Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 03:03:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1736407 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Gyurka
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5100 Dátum:
2009.10.27 kedd, 20:14:55 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.27 kedd, 18:52:53
A vízhőfokot az ecu mutatja,és nem a valós.Azt a tesztmenüben lehet látni!
Ülj le 1es!
És ha az olajköri gagyi akkor a moci még melegszik,de a fűtés gyér.
NA! Én is bedőltem tavaly télen ennek az elméletnek! Nosza 2 újj termosztát, természetesen, csak gyári!
Azóta rosszabb mint volt elötte, lehet visszarakom a régieket!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 20:20:13 írta Gyurka
»
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5101 Dátum:
2009.10.27 kedd, 22:15:28 »
Benzinesemen gyakorlatilag 80 fok körül eléri a tök függőleges állást a mutató és 104-nél is még mozdulatlanul ott van. De a meleg érezhető már 50-60 fokos vízhőfoknál is.
Mit csinál ha bekapcsolod a szélvédő leolvasztást?
Kipróbáltad "HI" állásban is?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5102 Dátum:
2009.10.28 szerda, 07:31:52 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.27 kedd, 20:14:55
NA! Én is bedőltem tavaly télen ennek az elméletnek! Nosza 2 újj termosztát, természetesen, csak gyári!
Azóta rosszabb mint volt elötte, lehet visszfhakom a régieket!
Akkó neked is rossz a digitklímád..........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5103 Dátum:
2009.10.28 szerda, 09:28:27 »
Idézetet írta: cssl - 2009.10.27 kedd, 17:35:26
Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
Találtam egy TIS bejegyzést a hiba tünet alapján. Mondjuk a TIS szerint 2001, 2002-eseket érinthet, de tudjuk, hogy a szívósori őrvénylapát is csak 2003-ig mehetett tönkre, aztán mégse.
Ha csak hideget fúj akkor beragadhatott a hőmérséklet állító lapát. A megoldás az, hogy kiveszed a léptető motor a levegő elosztó dobozból, kiszabadítod a lapátot és összerakod. A leírás alapján nem lehet bonyolult a dolog és nem kell venned hozzá semmit.
Ha kell elküldöm e-mailben a szerelési útmutatót PDF-ben.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5104 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:45:29 »
Köszönöm a sok értékes hozzászólást, segítséget de a végső megoldás a szerviz maradt. Mindkét termosztát csere, azonkívül a vízszivattyút és a szervokormány szivattyúját is cserélték mivel a meghajtó tengelyük törött volt. Tömítések, olajak, fagyálló, szervo szíj, némi féktisztító és egy kis "okossággal" 162 000-ből "megúsztam. Kicsit elment az autótól a kedvem, (de nem a Mondeotól) úgyhogy úgy döntöttem lecserélem egy MK4 2.0 TDCI-re. Van valakinek valamilyen tapasztalata vele?
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5105 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 07:36:41 »
Idézetet írta: cssl - 2009.11.01 vasárnap, 21:45:29
Köszönöm a sok értékes hozzászólást, segítséget de a végső megoldás a szerviz maradt. Mindkét termosztát csere, azonkívül a vízszivattyút és a szervokormány szivattyúját is cserélték mivel a meghajtó tengelyük törött volt. Tömítések, olajak, fagyálló, szervo szíj, némi féktisztító és egy kis "okossággal" 162 000-ből "megúsztam. Kicsit elment az autótól a kedvem, (de nem a Mondeotól) úgyhogy úgy döntöttem lecserélem egy MK4 2.0 TDCI-re. Van valakinek valamilyen tapasztalata vele?
