Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:14:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358319 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22850 Dátum: 2014.10.28 kedd, 11:08:35 »




A WD-40-re egy észrevétel! Sok problémám adódott vele a gyengeáramú csatlakozásoknál. A benne lévő kenőanyag rövid idő elteltével szigetelni kezdett. Csatlakozók tisztítására már csak kizárólag féktisztítót vagy sima kontakt tisztítót használok. Nálam a 195/65R15-ös gumi bevált, semmit sem csak a km óra. A túl nagy eltérés okozhat galibát az ABS működésében a gyáritól eltérő kerék fordulatszám miatt.
Valóban, a WD40 és a kontakt spray is sok gondot megold, de legalább annyit okoz. Ezek használata rövid ideig megoldja a problémát, később rengeteg más jellegű gondot okoz. Ezért mindkettő használata után ki kell mosni a csatlakozókat bő féktisztítóval, majd nagynyomású levegővel kifújatni szárazra. Ha az előbb említettek maradékai benne maradnak, a gumi tömítések, szilikon tömítések, vezetékek károsodnak. Ezért kell kimosni és kiszárítani. Érdemes alkalmazni!  vigyor3 wave
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22851 Dátum: 2014.10.28 kedd, 11:22:10 »

Valóban, a WD40 és a kontakt spray is sok gondot megold, de legalább annyit okoz. Ezek használata rövid ideig megoldja a problémát, később rengeteg más jellegű gondot okoz. Ezért mindkettő használata után ki kell mosni a csatlakozókat bő féktisztítóval, majd nagynyomású levegővel kifújatni szárazra. Ha az előbb említettek maradékai benne maradnak, a gumi tömítések, szilikon tömítések, vezetékek károsodnak. Ezért kell kimosni és kiszárítani. Érdemes alkalmazni!  vigyor3 wave


Ha kontakt tisztítót írok akkor arra is gondolok, mert ugye van a tisztító és a tisztító és kenő. Cheesy Itt a különbség. Ha a tisztító ken is akkor olyan mint ha WD40-nel fújtad volna be a csatit. A sürleves kifújást én is támogatom, főleg ilyen időben amikor a hatóanyag már nem tud párologni. A benne maradt maradékokról nincsen károsító tapasztalatom, de nem is volt évekig benne az anyag. Nálam kb 1 hét után kiújult a 4-es villogós lufi hibakód. Akkor untam meg a bohóckodást a WD40-nel.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22852 Dátum: 2014.10.28 kedd, 12:07:29 »



Ha kontakt tisztítót írok akkor arra is gondolok, mert ugye van a tisztító és a tisztító és kenő. Cheesy Itt a különbség. Ha a tisztító ken is akkor olyan mint ha WD40-nel fújtad volna be a csatit. A sürleves kifújást én is támogatom, főleg ilyen időben amikor a hatóanyag már nem tud párologni. A benne maradt maradékokról nincsen károsító tapasztalatom, de nem is volt évekig benne az anyag. Nálam kb 1 hét után kiújult a 4-es villogós lufi hibakód. Akkor untam meg a bohóckodást a WD40-nel.
Értem én, de melyik a csak tisztító, melyik a tisztító és kenő? Több gyártó termékét használtam már, de szerintem mind tisztító és kenő. Ha benne marad az anyag, az rövid távon jó, hosszú távon sok bajt okoz. Ezért szoktam kimosatni (féktisztítóval), majd kifújatni nagynyomású levegővel. Így lényegesen kevesebb gondom alakul ki később. Néhány éve (?) nekem bejön.  Wink
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22853 Dátum: 2014.10.28 kedd, 12:21:01 »

Értem én, de melyik a csak tisztító, melyik a tisztító és kenő? Több gyártó termékét használtam már, de szerintem mind tisztító és kenő. Ha benne marad az anyag, az rövid távon jó, hosszú távon sok bajt okoz. Ezért szoktam kimosatni (féktisztítóval), majd kifújatni nagynyomású levegővel. Így lényegesen kevesebb gondom alakul ki később. Néhány éve (?) nekem bejön.  Wink


