Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 10:46:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1578332 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2010.01.19 kedd, 23:08:12 »

a felszereltségek 2005-2006(7) közt csak ebben követhetőek. Egyébként elég húzós indok, hogy a sajátomat se találtam benne a fent lévőkben, mivel az enyém 2.0 titanium, nem 2.2.
Másrészt ne a kedvemért töltsd fel, hanem a leendő tulajok kedvéért, akik még csak nézelődnek a használt autók közt.
Felraktam már, a címoldalon megtalálod. Csak jó lett volna három mondat, hogy miért ez a jó. De maradjon így.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2010.01.29 péntek, 23:46:03 »

Üdv mindenkinek!

Azért regisztráltam, mert autóvásárlás előtt állok, és az egyik jelölt a faceliftes MK3-as Mondeo. A motorválasztás ügyében nem tudok dönteni. Számít a teljesítmény, ezért az alapmotorra nem gondoltam. Nagy kérdés: diesel, vagy benzines? Ami számít: gyorsulás, megbízhatóság, fenntartási költség.  Összességében elég keveset megyek, nagyrészt városban, rövidebb távokat. Az autó nekem hobbi is, a vezetési élmény sokat nyom a latban.
Amikre gondoltam: 2.0 TDCi 130-LE, 2.2 TDCI, 2.5 V6, esetleg 2.0 benzines. Persze nem vetném meg az ST-220-ast, de arra kicsi az esély. Évjárat 2003 év végétől, manuális váltóval.
Véleményeket, tanácsokat kérnék. Köszönöm!
                                                      András  Tatabánya
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2010.01.29 péntek, 23:59:52 »

2.2 TDCI-ről youtube-on vannak 200+le és 500+NM es videok

Az kellemes , de kevesebbel is beérem. Ha 100-ra kevesebb mint 10 sec alatt felmegy, az már nem rossz. Végsebesség nem érdekel.
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:11:53 »

ez csak egy chip és azért írtam, hogy lásd van erő a dízelben és ehez 6-7L-es fogyasztás szokott társulni(de ezt az tudja igazán akinek ilyene van)

Az adatokat ismerem, viszont még nem próbáltam menet közben egyiket sem. Szerintem a 130-lovas TDCI is tetszene 6-os váltóval, persze a 2.2-es biztos jobb. Viszont ritka. Kombit nem szeretnék. Az ötajtós a favorit. Wink
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:23:03 »

10 sec szentem megvan a 90LE-s TDDI-vel is (nem mértem még)

Ááá, közel sem! A facelift előtti 130-lovasé 9.9, 5 gangos váltóval. A 2.2-esé 8.7
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:29:49 »


2.5 millió a határ, arra is várnom kell még néhány hónapot. Nézem a használtautót mindig.
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:34:14 »

mondom nem mértem de érzésre szentem nincs10mp gyári 12.8, ahoz képst, hogy 90le nem megy olyan rosszul, tény hogy lehetne egy kicsit erősebb(tervben van egy chip eplus2) de 140-160-ig szépen megy

115-lovas Calibrát adtam el most, az tudott 10-et. Ezért ez a lélektani határ, ha már ötször annyiba kerül, rosszabbul ne menjen... nyes
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:37:51 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3459138
Ez beleférne, és tetszik a világos kárpit. Ha meglesz még, valószínű megnézem...
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:42:57 »

Üdv mindenkinek!

Azért regisztráltam, mert autóvásárlás előtt állok, ...
Szia!
A kulcsmondat ez: "Összességében elég keveset megyek, nagyrészt városban, rövidebb távokat."
Használt dízelt akkor vegyél, ha évente min. 25e km-t mész. (inkább 30e)
Benzines lesz a Te autód. 2.0 jól hangzik, sajnos nekem nincs vele tapasztalatom, annyit tudok mondani, hogy az autószerelőm
két típust nézegetett: BMW320d és Mondeo V6. Ez azért jelent valamit...
Végül is a BMW lett a befutó. (majd nézeget ha meghal benne a turbó)
Nekem 1.4 benzines focus volt a mondeo előtt, az egy kib...ottul jó autó, egy hibával: úgy fogyasztott mint az 1.6 de nem úgy ment.
Ezért jó, hogy kikötötted azt, hogy alapmotorral nem veszel autót.
Benzinesnél magas az üa. költség, dízelnél alacsony viszont ha pl. meghal benne a turbó, akkor új 300e, bontott 150e.
TDCi porlasztócsúcs 50...80e 4 db. kell belőle... És ismerve a hazai használt autó eladási morált...
Ilyen dolgokat kell mérlegelni.
V6 átlagfogyasztások: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2006&power_s=110&power_e=150
2.0 átlagfogyasztások: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2006&power_s=102&power_e=110

