Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 15:40:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1583136 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2009.04.07 kedd, 13:33:46 »

És milyen fékbetétet érdemes venni, ami árban és minőségben is jó?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2009.04.07 kedd, 13:36:08 »

És milyen fékbetétet érdemes venni, ami árban és minőségben is jó?

Gyárit a nagyautóból. saját topic is van hozzá.
Külünösebb trükk a fékcseréhez nem kell, max annyi, hogy a munkahenger visszatolásához (hogy beférjen az új betét) tekerni kell a dugattyút pl. egy nagy fogóval.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2009.04.07 kedd, 13:41:32 »

Gyárit a nagyautóból. saját topic is van hozzá.
Külünösebb trükk a fékcseréhez nem kell, max annyi, hogy a munkahenger visszatolásához (hogy beférjen az új betét) tekerni kell a dugattyút pl. egy nagy fogóval.

flexkulcs kiválló a feladatra Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2009.04.07 kedd, 13:43:14 »

flexkulcs kiválló a feladatra Wink

pl. az is.... nekem a múltkor a szerelőnek szólnom kellett, mert csak feszegette visszafelé....
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2009.04.07 kedd, 14:02:32 »

flexkulcs kiválló a feladatra Wink

Azaz csőkulcs is jó? Tehát nem feszegetni, hanem forgatva a dugattyú könnyen becsúszik?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2009.04.07 kedd, 14:10:49 »

Azaz csőkulcs is jó? Tehát nem feszegetni, hanem forgatva a dugattyú könnyen becsúszik?

bizony! azaz pontosabban forgatva ÉS nyomva .
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2009.04.07 kedd, 17:41:16 »

bizony! azaz pontosabban forgatva ÉS nyomva .

Voltam a szervizben. Felmérték az állapotot, a fékbetétek elől még 3mm-esek, viszont mivel erős fékezéskor beráz a kormány és szakaszosan fog a fék, ezért ők az első tárcsák cseréjét javasolják, mivel nem lehet felszabályozni. Hihetek nekik?
Milyen tárcsát (Textar, eredeti ford) és fékbetétet érdemes venni? És hol?
Itt is lehet kapni állítólad német gyártás: http://fektarcsa.com/BontoShopItem.aspx?siID=1776

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2009.04.07 kedd, 19:12:55 »

Voltam a szervizben. Felmérték az állapotot, a fékbetétek elől még 3mm-esek, viszont mivel erős fékezéskor beráz a kormány és szakaszosan fog a fék, ezért ők az első tárcsák cseréjét javasolják, mivel nem lehet felszabályozni. Hihetek nekik?
Milyen tárcsát (Textar, eredeti ford) és fékbetétet érdemes venni? És hol?
Itt is lehet kapni állítólad német gyártás: http://fektarcsa.com/BontoShopItem.aspx?siID=1776



A hűtöt féktárcsák szabályzása tényleg nem ajánlott. Lehetni, lehet, de akkor túl vékony lesz és nem fogja megfelelően elvezeteni a hőt. Ettől hamar megszűnhet a fékhatás erősebb igénybevételnél. Én így tudom.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2009.04.07 kedd, 19:33:32 »

A hűtöt féktárcsák szabályzása tényleg nem ajánlott. Lehetni, lehet, de akkor túl vékony lesz és nem fogja megfelelően elvezeteni a hőt. Ettől hamar megszűnhet a fékhatás erősebb igénybevételnél. Én így tudom.

én eddig többször szabályoztattam tárcsát, de sokkal jobb nem lett utána sem, rázott mint előtte.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2009.04.07 kedd, 19:51:27 »

én eddig többször szabályoztattam tárcsát, de sokkal jobb nem lett utána sem, rázott mint előtte.

Azt is el tudom képzelni, hogy a vékonyabb tárcsa a rosszabb hőelvezetés miatt könnyebben el is deformálódhat.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2009.04.07 kedd, 19:53:37 »

Azt is el tudom képzelni, hogy a vékonyabb tárcsa a rosszabb hőelvezetés miatt könnyebben el is deformálódhat.