Nem bonyolult, többnyire rá van írva a flakonokra melyik milyen. Cheesy
http://www.autoalkatreszklub.hu/images/chip.jpg?osCsid=2h7o0r9da9jt25julacgcs8f91
http://www.praktikerwebshop.hu/image.php?id=164502&m=t
A sima tisztítóval nem marad semmi anyag vissza, olyan mint a féktisztító csak gyengébb.
Azért használok már csak féktisztítót mert árban kb. azonosak.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22854 Dátum: 2014.10.28 kedd, 13:20:52 »

...
Nálam a 195/65R15-ös gumi bevált, semmit sem csak a km óra. A túl nagy eltérés okozhat galibát az ABS működésében a gyáritól eltérő kerék fordulatszám miatt.
Már bocsi, de ez így nagyon hülyén jött le Cheesy.
Mi az, hogy "gyári kerék fordulatszám"? 30 fordulat/perc az gyári, a 33 fordulat/perc az már nem gyári? Vagy hogy gondoltad?

Az ABS az egyes kerekek egymáshoz képest történő forgási sebességkülönbségét veszi figyelembe.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22855 Dátum: 2014.10.28 kedd, 13:30:35 »

Már bocsi, de ez így nagyon hülyén jött le Cheesy.
Mi az, hogy "gyári kerék fordulatszám"? 30 fordulat/perc az gyári, a 33 fordulat/perc az már nem gyári? Vagy hogy gondoltad?

Az ABS az egyes kerekek egymáshoz képest történő forgási sebességkülönbségét veszi figyelembe.


Lehet hogy hülyén jött le. Smiley A gyári mérettől való jelentős eltérést akartam jellemezni. A fb-on mint ha lett volna ez téma korábban, és a gyári mérethez történő visszatérés oldotta meg a problémát. De lehet hogy ez is baromság. Cheesy Megértettem a működési elvet, csak egy korábban felvetett problémát idéztem fel.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22856 Dátum: 2014.10.28 kedd, 19:29:26 »

Hali!
A felni közép furat méretére gondolsz "agyméret" alatt? Az 63,3mm.
Az ET38 ismereteim alapján kicsit széles nyomtávot fog adni 7" széles felni esetében (gyári Turbo felni: 6"x16" és ET40).
De fel kell próbálni és megnézni, hogy elfér-e, kanyarodáskor nem ér bele sehová.
Vagy jelentkezik valaki, akinek ilyen paraméterekkel rendelkező kereke van és elmondja a tutit.
Köszi rákérdezek a felni-gumi topicba.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22857 Dátum: 2014.10.29 szerda, 21:21:06 »

Hi mk1-2 tulajok
Nincs mk1-2 Győrben vagy  közelében valaki?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22858 Dátum: 2014.10.29 szerda, 23:58:22 »

Hi mk1-2 tulajok
Nincs mk1-2 Győrben vagy  közelében valaki?
Én vagyok hozzád a legközelebb ! Mit szeretnél?
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22859 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 18:52:21 »

Én vagyok hozzád a legközelebb ! Mit szeretnél?
Az egyik fórumtárs érdeklődik nálam alufelni után ,fel kéne próbálni előre- hátra.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22860 Dátum: 2014.11.01 szombat, 19:21:37 »

Sziasztok tudom nem ide tartozik de nincs valakinek 1db ghia emblémája elhagytam az osztrákoknál falbav
előre is köszi
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
böli
Vendég
« Új hozzászólás #22861 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 17:21:12 »

Sziasztok! II-es Mondeohoz keresnék Felső kuplung munkahenger -hez gumi gyűrűt! Állítólag hiába venném meg drágán az egészet komplett ez nem tartozék .Ez ügyben szeretnék segítséget kérni hátha tud valaki ilyet szerezni .Köszönettel Benedek!! 
Naplózva
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #22862 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:40:27 »

