Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:04:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 [460] 461 462 463 464 465 466 467 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348526 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22950 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:48:27 »

Ha jól értem, akkor a zárakkal nincs gondod, csak a (z egyetlen) kulcsod kopott el? Mert ha ez a helyzet, akkor zár alapján valószínűleg tudnak hozzá új kulcsot csinálni. Főleg ha az elektronikát át lehet menteni. Korábban küzdött valaki hasonló problémával itt a fórumon, egy Nyugati pályaudvar közelében lévő kulcsmásolót ajánlottak neki Budapesten, ha jól emlékszem. 
Jobban körbejártam a témát és sajnos odáig jutottam, hogy nem tudom mitévő legyek. Huh?
Beszéltem több kulcsmásoló céggel, de mindegyik azt mondta, hogy ha a kulcs teljesen kopott (márpedig az enyém kb olyan mint egy nyerskulcs) akkor csak zárbetét alapján tudnák reprodukálni, no de! Ha beadom valamelyik zárbetétet, akkor nem garantálják, hogy a 7-8 ezerért elkészített kulcs az összes zárbetétet nyitni fogja, mert állítólag a betétek a kulccsal együtt kopnak (?!).
A bontott szettektől tartok egy kissé, mert azok között is csak rengeteget használt, kopott kulcsok vannak, és a bontott szett beépítéséhez szét kell kapni a kocsi belsejét.
A gyári zárbetét garnitúrát pedig nem venném meg 70 ezerért, mert annak a beépítéséhez is sokat kell bontani, az amúgy sem szalon állapotú belsőt. Grin
Mi lenne az optimális megoldás?
Köszi.
Naplózva
kraire
Vendég
« Új hozzászólás #22951 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:20:29 »

Sziasztok!

A keresés nem sokat segített, 460 oldal átfésülésére meg az egész jövő évem rámenne. Smiley
Fiatal vagyok, sajnos nem sok tapasztalatom van ilyen téren, segítséget szeretnék kérni.
5-10 ezer körül találtunk bontott fényszórókat, de nekem kicsit kevésnek tűnik ez az ár még ha bontott is.
Ami most van benne az elektromos emelőmotoros, habár ezt már max a szentlélek emeli meg, rég bedöglött.
Lehet buta a kérdés, de inkább kérdezek mind hogy feleslegesen dobjak ki pénzt, elég ezt etetni is.
Kézi emelős fényszórót be tudok szerelni elektromos emelőmotors helyére?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22952 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:28:45 »

Sziasztok!

A keresés nem sokat segített, 460 oldal átfésülésére meg az egész jövő évem rámenne. Smiley
Fiatal vagyok, sajnos nem sok tapasztalatom van ilyen téren, segítséget szeretnék kérni.
5-10 ezer körül találtunk bontott fényszórókat, de nekem kicsit kevésnek tűnik ez az ár még ha bontott is.
Ami most van benne az elektromos emelőmotoros, habár ezt már max a szentlélek emeli meg, rég bedöglött.
Lehet buta a kérdés, de inkább kérdezek mind hogy feleslegesen dobjak ki pénzt, elég ezt etetni is.
Kézi emelős fényszórót be tudok szerelni elektromos emelőmotors helyére?

Előre is köszönöm a segítséget!
Nem vagyok biztos benne, de úgy tudom, az MK2-ben csak elektromos emelőmotoros lámpatestek vannak. Ezeket természetesen lehet kézzel (csavarhúzóval) állítani. Egyébként nem kevés az az ár, ennyiért mennek itt a fórumon, van belőle sok. Külön emelő motor is szokott lenni, van is biztosan. Pár perc kicserélni. Jó, legyen fél óra egy kezdőnek. Én 10 perc alatt cseréltem ki nemrég mindkettőt. Csavarhúzó kell hozzá, semmi más.  Wink integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22953 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 19:30:03 »

T. mk2 tulajok. Egy barátom nézte ki ezt az autót és a véleményeteket szeretném kérni erről az autóról.

http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-ID2Ugzb.html#0388a1116c
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22954 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:32:42 »

