Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 16:41:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1569155 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2009.10.27 kedd, 20:14:55 »

A vízhőfokot az ecu mutatja,és nem a valós.Azt a tesztmenüben lehet látni!
Ülj le 1es! nyes Wink wave
És ha az olajköri gagyi akkor a moci még melegszik,de a fűtés gyér. Roll Eyes

NA! Én is bedőltem tavaly télen ennek az elméletnek! Nosza 2 újj termosztát, természetesen, csak gyári!
Azóta rosszabb mint volt elötte, lehet visszarakom a régieket! falbav falbav
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 20:20:13 írta Gyurka » Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2009.10.27 kedd, 22:15:28 »

Benzinesemen gyakorlatilag 80 fok körül eléri a tök függőleges állást a mutató és 104-nél is még mozdulatlanul ott van. De a meleg érezhető már 50-60 fokos vízhőfoknál is.

Mit csinál ha bekapcsolod a szélvédő leolvasztást?

Kipróbáltad "HI" állásban is?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2009.10.28 szerda, 07:31:52 »

NA! Én is bedőltem tavaly télen ennek az elméletnek! Nosza 2 újj termosztát, természetesen, csak gyári!
Azóta rosszabb mint volt elötte, lehet visszfhakom a régieket! falbav falbav
Akkó neked is rossz a digitklímád.......... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2009.10.28 szerda, 09:28:27 »

    Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
Találtam egy TIS bejegyzést a hiba tünet alapján. Mondjuk a TIS szerint 2001, 2002-eseket érinthet, de tudjuk, hogy a szívósori őrvénylapát is csak 2003-ig mehetett tönkre, aztán mégse.  levele
Ha csak hideget fúj akkor beragadhatott a hőmérséklet állító lapát. A megoldás az, hogy kiveszed a léptető motor a levegő elosztó dobozból, kiszabadítod a lapátot és összerakod. A leírás alapján nem lehet bonyolult a dolog és nem kell venned hozzá semmit.
Ha kell elküldöm e-mailben a szerelési útmutatót PDF-ben.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:45:29 »

 Köszönöm a sok értékes hozzászólást, segítséget de a végső megoldás a szerviz maradt. Mindkét termosztát csere, azonkívül a vízszivattyút és a szervokormány szivattyúját is cserélték mivel a meghajtó tengelyük törött volt. Tömítések, olajak, fagyálló, szervo szíj, némi féktisztító és egy kis "okossággal" 162 000-ből "megúsztam. Kicsit elment az autótól a kedvem, (de nem a Mondeotól) úgyhogy úgy döntöttem lecserélem egy MK4 2.0 TDCI-re. Van valakinek valamilyen tapasztalata vele? 
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 07:36:41 »

Köszönöm a sok értékes hozzászólást, segítséget de a végső megoldás a szerviz maradt. Mindkét termosztát csere, azonkívül a vízszivattyút és a szervokormány szivattyúját is cserélték mivel a meghajtó tengelyük törött volt. Tömítések, olajak, fagyálló, szervo szíj, némi féktisztító és egy kis "okossággal" 162 000-ből "megúsztam. Kicsit elment az autótól a kedvem, (de nem a Mondeotól) úgyhogy úgy döntöttem lecserélem egy MK4 2.0 TDCI-re. Van valakinek valamilyen tapasztalata vele? 
wow1
Szervó kb50
Vízpumpa kb20
Termók kb7-8
Olaj kb6
Fagyálló kb3-4
Hát nem semmi a szla vége. Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 18:57:13 »

   Pontosítva a számla tételei: Termosztat                       7180
                                         Tömítőgyűrű                       886
                                          "O" Gyűrű                          776
                                          Tömítés                            631
                                          Szervo szíj                      2543
                                          Termosztat                     5669
                                          Fagyálló                          6331
                                          Szervokormány szivattyú  54600
                                          Víz szivattyú                  26493
                                          Olaj                                4381
                                           Féktisztító                        746
                         