Sziasztok!  Iszonyúan párásodik belül a csomagtartóm. Először azt hittem, a nagy eső miatt felverte a vizet a pótkerék mellett, mert ott találtam némi rozsdát. Ez kijavítva, a csomagtartó, kárpit, stb kiszárítva. Aztán pár nap után ma megyek le a parkolóba,  hogy visszapakoljak, de a csomagtartó felnyitása után azt hittem hülyét kapok. Az alján tenyérnyi helyen szó szerint állt a víz. Úgyhogy nem értem. Párásodhat egyáltalán a csomagtartó? 
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22863 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 23:00:38 »

Sziasztok!  Iszonyúan párásodik belül a csomagtartóm. Először azt hittem, a nagy eső miatt felverte a vizet a pótkerék mellett, mert ott találtam némi rozsdát. Ez kijavítva, a csomagtartó, kárpit, stb kiszárítva. Aztán pár nap után ma megyek le a parkolóba,  hogy visszapakoljak, de a csomagtartó felnyitása után azt hittem hülyét kapok. Az alján tenyérnyi helyen szó szerint állt a víz. Úgyhogy nem értem. Párásodhat egyáltalán a csomagtartó? 
Be kellene ülni a csomagtartóba, és meg kellene alaposan locsolni, hogy lássad, hol jut be a víz!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #22864 Dátum: 2014.11.04 kedd, 14:54:09 »

Be kellene ülni a csomagtartóba, és meg kellene alaposan locsolni, hogy lássad, hol jut be a víz!
Mondjuk bőven beférek, ötajtósom van. 
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22865 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:16:30 »

Sziasztok!

Újabb "érdekességgel" fordulok Hozzátok!

Mi okozhatja azt a hiba jelenséget, hogy ha balra indexelek, és egy időben benyomom a fékpedált, akkor kb 2x gyorsabban villog, mint, ha nem nyomom a féket. Többször próbálgattam, a jelenség nem mindig van jelen, de csak a baloldalra érvényes, álló, és mozgó autónál. Ahogy elengedem a féket, azonnal visszaáll a normál tempóra. ForScan szerint nincs hibakód.
 
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22866 Dátum: 2014.11.08 szombat, 00:01:57 »

Sziasztok!

Újabb "érdekességgel" fordulok Hozzátok!

Mi okozhatja azt a hiba jelenséget, hogy ha balra indexelek, és egy időben benyomom a fékpedált, akkor kb 2x gyorsabban villog, mint, ha nem nyomom a féket. Többször próbálgattam, a jelenség nem mindig van jelen, de csak a baloldalra érvényes, álló, és mozgó autónál. Ahogy elengedem a féket, azonnal visszaáll a normál tempóra. ForScan szerint nincs hibakód.
 
Nézd meg, hogy ilyenkor hogy működik a hátso lámpád. Valószinüleg kontakthibás. Szétszed, megpucol, a csatit is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22867 Dátum: 2014.11.08 szombat, 06:46:51 »

Sziasztok!

Újabb "érdekességgel" fordulok Hozzátok!

Mi okozhatja azt a hiba jelenséget, hogy ha balra indexelek, és egy időben benyomom a fékpedált, akkor kb 2x gyorsabban villog, mint, ha nem nyomom a féket. Többször próbálgattam, a jelenség nem mindig van jelen, de csak a baloldalra érvényes, álló, és mozgó autónál. Ahogy elengedem a féket, azonnal visszaáll a normál tempóra. ForScan szerint nincs hibakód.
 
