Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 17:21:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1582878 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2009.05.30 szombat, 18:17:41 »

Tehát akkor azt mondod, hogy új műszeregység + bajuszkapcsoló + Vik a megoldás?

A kérdések topicban tegnap veséztük ki asszem.Kb ennyi minden kell azért tenned,hogy legyen + 4 adatod,amit egyébkélnt is tudsz......
Nekem ennyit nem érne meg! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 16:43:46 »

Ebben Scratch a profi, kérdezd csak meg!  nyes
Üdv:)

Ragasztva már sose lesz az igaz. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 19:57:23 »

Csak halkan újrakérdezném, hátha tudja valaki...
Nekem is 2004 tdci van csak 130lovas,az enyémbe sem volt,fed comp,de vettem egy infocenteres,indexkart és kicseréltem azóta minden tökéletesen működik.De egyébként egy gémkapoccsal,ki lehet próbálni az egészet.Fogod a az indexekkart kiveszed, és széthúzod a csatlakozót,és a gémkapoccsal rövidrezárod a csokiban azt a két szálat ami az infogombhoz vezet. Sajnos nem tudom már fejből pontosan hogy melyik az, de hátha itt valaki tudja a fórumon és segít  ha nem akkor holnap délutánra megnézem.Egyébként az egész egy pár perc alatt megnézhető.Egy erős mozdulattal,a kormány mögötti burkolatot befelé a műszerfal irányában tolod és így le kel jönnie.Utána az indexkart felfelé kiveszed és ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:14:49 »

Nekem is 2004 tdci van csak 130lovas,az enyémbe sem volt,fed comp,de vettem egy infocenteres,indexkart és kicseréltem azóta minden tökéletesen működik.De egyébként egy gémkapoccsal,ki lehet próbálni az egészet.Fogod a az indexekkart kiveszed, és széthúzod a csatlakozót,és a gémkapoccsal rövidrezárod a csokiban azt a két szálat ami az infogombhoz vezet. Sajnos nem tudom már fejből pontosan hogy melyik az, de hátha itt valaki tudja a fórumon és segít  ha nem akkor holnap délutánra megnézem.Egyébként az egész egy pár perc alatt megnézhető.Egy erős mozdulattal,a kormány mögötti burkolatot befelé a műszerfal irányában tolod és így le kel jönnie.Utána az indexkart felfelé kiveszed és ennyi.

és ha a kart kicsréled attót máris irja a fogyidat,stb...
mert nekünk nem igazán jön össze sehogy....és minden megvolt csak a műszeregység csere nem.....
de érdekel nagyonis az ötleted....
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:29:22 »

és ha a kart kicsréled attót máris irja a fogyidat,stb...
mert nekünk nem igazán jön össze sehogy....és minden megvolt csak a műszeregység csere nem.....
de érdekel nagyonis az ötleted....
Ez nem ötlet,az enyémben tényleg működik az egység,a Sztáray téren vettem az infogombos indexkart és azóta megy.Az hozzátartozik az igazsághoz hogy kilóméteróracsoport is volt cserélve, mert eltörték a szervízben.Azt is ott vettem 15000ft-t + 7000ft volt a kar. De akkor nem gondoltam hogy köze van hozzá az óracsoportnak a működéséhez,de ahogy betették az óracsoportot,utána a hőfok helyett,elkezdett megtehető kilométert mutatni,ezért gémkapoccsal rövidrezártam,és át tudtam váltani a funkciókat.Utána vettem egy infós kart azóta minden működik.Ezért mondtam hogy meg kel előtte próbálni hogy lehet némelyik mondiban benne van ez a funkció,csak egy kar kel.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:34:18 »

hát akkor mégiscsak a műszeregységnek is kell tudnia....
van ott még ahol vetted műszeregység?
mert akárhány bontósnak irtam senki nem válaszol....
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:38:43 »

hát akkor mégiscsak a műszeregységnek is kell tudnia....
van ott még ahol vetted műszeregység?
mert akárhány bontósnak irtam senki nem válaszol....
te még hiszel a mesékben?
bontós-email furcsa páros
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:40:45 »

te még hiszel a mesékben?
bontós-email furcsa páros

hát én csak egy vidéki panelbunkó vagyok.....ez van..... eplus2
aszem akkor innentől a személyes megkeresés jön....
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:52:58 »

hát akkor mégiscsak a műszeregységnek is kell tudnia....
van ott még ahol vetted műszeregység?
mert akárhány bontósnak irtam senki nem válaszol....
Akkor is volt több is neki de meg kel nézni,kicsomagolni mert sumákok,először egy karcosat akartak rámsózni,be volt fóliával tekerve,aztán mikor kibontottam tették a tudatlant de hoztak egy másikat az már szép volt.De akkor ezek szerint az óracsoportból is csak az a jó, amelyik infós autóból való de ezt a bontós honnan tudja?Ezt csak úgy tudod ha odamész és belepróbálod.De egyébként itt a telefonszáma:0620/9234844 Remélem sikerűl deked is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 20:54:13 »

