Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552068 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:43:49 »

Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.

De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.

Sajnos így van ez. Engem is ez tántorított el a turbósítási projekttől. Sajnos rinya
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:44:40 »

Látom gyűlnek a V6-ok is egy kis dízel(vér)szagra!  eljen


dehogy is!
angel
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:45:01 »

Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:50:11 »

Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.

De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.

Valahol Youtube-on lattam videot V6 turbos Mondirol. Iszonyatosan ment meg igy felvetelrol is.

http://youtube.com/watch?v=GtP6qbXs2R4
Naplózva

blah blah blah
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:52:04 »

Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.

De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.
Ez igyen van.Utána néztem már én is.Aztat mondták hogy a kb fél bár nyomáshoz nem kell átalakítani a mocit.De ajánlatos tőcsavarozni a hengerfejet,erősebb tömítést a hengerfej alá és nagyobb injektorfúvókákat tennének bele.Nekem a túrbó kb 100péz,fuvókák 20péz/db többit még keresem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:52:29 »

Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.

A szívó-turbó összevetés az nem fair-play kérdés, nem alapigazságok összevetése.
Mindkét esetben (dízel, benzin) teljesítménynövelés. De a benzinesnél úgymond csökken a hatásfok (jóval többet fog falni), míg a dízelnél nőni fog a hatásfok. Ezt most nézzük úgy, hogy vegyünk 2 drb 2 literes motort, b, d.
Ha azt nézed, hogy benzinesből legyen 200 ló, akkor a turbós legyen 2 literes, a szívó legyen 3.0. Nyilván a turbó fog kevesebbet enni, mert jobban skálázható.
Aztán meg azt is célszerű észrevenni, (még) nem nagyon vannak tb motorok, a mondeóban is csak 1. Ez szvsz változni fog.
Meg az I-II-es mondeo benzineseit összevetni a III-IV dízeleivel: nyilván árban nem egy kategória.
De itt is a pap elvet kéne alkalmazni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:54:16 »

Látom gyűlnek a V6-ok is egy kis dízel(vér)szagra!  eljen
finom hehe
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:56:03 »

wave Szerintem 650-700km-t csak 100% országúton tudsz menni. Én vegyesben használom a tddi-t és így tud kb. 900km-t, de neked is az volt előtte. Wink
Ugyanilyen használat mellett, az 1,6-os primera ( kisebb motor és kasztni) 40 l benzinnel kb. 450km-t ment el. Azt hetente tankoltam, ezt csak két hetente kell.


Igen, városba megeszi a 8,5-9L-t is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:56:34 »

Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.

A szívó-turbó összevetés az nem fair-play kérdés, nem alapigazságok összevetése.
Mindkét esetben (dízel, benzin) teljesítménynövelés. De a benzinesnél úgymond csökken a hatásfok (jóval többet fog falni), míg a dízelnél nőni fog a hatásfok. Ezt most nézzük úgy, hogy vegyünk 2 drb 2 literes motort, b, d.
Ha azt nézed, hogy benzinesből legyen 200 ló, akkor a turbós legyen 2 literes, a szívó legyen 3.0. Nyilván a turbó fog kevesebbet enni, mert jobban skálázható.
Aztán meg azt is célszerű észrevenni, (még) nem nagyon vannak tb motorok, a mondeóban is csak 1. Ez szvsz változni fog.
Meg az I-II-es mondeo benzineseit összevetni a III-IV dízeleivel: nyilván árban nem egy kategória.
De itt is a pap elvet kéne alkalmazni...
De nekünk szép gömbölyű lámpáink vannak duhos2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:57:24 »

kicsit off mar de szepen izzik:

http://youtube.com/watch?v=g3lP5D85PW4&feature=related
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:00:04 »

De nekünk szép gömbölyű lámpáink vannak duhos2
Nincs is ezzel semmi baj... szeretjük mi mindegyiket. 1-4, 1,6i-d-3,0i.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:02:06 »

De nekünk szép gömbölyű lámpáink vannak duhos2
Nincs is ezzel semmi baj... szeretjük mi mindegyiket. 1-4, 1,6i-d-3,0i.
taps laugh
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:04:55 »

Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.

A szívó-turbó összevetés az nem fair-play kérdés, nem alapigazságok összevetése.
Mindkét esetben (dízel, benzin) teljesítménynövelés.

