Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263144 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16650 Dátum: 2012.10.16 kedd, 18:40:34 »

Mert trágya első kerekes! Az autó hátul hajt!  eplus2
Ez igaz! eljen Bár hátsókerékhajtásnál is előfordul ez, főleg, ha a lengéscsillapító gyengécske.
Naplózva
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #16651 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:32:21 »

Sziasztok!olyan problémám van h az autóm motorja hidegen fuldoklik gázadásnál.ha eléri az üzemi hőmérsékletet,akkor a jelenség többnyire megszűnik.másik h az alapjáratom sokszor önállósítja magát.néha mikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza teljesen a fordulat,csak pár másodperc elteltével.de volt már példa h pl piros lámpánál hol felpörög egy pillanatra,hol lsik a fordulat.mi lehet a baj?válaszotokat előre is köszönöm.mk1 2.5 v6


Azt mondták nekem h hőgomba probléma.valóban okozhatja ezt a hibát?nem szeretném potyára megvenni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16652 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:44:54 »

Mert trágya első kerekes! Az autó hátul hajt!  eplus2

Aham, főleg télen... Roll Eyes  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16653 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:41:30 »

Aham, főleg télen... Roll Eyes  vigyor3
Másképpen nem lehet jókat csapatni. Wink
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16654 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:21:00 »

Mért van az, hogy ha kapar az autó aszfalton, akkor be"rángat" az autó eleje? Elkezd pattogni a kaparó gumi...
mert nem tanultál meg elsőkerekessel szép II-et húzni...vegyél véhatot.A rekordom 3-4-es őrtorony közötti szakasz...(kb.30 méter) Igaz,fogyasztásban a kompjúter szerint olyan 18 km-t mentem....
Naplózva
csaba 81
Vendég
« Új hozzászólás #16655 Dátum: 2012.10.17 szerda, 07:38:22 »

hello,egyet értek a tanáccsak,valami levegő probléma lehet,
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16656 Dátum: 2012.10.17 szerda, 07:39:30 »

Mért van az, hogy ha kapar az autó aszfalton, akkor be"rángat" az autó eleje? Elkezd pattogni a kaparó gumi...

Lengéscsillapító. Lassacskán csereérett lesz.

Féktávod is nőhet rossz úton.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16657 Dátum: 2012.10.17 szerda, 07:42:48 »

Azt mondták nekem h hőgomba probléma.valóban okozhatja ezt a hibát?nem szeretném potyára megvenni.

Nézesd meg a vákuumrendszert. A második torkok nyitása nálad még vákuum vezérelt, ha kiakadt a vákuumdobnál a rudazata, akkor lehet folyton nyitva mind a 12 torok, amitől túl sok levegőt kap és rángat erősebb gázadásra hideg motoron. Tudom, hogy logikátlannak hangzik, de nálam anno ez volt a probléma, cseréltem egy törött vákuumcsövet és megjavult.

A pillangóház alatt van a vákuumdob és a rudazat is. Ellenőrizd le, mielőtt hőgombát cserélnél.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16658 Dátum: 2012.10.17 szerda, 08:52:07 »

Másképpen nem lehet jókat csapatni. Wink

Kombi TD-vel 30-45 fokban 50-100 méteren csúsztatni a fenekét is jó poén Grin (csak a parkoló autókra kell figyelni, meg hát tudni kell finoman korrigálni Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16659 Dátum: 2012.10.17 szerda, 08:54:46 »

mert nem tanultál meg elsőkerekessel szép II-et húzni...vegyél véhatot.A rekordom 3-4-es őrtorony közötti szakasz...(kb.30 méter) Igaz,fogyasztásban a kompjúter szerint olyan 18 km-t mentem....

 nyes

vegyél vényolcat, ott még többet is kaparhatsz, igaz elfogyaszt kb. 20 lityó benyát, egy burnout-on... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16660 Dátum: 2012.10.17 szerda, 09:09:20 »

nyes

vegyél vényolcat, ott még többet is kaparhatsz, igaz elfogyaszt kb. 20 lityó benyát, egy burnout-on... Cheesy
vennék,de most is bútort kellett cserélni...az asszony nem tudja értékelni a vényolcasokat...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16661 Dátum: 2012.10.17 szerda, 09:10:33 »

vennék,de most is bútort kellett cserélni...az asszony nem tudja értékelni a vényolcasokat...
a v6-ot se  eplus2
Naplózva
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #16662 Dátum: 2012.10.17 szerda, 09:27:40 »

Nézesd meg a vákuumrendszert. A második torkok nyitása nálad még vákuum vezérelt, ha kiakadt a vákuumdobnál a rudazata, akkor lehet folyton nyitva mind a 12 torok, amitől túl sok levegőt kap és rángat erősebb gázadásra hideg motoron. Tudom, hogy logikátlannak hangzik, de nálam anno ez volt a probléma, cseréltem egy törött vákuumcsövet és megjavult.