Akkor is volt több is neki de meg kel nézni,kicsomagolni mert sumákok,először egy karcosat akartak rámsózni,be volt fóliával tekerve,aztán mikor kibontottam tették a tudatlant de hoztak egy másikat az már szép volt.De akkor ezek szerint az óracsoportból is csak az a jó, amelyik infós autóból való de ezt a bontós honnan tudja?Ezt csak úgy tudod ha odamész és belepróbálod.De egyébként itt a telefonszáma:0620/9234844 Remélem sikerűl deked is.

köszi...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 21:38:52 »

köszi...
Vedd meg ezt:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320374629731
Lehet, én is veszek tőlük cuccot, eljöhetne egy fuvarral. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 22:11:05 »

Vedd meg ezt:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320374629731
Lehet, én is veszek tőlük cuccot, eljöhetne egy fuvarral. Smiley
Vagy egy OBD-s LCD-s kézikészüléket. Többet tud és olcsóbb.
Egyébként szerintem sem éri meg áldozni rá. Nekem tud pillanatnyit is, de 99%-ban a hőmérsékletet nézem, mert még az a legkevésbé haszontalan info.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 22:43:02 »

Vedd meg ezt:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320374629731
Lehet, én is veszek tőlük cuccot, eljöhetne egy fuvarral. Smiley

az a baj hogy mérföldes és nem kilóméteres... rinya
de amugy mehetne a buli...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 22:43:50 »

Vagy egy OBD-s LCD-s kézikészüléket. Többet tud és olcsóbb.
Egyébként szerintem sem éri meg áldozni rá. Nekem tud pillanatnyit is, de 99%-ban a hőmérsékletet nézem, mert még az a legkevésbé haszontalan info.

öööö...hogymondod?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 23:12:35 »

az a baj hogy mérföldes és nem kilóméteres... rinya
de amugy mehetne a buli...
az miért baj? szerintem sokkal gizdább, olyan csak neked lenne.  eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 23:27:09 »

az miért baj? szerintem sokkal gizdább, olyan csak neked lenne.  eljen

ja azt tolnám neki 90-el ,és közbe mennék vagy 120-al.... eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 23:36:47 »

ja azt tolnám neki 90-el ,és közbe mennék vagy 120-al.... eplus2
az mind1. Egésség legyen a többit megvesszük. nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 09:02:55 »

Vagy egy OBD-s LCD-s kézikészüléket. Többet tud és olcsóbb.
Egyébként szerintem sem éri meg áldozni rá. Nekem tud pillanatnyit is, de 99%-ban a hőmérsékletet nézem, mert még az a legkevésbé haszontalan info.
Igen.Ezt próbálom én is nyomni.De kinek a pap,kinek a neje..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 10:21:57 »

az a baj hogy mérföldes és nem kilóméteres... rinya
de amugy mehetne a buli...
Lehet váltani a mértékegységet a nullázógomb rövid nyomásával.... wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 10:41:40 »

Lehet váltani a mértékegységet a nullázógomb rövid nyomásával.... wave
Az oké hogy a műszeren lehet váltani a kiírást, de magára a számlapra mérföldben vannak ráírva az értékek.
Másik meg, hogy ez a fordulatszám-értékekből ítélve egy benzines műszeregység, Bunyek kocsija meg dízel. A többi stimmel  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 10:57:42 »

Az oké hogy a műszeren lehet váltani a kiírást, de magára a számlapra mérföldben vannak ráírva az értékek.
Másik meg, hogy ez a fordulatszám-értékekből ítélve egy benzines műszeregység, Bunyek kocsija meg dízel. A többi stimmel  vigyor3
Roll Eyes De szőrszálhasogatók vagytok...... nyes nyes nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 11:17:42 »

