Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:01:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3544787 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:43:49 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 21:38:33
Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.
De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.
Sajnos így van ez. Engem is ez tántorított el a turbósítási projekttől. Sajnos
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:44:40 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.12.04 kedd, 21:38:49
Látom gyűlnek a V6-ok is egy kis dízel(vér)szagra!
dehogy is!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:45:01 »
Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:50:11 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 21:38:33
Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.
De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.
Valahol Youtube-on lattam videot V6 turbos Mondirol. Iszonyatosan ment meg igy felvetelrol is.
http://youtube.com/watch?v=GtP6qbXs2R4
Naplózva
blah blah blah
Bazsusz
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:52:04 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 21:38:33
Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.
De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.
Ez igyen van.Utána néztem már én is.Aztat mondták hogy a kb fél bár nyomáshoz nem kell átalakítani a mocit.De ajánlatos tőcsavarozni a hengerfejet,erősebb tömítést a hengerfej alá és nagyobb injektorfúvókákat tennének bele.Nekem a túrbó kb 100péz,fuvókák 20péz/db többit még keresem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:52:29 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.12.04 kedd, 21:45:01
Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.
A szívó-turbó összevetés az nem fair-play kérdés, nem alapigazságok összevetése.
Mindkét esetben (dízel, benzin) teljesítménynövelés. De a benzinesnél úgymond csökken a hatásfok (jóval többet fog falni), míg a dízelnél nőni fog a hatásfok. Ezt most nézzük úgy, hogy vegyünk 2 drb 2 literes motort, b, d.
Ha azt nézed, hogy benzinesből legyen 200 ló, akkor a turbós legyen 2 literes, a szívó legyen 3.0. Nyilván a turbó fog kevesebbet enni, mert jobban skálázható.
Aztán meg azt is célszerű észrevenni, (még) nem nagyon vannak tb motorok, a mondeóban is csak 1. Ez szvsz változni fog.
Meg az I-II-es mondeo benzineseit összevetni a III-IV dízeleivel: nyilván árban nem egy kategória.
De itt is a pap elvet kéne alkalmazni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsusz
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:54:16 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.12.04 kedd, 21:38:49
Látom gyűlnek a V6-ok is egy kis dízel(vér)szagra!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:56:03 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.04 kedd, 19:58:53
Szerintem 650-700km-t csak 100% országúton tudsz menni. Én vegyesben használom a tddi-t és így tud kb. 900km-t, de neked is az volt előtte.
Ugyanilyen használat mellett, az 1,6-os primera ( kisebb motor és kasztni) 40 l benzinnel kb. 450km-t ment el. Azt hetente tankoltam, ezt csak két hetente kell.
Igen, városba megeszi a 8,5-9L-t is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bazsusz
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:56:34 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.04 kedd, 21:52:29
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.12.04 kedd, 21:45:01
Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.
A szívó-turbó összevetés az nem fair-play kérdés, nem alapigazságok összevetése.
Mindkét esetben (dízel, benzin) teljesítménynövelés. De a benzinesnél úgymond csökken a hatásfok (jóval többet fog falni), míg a dízelnél nőni fog a hatásfok. Ezt most nézzük úgy, hogy vegyünk 2 drb 2 literes motort, b, d.
Ha azt nézed, hogy benzinesből legyen 200 ló, akkor a turbós legyen 2 literes, a szívó legyen 3.0. Nyilván a turbó fog kevesebbet enni, mert jobban skálázható.
Aztán meg azt is célszerű észrevenni, (még) nem nagyon vannak tb motorok, a mondeóban is csak 1. Ez szvsz változni fog.
Meg az I-II-es mondeo benzineseit összevetni a III-IV dízeleivel: nyilván árban nem egy kategória.
De itt is a pap elvet kéne alkalmazni...
