Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:23:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 454 455 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 467 468 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345841 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
barthap
Vendég
« Új hozzászólás #23000 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 11:14:29 »

Ha javítás mellett döntesz, az zsebbe nyúlós: http://www.autodigit.hu/ford-motorvezerlo-egyseg-javitas-felujitas-fiestafocusmondeo.html
Ha bontott megoldás: Ha jól tudom, akkor a PATS összefügg a motorvezérlővel (javítsatok ha tévedek!), tehát Ford IDS kell a párosításhoz.

Köszi.
Időközben már én is eljutottam az autodigit-hez.
A javítás zsebbe nyúlós (30-50K HUF), de a bontott ECU beszerzés, adat áttöltés sem olcsó, illetve szerintem több a bizonytalansági tényező.
Szóval a javítás mellett döntöttem, a fejleményekről majd beszámolok.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #23001 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 11:33:00 »

Köszi.
Időközben már én is eljutottam az autodigit-hez.
A javítás zsebbe nyúlós (30-50K HUF), de a bontott ECU beszerzés, adat áttöltés sem olcsó, illetve szerintem több a bizonytalansági tényező.
Szóval a javítás mellett döntöttem, a fejleményekről majd beszámolok.
Az autodigit-ről csak jót hallottam. És még táv-gyógyítani is tudnak (el lehet küldeni nekik postán is  Cool)
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #23002 Dátum: 2015.03.11 szerda, 20:46:08 »

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni.
1999-es (mk2) 1.8-as benzines mondeom van, sajnos egy hete már nem használható.
Gyújtás problémás lett az autó, pontosabban csak két hengerben van gyujtás, a másik páros halott.
A szerelő visszakövette, gyertyák rendben, gyújtáskábelek rendben, gyújtótrafó rendben, jelkábel az ecu-ig rendben.
Szóval úgy néz ki, hogy az ecu-ból nem jön ki a gyújtás jel.  szomoru1

Tudnátok javasolni olyat, aki ecu javítással foglalkozik? Sajnos eddig nem találtam ilyet.
Illetva akit találtam, az nem foglalkozik Delphi típussal, ami az enyémben van.

Honnan, és kb. mennyiért lehet bontott ecu-t beszerezni?
Honnan fogom tudni, hogy a bontott ecu passzol a kocsimhoz?
Már persze azelőtt, hogy megvenném, és belerakatnám. Smiley

Ismertek-e olyat, aki át tudja másolni a indító kulcs adatokat az eredeti ecu-ból a másikba?
Mennyi ennek az ára? Én egy 10e Ft-os ajánlatot hallottam eddig.

Esetleg egyéb javaslat?

Debreceni vagyok, a környéken lakó szakikat, bontókat keresnék elsősorban, de más is érekel.

Köszi a segítséget,
Bartha Péter

szia.
én vettem már bontottat,a gyári száma stimmel akkor jó hozzá,
csak még egy Ford szervizben kell fizetni néhány ezret,hogy ráhangolják
az immo-ra..amúgy nekem tök jol működik mind a kettővel.. (a régi is jó)
nekem annak idején 300 ezerért akartak újat a szervizben..
akkor vettem bontottat 14900 Ft-ért.
Mivel gyújtás probléma volt,állandóan leállt az autó,
majd újra ment egy darabig Smiley
éreztem hogy nem ez lesz a baj,és igy is lett..
Saját műszerekkel autóztam egy darabig,mikorra megtaláltam a hibát,
amit a Ford szervizben,nem találtak..és vezérlőcserét állapitottak meg..
ami azóta is szépen muzsikál..
majd privátban leirom mit kell csinálni,ha nem sikerül az autószerelődnek
megkeresni a vezetékekben a hibát..
üdv.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23003 Dátum: 2015.03.11 szerda, 20:52:39 »

szia.
én vettem már bontottat,a gyári száma stimmel akkor jó hozzá,
csak még egy Ford szervizben kell fizetni néhány ezret,hogy ráhangolják
az immo-ra..amúgy nekem tök jol működik mind a kettővel.. (a régi is jó)
nekem annak idején 300 ezerért akartak újat a szervizben..
akkor vettem bontottat 14900 Ft-ért.
Mivel gyújtás probléma volt,állandóan leállt az autó,
majd újra ment egy darabig Smiley
éreztem hogy nem ez lesz a baj,és igy is lett..
Saját műszerekkel autóztam egy darabig,mikorra megtaláltam a hibát,
amit a Ford szervizben,nem találtak..és vezérlőcserét állapitottak meg..
ami azóta is szépen muzsikál..
majd privátban leirom mit kell csinálni,ha nem sikerül az autószerelődnek
megkeresni a vezetékekben a hibát..
üdv.
Szia,
Egyik cimbi hasonló hibával küzd egy focussal, megsúgnád mi volt a gond?
Naplózva
barthap
Vendég
« Új hozzászólás #23004 Dátum: 2015.03.13 péntek, 22:44:17 »

szia.
én vettem már bontottat,a gyári száma stimmel akkor jó hozzá,
csak még egy Ford szervizben kell fizetni néhány ezret,hogy ráhangolják
az immo-ra..amúgy nekem tök jol működik mind a kettővel.. (a régi is jó)
nekem annak idején 300 ezerért akartak újat a szervizben..
akkor vettem bontottat 14900 Ft-ért.
Mivel gyújtás probléma volt,állandóan leállt az autó,
majd újra ment egy darabig Smiley
éreztem hogy nem ez lesz a baj,és igy is lett..
Saját műszerekkel autóztam egy darabig,mikorra megtaláltam a hibát,
amit a Ford szervizben,nem találtak..és vezérlőcserét állapitottak meg..
ami azóta is szépen muzsikál..
majd privátban leirom mit kell csinálni,ha nem sikerül az autószerelődnek
megkeresni a vezetékekben a hibát..
üdv.

