Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:12:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1730866 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
laller
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3400 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 09:08:02 »
Igazából nem vagyok egy nagy tekintély, de ha jól tudom nem giroszkop van a kocsiban, hanem a hátsó tengelyen egy terhelés érzékelő.
Tehát nem erdekli hogy ferdén áll a kocsi.
Csak az hogy hányan ülnek benne, vagyis hogy mennyire van terhelve.
Próba: ráálsz egy falra és valakit vagy valakiket megkérsz hogy üljenek a csomiba, ha nem állit utánna gázvan.
Naplózva
2011.TDCI 163Le titanium s kombi, Powershift, panther black,minden földi jóóó /csepel sziget/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3401 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 10:35:07 »
Idézetet írta: laller - 2008.01.10 csütörtök, 09:08:02
Igazából nem vagyok egy nagy tekintély, de ha jól tudom nem giroszkop van a kocsiban, hanem a hátsó tengelyen egy terhelés érzékelő.
Tehát nem erdekli hogy ferdén áll a kocsi.
Csak az hogy hányan ülnek benne, vagyis hogy mennyire van terhelve.
Próba: ráálsz egy falra és valakit vagy valakiket megkérsz hogy üljenek a csomiba, ha nem állit utánna gázvan.
Ha ráállsz a járdára az első kerékkel, nemcsak ferdén fog állni, hanem az egyig eleje mindenképpen magasabb lesz, és ezt ő érzékeli.
Persze hogy nem g.szkóppal nézi, hanem szerintem mind a 4 keréknél van érzékelő.
De ezt azért javasoltam, mert egyszer amikor így felálltam, állított. Szóval működik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3402 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 10:54:09 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.10 csütörtök, 10:35:07
Idézetet írta: laller - 2008.01.10 csütörtök, 09:08:02
Igazából nem vagyok egy nagy tekintély, de ha jól tudom nem giroszkop van a kocsiban, hanem a hátsó tengelyen egy terhelés érzékelő.
Tehát nem erdekli hogy ferdén áll a kocsi.
Csak az hogy hányan ülnek benne, vagyis hogy mennyire van terhelve.
Próba: ráálsz egy falra és valakit vagy valakiket megkérsz hogy üljenek a csomiba, ha nem állit utánna gázvan.
Ha ráállsz a járdára az első kerékkel, nemcsak ferdén fog állni, hanem az egyig eleje mindenképpen magasabb lesz, és ezt ő érzékeli.
Persze hogy nem g.szkóppal nézi, hanem szerintem mind a 4 keréknél van érzékelő.
De ezt azért javasoltam, mert egyszer amikor így felálltam, állított. Szóval működik.
Az első és a hátsó tengelyen, ha jól emlékszem akkor a bal oldalon vannak és a lengőkar helyzetét figyeli a kocsiszekrényhez képest!
És elég egy kerék is!
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3403 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:07:06 »
Ma reggel felfedeztem, hogyha nem kapcsolom be a fűtést (tehát off-ra nyomom), akkor a motor 10x gyorsabban bemelegszik mint egyébként. Frankón 2km után már közel üzemmeleg volt a motor. Aztán rátoltam a fűtést mire picit visszaesett a vízhőfok, de nem nagyon (aztán visszamelegedett). Ez jó módszer, mert ekkor már pillanatok alatt felfűtötte a kocsit.
Normál esetben kb. 10km-t kell mennem, hogy kezdjen normális meleg levegőt fújni és majdnem 15km mire a teljesen üzemmeleg lesz e motor.
A jelenség maga persze nem meglepő, de a mértéke igen. Nem gondoltam volna, hogy ennyi hőt elvon a fűtés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3404 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:11:02 »
Idézetet írta: KIZS - 2008.01.10 csütörtök, 11:07:06
Ma reggel felfedeztem, hogyha nem kapcsolom be a fűtést (tehát off-ra nyomom), akkor a motor 10x gyorsabban bemelegszik mint egyébként. Frankón 2km után már közel üzemmeleg volt a motor. Aztán rátoltam a fűtést mire picit visszaesett a vízhőfok, de nem nagyon (aztán visszamelegedett). Ez jó módszer, mert ekkor már pillanatok alatt felfűtötte a kocsit.
