Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3545151 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2008.12.13 szombat, 23:44:49 »

Látod, engem is megcsapott a benzin gőz, én elégedett vagyok. Egy kötelező szeríz megvan 20e Ft-ból, más meg nem romlik el benne. Smiley
1-1,5L-el eszik többet mint a TDDi, cserébe pikk-pakk bemelegszik, halk, megbízható, és olcsóbb a benzin! Smiley

"más meg nem romlik el benne."  ...hehe, kérdezd meg Zaccit... nyes
Hát ez az! De a nyomaték.....ha már benzin akkor V6-ban gondolkozom. vigyor3
Mellesleg eddig a TDDI-m eddig nem szívatott meg. Szeretem is. 130e Km-t tettem bele gond nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.13 szombat, 23:53:10 írta Scratch » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2008.12.13 szombat, 23:52:37 »

Azért amikor az előző v6-om volt még, nem gondoltam, hogy ilyent hallok majd Tőled Smiley

Igazából a turbo még hiányzik... Smiley De ami jó az jó! Smiley Minkettőnek megvannak az előnyös oldalai, én inkább átálltam a benzinesek közé.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2008.12.13 szombat, 23:56:17 »

Igazából a turbo még hiányzik... Smiley De ami jó az jó! Smiley Minkettőnek megvannak az előnyös oldalai, én inkább átálltam a benzinesek közé.

Egyre kevésbé érzem, hogy "aki sokat megy annak jobban megéri a dízel" elmélet valóságosságát.
Én azért sokat megyek (minimum 40ezret egy évben, de volt már 110 is)..kezdek meginogni habár én speciel roppantul szeretem a traktorhangot és egyéb tulajdonságait.  Wink
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2008.12.13 szombat, 23:56:31 »

"más meg nem romlik el benne."  ...hehe, kérdezd meg Zaccit... nyes
Hát ez az! De a nyomaték.....ha már benzin akkor V6-ban gondolkozom. vigyor3
Mellesleg eddig a TDDI-m eddig nem szívatott meg. Szeretem is. 130e Km-t tettem bele gond nélkül.

Jó, Zacci, ő vagy belenyúlt egybe, vagy mindig keresi a hibát! Smiley
Nyomaték gond nincs, vissza kell váltani, és akkor nem ellenfél a dízel se! Smiley A talin gyorsultam 2 Di-vel, egy egyik sima volt, esélye se volt, a másik chip-es (155LE), 1,5 autóval maradt le. A V6-al talán még a Ci-ket is meg lehetne fogni ha ügyes az ember. Smiley Bár engem ez a 2.5T is nagyon csábít! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2008.12.13 szombat, 23:56:42 »

Igazából a turbo még hiányzik... Smiley De ami jó az jó! Smiley Minkettőnek megvannak az előnyös oldalai, én inkább átálltam a benzinesek közé.

a 2.0 motorterében pont elfér egy istentelen nagy turbó szerintem még komplett kit is kapható Smiley
a v6 nál kicsit érdekesebb volna elhelyezni egy feltöltőt Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:00:30 »

Egyre kevésbé érzem, hogy "aki sokat megy annak jobban megéri a dízel" elmélet valóságosságát.
Én azért sokat megyek (minimum 40ezret egy évben, de volt már 110 is)..kezdek meginogni habár én speciel roppantul szeretem a traktorhangot és egyéb tulajdonságait.  Wink

Igen, de én túl sokat nem megyek egy évbe kb. 10-12e km-t, talán így nekem jobb a benzin, mert munkábajártás napi 10km oda, 10km vissza, ez legalább be tud melegedni ennyi km alatt is. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:02:35 »

a 2.0 motorterében pont elfér egy istentelen nagy turbó szerintem még komplett kit is kapható Smiley
a v6 nál kicsit érdekesebb volna elhelyezni egy feltöltőt Smiley

Az a baj, ha már belenyúl az ember, akkor nem elég rádobni a turbót, sok mást is cserélni kell, így meg húzós azért... Sad
De hétköznapi használatra teljesen elég ez a 145LE szerintem. Smiley Nekem meg erre kell! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:02:40 »