T. mk2 tulajok. Egy barátom nézte ki ezt az autót és a véleményeteket szeretném kérni erről az autóról.

http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-ID2Ugzb.html#0388a1116c
Zavaros, tele helyesírási hibával. Én elkerülném.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22955 Dátum: 2014.12.16 kedd, 08:47:50 »

T. mk2 tulajok. Egy barátom nézte ki ezt az autót és a véleményeteket szeretném kérni erről az autóról.

http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-ID2Ugzb.html#0388a1116c

Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Még az előzményekből is kitörölném...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22956 Dátum: 2014.12.16 kedd, 10:33:53 »

Zavaros, tele helyesírási hibával. Én elkerülném.

Azt én is láttam.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22957 Dátum: 2014.12.17 szerda, 09:40:37 »

Szia,

rendben, köszönöm, nincs még máshonnan.
Hal!
Ugyan csak kutyafuttában, de voltam kint, és van még egyben ülés a padláson. Fényképezés is elmaradt, sajnos.
Emlékeim szerint nincs baja.
Ha gondolod, vasárnap viszem a gyereket, eljössz és szemügyre veszed.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
baka13
Vendég
« Új hozzászólás #22958 Dátum: 2014.12.24 szerda, 19:22:42 »

Sziasztok

Mk2-es 1,8td 99-es 90km/h fölött, kinyomja a hűtővizet a tágulási tartályon keresztül. Ez hengerfej hiba, vagy tömítés?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #22959 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 11:07:39 »

Szia,

sikerült esetleg megnézned, hogy van-e ilyened?

Köszi,
Schmidi

Szia!

Lehet kissé későn írok, de hátha hasznos lesz az infó. A mi mk2-esünkben a két első ülés eltérő, a jobb oldali az eredeti, a vezetőülés szerintem mk1-ből való - motoros változat. (Annó így vetünk.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22960 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 13:13:06 »

Szia,

sikerült esetleg megnézned, hogy van-e ilyened?

Köszi,
Schmidi
Hali!
Írtam üzenetet!
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #22961 Dátum: 2014.12.27 szombat, 10:23:44 »

Nem tudom kulccsal nyitni a csomi ajtót (5 ajtós), csak távval. Tavasszal he nehezen is de kinyílt kulccsal de most ha bedugom a kulcsot akkor ellenállás nélkül tudom oda-vissza forgatni, mintha nem kapcsolódna a zár a nyitó mechanikához. Ha távval nyitom kattanás után még hallani hogy dolgozik az elektronika pár másodpercig. Nem lesz baja az elektronikának? A zárat meg megnézem tavasszal.

A hátsó lámpáknál beázik a csomi. Már cseréltem tömítést, nem használt. Tömítővel kinyomtam, és lámpáknál azt a ferde részt ahol a takaróelem van leragasztottam patex szallaggal és lefestettem, de továbbra is szivárog be víz, főleg ha nagy eső van. Még arra gondoltam hogy a lámpák alatt van az a műanyag betét és ott folyik be, mert nekem törött volt a kocsi és nem illeszkedik pontosan.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22962 Dátum: 2014.12.27 szombat, 16:09:13 »

Nem tudom kulccsal nyitni a csomi ajtót (5 ajtós), csak távval. Tavasszal he nehezen is de kinyílt kulccsal de most ha bedugom a kulcsot akkor ellenállás nélkül tudom oda-vissza forgatni, mintha nem kapcsolódna a zár a nyitó mechanikához. Ha távval nyitom kattanás után még hallani hogy dolgozik az elektronika pár másodpercig. Nem lesz baja az elektronikának? A zárat meg megnézem tavasszal.

A hátsó lámpáknál beázik a csomi. Már cseréltem tömítést, nem használt. Tömítővel kinyomtam, és lámpáknál azt a ferde részt ahol a takaróelem van leragasztottam patex szallaggal és lefestettem, de továbbra is szivárog be víz, főleg ha nagy eső van. Még arra gondoltam hogy a lámpák alatt van az a műanyag betét és ott folyik be, mert nekem törött volt a kocsi és nem illeszkedik pontosan.