Normál esetben kb. 10km-t kell mennem, hogy kezdjen normális meleg levegőt fújni és majdnem 15km mire a teljesen üzemmeleg lesz e motor.
A jelenség maga persze nem meglepő, de a mértéke igen. Nem gondoltam volna, hogy ennyi hőt elvon a fűtés.
Van egy vicc. Ketten mennek az erdőben, az egyik egy irdatlan nagy póznát visz. A másik megkérdi, minek az. Aszongya, a medvék miatt.
Ezzel akarod agyoncsapni? Nem, elkezdek futni, amikor már majdnem utolért, eldobom, és gyorsabban tudok szaladni.
(Még egy másik, hogy Kádár és Hruscsov, vagy ki... a Kádár sportcipőben. Ezzel akarod lehagyni a medvét? Nem, csak téged...)
Szerintem ha így, ha úgy csinálod, a végeredmény ua. Nem lesz így előbb meleg utastered.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3405 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:18:54 »
Viszont az elején nem tolja rám ezerrel a hideg levegőt. Nálam nem párásodik az ablak, mert mélygarázsból indulok ezért nincs szükségem arra a hideg szélviharra amit az automata kavar nekem.
Békésen ücsörgök a hideg kocsiban a meleg (fűtött) ülésben 4-5 percig, majd betolom a fűtést és a szélvihar rögtön meleg levegőt kavar. Meg tudok bolondulni az ezerrel rám fújt jéghideg levegőtől, szóval az első 5 perces vacogást hagyom ki
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3406 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:21:03 »
Idézetet írta: KIZS - 2008.01.10 csütörtök, 11:18:54
Viszont az elején nem tolja rám ezerrel a hideg levegőt. Nálam nem párásodik az ablak, mert mélygarázsból indulok ezért nincs szükségem arra a hideg szélviharra amit az automata kavar nekem.
Békésen ücsörgök a hideg kocsiban a meleg (fűtött) ülésben 4-5 percig, majd betolom a fűtést és a szélvihar rögtön meleg levegőt kavar. Meg tudok bolondulni az ezerrel rám fújt jéghideg levegőtől, szóval az első 5 perces vacogást hagyom ki
Érdekes, nálam ha nem meleg a levegő szinte nem is fúj semmit.
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3407 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:23:55 »
Idézetet írta: mACSman - 2008.01.10 csütörtök, 11:21:03
Érdekes, nálam ha nem meleg a levegő szinte nem is fúj semmit.
Furi, nálam szélvihar van. Nem maximumra tolja a ventillátort, de majdnem. És amikor már kezd bemelegedni a motor, akkor szépen kezd visszavenni a venti erejéből. Automata, ECO mód és 20 fokra állítva.
Ez egyébként jó, ha utcán állok és párásodik a kocsi elindulás után. Csak ez ritkán van.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3408 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:28:57 »
Idézetet írta: KIZS - 2008.01.10 csütörtök, 11:23:55
Idézetet írta: mACSman - 2008.01.10 csütörtök, 11:21:03
Érdekes, nálam ha nem meleg a levegő szinte nem is fúj semmit.
Furi, nálam szélvihar van. Nem maximumra tolja a ventillátort, de majdnem. És amikor már kezd bemelegedni a motor, akkor szépen kezd visszavenni a venti erejéből. Automata, ECO mód és 20 fokra állítva.
Ez egyébként jó, ha utcán állok és párásodik a kocsi elindulás után. Csak ez ritkán van.
Én a max ablakmelegítő gombot szoktam bekapcsolni, akkor 7-esen megy a venti, klíma és másfél perc múlva meleg levegőt fúj. Ezt honnan veszi? Minden melegvízet elvon a motortól, vagy mitől ilyen gyors? Esetleg van vmi fűtőszál a rendszerben?
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3409 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:31:27 »
Idézetet írta: KIZS - 2008.01.10 csütörtök, 11:23:55
Idézetet írta: mACSman - 2008.01.10 csütörtök, 11:21:03
Érdekes, nálam ha nem meleg a levegő szinte nem is fúj semmit.
Furi, nálam szélvihar van. Nem maximumra tolja a ventillátort, de majdnem. És amikor már kezd bemelegedni a motor, akkor szépen kezd visszavenni a venti erejéből. Automata, ECO mód és 20 fokra állítva.