A pillangóház alatt van a vákuumdob és a rudazat is. Ellenőrizd le, mielőtt hőgombát cserélnél.

Köszönöm a válaszod!pillamgóház???atyám ilyet hol találok a kocsiban?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16663 Dátum: 2012.10.17 szerda, 09:45:04 »

Kombi TD-vel 30-45 fokban 50-100 méteren csúsztatni a fenekét is jó poén Grin (csak a parkoló autókra kell figyelni, meg hát tudni kell finoman korrigálni Smiley )

Én annyira viccesnek találom mikor télen a wannabe street rácserek első kerekes autókkal próbálnak szépeket csúszni és mindig az a vége hogy berántják a kézit és forognak mint majomf@szán a stanecli. Egy FWD soha nem fog felérni egy RWD-vel, az AWD meg túl nehézzé teszi a kocsikat. Én hátsó kerekes autót szerettem volna, de a BMW az túl mainstream, ős kövületet nem akartam, sem szocialista autót, a Japán hátsókerekeseknek meg olyan ára van Magyarországon..  szomoru1 Ezért inkább lenyugodtam egy kicsit és Mondizok.  Wink
Egyedül egy gumtape deathmatchben van előnye az első kerekesnek, de Magyarországon nem nagyon rendeznek ilyet a fiatalok mert besz@riak.  eplus2
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #16664 Dátum: 2012.10.17 szerda, 11:42:41 »

valahol fals levegot sziv, ellenorizd a vakum csoveket, foled a hirhedt T elemet es kornyeket.

Mennyi méter vakum csövet kell átnézni? Honnan lehetne beszerezni specifikusan az 1.6-os zetec motorhoz?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16665 Dátum: 2012.10.17 szerda, 12:11:11 »

Én annyira viccesnek találom mikor télen a wannabe street rácserek első kerekes autókkal próbálnak szépeket csúszni és mindig az a vége hogy berántják a kézit és forognak mint majomf@szán a stanecli. Egy FWD soha nem fog felérni egy RWD-vel, az AWD meg túl nehézzé teszi a kocsikat. Én hátsó kerekes autót szerettem volna, de a BMW az túl mainstream, ős kövületet nem akartam, sem szocialista autót, a Japán hátsókerekeseknek meg olyan ára van Magyarországon..  szomoru1 Ezért inkább lenyugodtam egy kicsit és Mondizok.  Wink
Egyedül egy gumtape deathmatchben van előnye az első kerekesnek, de Magyarországon nem nagyon rendeznek ilyet a fiatalok mert besz@riak.  eplus2

 eljen
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16666 Dátum: 2012.10.17 szerda, 12:36:19 »

Én annyira viccesnek találom mikor télen a wannabe street rácserek első kerekes autókkal próbálnak szépeket csúszni és mindig az a vége hogy berántják a kézit és forognak mint majomf@szán a stanecli. Egy FWD soha nem fog felérni egy RWD-vel, az AWD meg túl nehézzé teszi a kocsikat. Én hátsó kerekes autót szerettem volna, de a BMW az túl mainstream, ős kövületet nem akartam, sem szocialista autót, a Japán hátsókerekeseknek meg olyan ára van Magyarországon..  szomoru1 Ezért inkább lenyugodtam egy kicsit és Mondizok.  Wink
Egyedül egy gumtape deathmatchben van előnye az első kerekesnek, de Magyarországon nem nagyon rendeznek ilyet a fiatalok mert besz@riak.  eplus2

Nos, ugye ezt nem nekem szántad?  eplus2 (csak azért, mert nem nagyképűségből, de hóban bizony kézifékkel veszem a kanyarok 40%-át... városban... persze pördültem már meg én is sokszor, de tanuláshoz az is kell... de persze első a biztonság. Wink)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16667 Dátum: 2012.10.17 szerda, 12:40:43 »