A zárnak az elektromos nyitástól semmi baja nem lesz, amiatt ne aggódj. A zárbetétre rá lehet majd ereszteni egy pucolást (kiszedni az egészet), hátha jó/jobb lesz tőle.
A beázásra nekem egyszerűen sziloplaszt a javaslatom, tisztítsd le az összes illesztést, hagyd őket megszáradni, aztán nyomd végig mind; benedvesített ujjal még el kell egyből simítani. Ha még ezután is beázik, és tényleg az összes illesztés ki lett vele nyomva, akkor valahonnan máshonnan jut be a víz.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #22963 Dátum: 2014.12.27 szombat, 19:40:10 »

A beázásra nekem egyszerűen sziloplaszt a javaslatom, tisztítsd le az összes illesztést, hagyd őket megszáradni, aztán nyomd végig mind; benedvesített ujjal még el kell egyből simítani. Ha még ezután is beázik, és tényleg az összes illesztés ki lett vele nyomva, akkor valahonnan máshonnan jut be a víz.

Igazábol nem az kis a beázás a probléma, hanem hogy párás töle a kocsi és reggel belülröl is jeges a szélvédő. Este belülröl is "letakarom" egy fényvédövel hogy ne legyen annyira jeges. 
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22964 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 10:03:05 »

Igazábol nem az kis a beázás a probléma, hanem hogy párás töle a kocsi és reggel belülröl is jeges a szélvédő. Este belülröl is "letakarom" egy fényvédövel hogy ne legyen annyira jeges. 

Öööö... no igen, azt se árt egyszer kiszárítani Cheesy Témába vághat még a pollenszűrő is, ha az már koszos és eltömődött, akkor menet közben is inkább csak párásodik az utastér ahelyett hogy száraz friss levegő jönne be.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #22965 Dátum: 2015.01.10 szombat, 22:58:27 »

BUÉK!  wave
Eddig nem "mertem" leírni az ezzel kapcsolatos tapasztalataim, de miután elolvastam ezt az írást:    http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/01/09/fogyasztasmeres_nedc-ciklus_szerint/   kíváncsiságtól vezérelve megnéztem milyen fogyasztásról számolnak be az említett spritmonitor.de oldalon az 1.8TD tulajok. Prémium gázolajra szűrve magasabb értékek láthatók !!
Ez kicsit meglepő, de magam is ezt tapasztaltam. Szeptemberben volt egy éve, hogy vettem a Mondeo-t, amióta megvan, szinte minden tankoláskor rutinszerűen számolok egy fogyit. Kb 30ezret mentem ezalatt, (zirka 30 tankolás ezt fáj leírni is) tehát eléggé releváns az adat.  kb 2-3 decilitert ingadozik télen-nyáron, de nem ez, és nem is a konkrét érték a lényeg. Eddig összesen három alkalommal tankoltam valamilyen "plusszos" olajat (shell, omv) mindhárom alkalommal majdnem egy literrel többnek mutatkozott a fogyasztás.  Az elsőt véletlennek hittem, a második már gyanús volt, harmadszorra (egyben utoljára) már csak ellenőrzésképp. Miután mindig egész tartálynyit használok el, kicsi az esély, hogy mérési pontatlanság lenne.

Jutott már más is erre?

Naplózva
szuszlov
Vendég
« Új hozzászólás #22966 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 11:21:44 »

Helló Mindenki!

MK2-höz ('99; 1.8; 4 ajtós), keresek csomagtartót reális áron. Előre is köszi. (szuszlov@gmail.com)

Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22967 Dátum: 2015.01.23 péntek, 13:27:19 »

Helló Mindenki!