Ez egyébként jó, ha utcán állok és párásodik a kocsi elindulás után. Csak ez ritkán van.
Auto, Eco, igaz nálam 24 fok
A tiedben nagy navi van?
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3410 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:35:23 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.01.10 csütörtök, 11:28:57
Én a max ablakmelegítő gombot szoktam bekapcsolni, akkor 7-esen megy a venti, klíma és másfél perc múlva meleg levegőt fúj. Ezt honnan veszi? Minden melegvízet elvon a motortól, vagy mitől ilyen gyors? Esetleg van vmi fűtőszál a rendszerben?
Hát abban a szerkezetben nagy okosság lehet, tényleg jól müxik!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3411 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 11:40:41 »
Nálam manuálisra van állítva. Azaz 21 fok, és 2-es venti fokozat. Csak nyáron a klímánál szoktam a vetit autora rakni.
Én meg fűtött garázsból indulok, és mire lehűlne kinn az autó, fel is melegedett a motor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szendre
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3412 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 12:25:04 »
Idézetet írta: mACSman - 2008.01.10 csütörtök, 11:35:23
Idézetet írta: SSanya - 2008.01.10 csütörtök, 11:28:57
Én a max ablakmelegítő gombot szoktam bekapcsolni, akkor 7-esen megy a venti, klíma és másfél perc múlva meleg levegőt fúj. Ezt honnan veszi? Minden melegvízet elvon a motortól, vagy mitől ilyen gyors? Esetleg van vmi fűtőszál a rendszerben?
Hát abban a szerkezetben nagy okosság lehet, tényleg jól müxik!
Az én kis TDDI-m manuális klímával, -5 fokban is indulás után kb. 2-4 perc elteltével (nem álló helyzetben melegítve hanem rendesen közlekedve) is már meleg levegőt fúj. Elégedett vagyok vele és áldom azt a tervezőt aki a szélvédőfűtést kitalálta ebben az ónos esős trágyában.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3413 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 13:00:17 »
Idézetet írta: laller - 2008.01.10 csütörtök, 09:08:02
hanem a hátsó tengelyen egy terhelés érzékelő.
A küszöbbe van a dőlés érzékelője.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3414 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 13:01:25 »
Idézetet írta: szendre - 2008.01.10 csütörtök, 12:25:04
Idézetet írta: mACSman - 2008.01.10 csütörtök, 11:35:23
Idézetet írta: SSanya - 2008.01.10 csütörtök, 11:28:57
Én a max ablakmelegítő gombot szoktam bekapcsolni, akkor 7-esen megy a venti, klíma és másfél perc múlva meleg levegőt fúj. Ezt honnan veszi? Minden melegvízet elvon a motortól, vagy mitől ilyen gyors? Esetleg van vmi fűtőszál a rendszerben?
Hát abban a szerkezetben nagy okosság lehet, tényleg jól müxik!
Az én kis TDDI-m manuális klímával, -5 fokban is indulás után kb. 2-4 perc elteltével (nem álló helyzetben melegítve hanem rendesen közlekedve) is már meleg levegőt fúj. Elégedett vagyok vele és áldom azt a tervezőt aki a szélvédőfűtést kitalálta ebben az ónos esős trágyában.
A szélvédőfűtés tényleg álom!
Míg nem volt addig nem hiányzott (vakargattam), de most hogy van tutira olyan lesz a köv. gépem amibe lesz! (MK4)
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3415 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 13:03:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.01.10 csütörtök, 13:00:17
Idézetet írta: laller - 2008.01.10 csütörtök, 09:08:02
hanem a hátsó tengelyen egy terhelés érzékelő.
A küszöbbe van a dőlés érzékelője.
A küszöbben?
Hol? Melyik oldalon?
Naplózva
homer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3416 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 14:46:17 »
december vegefele lattam vacott a nagymezo utcanal egy iii-as mondeot a cukraszdanal mondeo.hu felirattal a hatso szelvedon. sajnos a rendszamat nem neztem meg, de biztos topiktag.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3417 Dátum:
2008.01.10 csütörtök, 16:09:27 »
Idézetet írta: baloght - 2008.01.10 csütörtök, 13:03:29
A küszöbben?
Hol? Melyik oldalon?