Szerintem meg az is lehet , hogy nem ott fogatják fel, ahol a csonkra felfekszik, hanem az illesztó belső furatnál, és vagy sikerül, vagy nem...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2009.04.07 kedd, 21:21:04 »

Voltam a szervizben. Felmérték az állapotot, a fékbetétek elől még 3mm-esek, viszont mivel erős fékezéskor beráz a kormány és szakaszosan fog a fék, ezért ők az első tárcsák cseréjét javasolják, mivel nem lehet felszabályozni. Hihetek nekik?
Milyen tárcsát (Textar, eredeti ford) és fékbetétet érdemes venni? És hol?
Itt is lehet kapni állítólad német gyártás: http://fektarcsa.com/BontoShopItem.aspx?siID=1776


Csak gyári fordost vegyél, felejtsd el az olcsóbb de kaka tárcsákat.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2009.04.08 szerda, 08:29:25 »

Ezek közül melyik pollenszűrő kell nekem? Nem egyértelmű, hogy melyik aktívszenes.

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&16453&9900384&9900403&-1&20&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|4|4
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2009.04.08 szerda, 08:39:19 »

Csak gyári fordost vegyél, felejtsd el az olcsóbb de kaka tárcsákat.
Van amikor a gyári is Textar, nem? Az pedig nem olyan rossz szerintem....
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2009.04.08 szerda, 08:44:50 »

Ezek közül melyik pollenszűrő kell nekem? Nem egyértelmű, hogy melyik aktívszenes.

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&16453&9900384&9900403&-1&20&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|4|4


Oda van irva  vigyor3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Aktívszenes
Szűrő kivitel: aktívszén szűrő

stb. wave
Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2009.04.08 szerda, 08:45:12 »

Ezek közül melyik pollenszűrő kell nekem? Nem egyértelmű, hogy melyik aktívszenes.
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&16453&9900384&9900403&-1&20&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|4|4
Némelyiknél oda van írva, hogy aktívszenes, az biztosan jó, ha a cél az aktívszenes. Méretben 1-2 mm különbséget látok. Nekem volt műanyag keretes (Nagyautótól) és papír keretes (Cromax-tól), egyik sem illeszkedett teljesen a házba.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2009.04.08 szerda, 08:54:23 »

Oda van irva  vigyor3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Aktívszenes
Szűrő kivitel: aktívszén szűrő

stb. wave
És amelyiknél nincs odaírva a méret, az kiterjedés nélküli, ugye?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2009.04.10 péntek, 17:32:33 »

A mai kerék csere közbe vettem észre egy kis olajfolyást innen:



Miből folyik? Milyen tömítést vegyek?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2009.04.10 péntek, 17:38:14 »

A mai kerék csere közbe vettem észre egy kis olajfolyást innen:



Miből folyik? Milyen tömítést vegyek?

Nekem is ilyen. Mikor rákérdeztem, a szerelő azt mondta hogy ez normális, valami váltólégtelenítőnél folyik vagy mit mondott. (remélem nem mondtam nagy baromságot vigyor3)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2009.04.10 péntek, 17:49:52 »

És amelyiknél nincs odaírva a méret, az kiterjedés nélküli, ugye?

siman  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2009.04.10 péntek, 17:50:44 »

A mai kerék csere közbe vettem észre egy kis olajfolyást innen:
Miből folyik?
Az autodbol  vigyor3
Válasz
Milyen tömítést vegyek?
szilot neki !  vigyor3 Wink
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2009.04.10 péntek, 18:04:31 »

Nekem is ilyen. Mikor rákérdeztem, a szerelő azt mondta hogy ez normális, valami váltólégtelenítőnél folyik vagy mit mondott. (remélem nem mondtam nagy baromságot vigyor3)

Megyek úgyis kötelezőre, megnézetem, szerintem nem szabadna folyni ott semminek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2009.04.10 péntek, 18:05:19 »

Az autodbol  :vigyor3:szilot neki !  vigyor3 Wink


Nem gányoljuk, kap rendes tömítést.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2009.04.11 szombat, 08:17:58 »

Sziasztok!

Segítsetek! Autóvásárlás előtt állok, és hát ugye beleszerettem egy mondeóba Cool
Az autó 2004.10  októberi, 2.2 tdci Ghia
Nyüstöltem már pár autót, de fordom illetve dieselem még nem volt. A 2.0 tdci-ből rengeteg fut, mennyire kell félnem a 2.2 motortól , alkatrész stb.. Ha esetleg rövid véleményeket kapnék az autóról megköszönném:-)
http://auto-brand.hu/kinalat/95.html
egyébként ez a drága tetszett meg:-)
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2009.04.11 szombat, 09:02:14 »

Sziasztok!