                               Alkatrész össz:                         110 236                                       
                               Munkadíj:                                  19 500- és ez az okosság (a többi zsebbe)
                                         
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 21:43:07 »

   Pontosítva a számla tételei: Termosztat                       7180
                                         Tömítőgyűrű                       886
                                          "O" Gyűrű                          776
                                          Tömítés                            631
                                          Szervo szíj                      2543
                                          Termosztat                     5669
                                          Fagyálló                          6331
                                          Szervokormány szivattyú  54600
                                          Víz szivattyú                  26493
                                          Olaj                                4381
                                           Féktisztító                        746
                         
                               Alkatrész össz:                         110 236                                       
                               Munkadíj:                                  19 500- és ez az okosság (a többi zsebbe)
                                         
Én csak a termosztát árat tudom de az a dupla áron van. Legközelebb , vagy más akinek hasonló gondja van szerintem keressétek wyctort .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:12:12 »

Én csak a termosztát árat tudom de az a dupla áron van. Legközelebb , vagy más akinek hasonló gondja van szerintem keressétek wyctort .
Is.
A vízpumpát 17ért vettem.
Szervósziv. már 47ért van.
A szervó olaj is drága vót.
Stb.

Mind1, a lényeg,hogy  rendben van a verdája. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:43:55 »

   Pontosítva a számla tételei: Termosztat                       7180
                                   ...
                                          Termosztat                     5669
                                   ...                                
Hali,
Nem értek a mk3-hoz, de miért van két termosztát kiszámlázva?  Undecided
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:45:32 »

Hali,
Nem értek a mk3-hoz, de miért van két termosztát kiszámlázva?  Undecided
Mert kettő van.Fö-és olajköri! Wink wave
Olajköri csak gyári van,cromaxnál 6500ft
Főköri 2500-5000igy kaphatóü több féle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:46:26 »

Mert kettő van.Fö-és olajköri! Wink wave
Ah! Mindig tanul az ember Cheesy  worship
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2009.11.03 kedd, 16:53:35 »

Mert kettő van.Fö-és olajköri! Wink wave
Olajköri csak gyári van,cromaxnál 6500ft
Főköri 2500-5000igy kaphatóü több féle.
Keresni kell wyctort  a forumon
Naplózva
Generation27
Vendég
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 13:53:05 »

Sziasztok!

Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni Smiley
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI, de gondolom, hogy errefele mondeot ajánljátok... Érzésem szerint a fenntartása olcsóbb egy mondeonak...  worship- Főleg ha beszar a turbo a PDTDI-nek Smiley
Eddig kellemes meglepetés volt a Ford, sokáig 1.6-os focust hajtottam...

Előző autóim: Astra GSI, Peugeot 307 SW
(Tehát sejtem, hogy költeni kell az autókra egy "keveset")  nyes nyes


Elolvastam nagyon sok bejegyzést,  és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!  help

1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?

Előre is köszi a válaszokat!
G.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:07:37 »

Sziasztok!

Előre is köszi a válaszokat!
G.

Véleményem:

Nekem volt VW Polom, annak a biztosítási díjai többe voltak mint a Mondeonak, tehát ez lehet egy ok amiért Passatot ne!
Horror kötelező, a Casco-ról ne is beszéljünk...  szomoru1

1., Nekem 130Le-s van, mentem gyengébbel, de az TDDi volt, Nekem érzésre nem volt erőkülönbség, de számadatokban (nyomaték, Le) van!
2., Nekem 6sebességes van, ezt szeretem, bár vágyaim netovábbja egy Tiptronic5seb-es, de az többet fogyasztana. Neked a sok város, és az állandó napi vezetgetés miatt lehet, hogy jobb választás. Így az enyém keveset fogyaszt, (6,0-6,5liter) jól kapcsolható, kímélhető (város 50km/h 4.-ben, 70km/h 5.-ben)
3., Én viszonylag ritkán használom a kocsit (igazi vasárnapi autó) de a kopó alkatrészek, és olajak cseréjén kívül semmi gondom nem volt vele.