Szerintem a dízel Magyarországon csak akkor jó vétel ha ismered az autó előéletét, amúgy felejtsd el.
Pláne tatabányai vagy, gondolom ismered a nepperek hozzáállását a vevőhöz.

Üdv
Sz
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2010.01.30 szombat, 00:52:52 »

Szia!
A kulcsmondat ez: "Összességében elég keveset megyek, nagyrészt városban, rövidebb távokat."
Használt dízelt akkor vegyél, ha évente min. 25e km-t mész. (inkább 30e)
Benzines lesz a Te autód. 2.0 jól hangzik, sajnos nekem nincs vele tapasztalatom, annyit tudok mondani, hogy az autószerelőm
két típust nézegetett: BMW320d és Mondeo V6. Ez azért jelent valamit...
Végül is a BMW lett a befutó. (majd nézeget ha meghal benne a turbó)
Nekem 1.4 benzines focus volt a mondeo előtt, az egy kib...ottul jó autó, egy hibával: úgy fogyasztott mint az 1.6 de nem úgy ment.
Ezért jó, hogy kikötötted azt, hogy alapmotorral nem veszel autót.
Benzinesnél magas az üa. költség, dízelnél alacsony viszont ha pl. meghal benne a turbó, akkor új 300e, bontott 150e.
TDCi porlasztócsúcs 50...80e 4 db. kell belőle... És ismerve a hazai használt autó eladási morált...
Ilyen dolgokat kell mérlegelni.
V6 átlagfogyasztások: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2006&power_s=110&power_e=150
2.0 átlagfogyasztások: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2006&power_s=102&power_e=110

Szerintem a dízel Magyarországon csak akkor jó vétel ha ismered az autó előéletét, amúgy felejtsd el.
Pláne tatabányai vagy, gondolom ismered a nepperek hozzáállását a vevőhöz.

Üdv
Sz

Az autókereskedőket nem kell bemutatni, bár itt Tbányán van egy rendes is... Smiley Tényleg elég keveset megyek, évi 6-8 ezret. 10-11 literes fogyasztást még kibírok.
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2010.01.30 szombat, 01:01:47 »

Köszi az eddigieket, majd írjatok még! Jó éjt! wave
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2010.01.30 szombat, 18:45:41 »

Nagy kérdés: diesel, vagy benzines? Ami számít: gyorsulás, megbízhatóság, fenntartási költség.
Ha jót akarsz, V6-ost veszel.  eljen
Megbízható, olcsó, főleg most, hogy bejön a luxusadó, lenyomja még jobban az árakat (havi 3000 Ft nem vág földhöz senkit, mondjuk ettől még ge*iség, de ez már politika).
Ha utánaszámolsz egy használt dízel várható javítási költségeinek, akkor a fenntartása sem sok. A 4 éves 55ezret futott dízelt meg felejtsd el, mert olyan nincs Grin
Amúgy meg ülj bele többfélébe és utána döntsd el, milyet akarsz. De a V6-ot imádni fogod, az tuti  Grin
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2010.01.30 szombat, 21:14:47 »

A 4 éves 55ezret futott dízelt meg felejtsd el, mert olyan nincs Grin
Beszélsz itt zöldségeket. Szinte az összes általában csak 50-60ekm-et fut.      Évente    nyes
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 00:02:45 »