Passz, TIS CD!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3418 Dátum:
2008.01.14 hétfő, 10:53:14 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.08 kedd, 12:28:52
Idézetet írta: Tibor69 - 2008.01.08 kedd, 12:14:16
Én is erre gondoltam elsőre, de inkább megkérdeztem Tőletek. A MAF tisztításról a filmet már letöltöttem. Milyen tisztító sprayt használjak hozzá és hol lehet venni ilyet Győr-Tata-Tatabánya körzetben?
Carbclean, vagy féktisztító. Autósbolt. És bocsi, de Ghia (aláírás).
Hétvégén beszereztem a Carbcleant és megcsináltam a MAF tisztítását, azóta fordulatszám ingadozást nem tapasztaltam, pedig mentem vele vagy 300 km-t a hétvégén. Most a computer 5,1-es átlagfogyit mutat. Angel, köszönöm szépen a segítséget.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3419 Dátum:
2008.01.14 hétfő, 11:15:29 »
Milyen márkájú fékbetétet érdemes venni a Mondihoz és honnan? Tapasztalatokat kérnék.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3420 Dátum:
2008.01.14 hétfő, 11:17:55 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2008.01.14 hétfő, 11:15:29
Milyen márkájú fékbetétet érdemes venni a Mondihoz és honnan? Tapasztalatokat kérnék.
Gyárit, wyctortól a nagyautós topicból.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3421 Dátum:
2008.01.14 hétfő, 11:26:47 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2008.01.14 hétfő, 11:15:29
Milyen márkájú fékbetétet érdemes venni a Mondihoz és honnan? Tapasztalatokat kérnék.
nemsokára nálam is aktuális a hátsók cseréje, de én ezzel nem szeretek variálni azaz egybe csinálom első - hátsó féket.
gyári cromaxból
Első: 13655
;
Hátsó: évjáratfüggő
de ebből is inkább a gyárit.
esetleg wyctortól érdemes ajánlatot kérni, hátha (esélyes) tud jobb áron. nagyautó topicban rákérdezhetsz
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3422 Dátum:
2008.01.14 hétfő, 13:55:58 »
Megvolt a 100e km-es szervizem. Kemény 40e Ft-ból megvolt az akció, mindennel együtt.
A gázpedál beragadás is meg lett oldva, nem bowden gond volt, hanem a pillangó szelep volt koszos.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3423 Dátum:
2008.01.14 hétfő, 14:35:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.01.14 hétfő, 13:55:58
Megvolt a 100e km-es szervizem. Kemény 40e Ft-ból megvolt az akció, mindennel együtt.
A gázpedál beragadás is meg lett oldva, nem bowden gond volt, hanem a pillangó szelep volt koszos.
Kiváncsi vagyok, mennyi lesz a 120eKm-es nálam.
Ha első tárcsa+fékbetét csere lesz, kell-e a hátsó garnitúrát is cserélni (tárcsa+betét)?
A hátsó tárcsák még nem vállasak (viszont a múl hétvégi ónos esős autózás után odarohadt a tárcsához a betét a kézifék miatt
).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3424 Dátum:
2008.01.16 szerda, 08:28:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2007.10.10 szerda, 19:15:34
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.10 szerda, 18:17:51
És még van valakinek itt a fórumon, és mintha az is TDCi volna. Vagy tévednék?!
Nekem van TDCi-ben. Leírom sokadszor is:
1. Olyan helyre kell menni, ahol tudják, hogyan kell bekapcsolni, és nem mondanak olyan hülyeséget, hogy dízelben nem lehet.
2. Nem minden autóban kapcsolható be, nem tudni mi az oka.
3. A XI. ker Ivanics szerelője ért hozzá. Elérhetőség privátban.
A pillanatnyi fogyasztáskijelzés nálam sem működik. Priviben meg tudnátok küldeni az Ivanics szerelőjének elérhetőségét, illetve mennyibe kerül egy ilyen beállítás?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4954
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3425 Dátum:
2008.01.16 szerda, 08:41:24 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2008.01.16 szerda, 08:28:37
A pillanatnyi fogyasztáskijelzés nálam sem működik. Priviben meg tudnátok küldeni az Ivanics szerelőjének elérhetőségét, illetve mennyibe kerül egy ilyen beállítás?