Én annyira viccesnek találom mikor télen a wannabe street rácserek első kerekes autókkal próbálnak szépeket csúszni
ezért van rajta hátramenet ...  nyes

forognak mint majomf@szán a stanecli.
hol tettél szert ilyen ismeretekre?  hehe
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16668 Dátum: 2012.10.17 szerda, 13:44:01 »

Nos, ugye ezt nem nekem szántad?  eplus2 (csak azért, mert nem nagyképűségből, de hóban bizony kézifékkel veszem a kanyarok 40%-át... városban... persze pördültem már meg én is sokszor, de tanuláshoz az is kell... de persze első a biztonság. Wink)

Nem neked szántam, csak úgy általában.  Wink Én is csúszkálgattam annak idején az Astrával is Meg a Mondival is nem erre való. Barátom rally Ladájval viszont volt szerencsém nem egyszer csapatni, ég és föld úgy mondom, ahhoz nem kell kézifék a súlypont áthelyezéshez.  nyes

Mikor azt látom hogy rácsing swiftel, eg6-al rajoskodnak és azt mondják hogy milyet drifteltem vele.. hát én csak nevetek magamba hogy ezt te driftnek hívod? Nem vagyok egy verseny pilóta (sajnos) de én bevállalom és nem hülyéskedek egy ilyen autóval. Nem akarok megbántani senkit de ez így van.  beka3
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16669 Dátum: 2012.10.17 szerda, 13:52:01 »

Nos, ugye ezt nem nekem szántad?  eplus2 (csak azért, mert nem nagyképűségből, de hóban bizony kézifékkel veszem a kanyarok 40%-át... városban... persze pördültem már meg én is sokszor, de tanuláshoz az is kell... de persze első a biztonság. Wink)
Persze ez is élvezhető, jó érzés, mikor tudatosan írányítva csúsztatod oda a vasat ahova akarod, de azért a hátsókerekessel, gázzal való erőcsúsztatásos kanyarvétel übereli. http://www.youtube.com/watch?v=d01VBR5nKPw&feature=related  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.17 szerda, 13:54:13 írta Truthful » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16670 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:02:58 »

Nem neked szántam, csak úgy általában.  Wink Én is csúszkálgattam annak idején az Astrával is Meg a Mondival is nem erre való. Barátom rally Ladájval viszont volt szerencsém nem egyszer csapatni, ég és föld úgy mondom, ahhoz nem kell kézifék a súlypont áthelyezéshez.  nyes

Mikor azt látom hogy rácsing swiftel, eg6-al rajoskodnak és azt mondják hogy milyet drifteltem vele.. hát én csak nevetek magamba hogy ezt te driftnek hívod? Nem vagyok egy verseny pilóta (sajnos) de én bevállalom és nem hülyéskedek egy ilyen autóval. Nem akarok megbántani senkit de ez így van.  beka3

Tény, hogy nem arra való. Smiley Viszont ettől függetlenül nem feltétlen állítom, hogy csak a hátsókerekes autók az autók. Gyorsulásra, driftre, hasonlókra természetesen igen, viszont pl. rally-ra már inkább 4x4 vagy első kerék. Csapattam már én is Sierra-val, BMW-vel, Merci-vel, Buick-kal, stb.., az sem rossz, tény. Wink
Jah, meg hátsókerekes öreg Transittal !  eplus2 Nah az egy hentes munka volt... Grin
Egyszerű: kell egy elsőkerekes kanyargós pályára, kell egy 4x4 rally-crossra, meg egy hátsókerekes driftre.  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16671 Dátum: 2012.10.17 szerda, 17:35:16 »

Tény, hogy nem arra való. Smiley Viszont ettől függetlenül nem feltétlen állítom, hogy csak a hátsókerekes autók az autók. Gyorsulásra, driftre, hasonlókra természetesen igen, viszont pl. rally-ra már inkább 4x4 vagy első kerék. Csapattam már én is Sierra-val, BMW-vel, Merci-vel, Buick-kal, stb.., az sem rossz, tény. Wink
Jah, meg hátsókerekes öreg Transittal !  eplus2 Nah az egy hentes munka volt... Grin
Egyszerű: kell egy elsőkerekes kanyargós pályára, kell egy 4x4 rally-crossra, meg egy hátsókerekes driftre.  nyes
Azért a gyors kanyargós pályán is jó a hátsó kerék hajtás, lásd a Michelisz Norbi eredményeit, hiszen sok első kerekest utasít maga mögé a futamain.  Hogy teljes legyen a lista, kell egy terepjáró is, mert terepezni is szeretek az is egy egész jó kihívást nyújtó autózás. wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16672 Dátum: 2012.10.17 szerda, 17:52:12 »