Ha jót akarsz, V6-ost veszel.  eljen
Megbízható, olcsó, főleg most, hogy bejön a luxusadó, lenyomja még jobban az árakat (havi 3000 Ft nem vág földhöz senkit, mondjuk ettől még ge*iség, de ez már politika).
Ha utánaszámolsz egy használt dízel várható javítási költségeinek, akkor a fenntartása sem sok. A 4 éves 55ezret futott dízelt meg felejtsd el, mert olyan nincs Grin
Amúgy meg ülj bele többfélébe és utána döntsd el, milyet akarsz. De a V6-ot imádni fogod, az tuti  Grin


Hát, már régóta álmodozom egy V6 ról, de az adó miatt bizonytalanodtam el. Nem tudtam róla semmi konkrétumot. Havi 3000 ez biztos?
Naplózva
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 00:09:02 »


Nézegettem, tetszenek is nagyon, de ezeket nem hajtják szét?  A szervizelésük nem drága? (A 2.5V6 hoz képest).
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:05:06 »

Hát, már régóta álmodozom egy V6 ról, de az adó miatt bizonytalanodtam el. Nem tudtam róla semmi konkrétumot. Havi 3000 ez biztos?

300 Ft/kW (4 és 7 év közötti autóra) 37500/év, 3125 Ft/hó.
Nekem is rágta az asszony a fülemet, hogy azonnal adjuk el, mert éhenhalunk (meg ő szeretne egy új focust  Grin ), aztán én is kiszámoltam és ennyit még kibírok. Mondjuk ettől még rágja továbbra is, hogy focust akar, mert a mondeo nagy  Grin
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:07:05 »

Nézegettem, tetszenek is nagyon, de ezeket nem hajtják szét?  A szervizelésük nem drága? (A 2.5V6 hoz képest).

Biztos többet kapnak, mint egy 2,5-ös, de azért ezek a 3 literes motorok bírják a kiképzést. Azért ha hosszú távra tervezel, lehet hogy egy 2,5-össel jobban jársz.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
grofbandita
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 14:30:38 »

Biztos többet kapnak, mint egy 2,5-ös, de azért ezek a 3 literes motorok bírják a kiképzést. Azért ha hosszú távra tervezel, lehet hogy egy 2,5-össel jobban jársz.

Igen, hosszú távra tervezek, ha összejön egy 6-7 éves, azt 7-8 évig megtartanám. Nem cserélgetem gyakran az autókat, főleg ha jó.
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 10:19:15 »


Hát gyerekek én imádom az én autómat, meg már egy két visszafogottabb optikai tuning átment rajta ( karosszérián minden fekete műanyag rész már színrefújt pl) de ez az utolsó kék szépség nagyon impozáns, s igencsak tetszik!  eplus2
anno én is azért maradtam kisebb lóerejű autónál, mert adóban is több, meg akkor tájt jött ez a 170 paci felett luxusadó is stb. meg hát azért egy 2.0-es 130-as dízelnek van olyan nyomatéka, hogy azért ki tud repíteni a világból, s max 7 lityinél megáll a fogyija. Bár én tényleg min 30 km megyek vele naponta, plusz a hosszabb utak, nyaralás, síelés, vidék...egy éve vettem, nekem 20ezer ment bele, ez még pont az a határ, hogy belefér a diesel! Benyás tényleg jobb rövidebb távra, nem kell annyit melegíteni, kicsit "igénytelenebb" ilyen téren. Bár én nem nagyon adnám azt a székbepréselős dízel húzóerőt, amit 1800 nál már szépen produkál a 2.0!
Naplózva
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 23:05:00 »

Az első és a második ugyanaz az autó. Több mint egy éve áll ott. A valós km pedig inkább 210.000. Legalábbis mikor nálam volt, akkor 199.000 volt benne. Ja, és nekem vele kezdődött az ST love...
Egyébként széthajtva nincs. Valóban egy tulajnál volt céges autóként, többnyire pályán meg országúton ment, utazóautó volt. Nem volt versenyre használva, nem volt állandóan tiltási pörgetve.
Én mikor úgy volt, hogy megveszem (tavaly kora tavasszal, ha jól emlékszem) akkor újra kipróbáltam, meg alá is néztünk, de némi olajfolyás a váltóból meg talán a motorból egy kicsit megfutamított. Tudom, nyuszi vagyok...
A szerviz nemtom mennyi, de ugye kiindulás, hogy pl eleve több olaj kell bele, mint a 4hengeresekbe. Viszont az élmény meg a kényelem sztem megéri Cheesy