Szia,
Köszi az infót.
Ma kész lett az autó.
Az autodigitnél javították a vezérlőt, illetve a gyújtótrafót is cserélni kellett.
üdv.
Bartha Péter
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #23005 Dátum: 2015.03.18 szerda, 11:33:03 »

Sziasztok!

Nagy nehezen sikerült helyretenni a csomagtartó zárját. A hiba egészen banális volt. A bowden egy minimálisat feszült, így folyamatosan "picit nyitott" állapotban volt a szerkezet. Egy hangyányi állítás után már tökéletes volt. A hajam kihullott, mire rájöttem.  taps  vigyor3
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #23006 Dátum: 2015.03.20 péntek, 10:23:02 »

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek.
Aknából 2 db emelő és 2db bakk segítségével sima ügy volt a váltó, kuplung, kormánymű cseréje.
Megvallom őszintén nem kicsit féltem a művelethez nekileselkedni.
6óra 20percet tartott a művelet úgy, hogy leszakadt az egyik kerékcsavar lapolt fele és nem 2 perc alatt sikerült lefúrni  Grin , de utánna már nem sok minden jött közbe mármint nagyobb fennakadás.

Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #23007 Dátum: 2015.03.21 szombat, 06:29:12 »

Sziasztok!

A minap jártam a Bp, 1238 Nap u. 12 szám alatti fordos cégnél. Csak ajánlani tudom őket, szervíz és bontó is egyben, minden féle évjárathoz és típushoz találni náluk alkatrészt.

http://mindenford.hu/index.php
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23008 Dátum: 2015.03.21 szombat, 20:15:14 »

Sziasztok!  wave

Szeretnénk a családdal vásárolni egy MK2-es mondeot vagy egy F astrat,még nincs konkrét autó kinézve és ezért szeretném kérni a segítségeteket.Hátha így jobban tudok majd dönteni.
Egyszer már volt egy mk1 2.0 mondeonk,amivel motorikusan szívtunk vele és el is adtuk.Hengerfejes lett és a kasztni is rozsdásodott.Emiatt kicsit félünk vásárolni még egyet,de szeretjük a belsejét és szép/felszerelteket lehet kapni.Beleszerettünk Wink
Kérdésem mennyire megbízhatatlan az Mk2?Sok különbség van az mk1-hez képest?Egyelőre benzines 1.8-at néztük ki,de nem tudom mennyire jó konstrukció?2.0 és a dízeltől félünk,nem tudom mennyire jogosan.Amúgy 2 autónak és kis távokra és ritkán nyaralni járnánk vele.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23009 Dátum: 2015.03.21 szombat, 22:20:27 »

Sziasztok!  wave

Szeretnénk a családdal vásárolni egy MK2-es mondeot vagy egy F astrat,még nincs konkrét autó kinézve és ezért szeretném kérni a segítségeteket.Hátha így jobban tudok majd dönteni.
Egyszer már volt egy mk1 2.0 mondeonk,amivel motorikusan szívtunk vele és el is adtuk.Hengerfejes lett és a kasztni is rozsdásodott.Emiatt kicsit félünk vásárolni még egyet,de szeretjük a belsejét és szép/felszerelteket lehet kapni.Beleszerettünk Wink
Kérdésem mennyire megbízhatatlan az Mk2?Sok különbség van az mk1-hez képest?Egyelőre benzines 1.8-at néztük ki,de nem tudom mennyire jó konstrukció?2.0 és a dízeltől félünk,nem tudom mennyire jogosan.Amúgy 2 autónak és kis távokra és ritkán nyaralni járnánk vele.

Köszönöm a segítséget!

Szia!
MK2-ben nagyon sok közös alkatrész van az MK1-gyel, asszem 1998-tól - a focus megjelenésével - volt motorpaletta frissítés itt is (ezek fekete szelepfedelesek).
Úgy tudom túl sok különbség (megbízhatóság terén) nincsen a benzines 1.6-1.8-2.0 között. Talán az 1.8-nál a legjobb a fogyasztás/teljesítmény arány. Az 1.6 többet eszik mert nehéz neki a kasztni, a 2.0-nek meg már gyorsul is ha odalépsz neki.  vigyor3
Dízelről nem tudok még ennyit se mondani, turbós, adagolós, régi vágású, nem common rail.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23010 Dátum: 2015.03.21 szombat, 22:28:14 »

Sziasztok!  wave

Szeretnénk a családdal vásárolni egy MK2-es mondeot vagy egy F astrat,még nincs konkrét autó kinézve és ezért szeretném kérni a segítségeteket.Hátha így jobban tudok majd dönteni.
Egyszer már volt egy mk1 2.0 mondeonk,amivel motorikusan szívtunk vele és el is adtuk.Hengerfejes lett és a kasztni is rozsdásodott.Emiatt kicsit félünk vásárolni még egyet,de szeretjük a belsejét és szép/felszerelteket lehet kapni.Beleszerettünk Wink
Kérdésem mennyire megbízhatatlan az Mk2?Sok különbség van az mk1-hez képest?Egyelőre benzines 1.8-at néztük ki,de nem tudom mennyire jó konstrukció?2.0 és a dízeltől félünk,nem tudom mennyire jogosan.Amúgy 2 autónak és kis távokra és ritkán nyaralni járnánk vele.

Köszönöm a segítséget!



