Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:55:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261785 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 09:09:00 »

Sziasztok!
Régebben itt írta valaki, hogy hogy kell kivillogtatni a hibákat. Nos, nekem (mkI 2.0, 1995.11.) azok a csatik nincsenek a motortér jobb oldalában, viszont hasonlókat találtam az utastéri elektromos fedél alatt. Azok azok?
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 09:14:00 »

Sziasztok!
Régebben itt írta valaki, hogy hogy kell kivillogtatni a hibákat. Nos, nekem (mkI 2.0, 1995.11.) azok a csatik nincsenek a motortér jobb oldalában, viszont hasonlókat találtam az utastéri elektromos fedél alatt. Azok azok?
üdv
Szia Rob!
Ha abból indulok ki, hogy az enyémben sincs kivilllogtatásra alkalmas csati (MkI 1.8, '95.11), neked se igen van. A mi évjáratunk már csak ilyen, sajna csak jó drágán szakműhelyben!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 13:38:00 »

Szia Rob!
Ha abból indulok ki, hogy az enyémben sincs kivilllogtatásra alkalmas csati (MkI 1.8, '95.11), neked se igen van. A mi évjáratunk már csak ilyen, sajna csak jó drágán szakműhelyben!!!
Szia Csabesz!
De akkor mi az a hárompólusú csati a bal lábamnál? Rá van húzva egy dugó, amely egy lila dróttal rövidre zár két pólust.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 13:42:00 »

Szia Csabesz!
De akkor mi az a hárompólusú csati a bal lábamnál? Rá van húzva egy dugó, amely egy lila dróttal rövidre zár két pólust.
wow... milyen színűek a "madzagok"???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 14:02:00 »

wow... milyen színűek a "madzagok"???
nem tudom, holnapra lehet megnézem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 15:12:00 »

Szia Csabesz!
De akkor mi az a hárompólusú csati a bal lábamnál? Rá van húzva egy dugó, amely egy lila dróttal rövidre zár két pólust.
ÖÖÖÖ, aztata Yorkot én nem ismerem!(Nagy Durranás I- ha vki nem tudná). Én is megnézem hátha nekem is van olyanom!!!
Ja és ha már filmről hadoválok itt, látam képeket az új Ford Fairlane-ről.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 15:28:00 »

Hi !
 
lehet, hogy ez nem ide illo kerdes, de szerintetek mennyiert lehet eladni egy MKI 94.12 1.6os mondit ? Van benne gyari legkondi, kozepso konyoklo, elol 2 elektrony ablax, riaszto, kozponti zar, ujabb fajta nem vesett fenyszorok, friss muszakival, jah es 5ajtos limusine kivitel. Megkimelt, szerintem szep allapotu, muszakilag rendben van, minden muxik rajta, varosban 8.5korul eszik stb.
Egy kereskedo 700k-ert akarta bevenni. Gondolom ennel tobbet er, nade mennyit ? Belul is nagyon szep allapotban van, es folyamatosan karban volt tartva, na nem a trailer karjaban Cool
165e km lakik benne.
Adok hozza meg eu. csomagot Cool))
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 15:36:00 »

Hi !
 
lehet, hogy ez nem ide illo kerdes, de szerintetek mennyiert lehet eladni egy MKI 94.12 1.6os mondit ? Van benne gyari legkondi, kozepso konyoklo, elol 2 elektrony ablax, riaszto, kozponti zar, ujabb fajta nem vesett fenyszorok, friss muszakival, jah es 5ajtos limusine kivitel. Megkimelt, szerintem szep allapotu, muszakilag rendben van, minden muxik rajta, varosban 8.5korul eszik stb.
Egy kereskedo 700k-ert akarta bevenni. Gondolom ennel tobbet er, nade mennyit ? Belul is nagyon szep allapotban van, es folyamatosan karban volt tartva, na nem a trailer karjaban Cool
165e km lakik benne.
Adok hozza meg eu. csomagot Cool))
 
bye
zacci
Én 800-ért vettem az enyémet: kombi 1,8i, '94/12 gyártás, '95 üzembehelyezés, klíma, 4el.ablak, elektromos tükör, ködlámpák elől-hátul, "könyöklő", központi zár, elektromos ülésmagasság... 185ekm... ezek alapján kalkulálhatsz, de ha nem magánszemélynek akarod eladni, akkor szerintem 750-nél nem nagyon kapsz érte többet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 17:05:00 »

Hi !
 