Email ment.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3426 Dátum:
2008.01.16 szerda, 13:14:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.01.14 hétfő, 14:35:50
Kiváncsi vagyok, mennyi lesz a 120eKm-es nálam.
Ha első tárcsa+fékbetét csere lesz, kell-e a hátsó garnitúrát is cserélni (tárcsa+betét)?
A hátsó tárcsák még nem vállasak (viszont a múl hétvégi ónos esős autózás után odarohadt a tárcsához a betét a kézifék miatt
).
A 120-as nálam is fék cserés lesz.
A hátsók többet bírnak, most fejből meg nem mondom mikor cserések, de az etis oldalon meg tudod nézni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3427 Dátum:
2008.01.16 szerda, 19:17:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.01.16 szerda, 13:14:00
A 120-as nálam is fék cserés lesz.
A hátsók többet bírnak, most fejből meg nem mondom mikor cserések, de az etis oldalon meg tudod nézni.
nekem azt mond az etis is és a cakcervíz is amit akar. a fékem akkor lesz cserés amikor úgy döntök. van a tárcsának 1 alsó mérete amikor azonnal cserélni kell. ha én betétcsere miatt szedem szét és ettől a mérettől még 2mm-re járok akkor semán beledobom a betétet tárcsacsere nélkül. szal nálam a tolómérőm a szakértő bizottság, nem holmi internetes adatbázis, és már 1 éve cakcervízben dolgozó majnem ótóreszelő emberke. a vállat le lehet venni szépen a tárcsáról (ekkora hüjjeséget még csak cakcervízben hallottam, h amiatt tárcsacsere) szabályzás nélkül és haladhat a cucc új betéttel.
persze tudom, h könnyen pofázok én, de ez a dolog abszolút nem bonyolult.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3428 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 00:17:51 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.16 szerda, 19:17:20
nekem azt mond az etis is és a cakcervíz is amit akar. a fékem akkor lesz cserés amikor úgy döntök. van a tárcsának 1 alsó mérete amikor azonnal cserélni kell. ha én betétcsere miatt szedem szét és ettől a mérettől még 2mm-re járok akkor semán beledobom a betétet tárcsacsere nélkül. szal nálam a tolómérőm a szakértő bizottság, nem holmi internetes adatbázis, és már 1 éve cakcervízben dolgozó majnem ótóreszelő emberke. a vállat le lehet venni szépen a tárcsáról (ekkora hüjjeséget még csak cakcervízben hallottam, h amiatt tárcsacsere) szabályzás nélkül és haladhat a cucc új betéttel.
persze tudom, h könnyen pofázok én, de ez a dolog abszolút nem bonyolult.
Ez OK, csak nekem nincs tolómérőm, ill. nem tudom mi a még elfogadható méret. ergó marad a szakszerviz. Az Etisben nincs kötelező féktárcsa csere előírás:
"Leszerelt kerekek/fékdobok mellett ellenőrizni a fékbetéteket, -tárcsákat, fékpofákat kopás szempontjából és a fékmunka-hengerek és -dobok állapotát; a gumi részegységeket sérülés szempontjából ellenőrizni"
Nekem az első tárcsának válla van, kb 2mm. A hátsónak nincs. A kérdés azért merül föl, mert Wyctor lenne az alkatrész beszerzési forrás, így tudnom kellene, mit vegyek, azaz kell-e hátsó tárcsa.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3429 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 00:33:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.01.17 csütörtök, 00:17:51
Ez OK, csak nekem nincs tolómérőm, ill. nem tudom mi a még elfogadható méret. ergó marad a szakszerviz. Az Etisben nincs kötelező féktárcsa csere előírás:
"Leszerelt kerekek/fékdobok mellett ellenőrizni a fékbetéteket, -tárcsákat, fékpofákat kopás szempontjából és a fékmunka-hengerek és -dobok állapotát; a gumi részegységeket sérülés szempontjából ellenőrizni"
Nekem az első tárcsának válla van, kb 2mm. A hátsónak nincs. A kérdés azért merül föl, mert Wyctor lenne az alkatrész beszerzési forrás, így tudnom kellene, mit vegyek, azaz kell-e hátsó tárcsa.
Nekem 22 milliméter rémlik. De nem biztos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3430 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 11:18:46 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.16 szerda, 19:17:20
van a tárcsának 1 alsó mérete amikor azonnal cserélni kell.