Játszok én is Becsületesneppert Smiley Amire használnátok, arra a benzines tűnik a jobb választásnak. A 4-hengeres benzines motorok mind egy kaptafára készültek, tudtommal nincs az egyes méreteknek saját nyűgje. Ami van, az mindegyiknél előfordulhat. Ha rendesen volt karbantartva a motor (olaj és kopó/fogyó alkatrészek időben cserélve, megfelelő minőségű folyadékok és alkatrészek használata, stb.), és nem volt hidegen széthajtva, akkor kibírja addig, amíg le nem rohad róla a kasztni. A rozsdásodás egy ilyen korú autónak szinte kötelező velejárója, leginkább a küszöbök vége és a hátsó kerékívek kezdenek pusztulni. Másodsorban az ablakok (vagy inkább a szélvédő) kéderei környékén kell még körülnézi, valamint az ajtók aljára se árt egy pillantást vetni. Kavicsfelverődések a motorháztetőn szintén esélyes pontjai a rozsda elindulásának.
Ha már az ablakok, az oldalablakok alján a külső vízlehúzók merevítését 10-12 éves kor környékén elkezdi megenni az ónpestis. Onnan lehet látni, hogy dudorok vannak rajta. Ezeken a részeken kristályos szerkezetűre alakul át a fém, onnantól nem illeszkedik szépen, feszíti az ablakot (nehezebb le- és felhúzni), és még össze is karcolja. Darabja 7-12 ezer Ft környékén van újonnan.
Elektronikai nyűgök is előfordulnak, az autó kora és használati körülményeinek függvényében lehetnek elkorrodált csatlakozások (testelések és lámpák környékén), hibás/elhasználódott szenzorok amitől aztán meg tud őrülni a vezérlőelektronika. A távirányítóval ill. az immobiliserrel is ritkán adódnak gondok. Szintén elvétve megsuvadhat 1-1 kapcsoló, vagy a fényszórók magaságállító modulja. Javítani nem igazán drága semelyik hibát, a nehezebb a hiba pontos feltárása szokott lenni.
A futóműben néha kell pár szilentblokkot, stabilizátorszárat, gömbfejet cserélni. Ez a hazai utakat ismerve nem meglepő, bár viszonylag jól bírja őket az autó.
Meg kell nézni pár járgányt, találni egy jobb állapotban lévőt, azt megvenni, picit költeni rá hogy rendbe legyen rakva, aztán már csak odafigyelni kell rá, és akkor még sokáig jó lesz Smiley Lakatolásra számítani kell, ilyen szempontból egy egyszerűbb színű példány optimális lehet. Annál könnyebb csak a javított részt lefényezni úgy hogy ne legyen feltűnő.
Egy Mondeo-nak túl nagy baja nem szokott lenni ha odafigyelsz rá, kisebb de annál idegesítőbbek annál inkább. Én nem bántam meg annak idején a dízelt se, és azt se hogy 1,5 év után lecseréltem egy ST200-asra Wink (Bár azért mindig akad amit lehetne rajta rendberakni.)
Az F Astra nagyjából ugyanezeket tudja, egy leheletnyivel kisebb és egyszerűbb belsővel.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23011 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 09:43:18 »

Köszönöm a válaszokat.Megnyugtató,hogy nagyon nincs hibájuk csak jól kell választani és vigyázni rá Wink Ha már szóba került:
2.0   1993–1996   I4 16V   Zetec   1988 cc   100 kW (136 PS; 134 hp) @ 6000 rpm   175 N·m (129 ft·lbf) @ 4000 rpm
2.0   1996–2000   I4 16V   Zetec   1988 cc   96 kW (131 PS; 129 hp) @ 5600 rpm   178 N·m (131 ft·lbf) @ 4000 rpm
Naplózva
draz77
Vendég
« Új hozzászólás #23012 Dátum: 2015.04.07 kedd, 22:52:12 »

Sziasztok!

185/65 r14 méretben szerintetek milyen nyárigumit vegyek?
Valami középkategóriásra gondoltam (max. 15e jmf/db), nem megyek túl sokat, esőben nincs igazán rutinom és két gyerek ül mögöttem.
Mik a tapasztalatok? Ti mivel jártok?

Köszi,

Péter
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23013 Dátum: 2015.04.07 kedd, 23:06:16 »

Sziasztok!

185/65 r14 méretben szerintetek milyen nyárigumit vegyek?
Valami középkategóriásra gondoltam (max. 15e jmf/db), nem megyek túl sokat, esőben nincs igazán rutinom és két gyerek ül mögöttem.
Mik a tapasztalatok? Ti mivel jártok?

Köszi,

Péter

Leírtad a lényeget. Keveset mész, de esőben nincs rutinod, ám ott a 2 gyerek.
Ergo megérdemelsz egy rendes minőséget.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23014 Dátum: 2015.04.08 szerda, 11:38:26 »

Sziasztok!

185/65 r14 méretben szerintetek milyen nyárigumit vegyek?
Valami középkategóriásra gondoltam (max. 15e jmf/db), nem megyek túl sokat, esőben nincs igazán rutinom és két gyerek ül mögöttem.
Mik a tapasztalatok? Ti mivel jártok?

Köszi, Péter
Hali!

Nem tudom, hogy mennyi pénzed van rá, de itt ezen az oldalon nekem a Hankook k425 jó ár/érték arányúnak tűnik.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23015 Dátum: 2015.04.08 szerda, 14:18:31 »

Szia,
nekem Vredestein van, igaz 185/70 R14-es.
Ha nincs rutinod esőben, akkor a gumikeresőkben már lehet szűrni a "Tapadás esőben"-re. Ez a második betű. Ebben (185/65r14) a méretben a legjobb amit én tavaly találtam B volt (A a legjobb F a legrosszabb). Szűrj erre nézd az árát és keress rá, hátha volt már rá ADAC teszt és kérdezd meg a gumist, mennyire ajánlja. Én az automax,hun kezdem a keresést, mert gyors, jó a keresője és aztán a tetszik guglizom, hogy hol a legolcsóbb.
PZs


Sziasztok!