Greg,
 
thx!
 
Hat ha lehet akkor nem szivesen adnam be kereskedonek, mert akkor tuti, hogy bukok rajta 50-100e-ret. Inkabb megproszalom eladni maganszemelynek 800-850 korul. 800-ert rogton el is lehet vinni Cool Koo a piiz az uj verdara Cool)
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2005.04.25 hétfő, 22:18:00 »

Zacci!
 
Ha a kereskedő 700ért bevette volna, az sztem nem olyan rossz ár. Tekintve, hogy pl. a hasznaltauto.hu-n 3-400 ilyen autó mozog. Ha kell a pénz és gyorsan el akarod adni, sztem ne habozz, mert ugyan 750-800-850 körül is elmehet (feltételes mód), de azt bizony ki kell várni (1-2 hónap is akár). Nézd meg az árakat a neten. Sztem ha nyócharmintért meghirdeted, 780ért elmegy, ez az átlagos üzlet. Az egyhatos motor jó kicsi, sokaknak viszont alulmotorizált. Viszont a fórum aktív tagja vagy, ez törődést jelent Smiley
 
Sok sikert! Bye
 
(ha magánba megírod mit szeretnél helyette, talán segíthetek)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2005.04.27 szerda, 20:23:00 »

Sziasztok
Kinek van tippje, honnan lehetne beszerezni 1 égőt, ami a fényszórókapcsoló belsejében van, bekapcsoláskor a kapcsolót világítja meg. Eredetileg 1,2W, de kiégett, a boltban mindenhol 2W-at akarnak rámsózni. Azzal viszont sikerült a belső zöld búrát megolvasztanom, mert nagyon melegszik. Próbáltam már töröttből, de az is ki volt égve...
És keresek 1 alsó burkoló lemezt a motortér alá, amelyik a lökhárítótól indul.
Tud valaki segíteni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2005.04.27 szerda, 21:24:00 »

Voltam itt a helyi becsületsüllyesztőben Smiley oszt a tulajnak is mondeoja! van. Mondtam neki jó kis klub -ot meg forumot. Internetje nincsen meg számítógépe se. Na sebaj megkérdezem helyetti mi a stájszing. MKI 1.6 no klíma.  
- indításnál fulladozik, majd felpörög 1500 környékére utána normalizálódik a helyzet.
-gázadásra hidegen fulladozik
- melegen gyorsításnál rángat meg torpan.
gyertya kanócok újak, gyertyák újak NGK, állítólag kiolvasták a hibakódot, de nem mond semmi hibát EEC?
170K van a gépbe, lehet érett 1 légtömegmérő csere? esetleg lambda szonda? ezeket kéne hibakódnak hoznia.
5leteket várom mit kéne próbálni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2005.04.27 szerda, 21:26:00 »

Sziasztok
Kinek van tippje, honnan lehetne beszerezni 1 égőt, ami a fényszórókapcsoló belsejében van, bekapcsoláskor a kapcsolót világítja meg. Eredetileg 1,2W, de kiégett, a boltban mindenhol 2W-at akarnak rámsózni. Azzal viszont sikerült a belső zöld búrát megolvasztanom, mert nagyon melegszik. Próbáltam már töröttből, de az is ki volt égve...
És keresek 1 alsó burkoló lemezt a motortér alá, amelyik a lökhárítótól indul.
Tud valaki segíteni
Vasútmodellező boltot próbáltad? kis vasútba biztos kell ilyen búzaszem izzó, vagy 12V os led esetleg ellenállással is elférne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2005.04.27 szerda, 21:33:00 »