De nekünk szép gömbölyű lámpáink vannak
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2007.12.04 kedd, 21:57:24 »
kicsit off mar de szepen izzik:
http://youtube.com/watch?v=g3lP5D85PW4&feature=related
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:00:04 »
Idézetet írta: Bazsusz - 2007.12.04 kedd, 21:56:34
De nekünk szép gömbölyű lámpáink vannak
Nincs is ezzel semmi baj... szeretjük mi mindegyiket. 1-4, 1,6i-d-3,0i.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsusz
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:02:06 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.04 kedd, 22:00:04
Idézetet írta: Bazsusz - 2007.12.04 kedd, 21:56:34
De nekünk szép gömbölyű lámpáink vannak
Nincs is ezzel semmi baj... szeretjük mi mindegyiket. 1-4, 1,6i-d-3,0i.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:04:55 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.04 kedd, 21:52:29
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.12.04 kedd, 21:45:01
Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
Pl a VW 1.9SDI motorjai. Hást semmivel nem tudnak többet, mint egy rendes 1.6os benzines.
Lomhák, mint a dög.
Ugyanaz az 1.9TDI-de, mégha 90 lovas is, megindul azért szépen.
A szívó-turbó összevetés az nem fair-play kérdés, nem alapigazságok összevetése.
Mindkét esetben (dízel, benzin) teljesítménynövelés.
Nah es ? Attol meg sportszerutlen, mert a turbo teljesitmeny novekedes miatt kell. Es nem kicsit dob a teljesitmenyen.
Nem osszevetheto egy turbo es egy szivo motor. A fair akkor lenne, ha a dizlirol leszednenk, vagy a benyasra radobnank a turbot.
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:05:32 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 20:44:26
benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is.
Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:07:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.12.04 kedd, 22:05:32
Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.
Milyen eredményei voltak ezeknek?
Miért nem terjedtek el? Rosszak? Drágák?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:08:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.12.04 kedd, 22:05:32
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 20:44:26
benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is.
Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.
Nemis jott be
Naplózva
blah blah blah
gyuri old
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:08:56 »
Idézetet írta: zacci - 2007.12.04 kedd, 22:04:55
Idézetet írta: Angel - 2007.12.04 kedd, 21:52:29
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.12.04 kedd, 21:45:01
Én is osztom a véleményt, mármint a szívó-turbó dolgot.
[/quote
Nem osszevetheto egy turbo es egy szivo motor. A fair akkor lenne, ha a dizlirol leszednenk, vagy a benyasra radobnank a turbot.
PERSZE, hogy nem ,de a turbó az inkább adóügyi, biztosítási kategória
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:20:48 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.12.04 kedd, 22:05:32
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 20:44:26
benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is.
Pedig de, volt 1.8 SCi motor Mondeóhoz, ennek pont ez volt a lényege.
1.8/125 11.3, 5.6, 7.7
1.8/SCi 9.9, 5.7, 7.2
2.0i 11,5, 5.8, 7.9
2.0d/130 7.7, 4.7, 5.8
A benzinesek egy kupacban. 7-8 lityi között. A dizil 6 alatt. Azért ez még nem közeli. Igazából csak a városi lett jobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2007.12.04 kedd, 22:27:40 »
Idézetet írta: zacci - 2007.12.04 kedd, 21:50:11
Idézetet írta: KIZS - 2007.12.04 kedd, 21:38:33
Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.
De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.
Valahol Youtube-on lattam videot V6 turbos Mondirol. Iszonyatosan ment meg igy felvetelrol is.
http://youtube.com/watch?v=GtP6qbXs2R4
Na egy ilyen kéne az tuti.
Nem zavarna a fogyasztás sem!
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.04 kedd, 22:33:12 írta takee
»
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2007.12.05 szerda, 07:49:14 »
szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2007.12.05 szerda, 08:01:44 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.05 szerda, 07:52:58
Idézetet írta: Sved1K - 2007.12.05 szerda, 07:49:14
szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Benzinesnek álom dizelesnek pocsék
orvossag?
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2007.12.05 szerda, 08:45:48 »
Idézetet írta: Sved1K - 2007.12.05 szerda, 08:01:44
Idézetet írta: stealt - 2007.12.05 szerda, 07:52:58
Idézetet írta: Sved1K - 2007.12.05 szerda, 07:49:14
szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Benzinesnek álom dizelesnek pocsék
orvossag?
Hogy mértél 5.6 átlagot?
NUlláztad a fogyimérőt mielőtt felvetted a 110-120-as tempót?
