscsak tömődés lehet, mivel több, mint egy évig nem volt pollenszűrő. Kedves szerelőm "kicserélte" levegőre. Én meg nem néztem rá, míg eszembe nem jutott, hogy cserélni kéne.  taps falbav
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22759 Dátum: 2014.09.06 szombat, 17:05:57 »

Az összes irányba csak lélegzetnyit fúj. Még 4-es állásban is.
Megnézem ezt a vákumdobot, hátha ő okozta a galibát.

Nálam megvan sajnos az esélye, hogy mégiscsak tömődés lehet, mivel több, mint egy évig nem volt pollenszűrő. Kedves szerelőm "kicserélte" levegőre. Én meg nem néztem rá, míg eszembe nem jutott, hogy cserélni kéne.  taps falbav

a pollenszűrő nélküli autóké sem tömődik ám el. legfeljebb több a levél az utastérben.
Naplózva
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #22760 Dátum: 2014.09.06 szombat, 19:20:17 »

Sziasztok! SEGÍTSÉG! Mk2 96' 1.8 16V. Hibajelenség: Ha szépen folyamatosan húzatom ki akkor semmi probléma, de ha bármelyik fordulaton és fokozatban egy kicsit odalépek neki akkor megtorpan és hallani hogy lehörög. Ötlet? Köszi!

Na most akkor ilyenkor mi van? A vonalzó a vezérműtengely végeibe betolva a helyén, és a jel itt áll!!  Shocked
http://kepfeltoltes.hu/140906/20140906_190901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22761 Dátum: 2014.09.12 péntek, 19:18:44 »

Rejtély: Nem éri el a motor az üzemi hőmérsékletet. Autópályán még az N-et sem éri el a vízhőfok mutató, szinte a minimumon marad. Dugóban + kánikulában beáll középre, akkor kapcsol is a venti, ebből gondolom, hogy a hőfokjeladóval nincs gond. Termosztátot már cseréltem új Motorcraftra. Semmi változás. Mielőtt újra cserélném rákérdek, hátha van valami ötlet, bár nem tudom elképzelni mi más lenne a gond.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.12 péntek, 19:27:50 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22762 Dátum: 2014.09.12 péntek, 19:38:55 »

Rejtély: Nem éri el a motor az üzemi hőmérsékletet. Autópályán még az N-et sem éri el a vízhőfok mutató, szinte a minimumon marad. Dugóban + kánikulában beáll középre, akkor kapcsol is a venti, ebből gondolom, hogy a hőfokjeladóval nincs gond. Termosztátot már cseréltem új Motorcraftra. Semmi változás. Mielőtt újra cserélném rákérdek, hátha van valami ötlet, bár nem tudom elképzelni mi más lenne a gond.

Hali én németbe járok és szegedtől egészen az osztrákokig nekem is ezt csinálja aztán egyszer csak beáll középre és el se mozdul nem tudom mi okozza de én is már 2db termosztátot cseréltem
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22763 Dátum: 2014.09.12 péntek, 23:46:32 »

Hali én németbe járok és szegedtől egészen az osztrákokig nekem is ezt csinálja aztán egyszer csak beáll középre és el se mozdul nem tudom mi okozza de én is már 2db termosztátot cseréltem

Érdekes. Pedig ha nem jeladó, akkor ez termosztát hiba. Utánajárok hány fokon kéne nyitnia, aztán megvizsgálom mik a valós hőfokok. De nálam olyan mintha állandóan nyitva lenne. Lehet, hogy a Motorcraftnál nagy a selejt arány termosztát téren.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #22764 Dátum: 2014.09.13 szombat, 11:51:40 »

Érdekes. Pedig ha nem jeladó, akkor ez termosztát hiba. Utánajárok hány fokon kéne nyitnia, aztán megvizsgálom mik a valós hőfokok. De nálam olyan mintha állandóan nyitva lenne. Lehet, hogy a Motorcraftnál nagy a selejt arány termosztát téren.
Nem lehet, hogy a jeladó szórakozik, és nem mindig jól működik?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22765 Dátum: 2014.09.13 szombat, 12:31:06 »

Nem lehet, hogy a jeladó szórakozik, és nem mindig jól működik?

