Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:56:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737761 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2009.01.03 szombat, 18:09:04 »

Sziasztok...

2 hete lettem egy Mondeo 3-as facelift boldog tulajdonosa, s sajna máris egy kis bibi miatt irok, konkrétan, a csomagtartó zárja nem akar működni ( 5 ajtós változat)! 2 napja kinyitottam, s mikor lecsuktam már nem akart bezárni...nem is mozgatja a zárat a gomb az ajtón, a távirányítón, meg belülről sem! Valami kontakt vagy biztosító hiábra gyanakszom...ha van valami használható ötletetek, hogy mit érdemes megnézni ilyenkor, mindennek nagyon örülök, s ezer hála érte!:)
Biztos utat benzinkutat!
Szerintem az van, hogy nyitás után megakad a zárszerkezet úgy, hogy nem megy a helyére a zárást intéző nyelv. Amikor kinyitod, egy elektromechanikus szerkezet kihúzza a rögzítőszemből a zárnyelvet és ezzel együtt előjön az a másik nyelv, ami záráskor a rögzítőszem hatására kioldja a zárnyelvet, ami így visszacsúszik a rögzítőszembe.
A zárás nem elektronikusan történik, így nem lehet kontakthiba, kivéve, ha állandó nyitási állapotban tartja az elektronika a zárszerkezetet.
WD40-et a zárszerkezetnek.
Szétszedni amúgy nem kell, elég, ha leveszed az 5. ajtó patentos borítását, látni fogod a rendszámvilágításban lévő mikrokapcsoló vezetékelését meg az elektromechanikus részt, ami a zárat működteti.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2009.01.03 szombat, 18:30:59 »

És a kulccsal próbáltad már? Hátha segít.

Na ez is vicces, mert faternak is IV-es mondeo elött III-as facelift-je volt, ezért én is egyből a kulcsos megoldásra gondoltam, de nekem a kulcs bemenetnél egy műanyag fedél van, amit nem lehet levenni..s ahogy néztem, sztem nincs is kulcslyuk alatta... wow1
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2009.01.03 szombat, 18:34:10 »

Na ez is vicces, mert faternak is IV-es mondeo elött III-as facelift-je volt, ezért én is egyből a kulcsos megoldásra gondoltam, de nekem a kulcs bemenetnél egy műanyag fedél van, amit nem lehet levenni..s ahogy néztem, sztem nincs is kulcslyuk alatta... wow1
Nekem van és azért javasoltam, mert hátha használ neki, ha mechanikusan meg van mozgatva. De azt hiszem van olyan kocsi amiben megtalálható a kulcslyuk és van amiben nincs.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2009.01.03 szombat, 18:35:14 »

Szerintem az van, hogy nyitás után megakad a zárszerkezet úgy, hogy nem megy a helyére a zárást intéző nyelv. Amikor kinyitod, egy elektromechanikus szerkezet kihúzza a rögzítőszemből a zárnyelvet és ezzel együtt előjön az a másik nyelv, ami záráskor a rögzítőszem hatására kioldja a zárnyelvet, ami így visszacsúszik a rögzítőszembe.
A zárás nem elektronikusan történik, így nem lehet kontakthiba, kivéve, ha állandó nyitási állapotban tartja az elektronika a zárszerkezetet.
WD40-et a zárszerkezetnek.
Szétszedni amúgy nem kell, elég, ha leveszed az 5. ajtó patentos borítását, látni fogod a rendszámvilágításban lévő mikrokapcsoló vezetékelését meg az elektromechanikus részt, ami a zárat működteti.

most néztem meg, s tuti igazad van, mert nyitott állapotban van a zárszerkezet mikor felemelem, s ha kézzel benyomom zárt helyzetbe akkor nem marad ott, pedig be kéne kattannia zárt pozícióba ha jól gondolom!? Szóval tuti szerkezeti hiba. A WD40, nem csak a mozgását könnyítené? mert itt ilyen gond nincsen, olyan mintha valami pöcök nem akarna beakadni...na most az nem tiszta nekem, hogy a bezárás az ugye a nyomás miatt automatikusan-mechanikusan záródik be és a nyitásnál lép be az elektronika is, vagy zárásnál is van valami elektronikus közbenjárás? Ma már nem nézem meg, de holnap kicsit jobban belekukkantok a panel mögé, ha sikerül...