Nah es ? Attol meg sportszerutlen, mert a turbo teljesitmeny novekedes miatt kell. Es nem kicsit dob a teljesitmenyen.
Nem osszevetheto egy turbo es egy szivo motor. A fair akkor lenne, ha a dizlirol leszednenk, vagy a benyasra radobnank a turbot.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:05:32 »

benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is.

Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:07:35 »

Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.

Milyen eredményei voltak ezeknek?
Miért nem terjedtek el? Rosszak? Drágák?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:08:20 »

benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is.

Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.

Nemis jott be  zavart1
Naplózva

blah blah blah
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:08:56 »

Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.

[/quote

Nem osszevetheto egy turbo es egy szivo motor. A fair akkor lenne, ha a dizlirol leszednenk, vagy a benyasra radobnank a turbot.
PERSZE, hogy nem ,de a turbó az inkább adóügyi, biztosítási kategória
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:20:48 »

benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is.
Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.

1.8/125   11.3, 5.6, 7.7
1.8/SCi    9.9, 5.7, 7.2
2.0i         11,5, 5.8, 7.9
2.0d/130 7.7, 4.7, 5.8

A benzinesek egy kupacban. 7-8 lityi között. A dizil 6 alatt. Azért ez még nem közeli. Igazából csak a városi lett jobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:27:40 »

Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.

De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.

Valahol Youtube-on lattam videot V6 turbos Mondirol. Iszonyatosan ment meg igy felvetelrol is.

http://youtube.com/watch?v=GtP6qbXs2R4

Na egy ilyen kéne az tuti. taps Nem zavarna a fogyasztás sem!
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.04 kedd, 22:33:12 írta takee » Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2007.12.05 szerda, 07:49:14 »

szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2007.12.05 szerda, 08:01:44 »

szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Benzinesnek álom dizelesnek pocsék
orvossag? rinya
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2007.12.05 szerda, 08:45:48 »

szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Benzinesnek álom dizelesnek pocsék
orvossag? rinya

Hogy mértél 5.6 átlagot?
NUlláztad a fogyimérőt mielőtt felvetted a 110-120-as tempót?
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2007.12.05 szerda, 08:54:24 »

szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Benzinesnek álom dizelesnek pocsék
orvossag? rinya

Hogy mértél 5.6 átlagot?
NUlláztad a fogyimérőt mielőtt felvetted a 110-120-as tempót?
Bp-n teletankoltam, orat nullaztam. Gyomaendrodon (160 km Bp-tol) ratankoltam. igy jott ki az 5,6 lityi. Az compot viszont elfelejtettem megnezni.. falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2007.12.05 szerda, 10:49:12 »

Bp-n teletankoltam, orat nullaztam. Gyomaendrodon (160 km Bp-tol) ratankoltam. igy jott ki az 5,6 lityi. Az compot viszont elfelejtettem megnezni.. falbav

Ugyi a piramis... azt nem kéne...

A teletankolásról: az nem túl megbízható. Első kattanás? Második? A két pisztoly nem egyforma érzékeny. Úgy a jó, ha feltöltöd a dugóig.
Ha látod az üzemanyagot. És a másik alkalommal is. Ellenkező esetben akár 1-2 liter tévedsz.
Vagyis az 5,6 lehet 3, vagy 8.
Valamint a hosszabb távnál kevesebbet tévedhetsz. Legalább 3-400 km. Ott 1 liter csak 2,5 deci.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2007.12.05 szerda, 16:13:38 »

Milyen eredményei voltak ezeknek?
Miért nem terjedtek el? Rosszak? Drágák?

Nem kiforrott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2007.12.05 szerda, 16:51:36 »

Milyen eredményei voltak ezeknek?
Miért nem terjedtek el? Rosszak? Drágák?

Nem kiforrott.

Nem a kiforrottsággal volt a baj. Csak városban jobb, és csak egy kicsit. És ugyi drágább is.

1.8/125   11.3, 5.6, 7.7
1.8/SCi    9.9, 5.7, 7.2
2.0i         11,5, 5.8, 7.9
2.0d/130 7.7, 4.7, 5.8
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2007.12.05 szerda, 20:11:30 »



A teletankolásról: az nem túl megbízható. Első kattanás? Második? A két pisztoly nem egyforma érzékeny. Úgy a jó, ha feltöltöd a dugóig.
Ha látod az üzemanyagot. És a másik alkalommal is. Ellenkező esetben akár 1-2 liter tévedsz.
Vagyis az 5,6 lehet 3, vagy 8.
Valamint a hosszabb távnál kevesebbet tévedhetsz. Legalább 3-400 km. Ott 1 liter csak 2,5 deci.