A harmadik linket gép (ami még fent van, csak most már ezen a linken ) pedig állítóla 150 fölött futott, ami nem baj, csak legalább a saját képeivel hirdetnék!
Naplózva
neo
Vendég
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2010.02.19 péntek, 15:37:49 »

 falbav Sziasztok!
Egy jó állapotban levő Mondeót keresek 2004-2007-ig bezárólag,nem ártana ha 2.2 TDci lenne.Sokat olvasgattam a fórumon az ötleteket mit is nézzek meg rajta alaposabban. Úgy gondolom egy szalonban egy állapotfelmérés belefér,ha a nepper vagy a tulaj komolyan el akarja adni.A 2.2esről nagyon kevés infó van segítsetek,ha tudtok!Az alkatrészek árai,beszerezhetőség stb...
Üdv!
Neo
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.19 péntek, 15:52:10 írta neo » Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 18:01:07 »

Sziasztok

A napokban vásároltam egy Mondeo 2.0 116 lovas dízelt. Nagyon remélem hogy beválik.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Bansika
Vendég
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2010.03.05 péntek, 16:54:31 »

Hello

Segitséget szeretnék kérni!Győr környékéről keresnék valami olcsó első lököst...az a lényege,hogy ezüst legyen...nem akarom fújni! Ködlámpák elvileg mindegy milyenek...bár eredetileg kör volt rajta...
Ha valaki tud valamit az légyszi jelezze

Köszi:Bansika
Naplózva
progress
Vendég
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 21:05:45 »

Nem találtam meg sehol mi a többlet felszereltség egy 2004-es Ghia Executive modelben egy Ghia-hoz képest?
 Sajnos a hivatalos brossúrából a feltüntetett 24. oldalon kimaradt a konkrét leírás. (http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/katalogusok/mondeo_2003-2005.pdf)
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 21:47:10 »

Nem találtam meg sehol mi a többlet felszereltség egy 2004-es Ghia Executive modelben egy Ghia-hoz képest?
 Sajnos a hivatalos brossúrából a feltüntetett 24. oldalon kimaradt a konkrét leírás. (http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/katalogusok/mondeo_2003-2005.pdf)
Szevasz,
plusz felszereltség a Ghia-hoz képest:

Funkcionalitás, kényelem
8 irányban elektromosan állítható vezető- és első utas ülés
Bőrülés és bőrkárpit
Klimatizált (hűthető/fűthető) első ülések
Sebességtartó automatika

Külső megjelenés
Xenon fényszórók, fényszórómosó-berendezés és automatikus
fényszóró-magasság állítás

Belső kialakítás
Diófa/bőr kombinációjú kormány, sebességváltó gomb (utóbbi csak automataváltó esetén)

Üdv
Sz
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2010.03.26 péntek, 19:12:22 »

Szevasz,
plusz felszereltség a Ghia-hoz képest:

Funkcionalitás, kényelem
8 irányban elektromosan állítható vezető- és első utas ülés
Bőrülés és bőrkárpit
Klimatizált (hűthető/fűthető) első ülések
Sebességtartó automatika

Külső megjelenés
Xenon fényszórók, fényszórómosó-berendezés és automatikus
fényszóró-magasság állítás

Belső kialakítás
Diófa/bőr kombinációjú kormány, sebességváltó gomb (utóbbi csak automataváltó esetén)

Üdv
Sz

Meg a 17"-os kerék a 16-oshoz képest.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2010.03.26 péntek, 20:50:54 »

Meg a 17"-os kerék a 16-oshoz képest.



Az már külön extra!!! falbav Nagyun tutin néz ki a belselye !!!
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 19:46:38 »

Sziasztok!