MK2-höz ('99; 1.8; 4 ajtós), keresek csomagtartót reális áron. Előre is köszi. (szuszlov@gmail.com)



Írtam pü-t
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #22968 Dátum: 2015.01.23 péntek, 16:40:19 »

Sziasztok
Újabb,számotokra lehet hogy bugyuta kérdésem van. Láttam két fajta megvilágított tükrű napellenzőt is... Egyik elhúzhatós takaróval,a másik lehajthatóval... Ez mitől függ? Mikortól szerelik az egyiket,és meddig a másikat? 
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22969 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 11:25:31 »

Sziasztok
Újabb,számotokra lehet hogy bugyuta kérdésem van. Láttam két fajta megvilágított tükrű napellenzőt is... Egyik elhúzhatós takaróval,a másik lehajthatóval... Ez mitől függ? Mikortól szerelik az egyiket,és meddig a másikat? 
Jó kérdés. Szerintem te vagy az első, akit ez érdekel.
De ha megmondod a számát (azt a 97GG- számsort, amihez hasonlót már máshol írtál), meg tudom nézni, hogy mettől meddig rakták a kocsikba.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22970 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 12:20:17 »

Sziasztok
Újabb,számotokra lehet hogy bugyuta kérdésem van. Láttam két fajta megvilágított tükrű napellenzőt is... Egyik elhúzhatós takaróval,a másik lehajthatóval... Ez mitől függ? Mikortól szerelik az egyiket,és meddig a másikat? 

biztos mk2 ben láttad?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22971 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 13:16:26 »

biztos mk2 ben láttad?

Simán átrakhatták MK1-ből Smiley Pár régebbi prospektus alapján abban felnyitható fedeles megoldás volt, MK2-ben már az elhúzós volt a jellemző (nem esküszöm meg rá hogy az elején is olyat raktak bele).
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22972 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 13:30:25 »

Simán átrakhatták MK1-ből Smiley Pár régebbi prospektus alapján abban felnyitható fedeles megoldás volt, MK2-ben már az elhúzós volt a jellemző (nem esküszöm meg rá hogy az elején is olyat raktak bele).

nekem a 96os mk2 ben felnyitós világítós volt, a 98 as mk2 ben meg elhúzós.
Naplózva
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #22973 Dátum: 2015.02.03 kedd, 06:48:44 »

Sziasztok, Van egy 97-es MII-es Mondim. Alapjárat ingadozik amikor bemelegszik a motor, hidegen nem csinálja. Diagnosztika Bosh: 1, Kipufogógáz visszavezetés: Mennyiség túl sok.  2, Lambdaszonda (1 heng.sor, 1 szenzor) A keverék túl szegény.  3, Keverék (1. hengersor) Túl szegény. EGR-szelep tisztítást javasolnak, találtam is 5000 ft ért. Szerintetek ez lehet a probléma forrása, vagy valami más. Le kell szedni a kipufogó leömlőcsövet? mert ez emelné a kitisztítás költségét. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #22974 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:27:26 »

Lenne egy fontos kérdésem..
Szeretném ha segítenétek..
Megállt a ilométeróra számláló,majd néhány újraind. után megint elindut.
most a héten végleg megállt,de az érdekesség hogy a mutató a sebességet mutatja,
csak a számláló nem megy.
Tud valaki ötletet adni,hol keressem a hibát?
mondeo-1,8  1997

köszönettel: J
 angel
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #22975 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 09:39:25 »

a kocsi indításakor hidegben ilyen furcsa csobogó hangot hallok , a fűtés a digitklímán auto -n van ,szóval még nem kapcsol be hidegmotornál,ez indítás után pár másodpercig van
van valakinek ötlete?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #22976 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:45:27 »

Üdv: Mindenkinek van egy kis problémám van nekem egy 97-es Mk II-es 1.8 D kombim ami egyik napról a másikra olyan tünetet produkál hogy reggel illetve 8-10 órás állás után nem illetve nehezen indul mintha lelevegősödne vajon mi lehet a probléma oka ha valaki tudna nekem okosat mondani a probléma eredetéről azt nagyon-nagyon meg köszönném talán a nyomástartó szelep halt meg vagy alá került valami kosz és nem zár rendesen.Huh?Huh?Huh?Huh?? Valaki segítsen.? !!!!!! worship
Naplózva
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #22977 Dátum: 2015.02.27 péntek, 13:21:17 »

sziasztok!
segítségeteket szeretném kérni! olyan a gondunk az az a kollégámnak.mk2 benzines 2000cm kombi
nincs semmi féle füttése,a kijelzöje sem megy,füttöventilátor el sem indul! nem vagyok jártas a 2-ben nekem hármasom van az viszont totál más! a szerelöi szerint klíma vezérlő a probléma. de,,cseréltek az az vett használtat kettöt is,de semmi!  ketséges a dolog hogy ott lenne a gond! a szerelői szerint a panelig van áram utána viszont elveszik! tudtok valami okosságot mondani ezzel kapcsolatban? hálás lenne! ahogy én is! további szép napot! wave
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #22978 Dátum: 2015.02.27 péntek, 19:33:29 »