öööö...hogymondod?
Erre gondoltam: http://www.scangauge.com/
Annyira mégsem olcsó.
Itt vannak képek róla: http://www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=ScanGauge-II&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2009.06.02 kedd, 10:03:21 »

na szeváltam műszeregységet+kart+hifihez azt a vezérlő kart vagy mit = 25.000ft   eplus2

Köszi a helpet....
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2009.06.02 kedd, 12:04:22 »

Ez még majnem új!
Nekem 4-5 hónap alatt csereérett lesz általában.Legalábbis sokkal kakibbul néz ki,és olyankor inkább cserélem...... Wink wave
Hmm, nos nem új, pontosan 10.000 km-t/fél évet használtam. De én is kicseréltem. 990 Ft-ba került az új.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 14:42:34 »

Hali

Mk3 f1-es fényszórómosós lökösét mennyire macera levenni egy teli-fényezéshez?
Ha jól láttam akkor a fényszórómosó teteje ragasztva van a karhoz...ezt óvatosan "törjem" le majd ragasszam vissza vagy van valami finomabb módszer?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 14:47:48 »

Hali

Mk3 f1-es fényszórómosós lökösét mennyire macera levenni egy teli-fényezéshez?
Ha jól láttam akkor a fényszórómosó teteje ragasztva van a karhoz...ezt óvatosan "törjem" le majd ragasszam vissza vagy van valami finomabb módszer?

a fényszórómosóra pattintva van a lökhárító-takaró, nuku ragasztó!!!. Tehát ha Neked most ragszta van, akkor már valaki hasonlóképpen szerette volna fényezni, mint Te.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 14:54:17 »

a fényszórómosóra pattintva van a lökhárító-takaró, nuku ragasztó!!!. Tehát ha Neked most ragszta van, akkor már valaki hasonlóképpen szerette volna fényezni, mint Te.



hmmm akkor a mondi elöttem lévő kisgazdája már megcibálhatta, mert nekem láthatóan ragasztó van rajta...szóval akkor csak imátkozhatok, hogy ne nagyon barmolják szét leszedésnél...talán megpróbálom én magam lepattintani óvatosan, azt legeljebb én is visszaragasztom! Kösz az infot!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 14:56:37 »

hmmm akkor a mondi elöttem lévő kisgazdája már megcibálhatta, mert nekem láthatóan ragasztó van rajta...szóval akkor csak imátkozhatok, hogy ne nagyon barmolják szét leszedésnél...talán megpróbálom én magam lepattintani óvatosan, azt legeljebb én is vis***agasztom! Kösz az infot!

elég könnyen lejön, de nagyon óvatosan kell vele bánni.

És nem a kupak törik, hanem a mosó tetején lévő fülek.ű

Csak egyben lehet kapni az egész bigyulát, ami kikukucskál a lökösből sprickoláskor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 16:11:19 »

Hali,

amikor megvettem az autót, tudta azt, hogy amikor pár méterrel távolabb mentem az autótól, és a kulcs nem volt benne, akkor automatikusan bezárt. Most nem csinálja ezt valamiért... Mit nyomogathattam el? Elméletileg semmi olyat nem csináltam, ami ezt okozhatta volna...
Be lehet ezt újra programozni? wow1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 16:19:03 »

Hali,

amikor megvettem az autót, tudta azt, hogy amikor pár méterrel távolabb mentem az autótól, és a kulcs nem volt benne, akkor automatikusan bezárt. Most nem csinálja ezt valamiért... Mit nyomogathattam el? Elméletileg semmi olyat nem csináltam, ami ezt okozhatta volna...
Be lehet ezt újra programozni? wow1

hát ez érdekes. A kulcs és az autó közti távolságnak ehhez semmi köze. A Te autód ilyet nem tud.

Ha kinyitod kulcssal és nem nyitod ki az ajtót, na akkor kell visszazárnia.