Amugy köszi mégegyszer mindegyikőtök segítségét!   worship worship taps taps
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2009.01.03 szombat, 18:38:54 »

Szerintem az van, hogy nyitás után megakad a zárszerkezet úgy, hogy nem megy a helyére a zárást intéző nyelv. Amikor kinyitod, egy elektromechanikus szerkezet kihúzza a rögzítőszemből a zárnyelvet és ezzel együtt előjön az a másik nyelv, ami záráskor a rögzítőszem hatására kioldja a zárnyelvet, ami így visszacsúszik a rögzítőszembe.
A zárás nem elektronikusan történik, így nem lehet kontakthiba, kivéve, ha állandó nyitási állapotban tartja az elektronika a zárszerkezetet.
WD40-et a zárszerkezetnek.
Szétszedni amúgy nem kell, elég, ha leveszed az 5. ajtó patentos borítását, látni fogod a rendszámvilágításban lévő mikrokapcsoló vezetékelését meg az elektromechanikus részt, ami a zárat működteti.

na mégis megnézem most...hátha  vigyor3
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2009.01.03 szombat, 19:03:27 »

most néztem meg, s tuti igazad van, mert nyitott állapotban van a zárszerkezet mikor felemelem, s ha kézzel benyomom zárt helyzetbe akkor nem marad ott, pedig be kéne kattannia zárt pozícióba ha jól gondolom!? Szóval tuti szerkezeti hiba. A WD40, nem csak a mozgását könnyítené? mert itt ilyen gond nincsen, olyan mintha valami pöcök nem akarna beakadni...na most az nem tiszta nekem, hogy a bezárás az ugye a nyomás miatt automatikusan-mechanikusan záródik be és a nyitásnál lép be az elektronika is, vagy zárásnál is van valami elektronikus közbenjárás? Ma már nem nézem meg, de holnap kicsit jobban belekukkantok a panel mögé, ha sikerül...

Amugy köszi mégegyszer mindegyikőtök segítségét!   worship worship taps taps
Szerintem a zárás teljesen mechanikus. Nyitásnál működik az elektromos rész.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2009.01.03 szombat, 20:02:26 »

most néztem meg, s tuti igazad van, mert nyitott állapotban van a zárszerkezet mikor felemelem, s ha kézzel benyomom zárt helyzetbe akkor nem marad ott, pedig be kéne kattannia zárt pozícióba ha jól gondolom!? Szóval tuti szerkezeti hiba. A WD40, nem csak a mozgását könnyítené? mert itt ilyen gond nincsen, olyan mintha valami pöcök nem akarna beakadni...na most az nem tiszta nekem, hogy a bezárás az ugye a nyomás miatt automatikusan-mechanikusan záródik be és a nyitásnál lép be az elektronika is, vagy zárásnál is van valami elektronikus közbenjárás? Ma már nem nézem meg, de holnap kicsit jobban belekukkantok a panel mögé, ha sikerül...

Amugy köszi mégegyszer mindegyikőtök segítségét!   worship worship taps taps
Alapvetően az egész zár mechanikus, Az elektronika végzi helyetted a "nyitógombnyomást" ami pl. a ladánál volt szokás Smiley A zárás logikája olyan, mint a "megynyomod a zöld gombot, kijön a piros, megnyomod a piros gombot, kijön a zöld gomb" esetben, tehát ha kinyitod, "eltűnik" a záróretesz és előjön az a nyelv, ami visszahozza a záróreteszt. Ha lezárod, nyelv kioldja a záróreteszt, miközben eltűnik. Akkor nem zár be, ha:
- az elektronika folyton "nyomja a nyitógombot"
- a zárásért felelős nyelv nem funkcionál rendesen (nem jön ki vagy nem oldja ki a záróreteszt)
A szorul valami a zárban, a WD megoldja. Elképzelhető, hogy vizet kapott és kicsit berohadt/befagyott.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2009.01.03 szombat, 20:10:44 »

