Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 07:54:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1583056 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4950 Dátum: 2009.07.11 szombat, 11:46:20 »

A mai kerék csere közbe vettem észre egy kis olajfolyást innen:



Miből folyik? Milyen tömítést vegyek?

Scratch!

Ezzel kapcsolatban megtudtál valamit?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4951 Dátum: 2009.07.11 szombat, 12:39:07 »

A mai kerék csere közbe vettem észre egy kis olajfolyást innen:

Miből folyik? Milyen tömítést vegyek?

Az a váltó. Vagy abból folyik, vagy felette valamiből. Lehet a kuplung, a szelepfedél felől... vagy simán a váltóból.
De ezt én nem folyásnak nevezném, ez inkább csak szivárgás.
Jutottál vele valamire?
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.11 szombat, 12:41:32 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4952 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 11:06:40 »

Sajnos nem, most voltam szervízbe, de ki is ment a fejemből. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4953 Dátum: 2009.07.14 kedd, 09:40:55 »

Azóta nem jelentkezett ez a hiba. Egyébként 5 másodpercet vártam az újraindítással és azonnal indult a motor.

Elképzelhető, hogy CMP hiba lesz. Ennek (is) izzításjelző felgyulladása, és motor nemindulás a jele. Csak ilyenkor ha egyszer nem indul be, akkor egyből utána se fog, csak némi pihenés (pár óra) után. Ha mázlid van, és tényleg CMP, akkor ez az alkatrész 5e Ft. Ennek nem szokott hibakódja lenni.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4954 Dátum: 2009.07.14 kedd, 09:46:15 »

Ki csinál utólagos tempomat beszerelést? Ha nem eszeveszett nagy költséggel jár, akkor érdekelne.
Az autó 2003.07 MKIII Facelift Ghia TDCI 130LE 6 sebességes, ha jól vagyok informálva elektronikus gázpedálos és ezért tempomat motorra nincs szükség.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4955 Dátum: 2009.07.14 kedd, 10:25:10 »

Ki csinál utólagos tempomat beszerelést? Ha nem eszeveszett nagy költséggel jár, akkor érdekelne.
Az autó 2003.07 MKIII Facelift Ghia TDCI 130LE 6 sebességes, ha jól vagyok informálva elektronikus gázpedálos és ezért tempomat motorra nincs szükség.
Több lehetőség is van, függően a pedálkapcsolók kábelezésétől. TDCi-be nem kell tempomat motor.
Ha pótolni kell a vezetékelést, Vik az embered.
Kormánykapcsoló vonalon én sokaknak "segítettem", de jelenleg kifogytam, csak légzsákkal együtt tudok adni (szólj, ha kell  Wink ).
Kormánykapcsolót is tudsz újonnan venni, 16eFt körül van az ára (bontottat én 6,5eFt-ért adtam...)
A pedálkapcsolókat a Wyctortól, vagy a Cromaxtól, vagy bárki mástól be tudod szerezni (~4eFt).
A légzsákcsere kb. 10 perc, ha csak kapcsoló beépítés kell, az nettó 1 óra kb.
A programozás 30-40perc (by Vik és IDS kell hozzá)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4956 Dátum: 2009.07.14 kedd, 11:38:38 »

Köszönöm a gyors kimerítő válaszodat.  worship

Vikkel felvettem a kapcsolatot. Ha ajánlata megfelelő lesz számomra, akkor rendelek tőled bontot kormánykapcsolót 6,5eFt-ért. Majd ha lesz akkor szólsz, ráér, nem sürgős.

A légzsákos kapcsolót hogy kell elképzelni? Teljes kormány? Mennyibe kerül?

"Ha pótolni kell a vezetékelést, Vik az embered" a fenti képen lévő vezetékről van szó? Hogy lehet képet beilleszteni ide?