Segítsetek! Autóvásárlás előtt állok, és hát ugye beleszerettem egy mondeóba Cool
Az autó 2004.10  októberi, 2.2 tdci Ghia
Nyüstöltem már pár autót, de fordom illetve dieselem még nem volt. A 2.0 tdci-ből rengeteg fut, mennyire kell félnem a 2.2 motortól , alkatrész stb.. Ha esetleg rövid véleményeket kapnék az autóról megköszönném:-)
http://auto-brand.hu/kinalat/95.html
egyébként ez a drága tetszett meg:-)
jól néz ki. Smiley Meg jó olcsó is, ahhoz képest, hogy 2,2-es.
A km óra állása szerintem nem valós, főleg, ha nem magyarországi. 2,2ben tovább bírja elvileg a porlasztó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2009.04.11 szombat, 09:12:38 »

Magyarországi, szervízkönyve szerint:-) Most csinálták meg a 100.000-es szervizt. Igen én is nézegetődtem, és piaci ár alatt van rendesen.  Huh? De nem egy gazdag Ghia felszereltségű...
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2009.04.11 szombat, 10:52:27 »

Magyarországi, szervízkönyve szerint:-) Most csinálták meg a 100.000-es szervizt. Igen én is nézegetődtem, és piaci ár alatt van rendesen.  Huh? De nem egy gazdag Ghia felszereltségű...
forgalmiból nézd meg az 1. magyarországi forgalomba helyezés dátumát. Milyen rendszámmal fut?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2009.04.11 szombat, 11:18:03 »

Sziasztok!

Segítsetek! Autóvásárlás előtt állok, és hát ugye beleszerettem egy mondeóba Cool
Az autó 2004.10  októberi, 2.2 tdci Ghia
Nyüstöltem már pár autót, de fordom illetve dieselem még nem volt. A 2.0 tdci-ből rengeteg fut, mennyire kell félnem a 2.2 motortól , alkatrész stb.. Ha esetleg rövid véleményeket kapnék az autóról megköszönném:-)
http://auto-brand.hu/kinalat/95.html
egyébként ez a drága tetszett meg:-)
Nézd meg a kormányon az alu részt és a pedálokat hogy mennyire kopott. A 100ekm egy 2004 2,2TDCi-ről nekem a nem hihető de vannak a csodák is. A szervizkönyvet nézd meg hogy mennyire egyforma írás vagy egyforma a tinta mert akkor egy kamu. Mikori az első üzembehelyezése (ezt ford szervizben megtudják nézni és azt is megmondják hogy mikor mit csináltak vele) Ez egy facelift 1-es MKIII  2,2TDCI a korábbi verziójú 2,2 motorral (QJBA) teljesítményre ugyanaz mint a facelift 2-es QJBB csak ez még EuroIII azaz vákumos a turbo vezérlő és az EGR szelep is. (legalább gond nélkül letudod dugozni az EGR-t)
Ha kiderül hoyg tényleg ennyi van benne és akkor jó vétel mert még több mint 100ekm-et le fog futni a jelenlegi csúcsaival (ha vigyáztak rá és te is vigyázol rá) Majd 160ekm tájékán feszítő görgőt és szíjat, tárcsát kell majd cserélni (kb 60e Ft). Ja ha tényleg 100ekm van benne akkor nézesd meg a féktárcsákat mert nekem 80ekm-nél kellett cserélni az elsőket és 100-nál a hátsókat, ha neked lesz cserés akkor ez 100eFt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2009.04.11 szombat, 11:29:16 »

Hát én a helyedben egy rétegvastagságmérővel és egy autószerelővel mennék megnézni, ha nem engedik vagy huzzák a szájukat, feletsd el !!!!!!!

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2009.04.11 szombat, 11:38:49 »

Hát én a helyedben egy rétegvastagságmérővel és egy autószerelővel mennék megnézni, ha nem engedik vagy huzzák a szájukat, feletsd el !!!!!!!