Mennyi ez a méret, mert nekem is aktuális lehet a csere? Jól tudja Angel, hogy 22 mm?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3431 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 11:25:22 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.01.17 csütörtök, 11:18:46
Mennyi ez a méret, mert nekem is aktuális lehet a csere? Jól tudja Angel, hogy 22 mm?
hűtöttnél akörül szokott lenni 22 - 23mm nem hűtöttnél pedig 9mm. ezek átlagok, és a gyár meghatározhatja másképp, főleg hűtöttné, mert nem mindegy a hűtőbordák szélessége.
kapok a 7en 1 autodata dvd lemezt + 1 magyar TIS-t abból már okosabban lehet válogatni a gyári adatokat
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3432 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 11:34:24 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.17 csütörtök, 11:25:22
hűtöttnél akörül szokott lenni 22 - 23mm nem hűtöttnél pedig 9mm. ezek átlagok, és a gyár meghatározhatja másképp, főleg hűtöttné, mert nem mindegy a hűtőbordák szélessége.
kapok a 7en 1 autodata dvd lemezt + 1 magyar TIS-t abból már okosabban lehet válogatni a gyári adatokat
Akkor, ha lesz pontos adat, tedd már meg légyszi, hogy beírod ide!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3433 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 13:13:03 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.16 szerda, 19:17:20
nekem azt mond az etis is és a cakcervíz is amit akar. a fékem akkor lesz cserés amikor úgy döntök. van a tárcsának 1 alsó mérete amikor azonnal cserélni kell. ha én betétcsere miatt szedem szét és ettől a mérettől még 2mm-re járok akkor semán beledobom a betétet tárcsacsere nélkül. szal nálam a tolómérőm a szakértő bizottság, nem holmi internetes adatbázis, és már 1 éve cakcervízben dolgozó majnem ótóreszelő emberke. a vállat le lehet venni szépen a tárcsáról (ekkora hüjjeséget még csak cakcervízben hallottam, h amiatt tárcsacsere) szabályzás nélkül és haladhat a cucc új betéttel.
persze tudom, h könnyen pofázok én, de ez a dolog abszolút nem bonyolult.
Igazából mintha az etis is csak a szemrevételezést írná elő, de tényleg nem tudom.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3434 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 13:51:35 »
MKIII 2002.05
Elso fek:
Féktárcsaátmérő 300 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 24 mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 22.0mm
Legnagyobb féktárcsavastagság-eltérés 0.015
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1,5
Hatso fek:
Féktárcsaátmérő 280 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 12mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 10.2mm
Legnagyobb féktárcsa-vastagság eltérés 0.015mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1.5mm
* A selejtezési vastagság elérésekor új féktárcsát/fékbetétet beszerelni.
Naplózva
blah blah blah
anakin
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3435 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 20:45:52 »
üdv: azt szeretném megkérdezni hogy szerintetek a pcsucson lévö (ejdr) számnak van-e valami jelentösége? ami benne van (ejdr00504z) amit hoztak (ejdr401z).be lehet tenni vagy hozassak másikat??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3436 Dátum:
2008.01.17 csütörtök, 23:05:02 »
Idézetet írta: anakin - 2008.01.17 csütörtök, 20:45:52
üdv: azt szeretném megkérdezni hogy szerintetek a pcsucson lévö (ejdr) számnak van-e valami jelentösége? ami benne van (ejdr00504z) amit hoztak (ejdr401z).be lehet tenni vagy hozassak másikat??
Ez egy kalibrációs szám. Ebbe van belekódolva, milyen gyorsan/hogyan nyit/zár a csúcs. Majd ezt kell beírnia a szervízben a szgépnek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3437 Dátum:
2008.01.22 kedd, 18:59:50 »
Ja, régebben volt szó róla, hogy a gyári xenonos autók "inicializának" a lámpa felkapcsolásakor.
No megnéztem az enyémen. Volt dolgom a szerelőnél és ott nézegettük. Hát az égvilágon semmit sem láttunk. Picit mintha zizzent volna a lámpa, de akárhogy néztük nem láttunk semmi mozgást.