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2007.12.05 szerda, 08:54:24 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.12.05 szerda, 08:45:48
Idézetet írta: Sved1K - 2007.12.05 szerda, 08:01:44
Idézetet írta: stealt - 2007.12.05 szerda, 07:52:58
Idézetet írta: Sved1K - 2007.12.05 szerda, 07:49:14
szerintetek orszaguton milyen (110-120 km/h) az 5,6 l/100 km-es fogyi?
Benzinesnek álom dizelesnek pocsék
orvossag?
Hogy mértél 5.6 átlagot?
NUlláztad a fogyimérőt mielőtt felvetted a 110-120-as tempót?
Bp-n teletankoltam, orat nullaztam. Gyomaendrodon (160 km Bp-tol) ratankoltam. igy jott ki az 5,6 lityi. Az compot viszont elfelejtettem megnezni..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2007.12.05 szerda, 10:49:12 »
Idézetet írta: Sved1K - 2007.12.05 szerda, 08:54:24
Bp-n teletankoltam, orat nullaztam. Gyomaendrodon (160 km Bp-tol) ratankoltam. igy jott ki az 5,6 lityi. Az compot viszont elfelejtettem megnezni..
Ugyi a piramis... azt nem kéne...
A teletankolásról: az nem túl megbízható. Első kattanás? Második? A két pisztoly nem egyforma érzékeny. Úgy a jó, ha feltöltöd a dugóig.
Ha látod az üzemanyagot. És a másik alkalommal is. Ellenkező esetben akár 1-2 liter tévedsz.
Vagyis az 5,6 lehet 3, vagy 8.
Valamint a hosszabb távnál kevesebbet tévedhetsz. Legalább 3-400 km. Ott 1 liter csak 2,5 deci.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2007.12.05 szerda, 16:13:38 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.12.04 kedd, 22:07:35
Milyen eredményei voltak ezeknek?
Miért nem terjedtek el? Rosszak? Drágák?
Nem kiforrott.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2007.12.05 szerda, 16:51:36 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.12.05 szerda, 16:13:38
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.12.04 kedd, 22:07:35
Milyen eredményei voltak ezeknek?
Miért nem terjedtek el? Rosszak? Drágák?
Nem kiforrott.
Nem a kiforrottsággal volt a baj. Csak városban jobb, és csak egy kicsit. És ugyi drágább is.
1.8/125 11.3, 5.6, 7.7
1.8/SCi 9.9, 5.7, 7.2
2.0i 11,5, 5.8, 7.9
2.0d/130 7.7, 4.7, 5.8
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2007.12.05 szerda, 20:11:30 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.05 szerda, 10:49:12
A teletankolásról: az nem túl megbízható. Első kattanás? Második? A két pisztoly nem egyforma érzékeny. Úgy a jó, ha feltöltöd a dugóig.
Ha látod az üzemanyagot. És a másik alkalommal is. Ellenkező esetben akár 1-2 liter tévedsz.
Vagyis az 5,6 lehet 3, vagy 8.
Valamint a hosszabb távnál kevesebbet tévedhetsz. Legalább 3-400 km. Ott 1 liter csak 2,5 deci.
Ezt én is tapasztaltam. Teletank csekkolás csak csordulásig tanknál megbízható!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2007.12.06 csütörtök, 17:39:24 »
Sziasztok!
Vegyes vidéki használat, friss mérési adat. ( telitankolástól-telitankolásig) 828km 50,85l 6,14l/100km!
Egy tddi-nek, -normál hétkönapi használat mellett ( városi és országúti vegyesben), ritkán overboost (mert verseny nélkül mit ér az élet "320d vs mondika")- szerintem naggyyonnn jóóóó!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2007.12.06 csütörtök, 18:07:12 »
Mentem ma egy kis sosemkopel corsa után. Olyan szesz szag jött be...
Denim, vagy törköly, vagy az utastérből jött?
Az étolajos autóknak palacsinta, vagy lángossütő szaguk van, lehet, hogy E85-el ment a gép?