Valószínűleg testhiba a hátsó lámpánál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22868 Dátum: 2014.11.08 szombat, 07:37:31 »

Valószínűleg testhiba a hátsó lámpánál


Köszönöm nektek!  worship
Délután megnézem.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22869 Dátum: 2014.11.08 szombat, 14:49:44 »

Megnéztem. A bal hátsó lámpatestben lévő index saruja meg olvadt és oxidálódott. Megtisztogattam, adtam neki kontakt spray-t. Most jó.
Köszi még egyszer!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22870 Dátum: 2014.11.08 szombat, 15:13:23 »

Megnéztem. A bal hátsó lámpatestben lévő index saruja meg olvadt és oxidálódott. Megtisztogattam, adtam neki kontakt spray-t. Most jó.
Köszi még egyszer!
Szuper Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22871 Dátum: 2014.11.08 szombat, 19:19:48 »

Megnéztem. A bal hátsó lámpatestben lévő index saruja meg olvadt és oxidálódott. Megtisztogattam, adtam neki kontakt spray-t. Most jó.
Köszi még egyszer!
király
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22872 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:08:20 »

király

Nem, nem király, szuper.  taps
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #22873 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 15:31:33 »

Megnéztem. A bal hátsó lámpatestben lévő index saruja meg olvadt és oxidálódott. Megtisztogattam, adtam neki kontakt spray-t. Most jó.
Köszi még egyszer!

Érdekes,nekem ugyan ez a hiba volt a hétvégén...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #22874 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:18:49 »

Sziasztok,

attól tartok sikerült megfőznöm a motort Sad Elment a fűtés, megálltam amint tudtam, a víz nem folyt el és a ventillátor is bekapcsolat majd ki, a vízhőfok sem ment pirosba. Sajnos tovább mentem, majd hallottam valami zörgő-kattogó hangot és a gázrendszer is problémát jelzett (valószínűleg a reduktrorfűtés hiánya miatt). Leállítás után jódarabig vízgőz jött a kipufogóból, és visszahülés után már nem indult az autó, de az önindító forgatott szépen. El kell döntenem, hogy hogyan tovább.. Keresek valakit, aki fantáziát látna jelen állapotában egy 97-es lépcsőshátú Mondeóban. A motor két literes, 2002-ben vettük 85.000km-rel, most 258.500 van benne, 193.000-nél került bele egy ACStag gázszett pótkeréktartállyal. Mankókerék van hozzá, vonóhoroggal, rendezett papírokkal.

Tudom ez nem az adok-veszek, de elég speciális a helyzet, a héten el kell döntenem, hogy megcsináltatom vagy eladom jelen állapotában. Ha valakit érdekelne vagy tudtok valakit akit érdekelhet, akár itt akár telefonon szívesen válaszolok mniden kérdésre (70/50-90-780).
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 21:33:59 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Honved
Vendég
« Új hozzászólás #22875 Dátum: 2014.11.12 szerda, 15:45:35 »

Sziasztok!

Előre is bocsánat, ha túl triviális dolgokat kérdezek!
Mondeomon 185/65/R14-es téli gumik vannak lemezfelnin. A gumik kezdenek csereérettek lenni és a lemezfelnik is igen viseltesek már.
Érdemes alufelnire váltani? Ha már felnit cserélek, biztonsági szempontból érdemes lenne nagyobb átmérőre illetve szélesebb gumira váltanom?
Ki mit ajánlana ezügyben? A fogyasztást lehetőleg nem szeretném növelni.

Előre is köszönöm!
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #22876 Dátum: 2014.11.12 szerda, 20:33:17 »


Én korábban 195/60R14-et használtam télen és elégedett voltam vele. Hóban előnyösebb a keskenyebb gumi, de az elmúlt években sokkal többet mentem télen száraz úton, mint hóban vagy latyakban. Az, hogy 14-es vagy 15-ös felnit érdemes választani, elsősorban attól függ milyen utakon jársz. Ha sokszor kell padkára állnod illetve rossz utakon járnod, akkor a 14-es jobb választás lehet, mert kevésbé sérülékeny a ballonosabb gumi. Ezeket érdemes mérlegelni.