Ma hibajelenségem: menet közben nyikorgó, visitó hangot hallok úgy kb. a jobb elejéből az autónak.
Nem rendszeresen csak úgy hébe-hóba.
Lehet, hogy nem függ össze vele, de kb. két hónapja amikor elindítotom a kocsit hidegen is sivitó hangot hallok, ha jobbra kormányozok elöször.

Lenne valamelyikötöknek tanácsa, tapasztalata, mi okozhat ilyen jelenséget?
(Jobb első kerékcsapágy???)

Üdv:
Laci
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 10:52:26 »

Nektek, hogy tetszik? Szerintem szép lett, fölleg a belső!
Szia! Scratch! Kérlek csörrencs meg, hogy vissza tudjalak hívni! ( Mondeo ügyben)
Kösz, Tamás
20/3102267
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 15:57:26 »

Szia! Scratch! Kérlek csörrencs meg, hogy vissza tudjalak hívni! ( Mondeo ügyben)
Kösz, Tamás
20/3102267
PÜ-t hamarabb észre veszi nyes wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 16:04:58 »

PÜ-t hamarabb észre veszi nyes wave


Küldtem neki azt is, ide:
scratch@mondeo.hu
T
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 20:06:37 »

Sziasztok!

A bal első hangszóróm nagyon torzít. Mi lehet a probléma? Helyette tudtok ajánlani más hangszórót, ami jobb mint a gyári (4 Ohm, 20W ovál) és átalakítás nélkül beszerelhető a gyári helyére? 4x50W-os 6800-as Pioneer fejegységem van.

MacAudio Mobil 57.2?

Köszönettel:
Tibor
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.13 vasárnap, 21:07:04 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 15:57:14 »

Sziasztok!

A bal első hangszóróm nagyon torzít. Mi lehet a probléma? Helyette tudtok ajánlani más hangszórót, ami jobb mint a gyári (4 Ohm, 20W ovál) és átalakítás nélkül beszerelhető a gyári helyére? 4x50W-os 6800-as Pioneer fejegységem van.

MacAudio Mobil 57.2?

Köszönettel:
Tibor
Én Pio 3utasat vettem vagy 4 éve előre kb. 15 rugóért a párat. A típusát nemtom, ezé meg nemigen szedem szét, de a membránja műanyag szerű tintakék színű. Jól szól, nem visít a magasa.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
opre
Vendég
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 19:05:52 »

Sziasztok!


Segítséget szeretnék kérni. Univerzális katalizátort szeretnék venni, mert a mostani darabokban van. Mivel a gyárinak arany ára van, bontottat nem találok, ezért marad az univerzális. Találtam ezt a weboldalt: http://www.katalizatorok.hu/akcio.html ahol normális árban vannak, de nem tudom milyen való az autómba. Tud valaki segíteni ebben? 2003/12 Facelift 1.8 16V 110Le Sedan

Előre is köszönöm a segítséget.

Esetleg ha azt is megmondaná valaki, hol tudom beszereltetni legolcsóbban...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 19:16:26 »

Sziasztok!


Segítséget szeretnék kérni. Univerzális katalizátort szeretnék venni, mert a mostani darabokban van. Mivel a gyárinak arany ára van, bontottat nem találok, ezért marad az univerzális. Találtam ezt a weboldalt: http://www.katalizatorok.hu/akcio.html ahol normális árban vannak, de nem tudom milyen való az autómba. Tud valaki segíteni ebben? 2003/12 Facelift 1.8 16V 110Le Sedan

Előre is köszönöm a segítséget.

Esetleg ha azt is megmondaná valaki, hol tudom beszereltetni legolcsóbban...
Ez a bontó jó szokott lenni, kérdezd meg.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 23:36:33 »

Hi!  worship

Az F1-es Mondeo-n hogy kell kiszedni a középkonzolon az órát? Már úgy értem, hogy azt a panelt, amin az óra van?
Úgy gondolom, hogy valami műanyag (nem karcoló)€ alkalmatossággal ki lehetne feszíteni a helyéről, de biztos ami tuti, megkérdezlek benneteket is.