De olyan, hogy eltávolodsz, akkor bezár olyat mk3 nem tudott.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 16:23:55 »

hmmm akkor a mondi elöttem lévő kisgazdája már megcibálhatta, mert nekem láthatóan ragasztó van rajta...szóval akkor csak imátkozhatok, hogy ne nagyon barmolják szét leszedésnél...talán megpróbálom én magam lepattintani óvatosan, azt legeljebb én is vis***agasztom! Kösz az infot!
Akkor szokott letörni, ha leér a gép szakálla valahova (fekvőrendőr). Főleg ha nem gyári kivágással ellátott lökös van rajta, és pontatlan az ablak (nálam ilyen van+lóg kissé a lökös). Ha nincs ráragasztva, könnyen lejön a fedél, de még könnyebben törik a fedél füle, vagy a mosófej karma (Nekem volt már mind a kétféle dolog, így most egy fedél sincs a mosókon. Sad ) Levenni úgy kell, hogy alányúlsz a fedélnek két(!) oldalról egyszerre és óvatosan kihúzod kicsit a mosót, majd mikor már aláférsz kézzel/szerszámmal, elkapod a mosófejet és azt húzod tovább. Kihúzott állapotban lehet rögzíteni a segítő kezével vagy egy magától szorítani képes kombinált fogóval (befőttesgumival összegumizott szárak rulez), kis csavarhózóval lepattintható a fedél. HA ragasztva van, és szerencséd van, nem műgyantázva van a fedél és el tudod törni a ragasztást. A mosófej nyaka elvileg több darabból van, de nem tudom, mennyire lehet szétszedni (ragasztott, olvasztott, stb).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 16:26:29 »

Hali,

amikor megvettem az autót, tudta azt, hogy amikor pár méterrel távolabb mentem az autótól, és a kulcs nem volt benne, akkor automatikusan bezárt. Most nem csinálja ezt valamiért... Mit nyomogathattam el? Elméletileg semmi olyat nem csináltam, ami ezt okozhatta volna...
Be lehet ezt újra programozni? wow1
Ez csak akkor lehet, ha valami proximity-s riasztó/immó van benne. ha nem ez van, akkor csak úgy lehet, ha:
1) véletlen
2) visszarúg valamelyik zár - de ez általában azonnal jelentkezik
3) távirányítóval kinyitottad a központi zárat, de nem nyitottad ki az ajtót, ezért egy idő után visszazár magától (ez normális)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 16:37:52 »

hát ez érdekes. A kulcs és az autó közti távolságnak ehhez semmi köze. A Te autód ilyet nem tud.

Ha kinyitod kulcssal és nem nyitod ki az ajtót, na akkor kell visszazárnia.

De olyan, hogy eltávolodsz, akkor bezár olyat mk3 nem tudott.

Hmmm... lehet hogy igazad van.. kipróbálom  Wink
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2009.06.09 kedd, 10:51:44 »

Akkor szokott letörni, ha leér a gép szakálla valahova (fekvőrendőr). Főleg ha nem gyári kivágással ellátott lökös van rajta, és pontatlan az ablak (nálam ilyen van+lóg kissé a lökös). Ha nincs ráragasztva, könnyen lejön a fedél, de még könnyebben törik a fedél füle, vagy a mosófej karma (Nekem volt már mind a kétféle dolog, így most egy fedél sincs a mosókon. Sad ) Levenni úgy kell, hogy alányúlsz a fedélnek két(!) oldalról egyszerre és óvatosan kihúzod kicsit a mosót, majd mikor már aláférsz kézzel/szerszámmal, elkapod a mosófejet és azt húzod tovább. Kihúzott állapotban lehet rögzíteni a segítő kezével vagy egy magától szorítani képes kombinált fogóval (befőttesgumival összegumizott szárak rulez), kis csavarhózóval lepattintható a fedél. HA ragasztva van, és szerencséd van, nem műgyantázva van a fedél és el tudod törni a ragasztást. A mosófej nyaka elvileg több darabból van, de nem tudom, mennyire lehet szétszedni (ragasztott, olvasztott, stb).

Köszi a leírást...ki már húztam én is a leírt kétkezes módszerrel, s láttam hogy több füle van, de mivel mindkettőn ott a ragasztó ezért nem tudtam, hogy az gyári vagy sem. A helye biztos gyári mert gyári-xenonos és ez a fény-package-es, vagy mi, amihez járt ez az extra. Ilyen kis fedélt amugy mennyiért és hol lehet kapni, ha esetleg nem tudom-tudják jól leszedni, s törik a kis fülecske? vagy csak a karral együtt adják? Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2009.06.09 kedd, 11:03:04 »

Köszi a leírást...ki már húztam én is a leírt kétkezes módszerrel, s láttam hogy több füle van, de mivel mindkettőn ott a ragasztó ezért nem tudtam, hogy az gyári vagy sem. A helye biztos gyári mert gyári-xenonos és ez a fény-package-es, vagy mi, amihez járt ez az extra. Ilyen kis fedélt amugy mennyiért és hol lehet kapni, ha esetleg nem tudom-tudják jól leszedni, s törik a kis fülecske? vagy csak a karral együtt adják? Köszi
Nekem is gyári xenon, csak mikor az előző tulaj szétcsapta az elejét egy őzzel, a "kedves" szerviz úgy döntött, nem mosós lököst szerez be, hanem maga farigcsálja ki a nyílásokat. Hát olyan is lett.