Szervó kb50
Vízpumpa kb20
Termók kb7-8
Olaj kb6
Fagyálló kb3-4
Hát nem semmi a szla vége.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5106 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 18:57:13 »
Pontosítva a számla tételei: Termosztat 7180
Tömítőgyűrű 886
"O" Gyűrű 776
Tömítés 631
Szervo szíj 2543
Termosztat 5669
Fagyálló 6331
Szervokormány szivattyú 54600
Víz szivattyú 26493
Olaj 4381
Féktisztító 746
Alkatrész össz: 110 236
Munkadíj: 19 500- és ez az okosság (a többi zsebbe)
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5107 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 21:43:07 »
Idézetet írta: cssl - 2009.11.02 hétfő, 18:57:13
Pontosítva a számla tételei: Termosztat 7180
Tömítőgyűrű 886
"O" Gyűrű 776
Tömítés 631
Szervo szíj 2543
Termosztat 5669
Fagyálló 6331
Szervokormány szivattyú 54600
Víz szivattyú 26493
Olaj 4381
Féktisztító 746
Alkatrész össz: 110 236
Munkadíj: 19 500- és ez az okosság (a többi zsebbe)
Én csak a termosztát árat tudom de az a dupla áron van. Legközelebb , vagy más akinek hasonló gondja van szerintem keressétek wyctort .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5108 Dátum:
2009.11.03 kedd, 10:12:12 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.02 hétfő, 21:43:07
Én csak a termosztát árat tudom de az a dupla áron van. Legközelebb , vagy más akinek hasonló gondja van szerintem keressétek wyctort .
Is.
A vízpumpát 17ért vettem.
Szervósziv. már 47ért van.
A szervó olaj is drága vót.
Stb.
Mind1, a lényeg,hogy rendben van a verdája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5109 Dátum:
2009.11.03 kedd, 10:43:55 »
Idézetet írta: cssl - 2009.11.02 hétfő, 18:57:13
Pontosítva a számla tételei: Termosztat 7180
...
Termosztat 5669
...
Hali,
Nem értek a mk3-hoz, de miért van két termosztát kiszámlázva?
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5110 Dátum:
2009.11.03 kedd, 10:45:32 »
Idézetet írta: sNatch - 2009.11.03 kedd, 10:43:55
Hali,
Nem értek a mk3-hoz, de miért van két termosztát kiszámlázva?
Mert kettő van.Fö-és olajköri!
Olajköri csak gyári van,cromaxnál 6500ft
Főköri 2500-5000igy kaphatóü több féle.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5111 Dátum:
2009.11.03 kedd, 10:46:26 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.03 kedd, 10:45:32
Mert kettő van.Fö-és olajköri!
Ah! Mindig tanul az ember
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5112 Dátum:
2009.11.03 kedd, 16:53:35 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.03 kedd, 10:45:32
Mert kettő van.Fö-és olajköri!
Olajköri csak gyári van,cromaxnál 6500ft
Főköri 2500-5000igy kaphatóü több féle.
Keresni kell wyctort a forumon
Naplózva
Generation27
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5113 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 13:53:05 »
Sziasztok!
Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI, de gondolom, hogy errefele mondeot ajánljátok... Érzésem szerint a fenntartása olcsóbb egy mondeonak...
- Főleg ha beszar a turbo a PDTDI-nek
Eddig kellemes meglepetés volt a Ford, sokáig 1.6-os focust hajtottam...
Előző autóim: Astra GSI, Peugeot 307 SW
(Tehát sejtem, hogy költeni kell az autókra egy "keveset")
Elolvastam nagyon sok bejegyzést, és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!
1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?
Előre is köszi a válaszokat!
G.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5114 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:07:37 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 13:53:05
Sziasztok!
Előre is köszi a válaszokat!
G.
Véleményem:
Nekem volt VW Polom, annak a biztosítási díjai többe voltak mint a Mondeonak, tehát ez lehet egy ok amiért Passatot ne!
Horror kötelező, a Casco-ról ne is beszéljünk...
1., Nekem 130Le-s van, mentem gyengébbel, de az TDDi volt, Nekem érzésre nem volt erőkülönbség, de számadatokban (nyomaték, Le) van!
2., Nekem 6sebességes van, ezt szeretem, bár vágyaim netovábbja egy Tiptronic5seb-es, de az többet fogyasztana. Neked a sok város, és az állandó napi vezetgetés miatt lehet, hogy jobb választás. Így az enyém keveset fogyaszt, (6,0-6,5liter) jól kapcsolható, kímélhető (város 50km/h 4.-ben, 70km/h 5.-ben)
3., Én viszonylag ritkán használom a kocsit (igazi vasárnapi autó) de a kopó alkatrészek, és olajak cseréjén kívül semmi gondom nem volt vele.
