Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:00:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3547018 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3250 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:09:11 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.12 szerda, 09:35:34
Te is tudod ,a vita nem onnan indul,ki mennyit számolgat.Vagy mégis?Teljesen mindegy.Tudod,hogy mi a bajom.Pont az gerjeszt vitát ,aki fennhangon jelenti ki,hogy nem kell vita.És ebben még Angeltől is támogatást kapsz.
Úgymondjam következetlenek vagytok.Még a gyereknevelésben is fontos a következetesség.Egyszer azt mondod nem szabad a kézmosóba pisilni,másnap meg belebrunyálsz?Kapíset?
Ez olyan, mintha én beírnék a TDCi topic-ba, ha látom, hogy valaki 3-4L-t fogyaszt, hogy ne hergelje a benzineseket, de attól még ő 3-4L-t fogyaszt.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 10:11:43 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3251 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:09:47 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.12 szerda, 09:41:36
dehonnem! csak ez a tdci alázó elég rossz vicc volt.
Jó, azt nem kellett volna.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3252 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:10:03 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.12 szerda, 10:07:56
kezdődik! kezdődik!
nevörendingsztori
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3253 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:12:06 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.12 szerda, 10:07:56
kezdődik! kezdődik!
ha ugyanannyi go kellene, de nem annyi kell ... ez az alapvető hiba a számolásodban!
Folytadódik!......?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3254 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:16:58 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.11.12 szerda, 10:09:11
Ez olyan, mintha én beírnék a TDCi topic-ba, ha látom, hogy valaki 3-4L-t fogyaszt, hogy ne hergelje a benzineseket, de attól még ő 3-4L-t fogyaszt.
Bla,bla,bla,bla...........
Tudod,hogy miről beszélek! Vagy nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3255 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:17:52 »
Idézetet írta: gostrada - 2008.11.12 szerda, 10:10:03
nevörendingsztori
mindig az van, h nem kell a benzin-dizli vita. szerintem meg kell! az egész 1 nagy vicc. rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a benzines autó a dizlitől, de ugyanez igaz visszafelé is ... rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a dizli a benzinestől. ezek így kb egyensúlyban vannak. na ezért vicc az egész. én jókat szoktam röhögni itt a székemben ... kiló aranyéé se fosztanám meg magam ettől. a baj mindig ott kezdődik amikor valaki ezt véresen komolyan veszi (mármint a vitát) ... de az meg is érdemli.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
SSanya
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3256 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:20:40 »
Kéne nyitni egy üzemanyagok-dizil és egy üzemanyagok-benya topikot, és akkor a fogyasztási adatok nem hergelnének senkit. Illetve akit igen, az már direkt szítaná a dolgot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3257 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:27:47 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.12 szerda, 10:17:52
mindig az van, h nem kell a benzin-dizli vita. szerintem meg kell! az egész 1 nagy vicc. rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a benzines autó a dizlitől, de ugyanez igaz visszafelé is ... rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a dizli a benzinestől. ezek így kb egyensúlyban vannak. na ezért vicc az egész. én jókat szoktam röhögni itt a székemben ... kiló aranyéé se fosztanám meg magam ettől. a baj mindig ott kezdődik amikor valaki ezt véresen komolyan veszi (mármint a vitát) ... de az meg is érdemli.
Én nem a G és B vitával foglalkozom.Ahhoz én is hozzátudnék tenni ezt azt.És úgy ahogy mondod jókat röhögnék rajta.
A fenemód fegyelmezéssel van gond,ha pont az nem fegyelmezi magát aki a többit akarja fegyelmezni!Ezt megpróbáltam fegyelmezettül leírni.
Ezért nem vesznek komolyan emberek embereket!!!!!!
Részemről a vitát befejeztem.Pont.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3258 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:30:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.11.12 szerda, 09:14:09
Domi, jössz?
Apa kezdődik....!
198 km-nél vagyok, és a mutató szerint majdnem fél tank üres. A még megtehetőt 403-ra teszi. Fincsi, mi?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3259 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:37:27 »
Idézetet írta: Domi - 2008.11.12 szerda, 10:30:21
Apa kezdődik....!
198 km-nél vagyok, és a mutató szerint majdnem fél tank üres. A még megtehetőt 403-ra teszi. Fincsi, mi?