185/65 r14 méretben szerintetek milyen nyárigumit vegyek?
Valami középkategóriásra gondoltam (max. 15e jmf/db), nem megyek túl sokat, esőben nincs igazán rutinom és két gyerek ül mögöttem.
Mik a tapasztalatok? Ti mivel jártok?

Köszi,

Péter

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23016 Dátum: 2015.04.08 szerda, 20:46:01 »

Sziasztok!

185/65 r14 méretben szerintetek milyen nyárigumit vegyek?
Valami középkategóriásra gondoltam (max. 15e jmf/db), nem megyek túl sokat, esőben nincs igazán rutinom és két gyerek ül mögöttem.
Mik a tapasztalatok? Ti mivel jártok?

Köszi,

Péter

Én most vettem nyári gumit, és a K425 Hankook-nak szavaztam bizalmat. 185/65R15-öm van, a felfagyott sz@r utakra szerintem jobb mint a gyári 195/60-as méret. Az ADAC tesztek szerintem is jók irányadónak. Nálunk a helyi gumisok java kezd rádöbbenni, hogy a webáruházak konkurenciát jelentenek, így sok helyen felszerelve megkapod a cuccot annyiért, mint a legjobb web találat ára. Ez pl. 59E Ft-ért szerelve, centrírozva felkerült az autómra. Nagy esőben még nem volt alkalmam használni, de előbb-utóbb tesztelni fogom a vizes fékezést, mert erre napi szinten van róka, őz, mókus, borz, nyúl, ritkábban vaddisznó, szarvas. Ami egyből feltűnt, hogy nagyon jól kigurul vele az autó. (amit én imádok, a mögöttem jövők többnyire nem) És tetszenek a virágok is az oldalán.  Amúgy mindig Vredestein-re hajtottam, az egy qrva jó gumi relatíve olcsón, de amióta kínai lett, nincs bizalmam hozzá.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23017 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 07:28:09 »

Sziasztok!

185/65 r14 méretben szerintetek milyen nyárigumit vegyek?
Valami középkategóriásra gondoltam (max. 15e jmf/db), nem megyek túl sokat, esőben nincs igazán rutinom és két gyerek ül mögöttem.
Mik a tapasztalatok? Ti mivel jártok?

Köszi,

Péter

mk1-en nekem a barum nagyon bevált. most favorizálják nagyon a rainexpert 3-at, az uniroyal kimondottan esőgumi féléket gyárt. A hankook gumik is jók, de mondeo-n figyelni kell vele, mert hamar zajos lesz. hangosabban búg, mintha csapágyas lenne az autó. A matricán levő jelölésekre nem érdemes hagyatkozni. Olyan kis eltéréseket jelentenek, hogy normál körülmények közt észre sem veszel semmit. Nem fog egyikkel sem láthatóan többet vagy kevesebbet fogyasztani az autód. Tapasztalatot véleményeket találsz a neten dögivel, de ugye mindenki máshogy vezet, mindenki mást fog favorizálni, és mást lehúzni. Csak saját tapasztalatból tudod meg milyen is valójában. A lényeg, hogy próbálj olyan gyártótól venni, aki legalább nem tavaly óta  gyárt gumit Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23018 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 07:28:19 »

Ma reggel láttam a totalcaron egy új ADAc tesztet: http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/04/09/adac_nyarigumi-teszt_2015/
Ez alapján is lehet szemezgetni.
Nekem a Vredestein a Kormoran ImpulserB után megváltás! Anno csak Kormoranra volt pénzem, de ég és föld a kettő gumi közti különbség. A téli gumim Bridgestone LM30-as és azzal nagyon elégedett voltam.
PZs
Én most vettem nyári gumit, és a K425 Hankook-nak szavaztam bizalmat. 185/65R15-öm van, a felfagyott sz@r utakra szerintem jobb mint a gyári 195/60-as méret. Az ADAC tesztek szerintem is jók irányadónak. Nálunk a helyi gumisok java kezd rádöbbenni, hogy a webáruházak konkurenciát jelentenek, így sok helyen felszerelve megkapod a cuccot annyiért, mint a legjobb web találat ára. Ez pl. 59E Ft-ért szerelve, centrírozva felkerült az autómra. Nagy esőben még nem volt alkalmam használni, de előbb-utóbb tesztelni fogom a vizes fékezést, mert erre napi szinten van róka, őz, mókus, borz, nyúl, ritkábban vaddisznó, szarvas. Ami egyből feltűnt, hogy nagyon jól kigurul vele az autó. (amit én imádok, a mögöttem jövők többnyire nem) És tetszenek a virágok is az oldalán.  Amúgy mindig Vredestein-re hajtottam, az egy qrva jó gumi relatíve olcsón, de amióta kínai lett, nincs bizalmam hozzá.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23019 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 07:30:15 »

Ma reggel láttam a totalcaron egy új ADAc tesztet: http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/04/09/adac_nyarigumi-teszt_2015/
Ez alapján is lehet szemezgetni.
Nekem a Vredestein a Kormoran ImpulserB után megváltás! Anno csak Kormoranra volt pénzem, de ég és föld a kettő gumi közti különbség. A téli gumim Bridgestone LM30-as és azzal nagyon elégedett voltam.
PZs
ADAC teszt?   2funny 2funny 2funny 2funny
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23020 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 07:36:57 »