Több lehetőség is van, függően a pedálkapcsolók kábelezésétől. TDCi-be nem kell tempomat motor.
Ha pótolni kell a vezetékelést, Vik az embered.
Kormánykapcsoló vonalon én sokaknak "segítettem", de jelenleg kifogytam, csak légzsákkal együtt tudok adni (szólj, ha kell  Wink ).
Kormánykapcsolót is tudsz újonnan venni, 16eFt körül van az ára (bontottat én 6,5eFt-ért adtam...)
A pedálkapcsolókat a Wyctortól, vagy a Cromaxtól, vagy bárki mástól be tudod szerezni (~4eFt).
A légzsákcsere kb. 10 perc, ha csak kapcsoló beépítés kell, az nettó 1 óra kb.
A programozás 30-40perc (by Vik és IDS kell hozzá)
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4957 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:00:24 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy szükséges-e programozni valamit az autó computerén, ha el. behajlós tükröket szerelek fel?

Vettem ugyanis tükröket, felraktam őket, gyárilag be van vezetékelve, minden működik is, kivéve a behajlást.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4958 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:12:33 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy szükséges-e programozni valamit az autó computerén, ha el. behajlós tükröket szerelek fel?

Vettem ugyanis tükröket, felraktam őket, gyárilag be van vezetékelve, minden működik is, kivéve a behajlást.


szerintem nem kell programozni. Inkább a vezetékeléssel lesz ott a gond. A kapcsolót lefelé nyomod és nem hajtja be a tükröket?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4959 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:15:41 »

szerintem nem kell programozni. Inkább a vezetékeléssel lesz ott a gond. A kapcsolót lefelé nyomod és nem hajtja be a tükröket?

A vezetékekkel minden okés. Ahogy mondod, ha lefelé nyomom, nem hajlik a tükör.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4960 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:18:40 »

A vezetékekkel minden okés. Ahogy mondod, ha lefelé nyomom, nem hajlik a tükör.


És ha direktbe addsz neki áramot? Nem lehet, hogy a kapcsoló a rossz?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4961 Dátum: 2009.07.14 kedd, 12:28:04 »

És ha direktbe addsz neki áramot? Nem lehet, hogy a kapcsoló a rossz?


Nem én kötögettem (az ilyesmihez nem igazán értek). Egyszerűen rádugtam, mert a csatlakozókon jelzett számokba menő vezetékek megegyeztek az új tükör vezetékeivel. Ez azt jelenti, hogy a csatlakozóig (ami az ajtóban van) elmegy minden vezeték.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4962 Dátum: 2009.07.14 kedd, 13:13:37 »

Köszönöm a gyors kimerítő válaszodat.  worship

Vikkel felvettem a kapcsolatot. Ha ajánlata megfelelő lesz számomra, akkor rendelek tőled bontot kormánykapcsolót 6,5eFt-ért. Majd ha lesz akkor szólsz, ráér, nem sürgős.

A légzsákos kapcsolót hogy kell elképzelni? Teljes kormány? Mennyibe kerül?

"Ha pótolni kell a vezetékelést, Vik az embered" a fenti képen lévő vezetékről van szó? Hogy lehet képet beilleszteni ide?

A tempomatkapcsolós légzsákot úgy kell elképzelni, mint amit a gyár a gyárilag tempomatos verziókba szerel.  vigyor3 Azaz nem te vágod ki a kormánylégzsák kürt szimbólumok alatti részét a kapcsolóknak, hanem a légzsákegység burkolata gyárilag olyan, hogy fogadja a kapcsolókat.
Azaz így néz ki:


Képet pl. a kepfeltoltes.hu-ra feltöltve és az általad is próbált kép beillesztése funkció használatával tudsz beilleszteni
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 13:19:59 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4963 Dátum: 2009.07.14 kedd, 13:20:45 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy szükséges-e programozni valamit az autó computerén, ha el. behajlós tükröket szerelek fel?

Vettem ugyanis tükröket, felraktam őket, gyárilag be van vezetékelve, minden működik is, kivéve a behajlást.


kell relé is hozzá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4964 Dátum: 2009.07.14 kedd, 13:32:05 »

Egy ilyen kormány bontva mennyibe kerül nálad? Ez van most raktáron?