Sziasztok
Kinek van tippje, honnan lehetne beszerezni 1 égőt, ami a fényszórókapcsoló belsejében van, bekapcsoláskor a kapcsolót világítja meg. Eredetileg 1,2W, de kiégett, a boltban mindenhol 2W-at akarnak rámsózni. Azzal viszont sikerült a belső zöld búrát megolvasztanom, mert nagyon melegszik. Próbáltam már töröttből, de az is ki volt égve...
És keresek 1 alsó burkoló lemezt a motortér alá, amelyik a lökhárítótól indul.
Tud valaki segíteni
Keresd a Homasítában, a neten is megtalálod.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2005.04.27 szerda, 22:34:00 »

Sziasztok
Kinek van tippje, honnan lehetne beszerezni 1 égőt, ami a fényszórókapcsoló belsejében van, bekapcsoláskor a kapcsolót világítja meg. Eredetileg 1,2W, de kiégett, a boltban mindenhol 2W-at akarnak rámsózni. Azzal viszont sikerült a belső zöld búrát megolvasztanom, mert nagyon melegszik. Próbáltam már töröttből, de az is ki volt égve...
És keresek 1 alsó burkoló lemezt a motortér alá, amelyik a lökhárítótól indul.
Tud valaki segíteni
Én a nagyautóra szavaznék
Nekem kulcsba adtak ízzót, ha nincs nekik mehozzák
És ott a mondisoknak kedvezmény van:))))))
06-1-242-35-70
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2005.04.27 szerda, 22:38:00 »

Voltam itt a helyi becsületsüllyesztőben Smiley oszt a tulajnak is mondeoja! van. Mondtam neki jó kis klub -ot meg forumot. Internetje nincsen meg számítógépe se. Na sebaj megkérdezem helyetti mi a stájszing. MKI 1.6 no klíma.  
- indításnál fulladozik, majd felpörög 1500 környékére utána normalizálódik a helyzet.
-gázadásra hidegen fulladozik
- melegen gyorsításnál rángat meg torpan.
gyertya kanócok újak, gyertyák újak NGK, állítólag kiolvasták a hibakódot, de nem mond semmi hibát EEC?
170K van a gépbe, lehet érett 1 légtömegmérő csere? esetleg lambda szonda? ezeket kéne hibakódnak hoznia.
5leteket várom mit kéne próbálni
Nezz korbe itt itt es itt.
 
Gyertyakbol csak Motorcraft, szokasos MAF tisztitas, szivooldalt rendesen atnezni, tisztitani (ND oldalan van rola boven anyag), hibakodkiolvasas van a MondeoWiki-n. Hajra:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2005.04.27 szerda, 23:21:00 »

Nezz korbe itt itt es itt.
 
Gyertyakbol csak Motorcraft, szokasos MAF tisztitas, szivooldalt rendesen atnezni, tisztitani (ND oldalan van rola boven anyag), hibakodkiolvasas van a MondeoWiki-n. Hajra:)
Kööszi azok már ki vannak nyomtatva át lesznek nézve a dolgok hétvégén. MAF tisztításhoz mit ajánlotok? féktisztító túl erős vagy mehet rája?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 00:06:00 »

Kööszi azok már ki vannak nyomtatva át lesznek nézve a dolgok hétvégén. MAF tisztításhoz mit ajánlotok? féktisztító túl erős vagy mehet rája?
Fusim Misi,
 
az STP Carb Cleaner a legjobb! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 08:42:00 »

Kööszi azok már ki vannak nyomtatva át lesznek nézve a dolgok hétvégén. MAF tisztításhoz mit ajánlotok? féktisztító túl erős vagy mehet rája?
de nem kell feltétlenül lyukas 20-as torx kulcs, a vastag csövet a légszűrődobozról lehúzva szintén hozzáférhetővé válik
sztem még finom ecsettel sem szabad illetni a kis szálakat, jól lefújtam, a trutyis lötty meg lecsepegett, meg sűrített levegővel (a szájammal) lefújtam.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 09:19:00 »