A matricás jelzésről részemről annyit, hogy a "Tapadás esőben" -szerintem- fontos; ui az A és F között 80km/h-nál 18m fékút a különbség, elvileg. Gyakorlatban csak a fele legyen igaz és akkor átlagosan betűnként 1,5m fékút jut (ha nem exponenciális) és 2 betű már egy zebra szélesség! http://www.gumi.hu/news/eu_matrica_nedves_tapadas
A fogyasztást is néztem anno, az A-s gumi felára nagyon nehezen térül meg; nálam a gumik élettartama latt éppen visszajött volna a többlet kiadás. Zaj szintet egyáltalán nem néztem.
Nekem a Kormoran búgott úgy, mintha csapágyas lenne az autó.
PZs
mk1-en nekem a barum nagyon bevált. most favorizálják nagyon a rainexpert 3-at, az uniroyal kimondottan esőgumi féléket gyárt. A hankook gumik is jók, de mondeo-n figyelni kell vele, mert hamar zajos lesz. hangosabban búg, mintha csapágyas lenne az autó. A matricán levő jelölésekre nem érdemes hagyatkozni. Olyan kis eltéréseket jelentenek, hogy normál körülmények közt észre sem veszel semmit. Nem fog egyikkel sem láthatóan többet vagy kevesebbet fogyasztani az autód. Tapasztalatot véleményeket találsz a neten dögivel, de ugye mindenki máshogy vezet, mindenki mást fog favorizálni, és mást lehúzni. Csak saját tapasztalatból tudod meg milyen is valójában. A lényeg, hogy próbálj olyan gyártótól venni, aki legalább nem tavaly óta  gyárt gumit Smiley

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23021 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 07:45:01 »

A matricás jelzésről részemről annyit, hogy a "Tapadás esőben" -szerintem- fontos; ui az A és F között 80km/h-nál 18m fékút a különbség, elvileg. Gyakorlatban csak a fele legyen igaz és akkor átlagosan betűnként 1,5m fékút jut (ha nem exponenciális) és 2 betű már egy zebra szélesség! http://www.gumi.hu/news/eu_matrica_nedves_tapadas
A fogyasztást is néztem anno, az A-s gumi felára nagyon nehezen térül meg; nálam a gumik élettartama latt éppen visszajött volna a többlet kiadás. Zaj szintet egyáltalán nem néztem.
Nekem a Kormoran búgott úgy, mintha csapágyas lenne az autó.
PZs
Egy tesztpályán, minden más körülményt kizárva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23022 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 07:49:18 »

Igazad van, de ezért írtam bele, az elméletileg és hogy legyen csak a fele igaz kitételeket. De nekem 1 m is számít egy zebránál és ha csak annyi a különbség A-F között nem tesztpályán, akkor A.
PZs
Egy tesztpályán, minden más körülményt kizárva
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23023 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 08:05:06 »

Igazad van, de ezért írtam bele, az elméletileg és hogy legyen csak a fele igaz kitételeket. De nekem 1 m is számít egy zebránál és ha csak annyi a különbség A-F között nem tesztpályán, akkor A.
PZs
Ezzel az a baj, hogy egyrész ugye amíg ezt a hülyeséget nem találták ki, addig se volt ebből probléma. Másrészt hiába állsz meg 1 méterrel előbb, ha az előző kanyart nem tudod bevenni vele esetleg. Többszáz féle állapota van a guminak, amit mindegyik máshogy tud kezelni, ebből kiragadtak egyet.

elhiszed hogy ez a 2 gumi ugyanolyan, és csak a fogyasztás a különbség ?

http://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/15524150000/general-tire/altimax-comfort/185_65r14

http://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/5525/bridgestone/ep150/185_65r14

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23024 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 08:57:31 »

Ebben is igazad van, addig a zebráig el kell jutni és a kanyart is be kell tudni venni, stb
A kérdésedre nem tudok objektív választ adni, mert úgy nőttem fel, hogy aminek ismertem a nevét vagy nagyobb volt a reklámja azt inkább megvettem, vagy hittem neki.
De válaszolva is a kérdésedre: elhiszem, hogy csak a fogyasztás a különbség, mert mindkettő ára közel azonos és mindkettő régi gumi gyártó cég.
De én mindig megfogom nézni a nedves tapadást.
PZs 
Ezzel az a baj, hogy egyrész ugye amíg ezt a hülyeséget nem találták ki, addig se volt ebből probléma. Másrészt hiába állsz meg 1 méterrel előbb, ha az előző kanyart nem tudod bevenni vele esetleg. Többszáz féle állapota van a guminak, amit mindegyik máshogy tud kezelni, ebből kiragadtak egyet.

elhiszed hogy ez a 2 gumi ugyanolyan, és csak a fogyasztás a különbség ?

http://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/15524150000/general-tire/altimax-comfort/185_65r14

http://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/5525/bridgestone/ep150/185_65r14


Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #23025 Dátum: 2015.04.11 szombat, 10:02:01 »

Utolsó szériás 1.8-as benzines mkII-m van. Reggel nem volt hűtésem, holnap megnézem hogy pontosan honnan folyik el a víz de amikor öntöttem bele egy kis vizet akkor a jobb első kerék mögött a segédvázról csöpögött a víz. Van ott egy fém vízcső amit már egyszer cseréltem de használtat raktam bele. Ha megint az adta meg magát akkor szerintetek érdemes újat venni? Elég horror ára van, amikor kellett volna akkor az új 18e ft-volt az unix-nál.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.11 szombat, 10:13:35 írta koridor » Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23026 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 08:02:55 »