Mi lenne, ha illatosítanák? Boss, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
Hú ezt le kell védetnem
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.10 hétfő, 01:18:39 írta Zsiri
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2007.12.06 csütörtök, 19:43:48 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12
Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
Hú ezt le kell védetnem
Vagy ablakmosó folyadékkal ment. (az a legóccsóbb
)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2007.12.07 péntek, 00:28:53 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12
Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
jav. Boss
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2007.12.07 péntek, 00:30:03 »
Mennyit fogyaszt az autód óránként alapjáraton?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2007.12.07 péntek, 01:14:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2007.12.07 péntek, 00:28:53
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12
Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
jav. Boss
Csak a csövik fel ne nyomják... a pia miatt...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2007.12.07 péntek, 07:46:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2007.12.07 péntek, 00:28:53
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12
Mi lenne, ha illatosítanák? Boos, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
jav. Boss
Kösz!
Ahogy elküldtem, én is észrevettem!
Az alapjárati fogyit kitől kérdezed?
Max. taxisok tudnák megmondani. Ők télen sokat járatják alapjáraton, ha állnak kell v.hogy fűteniük.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2007.12.07 péntek, 08:07:50 »
Idézetet írta: takee - 2007.12.06 csütörtök, 19:43:48
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12
Mi lenne, ha illatosítanák? Boss, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
Hú ezt le kell védetnem
Vagy ablakmosó folyadékkal ment. (az a legóccsóbb
)
Igazad lehet!
Elég törköly szagú egyik-másik szélvédőmosó!
Az E85-el tankolt autóknak egyébként nincs jellegzetes kipuff szaga?, mert növényi olajosoknak ( Tesco gazdaságos) jellegzetes palacsinta szaguk van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2007.12.07 péntek, 08:58:34 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.07 péntek, 08:07:50
Idézetet írta: takee - 2007.12.06 csütörtök, 19:43:48
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.06 csütörtök, 18:07:12
Mi lenne, ha illatosítanák? Boss, Axe illatú kocsik után hajtanánk.
Hú ezt le kell védetnem
Vagy ablakmosó folyadékkal ment. (az a legóccsóbb
)
Igazad lehet!
Elég törköly szagú egyik-másik szélvédőmosó!
Az E85-el tankolt autóknak egyébként nincs jellegzetes kipuff szaga?, mert növényi olajosoknak ( Tesco gazdaságos) jellegzetes palacsinta szaguk van.
nincs. Picit mas, de egyaltalan nem veszes. Novenyi olaj ? Palacsinta szag ? A palacsinta az valami noveny fele ?
Naplózva
blah blah blah
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2007.12.07 péntek, 09:34:04 »
Idézetet írta: zacci - 2007.12.07 péntek, 08:58:34
nincs. Picit mas, de egyaltalan nem veszes. Novenyi olaj ? Palacsinta szag ? A palacsinta az valami noveny fele ?
OK!
Látom már megint fogalmi zavarok vannak! Adok egy-két jó palacsinta receptet legfeljebb!
Írhattam volna lángossütő, vagy fánk szagot is, de éreztem sütödéből vett használt olajjal futó mercinél már rántotthús szagot is!
Tiszta üzemi konyha volt némelyik kipuffja!
Most persze nem merik már használni! Jövedéki adócsalást követnének el és szag alapján
könnyen lebuknak!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2007.12.07 péntek, 14:26:36 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.07 péntek, 08:07:50
Igazad lehet!
Elég törköly szagú egyik-másik szélvédőmosó!
Főleg pálinkává alakítás után!
Naplózva
bales
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2007.12.07 péntek, 20:39:17 »
Idézetet írta: takee - 2007.12.05 szerda, 20:11:30
Idézetet írta: Angel - 2007.12.05 szerda, 10:49:12
A teletankolásról: az nem túl megbízható. Első kattanás? Második? A két pisztoly nem egyforma érzékeny. Úgy a jó, ha feltöltöd a dugóig.
Ha látod az üzemanyagot. És a másik alkalommal is. Ellenkező esetben akár 1-2 liter tévedsz.
Vagyis az 5,6 lehet 3, vagy 8.
Valamint a hosszabb távnál kevesebbet tévedhetsz. Legalább 3-400 km. Ott 1 liter csak 2,5 deci.
Ezt én is tapasztaltam. Teletank csekkolás csak csordulásig tanknál megbízható!
Sőt, az a legjobb, ha ugyanannál a kútnál tankolsz legközelebb is, mert hát az sem mindegy, merre lejt az aszfalt, hiszen így a kocsi is dől némileg.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2007.12.07 péntek, 22:59:52 »
Sziasztok!