Üdv: Mindenkinek van egy kis problémám van nekem egy 97-es Mk II-es 1.8 D kombim ami egyik napról a másikra olyan tünetet produkál hogy reggel illetve 8-10 órás állás után nem illetve nehezen indul mintha lelevegősödne vajon mi lehet a probléma oka ha valaki tudna nekem okosat mondani a probléma eredetéről azt nagyon-nagyon meg köszönném talán a nyomástartó szelep halt meg vagy alá került valami kosz és nem zár rendesen.Huh?Huh?Huh?Huh?? Valaki segítsen.? !!!!!! worship

Nemlehet hogy izzításod nincs valamièrt? Vagy rossz az izzítò gyertyád ?
Naplózva
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #22979 Dátum: 2015.02.28 szombat, 04:31:45 »

Üdv! Segítsetek légyszi! Az st200 futóműve (gátló+rugó+tornyok) beépíthető egy 2.0i mondiba? Köszi!
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #22980 Dátum: 2015.02.28 szombat, 12:37:45 »

Sziasztok!Ide is írok,mert a td motor topicban sajna lehet nem nagyon vannak!Ott leírtam a konkrét dolgokat,valószínű legalább is remélem hogy beállítás gondja van!Sajna Ginjoy nem nagyon válal ugye mert külföldön van,pedig elvittem volna hozzá ha itthon van és válalja.Szóval nagyon kérném segítségeteket abban hogy ki van olyan aki nagyon ért hozzá,mert nekem már meghaladja a tudásomat!Előre is köszi!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22981 Dátum: 2015.02.28 szombat, 14:37:41 »

Sziasztok!Ide is írok,mert a td motor topicban sajna lehet nem nagyon vannak!Ott leírtam a konkrét dolgokat,valószínű legalább is remélem hogy beállítás gondja van!Sajna Ginjoy nem nagyon válal ugye mert külföldön van,pedig elvittem volna hozzá ha itthon van és válalja.Szóval nagyon kérném segítségeteket abban hogy ki van olyan aki nagyon ért hozzá,mert nekem már meghaladja a tudásomat!Előre is köszi!
Merre laksz?
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #22982 Dátum: 2015.02.28 szombat, 18:22:53 »

Merre laksz?
Szia.Tolna megye,koppányszántón Tamási mellett!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22983 Dátum: 2015.02.28 szombat, 21:37:19 »

Szia.Tolna megye,koppányszántón Tamási mellett!

Ajj, az messze van. Sokat szenvedtem az enyémmel, több szem több csipa alapon ránéztem volna, de nem jársz vele így semerre, nemhogy fehérvár felé, gondolom.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #22984 Dátum: 2015.02.28 szombat, 22:57:24 »

Ajj, az messze van. Sokat szenvedtem az enyémmel, több szem több csipa alapon ránéztem volna, de nem jársz vele így semerre, nemhogy fehérvár felé, gondolom.
Hát nagyon messze nem merek menni vele,de ha nem jövók rá mi a gond a közeljővőben,akkor muszáj valamit csinálnom.Igazából úgy vagyok,hogy olyan embernem mutatnám meg aki keni vágja a mondit!Nagyon megszerettem a kocsit,pedig költöttem rá,de pár hete áll már és gallyra tesz idegileg!Köszi a segítséget,lehet megkereslek!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #22985 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 10:08:56 »

Hát nagyon messze nem merek menni vele,de ha nem jövók rá mi a gond a közeljővőben,akkor muszáj valamit csinálnom.Igazából úgy vagyok,hogy olyan embernem mutatnám meg aki keni vágja a mondit!Nagyon megszerettem a kocsit,pedig költöttem rá,de pár hete áll már és gallyra tesz idegileg!Köszi a segítséget,lehet megkereslek!