Ahogy írtad, elolvastad a bejegyzéseket, tehát itt is ki lehet fogni egy nagyon xart, és akkor a gatyád ráköltheted, de egy jó, min pl. az enyém az kivisz  a világból. persze lehetnek kisebb-nagyobb gondok, de melyikkel nem.

Summa-summárum, Én egy "fiatal", "keveset futott", 130Le-s Tiptronic5seb-est választanék, ha kell a hely akkor kombit.
Hogy is szokták mondani?: Jó, olcsó, és nem ráz...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:19:38 »

Sziasztok!

Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni Smiley
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI, de gondolom, hogy errefele mondeot ajánljátok... Érzésem szerint a fenntartása olcsóbb egy mondeonak...  worship- Főleg ha beszfh a turbo a PDTDI-nek Smiley
Eddig kellemes meglepetés volt a Ford, sokáig 1.6-os focust hajtottam...

Előző autóim: Astra GSI, Peugeot 307 SW
(Tehát sejtem, hogy költeni kell az autókra egy "keveset")  nyes nyes


Elolvastam nagyon sok bejegyzést,  és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!  help

1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?

Előre is köszi a válaszokat!
G.

sokhülyeblabla
Akkor sorban, amik besz@rhatnak (és azért szoktak is):

Porlasztók: 40k/db, egyszer kicseréled a garnitúrát, jódarabig nem lesz gond
Kettőstömegű lendkerék és társai: Gyakorlatilag komplett kuplungozás: 300k szereléssel együtt
Ajtó alsó élei szeretnek rozsdálni, vezetett szervízkönyvvel a 12. életévig nincs gondod (garancia)

Zaccira ne figyelj, mindíg pocskondiázza a mondeot, mégis azzal jár...  eplus2
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:26:20 »

Zaccira ne figyelj, mindíg pocskondiázza a mondeot, mégis azzal jár...  eplus2

Milyen érdekes...  Roll Eyes hehe eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Generation27
Vendég
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:47:57 »

Akkor sorban, amik besz@rhatnak (és azért szoktak is):

Porlasztók: 40k/db, egyszer kicseréled a garnitúrát, jódarabig nem lesz gond
Kettőstömegű lendkerék és társai: Gyakorlatilag komplett kuplungozás: 300k szereléssel együtt
Ajtó alsó élei szeretnek rozsdálni, vezetett szervízkönyvvel a 12. életévig nincs gondod (garancia)

Zaccira ne figyelj, mindíg pocskondiázza a mondeot, mégis azzal jár...  eplus2


Hello!

Kösz! Azért a kuplungozás húzósnak tűnik Smiley Van valami jele annak, hogy kezd hulladékosodni?  Roll Eyes
Úgyis nézhetjük, hogy csak ott rozsdásodik.   laugh Fő ellenségem úgyis a rozsda volt annak idején a GSI-m miatt.   nyes
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:50:53 »


Hello!

Kösz! Azért a kuplungozás húzósnak tűnik Smiley Van valami jele annak, hogy kezd hulladékosodni?  Roll Eyes
Úgyis nézhetjük, hogy csak ott rozsdásodik.   laugh Fő ellenségem úgyis a rozsda volt annak idején a GSI-m miatt.   nyes

Ahogy leállítod a motort, csattanva áll le. Ha jól rémlik...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:53:41 »


Hello!

Kösz! Azért a kuplungozás húzósnak tűnik Smiley Van valami jele annak, hogy kezd hulladékosodni?  Roll Eyes
Persze. Minnya ott az emblema a verda elejen...Ez mar egy egesz jo jel  vigyor3
Válasz
Úgyis nézhetjük, hogy csak ott rozsdásodik.   laugh Fő ellenségem úgyis a rozsda volt annak idején a GSI-m miatt.   nyes