Ahogy írtad, elolvastad a bejegyzéseket, tehát itt is ki lehet fogni egy nagyon xart, és akkor a gatyád ráköltheted, de egy jó, min pl. az enyém az kivisz a világból. persze lehetnek kisebb-nagyobb gondok, de melyikkel nem.
Summa-summárum, Én egy "fiatal", "keveset futott", 130Le-s Tiptronic5seb-est választanék, ha kell a hely akkor kombit.
Hogy is szokták mondani?: Jó, olcsó, és nem ráz...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5115 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:19:38 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 13:53:05
Sziasztok!
Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI, de gondolom, hogy errefele mondeot ajánljátok... Érzésem szerint a fenntartása olcsóbb egy mondeonak...
- Főleg ha beszfh a turbo a PDTDI-nek
Eddig kellemes meglepetés volt a Ford, sokáig 1.6-os focust hajtottam...
Előző autóim: Astra GSI, Peugeot 307 SW
(Tehát sejtem, hogy költeni kell az autókra egy "keveset")
Elolvastam nagyon sok bejegyzést, és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!
1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?
Előre is köszi a válaszokat!
G.
Idézetet írta: zacci - 2009.11.12 csütörtök, 14:14:06
sokhülyeblabla
Akkor sorban, amik besz@rhatnak (és azért szoktak is):
Porlasztók: 40k/db, egyszer kicseréled a garnitúrát, jódarabig nem lesz gond
Kettőstömegű lendkerék és társai: Gyakorlatilag komplett kuplungozás: 300k szereléssel együtt
Ajtó alsó élei szeretnek rozsdálni, vezetett szervízkönyvvel a 12. életévig nincs gondod (garancia)
Zaccira ne figyelj, mindíg pocskondiázza a mondeot, mégis azzal jár...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5116 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:26:20 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 14:19:38
Zaccira ne figyelj, mindíg pocskondiázza a mondeot, mégis azzal jár...
Milyen érdekes...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Generation27
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5117 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:47:57 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 14:19:38
Akkor sorban, amik besz@rhatnak (és azért szoktak is):
Porlasztók: 40k/db, egyszer kicseréled a garnitúrát, jódarabig nem lesz gond
Kettőstömegű lendkerék és társai: Gyakorlatilag komplett kuplungozás: 300k szereléssel együtt
Ajtó alsó élei szeretnek rozsdálni, vezetett szervízkönyvvel a 12. életévig nincs gondod (garancia)
Zaccira ne figyelj, mindíg pocskondiázza a mondeot, mégis azzal jár...
Hello!
Kösz! Azért a kuplungozás húzósnak tűnik
Van valami jele annak, hogy kezd hulladékosodni?
Úgyis nézhetjük, hogy csak ott rozsdásodik.
Fő ellenségem úgyis a rozsda volt annak idején a GSI-m miatt.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5118 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:50:53 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 14:47:57
Hello!
Kösz! Azért a kuplungozás húzósnak tűnik
Van valami jele annak, hogy kezd hulladékosodni?
Úgyis nézhetjük, hogy csak ott rozsdásodik.
Fő ellenségem úgyis a rozsda volt annak idején a GSI-m miatt.
Ahogy leállítod a motort, csattanva áll le. Ha jól rémlik...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5119 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:53:41 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 14:47:57
Hello!
Kösz! Azért a kuplungozás húzósnak tűnik
Van valami jele annak, hogy kezd hulladékosodni?
Persze. Minnya ott az emblema a verda elejen...Ez mar egy egesz jo jel
Válasz
Úgyis nézhetjük, hogy csak ott rozsdásodik.
Fő ellenségem úgyis a rozsda volt annak idején a GSI-m miatt.