Naplózva

MK II 2.0 Zetec
roland820620
Vendég
« Új hozzászólás #22877 Dátum: 2014.11.12 szerda, 21:15:13 »

Sziasztok! 1 honapja boldog tulaja vagyok egy Mondeo MK2 TD 1.8nak es nagyon szeretem mar most! Smiley
Nade...leparkoltam ma a haz ele..mint ahogy szoktam, es mire visszamentem es mentem volna boltba, belementek. Sad
A hatho lokharito eltort, es a hatso lampa.
Lampat gyorsan szereztem is hozza, de lokharitot milyen vegyek ra?
Allitolag utangyartott van rajta...ez nekem nem sokat segitett...honnet vagy mit vegyek?
Mellekeltem a kepeket, es elore is koszi a valaszokat! Smiley

http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.38_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.09_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.12 szerda, 21:19:51 írta roland820620 » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22878 Dátum: 2014.11.12 szerda, 21:39:26 »

Sziasztok! 1 honapja boldog tulaja vagyok egy Mondeo MK2 TD 1.8nak es nagyon szeretem mar most! Smiley
Nade...leparkoltam ma a haz ele..mint ahogy szoktam, es mire visszamentem es mentem volna boltba, belementek. Sad
A hatho lokharito eltort, es a hatso lampa.
Lampat gyorsan szereztem is hozza, de lokharitot milyen vegyek ra?
Allitolag utangyartott van rajta...ez nekem nem sokat segitett...honnet vagy mit vegyek?
Mellekeltem a kepeket, es elore is koszi a valaszokat! Smiley

http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.38_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.09_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Keres-kínál topik, Mk1-Mk2 szekció. Bontott lökös.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22879 Dátum: 2014.11.12 szerda, 22:52:31 »

Sziasztok! 1 honapja boldog tulaja vagyok egy Mondeo MK2 TD 1.8nak es nagyon szeretem mar most! Smiley
Nade...leparkoltam ma a haz ele..mint ahogy szoktam, es mire visszamentem es mentem volna boltba, belementek. Sad
A hatho lokharito eltort, es a hatso lampa.
Lampat gyorsan szereztem is hozza, de lokharitot milyen vegyek ra?
Allitolag utangyartott van rajta...ez nekem nem sokat segitett...honnet vagy mit vegyek?
Mellekeltem a kepeket, es elore is koszi a valaszokat! Smiley

http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.38_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.09_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Klokkerholmot vegyél, ne bontott gyárit! Klokkerholm rugalmasabb, nehezebben törik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22880 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 06:22:09 »

Sziasztok! 1 honapja boldog tulaja vagyok egy Mondeo MK2 TD 1.8nak es nagyon szeretem mar most! Smiley
Nade...leparkoltam ma a haz ele..mint ahogy szoktam, es mire visszamentem es mentem volna boltba, belementek. Sad
A hatho lokharito eltort, es a hatso lampa.
Lampat gyorsan szereztem is hozza, de lokharitot milyen vegyek ra?
Allitolag utangyartott van rajta...ez nekem nem sokat segitett...honnet vagy mit vegyek?
Mellekeltem a kepeket, es elore is koszi a valaszokat! Smiley

http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.38_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.19.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.09_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141112/2014-11-12_17.12.04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

az azért nem gyenge pofon volt... wow1 Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #22881 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:28:19 »

valakinek volt már olyan hogy az első ajtón kettős zár után nem nyílik az ajtaja? se központi se a kulcs nem jó
Nah szerencsére kinyilt, de most már kicserelem a zárat
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.15 szombat, 10:44:10 írta eSTé™ » Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #22882 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 19:19:39 »

Sziasztok!