Akkor a Mondit imadni fogod  vigyor3 Csak az ajtok rohadnak, meg az elso kerekjarati ivnel  vigyor3 Szal alig par helyen  Cheesy
Amire meg szamithacc, szijfeszito, szij, turbo cso, hatso fek...de ezek mar "aprosagok"  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 14:56:44 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:54:31 »

Találtam egy ilyet:

http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg415052#msg415052
Kettőstömegű lendkerék árak...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:55:13 »

Persze. Minnya ott az emblema a verda elejen...Ez mar egy egesz jo jel  vigyor3
Akkor a Mondit imadni fogod  vigyor3 Csak az ajtok rohadnak, meg az elso kerekjarati ivnel  vigyor3 Szal alig par helyen  Cheesy
Modik,
Olyat nem lehet, hogy a Zaccsi csak a chattopicban szólhat hozzá?  eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:57:02 »

Modik,
Olyat nem lehet, hogy a Zaccsi csak a chattopicban szólhat hozzá?  eplus2

nem  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:58:55 »

nem  Cheesy
Fenébe. Akkor végleges Bant neki.  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 16:01:32 »

Elolvastam nagyon sok bejegyzést,  és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!  help

1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?

A turbó nem szokott a mondeónál tönkremenni. Az alkatrész jóval olcsóbb, mint a passatnál.
115 lovas a gyengébb.
Szerinted mi a különbség a tiptronic 5 sebességes, és az automata között?
A dízelben csak 1 fajta automata van, az 5 sebességes, ami tiptronic rendszerű, azaz
a kormányról is váltogathatsz, de ezt az elnevezést a fócvágen használja, errefelé a durashift elnevezést használják.
Én manuál párti vagyok, mert ez az automata váltó csak növeli a fogyit, és gyengébben is megy.
A manuál közül nyilvána 6-os a jobb.
Jól nézd meg az autót, amit megvennél, mert szinte mindegyiknek visszatekerték az óráját (ez a passatra is igaz).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 17:22:32 »

Akkor sorban, amik besz@rhatnak (és azért szoktak is):

Porlasztók: 40k/db, egyszer kicseréled a garnitúrát, jódarabig nem lesz gond
Kettőstömegű lendkerék és társai: Gyakorlatilag komplett kuplungozás: 300k szereléssel együtt
Ajtó alsó élei szeretnek rozsdálni, vezetett szervízkönyvvel a 12. életévig nincs gondod (garancia)


Na akkor a valóság!!!

porlasztók kb 40 mondiba, pd elemet meg 35-40ért lehet venni zsir ujat kéz alól...
lendkerék 300-ért kicsit erős, majdnem a feléből megáll rossz helyen is olcsó beszereléssel...amugy a passat kéttömegű csak magában 297.000kb...
Garancia elég macera és csak magyarországi, vezetett szervizkönyvesre adnak és arra is akkor ha az éves revizión megjelenik az autó és pecsét is van róla a külön erre a oldalra fentartott helyen a szervizkönyvben...de még igyis leakarnak majd szopatni mint engem akartak,de hát rossz emberrel kezdtek ki a ratyik.... eplus2 eplus2
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2009.11.13 péntek, 00:55:54 »

Sziasztok!

Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni Smiley
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI...



Hali,
azért ezen az oldalon elég karcos lenne ha valaki a passatot ajánlaná :-)
Komolyra forítva a szót: olvasd el ezt http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/t-34-es_raketa/ és tuttira megjön a kedved
hogy mondeot vegyél  vigyor3 (legf_aszább mondeo népítélet!)
1. "motor" nekem 115 lóerős van, az lehet akár elég is, cimborámnak 130 Le van -> némileg rugalmasabb, és a vége is több valamivel. A legnagyobb előnye, hogy anno ahhoz lehetett rendelni a 6-os váltót.
2. "váltó" a 6 sebességes f_aszább, autópályán/autóúton kevesebbet fogyaszt, és a zajkomfortja is jobb (automata ?? nincs tapasztalatom)
    amúgy a fogyasztás: 115Le 5 sebességes -> min: 5.6, max: 8.8, átlag: 7.7 l/100km
3. "bírja-e?" erre a kérdésre pedig egy másik cimborám adta meg a tutti választ (BMW szerelő):
aki sokat megy, az 530d-t vesz, spórol az üzemanyagon, abból kifizeti a horror szervízösszeget, az autó pedig sokat áll a szerelőnél,
aki ennél is többet megy, az régi 745i-t vesz, tankolja, olajat + kopó alkatrészt cserél, azután hosszú szünet (+sok tankolás vigyor3), majd olaj, kopó alkatrész...
*** dolog ám az, amikor szervízben van a CR dízel gép, és azon parázol hogy 30e vagy félmillió a végösszeg...