Nemhiszem, mert mindig a külső hőmérsékletnek és a tempónak megfelelően változik a hőfokmutató helyzete. Melegben araszoláskor szépen beáll középre és akkor indul a ventilátor is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22766 Dátum: 2014.09.13 szombat, 15:31:45 »

Érdekes. Pedig ha nem jeladó, akkor ez termosztát hiba. Utánajárok hány fokon kéne nyitnia, aztán megvizsgálom mik a valós hőfokok. De nálam olyan mintha állandóan nyitva lenne. Lehet, hogy a Motorcraftnál nagy a selejt arány termosztát téren.

na de ennyire??? wow1
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22767 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 13:35:51 »

Érdekes. Pedig ha nem jeladó, akkor ez termosztát hiba. Utánajárok hány fokon kéne nyitnia, aztán megvizsgálom mik a valós hőfokok. De nálam olyan mintha állandóan nyitva lenne. Lehet, hogy a Motorcraftnál nagy a selejt arány termosztát téren.
Nálam már volt ilyesmi eset, azt valami ilyen módon oldottam meg.

Termosztát tömítés megoldó hsz-em, ha nálatok is az lenne.

Üdv!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22768 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 19:37:31 »

Nálam már volt ilyesmi eset, azt valami ilyen módon oldottam meg.

Termosztát tömítés megoldó hsz-em, ha nálatok is az lenne.

Üdv!

Köszi!! Volt egy ilyen sejtésem, csak elhessegettem, mert új tömítést vettem bele. Több mint valószínű, hogy akkor ez lesz a gond. Nemsokkal indítás után már forrósodik a cső, és a hűtő teteje, amikor még a mutató alig mozdul meg.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Riico
Vendég
« Új hozzászólás #22769 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:04:26 »

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hogy szerintetek szabad e ilyen autót,Fordot venni? A méreteivel,fogyasztásával tisztában vagyok,úgy álltalánosságban kérdezném.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-8191590

Az autó elég jó állapotu,mondhatni karban tartott. Állitólag egy akku kell bele csak,mert hol indit,,hol semmi...

Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.15 hétfő, 20:05:58 írta Riico » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22770 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:46:31 »

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hogy szerintetek szabad e ilyen autót,Fordot venni? A méreteivel,fogyasztásával tisztában vagyok,úgy álltalánosságban kérdezném.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-8191590

Az autó elég jó állapotu,mondhatni karban tartott. Állitólag egy akku kell bele csak,mert hol indit,,hol semmi...

Köszönöm.

Figyu, tegyél egy kicsit hozzá, és vegyél egy mk3v6-ot. szerintem.

alapnak akár: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-8261141

vagy ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-7738511
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.15 hétfő, 20:49:33 írta vzoli » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22771 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 23:35:15 »


Viszont ha abban az mkII-ben tényleg csak 115.000km van (képek alapján hihető), akkor az sokkal értékesebb mint egy 250-300ezret futott mkIII. A motorban nincs eltérés a 2 generáció között. Ha a kaszni is alátámasztja a futásteljesítményt, akkor elég jó vételnek tűnik. És akkor talán az automata váltó is még jó lesz egy darabig.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22772 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 23:46:13 »

Viszont ha abban az mkII-ben tényleg csak 115.000km van (képek alapján hihető), akkor az sokkal értékesebb mint egy 250-300ezret futott mkIII. A motorban nincs eltérés a 2 generáció között. Ha a kaszni is alátámasztja a futásteljesítményt, akkor elég jó vételnek tűnik. És akkor talán az automata váltó is még jó lesz egy darabig.
Nyilván 115ezer van a 15 éves autóban.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22773 Dátum: 2014.09.16 kedd, 06:52:41 »

Viszont ha abban az mkII-ben tényleg csak 115.000km van (képek alapján hihető), akkor az sokkal értékesebb mint egy 250-300ezret futott mkIII. A motorban nincs eltérés a 2 generáció között. Ha a kaszni is alátámasztja a futásteljesítményt, akkor elég jó vételnek tűnik. És akkor talán az automata váltó is még jó lesz egy darabig.
115 egy 15éves kocsiban? Nem gondolod komolyan...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22774 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:00:11 »

Nyilván 115ezer van a 15 éves autóban.  Cheesy
115 egy 15éves kocsiban? Nem gondolod komolyan...
Csak kíváncsiságképpen.
Ha azt mondanám, hogy tudok egy 11 éves autót, amiben 68474 km van, arra mi lenne a reakció?
 Cheesy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22775 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:45:51 »

Csak kíváncsiságképpen.
Ha azt mondanám, hogy tudok egy 11 éves autót, amiben 68474 km van, arra mi lenne a reakció?
 Cheesy
2funny
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #22776 Dátum: 2014.09.16 kedd, 13:25:36 »

115 egy 15éves kocsiban? Nem gondolod komolyan...