Érdeklődöm (
) 95-ös benya 250/L-ért az jó ár?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2007.12.07 péntek, 23:56:55 »
Idézetet írta: gezola - 2007.12.07 péntek, 22:59:52
Sziasztok!
Érdeklődöm (
) 95-ös benya 250/L-ért az jó ár?
nem, nem jó, 50 Ft az jó lenne
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2007.12.08 szombat, 00:43:42 »
Idézetet írta: gezola - 2007.12.07 péntek, 22:59:52
Sziasztok!
Érdeklődöm (
) 95-ös benya 250/L-ért az jó ár?
azt hol találtad?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2007.12.08 szombat, 00:44:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.07 péntek, 07:46:25
Az alapjárati fogyit kitől kérdezed?
Mindenkitől!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2007.12.08 szombat, 13:30:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2007.12.08 szombat, 00:43:42
azt hol találtad?
Mikulás hozott nekem kb 300litert.
Ez most nekem sok, a felesleget átengedem annak, akinek kell ennyiért.
Mondta , hogy lehet lesz még akövetkező hetekben
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2007.12.08 szombat, 14:26:55 »
Idézetet írta: bales - 2007.12.07 péntek, 20:39:17
Sőt, az a legjobb, ha ugyanannál a kútnál tankolsz legközelebb is, mert hát az sem mindegy, merre lejt az aszfalt, hiszen így a kocsi is dől némileg.
Meg ugye nem minden kúton pontos a mérőegység. Sőt néha 1l benya 0.97l benya+0.03 víz. (ezt sajnos személyesen is tapasztaltam kutas koromban)
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2007.12.08 szombat, 14:28:35 »
Idézetet írta: Rob - 2007.12.07 péntek, 23:56:55
nem, nem jó, 50 Ft az jó lenne
Lassan költözök Türkmenisztánba. Ott 3ft/liter!!!!
(a jó édes anyukájuk térdkalácsát, hogy irigylem őket)
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2007.12.08 szombat, 14:44:25 »
Idézetet írta: takee - 2007.12.08 szombat, 14:28:35
Lassan költözök Türkmenisztánba. Ott 3ft/liter!!!!
(a jó édes anyukájuk térdkalácsát, hogy irigylem őket)
De ott birkapörköltet kell enned birkaszem levessel
A reggeli meg birkafaggyuval kent kenyér.
Délután lehet ***ogatni főtt birkakörmöt
Hello!! a s.z.o.p az mióta csúnya beszéd??
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.08 szombat, 14:47:46 írta gezola
»
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
takee
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2007.12.08 szombat, 15:05:38 »
Idézetet írta: gezola - 2007.12.08 szombat, 14:44:25
Idézetet írta: takee - 2007.12.08 szombat, 14:28:35
Lassan költözök Türkmenisztánba. Ott 3ft/liter!!!!
(a jó édes anyukájuk térdkalácsát, hogy irigylem őket)
De ott birkapörköltet kell enned birkaszem levessel
A reggeli meg birkafaggyuval kent kenyér.
Délután lehet ***ogatni főtt birkakörmöt
Hello!! a s.z.o.p az mióta csúnya beszéd??
Bevállalnám még ezt is a 3ft/lityi árért
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2007.12.08 szombat, 15:12:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.07 péntek, 09:34:04
Most persze nem merik már használni! Jövedéki adócsalást követnének el és szag alapján
könnyen lebuknak!
Azért nem merik, mert már nem gazdaságos. Felment az étolaj ára, 280-400 Ft között árulják. 280-ért már kapsz gázolajat is.
Már nem mer senki olajban sütni, így használtolaj sincs.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2007.12.08 szombat, 15:16:13 »
Idézetet írta: Csimbió - 2007.12.08 szombat, 15:12:35
Idézetet írta: Zsiri - 2007.12.07 péntek, 09:34:04
Most persze nem merik már használni! Jövedéki adócsalást követnének el és szag alapján
könnyen lebuknak!
Azért nem merik, mert már nem gazdaságos. Felment az étolaj ára, 280-400 Ft között árulják. 280-ért már kapsz gázolajat is.
Már nem mer senki olajban sütni, így használtolaj sincs.
Akik használták azok rájöttek hogy hosszútávon a motort kárositja.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