Kööszi azok már ki vannak nyomtatva át lesznek nézve a dolgok hétvégén. MAF tisztításhoz mit ajánlotok? féktisztító túl erős vagy mehet rája?
egyébként megfelleő féktisztító spray is jó.
Próbáld ki a kezeden. Az a spry jó, amit ha ráfújsz a kezedre, akkor nagyon gyorsan elpárolog és nem hagy semmit maga után. Nem minden féktisztító spray ilyen, de nem egy nagy beruházás a kerburátortisztító spray sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 09:45:00 »

Voltam itt a helyi becsületsüllyesztőben Smiley oszt a tulajnak is mondeoja! van. Mondtam neki jó kis klub -ot meg forumot. Internetje nincsen meg számítógépe se. Na sebaj megkérdezem helyetti mi a stájszing. MKI 1.6 no klíma.  
- indításnál fulladozik, majd felpörög 1500 környékére utána normalizálódik a helyzet.
-gázadásra hidegen fulladozik
- melegen gyorsításnál rángat meg torpan.
gyertya kanócok újak, gyertyák újak NGK, állítólag kiolvasták a hibakódot, de nem mond semmi hibát EEC?
170K van a gépbe, lehet érett 1 légtömegmérő csere? esetleg lambda szonda? ezeket kéne hibakódnak hoznia.
5leteket várom mit kéne próbálni
Az NGK gyertya kuka, akármennyibe is került és akármennyire is fájó :-( ahogy lukit is, meg itt mindenki evidenciában tartja: ha gyertya CSAK, KIZÁRÓLAG Motorcraft!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 09:46:00 »

Az NGK gyertya kuka, akármennyibe is került és akármennyire is fájó :-( ahogy lukit is, meg itt mindenki evidenciában tartja: ha gyertya CSAK, KIZÁRÓLAG Motorcraft!
Ja, az én Beru platina szettem 2 km után a polcon pihen :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 10:41:00 »

Ezt a gyertyás dolgot én becumiztam Beru val, rámdumálták azt 1 hét után kukáztam Motorcraftokat megpiceráltam és azokkal jártam amíg nem vettem újakat. 40000km -et is el lehet menni vele vígan.  
Ha már felmerült a gyertya kérdés, legutobb vettem új fajta Motorcraftokat, a középső elektróda ki van hegyezve és a hézag gyárilag 0,95-1 kötött van belőve. Ivanicsnál megesküdtek, hogy ilyen lesz ezután és tegyem be nyugodtan, működik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 15:19:00 »

ÖÖÖÖ, aztata Yorkot én nem ismerem!(Nagy Durranás I- ha vki nem tudná). Én is megnézem hátha nekem is van olyanom!!!
Ja és ha már filmről hadoválok itt, látam képeket az új Ford Fairlane-ről.
Sziasztok!
meg van még az eladó Mondeo?
Nagyon érdekelne megvenném:-)
sokat olvastam a neten mondeokról és megtetszett.
emailen tudsz válaszolni. tralala@dpg.hu
üdv Lala
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2005.04.28 csütörtök, 17:45:00 »

Sziasztok!
meg van még az eladó Mondeo?
Nagyon érdekelne megvenném:-)
sokat olvastam a neten mondeokról és megtetszett.
emailen tudsz válaszolni. tralala@dpg.hu
üdv Lala
Szia Rlala!
Milyet akarsz venni? MK I -II -III?
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2005.04.29 péntek, 07:31:00 »

Sziasztok!
meg van még az eladó Mondeo?
Nagyon érdekelne megvenném:-)
sokat olvastam a neten mondeokról és megtetszett.
emailen tudsz válaszolni. tralala@dpg.hu
üdv Lala
Szia Lala!
Nem egészen értem! Nem hiszem, hogy én eladó Mondit emlegettem volna. Nekem egy egy van, de az nem eldó.
Ha csak nem akarsz érte adni 1 az 1ben MkIII Titánt:-))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2005.04.29 péntek, 07:37:00 »

Sziasztok!
Én a vatera.hu-n láttam eladó Mondeót. Igaz ott licitálni kell. Most tartanak 660 eFt körül. Üdv: Sándor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2005.04.29 péntek, 09:38:00 »

Sziasztok!
Én a vatera.hu-n láttam eladó Mondeót. Igaz ott licitálni kell. Most tartanak 660 eFt körül. Üdv: Sándor
+ még meg sem lehet igazán nézni, hehet, hogy csak egy oldala van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 19:26:00 »

Üdv!
 