Inkább a fedél törjön, mert az 2-3eFt/db és ha úgy is fényezik a lököst, akkor a fedelet is le tudod fényeztetni velük
(ha már most is ragasztva van, nagy valószínűséggel a mosófej rögzítőpöckei is töröttek, ezért kellett a ragacs).

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 20:07:26 »

Sziasztok!

Az én verdámban digitális, de nem automata a klímavezérlés. Mit kell kicserélnem, utólag beépítenem, ha automatává akarom alakítani?

Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 20:16:31 »

Sziasztok!

Az én verdámban digitális, de nem automata a klímavezérlés. Mit kell kicserélnem, utólag beépítenem, ha automatává akarom alakítani?

Köszi!

Mindegyik "digitális". Nagyon bonyolult lenne átépíteni, szerintem nem éri meg.
Valószínűleg másik panel, érzékelő, stb stb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 20:19:52 »

Mindegyik "digitális". Nagyon bonyolult lenne átépíteni, szerintem nem éri meg.
Valószínűleg másik panel, érzékelő, stb stb.
Épp a részletekre lennék kíváncsi. Elég-e a középkonzolon lévő panelt kicserélni és beépíteni a kormány alatti érzékelőt, vagy további átalakítás is szükséges?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 22:34:11 »

Épp a részletekre lennék kíváncsi. Elég-e a középkonzolon lévő panelt kicserélni és beépíteni a kormány alatti érzékelőt, vagy további átalakítás is szükséges?

További átalakítások szükségesek, pl. napocska érzékelő, de a kábelköteg is teljesen más.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2009.06.16 kedd, 09:49:37 »

További átalakítások szükségesek, pl. napocska érzékelő, de a kábelköteg is teljesen más.


szomoru1
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2009.06.19 péntek, 08:40:14 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Már a második reggel, hogy nem indul elsőre a mondi. Ma mikor másodszor beindítottam, utána az izzító narancs színű visszajelzője menet közben villogott. Mit akar mondani nekem a Mondi?

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2009.06.19 péntek, 09:05:05 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Már a második reggel, hogy nem indul elsőre a mondi. Ma mikor másodszor beindítottam, utána az izzító narancs színű visszajelzője menet közben villogott. Mit akar mondani nekem a Mondi?



Ha teljesítmény vesztés is van, akkor porlasztócsúcs probléma. Esetleg turbovezérlő, ha elektromos a turbinyek, ebben az esetben is vészüzemmód van.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2009.06.19 péntek, 10:51:28 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Már a második reggel, hogy nem indul elsőre a mondi. Ma mikor másodszor beindítottam, utána az izzító narancs színű visszajelzője menet közben villogott. Mit akar mondani nekem a Mondi?



izzító narancs színű visszajelzője menet közben villogott = valami hiba van a rendszerben, a kompjutert tárolta, és ezzel jelzi neked.
Szakszervízben kiolvassák a hibatárolót, szükszég szerint kiütik a hibakódot.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2009.06.19 péntek, 11:49:02 »

Ha teljesítmény vesztés is van, akkor porlasztócsúcs probléma. Esetleg turbovezérlő, ha elektromos a turbinyek, ebben az esetben is vészüzemmód van.

Teljesítményvesztést nem észlelek, nagyon jól gyorsul. 73ekm van az autóban, nincs leharcolva. 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2009.06.19 péntek, 15:27:55 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Már a második reggel, hogy nem indul elsőre a mondi. Ma mikor másodszor beindítottam, utána az izzító narancs színű visszajelzője menet közben villogott. Mit akar mondani nekem a Mondi?


Elképzelhető, hogy CMP hiba lesz. Ennek (is) izzításjelző felgyulladása, és motor nemindulás a jele. Csak ilyenkor ha egyszer nem indul be, akkor egyből utána se fog, csak némi pihenés (pár óra) után. Ha mázlid van, és tényleg CMP, akkor ez az alkatrész 5e Ft. Ennek nem szokott hibakódja lenni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2009.07.10 péntek, 16:21:23 »

Sziasztok!