Egyre kevésbé érzem, hogy "aki sokat megy annak jobban megéri a dízel" elmélet valóságosságát.
Én azért sokat megyek (minimum 40ezret egy évben, de volt már 110 is)..kezdek meginogni habár én speciel roppantul szeretem a traktorhangot és egyéb tulajdonságait.  Wink

nekem az 1.8-as cégautóm (kombi mk3) képes akár normális közlekedés mellett 7-7,5 lityivel is elmenni országúton. Mondjuk a v6-om ilyenkor 8-9.5 lityivel mászkál. Részemről engem lefáraszt a traktorhang, de világ életemben benzines voltam, olaj csak akkor került a kocsimba amikor a wartburgomba 2T-t öntöttem Cheesy .  Szokás kérdése öreg vagyok, ez már nem fog megváltozni, egyik kollégám mindig benzines volt és most vett egy s60 d5 öt, és imádja. Szóval biztos jó a "traktor", vegyenek sokat, akkor nem lesz kereslet a benzinre, és 20 Ft-ért fogok megint tankolni, mint mikor először tankoltam  eplus2.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:03:36 »

Az a baj, ha már belenyúl az ember, akkor nem elég rádobni a turbót, sok mást is cserélni kell, így meg húzós azért... Sad
De hétköznapi használatra teljesen elég ez a 145LE szerintem. Smiley Nekem meg erre kell! Smiley

Persze, csak húzlak, tudod  Wink
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:06:37 »

nekem az 1.8-as cégautóm (kombi mk3) képes akár normális közlekedés mellett 7-7,5 lityivel is elmenni országúton.   eplus2.

Az MK I 1.8 benzinesem 3 év és több mint 180e Km alatt átlagban 7.2-7.4 et evett. Imádtam! Állítom, hogy mindmáig az összes közül a legkedvesebb autóm.
Mellesleg, nem a Köztelek utcában dolgozol a finn cégnél?  (ők adnak MK3 1.8-at cégautónak többek közt....)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:12:51 »

Persze, csak húzlak, tudod  Wink

Majd a következő 2.5T lesz! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:34:40 »

Az MK I 1.8 benzinesem 3 év és több mint 180e Km alatt átlagban 7.2-7.4 et evett. Imádtam! Állítom, hogy mindmáig az összes közül a legkedvesebb autóm.
Mellesleg, nem a Köztelek utcában dolgozol a finn cégnél?  (ők adnak MK3 1.8-at cégautónak többek közt....)
Nem, ez egy fehérvári cég.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 00:37:22 »

Majd a következő 2.5T lesz! Smiley

Az csak 5 hengeres Sad

nem is tudom milyen lesz a következő kocsim..... lehet hogy ez az utolsó autóm?
Valahogy szólni kéne a fordnak, hogy legyen v6 mk4 is mert különben sufnituning lesz a vége  Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 09:37:40 »

hiába a v6 az v6, kár hogy nincs v8 mondeoból....
Ja ,akkor a mondi is bekerülne erre a listára: szomoru1
http://www.origo.hu/auto/20081212-a-legertelmetlenebb-autok.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 10:06:44 »

hiába a v6 az v6, kár hogy nincs v8 mondeoból....

Én viszonylag hamar megtaláltam a mondeo utódját, ami ford is meg v8 is.
már csak arra várok, hogy felnőjenek a gyerekek  nyes

Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 11:03:48 »

Szóval biztos jó a "traktor", vegyenek sokat, akkor nem lesz kereslet a benzinre, és 20 Ft-ért fogok megint tankolni, mint mikor először tankoltam  eplus2.
Tetszik ez az érvelés!Úgy legyen!Amikor 20 volt a benya,12 volt az oil! taps nyes
Sőt!Off dizlim 3ft-os fűtővel járt majd 4 évig! eplus2 hehe Megevett az mindent:pirosat,feketét,sárgát.... action
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.14 vasárnap, 11:06:17 írta simitomi » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 11:10:53 »

Én viszonylag hamar megtaláltam a mondeo utódját, ami ford is meg v8 is.
már csak arra várok, hogy felnőjenek a gyerekek  nyes


Hali! Nem látszik a mustang! wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 11:35:21 »

Jó, Zacci, ő vagy belenyúlt egybe, vagy mindig keresi a hibát! Smiley
Nyomaték gond nincs, vissza kell váltani, és akkor nem ellenfél a dízel se! Smiley A talin gyorsultam 2 Di-vel, egy egyik sima volt, esélye se volt, a másik chip-es (155LE), 1,5 autóval maradt le. A V6-al talán még a Ci-ket is meg lehetne fogni ha ügyes az ember. Smiley Bár engem ez a 2.5T is nagyon csábít! Smiley
Scratch!