Tény, hogy nem arra való. Smiley Viszont ettől függetlenül nem feltétlen állítom, hogy csak a hátsókerekes autók az autók. Gyorsulásra, driftre, hasonlókra természetesen igen, viszont pl. rally-ra már inkább 4x4 vagy első kerék. Csapattam már én is Sierra-val, BMW-vel, Merci-vel, Buick-kal, stb.., az sem rossz, tény. Wink
Jah, meg hátsókerekes öreg Transittal !  eplus2 Nah az egy hentes munka volt... Grin
Egyszerű: kell egy elsőkerekes kanyargós pályára, kell egy 4x4 rally-crossra, meg egy hátsókerekes driftre.  nyes

Pályára egyáltalán nem való az első kerék, az a hajtott és kormányzott kerék egyben, olyan szépen túlmelegednek és elkopnak hogy egyszer csak nem tudod ugyanakkora sebességgel bevenni azt a kanyart ami eddig sima liba volt. A súly elosztás is nagyon rossz, nagyon orr nehéz.

Neked sem mindegy hogy tolod vagy húzod a nehéz tárgyat, előre tolni mindig könnyebb.  Wink

A 4 kerék hajtásnál ugye ott a + súly problémája és ugyan úgy mint az első kerekesnél itt is az első gumik kopnak/melegednek idő előtt túl. Hiába mondjuk 30-70 a hátsókerék javára akkor is 2 feladatot kell végeznie az első tengelyre szerelt kereknek. Plusz ugye a összkerekes autókat mindig nagyon a határon versenyeztetik mert nagyon benn tud maradni a kanyarokba, de ezért keményeket is fékeznek és az is könnyedén elmelegedhet.

A hátsó kerekes autók gumijai egyenletesen kopnak/melegednek elöl és hátul is, persze ez folyamatos kilincsel előre haladáskor nem így van.  Wink Szerintem a hátsókerék hajtás a legkiegyensúlyozottabb az mindenhova jó!  eljen
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16673 Dátum: 2012.10.17 szerda, 18:04:19 »

Pályára egyáltalán nem való az első kerék, az a hajtott és kormányzott kerék egyben, olyan szépen túlmelegednek és elkopnak hogy egyszer csak nem tudod ugyanakkora sebességgel bevenni azt a kanyart ami eddig sima liba volt. A súly elosztás is nagyon rossz, nagyon orr nehéz.

Neked sem mindegy hogy tolod vagy húzod a nehéz tárgyat, előre tolni mindig könnyebb.  Wink

A 4 kerék hajtásnál ugye ott a + súly problémája és ugyan úgy mint az első kerekesnél itt is az első gumik kopnak/melegednek idő előtt túl. Hiába mondjuk 30-70 a hátsókerék javára akkor is 2 feladatot kell végeznie az első tengelyre szerelt kereknek. Plusz ugye a összkerekes autókat mindig nagyon a határon versenyeztetik mert nagyon benn tud maradni a kanyarokba, de ezért keményeket is fékeznek és az is könnyedén elmelegedhet.

A hátsó kerekes autók gumijai egyenletesen kopnak/melegednek elöl és hátul is, persze ez folyamatos kilincsel előre haladáskor nem így van.  Wink Szerintem a hátsókerék hajtás a legkiegyensúlyozottabb az mindenhova jó!  eljen

Hova jutottunk abból, hogy pattog a kerekem kaparásnál..
Naplózva
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16674 Dátum: 2012.10.17 szerda, 18:05:54 »

sziasztok! A mondeom ki irja E6 Ilyenkor nem tudom szabályozni egyáltalán a füttést! Köszi a válaszokat. worship
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16675 Dátum: 2012.10.17 szerda, 18:11:22 »

sziasztok! A mondeom ki irja E6 Ilyenkor nem tudom szabályozni egyáltalán a füttést! Köszi a válaszokat. worship


Mi a kérdés? Cheesy
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16676 Dátum: 2012.10.17 szerda, 18:12:54 »

Mi a kérdés? Cheesy

Szerintem az hogy mit jelent ez a hibakód. Én nem tudom. beka3
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16677 Dátum: 2012.10.17 szerda, 19:05:23 »

Pályára egyáltalán nem való az első kerék, az a hajtott és kormányzott kerék egyben, olyan szépen túlmelegednek és elkopnak hogy egyszer csak nem tudod ugyanakkora sebességgel bevenni azt a kanyart ami eddig sima liba volt. A súly elosztás is nagyon rossz, nagyon orr nehéz.