Örömmel értesítelek titeket, hogy sikerült megoldanom a problémát szervíz és gondolom egy kisebb összeg kidobása nélkül! taps

Hátha szüksége lesz erre még valakinek szóval leírom az egészet:
2004-es 5 ajtós III.-facelift mondiról beszélünk:
-hátul zár takaró műanyagot 2 csillagcsavarral levesszük
-takró panelen 4 db fedő-korongot finoman lepattintjuk: alatta 4 db csillagcsavar, szintén kivesz
-a panel eltávolítása necces volt, mert a kis fülek amik még a kasztnihoz fogják igen erőssen ott tartják, ezért óvatosan nehogy eltörjön ( szerencsére nálam nem volt gond)
-mostmár csupasz az egész, s 3 imbuszos csavarral elvettem a zárszerkezetet, lekötöttem a kábelről és el kezdtem vizsgálni a bűnöst!!!

A gixer  valószínüleg a hidegből adódott, mert beakadt az elektromos résznél

A zár mechanikus , csak a nyitásnál lép közbe az elektronika, ekkor egy kis motor behúz egy kart ami a mehanikus résznél lévő csapot meghúzza, s ilyenkor nyílik ki a zár. nálam az volt a para, hogy egyik nyitásnál ez az elektromosan működtetett kar nem ment vissz, valahogy beakadt! egy kis "feszegetés" után kiakadt, s működött rendesen! Visszatettem a rendszerre...s csodák csodájára működödött!! smile

ugyhogy leesett az a bizonyos kő!:)

köszi mégegyszer a tippeket, s kérdezzetek bátran, ebben most otthon vagyok hehe taps
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2009.01.03 szombat, 20:20:34 »

Örömmel értesítelek titeket, hogy sikerült megoldanom a problémát szervíz és gondolom egy kisebb összeg kidobása nélkül! taps
...
Örülök, hogy megoldódott!! Nem is került semmibe, és már zárható a kocsid.
Jó ez a klubb  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2009.01.03 szombat, 20:27:35 »


ugyhogy leesett az a bizonyos kő!:)

köszi mégegyszer a tippeket, s kérdezzetek bátran, ebben most otthon vagyok hehe taps
tökjó. Gratula.  eljen
Én annak idején a zár mikrokapcsolóját javítottam meg, mert apróra törött a háza, és nem akart nyitni. Azóta is jó, ha meg megveszem újonnan, a jóég tudja , mennyit számláztak volna érte.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2009.01.03 szombat, 20:37:18 »

Köszi-köszi!

Tényleg jó ez a klub...örülök, hogy rá találtam...

 worship
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2009.01.03 szombat, 21:27:39 »

Köszi-köszi!

Tényleg jó ez a klub...örülök, hogy rá találtam...

 worship
Jó hogy ez a véleményed. Reméljük maradsz is.  wave
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2009.01.03 szombat, 22:42:46 »

Köszi-köszi!

Tényleg jó ez a klub...örülök, hogy rá találtam...

 worship
eljen
amúgy meg ez legyen a legnagyobb baja a TDCi mondeodnak! Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2009.01.13 kedd, 09:26:19 »

Rossz élmények...

http://www.vezess.hu/magazin/mind_angyal_kezeben_vagyunk/17041/

Egyébként szinte biztos hogy külföldi..Mo-n 115 lovas Ghiát nem rendel senki..nem is lehetett azt hiszem.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2009.01.13 kedd, 12:22:54 »

Rossz élmények...

http://www.vezess.hu/magazin/mind_angyal_kezeben_vagyunk/17041/

Egyébként szinte biztos hogy külföldi..Mo-n 115 lovas Ghiát nem rendel senki..nem is lehetett azt hiszem.

irta, hogy kulfoldi. A user valceg ott helyben felakasztotta volna magat, ha meg az ajtok is bezarodnak maguktol  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ferec
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2009.01.14 szerda, 19:04:29 »

Hi!
Meg tudja valaki mondani, hogy kombi csomagtérajtóhoz nyitó mikrokapcsolót+hozzá házat hol és mennyiért lehet venni?
Cromaxnál nem találtam ilyet.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 08:23:30 »

Hi!
Meg tudja valaki mondani, hogy kombi csomagtérajtóhoz nyitó mikrokapcsolót+hozzá házat hol és mennyiért lehet venni?
Cromaxnál nem találtam ilyet.