Lehet igaz csak, ha ilyet írkálunk - tényekkel -> papírokkal támasszuk alá a futásteljesítményt. Lehet van a srácnak, vagy csajnak elsődleges autója - ez meg másodlagos. Ha ilyen gondos gazdi, miért nem vett rá valahonnan egy színre egyező hátsó lököst?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 13:29:22 írta Mikee » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22777 Dátum: 2014.09.16 kedd, 14:21:34 »

Csak kíváncsiságképpen.
Ha azt mondanám, hogy tudok egy 11 éves autót, amiben 68474 km van, arra mi lenne a reakció?
 Cheesy
Ufót, okos szőke nőt is láttak már. Ha van rá bizonyíték, el lehet hinni bármit.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22778 Dátum: 2014.09.16 kedd, 14:32:49 »

Ufót, okos szőke nőt is láttak már. Ha van rá bizonyíték, el lehet hinni bármit.

Nagyapám 1200-es Ladájában volt kb. 47000 km majdnem 30 év után. Na most ahogy ez az MK2-es kinéz (sose lesz ilyen tip-top motortered ha sokat használod, még ha ripityára szeded és el is pucolod az összes alkatrészt egyesével, vagy ami a leginkább árulkodó: a lámpák meg a hűtőrács felső élén a gumik.. és akkor ott van még a beltér is meg a szinte teljes fullxtra Cheesy), hát simán életszerű a 115ezer km Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22779 Dátum: 2014.09.16 kedd, 15:02:10 »

Nagyapám 1200-es Ladájában volt kb. 47000 km majdnem 30 év után. Na most ahogy ez az MK2-es kinéz (sose lesz ilyen tip-top motortered ha sokat használod, még ha ripityára szeded és el is pucolod az összes alkatrészt egyesével, vagy ami a leginkább árulkodó: a lámpák meg a hűtőrács felső élén a gumik.. és akkor ott van még a beltér is meg a szinte teljes fullxtra Cheesy), hát simán életszerű a 115ezer km Wink
Jaja, IGAZ . Bár az én v6omban 310van, de az is így néz ki. Vagy csak 100 van benne mégis?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22780 Dátum: 2014.09.16 kedd, 15:30:16 »

Jaja, IGAZ . Bár az én v6omban 310van, de az is így néz ki. Vagy csak 100 van benne mégis?

Képet!! Smiley)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22781 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:05:10 »

Képet!! Smiley)
Kép

 eplus2
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22782 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:22:50 »

Kép

 eplus2

 idiot2 Grin
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22783 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:27:17 »

Kép

 eplus2
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22784 Dátum: 2014.09.17 szerda, 09:07:00 »

Csak kíváncsiságképpen.
Ha azt mondanám, hogy tudok egy 11 éves autót, amiben 68474 km van, arra mi lenne a reakció?
 Cheesy
2funny
Na pont ezért fog családon belül maradni az autó, mert senki nem fogja megvenni, mert átverést hisz benne.
De ugye az, hogy az összes 12 éves autó ~160e km-el van a kereskedésekben, az nem átverés, mi?  Wink Grin
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22785 Dátum: 2014.09.17 szerda, 09:09:21 »

Csak kíváncsiságképpen.
Ha azt mondanám, hogy tudok egy 11 éves autót, amiben 68474 km van, arra mi lenne a reakció?
 Cheesy

Tudok neked mutatni olyan mk2 kombit (1999-es évjárat), amiben egy jó tizessel kevesebb van. Első tulajtól, sérülésmenetesen, azaz még nem bontottak vele betonoszlopot...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Riico
Vendég
« Új hozzászólás #22786 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:00:16 »

Tudok neked mutatni olyan mk2 kombit (1999-es évjárat), amiben egy jó tizessel kevesebb van. Első tulajtól, sérülésmenetesen, azaz még nem bontottak vele betonoszlopot...  hehe
Hello. ha átakarnak verni akkor tuti az órát tekerik vissza elösször! Van egy internetes ismerős,akinek kereskedése van,és ő mondta hogy bármilyen órát vissza lehet tekerni! Sőt,ha kell órát is lehet cserélni kb 15 perc alatt persze olyanra amiben kevesebb van,amit már esetleg valaki visszatekert.,.igy a km óra az majdhogy nem másodlagos,
Most eddig a 12. autót néztem meg,amire az volt ki irva hibátlan,tökéletes,megkimélt.. és mind hazugság volt! Az átrohadt küszöböktől kezdve a karambolos autóig minden volt,...
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22787 Dátum: 2014.09.17 szerda, 23:08:20 »

Hello. ha átakarnak verni akkor tuti az órát tekerik vissza elösször! Van egy internetes ismerős,akinek kereskedése van,és ő mondta hogy bármilyen órát vissza lehet tekerni! Sőt,ha kell órát is lehet cserélni kb 15 perc alatt persze olyanra amiben kevesebb van,amit már esetleg valaki visszatekert.,.igy a km óra az majdhogy nem másodlagos,
Most eddig a 12. autót néztem meg,amire az volt ki irva hibátlan,tökéletes,megkimélt.. és mind hazugság volt! Az átrohadt küszöböktől kezdve a karambolos autóig minden volt,...