Neked sem mindegy hogy tolod vagy húzod a nehéz tárgyat, előre tolni mindig könnyebb.  Wink

A 4 kerék hajtásnál ugye ott a + súly problémája és ugyan úgy mint az első kerekesnél itt is az első gumik kopnak/melegednek idő előtt túl. Hiába mondjuk 30-70 a hátsókerék javára akkor is 2 feladatot kell végeznie az első tengelyre szerelt kereknek. Plusz ugye a összkerekes autókat mindig nagyon a határon versenyeztetik mert nagyon benn tud maradni a kanyarokba, de ezért keményeket is fékeznek és az is könnyedén elmelegedhet.

A hátsó kerekes autók gumijai egyenletesen kopnak/melegednek elöl és hátul is, persze ez folyamatos kilincsel előre haladáskor nem így van.  Wink Szerintem a hátsókerék hajtás a legkiegyensúlyozottabb az mindenhova jó!  eljen
eljen Ezt nagyon szépen felvázoltad, teljesen így van ahogy irod. Volt egy hozzászólás, vagy inkább cinikus kérdés, hogy télen is a hátsókerekes a jó..., nekem teljesen megfelel, mert a gyári speer difis Scorpiómnak sokkal jobb volt csúszós, havas utviszonyokat lekűzdő képessége, mint a mondeonak, de speer difi nélküli autónál is elérhető a mondeo tapadása egy kis súllyal, nálam erre a célra volt rendszeresítve egy fél méteres 70mm átmérőjű vas rúd a csomi leghátsó pontjába bebilincselve az MK II Escortba és már simán tudta amit egy elsőkerekes és mégis élvezetesebb autózást nyújtott.
Naplózva
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16678 Dátum: 2012.10.17 szerda, 19:26:03 »

Szerintem az hogy mit jelent ez a hibakód. Én nem tudom. beka3
[/quo szomoru1
te] Azt sem tudjátok hol tudok utána nézni! A neten nem találtam semmit
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16679 Dátum: 2012.10.17 szerda, 19:42:51 »

sziasztok! A mondeom ki irja E6 Ilyenkor nem tudom szabályozni egyáltalán a füttést! Köszi a válaszokat. worship

Auto-data-ban esetleg.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16680 Dátum: 2012.10.17 szerda, 19:43:53 »

Hova jutottunk abból, hogy pattog a kerekem kaparásnál..

Annyira nem kanyarodtunk el a témától.  Wink
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16681 Dátum: 2012.10.17 szerda, 20:36:02 »

Nem neked szántam, csak úgy általában.  Wink Én is csúszkálgattam annak idején az Astrával is Meg a Mondival is nem erre való. Barátom rally Ladájval viszont volt szerencsém nem egyszer csapatni, ég és föld úgy mondom, ahhoz nem kell kézifék a súlypont áthelyezéshez.  nyes

Mikor azt látom hogy rácsing swiftel, eg6-al rajoskodnak és azt mondják hogy milyet drifteltem vele.. hát én csak nevetek magamba hogy ezt te driftnek hívod? Nem vagyok egy verseny pilóta (sajnos) de én bevállalom és nem hülyéskedek egy ilyen autóval. Nem akarok megbántani senkit de ez így van.  beka3
igazad van,de (sajnos)Szegeden ha leesik a hó akkor hamarabb elolvad mint letakarítanák.És ezzel az orrnehéz véhattal kanyart bevenni hóban...kézifékkel könnyebb mint anélkül,mert akkor csak a havat tolja maga előtt egyenesen de nem kanyarodik...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #16682 Dátum: 2012.10.17 szerda, 22:21:22 »

Ha valakinek nem elég gyorsan kezd fűteni a mondi ezt épitse meg! Én még megbonyolitom egy kis elektronikával hogy autómatán kikapcsoljon!http://kepfeltoltes.hu/121017/291957_1_644x461_12v-os-futesgyorsito-cegled-_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #16683 Dátum: 2012.10.17 szerda, 23:43:31 »

Ha valakinek nem elég gyorsan kezd fűteni a mondi ezt épitse meg! Én még megbonyolitom egy kis elektronikával hogy autómatán kikapcsoljon!http://kepfeltoltes.hu/121017/291957_1_644x461_12v-os-futesgyorsito-cegled-_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
   te és ezt milyen csőre lehet rá tenni? gondolom nem keringteti magától,csak előmelegít?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16684 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 01:40:18 »

Pályára egyáltalán nem való az első kerék, az a hajtott és kormányzott kerék egyben, olyan szépen túlmelegednek és elkopnak hogy egyszer csak nem tudod ugyanakkora sebességgel bevenni azt a kanyart ami eddig sima liba volt. A súly elosztás is nagyon rossz, nagyon orr nehéz.