Biztos, hogy van náluk is. Ne a neten keresd, egy 2 perces telefonnal megmondják az árát a cromaxnál is.
Én szervízben vettem vmi 7 pénz körül, de vki már javította csak a benne lévő kis mikrokapcsoló cseréjével, ami párszáz lehet csak. (Alf?)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 08:41:21 »

Én igen.
Itt
Ez jó Mk3ba is, szerintem.
Ez nem a kombiba való! pias
Egérben mikrokapcsoló lakik,kiszerel,beforraszt=örül! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 08:43:19 »

Ez nem a kombiba való! pias
Egérben mikrokapcsoló lakik,kiszerel,beforraszt=örül! Wink wave
Jogos, törlök, félreértettem a kérdést...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 08:53:28 »

Jogos, törlök, félreértettem a kérdést...
csak ezért nem kellett volna törölni... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 09:23:55 »

csak ezért nem kellett volna törölni... Roll Eyes
Nem akarok senkitse tévútra vezetni. Ha bennemarad s valaki vesz egy ilyet feleslegesen, ne szídják már a fejemet miatta.... Amúgyse a hozzászólásokra hajtok... Cheesy
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 14:41:15 »

Sziasztok!

Egy kis problémám van a Mondimmal. A távírányítóval a nyitás zárás nagyon nehézkessen megy, van amikor csak 4-5-re sikerül kinyitnom az autót. Elemet 3 hete cseréltem, kb egy hétig tuti jó volt és most megint kezdi a nehézkes nyitást és zárást. 2003-as Ghia-m van global záras funkcióval.

Lehet, hogy a hideg is közrejátszhat? Mondjuk fűtetlen garázsban tartom éjszakára. Vagy a vevő elhangolódott?

Ha van valakinek ötlete, hogy hogyan orvosolható a hiba nagyon megköszönném.

Köszönettel:
Tibor

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 14:49:02 »

Sziasztok!

Egy kis problémám van a Mondimmal. A távírányítóval a nyitás zárás nagyon nehézkessen megy, van amikor csak 4-5-re sikerül kinyitnom az autót. Elemet 3 hete cseréltem, kb egy hétig tuti jó volt és most megint kezdi a nehézkes nyitást és zárást. 2003-as Ghia-m van global záras funkcióval.

Lehet, hogy a hideg is közrejátszhat? Mondjuk fűtetlen garázsban tartom éjszakára. Vagy a vevő elhangolódott?

Ha van valakinek ötlete, hogy hogyan orvosolható a hiba nagyon megköszönném.

Köszönettel:
Tibor


Hátha elemcsere után javult, mostmeg megin nem jó, hát cserélj megint elemet Wink
Ha van kedved, olyat is rakhatsz bele, ami nincs eleve kifogyva, hátha az tovább bírja  wave
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 14:54:09 »

Hátha elemcsere után javult, mostmeg megin nem jó, hát cserélj megint elemet Wink
Ha van kedved, olyat is rakhatsz bele, ami nincs eleve kifogyva, hátha az tovább bírja  wave

Oké! Megpróbálhatom, mivel van egy tartalák origin elemem.

Majd beszámolok az eredményről.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 14:57:37 »

Oké! Megpróbálhatom, mivel van egy tartalák origin elemem.

Majd beszámolok az eredményről.