Utolsó szériás 1.8-as benzines mkII-m van. Reggel nem volt hűtésem, holnap megnézem hogy pontosan honnan folyik el a víz de amikor öntöttem bele egy kis vizet akkor a jobb első kerék mögött a segédvázról csöpögött a víz. Van ott egy fém vízcső amit már egyszer cseréltem de használtat raktam bele. Ha megint az adta meg magát akkor szerintetek érdemes újat venni? Elég horror ára van, amikor kellett volna akkor az új 18e ft-volt az unix-nál.
Szerintem kicsit pontosíthatnál az alkatrészt illetően.
Viszont nem lehet, hogy esetleg a rá csatlakozó gumi cső (ha van ilyen) adta meg magát, esetleg a gumicső korából adódóan az illeszkedés nem tökéletes a fém és gumi között?
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #23027 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 13:41:28 »

Szerintem kicsit pontosíthatnál az alkatrészt illetően.
Viszont nem lehet, hogy esetleg a rá csatlakozó gumi cső (ha van ilyen) adta meg magát, esetleg a gumicső korából adódóan az illeszkedés nem tökéletes a fém és gumi között?
Tegnap megnéztem, a gumi csö valahogy lelazult a fémcsöröl megigazitottam és már jó is volt.
Nem tudom pontositani. A motor és kaszni között jobb oldalt alul a vizpumpa mellett van egy fémvizcsö ami elölröl a motor mögé vezeti a vizet. Már nem emlékszem pontosan hogy néz ki kiszedve de valami ilyesmi: https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30720000-vizcsovek-es-alkatreszei/30720207-vizcso/7480-vizcso-ford-mondeo-1998-2000.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23028 Dátum: 2015.04.14 kedd, 09:31:12 »

Tegnap megnéztem, a gumi csö valahogy lelazult a fémcsöröl megigazitottam és már jó is volt.
Nem tudom pontositani. A motor és kaszni között jobb oldalt alul a vizpumpa mellett van egy fémvizcsö ami elölröl a motor mögé vezeti a vizet. Már nem emlékszem pontosan hogy néz ki kiszedve de valami ilyesmi: https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30720000-vizcsovek-es-alkatreszei/30720207-vizcso/7480-vizcso-ford-mondeo-1998-2000.
Akkor mindegy is, hisz megoldottad a gondot.
De erre érdemes lenne figyelmet fordítani, hisz ha lejött, akkor könnyen mozog, nincs szorítóerő a bilincsben, ami odafogja, eldeformálódhatott már az a gumicső.
Naplózva
rotti
Vendég
« Új hozzászólás #23029 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 18:22:18 »

Sziasztok !

Kellene egy kis segítség, a hangszórók elég " nem jól szolnak " , cserélni szeretném őket. Letudnátok írni pontosan milyennek vannak , méretek ...esetleg ha valaki cserélt ,akkor tanács hol keresek és melyik fajta,márka vált be Huh?    előre is köszönöm a válaszokat  worship
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23030 Dátum: 2015.04.21 kedd, 08:53:08 »

Sziasztok !

Kellene egy kis segítség, a hangszórók elég " nem jól szolnak " , cserélni szeretném őket. Letudnátok írni pontosan milyennek vannak , méretek ...esetleg ha valaki cserélt ,akkor tanács hol keresek és melyik fajta,márka vált be Huh?    előre is köszönöm a válaszokat  worship

Ovális hangszórók vannak benne. Kis ügyeskedéssel a 6x9-es is belefér. Érdemes figyelni a hangszóró mélységére is, nehogy az ablak felakadjon. A márka az fül és pénztárcafüggő. Eléggé széles a választék a két kónuszos, 5-6 ezer Forintostól a szettben kapható, néhány tízezer Forintosig. Sőt, sok márkának van (JBL, Rockford, Mac Audio ...) márkaspecifikus hangszórója is. Ezekkel egyszerű a csere, mert a régi ki, az új be és már ezek is radikális hangminőség javulást hoznak.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23031 Dátum: 2015.04.21 kedd, 08:57:19 »

Kellene egy kis segítség, a hangszórók elég " nem jól szolnak " , cserélni szeretném őket. Letudnátok írni pontosan milyennek vannak , méretek ...esetleg ha valaki cserélt ,akkor tanács hol keresek és melyik fajta,márka vált be Huh?    előre is köszönöm a válaszokat  worship
Hali!

Az enyém.
Hátulra Mk3-ból származó hangszórókat tettem be - sajna nincs róla kép -, kicsit faragni kellett a furatokon, mert nem ugyanott vannak, de befért.

Amúgy ahogy Caruso is írta. Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23032 Dátum: 2015.04.21 kedd, 16:12:58 »

Hali!

Az enyém.
Hátulra Mk3-ból származó hangszórókat tettem be - sajna nincs róla kép -, kicsit faragni kellett a furatokon, mert nem ugyanott vannak, de befért.

Amúgy ahogy Caruso is írta. Smiley

én mk3 sony-t tettem előre hátra, asszem 8 pénz volt a 4db mk2-krisztiánnál.
Naplózva
rotti
Vendég
« Új hozzászólás #23033 Dátum: 2015.04.21 kedd, 17:21:49 »

én mk3 sony-t tettem előre hátra, asszem 8 pénz volt a 4db mk2-krisztiánnál.

köszönöm a gyors válaszokat , így hogy tudom milyen kell, remélem a héten találok is  Wink

Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #23034 Dátum: 2015.04.22 szerda, 10:33:05 »

én mk3 sony-t tettem előre hátra, asszem 8 pénz volt a 4db mk2-krisztiánnál.

és simánbement a gyári helyére?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23035 Dátum: 2015.04.22 szerda, 11:40:36 »

és simánbement a gyári helyére?