Neked sem mindegy hogy tolod vagy húzod a nehéz tárgyat, előre tolni mindig könnyebb.  Wink

A 4 kerék hajtásnál ugye ott a + súly problémája és ugyan úgy mint az első kerekesnél itt is az első gumik kopnak/melegednek idő előtt túl. Hiába mondjuk 30-70 a hátsókerék javára akkor is 2 feladatot kell végeznie az első tengelyre szerelt kereknek. Plusz ugye a összkerekes autókat mindig nagyon a határon versenyeztetik mert nagyon benn tud maradni a kanyarokba, de ezért keményeket is fékeznek és az is könnyedén elmelegedhet.

A hátsó kerekes autók gumijai egyenletesen kopnak/melegednek elöl és hátul is, persze ez folyamatos kilincsel előre haladáskor nem így van.  Wink Szerintem a hátsókerék hajtás a legkiegyensúlyozottabb az mindenhova jó!  eljen

Igen, ezeket jól mondod, egyet is értek. Smiley Én kanyargós pályára mondtam az első kereket. Ott jobb, mivel hiába orrnehéz, a túlkormányzás miatt több az esély a kanyarban, mint egy alulkormányozottal. Nem véletlen a sok "kis" kupa, ahol csak első kerekes autókkal mennek. Cheesy Persze forma1-nél, túraautó bajnokságnál már hátul pörög a kerék. Rallyban viszont nem. Mindegy, végülis megvan mindegyiknek az előnye és a hátránya, utcán és pályán egyaránt. Wink

Egyébként én azért élvezem a kézifékes csúszkálásokat a síkos/havas úton, mert ott van némi kihívás KOMBI esetén. Smiley Amikor megindul a nagy far, okosan kell adagolni a gázt és féket. Faterom Galaxyjával is ez jó. (csak ott már az ESP belepofázik, ezért le kell lőni) Grin
(ha tudná, mikor azt viszem el... Roll Eyes )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16685 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 01:45:29 »

Ha valakinek nem elég gyorsan kezd fűteni a mondi ezt épitse meg! Én még megbonyolitom egy kis elektronikával hogy autómatán kikapcsoljon!http://kepfeltoltes.hu/121017/291957_1_644x461_12v-os-futesgyorsito-cegled-_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

3db fűtőgyertya és egy cső? Biztos hatásos, de én kimélném a villamosrendszerem. Grin Erre, inkább a Webasto meg a Eberspächer megoldásai a jók. Csak hát azt nem nekem árazták... Sad (bár egy vezérlőm már van)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16686 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 10:28:02 »

Igen, ezeket jól mondod, egyet is értek. Smiley Én kanyargós pályára mondtam az első kereket. Ott jobb, mivel hiába orrnehéz, a túlkormányzás miatt több az esély a kanyarban, mint egy alulkormányozottal. Nem véletlen a sok "kis" kupa, ahol csak első kerekes autókkal mennek. Cheesy Persze forma1-nél, túraautó bajnokságnál már hátul pörög a kerék. Rallyban viszont nem. Mindegy, végülis megvan mindegyiknek az előnye és a hátránya, utcán és pályán egyaránt. Wink

Egyébként én azért élvezem a kézifékes csúszkálásokat a síkos/havas úton, mert ott van némi kihívás KOMBI esetén. Smiley Amikor megindul a nagy far, okosan kell adagolni a gázt és féket. Faterom Galaxyjával is ez jó. (csak ott már az ESP belepofázik, ezért le kell lőni) Grin
(ha tudná, mikor azt viszem el... Roll Eyes )
Ne vedd zokon, de pont fordítva van az alul és túlkormányzás, mint ahogy irod, ugyanis egy túlpörgő kerekű elsőkerekessel, ha elakarsz fordulni egy kanyarban hiába szeded alá ütközésig a kormányt, akkor is a kanyar külső íve felé akar menni, tehát alulkormányozott, mert a teljesen alászedett kerekekkel sem akar elfordulni. A hátsókerekesnél meg pont az ellenkezője, mert alig fordítod a kormányt és a faroló hátulja miatt mégis megakar fordulni, tehát túlkormányzott Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 10:30:03 írta Truthful » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16687 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 14:27:20 »