A tempomatkapcsolós légzsákot úgy kell elképzelni, mint amit a gyár a gyárilag tempomatos verziókba szerel.  vigyor3 Azaz nem te vágod ki a kormánylégzsák kürt szimbólumok alatti részét a kapcsolóknak, hanem a légzsákegység burkolata gyárilag olyan, hogy fogadja a kapcsolókat.
Azaz így néz ki:


Képet pl. a kepfeltoltes.hu-ra feltöltve és az általad is próbált kép beillesztése funkció használatával tudsz beilleszteni
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 14:16:45 írta Domi » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4965 Dátum: 2009.07.14 kedd, 13:36:55 »

Egy ilyen kormány bontva mennyibe kerül nálad? Ez van most raktáron?

Hát ha nem is raktáron (mert nem autóalkatrészekkel foglalkozom), de van 2 db, 26eFt/db.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4966 Dátum: 2009.07.14 kedd, 13:43:13 »

Akkor inkább maradok a bontós kapcsolóknál, és a meglévő kormány átalakításánál. De megvárom még Vik válaszát.

Hát ha nem is raktáron (mert nem autóalkatrészekkel foglalkozom), de van 2 db, 26eFt/db.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4967 Dátum: 2009.07.14 kedd, 14:03:53 »

szerintem nem kell programozni. Inkább a vezetékeléssel lesz ott a gond. A kapcsolót lefelé nyomod és nem hajtja be a tükröket?

A Ford szerviz szerint programozni kell a tükröket.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4968 Dátum: 2009.07.14 kedd, 14:17:29 »

A Ford szerviz szerint programozni kell a tükröket.

ez érdekes. Vedd fel a kapcsolatot Vik-kel. Ő otthon a kertben is tud ilyeneket művelni.

Nekem mindenesetre fura.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4969 Dátum: 2009.07.14 kedd, 18:35:23 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy szükséges-e programozni valamit az autó computerén, ha el. behajlós tükröket szerelek fel?

Vettem ugyanis tükröket, felraktam őket, gyárilag be van vezetékelve, minden működik is, kivéve a behajlást.

Szia!
Nekem gyárilag lett rendelve, egy kapcsoló, betáp, behajtó motor, és mechanikus részek. Pont.
Semmi köze sztem a compu-hoz. Nem mozgatja központilag semmilyen progi, a vezető dönt, hogy behajtja, vagy sem.
Jánosmester tud arra megoldást nem sok pénzért, hogy ha már megvan, akkor a távirányítós progi tudja nyitni, behajtani.
Jánosmesternek küldj egy privit, pár autót már szerelt, biztos tudja pontosan mi a szitu?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4970 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:13:08 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy szükséges-e programozni valamit az autó computerén, ha el. behajlós tükröket szerelek fel?

Vettem ugyanis tükröket, felraktam őket, gyárilag be van vezetékelve, minden működik is, kivéve a behajlást.

A TIS szerint van egy kb. relé méretű modul, ami a behajtó motorokat vezérli.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4971 Dátum: 2009.07.14 kedd, 21:39:58 »

A Ford szerviz szerint programozni kell a tükröket.
Mondom, relé kell hozzá.
elvileg barna színű, 1117693 finis kódú, 1S7T-17L684-AA alkatrész kódú.
Nem kell programozni.
ld itt
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 21:44:55 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4972 Dátum: 2009.07.15 szerda, 16:01:05 »

Mondom, relé kell hozzá.
elvileg barna színű, 1117693 finis kódú, 1S7T-17L684-AA alkatrész kódú.
Nem kell programozni.
ld itt

Meg a kapcsolója is más. Hiába van meg minden vezeték, ha a kapcsoló nem olyan.
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4973 Dátum: 2009.07.15 szerda, 17:53:21 »

Meg a kapcsolója is más. Hiába van meg minden vezeték, ha a kapcsoló nem olyan.