Ezt nem értem. Az első felével jóval többet lehet megtenni, mint az utolsó felével...
Őszinte részvényem...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3260 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:44:41 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.11.12 szerda, 10:37:27
Ezt nem értem. Az első felével jóval többet lehet megtenni, mint az utolsó felével...
Őszinte részvényem...
Ez már nem ennek a topiknak a témája, így csak röviden:
Vik-el már erőteljesen rajta vagyunk a témán, és konkrétan keressük a megoldást, nem csak úgy filozofálgatások szintjén. Ha meglesz, akkor írok egy könyvet kb, hogy "Mondeo-m története"
Abból aztán sokan okulhatnak.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3261 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:47:36 »
Idézetet írta: Domi - 2008.11.12 szerda, 10:44:41
Ez már nem ennek a topiknak a témája, így csak röviden:
Vik-el már erőteljesen rajta vagyunk a témán, és konkrétan keressük a megoldást, nem csak úgy filozofálgatások szintjén.
Ha meglesz, akkor írok egy könyvet kb, hogy "Mondeo-m története"
Abból aztán sokan okulhatnak.
És az anyagiak is megtérülnek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3262 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:47:53 »
Idézetet írta: gostrada - 2008.11.11 kedd, 21:22:19
Háát igen!
Scratch megcsinálja a tüzet,Angel meg eloltja!
Inkabb ont egy vodor olajat a tuzre
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3263 Dátum:
2008.11.12 szerda, 10:51:19 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.11.12 szerda, 09:26:23
Igazad van. Az a legfontosabb, hogy mindenki elégedett legyen, akár azon az áron is, hogy nem a realitás talaján áll...
Az emberek nem szeretik beismerni, hogy rossz döntést hoztak, mindenképpen igazolni szeretnék, hogy miért volt ez jó nekik. Volt egy kollégám, akinek 15 éves pug205-je volt. Amíg nem volt pénze lecserélni, folyamatosan azt mondta, hogy az mennyire szuper autó, könnyű parkolni, alig fogyaszt, megbízható, szinte nem is költött rá, stb, stb. Ha az ember őt hallgatta, azt hitte nincs is ennél jobb autó. Azután amikor kicsit jobban ment neki, azonnal vett egy új autót...
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3264 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:04:46 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.12 szerda, 10:16:58
Bla,bla,bla,bla...........
Tudod,hogy miről beszélek! Vagy nem?
Csak hozza fel valaki, a dízel topic-ba a fogyasztását, megyek háborogni!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 11:08:09 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3265 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:05:32 »
Idézetet írta: Domi - 2008.11.12 szerda, 10:44:41
Ez már nem ennek a topiknak a témája, így csak röviden:
Vik-el már erőteljesen rajta vagyunk a témán, és konkrétan keressük a megoldást, nem csak úgy filozofálgatások szintjén. Ha meglesz, akkor írok egy könyvet kb, hogy "Mondeo-m története"
Abból aztán sokan okulhatnak.
a megtehetőt elviekben az utolsó X kilométer átlaga alapján számolja
a mutató meg gond mutathat rosszat, nem patikamérleg
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3266 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:07:03 »
Idézetet írta: Domi - 2008.11.12 szerda, 10:30:21
Apa kezdődik....!
198 km-nél vagyok, és a mutató szerint majdnem fél tank üres. A még megtehetőt 403-ra teszi. Fincsi, mi?
3/4-nél vagyok, és 650 van hátra.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3267 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:08:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.11.12 szerda, 11:04:46
Csak hozz fel valaki, a dízel topic-ba a fogyasztását, megyek háborogni!
Renden Scratch,te győztél,te vagy a kilyáj!Én mondtam,részemről befejeztem.Kár ,hogy nem fogtad fel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3268 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:09:19 »
Egyebkent nem ertem Scratch hozzaszolasa miert volt gaz. Irhatta volna aztis , hogy dizel alazo, de akko meg az lesz a baj, hogy offol. Tipikus van rajta sapka nincs rajta sapka
De ha eccer ennyire kezd tavolodni egymastol a 2 fele uzemanyag ar, akkor elobb-utobb tenyleg bekovetkezik az, hogy a benyast olcsobb lesz tankolni.