Ne vedd zokon, de pont fordítva van az alul és túlkormányzás, mint ahogy irod, ugyanis egy túlpörgő kerekű elsőkerekessel, ha elakarsz fordulni egy kanyarban hiába szeded alá ütközésig a kormányt, akkor is a kanyar külső íve felé akar menni, tehát alulkormányozott, mert a teljesen alászedett kerekekkel sem akar elfordulni. A hátsókerekesnél meg pont az ellenkezője, mert alig fordítod a kormányt és a faroló hátulja miatt mégis megakar fordulni, tehát túlkormányzott Wink

Nem veszem... Wink Viszont értem amit írsz (logikus is), de nem akkor alulkormányozott egy kocsi amikor tolja az orrát kifelé? Egy hátsókerekes meg tolja azt az orrot rendesen... Cheesy Az elsőkerekes pedig húzza maga után a kasztnit, tehát szerintem az inkább nevezhető túlkormányozottnak. Mondjuk "vica verza", mert mindkettő lehet alul/túlkormányzott, ezt igazából nem a hajtás befolyásolja, hanem a súlyelosztás, meg a futómű. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16688 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:04:27 »

Nem veszem... Wink Viszont értem amit írsz (logikus is), de nem akkor alulkormányozott egy kocsi amikor tolja az orrát kifelé? Egy hátsókerekes meg tolja azt az orrot rendesen... Cheesy Az elsőkerekes pedig húzza maga után a kasztnit, tehát szerintem az inkább nevezhető túlkormányozottnak. Mondjuk "vica verza", mert mindkettő lehet alul/túlkormányzott, ezt igazából nem a hajtás befolyásolja, hanem a súlyelosztás, meg a futómű. Smiley


Az alul kormányozottság mikor hiába van elfordulva a kerék csak szépen lassan esik le az ideális ívről  kifelé és menne egyenesen. A túl kormányzás mikor az autó orra a belső ív felé veszi az irányt és a hátsó tengely indul meg oldalra. Szóval Túl azaz a első tengely TÚLságosan beakar fordulni ALUL kormányzott meg hogy nem akar elfordulni.

Ahogy írod az elsőkerekes húzza maga után a kasztnit bele az árokba, a hátsó kerekes meg tolja oldalra az autót. Eredmény első kerék: "Crash!", hátsó kerék: "What an awesome drift!"  hehe
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16689 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:12:53 »


Az alul kormányozottság mikor hiába van elfordulva a kerék csak szépen lassan esik le az ideális ívről  kifelé és menne egyenesen. A túl kormányzás mikor az autó orra a belső ív felé veszi az irányt és a hátsó tengely indul meg oldalra. Szóval Túl azaz a első tengely TÚLságosan beakar fordulni ALUL kormányzott meg hogy nem akar elfordulni.

Ahogy írod az elsőkerekes húzza maga után a kasztnit bele az árokba, a hátsó kerekes meg tolja oldalra az autót. Eredmény első kerék: "Crash!", hátsó kerék: "What an awesome drift!"  hehe
  eljen Ez így van kedves sporttárs, pár hozzászólással ez előtt ezt irtam le én is. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 18:23:40 írta Truthful » Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16690 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:19:34 »

Alapvetően az elsőkerék hajtás a költségek csökkentése miatt jelent meg. Soha nem lehet olyan jó mint az öreg hátsókerék hajtás. A motorsportban szerintem nincs helye az elsőkerék hajtásnak, a rövid szűk kanyaros pályákon sincs esélyük, mert a kanyar kijáratok végére annyira kitolják az orrukat hogy elfogy alóluk a pálya. A hátsókerekes sokkal jobban kifog jönni a kanyar kijáratokba és sokkal szűkebb íveket tud venni, könnyeben tud helyezkedni, belső íven könnyedén előz..