Friss Mondeo tulaj vagyok, és lenne pár kérdésem amit nem értek. Központi zár működésére lennék a legjobban kíváncsi. Ilyen formájú kulcsot nem találtam a leírásokban mint az enyém. Nem is működik a 2 gomb rajta, pedig raktam bele elemet is. Szóval azt nem értem, hogy ha kp zár van a kocsiban, akkor a hátsó ajtókat miért nem zárja, csak a két elsőt. A két hátsót kézzel lehet csak zárni. Másik érdekesség, hogy ha lezárom a kocsit, akkor hallom hogy a központi működik és le is zár a két első. Ha utána egyből kinyitom és visszazárom, akkor hallok még valami plusz hangot, és az indexek is villannak. Ennek van valami külön funkciója? Egy 97-es Ghia kombiról van szó.

Köszi a válaszokat
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22883 Dátum: 2014.11.18 kedd, 02:55:50 »

Sziasztok!

Friss Mondeo tulaj vagyok, és lenne pár kérdésem amit nem értek. Központi zár működésére lennék a legjobban kíváncsi. Ilyen formájú kulcsot nem találtam a leírásokban mint az enyém. Nem is működik a 2 gomb rajta, pedig raktam bele elemet is. Szóval azt nem értem, hogy ha kp zár van a kocsiban, akkor a hátsó ajtókat miért nem zárja, csak a két elsőt. A két hátsót kézzel lehet csak zárni. Másik érdekesség, hogy ha lezárom a kocsit, akkor hallom hogy a központi működik és le is zár a két első. Ha utána egyből kinyitom és visszazárom, akkor hallok még valami plusz hangot, és az indexek is villannak. Ennek van valami külön funkciója? Egy 97-es Ghia kombiról van szó.

Köszi a válaszokat
Üdv nálunk!A két hátsó zárad cserés.A plusz hang pedig a duplazár ami azt jelenti, hogy ha feltörik az autódat akkor sem lehet belülről nyitni a kilincsekkel.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22884 Dátum: 2014.11.18 kedd, 14:03:17 »

Kis infó, klíma ügyben. Tán jó helyen.
Sógoromnak a klímahűtője kilyukadt. (mármint a Mondeóé).  vigyor3
Az alján, van két kis "csöcs", mely forrasztással zár, illetve ezzel ül fel egy konzolra.
A lényeg.
A konzolnak köszönhetően (felfelé "U" alakú) rendszeresen megáll benne a víz, így gyakran elrohad a két "csöcs".
A klímás szerint ez mondeo betegség.
Érdemes a konzol és a klímahűtő közé vagy sziloplasztot nyomni vagy pici gumibakot tenni, hogy ne álljon folyamatosan a vízben.
További hasznos tanács volt, hogy legalább havi 1 alkalommal, 5 percre járatni kell a klímát, hogy a kenőanyag állása következtében
ne száradjanak ki a részek.
Valamint évente, kétévente érdemes nyomáspróbával utánatöltetni a rendszert, mert tökéletes zárás esetén is veszít a nyomásból.
UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22885 Dátum: 2014.11.18 kedd, 14:08:45 »

További hasznos tanács volt, hogy legalább havi 1 alkalommal, 5 percre járatni kell a klímát, hogy a kenőanyag állása következtében
ne száradjanak ki a részek.
Valamint évente, kétévente érdemes nyomáspróbával utánatöltetni a rendszert, mert tökéletes zárás esetén is veszít a nyomásból.
UFF
Ez ok. Amúgy is érdemes bekapcsolva használni, mert úgy kiszedi a kabinból a párát is. Így nem kell külön járatni.
Mennyi idős a sógorod autója?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22886 Dátum: 2014.11.18 kedd, 15:10:57 »

Ez ok. Amúgy is érdemes bekapcsolva használni, mert úgy kiszedi a kabinból a párát is. Így nem kell külön járatni.
Mennyi idős a sógorod autója?