Akkor a Mondit imadni fogod
Csak az ajtok rohadnak, meg az elso kerekjarati ivnel
Szal alig par helyen
Amire meg szamithacc, szijfeszito, szij, turbo cso, hatso fek...de ezek mar "aprosagok"
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 14:56:44 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5120 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:54:31 »
Találtam egy ilyet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg415052#msg415052
Kettőstömegű lendkerék árak...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5121 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:55:13 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.12 csütörtök, 14:53:41
Persze. Minnya ott az emblema a verda elejen...Ez mar egy egesz jo jel
Akkor a Mondit imadni fogod
Csak az ajtok rohadnak, meg az elso kerekjarati ivnel
Szal alig par helyen
Modik,
Olyat nem lehet, hogy a Zaccsi csak a chattopicban szólhat hozzá?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5122 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:57:02 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 14:55:13
Modik,
Olyat nem lehet, hogy a Zaccsi csak a chattopicban szólhat hozzá?
nem
Naplózva
blah blah blah
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5123 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:58:55 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.12 csütörtök, 14:57:02
nem
Fenébe. Akkor végleges Bant neki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5124 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 16:01:32 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 13:53:05
Elolvastam nagyon sok bejegyzést, és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!
1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?
A turbó nem szokott a mondeónál tönkremenni. Az alkatrész jóval olcsóbb, mint a passatnál.
115 lovas a gyengébb.
Szerinted mi a különbség a tiptronic 5 sebességes, és az automata között?
A dízelben csak 1 fajta automata van, az 5 sebességes, ami tiptronic rendszerű, azaz
a kormányról is váltogathatsz, de ezt az elnevezést a fócvágen használja, errefelé a durashift elnevezést használják.
Én manuál párti vagyok, mert ez az automata váltó csak növeli a fogyit, és gyengébben is megy.
A manuál közül nyilvána 6-os a jobb.
Jól nézd meg az autót, amit megvennél, mert szinte mindegyiknek visszatekerték az óráját (ez a passatra is igaz).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5125 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 17:22:32 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 14:19:38
Akkor sorban, amik besz@rhatnak (és azért szoktak is):
Porlasztók: 40k/db, egyszer kicseréled a garnitúrát, jódarabig nem lesz gond
Kettőstömegű lendkerék és társai: Gyakorlatilag komplett kuplungozás: 300k szereléssel együtt
Ajtó alsó élei szeretnek rozsdálni, vezetett szervízkönyvvel a 12. életévig nincs gondod (garancia)
Na akkor a valóság!!!
porlasztók kb 40 mondiba, pd elemet meg 35-40ért lehet venni zsir ujat kéz alól...
lendkerék 300-ért kicsit erős, majdnem a feléből megáll rossz helyen is olcsó beszereléssel...amugy a passat kéttömegű csak magában 297.000kb...
Garancia elég macera és csak magyarországi, vezetett szervizkönyvesre adnak és arra is akkor ha az éves revizión megjelenik az autó és pecsét is van róla a külön erre a oldalra fentartott helyen a szervizkönyvben...de még igyis leakarnak majd szopatni mint engem akartak,de hát rossz emberrel kezdtek ki a ratyik....
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5126 Dátum:
2009.11.13 péntek, 00:55:54 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 13:53:05
Sziasztok!
Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI...
Hali,
azért ezen az oldalon elég karcos lenne ha valaki a passatot ajánlaná :-)
Komolyra forítva a szót: olvasd el ezt
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/t-34-es_raketa/
és tuttira megjön a kedved
hogy mondeot vegyél
(legf_aszább mondeo népítélet!)
1. "motor" nekem 115 lóerős van, az lehet akár elég is, cimborámnak 130 Le van -> némileg rugalmasabb, és a vége is több valamivel. A legnagyobb előnye, hogy anno ahhoz lehetett rendelni a 6-os váltót.
2. "váltó" a 6 sebességes f_aszább, autópályán/autóúton kevesebbet fogyaszt, és a zajkomfortja is jobb (automata ?? nincs tapasztalatom)
amúgy a fogyasztás: 115Le 5 sebességes -> min: 5.6, max: 8.8, átlag: 7.7 l/100km
3. "bírja-e?" erre a kérdésre pedig egy másik cimborám adta meg a tutti választ (BMW szerelő):
aki sokat megy, az 530d-t vesz, spórol az üzemanyagon, abból kifizeti a horror szervízösszeget, az autó pedig sokat áll a szerelőnél,
aki ennél is többet megy, az régi 745i-t vesz, tankolja, olajat + kopó alkatrészt cserél, azután hosszú szünet (+sok tankolás
), majd olaj, kopó alkatrész...