Köszi!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2010.09.07 kedd, 17:35:38 »

Hi!  worship

Az F1-es Mondeo-n hogy kell kiszedni a középkonzolon az órát? Már úgy értem, hogy azt a panelt, amin az óra van?
Úgy gondolom, hogy valami műanyag (nem karcoló)€ alkalmatossággal ki lehetne feszíteni a helyéről, de biztos ami tuti, megkérdezlek benneteket is.

Köszi!


Biztosan lesznek rejtett csavarok a középkonzol rögzitésénél, szerintem ne feszegesd, amig nem kapsz tuti infót.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2010.09.08 szerda, 21:27:34 »

Biztosan lesznek rejtett csavarok a középkonzol rögzitésénél, szerintem ne feszegesd, amig nem kapsz tuti infót.

A szőrvíz szerint valami műanyag biszbasszal kell oldalról, elég izmosan kipattintani. Hát, nem szívesen feszegetném.  Undecided
Viszont lehet, hogy így majd Fordék megcsanálják... még bátorságot kell gyűjteni hozzá.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2010.09.10 péntek, 20:47:21 »

A szőrvíz szerint valami műanyag biszbasszal kell oldalról, elég izmosan kipattintani. Hát, nem szívesen feszegetném.  Undecided
Viszont lehet, hogy így majd Fordék megcsanálják... még bátorságot kell gyűjteni hozzá.

Szia!

Ezt kint találtam a főoldalon:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kozepkonzol_szetszedese_mk3.pdf
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2010.09.10 péntek, 22:42:31 »

ez facelift előttihez való
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2010.09.11 szombat, 10:59:09 »

A szőrvíz szerint valami műanyag biszbasszal kell oldalról, elég izmosan kipattintani. Hát, nem szívesen feszegetném.  Undecided
Viszont lehet, hogy így majd Fordék megcsanálják... még bátorságot kell gyűjteni hozzá.

Szia,

Simán ki kell pattintani, négy db körmös lemezrugó fogja. 2 fölül viszonyag szélen, 2 alul kb 2-3cm beljebb a szélétő. Én pl. mobiltelefon szétszedő pálcával csináltam. Ez olyasmi mint1 csavarhúzó csak műanyagból. Arra azért készülj fel, hogy azok a kis fém rugós lemezek amik tartják az óra körüli műanyag elemet lehet, hogy kisenek. Ha szerencséd van akkor leesnek a talplemezre, persze a műszerfal mögé, ha nem akkor a rádió tetejére/mellé. Ha padlód fognak akor az anyósülés felől kell kipattintani+1 csavar az alső-hosszúkás műanyag idomot, ha a rádió tetején vannak akkor pedig a rádiót kell kiszedni. Ha nem akarsz nagyon szereli akkor lehet kapni a cromaxban ilyen fém rugós lemezt 520ft/db áron.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2010.09.22 szerda, 11:00:08 »

Szia,

Simán ki kell pattintani, négy db körmös lemezrugó fogja. 2 fölül viszonyag szélen, 2 alul kb 2-3cm beljebb a szélétő. Én pl. mobiltelefon szétszedő pálcával csináltam. Ez olyasmi mint1 csavarhúzó csak műanyagból. Arra azért készülj fel, hogy azok a kis fém rugós lemezek amik tartják az óra körüli műanyag elemet lehet, hogy kisenek. Ha szerencséd van akkor leesnek a talplemezre, persze a műszerfal mögé, ha nem akkor a rádió tetejére/mellé. Ha padlód fognak akor az anyósülés felől kell kipattintani+1 csavar az alső-hosszúkás műanyag idomot, ha a rádió tetején vannak akkor pedig a rádiót kell kiszedni. Ha nem akarsz nagyon szereli akkor lehet kapni a cromaxban ilyen fém rugós lemezt 520ft/db áron.