Közben a kocsi alatt fekve megjegyezte a szerelőm, hogy látja a menetstabilizáló rendszer érzékelőit az első és a hátsó futóművön is. De mivel az én autómba nincs ilyen, ezért valószínűleg az lehet a xenon érzékelője inkább.
Aztán, lent a mélygarázsban pakolásztam az akksit a motoromba hogy a szép időben guruljak egy picit, de sötét volt. Felkapcsoltam a fordban a lámpát és visszaslattyogtam szerelni. Aztán hallom, hogy "zzzzzzzzzz" szünet "zzzzzzzzzz". Na ez érdekes! Lekapcsoltam a lámpát, levettem a gyújtást. Majd rá a gyújtást, rá a lámpát. Várok 10 másodpercet és "zzzzzzzzzz" (lámpa le mozdul) - szünet - "zzzzzzzzz" (lámpa vissza jön). Szóval mégis csak szintez a piszok! Hogy a szerelőnél miért nem csinálta? Pedig ott a végén direkt felálltam egy padkára.
Érdekes, hogy ma reggel észrevettem, hogy a lámpa felkapcsolása után azonnal szintez. Lehet a gyújtás ráadása kell neki és nem a lámpakapcsolás. Ezzel nem kísérleteztem. Eddig azért nem láttam, mert a motorra világított rá és azon nem feltűnő, de most a csupasz fal volt előttem.
Hát ennyi.
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3438 Dátum:
2008.01.25 péntek, 10:29:11 »
Idézetet írta: KIZS - 2008.01.22 kedd, 18:59:50
Hát ennyi.
Elképzelhető, hogy gyújtás kell hozzá, mert a "manuális" állítás is csak gyújtással működik...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3439 Dátum:
2008.01.25 péntek, 10:33:31 »
Idézetet írta: ms02 - 2008.01.25 péntek, 10:29:11
Elképzelhető, hogy gyújtás kell hozzá, mert a "manuális" állítás is csak gyújtással működik...
szerintem a tompítotthoz is kell gyújtás
nekem anélkül csak helyzetjelző van. igaz, h nem keszonos az ótó, de nem hiszem, h a keszon ebben eltérne.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3440 Dátum:
2008.01.25 péntek, 10:47:10 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.25 péntek, 10:33:31
szerintem a tompítotthoz is kell gyújtás
nekem anélkül csak helyzetjelző van. igaz, h nem keszonos az ótó, de nem hiszem, h a keszon ebben eltérne.
Így van,
gyújtás nélkül nincs keszon!
Üdv:
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3441 Dátum:
2008.01.25 péntek, 20:49:41 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.17 csütörtök, 13:51:35
MKIII 2002.05
Elso fek:
Féktárcsaátmérő 300 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 24 mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 22.0mm
Legnagyobb féktárcsavastagság-eltérés 0.015
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1,5
Hatso fek:
Féktárcsaátmérő 280 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 12mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 10.2mm
Legnagyobb féktárcsa-vastagság eltérés 0.015mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1.5mm
* A selejtezési vastagság elérésekor új féktárcsát/fékbetétet beszerelni.
Kösz!
Ezek szerint ha a hátsó tárcsának nincs még "válla", akkor az maradhat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3442 Dátum:
2008.01.26 szombat, 00:24:42 »
Megnéztem én is ezt a xenon automatikusn állítást!
Érdekes a szitu, mert nem igazán normális a működési elv.
Szerintem.
Például az enyém akkor nem állít, ha jár a motor , fel van kapcsolva a lámpa, és beül hátra 2 ember.
Az eleje megemelkedik, de a lámpa nem mozdul.
Viszont ha megállok, gyujtás le, ilyenkor beül hátra 2 ember, az autó orra megemelkedik.
Gyújtás rá, lámpa bekapcs, és rögtön szintez.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3443 Dátum:
2008.01.26 szombat, 16:24:27 »
Egy kis vizuális tuning!
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3444 Dátum:
2008.01.26 szombat, 16:25:22 »
Hát valaki nagyon unatkozott ma...
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3445 Dátum:
2008.01.26 szombat, 17:19:43 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.01.26 szombat, 16:24:27
Egy kis vizuális tuning!