Tudom akkor jon az ideologia valtas, miszerint a dizlibe akkoris kevesebb uzimanyag kell. Csak eppen ez senkit sem erdekel, mint ahogy eddig sem erdekelt senkit
Naplózva
blah blah blah
SSanya
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3269 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:10:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.11.12 szerda, 11:07:03
3/4-nél vagyok, és 650 van hátra.
Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3270 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:12:31 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.11.12 szerda, 11:10:22
Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
te legalább tovább látsz az orrodnál
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SSanya
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3271 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:12:57 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.12 szerda, 11:09:19
Tudom akkor jon az ideologia valtas, miszerint a dizlibe akkoris kevesebb uzimanyag kell. Csak eppen ez senkit sem erdekel, mint ahogy eddig sem erdekelt senkit
Nincs ideológia váltás, eddig is ezt mondta minden dízeles, és az összes ilyet(dízelest) eléggé érdekli...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3272 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:25:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.11.12 szerda, 11:07:03
3/4-nél vagyok, és 650 van hátra.
Nem szoktad nullázni?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3273 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:28:34 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.11.12 szerda, 11:10:22
Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
Azt sajna amúgyis tudjátok, hogy nem rózsás a helyztetem. De higgyétek el, azt is tudni fogjátok, ha minden megjavul. És azt is, hogy mitől javult meg.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3274 Dátum:
2008.11.12 szerda, 11:44:29 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.12 szerda, 11:09:19
Egyebkent nem ertem Scratch hozzaszolasa miert volt gaz. Irhatta volna aztis , hogy dizel alazo, de akko meg az lesz a baj, hogy offol. Tipikus van rajta sapka nincs rajta sapka
pont így történt. olvass!
Idézetet írta: zacci - 2008.11.12 szerda, 11:09:19
De ha eccer ennyire kezd tavolodni egymastol a 2 fele uzemanyag ar, akkor elobb-utobb tenyleg bekovetkezik az, hogy a benyast olcsobb lesz tankolni.
Tudom akkor jon az ideologia valtas, miszerint a dizlibe akkoris kevesebb uzimanyag kell. Csak eppen ez senkit sem erdekel, mint ahogy eddig sem erdekelt senkit
most is olcsóbb teletankolni, merth a tank 1forma és a benzin olcsóbb. de számold ki a Ft/km-t ... és csak az üzemanyagot, mert ez itt az Üzemanyagok topic!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3275 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:03:31 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.12 szerda, 11:08:21
Renden Scratch,te győztél,te vagy a kilyáj!Én mondtam,részemről befejeztem.Kár ,hogy nem fogtad fel.
Én is befejeztem, term. utóbbi vicc volt (Ci topic).
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3276 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:05:01 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.11.12 szerda, 11:10:22
Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
Én ezt tudom jól, próbáltam is neki segíteni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3277 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:06:11 »
Idézetet írta: Domi - 2008.11.12 szerda, 11:25:37
Nem szoktad nullázni?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3278 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:07:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.11.12 szerda, 11:44:29
pont így történt. olvass!
most is olcsóbb teletankolni, merth a tank 1forma és a benzin olcsóbb. de számold ki a Ft/km-t ... és csak az üzemanyagot, mert ez itt az Üzemanyagok topic!
"Közeleg az idő, hogy lassan olcsóbb benzinessel járni." nemtom ezt a mondatot miert nem lehet ertelmezni ? Semmi masrol nem beszelt, csak arrol, hogy ha ez igy folytatodik olcsobb lesz benyassal jarni. Es igaza van.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3279 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:10:17 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.12 szerda, 12:07:21
"Közeleg az idő, hogy lassan olcsóbb benzinessel járni." nemtom ezt a mondatot miert nem lehet ertelmezni ?
Semmi masrol nem beszelt, csak arrol, hogy ha ez igy folytatodik olcsobb lesz benyassal jarni. Es igaza van.
Új hozzászólás #3432 Dátum: Tegnap - 17:11:47 »
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3280 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:13:09 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.12 szerda, 12:07:21
"Közeleg az idő, hogy lassan olcsóbb benzinessel járni." nemtom ezt a mondatot miert nem lehet ertelmezni ? Semmi masrol nem beszelt, csak arrol, hogy ha ez igy folytatodik olcsobb lesz benyassal jarni. Es igaza van.
azéé egyenlőre az még távoli álom. én gondolkodás nélkül ülnék be 1 200lovas benyásba, mert a benzines mindig a szívem csücske volt. most imádom a dizli mondeomat ... keveset fogyaszt, baj nincs vele, haladós ha kell. szóval még 1 ideig ez az olcsóbb, cserébe megbízható is (sajátomról van szó!!!)