Köfike, már készen vagyok vele! Csináltam pár fotót is, úgyhogy üres perceimben próbálgatom a cikkírást.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2010.10.08 péntek, 23:19:09 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tddi_trend_kombi-4197523

faceliftben tddi?? wow1 ilyen lehet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2010.10.08 péntek, 23:47:21 »


jaja, lattam mar en is, kamillaztam is... nade hogy trend-kent arulja a vilagtalanja... ez akkora ambiente, mint ide lachaza... vigyor3
Naplózva
Szabo
Vendég
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2010.11.24 szerda, 14:47:25 »

Eladó 1 db 80-90 %-os hátsó lengéscsillapító Ford Mondeo MKIII. kombihoz. (2005-ös Facelift)  eljen Ár : 5.000,- Ft  ----párban cseréltem, mert elfolyt az egyikből az olaj. A jót megtartottam, de autócsere miatt már nem kell, akit érdekel, jelentkezzen. 
Továbbá eladom az olajszűrő műanyag fedél lecsavaráshoz passzoló krowa fejet. (Magam szoktam olajat cserélni, azért vettem, de most már ez sem fog kelleni.
Budapest XVII.-kerben átvehető, vagy megbeszélés szerint.
Tel: 06 30 623 8744
 
   
  Másolat készítése a kimenő üzenetekbe 
     
 
 
Naplózva
csejó
Vendég
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 18:56:08 »

sziasztok ! 2002 óta használok tdci mondeókat /2002 tdci kombi 5.seb  2003 tdci 6.seb 2005 2.2 tdci kombi / és 15 éve autósboltozom. Ha segithetek hivjatok 06-20-9818920 , vagy irjatok e-mailt. csejó
Naplózva
zeeeno
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 21:17:27 »

Sziasztok! 2,2tdci mondeom van,ciripel a klimakulplung .mennyire sulyos a helyzetem?rohanjak szerelőhöz?pár hete kezdte. Köszi! worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2011.04.08 péntek, 20:21:05 »

Sziasztok! 2,2tdci mondeom van,ciripel a klimakulplung .mennyire sulyos a helyzetem?rohanjak szerelőhöz?pár hete kezdte. Köszi! worship
nem vészes,sokáig húzza.majd egyszer beáll és a szíj elfüstöl.nem nagy gond,ha számítasz rá.....vagy megcsináltatod...
DomeSL nemrég cserélte az egész kompresszort,mert a kulung majdnem dupla annyiba lett volna,mint az egész bontottban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2011.04.19 kedd, 13:17:11 »



Hátha hasznos lesz másoknak az infó: A váltókulisszánál veri ki az olajat. Legalábbis nálam onnan indult, és durvább volt a folyás.

A megoldása: Kulissza le, tömítőpasztával körbenyom, kicsit száradni hagy, kulissza vissza, és kész is. Aztán még feltöltettem váltóolajjal, kb fél liter hiányzott. Azóta nincs folyás, minden f@sza. eljen

(A képet direkt idéztem, így egyszerűbb beazonosítani a problémát. Ha gáz, bocs.)

A kép miatt ide írom...

Megint megjelent itt az olaj, de igen nagy mennyiségben. Tócsát azért nem hagy maga után, de azért látni rendesen...Egyértelműen fentről indul, a kulisszától. Mi lehet ott a gond? Szimering? Vagy ennyit kicsap a levegőztetőjén?

ui: hol a kép? nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.19 kedd, 13:18:42 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 14:09:16 »

Szia!

Segítségre lenne szükségem. A Mondeóm (2003 MK3 Facelift 2.0TDCI 6seb.) nem indul. Reggel kiálltam a kertből, de most szerettem volna vásárolni menni, de nem tud a motor beindulni. Régebben is volt ilyen jelenség, 1 év alatt kb 6-szor, hogy nem indult, de másodszorra mindig feléledt a motor. Nem aksi probléma, az szinte vadi új, az indítómotor megy rendesen. Teljesítménycsökkenést sem éreztem az autón. Az izzítógyertya visszajelző villog a sikertelen indítást követően. Nincs a hiba esetleg összefüggésben a meleggel? Mi okozhatja a hibát?
segítséget várva,
Köszönettel:
Tibor

   

sziasztok ! 2002 óta használok tdci mondeókat /2002 tdci kombi 5.seb  2003 tdci 6.seb 2005 2.2 tdci kombi / és 15 éve autósboltozom. Ha segithetek hivjatok 06-20-9818920 , vagy irjatok e-mailt. csejó
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.