Ezt én is tapasztaltam. Teletank csekkolás csak csordulásig tanknál megbízható!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 17:39:24 »

Sziasztok!  wave

Vegyes vidéki használat, friss mérési adat. ( telitankolástól-telitankolásig) 828km 50,85l 6,14l/100km! vigyor3

Egy tddi-nek, -normál hétkönapi használat mellett ( városi és országúti vegyesben), ritkán overboost (mert verseny nélkül mit ér az élet "320d vs mondika")- szerintem naggyyonnn jóóóó! vigyor3
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12 »

Mentem ma egy kis sosemkopel corsa után. Olyan szesz szag jött be... Huh? Denim, vagy törköly, vagy az utastérből jött? pias
Az étolajos autóknak palacsinta, vagy lángossütő szaguk van, lehet, hogy E85-el ment a gép?
Mi lenne, ha illatosítanák? Boss, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

Hú ezt le kell védetnem  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.10 hétfő, 01:18:39 írta Zsiri » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 19:43:48 »


Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

Hú ezt le kell védetnem  Roll Eyes


 taps

Vagy ablakmosó folyadékkal ment. (az a legóccsóbb hehe)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2007.12.07 péntek, 00:28:53 »


Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

jav. Boss
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2007.12.07 péntek, 00:30:03 »

Mennyit fogyaszt az autód óránként alapjáraton?  miaz
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2007.12.07 péntek, 01:14:38 »


Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

jav. Boss

Csak a csövik fel ne nyomják... a pia miatt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2007.12.07 péntek, 07:46:25 »


Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

jav. Boss
Kösz!  worship
Ahogy elküldtem, én is észrevettem!
Az alapjárati fogyit kitől kérdezed?
Max. taxisok tudnák megmondani. Ők télen sokat járatják alapjáraton, ha állnak kell v.hogy fűteniük.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2007.12.07 péntek, 08:07:50 »


Mi lenne, ha illatosítanák? Boss, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

Hú ezt le kell védetnem  Roll Eyes


 taps

Vagy ablakmosó folyadékkal ment. (az a legóccsóbb hehe)
Igazad lehet!  falbav Elég törköly szagú egyik-másik szélvédőmosó!
Az E85-el tankolt autóknak egyébként nincs jellegzetes kipuff szaga?, mert növényi olajosoknak ( Tesco gazdaságos) jellegzetes palacsinta szaguk van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2007.12.07 péntek, 08:58:34 »


Mi lenne, ha illatosítanák? Boss, Axe illatú kocsik után hajtanánk. vigyor3

Hú ezt le kell védetnem  Roll Eyes


 taps

Vagy ablakmosó folyadékkal ment. (az a legóccsóbb hehe)
Igazad lehet!  falbav Elég törköly szagú egyik-másik szélvédőmosó!
Az E85-el tankolt autóknak egyébként nincs jellegzetes kipuff szaga?, mert növényi olajosoknak ( Tesco gazdaságos) jellegzetes palacsinta szaguk van.

nincs. Picit mas, de egyaltalan nem veszes. Novenyi olaj ? Palacsinta szag ? A palacsinta az valami noveny fele ?  idiota
Naplózva

blah blah blah
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2007.12.07 péntek, 09:34:04 »

nincs. Picit mas, de egyaltalan nem veszes. Novenyi olaj ? Palacsinta szag ? A palacsinta az valami noveny fele ?  idiota

OK! vigyor2
Látom már megint fogalmi zavarok vannak! Adok egy-két jó palacsinta receptet legfeljebb!   nezze vigyor1
Írhattam volna lángossütő, vagy fánk szagot is, de éreztem sütödéből vett használt olajjal futó mercinél már rántotthús szagot is! idiota
Tiszta üzemi konyha volt némelyik kipuffja!  finom
Most persze nem merik már használni! Jövedéki adócsalást követnének el és szag alapján action könnyen lebuknak! police
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2007.12.07 péntek, 14:26:36 »

Igazad lehet!  falbav Elég törköly szagú egyik-másik szélvédőmosó!