Sokszor az emberek fejében a hátsó kerekes autó az nagy és böszme, ezért gondolják hogy nem képes lépést tartani a sokkal kisebb első kerekessel kanyargós pályákon. De ez nem igaz, nagyon sok remek, könnyű, kistestű hátsókerekes autó létezik.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16691 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:22:40 »

Alapvetően az elsőkerék hajtás a költségek csökkentése miatt jelent meg. Soha nem lehet olyan jó mint az öreg hátsókerék hajtás. A motorsportban szerintem nincs helye az elsőkerék hajtásnak, a rövid szűk kanyaros pályákon sincs esélyük, mert a kanyar kijáratok végére annyira kitolják az orrukat hogy elfogy alóluk a pálya. A hátsókerekes sokkal jobban kifog jönni a kanyar kijáratokba és sokkal szűkebb íveket tud venni, könnyeben tud helyezkedni, belső íven könnyedén előz..

Sokszor az emberek fejében a hátsó kerekes autó az nagy és böszme, ezért gondolják hogy nem képes lépést tartani a sokkal kisebb első kerekessel kanyargós pályákon. De ez nem igaz, nagyon sok remek, könnyű, kistestű hátsókerekes autó létezik.
eljen wave
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16692 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:46:19 »

Alapvetően az elsőkerék hajtás a költségek csökkentése miatt jelent meg. Soha nem lehet olyan jó mint az öreg hátsókerék hajtás. A motorsportban szerintem nincs helye az elsőkerék hajtásnak, a rövid szűk kanyaros pályákon sincs esélyük, mert a kanyar kijáratok végére annyira kitolják az orrukat hogy elfogy alóluk a pálya. A hátsókerekes sokkal jobban kifog jönni a kanyar kijáratokba és sokkal szűkebb íveket tud venni, könnyeben tud helyezkedni, belső íven könnyedén előz..

Sokszor az emberek fejében a hátsó kerekes autó az nagy és böszme, ezért gondolják hogy nem képes lépést tartani a sokkal kisebb első kerekessel kanyargós pályákon. De ez nem igaz, nagyon sok remek, könnyű, kistestű hátsókerekes autó létezik.

Még egy ilyen hozzászólást írsz és Truthful elvesz feleségül.. Cheesy
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16693 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:51:21 »

Még egy ilyen hozzászólást írsz és Truthful elvesz feleségül.. Cheesy
Te valamit nagyon félreértesz!
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16694 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:05:24 »

  eljen Ez így van kedves sporttárs, pár hozzászólással ez előtt ezt irtam le én is. wave

 worship
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16695 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 19:08:14 »

Még egy ilyen hozzászólást írsz és Truthful elvesz feleségül.. Cheesy

Mindezt az elpattogó első kerekeid miatt!  eplus2
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #16696 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:30:05 »

   te és ezt milyen csőre lehet rá tenni? gondolom nem keringteti magától,csak előmelegít?
ezt csak inditás után lehet használni a vizpumpa végzi a dolgát
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16697 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:35:08 »

Te valamit nagyon félreértesz!

Pojén volt, de már megszoktam, hogyén nem tudok itt vicceset mondani.. Cheesy
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16698 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 20:57:28 »

Pojén volt, de már megszoktam, hogyén nem tudok itt vicceset mondani.. Cheesy
Dehogy nem, ez is az volt, legalább is én annak vettem.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16699 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 22:39:09 »


Az alul kormányozottság mikor hiába van elfordulva a kerék csak szépen lassan esik le az ideális ívről  kifelé és menne egyenesen. A túl kormányzás mikor az autó orra a belső ív felé veszi az irányt és a hátsó tengely indul meg oldalra. Szóval Túl azaz a első tengely TÚLságosan beakar fordulni ALUL kormányzott meg hogy nem akar elfordulni.

Ahogy írod az elsőkerekes húzza maga után a kasztnit bele az árokba, a hátsó kerekes meg tolja oldalra az autót. Eredmény első kerék: "Crash!", hátsó kerék: "What an awesome drift!"  hehe

Értem én urak, értem én, az alul és túlkormányozottság közötti különbséget ! Smiley Csak azt próbálom mondani, hogy logikusan belegondolva ha az FWD-s autót kanyarra teszed, az nem csúszik előre, mivel a meghajtott kerekek húzzák az ívre az autót. Félreértés ne essék, egyetértek veletek, kedvelem az motorsportot, csak "józan paraszti ésszel" a dolog ilyennek tűnik. Persze a fizika törvényeit sokszor becsapják... Grin Nah, de mindegy is ez. Egy videó az elsőkerék előnyéről  eplus2 : http://www.youtube.com/watch?v=lb1awXgoyQE
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.