Elemcserénél nem sokat fog elárulni még a réteg vastagságmérő sem  Undecided
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2009.04.11 szombat, 14:26:00 »

Köszönöm a véleményeket, azért akinek még kikívánkozik bármi...hallgatom  Wink

Véletlen nem jár egy profi mondeos kedden veszprém felé? angel vigyor3
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2009.04.11 szombat, 18:05:46 »

Köszönöm a véleményeket, azért akinek még kikívánkozik bármi...hallgatom  Wink

Véletlen nem jár egy profi mondeos kedden veszprém felé? angel vigyor3

Szia!
Profi Mondeósunk nem jár, hanem egyenesen ott van...
Zoli79-et érd el valahogy, biztos segít(ene) Neked!
Üdv:  integet2
- U.i.:- márka-szervizes adatlekérdezést ne spórold meg az alváz-szám alapján. Nézd meg, hogy regisztrált olajcserénél mennyire szimmetrikus a ciklus.
Másrészt egy évben legalább 1x be kell hogy regisztrálja valamelyik Ford az Eu-ban. Csak így érvényes rá a 12 éves (karosszéria)garancia, ezt nem árt tudni!!!!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:09:57 »

Lenne egy kérdésem:

A kézifékem nem úgy szuperál ahogy kéne. Tökig fel kell húzni, hogy valamennyire fogjon.
Ezt lehet állítani valahol vagy buktás a dolog és cserélni kell valamit?

Köszi!
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:18:27 »

Nézd meg a kormányon az alu részt és a pedálokat hogy mennyire kopott. A 100ekm egy 2004 2,2TDCi-ről nekem a nem hihető de vannak a csodák is. A szervizkönyvet nézd meg hogy mennyire egyforma írás vagy egyforma a tinta mert akkor egy kamu. Mikori az első üzembehelyezése (ezt ford szervizben megtudják nézni és azt is megmondják hogy mikor mit csináltak vele) Ez egy facelift 1-es MKIII  2,2TDCI a korábbi verziójú 2,2 motorral (QJBA) teljesítményre ugyanaz mint a facelift 2-es QJBB csak ez még EuroIII azaz vákumos a turbo vezérlő és az EGR szelep is. (legalább gond nélkül letudod dugozni az EGR-t)
Ha kiderül, hogy tényleg ennyi van benne és akkor jó vétel mert még több mint 100ekm-et le fog futni a jelenlegi csúcsaival (ha vigyáztak rá és te is vigyázol rá) Majd 160ekm tájékán feszítő görgőt és szíjat, tárcsát kell majd cserélni (kb 60e Ft). Ja ha tényleg 100ekm van benne akkor nézesd meg a féktárcsákat mert nekem 80ekm-nél kellett cserélni az elsőket és 100-nál a hátsókat, ha neked lesz cserés akkor ez 100eFt.
Szerintem is jó vétel lehet!!!
A 100ezer km az kicsit kevés szerintem amit le tud futni a mostani csúcsokkal, ha eddig vigyáztak rá!
Enyémben "kicsit" több van és még nem nyúltam a csúcsokhoz! (szerelő sem)
Fogyasztásom még mindig JÓ!!! eplus2 (Angel hallod!!! wave)
2008-as tavaszi (nyári) nagytalin én nyertem a 2.0 TDCi kategóriát gyorsulásban.
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:27:08 »

Szerintem is jó vétel lehet!!!
A 100ezer km az kicsit kevés szerintem amit le tud futni a mostani csúcsokkal, ha eddig vigyáztak rá!
Enyémben "kicsit" több van és még nem nyúltam a csúcsokhoz! (szerelő sem)
Fogyasztásom még mindig JÓ!!! eplus2 (Angel hallod!!! wave)
2008-as tavaszi (nyári) nagytalin én nyertem a 2.0 TDCi kategóriát gyorsulásban.

Szia, irtam priviben...megkaptad?
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:28:24 »

Köszönöm a véleményeket, azért akinek még kikívánkozik bármi...hallgatom  Wink

Véletlen nem jár egy profi mondeos kedden veszprém felé? angel vigyor3


Szia Balázs!