Na ezért kell a részleteket nézni és nem a km-t Smiley Amúgy képről ez egy tényleg meglepően ép MK2-nek tűnik, érdemes egy megtekintésre.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22788 Dátum: 2014.09.19 péntek, 10:01:57 »

Ég a bőr a pofámról, de megint segítséget kérek, illetve tanácsot.
Kaptam két kiegészítő műszert, melyeket szeretnék beszerelni.
Olajnyomás, illetve olajhőmérséklet mérő.
Mind a kettőhöz megvan a jeladó is.
Na! Őket hová kell bekötni?
Láttam olyan kiegészítőt, melyet az olajszűrő alá kell becsavarni és abban van két fogadó menet a jeladóknak.
Állítólag ilyen Magyar honban nincs, ezt esztergályossal kell készíttetni.
Ezzel nem is lenne probléma, de nem tudom, hogy a tömítést hogy oldjam meg, a motor és a közdarab között.
Ha esetleg valakinek van 5lete vagy esztergályosa, azt szívesen veszem.
Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #22789 Dátum: 2014.09.19 péntek, 10:48:55 »

de nem tudom, hogy a tömítést hogy oldjam meg, a motor és a közdarab között.
Ha esetleg valakinek van 5lete vagy esztergályosa, azt szívesen veszem.
Köszönöm szépen!

Olajálló "O" gyűrű?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22790 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:00:11 »

Olajálló "O" gyűrű?

Bakker!
Ennyire nem lehetek mesüge  falbav
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #22791 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:09:46 »

Bakker!
Ennyire nem lehetek mesüge  falbav
Köszönöm
worship
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #22792 Dátum: 2014.09.19 péntek, 17:46:42 »

Hello.
Valaki tudna nekem segíteni 2000.05. havi mondeo motortéri biztosítéktábla kiosztásával?
köszönöm.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22793 Dátum: 2014.09.19 péntek, 19:41:36 »

Ég a bőr a pofámról, de megint segítséget kérek, illetve tanácsot.
Kaptam két kiegészítő műszert, melyeket szeretnék beszerelni.
Olajnyomás, illetve olajhőmérséklet mérő.
Mind a kettőhöz megvan a jeladó is.
Na! Őket hová kell bekötni?
Láttam olyan kiegészítőt, melyet az olajszűrő alá kell becsavarni és abban van két fogadó menet a jeladóknak.
Állítólag ilyen Magyar honban nincs, ezt esztergályossal kell készíttetni.
Ezzel nem is lenne probléma, de nem tudom, hogy a tömítést hogy oldjam meg, a motor és a közdarab között.
Ha esetleg valakinek van 5lete vagy esztergályosa, azt szívesen veszem.
Köszönöm szépen!


De kapható ilyen, és ebben a cégben pont egy MKII-t elég komolyan építgető srác is érintett, így egész biztos tudnak neked segíteni. http://www.rteam.hu/
30/450-7619
(Itt találod a honlapon az adaptereket: Tuning alkatrészek/Olaj rendszer)
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.19 péntek, 19:44:47 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22794 Dátum: 2014.09.20 szombat, 15:57:56 »

Hello.
Valaki tudna nekem segíteni 2000.05. havi mondeo motortéri biztosítéktábla kiosztásával?
köszönöm.

E! Itt, itt na meg itt.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #22795 Dátum: 2014.09.20 szombat, 17:53:22 »

E! Itt, itt na meg itt.
Köszönöm.
 worship
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22796 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 04:35:45 »

Bakker!
Ennyire nem lehetek mesüge  falbav
Köszönöm

Mesüge? Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22797 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 09:01:41 »

Mesüge? Huh?
http://hu.m.wiktionary.org/wiki/mesüge
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22798 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 08:35:14 »

De kapható ilyen, és ebben a cégben pont egy MKII-t elég komolyan építgető srác is érintett, így egész biztos tudnak neked segíteni. http://www.rteam.hu/
30/450-7619
(Itt találod a honlapon az adaptereket: Tuning alkatrészek/Olaj rendszer)

Hű ez nagyon jó!
Köszikösziköszíííííííí
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22799 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 17:09:23 »


Köszi, rátaláltam és közben eszembe jutott, hogy a South Park-ban is hallottam. Cheesy Zsidó kifejezés.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 454 455 [456] 457 458 459 460 461 462 463 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.