A hétvégén eszközöltem egy MAF tisztítást, ami november óta tuti nem történt meg (hogy előtte mi volt nem tudom, de gyanítom, hogy semmi).Szóval érdekesnek találtam, hogy ránézésre egy fia kosz nem volt rajta, világosszürke színű volt, fémtisztának tűnt. Azért a biztonság kedvéért ráfújtam egy kis lötyit. A motorban utána -talán az eredetileg is jó állapot miatt- nem sok változást érzékeltem. Na csak azért mesélem, mert sokat olvatam eddig a MAF központi szerepéről és hogy milyen koszos tud lenni, megy egyebek, ehhez képest nekem gyári állapotú volt Smiley Remélem ez azt jelenti, hogy kiváló állapotú a gép, mindíg tiszta levegőt kap, mert gondos gazdája van Smiley)
 
Bye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 20:01:00 »

Üdv!
 
A hétvégén eszközöltem egy MAF tisztítást, ami november óta tuti nem történt meg (hogy előtte mi volt nem tudom, de gyanítom, hogy semmi).Szóval érdekesnek találtam, hogy ránézésre egy fia kosz nem volt rajta, világosszürke színű volt, fémtisztának tűnt. Azért a biztonság kedvéért ráfújtam egy kis lötyit. A motorban utána -talán az eredetileg is jó állapot miatt- nem sok változást érzékeltem. Na csak azért mesélem, mert sokat olvatam eddig a MAF központi szerepéről és hogy milyen koszos tud lenni, megy egyebek, ehhez képest nekem gyári állapotú volt Smiley Remélem ez azt jelenti, hogy kiváló állapotú a gép, mindíg tiszta levegőt kap, mert gondos gazdája van Smiley)
 
Bye
vagy azt, hogy sokat ment melegen, jó nagy fordulatszámmal, és volt ideje leizzani a MAFról a trutyinak:) De lehet, hogy másért... Enyém sem koszolódott el röpke 30.000 km alatt a legutóbbi takarítás óta úgy, hogy bármit is látni lehetett volna rajta... Meg anyáméké is teljesen tiszta volt, pedig szerintem még életében nem volt kipucolva. Szóval nem törvényszerű, hogy dzsuvás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 20:23:00 »

vagy azt, hogy sokat ment melegen, jó nagy fordulatszámmal, és volt ideje leizzani a MAFról a trutyinak:) De lehet, hogy másért... Enyém sem koszolódott el röpke 30.000 km alatt a legutóbbi takarítás óta úgy, hogy bármit is látni lehetett volna rajta... Meg anyáméké is teljesen tiszta volt, pedig szerintem még életében nem volt kipucolva. Szóval nem törvényszerű, hogy dzsuvás...
Én amikor megvettem az autómat, akkor kipucoltam. Olyan koszos volt hogy a szállakon, ilyen fekete szösz szerü anyag volt. Amikor visszaraktam a mototr ugy "meglepödött", hogy alig akart menni, kellett neki 1 programozás hogy magáhoztérjen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 08:06:00 »

Sziasztok! Vasárnap délelőtt nagytakarítást tartottam: gyújtókábelek le, WD-40 mindkét végére, pillangószelep tisztítás szétszedés nélkül.
Nem mertem a pillangószelep két kis csavarját kiszedni, mert féltem, hogy a kis csavarok belepottyannak a "lyukba". Jól telenyomtam a carbcleaner-rel a mély aknát, meg a kis csövecskével a pillangószeleptányér feletti oldalsó beszívónyílásba is.
Eddig 3500 rpm-nél elkezdett rángatni a kocsi, most mintha megint új lenne a kocsi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:12:00 »