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3281 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:16:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.11.12 szerda, 10:09:11
Ez olyan, mintha én beírnék a TDCi topic-ba, ha látom, hogy valaki 3-4L-t fogyaszt, hogy ne hergelje a benzineseket, de attól még ő 3-4L-t fogyaszt.
Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Az üzemanyagárakról meg annyit, hogy nem féltétlenül vannak ezeka dolgok bebetonozva. A mostani 250 alatti benzin mennyire lesz hosszútávú? Mi van, ha 500 lesz? És ha a fizud nem viszik utána? És ha a go meg 550 lesz, de havonta csak 20e forintot tudsz az üzemanyagra szánni? és a benzinesnél a végén már csak gyalogolsz, mert számolás ide, számolás oda, egyszer csak elfogyott a pénzed? A dizillel meg gurulhatnál?
Több okból ellenzem a d-b vitát. Az egyik az, mint a politika. Nem lehet jól kezelni a kérdést (ezért zártuk ki).
És a b-d fronton is ugyanez a helyzet. De mást mondok. Ha veszel egy 7 milliós autót, annak az elején 100e ft lesz a havi értékcsökkenése. De amikor 3,5-öt ér, akkor is kb havi 50. Ez jóval több, mint amit üzemanyagon meg tudsz spórolni (még ha ingyé van is). Tehát ha azt teszed, hogy az új helyett veszel egy 1 évest, a 7 milla helyett 6-ért, akkor a havi 100e helyett havi 85 ezret fogsz bukni, megspórolsz 15 ezret, és máris vehetsz akár V6-ot a dizil helyett. Jó, az eleve egy kicsit drágább, meg minden, de legyen akkor egy 2,0i. Lehet úgy is spórolni, ahogy te teszed, hogy lasabban mész. Én abban sem látok semmi problémát, ez is egy megoldás lehet.
Sokszor felmerül a dízelt drágább fenntartani. Ez is csak felületesen igaz. Maga az autó kb ugyanannyiba kerül újonnan. Ha egy 200e kilométeres futamot nézel, lendkereket, kuplungot mondjuk mindkettőben lehet cserélni.
A benzinesben jön a szívósor (hogy ne szívj egy sort), meg gyertya, kábelcsere, a dizilnél meg kicseréled a 4 csúcsot meg a cmp-t. Durván ugyanott vagy, max a dizil egy százassal több, de az értékeét legalább ennyivel jobban tartja. Aztán mondjhatjuk, hogy menetdinamikában a 130-as tdci inkább a v6 kategóriája (rugalmasságban jobb is, az átlaguser úgyis az előzéses szitut veszi alapul). És ahhoz kellene hasonlítgatni. Merthogy monjuk nekem már kevés a 2,0i közel 200 nm-e. Na ez is egy kicsit meredek, de mindegy, mondhatjuk.
Ja, csak kifelejtettem a go szűrőt, ami kb 10e, és legalább minden második alkalommal ki kell cserélni, tehát a 200e alatt 5x, az 50e. A benzinesben meg lehet, hogy alapjáratit, lambdát kell cserélni. És mindig vannak példák. Ha a te papád tdci-jét nézzük, ami 230e alatt egyiket sem produkálta, vagy a Domiét, ami meg több mindent is.
Vagy a Zacci benzinese, amivel mindig gond van (legalábbis a Zacci szerint).
Az mindenképpen iga, ha megveszed a használt dízelt, jó eséllyel komoly visszatekerés volt, meg a csúcsok újra vannak progizva - hamarosan jön a csúccsere. Hát ez egy kicsit felborítja a matematikát. Vagy a te tddi-d, amit a cukrászok nem a legjobban a leghatékonyabban javítottak. Meg ugye azt is jó tudni, akinek semmi baja nincs az autóval, az nem jön ide. Nyilván, hogy dízelből van a legtöbb III-as, nyilván ebből következik, hogy problémából is.