*** dolog ám az, amikor szervízben van a CR dízel gép, és azon parázol hogy 30e vagy félmillió a végösszeg...
Sajnos a magyar használtautópiac olyan amilyen, szánj rá iőt hogy megtaláld a jó gépet, nehogy rádsózzanak valami agyon-vissza tekergetett verdát.
Még annyit, hogy mi idén vettünk bútort gazdagon, és sok helyen leesett az eladók álla, hogy mi bútort
lehet egy kombi mondeoba belerakni... (passatba nem fért volna bele) ergo pénzt spórolt nekünk a bálna :-)
Szumma-szummárum a mondeo frankó autó, én csak ajánlani tudom!
remélem h. segítettem
Üdv
Sz
Naplózva
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5127 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 15:21:22 »
Idézetet írta: Szilo - 2009.11.13 péntek, 00:55:54
Hali,
azért ezen az oldalon elég karcos lenne ha valaki a passatot ajánlaná :-)
Komolyra forítva a szót: olvasd el ezt
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/t-34-es_raketa/
és tuttira megjön a kedved
hogy mondeot vegyél
(legf_aszább mondeo népítélet!)
1. "motor" nekem 115 lóerős van, az lehet akár elég is, cimborámnak 130 Le van -> némileg rugalmasabb, és a vége is több valamivel. A legnagyobb előnye, hogy anno ahhoz lehetett rendelni a 6-os váltót.
2. "váltó" a 6 sebességes f_aszább, autópályán/autóúton kevesebbet fogyaszt, és a zajkomfortja is jobb (automata ?? nincs tapasztalatom)
amúgy a fogyasztás: 115Le 5 sebességes -> min: 5.6, max: 8.8, átlag: 7.7 l/100km
3. "bírja-e?" erre a kérdésre pedig egy másik cimborám adta meg a tutti választ (BMW szerelő):
aki sokat megy, az 530d-t vesz, spórol az üzemanyagon, abból kifizeti a horror szervízösszeget, az autó pedig sokat áll a szerelőnél,
aki ennél is többet megy, az régi 745i-t vesz, tankolja, olajat + kopó alkatrészt cserél, azután hosszú szünet (+sok tankolás
), majd olaj, kopó alkatrész...
szfh dolog ám az, amikor szervízben van a CR dízel gép, és azon parázol hogy 30e vagy félmillió a végösszeg...
Sajnos a magyar használtautópiac olyan amilyen, szánj rá iőt hogy megtaláld a jó gépet, nehogy rádsózzanak valami agyon-vissza tekergetett verdát.
Még annyit, hogy mi idén vettünk bútort gazdagon, és sok helyen leesett az eladók álla, hogy mi bútort
lehet egy kombi mondeoba belerakni... (passatba nem fért volna bele) ergo pénzt spórolt nekünk a bálna :-)
Szumma-szummárum a mondeo frankó autó, én csak ajánlani tudom!
remélem h. segítettem
Üdv
Sz
Azt se hagyd figyelmen kivül, hogy a Fordokat kevésbé lopják mint a vw-ket. A statisztika szerint.
Azért kell rá vigyázni.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
SSanya
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5128 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 00:41:19 »
Idézetet írta: Generation27 - 2009.11.12 csütörtök, 13:53:05
Sziasztok!
Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI, de gondolom, hogy errefele mondeot ajánljátok... Érzésem szerint a fenntartása olcsóbb egy mondeonak...
- Főleg ha beszfh a turbo a PDTDI-nek
Eddig kellemes meglepetés volt a Ford, sokáig 1.6-os focust hajtottam...
Előző autóim: Astra GSI, Peugeot 307 SW
(Tehát sejtem, hogy költeni kell az autókra egy "keveset")
Elolvastam nagyon sok bejegyzést, és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!
1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?
Előre is köszi a válaszokat!
G.
Ha még érdekes, akkor automatát akkor vegyél, ha sokat jársz Pesten napközben. Igazán a dugóban van komoly előnye. Ha lehet menni (autopálya, országút), akkor a kézivel sem kell igazán váltani. Viszont városban semmi pénzért nem cserélném le (én többnyire ott nyúzom). Valami isteni, hogy gőzöm sincs hanyasban van, csak megy az ember és kész.