A kapcsoló megvan hozzá, azzal minden okés.
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4974 Dátum: 2009.07.15 szerda, 19:17:56 »

Mondom, relé kell hozzá.
elvileg barna színű, 1117693 finis kódú, 1S7T-17L684-AA alkatrész kódú.
Nem kell programozni.
ld itt

Azt nem tudjátok véletlenül, hogy hol van ez a relé?
A belinkelt szöveg alapján egy bizonyos "glovebox"-ot kellene eltávolítanom,de fogalmam sincs mi az...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4975 Dátum: 2009.07.15 szerda, 20:16:58 »

Azt nem tudjátok véletlenül, hogy hol van ez a relé?
A belinkelt szöveg alapján egy bizonyos "glovebox"-ot kellene eltávolítanom,de fogalmam sincs mi az...
kesztyűtartó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4976 Dátum: 2009.07.15 szerda, 20:23:29 »

kesztyűtartó.

Köszi, időközben sikerült kinyomoznom. A fusebox pedig a biztosítéktábla helye, ha jól tudom.
És akkor melyikben is található az a bizonyos relé, és ott hol keressem?
Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4977 Dátum: 2009.07.15 szerda, 20:46:48 »

Köszi, időközben sikerült kinyomoznom. A fusebox pedig a biztosítéktábla helye, ha jól tudom.
És akkor melyikben is található az a bizonyos relé, és ott hol keressem?
Köszi
elvileg a kesztyűtartó mögött van valahol. A C753 csatlakozóra ül rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4978 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 08:07:26 »

Köszi, időközben sikerült kinyomoznom. A fusebox pedig a biztosítéktábla helye, ha jól tudom.
És akkor melyikben is található az a bizonyos relé, és ott hol keressem?
Köszi

Balról a második és barna a színe. Egyébként ha lefelé nyomod a kart és kattan valami a bal oldali kis lenyíló rekesz mögött, akkor van reléd. Ha nem akkor kétesélyes. (lehet, hogy van, csak a vezetékezéssel van problémó)
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.16 csütörtök, 08:31:50 írta SSanya » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4979 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 08:22:04 »

elvileg a kesztyűtartó mögött van valahol. A C753 csatlakozóra ül rá.
Szerintem meg az A oszlopon valahol a biztosítéktábla környékén.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4980 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 08:28:33 »

Szerintem meg az A oszlopon valahol a biztosítéktábla környékén.

A bal oldali kis lenyiló rakodó mögött a biztitáblára merőleges relétartóban balról a második - mint már írtam.
Igazad van, a kesztyűtartó pongyola megfogalmazás és félrevezető. A bal oldali kis rekesz mögött.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.16 csütörtök, 08:31:12 írta SSanya » Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4981 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 11:10:46 »

hali

Olvastam itt valahol a fórumon, hogy 2002 után már manuálisan feszítős kézifék kötelet tettek az autókba. Ezt hol találom, és hogyan feszíthetem? kicsi lejtőn csak akkor áll meg kézifékkel, ha csumára behúzom, pedig még egy fél éve simán megállt lentebb is!

Köszke
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4982 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 11:49:56 »

hali

Olvastam itt valahol a fórumon, hogy 2002 után már manuálisan feszítős kézifék kötelet tettek az autókba. Ezt hol találom, és hogyan feszíthetem? kicsi lejtőn csak akkor áll meg kézifékkel, ha csumára behúzom, pedig még egy fél éve simán megállt lentebb is!

Köszke

Ahol szétágazik a kézifékkötél jobb és bal oldlara ott van egy csavar, amivel lehet állítani. Ez alul van középen és kb a hátsó üléssor és a váltó box közötti vonalban.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4983 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 11:58:21 »

Ahol szétágazik a kézifékkötél jobb és bal oldlara ott van egy csavar, amivel lehet állítani. Ez alul van középen és kb a hátsó üléssor és a váltó box közötti vonalban.

hmm akkor ehhez akna kell... ha egy akna felett állok, akkor laikusként is meg lehet csinálni, már úgy értem, hogy nagyon kell bontani, vagy tényleg kilátszik a csavar, s azon kell csak állítani?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4984 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 12:15:24 »

hmm akkor ehhez akna kell... ha egy akna felett állok, akkor laikusként is meg lehet csinálni, már úgy értem, hogy nagyon kell bontani, vagy tényleg kilátszik a csavar, s azon kell csak állítani?