Az mk3 csatit kellett átrakni az mk2 helyére, meg új furat kellett a felfogatáshoz. De faragni nem kellett.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23036 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 14:21:49 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni,kerékcserénél arra lettem figyelmes,hogy a váltókar környékén valami nem stimmel.
A képen látszik mi a problémám.
2 kérdésem lenne
Első
Ez a Faudi fej?
Második
Nehéz kicserélni?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

« Utoljára szerkesztve: 2015.04.26 vasárnap, 14:44:06 írta balais » Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23037 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 14:28:08 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni,kerékcserénél arra lettem figyelmes,hogy a váltókar környékén valami nem stimmel.
A képen látszik mi a problémám.
2 kérdésem lenne
Első
Ez a Faudi fej?
Második
Nehéz kicserélni?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]
Na most ugorj neki még egyszer. Képet nem lehet megnézni, egyet sem. Próbáld újra, másképpen!  rinya wave
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23038 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 14:45:23 »

Na most ugorj neki még egyszer. Képet nem lehet megnézni, egyet sem. Próbáld újra, másképpen!  rinya wave

Remélem most látható.
Telefonról nem volt egyszerű.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23039 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 14:55:33 »

Remélem most látható.
Telefonról nem volt egyszerű.
Mi változott? Most sem látható. Sok semmi.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23040 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 19:10:38 »

Mi változott? Most sem látható. Sok semmi.

Ha a képre kettintassz akkor nagyban is láthatod.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23041 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:29:11 »

Ha a képre kettintassz akkor nagyban is láthatod.
Ja, az a faudifej. Ami amúgy drága mint a fene. Tegyél a közepébe valami alkalmas gumidarabot, azt jóvan.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23042 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 21:07:13 »

Ja, az a faudifej. Ami amúgy drága mint a fene. Tegyél a közepébe valami alkalmas gumidarabot, azt jóvan.

Köszönöm a segítséget.
Ki találok valamit.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23043 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 10:40:33 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni,kerékcserénél arra lettem figyelmes,hogy a váltókar környékén valami nem stimmel.
A képen látszik mi a problémám.
2 kérdésem lenne
Első
Ez a Faudi fej?
Második
Nehéz kicserélni?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110287-sebessegvalto-bowden-reszei/12830-faudifej-valtobowden-vegere-mondeo-1996-2000

Ennyibe kerül ha mégis ki szeretnéd cserélni.  Smiley
Naplózva
rotti
Vendég
« Új hozzászólás #23044 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 11:34:36 »

Alufelni vásárlás előtt állok, kérdésem lenne : Melyik az a minimum ET szám ami még jó az MK II -re ? A lényeg hogy ne érjen bele semmibe ....
köszönöm
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #23045 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 18:52:38 »

Ez nem az a vákuum hiba, amikor nem tudod állítani, hogy hova fújjon? http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
PZs
Ezzel csak az a baj,hogy nem terjed ki a leírás a motortér vákimhubára. Nálam ugyan ez a szitu. Cseréltem kapcsolót,lehúztam a csöveket stb. Követtem a leírást. Semmi hatás. Nekem az utastérbe már nem jön vákum. Arról persze nincs semmi infó. Mindenképp szívás van vele
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23046 Dátum: 2015.05.09 szombat, 12:14:34 »

Sziasztok!

Vettünk egy mk2 1.8B glx 5 ajtós mondeot digit klímával  Wink Csak 3 hónapig túrtuk a netet napi szinten,mire találtunk egy jó állapotut.Viszont lenne pár kérdésem,amivel eddig még nem találkoztam:
1,  16" alufelni 205/55/16  Kingstar(dot valami ókori)van rajta.Na már most nem ez az igazi váltómérete.A tulaj mondta,hogy bizonyos esetben beleérhet a kasztniba.Egyrészt szeretném lecserélni a gumit,mert amikor a Fiestán 1 éves Pirelli P4 van,akkor erre nem illik rosszabbat eplus2 De ha a rendes gyárit akarok 205/50/16 az 30k darabja a guminak,az 55 meg csak 20k.Ennyit nem ér meg.Kérdésem maradhat ez a méret vagy váltsak 15"-ra esetleg 195-re?
2, Csak kulccsal lehet nyitni az ajtót(vezető oldali nem működik),nem tudom lehet-e bele szerelni távírányítós zárat?
3, Autópályán este 130-nál végig a minimumon volt a hőfokjelző a műszerfalon.Egyszer felment a közepéig de visszahűlt.Normális,nem a közepénél kéne tartania?
4, Lámpa,hiába van benne osram izzó alig láttam valamit.A búra nem sárga,átlátszó.Mit kéne néznem rajta?Nem jó vetít és hiába állítottam motorral nem javult.

Igazából ennyi lenne,köszi!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23047 Dátum: 2015.05.09 szombat, 14:05:48 »

Sziasztok!

Vettünk egy mk2 1.8B glx 5 ajtós mondeot digit klímával  Wink Csak 3 hónapig túrtuk a netet napi szinten,mire találtunk egy jó állapotut.Viszont lenne pár kérdésem,amivel eddig még nem találkoztam:
1,  16" alufelni 205/55/16  Kingstar(dot valami ókori)van rajta.Na már most nem ez az igazi váltómérete.A tulaj mondta,hogy bizonyos esetben beleérhet a kasztniba.Egyrészt szeretném lecserélni a gumit,mert amikor a Fiestán 1 éves Pirelli P4 van,akkor erre nem illik rosszabbat eplus2 De ha a rendes gyárit akarok 205/50/16 az 30k darabja a guminak,az 55 meg csak 20k.Ennyit nem ér meg.Kérdésem maradhat ez a méret vagy váltsak 15"-ra esetleg 195-re?
2, Csak kulccsal lehet nyitni az ajtót(vezető oldali nem működik),nem tudom lehet-e bele szerelni távírányítós zárat?
3, Autópályán este 130-nál végig a minimumon volt a hőfokjelző a műszerfalon.Egyszer felment a közepéig de visszahűlt.Normális,nem a közepénél kéne tartania?
4, Lámpa,hiába van benne osram izzó alig láttam valamit.A búra nem sárga,átlátszó.Mit kéne néznem rajta?Nem jó vetít és hiába állítottam motorral nem javult.