'96-os vagy '99-es, Mark II, 2000-es

Akkor minnyá egy gyors kérdés is.
Azt hallottam, hogy "fűtésre" használva, a klíma tönkremegy.
Nekem manuális van (sógoré, digi).
Mi igaz ebből?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22887 Dátum: 2014.11.18 kedd, 15:58:59 »

'96-os vagy '99-es, Mark II, 2000-es

Akkor minimum 15 év volt, hogy kilyukadt a csöcs. Igaz? Igaz. Szerinted 15 év múlva meglesz még az autó, amikor újra kilyukad? Akkor kell alá valami? Tégy belátásod szerint.  Wink


Azt hallottam, hogy "fűtésre" használva, a klíma tönkremegy.
Nekem manuális van (sógoré, digi).
Mi igaz ebből?
Nem tudom, hogy igaz-e, hogy neked manuális a sógorodnak meg digi.  vigyor3

Aki ezt a baromságot mondta neked, azt kerüld el messzire! Nem igaz.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22888 Dátum: 2014.11.19 szerda, 08:31:22 »

Akkor minimum 15 év volt, hogy kilyukadt a csöcs. Igaz? Igaz. Szerinted 15 év múlva meglesz még az autó, amikor újra kilyukad? Akkor kell alá valami? Tégy belátásod szerint.  Wink

Igazságod vagyon. Én azért megnézem, mert akinek hasonló korú az autója, benne lehet a pakliban ez is.

Aki ezt a baromságot mondta neked, azt kerüld el messzire! Nem igaz.  integet2

Találok valahol leírást a klíma működéséről?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22889 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:41:27 »

Igazságod vagyon. Én azért megnézem, mert akinek hasonló korú az autója, benne lehet a pakliban ez is.

Találok valahol leírást a klíma működéséről?
A sajátod, ha nem lyukadt még ki, akkor annak védelme érdekében tehetsz valamit!

Klíma működéséről? Mit akarsz tudni? Gondolom használni tudod.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22890 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:51:15 »

A sajátod, ha nem lyukadt még ki, akkor annak védelme érdekében tehetsz valamit!

Klíma működéséről? Mit akarsz tudni? Gondolom használni tudod.


Meg is lépem, nehogy ráfázzak, mert a javítás majdnem egy húszasból jött ki, cakli-pakli.

A klíma működését ismerem.
Nem kételkedem senki szavában, de két ellentétes véleményt hallottam olyanok szájából, akiknek adok a szavára.
Talán a leírás segít dönteni. Huh?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22891 Dátum: 2014.11.19 szerda, 13:37:17 »

Meg is lépem, nehogy ráfázzak, mert a javítás majdnem egy húszasból jött ki, cakli-pakli.

A klíma működését ismerem.
Nem kételkedem senki szavában, de két ellentétes véleményt hallottam olyanok szájából, akiknek adok a szavára.
Talán a leírás segít dönteni. Huh?
Engem is érdekel. Mivel magyarázzák, hogy tönkre megy, amikor használod?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22892 Dátum: 2014.11.19 szerda, 15:03:57 »

Engem is érdekel. Mivel magyarázzák, hogy tönkre megy, amikor használod?  wow1

Na erre, így nem kérdeztem rá, de a következő találkozón megkérdem.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22893 Dátum: 2014.11.19 szerda, 15:36:34 »

Na erre, így nem kérdeztem rá, de a következő találkozón megkérdem.

Én azt nem értem, hogy hogy lehet autóban klímával fűteni? Mert ha még egy épületben lévő hűtő-fűtő klímáról beszélünk, akkor még oké. Na de hogy autóban?  Huh? Lehet arra gondolt az illető, hogy megy a klíma, és arra tolod rá pluszban a fűtést? Attól az égvilágon semmi baja nem lesz.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22894 Dátum: 2014.11.19 szerda, 16:54:57 »

Én azt nem értem, hogy hogy lehet autóban klímával fűteni? Mert ha még egy épületben lévő hűtő-fűtő klímáról beszélünk, akkor még oké. Na de hogy autóban?  Huh? Lehet arra gondolt az illető, hogy megy a klíma, és arra tolod rá pluszban a fűtést? Attól az égvilágon semmi baja nem lesz.
Klíma nélkül esőben tök párásak az ablakok, nehezebb lefűteni. Klímával meg megy gyorsan. Ne mondjátok, hogy ez újdonság!?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22895 Dátum: 2014.11.19 szerda, 20:18:11 »

Klíma nélkül esőben tök párásak az ablakok, nehezebb lefűteni. Klímával meg megy gyorsan. Ne mondjátok, hogy ez újdonság!?