Sajnos a magyar használtautópiac olyan amilyen, szánj rá iőt hogy megtaláld a jó gépet, nehogy rádsózzanak valami agyon-vissza tekergetett verdát.
Még annyit, hogy mi idén vettünk bútort gazdagon, és sok helyen leesett az eladók álla, hogy mi bútort
lehet egy kombi mondeoba belerakni...  (passatba nem fért volna bele) ergo pénzt spórolt nekünk a bálna :-)
Szumma-szummárum a mondeo frankó autó, én csak ajánlani tudom!
remélem h. segítettem
Üdv
Sz




Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 15:21:22 »

Hali,
azért ezen az oldalon elég karcos lenne ha valaki a passatot ajánlaná :-)
Komolyra forítva a szót: olvasd el ezt http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/t-34-es_raketa/ és tuttira megjön a kedved
hogy mondeot vegyél  vigyor3 (legf_aszább mondeo népítélet!)
1. "motor" nekem 115 lóerős van, az lehet akár elég is, cimborámnak 130 Le van -> némileg rugalmasabb, és a vége is több valamivel. A legnagyobb előnye, hogy anno ahhoz lehetett rendelni a 6-os váltót.
2. "váltó" a 6 sebességes f_aszább, autópályán/autóúton kevesebbet fogyaszt, és a zajkomfortja is jobb (automata ?? nincs tapasztalatom)
    amúgy a fogyasztás: 115Le 5 sebességes -> min: 5.6, max: 8.8, átlag: 7.7 l/100km
3. "bírja-e?" erre a kérdésre pedig egy másik cimborám adta meg a tutti választ (BMW szerelő):
aki sokat megy, az 530d-t vesz, spórol az üzemanyagon, abból kifizeti a horror szervízösszeget, az autó pedig sokat áll a szerelőnél,
aki ennél is többet megy, az régi 745i-t vesz, tankolja, olajat + kopó alkatrészt cserél, azután hosszú szünet (+sok tankolás vigyor3), majd olaj, kopó alkatrész...
szfh dolog ám az, amikor szervízben van a CR dízel gép, és azon parázol hogy 30e vagy félmillió a végösszeg...

Sajnos a magyar használtautópiac olyan amilyen, szánj rá iőt hogy megtaláld a jó gépet, nehogy rádsózzanak valami agyon-vissza tekergetett verdát.
Még annyit, hogy mi idén vettünk bútort gazdagon, és sok helyen leesett az eladók álla, hogy mi bútort
lehet egy kombi mondeoba belerakni...  (passatba nem fért volna bele) ergo pénzt spórolt nekünk a bálna :-)
Szumma-szummárum a mondeo frankó autó, én csak ajánlani tudom!
remélem h. segítettem
Üdv
Sz

Azt se hagyd figyelmen kivül, hogy a Fordokat kevésbé lopják mint a vw-ket. A statisztika szerint. police
Azért kell rá vigyázni. angel





Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 00:41:19 »

Sziasztok!

Faceliftes 2.0 TDCI (2004-2005) mondeot szeretnék vásárolni Smiley
-Másik lehetőség lenne egy VW Passat 1.9 PDTDI, de gondolom, hogy errefele mondeot ajánljátok... Érzésem szerint a fenntartása olcsóbb egy mondeonak...  worship- Főleg ha beszfh a turbo a PDTDI-nek Smiley
Eddig kellemes meglepetés volt a Ford, sokáig 1.6-os focust hajtottam...