Voltam itt a helyi becsületsüllyesztőben Smiley oszt a tulajnak is mondeoja! van. Mondtam neki jó kis klub -ot meg forumot. Internetje nincsen meg számítógépe se. Na sebaj megkérdezem helyetti mi a stájszing. MKI 1.6 no klíma.  
- indításnál fulladozik, majd felpörög 1500 környékére utána normalizálódik a helyzet.
-gázadásra hidegen fulladozik
- melegen gyorsításnál rángat meg torpan.
gyertya kanócok újak, gyertyák újak NGK, állítólag kiolvasták a hibakódot, de nem mond semmi hibát EEC?
170K van a gépbe, lehet érett 1 légtömegmérő csere? esetleg lambda szonda? ezeket kéne hibakódnak hoznia.
5leteket várom mit kéne próbálni
Két hete találkoztam egy ilyen autóval! Ezt végig csináltam rajta+egy compreset, és azóta is megy mint a nyíl!;-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:27:00 »

Két hete találkoztam egy ilyen autóval! Ezt végig csináltam rajta+egy compreset, és azóta is megy mint a nyíl!;-)))
Szia Joe! Ez a rezonátorcső-eltávolítás érdekelne. Nem egészen értem az ND oldalán található cikkedben a legalsó képet, amin be van karikázva valamilyen doboz. Mi az? A szívóoldal szerintem teljesen elbaltázott konstrukció, tele van rosszul illeszkedő kapcsolatokkal, ahol falslevegőt tud szívni, rögtön a légszűrődoboz után a csatosbambi megoldás. A pimpampószelepen ülő doboz sem valami jóltömítetten ül. Következmények: koszos levegő szívása és a MAF megkerülése.
üd
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:42:00 »

Szia Joe! Ez a rezonátorcső-eltávolítás érdekelne. Nem egészen értem az ND oldalán található cikkedben a legalsó képet, amin be van karikázva valamilyen doboz. Mi az? A szívóoldal szerintem teljesen elbaltázott konstrukció, tele van rosszul illeszkedő kapcsolatokkal, ahol falslevegőt tud szívni, rögtön a légszűrődoboz után a csatosbambi megoldás. A pimpampószelepen ülő doboz sem valami jóltömítetten ül. Következmények: koszos levegő szívása és a MAF megkerülése.
üd
+kérdés: a fojtószelep dobozából milyen vezeték (érzékelő) jön ki?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:46:00 »

+kérdés: a fojtószelep dobozából milyen vezeték (érzékelő) jön ki?
folytószelepállás jeladó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:47:00 »

vagyis fojtó ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:53:00 »

nem biztos, h. jól kérdeztem: a fojtószelep oldalából jön ki az amit ti mondtatok, de ez a fekete műanyagdobozból jön ki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 12:18:00 »

nem biztos, h. jól kérdeztem: a fojtószelep oldalából jön ki az amit ti mondtatok, de ez a fekete műanyagdobozból jön ki
Itt gondolsz valamelyikre?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 12:58:00 »

nemnem, ha a fojtószelepről leemelem a műnyagdobozt, a dobozból lóg ki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 13:07:00 »

Érdekelne egy ilyen direktcső szett, a pillangószeleptől a direktszürömig. Láttam már ilyen csövet kékben, pirosban, végülis a szine mindegy, csak müködjön.
Ha jól érzem, akkor ennek egy kritikus pontya van, mégpedig a MAF beiktatása. Feltételezem van benne hely, bár még közelröl egy ilyen tuning-csövet sem vizsgáltam.
Hol lehet ilyet beszerezni? Mennyi kb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 13:12:00 »