Számolgatás. Mert mi van, ha vesz az ember a 7 milliós dizil helyett egy 4 milliós V6-ot (vagy akár ST-t), és a miskolc-mittudoménmilyen távot fél tank benzinnel teszi meg... ki lehet számolni, hogy ő fizikailag kevesebbet költött, mint aki vett egy új dizilt.
Mások az igények. Van, aki megveszi az új 4-est, full fapadon, vagy vesz egy használt, keveset futott, full extrás ST TDCi-t (III). Melyik a jobb? Kinek a papné... mindkét döntésben van logika.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3282 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:22:20 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.12 szerda, 12:16:40
Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3283 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:24:17 »
Gyerekek mától olcsóbbak az anyagok ismét!
Ki ,hol ,mennyiért látott?
Jet sz.sz.mikin a Go 271.Asszem,de lehet rosszul emlékszem 281?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 12:34:12 írta simitomi
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SSanya
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3284 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:26:03 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.12 szerda, 12:24:17
Gyerekek mától olcsóbbak az anyagok ismét!
Ki ,hol ,mennyiért látott?
Jet sz.sz.mikin a Go 271.
Neked jó a jet? Én nem merek ott tankolni, nekem a benyás scorpiom úgy rángatott tőle, mint állat...
(Azóta Lukoil lett... az oroszok már spájzban vannak...)
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3285 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:27:27 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.12 szerda, 12:16:40
Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Az üzemanyagárakról meg annyit, hogy nem féltétlenül vannak ezeka dolgok bebetonozva. A mostani 250 alatti benzin mennyire lesz hosszútávú? Mi van, ha 500 lesz? És ha a fizud nem viszik utána? És ha a go meg 550 lesz, de havonta csak 20e forintot tudsz az üzemanyagra szánni? és a benzinesnél a végén már csak gyalogolsz, mert számolás ide, számolás oda, egyszer csak elfogyott a pénzed? A dizillel meg gurulhatnál?
Több okból ellenzem a d-b vitát. Az egyik az, mint a politika. Nem lehet jól kezelni a kérdést (ezért zártuk ki).
És a b-d fronton is ugyanez a helyzet. De mást mondok. Ha veszel egy 7 milliós autót, annak az elején 100e ft lesz a havi értékcsökkenése. De amikor 3,5-öt ér, akkor is kb havi 50. Ez jóval több, mint amit üzemanyagon meg tudsz spórolni (még ha ingyé van is). Tehát ha azt teszed, hogy az új helyett veszel egy 1 évest, a 7 milla helyett 6-ért, akkor a havi 100e helyett havi 85 ezret fogsz bukni, megspórolsz 15 ezret, és máris vehetsz akár V6-ot a dizil helyett. Jó, az eleve egy kicsit drágább, meg minden, de legyen akkor egy 2,0i. Lehet úgy is spórolni, ahogy te teszed, hogy lasabban mész. Én abban sem látok semmi problémát, ez is egy megoldás lehet.
Sokszor felmerül a dízelt drágább fenntartani. Ez is csak felületesen igaz. Maga az autó kb ugyanannyiba kerül újonnan. Ha egy 200e kilométeres futamot nézel, lendkereket, kuplungot mondjuk mindkettőben lehet cserélni.
A benzinesben jön a szívósor (hogy ne szívj egy sort), meg gyertya, kábelcsere, a dizilnél meg kicseréled a 4 csúcsot meg a cmp-t. Durván ugyanott vagy, max a dizil egy százassal több, de az értékeét legalább ennyivel jobban tartja. Aztán mondjhatjuk, hogy menetdinamikában a 130-as tdci inkább a v6 kategóriája (rugalmasságban jobb is, az átlaguser úgyis az előzéses szitut veszi alapul). És ahhoz kellene hasonlítgatni. Merthogy monjuk nekem már kevés a 2,0i közel 200 nm-e. Na ez is egy kicsit meredek, de mindegy, mondhatjuk.
Ja, csak kifelejtettem a go szűrőt, ami kb 10e, és legalább minden második alkalommal ki kell cserélni, tehát a 200e alatt 5x, az 50e. A benzinesben meg lehet, hogy alapjáratit, lambdát kell cserélni. És mindig vannak példák. Ha a te papád tdci-jét nézzük, ami 230e alatt egyiket sem produkálta, vagy a Domiét, ami meg több mindent is.
Vagy a Zacci benzinese, amivel mindig gond van (legalábbis a Zacci szerint).