Ja, és még egy előny a kézivel szemben: nincs benne kéttömegű lendkerék.
(más spóroltál vagy 300 ropit)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 00:43:01 írta SSanya
»
Naplózva
SSanya
Vendég
Pillanatnyi fogyasztáskijelző
«
Új hozzászólás #5129 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 23:58:46 »
Urak!
Van vkinek 2004 február utáni gépe, amin nem sikerült hozzáértővel bekapcsoltatni a pillanatnyi fogyasztás kijelzést?
Vagy másképp: van olyan, akinek 2004.02 előtti a gépe, és sikerült?
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.27 péntek, 00:00:30 írta SSanya
»
Naplózva
gyurasz
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5130 Dátum:
2009.11.27 péntek, 01:16:21 »
HI
kéne egy szakértés arról,hogy igaz e hogyha 4-5 tankolásonként T2 olajat adagolok a TDCI be a gázolajhoz
akkor jobb a kenése a porlasztóknak meg a szivatyúnak és halkabban jár a motor?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Pillanatnyi fogyasztáskijelző
«
Új hozzászólás #5131 Dátum:
2009.11.27 péntek, 07:46:54 »
Idézetet írta: SSanya - 2009.11.26 csütörtök, 23:58:46
Urak!
Van vkinek 2004 február utáni gépe, amin nem sikerült hozzáértővel bekapcsoltatni a pillanatnyi fogyasztás kijelzést?
Vagy másképp: van olyan, akinek 2004.02 előtti a gépe, és sikerült?
Köszi
nekem mk3 2004 3. vagy 4. havi volt, és nem sikerült bekapcsoltatni
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Pillanatnyi fogyasztáskijelző
«
Új hozzászólás #5132 Dátum:
2009.11.27 péntek, 07:54:47 »
Idézetet írta: SSanya - 2009.11.26 csütörtök, 23:58:46
Urak!
Van vkinek 2004 február utáni gépe, amin nem sikerült hozzáértővel bekapcsoltatni a pillanatnyi fogyasztás kijelzést?
Vagy másképp: van olyan, akinek 2004.02 előtti a gépe, és sikerült?
Köszi
Nekem meg 8-ik havi,és magától ráment.Úgy értem a tempomat sw-vel került fel,akár akartam akár nem.
De vik aszonta,hogy nem lehet dátummal elválasztani ,hogy mikortól megy vagy nem.Csak próbából.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SSanya
Vendég
Válasz: Pillanatnyi fogyasztáskijelző
«
Új hozzászólás #5133 Dátum:
2009.11.27 péntek, 10:41:50 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.27 péntek, 07:54:47
Nekem meg 8-ik havi,és magától ráment.Úgy értem a tempomat sw-vel került fel,akár akartam akár nem.
De vik aszonta,hogy nem lehet dátummal elválasztani ,hogy mikortól megy vagy nem.Csak próbából.
Ez azért érdekes, mert 2004.02-től 05.08-ig egyforma volt a műszercsoport, úgyhogy nem tom, miért ne lehetne elválasztani, de sebaj.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Pillanatnyi fogyasztáskijelző
«
Új hozzászólás #5134 Dátum:
2009.11.27 péntek, 10:42:54 »
Idézetet írta: baloght - 2009.11.27 péntek, 07:46:54
nekem mk3 2004 3. vagy 4. havi volt, és nem sikerült bekapcsoltatni
Most lenne érdekes megnézni, hogy milyen műszercsoport volt a tiédben, mert lehet, hogy még januári gyártású ment bele.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Pillanatnyi fogyasztáskijelző
«
Új hozzászólás #5135 Dátum:
2009.11.27 péntek, 10:54:01 »
Idézetet írta: SSanya - 2009.11.27 péntek, 10:42:54
Most lenne érdekes megnézni, hogy milyen műszercsoport volt a tiédben, mert lehet, hogy még januári gyártású ment bele.
simán el tudom képzelni. Mert a rendelésre év végén került sor, szóval a gyártás megkezdésére az év első napjaiban kerülhetett sor. Az Én autóm egyébként ghia felszereltségű volt business csomaggal, ezt később úgy hívták, hogy ghia-x vagy ilyesmi. Szóvel sok mindent már nem lehetett volna belerendelni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5136 Dátum:
2009.12.01 kedd, 09:06:48 »
Sziasztok!