Vagy csak próbálgatja a photoshopot.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.08.20 csütörtök, 10:12:35 írta Maffy
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb_OFF
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3446 Dátum:
2008.01.27 vasárnap, 10:59:00 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.17 csütörtök, 11:25:22
hűtöttnél akörül szokott lenni 22 - 23mm nem hűtöttnél pedig 9mm. ezek átlagok, és a gyár meghatározhatja másképp, főleg hűtöttné, mert nem mindegy a hűtőbordák szélessége.
kapok a 7en 1 autodata dvd lemezt + 1 magyar TIS-t abból már okosabban lehet válogatni a gyári adatokat
Erre a 2 lemezre igényt nyújtanék be. Valahogy emilen vegyük fel a kapcsot.
Kösz
Naplózva
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
agostonb_OFF
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3447 Dátum:
2008.01.27 vasárnap, 11:06:47 »
Ezek szerint ha a hátsó tárcsának nincs még "válla", akkor az maradhat.
[/quote]
A tárcsák válla általában csak ROZSDA. Annak egy sima reszelővel nekimész és lepereg. Illyen eccerű. Habár más márkákhoz képest nem drága a féktárcsa, de azé nem kell úton-útfélen cserézni.
Ezeket a zacci által leírt értékeket (biztos könyvből szedte) kicsit túl szervízbarát (pénztárcaellenség) értékeknek mondanám. Ha mindenki így cserélne, akkor igencsak jól járnának a szervízek. 1.5 mm kopás a betéteknél? 0.9mm váll a tárcsánál? Naaa.
Naplózva
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Feanor
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3448 Dátum:
2008.01.27 vasárnap, 11:16:19 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.01.27 vasárnap, 11:06:47
Ezek szerint ha a hátsó tárcsának nincs még "válla", akkor az maradhat.
A tárcsák válla általában csak ROZSDA. Annak egy sima reszelővel nekimész és lepereg. Illyen eccerű. Habár más márkákhoz képest nem drága a féktárcsa, de azé nem kell úton-útfélen cserézni.
Ezeket a zacci által leírt értékeket (biztos könyvből szedte) kicsit túl szervízbarát (pénztárcaellenség) értékeknek mondanám. Ha mindenki így cserélne, akkor igencsak jól járnának a szervízek. 1.5 mm kopás a betéteknél? 0.9mm váll a tárcsánál? Naaa.
Azok szokták ilyen kopásnál cserélni ha nem ők fizetik hanem a dollárpapa.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #3449 Dátum:
2008.01.27 vasárnap, 11:58:21 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.01.27 vasárnap, 11:06:47
Ezek szerint ha a hátsó tárcsának nincs még "válla", akkor az maradhat.
A tárcsák válla általában csak ROZSDA. Annak egy sima reszelővel nekimész és lepereg. Illyen eccerű. Habár más márkákhoz képest nem drága a féktárcsa, de azé nem kell úton-útfélen cserézni.
Ezeket a zacci által leírt értékeket (biztos könyvből szedte) kicsit túl szervízbarát (pénztárcaellenség) értékeknek mondanám. Ha mindenki így cserélne, akkor igencsak jól járnának a szervízek. 1.5 mm kopás a betéteknél? 0.9mm váll a tárcsánál? Naaa.
Nem. A tárcsa kopási vastagsága 2 mm, a betétnél a MINIMUM az 1,5, de ha belegondolsz, 0,9 mm váll, és 1,5 mm betét... szinte felfekszik. Az enyémben 86 körül van, a gyári tárcsával. 60e-nél cseréltem a betétet (teljesen feleslegesen), így én kb 140e-et jósolok a tárcsáimnak. De lehet, hogy a következő betétcserénél kicseréljük, és annyi. Míg nálam lesz, szinte biztos, hogy cserélni kell.
Most kopott el a hátsó betétem, az eredeti. Tehát az kb 90e-et bírt. Ez nem egy tragédia.
Bár ez inkább a humor topicba illene, csak azért írom ide, hogy belássuk, mennyire fontos a váll...
Nyári este, a fiú hasakísérte a lyányt, és hát próbál a smároláson túl valamit elérni.
Azt kéri a lánytól, hogy hadd tegye be, de csak a fejét.
A lány anyja hallgatózik, és erre a felvetésre reagál is:
- Vigyázz lányom, annak nincsen válla! (azaz becsúszik végig, könnyedén)
Szóval én aszondom, vigyázni kell a vállakkal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