Esetleg most kivetelesen probald meg a sajat autodat kinyitni, hatha  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 16:22:57 »

Esetleg most kivetelesen probald meg a sajat autodat kinyitni, hatha  vigyor3 wave

Ne vicceljünk ilyenekkel. gun
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 18:16:43 »

Ne vicceljünk ilyenekkel. gun

Eeeen viccelni ? Soha  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ferec
Vendég
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 18:44:47 »

Ez nem a kombiba való! pias
Egérben mikrokapcsoló lakik,kiszerel,beforraszt=örül! Wink wave

Köszi az ötletet, megspóroltam kb. 7eFt-ot + a szerelési díjat Smiley Az egér mikrokapcsolója picit kisebb, de sikerült odailleszteni. (azóta klikkelés hangja van a nyitásnak Smiley )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 19:20:17 »

Köszi az ötletet, megspóroltam kb. 7eFt-ot + a szerelési díjat Smiley Az egér mikrokapcsolója picit kisebb, de sikerült odailleszteni. (azóta klikkelés hangja van a nyitásnak Smiley )

Ugye nem M$ egerbol szedted ki a kapcsolot ? A vegen meg lefagy  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ferec
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 20:19:33 »

Ugye nem M$ egerbol szedted ki a kapcsolot ? A vegen meg lefagy  vigyor3
Nem, olyanom nincs és remélem nem is lesz Smiley Ez profi cucc -> made in china Smiley
Gondoltam rá, hogy optikai egérből szedem ki az érzékelőt és akkor nem is kéne megnyomni csak odatartani a kezem és kinyílik! Smiley
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 20:22:58 »

Gondoltam rá, hogy optikai egérből szedem ki az érzékelőt és akkor nem is kéne megnyomni csak odatartani a kezem és kinyílik! Smiley
Nem-nem. Az egérpadot kell odarakni alá!  smile
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 20:23:09 »

Nem, olyanom nincs és remélem nem is lesz Smiley Ez profi cucc -> made in china Smiley
Gondoltam rá, hogy optikai egérből szedem ki az érzékelőt és akkor nem is kéne megnyomni csak odatartani a kezem és kinyílik! Smiley
Állat lehet, amikor pont zebra után sikerül megállni a dubóban. Csak kattog és kattog, ahogy mennek a járókelők... Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 20:25:43 »

Állat lehet, amikor pont zebra után sikerül megállni a dubóban. Csak kattog és kattog, ahogy mennek a járókelők... Cheesy

lol  nyes
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2009.01.16 péntek, 05:48:56 »

Köszi az ötletet, megspóroltam kb. 7eFt-ot + a szerelési díjat Smiley Az egér mikrokapcsolója picit kisebb, de sikerült odailleszteni. (azóta klikkelés hangja van a nyitásnak Smiley )
wave eljen Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bergg
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2009.01.16 péntek, 12:08:43 »

Sziasztok!

Sok infot megtudtam a mondiról és ezek között sajnos sok rosszat is . Biztos más típusoknál is ez a helyzet de itt a legnagyobb a fórum élet. Főleg ez a rozsdásodás nem tetszik. Tavasszal vennék valami gépet és nézegetem a 2003-2004 évj 2.0 benzineseket és hosszú távú beszerzés lenne hétvégi kocsinak. Jó lenne tudni milyen pozitív változásokat hozott ez a facelift, rozsda még mindig van? fékekről panaszkodtak páran ez esetleg módosult?  Előre is köszi
berg
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2009.01.16 péntek, 12:11:42 »

Sziasztok!

Sok infot megtudtam a mondiról és ezek között sajnos sok rosszat is . Biztos más típusoknál is ez a helyzet de itt a legnagyobb a fórum élet. Főleg ez a rozsdásodás nem tetszik. Tavasszal vennék valami gépet és nézegetem a 2003-2004 évj 2.0 benzineseket és hosszú távú beszerzés lenne hétvégi kocsinak. Jó lenne tudni milyen pozitív változásokat hozott ez a facelift, rozsda még mindig van? fékekről panaszkodtak páran ez esetleg módosult?  Előre is köszi
berg

Nekem f1-es volt az előző, azon rozsdának nyoma sem volt...

Én a féknél a kézifék bowden berohadásával szívtam... de nem volt az sem olyan szörnyű...