Az mindenképpen iga, ha megveszed a használt dízelt, jó eséllyel komoly visszatekerés volt, meg a csúcsok újra vannak progizva - hamarosan jön a csúccsere. Hát ez egy kicsit felborítja a matematikát. Vagy a te tddi-d, amit a cukrászok nem a legjobban a leghatékonyabban javítottak. Meg ugye azt is jó tudni, akinek semmi baja nincs az autóval, az nem jön ide. Nyilván, hogy dízelből van a legtöbb III-as, nyilván ebből következik, hogy problémából is.
Számolgatás. Mert mi van, ha vesz az ember a 7 milliós dizil helyett egy 4 milliós V6-ot (vagy akár ST-t), és a miskolc-mittudoménmilyen távot fél tank benzinnel teszi meg... ki lehet számolni, hogy ő fizikailag kevesebbet költött, mint aki vett egy új dizilt.
Mások az igények. Van, aki megveszi az új 4-est, full fapadon, vagy vesz egy használt, keveset futott, full extrás ST TDCi-t (III). Melyik a jobb? Kinek a papné... mindkét döntésben van logika.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
azt a q....!Ez nagyon szép volt!
Az elmult 5-6 év összefoglalva 1 hozzászolásba.
És szóról szóra igaz!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 12:31:06 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3286 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:51:41 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.11.12 szerda, 12:26:03
Neked jó a jet? Én nem merek ott tankolni, nekem a benyás scorpiom úgy rángatott tőle, mint állat...
(Azóta Lukoil lett... az oroszok már spájzban vannak...)
Orosz üzemanyag.
Nincs se rossz se jó tapasztalatom ezzel kapcsolatban.A fogyim átlagos
autó megy vele.
Pontosabban,használtam már sokkal rosszabbat is.
Igazából én csak a pici kutakat kerülöm, bár lehet,hogy ennek sincs sokértelme.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3287 Dátum:
2008.11.12 szerda, 12:56:59 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.12 szerda, 12:51:41
Orosz üzemanyag.
Nincs se rossz se jó tapasztalatom ezzel kapcsolatban.A fogyim átlagos
autó megy vele.
Pontosabban,használtam már sokkal rosszabbat is.
Igazából én csak a pici kutakat kerülöm, bár lehet,hogy ennek sincs sokértelme.
Az üzemanyaghoz. Még azt nem értem, hogy miért csak nálunk drágább a GO, mint a benzin. Ausztriában, Németo.-ban járok elég sokat és ott pont fordítva van.
??
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3288 Dátum:
2008.11.12 szerda, 13:32:42 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.12 szerda, 12:16:40
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3289 Dátum:
2008.11.12 szerda, 13:33:23 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.12 szerda, 12:16:40
Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Az üzemanyagárakról meg annyit, hogy nem féltétlenül vannak ezeka dolgok bebetonozva. A mostani 250 alatti benzin mennyire lesz hosszútávú? Mi van, ha 500 lesz? És ha a fizud nem viszik utána? És ha a go meg 550 lesz, de havonta csak 20e forintot tudsz az üzemanyagra szánni? és a benzinesnél a végén már csak gyalogolsz, mert számolás ide, számolás oda, egyszer csak elfogyott a pénzed? A dizillel meg gurulhatnál?
Több okból ellenzem a d-b vitát. Az egyik az, mint a politika. Nem lehet jól kezelni a kérdést (ezért zártuk ki).
És a b-d fronton is ugyanez a helyzet. De mást mondok. Ha veszel egy 7 milliós autót, annak az elején 100e ft lesz a havi értékcsökkenése. De amikor 3,5-öt ér, akkor is kb havi 50. Ez jóval több, mint amit üzemanyagon meg tudsz spórolni (még ha ingyé van is). Tehát ha azt teszed, hogy az új helyett veszel egy 1 évest, a 7 milla helyett 6-ért, akkor a havi 100e helyett havi 85 ezret fogsz bukni, megspórolsz 15 ezret, és máris vehetsz akár V6-ot a dizil helyett. Jó, az eleve egy kicsit drágább, meg minden, de legyen akkor egy 2,0i. Lehet úgy is spórolni, ahogy te teszed, hogy lasabban mész. Én abban sem látok semmi problémát, ez is egy megoldás lehet.