Sajnos a kezelési könyv és itt a fórumban elhangzottak(leírtak) szerint is képtelen vagyok a biztonsági öv figyelmeztetést visszakapcsolni. Lehet, hogy csak szerviz útján megy?? Mit csinálok rosszul? Ha valaki tud okosat, hallgatom angel
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2009.07.10 péntek, 16:29:15 »

Sziasztok!

Sajnos a kezelési könyv és itt a fórumban elhangzottak(leírtak) szerint is képtelen vagyok a biztonsági öv figyelmeztetést visszakapcsolni. Lehet, hogy csak szerviz útján megy?? Mit csinálok rosszul? Ha valaki tud okosat, hallgatom angel
A főoldalon ez a leírás van:

Csukjuk be az ajtókat, fényszoró kikapcsolva, váltó üresbe. Adjuk rá a gyújtást, várjnuk meg, hogy minden kijelző fénye elaludjon. 3x kapcsoljuk be a biztonsági övet, majd ki. Utána a tompított fényszorót bekapcsoljuk, majd ki, utána újból az övet 3x ki-bekapcsoljuk, majd mégegyszer az övet be, és ki, aztán a gyújtást levesszük, és kész!

Ez a módszer csak kb. a 2002. 06. után gyártotott Mondeóknál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetıt ki/be kapcsolni. De a 2001. 10. előttiekben eleve nincs benne a figyelmeztető.

Vagy:

Csukjuk be az ajtókat, adjuk rá a gyújtást, várjuk meg, amíg minden kijelző elalszik, majd kapcsoljuk be és ki a biztonsági övet 3x, ezután a tompitott fényszórót kapcsoljuk be és ki 1x, majd újra a biztonsági övet be és ki 3x. Gyújtás le és kész.

Ha ez nem működik, akkor más ötletem nincs.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2009.07.10 péntek, 16:36:22 »

A főoldalon ez a leírás van:

Csukjuk be az ajtókat, fényszoró kikapcsolva, váltó üresbe. Adjuk rá a gyújtást, várjnuk meg, hogy minden kijelző fénye elaludjon. 3x kapcsoljuk be a biztonsági övet, majd ki. Utána a tompított fényszorót bekapcsoljuk, majd ki, utána újból az övet 3x ki-bekapcsoljuk, majd mégegyszer az övet be, és ki, aztán a gyújtást levesszük, és kész!

Ez a módszer csak kb. a 2002. 06. után gyártotott Mondeóknál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetıt ki/be kapcsolni. De a 2001. 10. előttiekben eleve nincs benne a figyelmeztető.

Vagy:

Csukjuk be az ajtókat, adjuk rá a gyújtást, várjuk meg, amíg minden kijelző elalszik, majd kapcsoljuk be és ki a biztonsági övet 3x, ezután a tompitott fényszórót kapcsoljuk be és ki 1x, majd újra a biztonsági övet be és ki 3x. Gyújtás le és kész.

Ha ez nem működik, akkor más ötletem nincs.

Köszi a gyors választ, ezt már sokszor végigjátszottam és nem történt semmi rinya
Elméletileg ugye 2004.10 havi faceliftes mondinál ez kéne , hogy működjön...
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2009.07.10 péntek, 17:21:32 »

Köszi a gyors választ, ezt már sokszor végigjátszottam és nem történt semmi rinya
Elméletileg ugye 2004.10 havi faceliftes mondinál ez kéne , hogy működjön...

Az alábbiakra figyelj:
- nem vártál eleget a gyújtás ráadása után.
- Kézifék behúzva, üresben legyen a váltó.
- A ritmus legyen egyforma, határozott.

Gyere el pestre a minitalira, és én (vagy más) megcsináljuk.
Lurdi, a hó első pénteke.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2009.07.10 péntek, 18:48:37 »

Az alábbiakra figyelj:
- nem vártál eleget a gyújtás ráadása után.
- Kézifék behúzva, üresben legyen a váltó.
- A ritmus legyen egyforma, határozott.

Gyere el pestre a minitalira, és én (vagy más) megcsináljuk.
Lurdi, a hó első pénteke.

Köszi Angel!

Még akkor próbálkozok, ha nem sikerül, megyek minitalira wave
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.