Nem látszik ki mert egy takarólemez - mint ahogy a nevéből következik - takarja. Kövesd a bowdeneket és megtalálod. Egy jó hosszúszárú csőkulccsal meg tudod húzni úgy is, hogy nem szeded le a takarólemezt, csak elhajlítod kicsit. Csak ésszel húzd meg és folyamatosan ellenőrizd a hátsó kerék forgatásával, hogy nem húztad-e túl. A legtutibb csápos emelőn csinálni ilyet, úgy hogy egy valaki állítja és egy másik valaki ül a kocsiban (Csáposnál EZ MUNKAVÉDELMI SZEMPONTBÓL TILOS!!!) és próbálja mindig a kéziféket.
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4985 Dátum: 2009.07.18 szombat, 15:48:23 »

A bal oldali kis lenyiló rakodó mögött a biztitáblára merőleges relétartóban balról a második - mint már írtam.
Igazad van, a kesztyűtartó pongyola megfogalmazás és félrevezető. A bal oldali kis rekesz mögött.

Bocs, de a biztitáblára merőlegesen nekem nincs relétartó, legalábbis nem láttam. Kiveszem a biztitábla ajtaját, szemben a biztitábla, felette vannak a relék, de ott minden hely foglalt... Kattogni pedig nem kattog semmi, ha kapcsolom a kapcsolót...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4986 Dátum: 2009.07.18 szombat, 18:01:05 »

Bocs, de a biztitáblára merőlegesen nekem nincs relétartó, legalábbis nem láttam. Kiveszem a biztitábla ajtaját, szemben a biztitábla, felette vannak a relék, de ott minden hely foglalt... Kattogni pedig nem kattog semmi, ha kapcsolom a kapcsolót...
Mert talán nem a biztitáblán van, hanem oldalt. Ez nem relé, hanem modul.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4987 Dátum: 2009.07.18 szombat, 19:01:44 »

Mert talán nem a biztitáblán van, hanem oldalt. Ez nem relé, hanem modul.


Hát én mindent megnéztem, szétbontottam mindent, de nem találom. Lehet, hogy félreértettem valamit...

*** képeket továbbra se idézzünk!! ***
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.18 szombat, 19:16:23 írta Domi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4988 Dátum: 2009.07.18 szombat, 19:09:15 »

Hát én mindent megnéztem, szétbontottam mindent, de nem találom. Lehet, hogy félreértettem valamit...
Lehet azért nem találod,mert nincs ott? Roll Eyes wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #4989 Dátum: 2009.07.18 szombat, 19:29:47 »

Lehet azért nem találod,mert nincs ott? Roll Eyes wave

Elképzelhető... De tovább már nem keresgélem, mert kiborulok. Csak az a gond, hogy a helyi Ford szerviz se tudja, hogy hova való az a kicseszett relé, amit megrendeltem...
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4990 Dátum: 2009.07.21 kedd, 16:22:22 »

Mert talán nem a biztitáblán van, hanem oldalt. Ez nem relé, hanem modul.

Lehet modulnak is hívni, az elegánsabb, de pont úgy néz ki, mint egy relé, és kattog is, amikor kapcsol és nálam a biztosítékok alatt, azok paneljára merőlegesen található balról a második helyen és nem oldalt. Evvan.
Érdemes itt http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3megnézni a 3. kicsi képet. Én erről beszéltem, legfeljebb nem elég világosan.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4991 Dátum: 2009.07.21 kedd, 18:55:30 »

Lehet modulnak is hívni, az elegánsabb, de pont úgy néz ki, mint egy relé, és kattog is, amikor kapcsol és nálam a biztosítékok alatt, azok paneljára merőlegesen található balról a második helyen és nem oldalt. Evvan.
Érdemes itt http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3megnézni a 3. kicsi képet. Én erről beszéltem, legfeljebb nem elég világosan.
A cikk és a kép jobbkormányos autóról szól, azért kesztyűtartó. Szóval nem feltétlenül mérvadó a kép.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4992 Dátum: 2009.07.21 kedd, 22:13:42 »