Főleg pálinkává alakítás után!  pias wilting
Naplózva
bales
Vendég
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2007.12.07 péntek, 20:39:17 »



A teletankolásról: az nem túl megbízható. Első kattanás? Második? A két pisztoly nem egyforma érzékeny. Úgy a jó, ha feltöltöd a dugóig.
Ha látod az üzemanyagot. És a másik alkalommal is. Ellenkező esetben akár 1-2 liter tévedsz.
Vagyis az 5,6 lehet 3, vagy 8.
Valamint a hosszabb távnál kevesebbet tévedhetsz. Legalább 3-400 km. Ott 1 liter csak 2,5 deci.

Ezt én is tapasztaltam. Teletank csekkolás csak csordulásig tanknál megbízható!
Sőt, az a legjobb, ha ugyanannál a kútnál tankolsz legközelebb is, mert hát az sem mindegy, merre lejt az aszfalt, hiszen így a kocsi is dől némileg.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2007.12.07 péntek, 22:59:52 »

Sziasztok!
Érdeklődöm ( angel )  95-ös benya 250/L-ért az jó ár?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2007.12.07 péntek, 23:56:55 »

Sziasztok!
Érdeklődöm ( angel )  95-ös benya 250/L-ért az jó ár?


nem, nem jó, 50 Ft az jó lenne
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2007.12.08 szombat, 00:43:42 »

Sziasztok!
Érdeklődöm ( angel )  95-ös benya 250/L-ért az jó ár?
azt hol találtad?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2007.12.08 szombat, 00:44:35 »

Az alapjárati fogyit kitől kérdezed?


Mindenkitől!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2007.12.08 szombat, 13:30:15 »

azt hol találtad?
Mikulás hozott nekem kb 300litert.
Ez most nekem sok, a felesleget átengedem annak, akinek kell ennyiért.
Mondta , hogy lehet lesz még akövetkező hetekben
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2007.12.08 szombat, 14:26:55 »

Sőt, az a legjobb, ha ugyanannál a kútnál tankolsz legközelebb is, mert hát az sem mindegy, merre lejt az aszfalt, hiszen így a kocsi is dől némileg.

Meg ugye nem minden kúton pontos a mérőegység. Sőt néha 1l benya 0.97l benya+0.03 víz. (ezt sajnos személyesen is tapasztaltam kutas koromban)  rinya
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2007.12.08 szombat, 14:28:35 »

nem, nem jó, 50 Ft az jó lenne

Lassan költözök Türkmenisztánba. Ott 3ft/liter!!!! wow1 (a jó édes anyukájuk térdkalácsát, hogy irigylem őket)
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2007.12.08 szombat, 14:44:25 »

Lassan költözök Türkmenisztánba. Ott 3ft/liter!!!! wow1 (a jó édes anyukájuk térdkalácsát, hogy irigylem őket)
De ott birkapörköltet kell enned birkaszem levessel
A reggeli meg birkafaggyuval kent kenyér.
Délután lehet ***ogatni főtt birkakörmöt


Hello!! a s.z.o.p  az mióta csúnya beszéd?? wow1
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.08 szombat, 14:47:46 írta gezola » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2007.12.08 szombat, 15:05:38 »

Lassan költözök Türkmenisztánba. Ott 3ft/liter!!!! wow1 (a jó édes anyukájuk térdkalácsát, hogy irigylem őket)
De ott birkapörköltet kell enned birkaszem levessel
A reggeli meg birkafaggyuval kent kenyér.
Délután lehet ***ogatni főtt birkakörmöt


Hello!! a s.z.o.p  az mióta csúnya beszéd?? wow1


 nyes Bevállalnám még ezt is a 3ft/lityi árért eplus2
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2007.12.08 szombat, 15:12:35 »


Most persze nem merik már használni! Jövedéki adócsalást követnének el és szag alapján action könnyen lebuknak! police

Azért nem merik, mert már nem gazdaságos. Felment az étolaj ára, 280-400 Ft között árulják. 280-ért már kapsz gázolajat is.
Már nem mer senki olajban sütni, így használtolaj sincs. Wink
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2007.12.08 szombat, 15:16:13 »


Most persze nem merik már használni! Jövedéki adócsalást követnének el és szag alapján action könnyen lebuknak! police

Azért nem merik, mert már nem gazdaságos. Felment az étolaj ára, 280-400 Ft között árulják. 280-ért már kapsz gázolajat is.
Már nem mer senki olajban sütni, így használtolaj sincs. Wink
Akik használták azok rájöttek hogy hosszútávon a motort kárositja.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.