Sokszor felmerül a dízelt drágább fenntartani. Ez is csak felületesen igaz. Maga az autó kb ugyanannyiba kerül újonnan. Ha egy 200e kilométeres futamot nézel, lendkereket, kuplungot mondjuk mindkettőben lehet cserélni.
A benzinesben jön a szívósor (hogy ne szívj egy sort), meg gyertya, kábelcsere, a dizilnél meg kicseréled a 4 csúcsot meg a cmp-t. Durván ugyanott vagy, max a dizil egy százassal több, de az értékeét legalább ennyivel jobban tartja. Aztán mondjhatjuk, hogy menetdinamikában a 130-as tdci inkább a v6 kategóriája (rugalmasságban jobb is, az átlaguser úgyis az előzéses szitut veszi alapul). És ahhoz kellene hasonlítgatni. Merthogy monjuk nekem már kevés a 2,0i közel 200 nm-e. Na ez is egy kicsit meredek, de mindegy, mondhatjuk.
Ja, csak kifelejtettem a go szűrőt, ami kb 10e, és legalább minden második alkalommal ki kell cserélni, tehát a 200e alatt 5x, az 50e. A benzinesben meg lehet, hogy alapjáratit, lambdát kell cserélni. És mindig vannak példák. Ha a te papád tdci-jét nézzük, ami 230e alatt egyiket sem produkálta, vagy a Domiét, ami meg több mindent is.
Vagy a Zacci benzinese, amivel mindig gond van (legalábbis a Zacci szerint).
Az mindenképpen iga, ha megveszed a használt dízelt, jó eséllyel komoly visszatekerés volt, meg a csúcsok újra vannak progizva - hamarosan jön a csúccsere. Hát ez egy kicsit felborítja a matematikát. Vagy a te tddi-d, amit a cukrászok nem a legjobban a leghatékonyabban javítottak. Meg ugye azt is jó tudni, akinek semmi baja nincs az autóval, az nem jön ide. Nyilván, hogy dízelből van a legtöbb III-as, nyilván ebből következik, hogy problémából is.
Számolgatás. Mert mi van, ha vesz az ember a 7 milliós dizil helyett egy 4 milliós V6-ot (vagy akár ST-t), és a miskolc-mittudoménmilyen távot fél tank benzinnel teszi meg... ki lehet számolni, hogy ő fizikailag kevesebbet költött, mint aki vett egy új dizilt.
Mások az igények. Van, aki megveszi az új 4-est, full fapadon, vagy vesz egy használt, keveset futott, full extrás ST TDCi-t (III). Melyik a jobb? Kinek a papné... mindkét döntésben van logika.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
Igen, errol a joo hosszu hozzaszolasrol ezt jutott az eszembe "Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami."
Es mar megen sok a HA...haha
Es meg te beszelsz eletszerusegrol...ez olyan aranyos
Egyebkent tok jo, hogy arrol irsz, nem kell a bd vita, es az irasod 75%-a gyakorlatilag arrol szol, hogy bizonygatod menyivel jobb a dizli a benyasnal. Ez megen nem mas mint olaj a tuzre.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 13:35:25 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3290 Dátum:
2008.11.12 szerda, 13:41:10 »
szerintem maradjunk annyiban, hogy mindenki azt vesz, amit akar
ha pedig ráfaragott vele, akkor vagy mesélje el vagy ne fényezze a hiba ellenére az adott típust
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3291 Dátum:
2008.11.12 szerda, 13:56:44 »
Én olyan jókat tudok mosolyogni ezen a benzin-dízel vitán.
Az enyém sokat tud enni, viszont aránylag keveset is a motorhoz képest, ha nem nyomom neki, szabályokat betartva közlekedek.
Hiába szeretem ezt a V6-ot, mert csodálatos egy motor, de csak kacsingatom a TDCi-ket.
Mert igen, 2x annyi km-t tudnék elmenni egy tankkal.
De ugyanakkor félek is tőlük, annyi hülyeséget, bajt hallok itt, hogy nem merek belevágni.
Meg nem megyek évi 100.000km-t, így nem is lenne nekem kifizetődő még egy nagykalap pénzt beletolni egy úgymond ugyan ilyen autóba.