A cikk és a kép jobbkormányos autóról szól, azért kesztyűtartó. Szóval nem feltétlenül mérvadó a kép.
Hát most esett le, vazze... Hát a jobbkormányosokban is minden ugyan ott van a műszerfal alatt, mint a balkormányosokban, így a biztosíték tábla nekik a kesztyűtartó mögött van, a GEM pedig a kis tárólórekesz mögött.
Tehát:
keresd a relé helyét a vezető bal térdénél lévő rekesz mögött, ahogy Ssanya írja az utastéri biztosítéktábla mellett.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4993 Dátum: 2009.07.22 szerda, 08:06:06 »

Több lehetőség is van, függően a pedálkapcsolók kábelezésétől. TDCi-be nem kell tempomat motor.
Ha pótolni kell a vezetékelést, Vik az embered.
Kormánykapcsoló vonalon én sokaknak "segítettem", de jelenleg kifogytam, csak légzsákkal együtt tudok adni (szólj, ha kell  Wink ).
Kormánykapcsolót is tudsz újonnan venni, 16eFt körül van az ára (bontottat én 6,5eFt-ért adtam...)
A pedálkapcsolókat a Wyctortól, vagy a Cromaxtól, vagy bárki mástól be tudod szerezni (~4eFt).
A légzsákcsere kb. 10 perc, ha csak kapcsoló beépítés kell, az nettó 1 óra kb.
A programozás 30-40perc (by Vik és IDS kell hozzá)

Körülnéztem a kormány alatt.  A kuplungkapcsoló (2 vezetékes) és a féklámpa kapcsoló megvan, a + fékkapcsoló helye is megvan. Viszont a pedálok felett levő tartó konzolon kellene lenni a 6 eres csatlakozónak, amit sajnos nem találok. Valaki már kábelezett tempomatot 2003 F1 TDCI 130LE Ghia-n?

Amit láttam: 2 vezeték megy a kuplungkapcsolóból és 2 vezeték a féklámpakapcsolóból. Ehhez a fekete kábelhez csatlakozik az elektronikus gázpedálról jövő 9 vezetékes kábel és így együtt megy felfelé (valahova) a két kábelköteg.

A lényeg, hol található a 6 vezetékes csatlakozó? Hol keressem?

Köszönettel:
Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4994 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:26:12 »


A lényeg, hol található a 6 vezetékes csatlakozó? Hol keressem?

Köszönettel:
Tibor

A csatlakozo (ara) beepult valamellik fjord fomufti nyaralojaba. Tehat kisporoltak  wave A Te esetedben a vezetekek kozvetlenul a fo kabelkotegbol agaznak le.
Naplózva

blah blah blah
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4995 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:32:05 »

A csatlakozo (ara) beepult valamellik Ford fomufti nyaralojaba. Tehat kisporoltak  wave A Te esetedben a vezetekek kozvetlenul a fo kabelkotegbol agaznak le.

Főkábelköteg? Van ehhez is valami kábeles-adapteres átalakítási lehetőség. Vagy nagyon bütykölni kell? 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4996 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:43:14 »

Főkábelköteg? Van ehhez is valami kábeles-adapteres átalakítási lehetőség. Vagy nagyon bütykölni kell?  
- igen
- negativ
- Kozvetlenul az ECUbol kell kivezetni a szukseges kabeleket.
Naplózva

blah blah blah
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4997 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:45:57 »

- igen
- negativ
- Kozvetlenul az ECUbol kell kivezetni a szukseges kabeleket.

Van aki el tudja ezt a műtétet végeznii? Mennyiért?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4998 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:49:05 »

Van aki el tudja ezt a műtétet végeznii? Mennyiért?

Konyves Kalman Krt-i Autofort...Keresd Vik-et (Viktor)...nyugodtan hivatkozz ram  wave vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4999 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:50:33 »

Konyves Kalman Krt-i Autofort...Keresd Vik-et (Viktor)...nyugodtan hivatkozz ram  wave vigyor3

Köszi
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.