Elmennék, de kedden reggel Sopronkövesden kezdek, utána Győr, Pest, Dunaújváros és aztán Veszprém valamikor késő délután.
Stealt, Zsoel, Bazsa, Bazsa még sem smile Reff100,  tanácsait kérdezd nyugodtan, mert Ők hajtanak vagy hajtottak 2.2-t.
A veszprémi fordba nyugodtan ballagj be az alvázszámmal és kérd le az adatait az autónak!!!
A kormányon lévő fémes műanyagot érdemes megnézni, az ablakokban is vannak évszámok és azokat is érdemes végig nézni, hogy egyeznek-e, járó motornál a kuplungot benyomni és felengedni és közben hallgatni, hogy csattan(kattan)-e a motor. Ajtók alját rohadás miatt megnézni, próbakörnél nyugodtan padlógázas gyorsítás, hogy lenem tilt a csúcs miatt(állítólag ilyenkor elmegy a kocsi ereje vagy leáll a motor és kivillan egy hópihe a műszerfal bal sarkában......

De, ha nem kedden akarod megvenni, akkor lehet, hogy eltudok menni segíteni.

Üdv: Zoli
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:29:24 »

Szia, irtam priviben...megkaptad?
Meg Wink
Elöbbi hozzászólásomban válaszoltam is rá nyíltan, hátha a nagyok tudnak valamit még hozzá fűzni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:33:48 »

Elemcserénél nem sokat fog elárulni még a réteg vastagságmérő sem  Undecided

az nemis érdekel sokmindenkit , nem az a lényeg.......azok fogyóeszközök....
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:38:47 »

Meg Wink
Elöbbi hozzászólásomban válaszoltam is rá nyíltan, hátha a nagyok tudnak valamit még hozzá fűzni.

Köszönöm a gyors választ!
Egyébként az autobrandot ismered? ott a verda, állítólag a tulaja volt valamikor a kezdetekben a veszprémi ford-forrásnál valami főnök. Korrektnek tünt, de hát ugye mégiscsak kereskedő Wink Szervízkönyvet megnéztem az áll bent, 1 forgalomba helyezésként ami a forgalmiba. 2004.10 hó... megkérdeztem hogy lehet KFY a rendszáma 2004.10 hóban, azt mondta simán lehetett, nem volt átrendszámozva. Ha nem bírom ki és megveszem, remélem összefutunk valamikor Wink
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:39:43 »


Ebben az autóban a kézifék mellett egy pohártartót látok. Nekem ott egy semmire sem jó dobozka szerűség van. Úgy néz ki, mint egy szemüvegtartó, de nem lehet kinyitni. (csak tudnám ki és miért tervezte oda) Arra már rájöttem, hogy a helyén egy lyuk van, de lehet utólag ilyen krómozott pohártartót betenni oda?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:41:37 »

Köszönöm a gyors választ!
Egyébként az autobrandot ismered? ott a verda, állítólag a tulaja volt valamikor a kezdetekben a veszprémi ford-forrásnál valami főnök. Korrektnek tünt, de hát ugye mégiscsak kereskedő Wink Szervízkönyvet megnéztem az áll bent, 1 forgalomba helyezésként ami a forgalmiba. 2004.10 hó... megkérdeztem hogy lehet KFY a rendszáma 2004.10 hóban, azt mondta simán lehetett, nem volt átrendszámozva. Ha nem bírom ki és megveszem, remélem összefutunk valamikor Wink
2004-ben K-s rendszám? 2005-ben még csak a J-nél tartottak. Szerintem csak akkor lehetett, ha megvették a rendszámot.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:54:18 »

Köszönöm a gyors választ!
Egyébként az autobrandot ismered? ott a verda, állítólag a tulaja volt valamikor a kezdetekben a veszprémi ford-forrásnál valami főnök. Korrektnek tünt, de hát ugye mégiscsak kereskedő Wink Szervízkönyvet megnéztem az áll bent, 1 forgalomba helyezésként ami a forgalmiba. 2004.10 hó... megkérdeztem hogy lehet KFY a rendszáma 2004.10 hóban, azt mondta simán lehetett, nem volt átrendszámozva. Ha nem bírom ki és megveszem, remélem összefutunk valamikor Wink
Az enyémnek KCB és 2006-ban lett forgalomba helyezve. (No-ból jött)
2004-ben még régi rendszám volt nem?!
Előbb az alvázszámot kérdezd le valamelyik ford szervízben!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:54:56 »

Szia!
Profi Mondeósunk nem jár, hanem egyenesen ott van...
Zoli79-et érd el valahogy, biztos segít(ene) Neked!
Üdv:  integet2
- U.i.:- márka-szervizes adatlekérdezést ne spórold meg az alváz-szám alapján. Nézd meg, hogy regisztrált olajcserénél mennyire szimmetrikus a ciklus.
Másrészt egy évben legalább 1x be kell hogy regisztrálja valamelyik Ford az Eu-ban. Csak így érvényes rá a 12 éves (karosszéria)garancia, ezt nem árt tudni!!!!