Mindenképpen 2003.09 havi utánit, tehát facelifteset vegyél...  Abban sokat javítottak és újjítottak...  f1 és f2 között már csak optikai volt a változtatás szinte...( leszámítva a könnyítést, ami miatt ezt azt kispóroltak az autóból)
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2009.01.16 péntek, 12:27:44 »

Sziasztok!

Sok infot megtudtam a mondiról és ezek között sajnos sok rosszat is . Biztos más típusoknál is ez a helyzet de itt a legnagyobb a fórum élet. Főleg ez a rozsdásodás nem tetszik. Tavasszal vennék valami gépet és nézegetem a 2003-2004 évj 2.0 benzineseket és hosszú távú beszerzés lenne hétvégi kocsinak. Jó lenne tudni milyen pozitív változásokat hozott ez a facelift, rozsda még mindig van? fékekről panaszkodtak páran ez esetleg módosult?  Előre is köszi
berg
Sajnos a rozsda nem egyedi eset. a szomszédom mazda6-osán (2003) sárvédő ívet cseréltek mert már menthetetlen volt.
Vezetett szervízkönyv legyen , és akkor gariban javítják . A fék nem éppen japános , nekem Mitsubishim volt előtte , kicsit fura volt először de nem veszélyes . Összességében  nem rossz vétel a mondi szerintem ( én nem bántam meg a váltást)
Jó keresgetést  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2009.01.16 péntek, 12:28:02 »

Mindenképpen 2003.09 havi utánit, tehát facelifteset vegyél...  Abban sokat javítottak és újjítottak...  f1 és f2 között már csak optikai volt a változtatás szinte...( leszámítva a könnyítést, ami miatt ezt azt kispóroltak az autóból)

2003 06 15 a facelift dátuma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2009.01.16 péntek, 16:50:19 »

f1 és f2 között már csak optikai volt a változtatás szinte...( leszámítva a könnyítést, ami miatt ezt azt kispóroltak az autóból)
eltekintve attól az kb. 1000 db apró módosítástól ami a f1 és az f2 között van tényleg csak minimális
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2009.01.16 péntek, 16:53:41 »

eltekintve attól az kb. 1000 db apró módosítástól ami a f1 és az f2 között van tényleg csak minimális

Az f1 volt 750.
Nincs az még 100 sem. És nagyrészt jelentéktelen módosítás. Pl lekerült a díszléc, elűnt a csomagtartógomb, vagy hogy felhúzós lett a rüki.
Meg más színű lett az óra... ez nem olyan sok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2009.01.16 péntek, 17:13:43 »

eltekintve attól az kb. 1000 db apró módosítástól ami a f1 és az f2 között van tényleg csak minimális

Felsorolnad nekem azt az 1000 modositast ? Mert tok jol hangzik, es jo kis marketing kampo duma, amin meg a totalcarosok is jot rohogotek anno  Wink
Nade komolyan, mi az az 1000 modositas ?
Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 15:46:18 »

Tegnap kiváncsiságból én is megnéztem a műszerteszt üzemmódban az akkufeszültséget:
Alapjáraton hideg motornál: 14.2-14.3
Menetközben üzemmeleg motornál: 14.5-14.6 (inkább az utóbbi)
A tompított bekapcsolásakor esik kb 0.6 voltot, mindkét esetben. Meg fogom mérni közvetlenül az akkumulátoron is, de akkor most kezdjek el aggódni és vegyek én is szénkeféket? Stroboszkóphatást még nem tapasztaltam.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 16:44:40 »

Tegnap kiváncsiságból én is megnéztem a műszerteszt üzemmódban az akkufeszültséget:
Alapjáraton hideg motornál: 14.2-14.3
Menetközben üzemmeleg motornál: 14.5-14.6 (inkább az utóbbi)
A tompított bekapcsolásakor esik kb 0.6 voltot, mindkét esetben. Meg fogom mérni közvetlenül az akkumulátoron is, de akkor most kezdjek el aggódni és vegyek én is szénkeféket? Stroboszkóphatást még nem tapasztaltam.