Szó sincs róla, de az nem fűtés Cheesy Akkor itt a fogalmi zavar; a klíma mivel hűti a levegőt, ezért extrém módon lenyomja a páratartalmát ahogy beáramlik (kondenzvíz), ezért lehet hatásosan páramentesíteni vele.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22896 Dátum: 2014.11.19 szerda, 22:11:57 »

Szó sincs róla, de az nem fűtés Cheesy Akkor itt a fogalmi zavar; a klíma mivel hűti a levegőt, ezért extrém módon lenyomja a páratartalmát ahogy beáramlik (kondenzvíz), ezért lehet hatásosan páramentesíteni vele.
Biztos van fogalmi zavar. Érdekes nálam melegebb lesz az autóban, miközben a párát is hatékonyan eltünteti. Akkor nem fűtés? Wink De.
Klíma nálam klimatizálást jelent. Sokan a klimatizálás alatt a fűtés és hűtés együttesét értik, pedig ez így nem igaz; a klimatizálás a levegő nedvességtartalmának szabályozását is magában foglalja a fűtés és hűtés mellett.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22897 Dátum: 2014.11.19 szerda, 23:16:14 »

Biztos van fogalmi zavar. Érdekes nálam melegebb lesz az autóban, miközben a párát is hatékonyan eltünteti. Akkor nem fűtés? Wink De.
Klíma nálam klimatizálást jelent. Sokan a klimatizálás alatt a fűtés és hűtés együttesét értik, pedig ez így nem igaz; a klimatizálás a levegő nedvességtartalmának szabályozását is magában foglalja a fűtés és hűtés mellett.  wave

Auto klímánál természetesen ráküldi a rendszer a fűtést is a szélvédő páramentesítése funkcióban, de maga a klímaberendezés soha nem fűt Cheesy
Röviden a működése (dióhéjban, csak azoknak akik még sose foglalkoztak a témával):
ugyanazt csinálja, mint egy hűtőgép: egy kompresszor összesűríti a rendszerben lévő gázt, ez emiatt felmelegszik; a hőt leadja a klímahűtőn -az autó elejében, általában egyben a motorhűtővel-. Az így lehűtött és nyomásnövelt gáz ezután a szellőzőrendszerben lévő párologtatóban kitágul, ezáltal azt lehűti. Ezen a hideg sz*ron küldi keresztül a levegőt a szellőzőventi. A levegő itt lehűl, egyúttal a páratartalma kicsapódig a hideg felületen; így küld hideg és száraz levegőt a kocsi belterébe. Ha erre ráküldjük a fűtést, akkor a lehűtött levegőt felfűti a rendszer, viszont marad ugyanolyan száraz. Sőt, a relatív páratartalma ezzel még csökken is Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22898 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 08:40:12 »

Hűha!
Nem gondoltam, hogy ilyen parázs eszmecserét szül a kérdésem  taps

Tehát azt az infót kaptam, hogy ha nincs meleg és nem kell hűtenie a klímának, ad adsurd fűteni kell, akkor ne menjen a klíma, mert tönkremegy.
Erről szólt a kérdésem  vigyor3
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22899 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 08:49:58 »

Hűha!
Nem gondoltam, hogy ilyen parázs eszmecserét szül a kérdésem  taps

Tehát azt az infót kaptam, hogy ha nincs meleg és nem kell hűtenie a klímának, ad adsurd fűteni kell, akkor ne menjen a klíma, mert tönkremegy.
Erről szólt a kérdésem  vigyor3


nem megy tönkre, csak feleslegesen növeli a fogyasztásod.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.