Azért azt hozzátenném a rohadáshoz, hogy vezetett szervizkönyv kell amit csak szakszervizben csinálnak természetesen, és 2003-tól a szervizkönyvben van olyan rovat/rész ami az időszakos átvizsgálásra utal és annak is bekell pecsételve lennie....és visszanézik a munkalapokat is állitólag, hogy nincs e játék...
Az enyémet 3-szor dobták vissza, 4.-dikre elfogadták mikor már ideges lettem és elbeszélgetést kértem.....de igy is szivóztak. (2.-dik tulaj vagyok)
Épp most csinálják a verdát, és nekem ez a lényeg....
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:56:00 »

2004-ben K-s rendszám? 2005-ben még csak a J-nél tartottak. Szerintem csak akkor lehetett, ha megvették a rendszámot.

Kersztapám OFF mercije J-s rendszámmal kezdte, majd egy szélvédőcsere után, a rajtalévő hologramos matrica miatt K-s rendszámot kapott. Akár ilyen oka is lehet a rendszámnak. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:56:57 »

2004-ben még régi rendszám volt nem?!
2004 május 1 után jöttek az új rendszámok az EU csatlakozás után. De 2005 végétől, 2006 elejétől van K.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2009.04.11 szombat, 21:58:07 »

Kersztapám OFF mercije J-s rendszámmal kezdte, majd egy szélvédőcsere után, a rajtalévő hologramos matrica miatt K-s rendszámot kapott. Akár ilyen oka is lehet a rendszámnak. wave
Elhiszem, de az már átrendszámozás. (mint pl, ha lelopják a rendszámodat, akkor is újat kapsz)
Itt meg azt mondták, nem volt átrendszámozva.
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2009.04.11 szombat, 22:05:10 »

Elhiszem, de az már átrendszámozás. (mint pl, ha lelopják a rendszámodat, akkor is újat kapsz)
Itt meg azt mondták, nem volt átrendszámozva.

Pontosabban azt mondta, hogy az autó egri szalonban volt teszt autó és elképzelhető, hogy a szalon rendszáma volt, ezt megvette az 1 igazi tulaj, ami későbbi időpont ekkor kapta a rendszámot. Szervízkönyve is ezzel a rendszámmal van kiállítva! Láttam. Na, már kezdek idegeskedni..... szomoru1
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2009.04.11 szombat, 22:08:08 »

az nemis érdekel sokmindenkit , nem az a lényeg.......azok fogyóeszközök....
Csak annak fog majd, aki megvesz egy lezúzott autót amin cserélték a javíthatatlan a karosszéria elemeket úgy, hogy a kasznit meg közbe húzatni kellett amitől lehet, hogy a büdös életbe nem fogják tudni beállítani a futóművet ott a festék vastagságmérő nem sokat ért.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2009.04.11 szombat, 22:08:14 »

Pontosabban azt mondta, hogy az autó egri szalonban volt teszt autó és elképzelhető, hogy a szalon rendszáma volt, ezt megvette az 1 igazi tulaj, ami későbbi időpont ekkor kapta a rendszámot. Szervízkönyve is ezzel a rendszámmal van kiállítva! Láttam. Na, már kezdek idegeskedni..... szomoru1
Inkább most idegeskedj!!!
Attól még simán lehet jó, ha akár 180ezer km van benne és No-ból jött.
Hogy vannak a műszakik?
Első alkalommal 4 vagy 3 évre és utána 2évente???
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2009.04.11 szombat, 22:08:17 »

Pontosabban azt mondta, hogy az autó egri szalonban volt teszt autó és elképzelhető, hogy a szalon rendszáma volt, ezt megvette az 1 igazi tulaj, ami későbbi időpont ekkor kapta a rendszámot. Szervízkönyve is ezzel a rendszámmal van kiállítva! Láttam. Na, már kezdek idegeskedni..... szomoru1
Akkor mégis volt rendszámcsere és a forgalomba helyezés nem a K-s rendszámmal történt, hanem a szalon rendszámával.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.