Nekem mindig 14,4-14,5-öt mutat a műszerteszt, függetlenül attól, rajta van e a tompított (xenon) vagy nincs. Tudom, a xenonnak alacsonyabb az áramfelvétele.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 18:41:16 »

Tegnap kiváncsiságból én is megnéztem a műszerteszt üzemmódban az akkufeszültséget:
Alapjáraton hideg motornál: 14.2-14.3
Menetközben üzemmeleg motornál: 14.5-14.6 (inkább az utóbbi)
A tompított bekapcsolásakor esik kb 0.6 voltot, mindkét esetben. Meg fogom mérni közvetlenül az akkumulátoron is, de akkor most kezdjek el aggódni és vegyek én is szénkeféket? Stroboszkóphatást még nem tapasztaltam.

Nem,szerintem aggódnod nem kell.Egyszer mérd meg az akkun is a feszt egy digitális kéziműszerrel.Ha jelentkezik a villózás,akkor sem kell kétségbe esni,én 1 szezont így jártam vele,sőt Zaccinak is elég régóta ilyen volt.
Nekem az akkun mérve 14.9-és 15,2-között változott a töltőfesz.Kefecsere óta 14,3V !
Ha neked is ebben a tartományban van,egyszer,ha megtudod oldani,szedesd le(vagy szedd le) a generátort,hozd el hozzám,kicseréljük a keféket,aztán szaladhat a verda. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 17:36:09 »

Nem,szerintem aggódnod nem kell.Egyszer mérd meg az akkun is a feszt egy digitális kéziműszerrel.Ha jelentkezik a villózás,akkor sem kell kétségbe esni,én 1 szezont így jártam vele,sőt Zaccinak is elég régóta ilyen volt.
Nekem az akkun mérve 14.9-és 15,2-között változott a töltőfesz.Kefecsere óta 14,3V !
Ha neked is ebben a tartományban van,egyszer,ha megtudod oldani,szedesd le(vagy szedd le) a generátort,hozd el hozzám,kicseréljük a keféket,aztán szaladhat a verda. Wink wave
No akkor megnyugodtam. Meg fogom mérni direktben az akkumulátornál és meglátjuk. Ha 14,6 fölé nem megy, akkor azért nem babrálom (főleg ha nem villódzik).
Köszönet mindenkinek!
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2009.01.20 kedd, 07:42:03 »

sziasztok!

Nem igazán működik hogy a hátsó ablakra ablakmosót fújjak (kombi).
Mi lehet a bibi?
Meddig kell a kart magam felé húzni hogy spricceljen hátra is ablakmosót?
Vagy másként kell működésre bírni?Smiley
köszi
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2009.01.20 kedd, 08:10:17 »

sziasztok!

Nem igazán működik hogy a hátsó ablakra ablakmosót fújjak (kombi).
Mi lehet a bibi?
Meddig kell a kart magam felé húzni hogy spricceljen hátra is ablakmosót?
Vagy másként kell működésre bírni?Smiley
köszi

Kicsit lasabban ér el oda a víz, húz jó sokáig!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2009.01.20 kedd, 09:29:27 »

sziasztok!

Nem igazán működik hogy a hátsó ablakra ablakmosót fújjak (kombi).
Mi lehet a bibi?
Meddig kell a kart magam felé húzni hogy spricceljen hátra is ablakmosót?
Vagy másként kell működésre bírni?Smiley
köszi
Magadfelé húzod 1-et, beindul a lapát. Ha még egy fokozatot húzod, akkor kezd(ene) spriccelni. Nekem pl. ha két kattanást magamfelé húzom (tehát spricceltetni akarom), akkor legalább 2-3mp mire odér a víz.
Mondjuk barátom '86-os Sierra-jaban hátul is van egy tartály, és abból pillanatok alatt van víz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2009.01.20 kedd, 09:54:53 »

Kicsit lasabban ér el oda a víz, húz jó sokáig!

... amíg el nem kezd csöpögni a tetőkárpitból a víz, ha valahol szétment a vezeték?  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2009.01.20 kedd, 10:43:39 »

... amíg el nem kezd csöpögni a tetőkárpitból a víz, ha valahol szétment a vezeték?  vigyor3

De akkor már rá is jöttünk a hibára! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.