Igazából ennyi lenne,köszi!

Grat Smiley
1. Ha stimmel nagyjából a felni ET száma, akkor jó a 205/55 R16 is. Nekem télire van az a méret, nyárinak a gyári 215/45 R17 megy fel. Szinte egyforma az átmérőjük, elférnek gond nélkül. Mindenesetre nézd végig a gumikat, hogy hol van rajta olyan kopás/sérülés amit a kasztnival való találkozás okozott. (Apropó, felni adatai mik? - szélesség, ET, középfurat, osztókör)
2. A GLX-nek illene gyárilag távirányítósnak lennie. Ha a kulcs nem olyan, akkor egy jobban felszerelt példányból ki lehet bontani mindent ami kell, de rosszabb esetben ez csillió alkatrészt, ill. kábelköteget is jelenthet. Valami tapasztaltabb kollégával végig kéne nézni hogy mi van meg már most a járgányban a szükséges alkatrészek közül.
Ha távirányítós a kulcs, csak nem működik, akkor a wikin a vonatkozó cikket tudom ajánlani.
3. Nem normális, ha minden rendben van, akkor középen kéne állnia. Termosztát lehet csereérett, vagy dugulás van a rendszerben.
4. Elkoszolódott a lámpatest belül, erről is van leírás hogy lehet szépen kipucolni. (Nagyon extrém esetben utána akár fel is lehet políroztatni a búrát)

Sok sikert, remélem könnyen és gyorsan sikerül mindent orvosolni  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 10:54:19 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #23048 Dátum: 2015.05.09 szombat, 20:21:27 »

Sziasztok!

Vettünk egy mk2 1.8B glx 5 ajtós mondeot digit klímával  Wink Csak 3 hónapig túrtuk a netet napi szinten,mire találtunk egy jó állapotut.Viszont lenne pár kérdésem,amivel eddig még nem találkoztam:
1,  16" alufelni 205/55/16  Kingstar(dot valami ókori)van rajta.Na már most nem ez az igazi váltómérete.A tulaj mondta,hogy bizonyos esetben beleérhet a kasztniba.Egyrészt szeretném lecserélni a gumit,mert amikor a Fiestán 1 éves Pirelli P4 van,akkor erre nem illik rosszabbat eplus2 De ha a rendes gyárit akarok 205/50/16 az 30k darabja a guminak,az 55 meg csak 20k.Ennyit nem ér meg.Kérdésem maradhat ez a méret vagy váltsak 15"-ra esetleg 195-re?
2, Csak kulccsal lehet nyitni az ajtót(vezető oldali nem működik),nem tudom lehet-e bele szerelni távírányítós zárat?
3, Autópályán este 130-nál végig a minimumon volt a hőfokjelző a műszerfalon.Egyszer felment a közepéig de visszahűlt.Normális,nem a közepénél kéne tartania?
4, Lámpa,hiába van benne osram izzó alig láttam valamit.A búra nem sárga,átlátszó.Mit kéne néznem rajta?Nem jó vetít és hiába állítottam motorral nem javult.

Igazából ennyi lenne,köszi!
A hőfokjelzőnél valószínűleg csak a jeladó rossz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23049 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 21:06:06 »

Grat Smiley
1. Ha stimmel nagyjából a felni ET száma, akkor jó a 205/55 R16 is. Nekem télire van az a méret, nyárinak a gyári 215/45 R17 megy fel. Szinte egyforma az átmérőjük, elférnek gond nélkül. Mindenesetre nézd végig a gumikat, hogy hol van rajta olyan kopás/sérülés amit a kasztnival való találkozás okozott. (Apropó, felni adatai mik? - szélesség, ET, középfurat, osztókör)
2. A GLX-nek illene gyárilag távirányítósnak lennie. Ha a kulcs nem olyan, akkor egy jobban felszerelt példányból ki lehet bontani mindent ami kell, de rosszabb esetben ez csillió alkatrészt, ill. kábelköteget is jelenthet. Valami tapasztaltabb kollégával végig kéne nézni hogy mi van meg már most a járgányban a szükséges alkatrészek közül.
Ha távirányítós a kulcs, csak nem működik, akkor a wikin a vonatkozó cikket tudom ajánlani.
3. Nem normális, ha minden rendben van, akkor középen kéne állnia. Termosztát lehet csereérett, vagy dugulás van a rendszerben.
4. Elkoszolódott a lámpatest belül, erről is van leírás hogy lehet szépen kipucolni. (Nagyon extrém esetben utána akár fel is lehet políroztatni a búrát)

Sok sikert, remélem könnyen és gyorsan sikerül mindent orvosolni  wave

Hello!Köszi a választ,ma már mentem vele többet is.Lámpát szétszedtem és kitakarítottam,de sokat nem javult.Bár nem is vészes.Polír a kasztnira és a lámpára is ráfér,majd a hetekben megoldom.
Beraktam egy kartonpapírt,így legalább nem a minimumom van a hőfok.Gyorsba csak.
Sajna csak egy sima kulcsom van IM-es.Meg egy tartalék,de nincs felprogramozva és ahogy utánaolvastam nem is tudom.Tapasztalat milyen útólagos rádiós távirányító szettet érdemes berakni?Gyárit esetleg univerzálisat?
Gumi méret jónak tűnik,egy fekvőrendőrnél volt gond,máshol nem jött elő.Csak egy jobb garnitura kéne.

xrobe: Köszi,jövőhéten meg is nézzük.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 454 455 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 467 468 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.