Fehérváron van egy adagolószerviz, Filep István nevével fémjelezve, (majd biztos lesz aki rosszat is tud mondani róluk) ahol nem ugranak kettőt hátra, ha meglátnak egy Lucas adagolót, Fordot, sőt Mondeo-t is láttak már. Nem akarom reklámozni, az 'ósán mellett van, guglival megtalálod.
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #22986 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 12:56:58 »

Sziasztok tudom hogy nem annyira idevalo de 2002 es 1.4 benzin fiestanak nemtudjátok véletlenul a.motorvezérlést ugy kell tanitani mint a Mondeojet?
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #22987 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 13:51:06 »

Fehérváron van egy adagolószerviz, Filep István nevével fémjelezve, (majd biztos lesz aki rosszat is tud mondani róluk) ahol nem ugranak kettőt hátra, ha meglátnak egy Lucas adagolót, Fordot, sőt Mondeo-t is láttak már. Nem akarom reklámozni, az 'ósán mellett van, guglival megtalálod.
Köszi,amúgy már néztem őket!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22988 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 11:03:22 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy 4 ajtós mondeon, van-e valami trükk a csomagtér zár egyszerű beállítására.
Ki vettem a zárszerkezetet (mert gombnyomásra nem, csak kulccsal akart nyílni), hogy meg pucoljam, illetve a kis működtető motort szemrevételezzem, de amikor összeraktam, nem záródott a csomagtartó ajtaja. Úgy értem, hogy le sem tudom csukni, mert nem akad be az zár nyelvébe, akárhogy állítottam a zár pozícióját, sehogy sem sikerült. természetesen körberajzoltam, mielőtt szétszedtem, de valami nem ok. Az ajtó csak "pattog". Ennek, valóban ilyen mm pontosnak kell lennie?

A másik dolog, hogy most már "működik" a csomagtartózár elektromos motorja is, de amikor áramot kap, akkor szinte megállás nélkül működik, folyamatosan ki-be ugrál a tengelyvége. Ez mitől lehet? A motor jónak tűnik, mert a belsejében nincs kopás, és zsír is van benne bőven.

Előre is köszi.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22989 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 15:25:07 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy 4 ajtós mondeon, van-e valami trükk a csomagtér zár egyszerű beállítására.
Ki vettem a zárszerkezetet (mert gombnyomásra nem, csak kulccsal akart nyílni), hogy meg pucoljam, illetve a kis működtető motort szemrevételezzem, de amikor összeraktam, nem záródott a csomagtartó ajtaja. Úgy értem, hogy le sem tudom csukni, mert nem akad be az zár nyelvébe, akárhogy állítottam a zár pozícióját, sehogy sem sikerült. természetesen körberajzoltam, mielőtt szétszedtem, de valami nem ok. Az ajtó csak "pattog". Ennek, valóban ilyen mm pontosnak kell lennie?

A másik dolog, hogy most már "működik" a csomagtartózár elektromos motorja is, de amikor áramot kap, akkor szinte megállás nélkül működik, folyamatosan ki-be ugrál a tengelyvége. Ez mitől lehet? A motor jónak tűnik, mert a belsejében nincs kopás, és zsír is van benne bőven.

Előre is köszi.

A helyét pontosan benézni talán úgy a legegyszerűbb, hogy üléseket ledöntve kell befeküdni. Onnan jobban látni hogy pontosan hova megy a zár. A leírt jelenségek úgy néznek ki, minta nem is nyílna ki a zár. Ez magyarázná a folyamatos, működést, ill. a záródás hiányát (csukott zárral persze hogy visszapattan).
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 15:30:35 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22990 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 16:14:51 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy 4 ajtós mondeon, van-e valami trükk a csomagtér zár egyszerű beállítására.
Ki vettem a zárszerkezetet (mert gombnyomásra nem, csak kulccsal akart nyílni), hogy meg pucoljam, illetve a kis működtető motort szemrevételezzem, de amikor összeraktam, nem záródott a csomagtartó ajtaja. Úgy értem, hogy le sem tudom csukni, mert nem akad be az zár nyelvébe, akárhogy állítottam a zár pozícióját, sehogy sem sikerült. természetesen körberajzoltam, mielőtt szétszedtem, de valami nem ok. Az ajtó csak "pattog". Ennek, valóban ilyen mm pontosnak kell lennie?