Előző autóim: Astra GSI, Peugeot 307 SW
(Tehát sejtem, hogy költeni kell az autókra egy "keveset")  nyes nyes


Elolvastam nagyon sok bejegyzést,  és , hogy mire kell(ene) figyelni, de azért lenne még egy-két kérdésem, örülnék ha valaki válaszolna!  help

1. 116 Le és a 130 Le mondik között nagyon érezhető a teljesítmény különbség, és melyik a költségkímélőbb?
2. Normal 5 seb. vagy Tiptronic 5 seb., vagy 6 seb, vagy esetleg autamata?
3. A mondi elég nagy igénybevételnek lesz kitéve, városban, autópályán egyaránt. Tehát lesz használva szinte minden nap.... Erre megfelelő ez az autó szerintetek?

Előre is köszi a válaszokat!
G.


Ha még érdekes, akkor automatát akkor vegyél, ha sokat jársz Pesten napközben. Igazán a dugóban van komoly előnye. Ha lehet menni (autopálya, országút), akkor a kézivel sem kell igazán váltani. Viszont városban semmi pénzért nem cserélném le (én többnyire ott nyúzom). Valami isteni, hogy gőzöm sincs hanyasban van, csak megy az ember és kész.
Ja, és még egy előny a kézivel szemben: nincs benne kéttömegű lendkerék. vigyor3 (más spóroltál vagy 300 ropit)
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 00:43:01 írta SSanya » Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 23:58:46 »

Urak!

Van vkinek 2004 február utáni gépe, amin nem sikerült hozzáértővel bekapcsoltatni a pillanatnyi fogyasztás kijelzést?
Vagy másképp: van olyan, akinek 2004.02 előtti a gépe, és sikerült?

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.27 péntek, 00:00:30 írta SSanya » Naplózva
gyurasz
Vendég
« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2009.11.27 péntek, 01:16:21 »

HI

kéne egy szakértés arról,hogy igaz e hogyha 4-5 tankolásonként T2 olajat adagolok a TDCI be a gázolajhoz
akkor jobb a kenése a porlasztóknak meg a szivatyúnak és halkabban jár a motor?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2009.11.27 péntek, 07:46:54 »

Urak!

Van vkinek 2004 február utáni gépe, amin nem sikerült hozzáértővel bekapcsoltatni a pillanatnyi fogyasztás kijelzést?
Vagy másképp: van olyan, akinek 2004.02 előtti a gépe, és sikerült?

Köszi


nekem mk3 2004 3. vagy 4. havi volt, és nem sikerült bekapcsoltatni
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2009.11.27 péntek, 07:54:47 »

Urak!

Van vkinek 2004 február utáni gépe, amin nem sikerült hozzáértővel bekapcsoltatni a pillanatnyi fogyasztás kijelzést?
Vagy másképp: van olyan, akinek 2004.02 előtti a gépe, és sikerült?

Köszi

Nekem meg 8-ik havi,és magától ráment.Úgy értem a tempomat sw-vel került fel,akár akartam akár nem. nyes
De vik aszonta,hogy nem lehet dátummal elválasztani ,hogy mikortól megy vagy nem.Csak próbából. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2009.11.27 péntek, 10:41:50 »

Nekem meg 8-ik havi,és magától ráment.Úgy értem a tempomat sw-vel került fel,akár akartam akár nem. nyes
De vik aszonta,hogy nem lehet dátummal elválasztani ,hogy mikortól megy vagy nem.Csak próbából. Wink wave

Ez azért érdekes, mert 2004.02-től 05.08-ig egyforma volt a műszercsoport, úgyhogy nem tom, miért ne lehetne elválasztani, de sebaj.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2009.11.27 péntek, 10:42:54 »

nekem mk3 2004 3. vagy 4. havi volt, és nem sikerült bekapcsoltatni

Most lenne érdekes megnézni, hogy milyen műszercsoport volt a tiédben, mert lehet, hogy még januári gyártású ment bele.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2009.11.27 péntek, 10:54:01 »