Érdekel egy autó:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_facelift_sedan_fekete-3431758
Véleményteke azról illetve az ár és tartalom arányáról?
Kösz, T
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5137 Dátum:
2009.12.01 kedd, 11:00:54 »
Idézetet írta: tamas - 2009.12.01 kedd, 09:06:48
Sziasztok!
Érdekel egy autó:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_facelift_sedan_fekete-3431758
Véleményteke azról illetve az ár és tartalom arányáról?
Kösz, T
Nekem tetszik! Alkudni nem szégyen, de nem rossz a ár, ha rendben van a vas. Ami így a képről látszik: a tempomat nincs benne, a kétzónál klíma is kamu szerintem (de, ne legyen igazam). A km órának továbbra sem kell bedőlni!
Vajon mekkora a 15önerő?
A főoldalon van egy cikk mk-III vásárlásról!
http://mondeo.hu/index.php?page=93
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.01 kedd, 11:04:06 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mjoey
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5138 Dátum:
2009.12.01 kedd, 15:10:46 »
Idézetet írta: TZS - 2009.12.01 kedd, 11:00:54
Nekem tetszik! Alkudni nem szégyen, de nem rossz a ár, ha rendben van a vas. Ami így a képről látszik: a tempomat nincs benne, a kétzónál klíma is kamu szerintem (de, ne legyen igazam). A km órának továbbra sem kell bedőlni!
Vajon mekkora a 15önerő?
A főoldalon van egy cikk mk-III vásárlásról!
http://mondeo.hu/index.php?page=93
A tempomat az tényleg kamu, a két zónás dolgot ennél a típusnál felejtsd el alapból. A hátsó üléseket pedig nem tudom, hogy hogyan lehet állítani, ha csak nem arra gondol, hogy előre dönthető, ha valami nagyobbat akarsz bepakolni a csomiba...szóval nekem ez is olyan parasztvakítós duma. Na de hát istenem, autókereskedőből van ez is...sokat lehet olvasni a forumon, hogy annak azt se hidd el amit kérdez!
Amugy jó állapotban van az árhoz képest, már ha valósak az adatok! Nézd meg mindenképpen közelről is...hallgasd meg a mocit, ha meleg a motor mikor megérkezel: gyanús! Ha nem engedik, hogy vezesd, vagy inkább "majd ők": gyanús! Szervízkönyv: nincs, vagy majd lesz, vagy legközelebb: gyanús! Legjobb, ha megvizsgáltatod 10.000 forint körül, s akkor tutira kiszúrják, ha humbuk van a dologban!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5139 Dátum:
2009.12.01 kedd, 19:32:29 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.12.01 kedd, 15:10:46
A tempomat az tényleg kamu, a két zónás dolgot ennél a típusnál felejtsd el alapból.
A tempomat az nyilván hiányzik, a 2 zónás meg csak a nagynavisoknál volt, de nagyon ritka.
Szóval ebben biztosan nincs olyan...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5140 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:35:01 »
Hogy is van ez a facelit és a 6-os váltó?
Ma kecskeméten voltam és nézegettem a mondeókat egy kereskedésben.
Láttam 2003.08. havit kerek vátószoknyával 6-os váltóval, és láttam 2005.09 havit 5 gangos váltóval.
Mindkettő 130 lovas tdci volt.?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5141 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 22:00:51 »
Katalógus témában szólnék hozzá. Egy hónapja nagyon nagy keresgélésben voltam, mert egy kiszemelt mondeo felszereltségét vizsgáltam. Nem találtam katalógust hozzá itt!
2006-os modellről lévén szó nem tartozott bele a magyar, letölthető brossúrába.
Ezért gondoltam fel rakhatná valaki ezt az angol változatot, ebben a titanium is benne van:
http://www.who-sells-it.com/images/catalogs/2014/pdf_8768.pdf
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5142 Dátum:
2009.12.15 kedd, 15:45:06 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.14 hétfő, 20:35:01
Hogy is van ez a facelit és a 6-os váltó?