A másik dolog, hogy most már "működik" a csomagtartózár elektromos motorja is, de amikor áramot kap, akkor szinte megállás nélkül működik, folyamatosan ki-be ugrál a tengelyvége. Ez mitől lehet? A motor jónak tűnik, mert a belsejében nincs kopás, és zsír is van benne bőven.

Előre is köszi.

egész véletlenül nem maradt csukva? magától nem mindig pattan ki a zárnyelv a helyéről.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22991 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 18:56:44 »

egész véletlenül nem maradt csukva? magától nem mindig pattan ki a zárnyelv a helyéről.
Nem szerencsés ha sok zsir van benne, ha szétszeded a motort az alján látsz réz síneket azokat tisztítsd meg ne legen zsíros.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22992 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 19:24:08 »

Nem szerencsés ha sok zsir van benne, ha szétszeded a motort az alján látsz réz síneket azokat tisztítsd meg ne legen zsíros.
Szerintem nem is kell bele zsír, csak összeszedi a koszt.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22993 Dátum: 2015.03.03 kedd, 07:21:03 »

Köszönöm a hozzászólásokat!  worship
A zárnyelv nem maradt zárva, kézzel lehet működtetni. Egyszerűen olyan, mit ha az ajtón lévő fül, nem érne bele annyira, hogy a záron lévő "kampó" rázárjon.
A motorban szerintem is elég sok zsír van gyárilag, én csak azt pótoltam, amit szerelés közben letöröltem. Az alján lévő réz érintkezők is rendben vannak.

Mindenesetre a zárat megpróbálom belülről is beállítani, hátha sikerül.
Naplózva
barthap
Vendég
« Új hozzászólás #22994 Dátum: 2015.03.03 kedd, 14:25:22 »

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni.
1999-es (mk2) 1.8-as benzines mondeom van, sajnos egy hete már nem használható.
Gyújtás problémás lett az autó, pontosabban csak két hengerben van gyujtás, a másik páros halott.
A szerelő visszakövette, gyertyák rendben, gyújtáskábelek rendben, gyújtótrafó rendben, jelkábel az ecu-ig rendben.
Szóval úgy néz ki, hogy az ecu-ból nem jön ki a gyújtás jel.  szomoru1

Tudnátok javasolni olyat, aki ecu javítással foglalkozik? Sajnos eddig nem találtam ilyet.
Illetva akit találtam, az nem foglalkozik Delphi típussal, ami az enyémben van.

Honnan, és kb. mennyiért lehet bontott ecu-t beszerezni?
Honnan fogom tudni, hogy a bontott ecu passzol a kocsimhoz?
Már persze azelőtt, hogy megvenném, és belerakatnám. Smiley

Ismertek-e olyat, aki át tudja másolni a indító kulcs adatokat az eredeti ecu-ból a másikba?
Mennyi ennek az ára? Én egy 10e Ft-os ajánlatot hallottam eddig.

Esetleg egyéb javaslat?

Debreceni vagyok, a környéken lakó szakikat, bontókat keresnék elsősorban, de más is érekel.

Köszi a segítséget,
Bartha Péter
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22995 Dátum: 2015.03.03 kedd, 17:05:53 »

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni.
1999-es (mk2) 1.8-as benzines mondeom van, sajnos egy hete már nem használható.
Gyújtás problémás lett az autó, pontosabban csak két hengerben van gyujtás, a másik páros halott.
A szerelő visszakövette, gyertyák rendben, gyújtáskábelek rendben, gyújtótrafó rendben, jelkábel az ecu-ig rendben.
Szóval úgy néz ki, hogy az ecu-ból nem jön ki a gyújtás jel.  szomoru1

Tudnátok javasolni olyat, aki ecu javítással foglalkozik? Sajnos eddig nem találtam ilyet.
Illetva akit találtam, az nem foglalkozik Delphi típussal, ami az enyémben van.