Most lenne érdekes megnézni, hogy milyen műszercsoport volt a tiédben, mert lehet, hogy még januári gyártású ment bele.

simán el tudom képzelni. Mert a rendelésre év végén került sor, szóval a gyártás megkezdésére az év első napjaiban kerülhetett sor. Az Én autóm egyébként ghia felszereltségű volt business csomaggal, ezt később úgy hívták, hogy ghia-x vagy ilyesmi. Szóvel sok mindent már nem lehetett volna belerendelni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2009.12.01 kedd, 09:06:48 »

Sziasztok!
Érdekel egy autó:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_facelift_sedan_fekete-3431758

Véleményteke azról illetve az ár és tartalom arányáról?
Kösz, T
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2009.12.01 kedd, 11:00:54 »

Sziasztok!
Érdekel egy autó:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_facelift_sedan_fekete-3431758

Véleményteke azról illetve az ár és tartalom arányáról?
Kösz, T

Nekem tetszik! Alkudni nem szégyen, de nem rossz a ár, ha rendben van a vas. Ami így a képről látszik: a tempomat nincs benne, a kétzónál klíma is kamu szerintem (de, ne legyen igazam). A km órának továbbra sem kell bedőlni!
Vajon mekkora a 15önerő?  fejvakaras  hehe
A főoldalon van egy cikk mk-III vásárlásról! wave
http://mondeo.hu/index.php?page=93
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.01 kedd, 11:04:06 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2009.12.01 kedd, 15:10:46 »

Nekem tetszik! Alkudni nem szégyen, de nem rossz a ár, ha rendben van a vas. Ami így a képről látszik: a tempomat nincs benne, a kétzónál klíma is kamu szerintem (de, ne legyen igazam). A km órának továbbra sem kell bedőlni!
Vajon mekkora a 15önerő?  fejvakaras  hehe
A főoldalon van egy cikk mk-III vásárlásról! wave
http://mondeo.hu/index.php?page=93

A tempomat az tényleg kamu, a két zónás dolgot ennél a típusnál felejtsd el alapból. A hátsó üléseket pedig nem tudom, hogy hogyan lehet állítani, ha csak nem arra gondol, hogy előre dönthető, ha valami nagyobbat akarsz bepakolni a csomiba...szóval nekem ez is olyan parasztvakítós duma. Na de hát istenem, autókereskedőből van ez is...sokat lehet olvasni a forumon, hogy annak azt se hidd el amit kérdez!
Amugy jó állapotban van az árhoz képest, már ha valósak az adatok! Nézd meg mindenképpen közelről is...hallgasd meg a mocit, ha meleg a motor mikor megérkezel: gyanús! Ha nem engedik, hogy vezesd, vagy inkább "majd ők": gyanús! Szervízkönyv: nincs, vagy majd lesz, vagy legközelebb: gyanús! Legjobb, ha megvizsgáltatod 10.000 forint körül, s akkor tutira kiszúrják, ha humbuk van a dologban!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2009.12.01 kedd, 19:32:29 »

A tempomat az tényleg kamu, a két zónás dolgot ennél a típusnál felejtsd el alapból.

A tempomat az nyilván hiányzik, a 2 zónás meg csak a nagynavisoknál volt, de nagyon ritka.
Szóval ebben biztosan nincs olyan...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:35:01 »

Hogy is van ez a facelit és a 6-os váltó?
Ma kecskeméten voltam és nézegettem a mondeókat egy kereskedésben.
Láttam 2003.08. havit kerek vátószoknyával 6-os váltóval, és láttam 2005.09 havit 5 gangos váltóval.
Mindkettő 130 lovas tdci volt.?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 22:00:51 »