Naplózva
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3292 Dátum:
2008.11.12 szerda, 17:33:15 »
Idézetet írta: Domi - 2008.11.12 szerda, 11:28:34
Azt sajna amúgyis tudjátok, hogy nem rózsás a helyztetem. De higgyétek el, azt is tudni fogjátok, ha minden megjavul. És azt is, hogy mitől javult meg.
A javulás érdekel legjobban , csak meglenne végre a hiba
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3293 Dátum:
2008.11.12 szerda, 18:01:01 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.12 szerda, 13:33:23
Igen, errol a joo hosszu hozzaszolasrol ezt jutott az eszembe "Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami."
Igen, van a háttérben valami. Az, hogy tényleg abba kellene hagyni a b-d vitát.
Válasz
Es mar megen sok a HA...haha
Es meg te beszelsz eletszerusegrol...ez olyan aranyos
Egy kicsit meglepő, hogy te beszélsz életszerűségről. neked minden szfh, azaz, egy álomvilágban élsz.
Pedig az élet ilyen. Több szemszögből is lehet nézni. Ki így számolgat, ki úgy.
Válasz
Egyebkent tok jo, hogy arrol irsz, nem kell a bd vita, es az irasod 75%-a gyakorlatilag arrol szol, hogy bizonygatod menyivel jobb a dizli a benyasnal. Ez megen nem mas mint olaj a tuzre.
Ez egész egyszerűen nem így van. Nem felel meg a valóságnak.
Attól, hogy valamit sokszor elmondasz, még nem lesz igaz. Ne köss belém, ne provokálj, semmi okod sincs rá.
Mostanában megint sokszor mondogatom embereknek, hogy a Zacci jó srác. Túl sokszor. Egyre kevésvé hiszem.
Szerintem szimplán hagyd abba, és fórumozz normálisan.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3294 Dátum:
2008.11.12 szerda, 20:00:57 »
Szerintem nyissatok hármatoknak (Scratch&Zacci&Angel) 1 "d-b vita topicot" én megigérem nem fogom olvasni, neketek meg jó szórakozást.
(Angel te kb annyira nem fogod elhinni soha, hogy a benzines jobb, mint ahogy Zacci te meg azt, hogy a dízel jobb.
Akkor fogjátok elhinni, amikor Stealt, hogy a Passat jobb. Scratchnek neked meg az a jobb ami éppen van.
)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3295 Dátum:
2008.11.12 szerda, 20:02:30 »
Idézetet írta: csaba14 - 2008.11.12 szerda, 17:33:15
A javulás érdekel legjobban , csak meglenne végre a hiba
Mi a gond a Domi autójával (üzemanyag topic szempontból) ?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tomi3118
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3296 Dátum:
2008.11.12 szerda, 20:11:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.11.12 szerda, 20:02:30
Mi a gond a Domi autójával (üzemanyag topic szempontból) ?
Sokat eszik ebből a topikból.
De már vissza is vontam, nincs rajta semmi vicces.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3297 Dátum:
2008.11.12 szerda, 20:28:37 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.11.12 szerda, 20:11:15
Sokat eszik ebből a topikból.
De már vissza is vontam, nincs rajta semmi vicces.
Még mindíg nagy a fogyija? (Nem lehet, hogy benzin motor van benne, dízel hanggenerátorral?
)
Domi!
Csak azé viccőgetünk, hogy ne legyé tejjesen ekenődve.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3298 Dátum:
2008.11.12 szerda, 22:14:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.11.12 szerda, 20:00:57
Scratchnek neked meg az a jobb ami éppen van.
)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3299 Dátum:
2008.11.12 szerda, 22:43:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.11.12 szerda, 20:28:37
Még mindíg nagy a fogyija? (Nem lehet, hogy benzin motor van benne, dízel hanggenerátorral?
)
Domi!
Csak azé viccőgetünk, hogy ne legyé tejjesen ekenődve.
Nemgáz. Értem én a viccet, csak nem szeretem
(Éééérted. Nincs harag ám!
)
Üzemanyag topik szempontjából annyi van csak, hogy olyan a kocsim, mint én: állandóan éhes
Most Vik-el épp gyomorszűkítő műtétet készülünk végrehajtani, csak még keressük a lényeges beépítendő elemeket. Ha majd kisebb lesz az étvágya, akkor több pénzem marad kajára. Végén még hátha hízom is egy kicsit
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