Honnan, és kb. mennyiért lehet bontott ecu-t beszerezni?
Honnan fogom tudni, hogy a bontott ecu passzol a kocsimhoz?
Már persze azelőtt, hogy megvenném, és belerakatnám. Smiley

Ismertek-e olyat, aki át tudja másolni a indító kulcs adatokat az eredeti ecu-ból a másikba?
Mennyi ennek az ára? Én egy 10e Ft-os ajánlatot hallottam eddig.

Esetleg egyéb javaslat?

Debreceni vagyok, a környéken lakó szakikat, bontókat keresnék elsősorban, de más is érekel.

Köszi a segítséget,
Bartha Péter
Szia!

Mielőtt vennél bármit is, szerintem egy hibakódolvasást kellene csinálni.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22996 Dátum: 2015.03.03 kedd, 20:14:03 »

A helyét pontosan benézni talán úgy a legegyszerűbb, hogy üléseket ledöntve kell befeküdni. Onnan jobban látni hogy pontosan hova megy a zár. A leírt jelenségek úgy néznek ki, minta nem is nyílna ki a zár. Ez magyarázná a folyamatos, működést, ill. a záródás hiányát (csukott zárral persze hogy visszapattan).
Most másztam ki a csomiból. Sajnos nem jártam sikerrel. A csomagtér ajtón lévő fülön nem tud teljesen átfordulni a zárnyelve, csak úgy kb félig, így nem pattan be. Belülről úgy látszik, mintha lejjebb kellene érnie az ajtó fülének, vagy a zárszerkezetnek kellene feljebb csúsznia, de az nem tud.
Ha kiveszem a zárszerkezetet és kézzel rápattintom a nyitott ajtóra, akkor üzemszerűen rázáródik, tehát ez nem lehet gond.
Kár, mert most már működne a gombnyomásra nyitás is. Ezt a részét sikerül megjavítani.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22997 Dátum: 2015.03.03 kedd, 21:16:48 »

Most másztam ki a csomiból. Sajnos nem jártam sikerrel. A csomagtér ajtón lévő fülön nem tud teljesen átfordulni a zárnyelve, csak úgy kb félig, így nem pattan be. Belülről úgy látszik, mintha lejjebb kellene érnie az ajtó fülének, vagy a zárszerkezetnek kellene feljebb csúsznia, de az nem tud.
Ha kiveszem a zárszerkezetet és kézzel rápattintom a nyitott ajtóra, akkor üzemszerűen rázáródik, tehát ez nem lehet gond.
Kár, mert most már működne a gombnyomásra nyitás is. Ezt a részét sikerül megjavítani.

Ami a kasztnin van "pöcök", azt lehet a 4-ajtósnál is állítani? Kombin nekem azt is meg kellett igazítani amikor egyszer rendbe raktam a zárat, csekkold le még azt is. Valahogy muszáj összepasszolnia a két félnek.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
barthap
Vendég
« Új hozzászólás #22998 Dátum: 2015.03.03 kedd, 22:29:45 »

Szia!

Mielőtt vennél bármit is, szerintem egy hibakódolvasást kellene csinálni.


Szia,

Köszi, nem említettem, de természetesen volt már hibakód olvasás is.
P0351 - Gyújtótrafó A oldali funkciózavar

Üdv.
Péter
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22999 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 08:01:12 »

Szia,

Köszi, nem említettem, de természetesen volt már hibakód olvasás is.
P0351 - Gyújtótrafó A oldali funkciózavar

Üdv.
Péter

Ha javítás mellett döntesz, az zsebbe nyúlós: http://www.autodigit.hu/ford-motorvezerlo-egyseg-javitas-felujitas-fiestafocusmondeo.html
Ha bontott megoldás: Ha jól tudom, akkor a PATS összefügg a motorvezérlővel (javítsatok ha tévedek!), tehát Ford IDS kell a párosításhoz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 [460] 461 462 463 464 465 466 467 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.