Katalógus témában szólnék hozzá. Egy hónapja nagyon nagy keresgélésben voltam, mert egy kiszemelt mondeo felszereltségét vizsgáltam. Nem találtam katalógust hozzá itt!
2006-os modellről lévén szó nem tartozott bele a magyar, letölthető brossúrába.
Ezért gondoltam fel rakhatná valaki ezt az angol változatot, ebben a titanium is benne van:
http://www.who-sells-it.com/images/catalogs/2014/pdf_8768.pdf
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1670


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2009.12.15 kedd, 15:45:06 »

Hogy is van ez a facelit és a 6-os váltó?
Ma kecskeméten voltam és nézegettem a mondeókat egy kereskedésben.
Láttam 2003.08. havit kerek vátószoknyával 6-os váltóval, és láttam 2005.09 havit 5 gangos váltóval.
Mindkettő 130 lovas tdci volt.?

Ez érdekes, mert tudtommal amit 5-ös váltóval szereltek az max 115 lovas volt.
Nem lehet, hogy a kereskedő akarta egy kicsit nagyobb teljesítményben feltüntetni azt a bizonyos autót?  Grin
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2009.12.16 szerda, 09:14:15 »

Hogy is van ez a facelit és a 6-os váltó?
Ma kecskeméten voltam és nézegettem a mondeókat egy kereskedésben.
Láttam 2003.08. havit kerek vátószoknyával 6-os váltóval, és láttam 2005.09 havit 5 gangos váltóval.
Mindkettő 130 lovas tdci volt.?
Olyan vót a pócon. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1603



« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2009.12.16 szerda, 18:28:29 »

Ez érdekes, mert tudtommal amit 5-ös váltóval szereltek az max 115 lovas volt.
Itt az enyém a kivétel (ami erősíti a szabályt). 115 ló, 6-os váltó, f1.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2009.12.16 szerda, 19:54:30 »

Itt az enyém a kivétel (ami erősíti a szabályt). 115 ló, 6-os váltó, f1.

Mégse.
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1670


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 10:59:50 »

Itt az enyém a kivétel (ami erősíti a szabályt). 115 ló, 6-os váltó, f1.
Igen a 115-ösnél volt 6 os váltó ezt nem is írtam, hogy nem volt, de 130 lovas ráncfelvarottnál nem volt 5-ös manuál váltó tudtommal. Na hajrá, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:25:54 »

Katalógus témában szólnék hozzá. Egy hónapja nagyon nagy keresgélésben voltam, mert egy kiszemelt mondeo felszereltségét vizsgáltam. Nem találtam katalógust hozzá itt!
2006-os modellről lévén szó nem tartozott bele a magyar, letölthető brossúrába.
Ezért gondoltam fel rakhatná valaki ezt az angol változatot, ebben a titanium is benne van:
http://www.who-sells-it.com/images/catalogs/2014/pdf_8768.pdf
Ezt a katalógust tényleg kitehetné valaki a letölthetők közé, ne kínlódjanak mások a keresgélésével.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2010.01.13 szerda, 21:37:54 »

Katalógus témában szólnék hozzá. Egy hónapja nagyon nagy keresgélésben voltam, mert egy kiszemelt mondeo felszereltségét vizsgáltam. Nem találtam katalógust hozzá itt!
2006-os modellről lévén szó nem tartozott bele a magyar, letölthető brossúrába.
Ezért gondoltam fel rakhatná valaki ezt az angol változatot, ebben a titanium is benne van:
http://www.who-sells-it.com/images/catalogs/2014/pdf_8768.pdf
Írjál 3 mondatot hogy mi ebben a különleges és felteszem.
kösz
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:52:20 »

Írjál 3 mondatot hogy mi ebben a különleges és felteszem.
kösz
a felszereltségek 2005-2006(7) közt csak ebben követhetőek. Egyébként elég húzós indok, hogy a sajátomat se találtam benne a fent lévőkben, mivel az enyém 2.0 titanium, nem 2.2.
Másrészt ne a kedvemért töltsd fel, hanem a leendő tulajok kedvéért, akik még csak nézelődnek a használt autók közt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.