Ma kecskeméten voltam és nézegettem a mondeókat egy kereskedésben.
Láttam 2003.08. havit kerek vátószoknyával 6-os váltóval, és láttam 2005.09 havit 5 gangos váltóval.
Mindkettő 130 lovas tdci volt.?
Ez érdekes, mert tudtommal amit 5-ös váltóval szereltek az max 115 lovas volt.
Nem lehet, hogy a kereskedő akarta egy kicsit nagyobb teljesítményben feltüntetni azt a bizonyos autót?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5143 Dátum:
2009.12.16 szerda, 09:14:15 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.12.14 hétfő, 20:35:01
Hogy is van ez a facelit és a 6-os váltó?
Ma kecskeméten voltam és nézegettem a mondeókat egy kereskedésben.
Láttam 2003.08. havit kerek vátószoknyával 6-os váltóval, és láttam 2005.09 havit 5 gangos váltóval.
Mindkettő 130 lovas tdci volt.?
Olyan vót a pócon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5144 Dátum:
2009.12.16 szerda, 18:28:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.12.15 kedd, 15:45:06
Ez érdekes, mert tudtommal amit 5-ös váltóval szereltek az max 115 lovas volt.
Itt az enyém a kivétel (ami erősíti a szabályt). 115 ló, 6-os váltó, f1.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5145 Dátum:
2009.12.16 szerda, 19:54:30 »
Idézetet írta: francoe - 2009.12.16 szerda, 18:28:29
Itt az enyém a kivétel (ami erősíti a szabályt). 115 ló, 6-os váltó, f1.
Mégse.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5146 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 10:59:50 »
Idézetet írta: francoe - 2009.12.16 szerda, 18:28:29
Itt az enyém a kivétel (ami erősíti a szabályt). 115 ló, 6-os váltó, f1.
Igen a 115-ösnél volt 6 os váltó ezt nem is írtam, hogy nem volt, de 130 lovas ráncfelvarottnál nem volt 5-ös manuál váltó tudtommal. Na hajrá, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5147 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:25:54 »
Idézetet írta: GiN - 2009.12.14 hétfő, 22:00:51
Katalógus témában szólnék hozzá. Egy hónapja nagyon nagy keresgélésben voltam, mert egy kiszemelt mondeo felszereltségét vizsgáltam. Nem találtam katalógust hozzá itt!
2006-os modellről lévén szó nem tartozott bele a magyar, letölthető brossúrába.
Ezért gondoltam fel rakhatná valaki ezt az angol változatot, ebben a titanium is benne van:
http://www.who-sells-it.com/images/catalogs/2014/pdf_8768.pdf
Ezt a katalógust tényleg kitehetné valaki a letölthetők közé, ne kínlódjanak mások a keresgélésével.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5148 Dátum:
2010.01.13 szerda, 21:37:54 »
Idézetet írta: GiN - 2009.12.14 hétfő, 22:00:51
Katalógus témában szólnék hozzá. Egy hónapja nagyon nagy keresgélésben voltam, mert egy kiszemelt mondeo felszereltségét vizsgáltam. Nem találtam katalógust hozzá itt!
2006-os modellről lévén szó nem tartozott bele a magyar, letölthető brossúrába.
Ezért gondoltam fel rakhatná valaki ezt az angol változatot, ebben a titanium is benne van:
http://www.who-sells-it.com/images/catalogs/2014/pdf_8768.pdf
Írjál 3 mondatot hogy mi ebben a különleges és felteszem.
kösz
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5149 Dátum:
2010.01.19 kedd, 21:52:20 »
Idézetet írta: drhf - 2010.01.13 szerda, 21:37:54
Írjál 3 mondatot hogy mi ebben a különleges és felteszem.
kösz
a felszereltségek 2005-2006(7) közt csak ebben követhetőek. Egyébként elég húzós indok, hogy a sajátomat se találtam benne a fent lévőkben, mivel az enyém 2.0 titanium, nem 2.2.
Másrészt ne a kedvemért töltsd fel, hanem a leendő tulajok kedvéért, akik még csak nézelődnek a használt autók közt.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