Érdekelne egy ilyen direktcső szett, a pillangószeleptől a direktszürömig. Láttam már ilyen csövet kékben, pirosban, végülis a szine mindegy, csak müködjön.
Ha jól érzem, akkor ennek egy kritikus pontya van, mégpedig a MAF beiktatása. Feltételezem van benne hely, bár még közelröl egy ilyen tuning-csövet sem vizsgáltam.
Hol lehet ilyet beszerezni? Mennyi kb?
a léghőmérőt is (a redőzött gumihurka közepén) be kell iktatni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 13:14:00 »

a léghőmérőt is (a redőzött gumihurka közepén) be kell iktatni
Ja, télleg. Szóval van ilyen készen? Hol kapható? Egyáltalán hogy hivják ezt az... izét? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 13:18:00 »

A tömítetlenségből bekövetkező falslevegő-beszívás miatt a MAF-szenzor a beszívott levegőnek jó ha 1/10-ét érzékeli, vagy még annyit sem. Ekkor viszont hiába fordítunk nagy gondot a tisztítására, ha a levegő 90-95%-a nem is ott jut be a motorba. Szegény fed.komp azt hiszi, hogy nincs levegő, ezért a benzint is elveszi, azaz ugyanaz a hiba jön be, mint nagyon koszos MAF-nál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 13:52:00 »

A tömítetlenségből bekövetkező falslevegő-beszívás miatt a MAF-szenzor a beszívott levegőnek jó ha 1/10-ét érzékeli, vagy még annyit sem. Ekkor viszont hiába fordítunk nagy gondot a tisztítására, ha a levegő 90-95%-a nem is ott jut be a motorba. Szegény fed.komp azt hiszi, hogy nincs levegő, ezért a benzint is elveszi, azaz ugyanaz a hiba jön be, mint nagyon koszos MAF-nál.
Ezt most nekem irtad a csőre? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 19:48:00 »

A tömítetlenségből bekövetkező falslevegő-beszívás miatt a MAF-szenzor a beszívott levegőnek jó ha 1/10-ét érzékeli, vagy még annyit sem. Ekkor viszont hiába fordítunk nagy gondot a tisztítására, ha a levegő 90-95%-a nem is ott jut be a motorba. Szegény fed.komp azt hiszi, hogy nincs levegő, ezért a benzint is elveszi, azaz ugyanaz a hiba jön be, mint nagyon koszos MAF-nál.
Nem tudom, hogy ha az ember alaposan meghúzza a bilincseket, megnézi az illesztéseket, akkor is maradnak-e rések a fals levegőnek. Én úgy gondolom nem! Végülis a csövek gumiból vannak, ami kb. 2cm-en fekszik fel a pillangószelep feletti doboz szájára, valamint a légszűrőházra. A MAF fém csőszakasza pedig gumitömítéssel ellátott mindkét végén! Tehát gondos összeszerelésnél nem szívhat falsot!  
 
A rezonátorcső helyére a cső engem is érdekelne (direktszűrő nélkül).
Imhoteph, Te hol láttál ilyet?
 
Bye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 19:50:00 »

Még egy kérdés!
 
Az EGR szelepet hol találom? Hol tudom ledugózni és mi ennek a módja?  
 
Köszi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 20:23:00 »

HI !
 
Es merre van a legcombi kondenzviz lefolyoja jah ? Cool
Mar szereztem ilyen hosszukas csovet, vegen ilyen spricnivel, ami majd jol szanaszejjelszorja a habot a jaratokban. Meg a fule is habos lesz Cool Mar csak spray kene, de eddig meg sehol nem lattam 8( kb. mennyibe kerul ? Es hol lehet kapni ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 20:27:00 »

Jah, es ugy hallottam, hogy a polenszurot ki kell venni es oda nyomatni a habot. Nade ott a ventillator lakik ! Nem tojashabot szeretnek turmixolni, hanem legkondi bacikat irtani ! Most akkor tenyleg fujjam majd a pollenszuro iranyabol ? szegeny mondi...
Jah, es lehet olyan spary-t venni, amivel ilyen szep szines buborekokat lehet fujjatni a szellozobol ? Mig tisztul, addig nezznenk a buborek musort Cool)) Kellemest a hasznossal !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 20:28:00 »

Az EGR egy 2.0L-esben kerestetik!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.