Az nem az én 155 lovas tddi-m volt! Megint leszólod a tddi-ket. Ha Silver tdci-jét le tudod gyorsulni, akkor elhiszem, hogy az enyémet is lenyomod!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 11:42:09 »

várhatóan megint csökkeni fog az üzemanyagok ára
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 12:16:28 »

Scratch!

Az nem az én 155 lovas tddi-m volt! Megint leszólod a tddi-ket. Ha Silver tdci-jét le tudod gyorsulni, akkor elhiszem, hogy az enyémet is lenyomod!

Nem is mondtam, hogy a Tied volt, és nem is Silver-é.
Nem szóltam le, csak a nyomatékhiányra hoztam fel egy példát. De tavasszal megyünk egyet hárman!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 12:48:13 »

Nem is mondtam, hogy a Tied volt, és nem is Silver-é.
Nem szóltam le, csak a nyomatékhiányra hoztam fel egy példát. De tavasszal megyünk egyet hárman!
eljen
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 13:42:41 »

várhatóan megint csökkeni fog az üzemanyagok ára
Várhatóan holnap amint jön az aktuális hír, beszámolok róla Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 14:44:03 »

Jó, Zacci, ő vagy belenyúlt egybe, vagy mindig keresi a hibát! Smiley
Nyomaték gond nincs, vissza kell váltani, és akkor nem ellenfél a dízel se! Smiley A talin gyorsultam 2 Di-vel, egy egyik sima volt, esélye se volt, a másik chip-es (155LE), 1,5 autóval maradt le. A V6-al talán még a Ci-ket is meg lehetne fogni ha ügyes az ember. Smiley Bár engem ez a 2.5T is nagyon csábít! Smiley

A 2,0 tdci-nek nem ellenfél a 2,0i.
A V6 jobban megy, mint a 2.0 ci. Rugalmasságban, emelkedőn nem.
A 2.2 vs V6-nál nagyon számít a sofőr.
A 2,5t az jó lehet! Csak hát a tankolás...
És a Zsiriében szerintem nincs 155 ló (én 140-re saccolom - mit nem kell komolyan venni). A Silverében nemrég volt csúccsere, lehet, hogy nem megy annyira, ahogy kellene.
Ő nyert gyorsulási versenyt, de a chippel. Most meg nélküle volt. Majd a tavaszin gurulok a Zsirivel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 14:45:56 »

Várhatóan holnap amint jön az aktuális hír, beszámolok róla Smiley

Imádom amikor ilyenekről beszélsz.... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 14:48:13 »

A 2,0 tdci-nek nem ellenfél a 2,0i.
A V6 jobban megy, mint a 2.0 ci. Rugalmasságban, emelkedőn nem.
A 2.2 vs V6-nál nagyon számít a sofőr.
A 2,5t az jó lehet! Csak hát a tankolás...
És a Zsiriében szerintem nincs 155 ló (én 140-re saccolom - mit nem kell komolyan venni). A Silverében nemrég volt csúccsere, lehet, hogy nem megy annyira, ahogy kellene.
Ő nyert gyorsulási versenyt, de a chippel. Most meg nélküle volt. Majd a tavaszin gurulok a Zsirivel.

de mit saccolsz?
padon kimérték a kocsit ugytudom....
mi vagy te teljesitménymérő próbapad uri geller módra? eplus2
Nem durcibó irom ám, csak poénból... taps
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 14:52:50 »

de mit saccolsz?
padon kimérték a kocsit ugytudom....
mi vagy te teljesitménymérő próbapad uri geller módra? eplus2
Nem durcibó irom ám, csak poénból... taps

Igen, padon mérték, de ott a 115 helyett 125-öt mért a pad. Na, eddig elég sokan mérték, és javarászt 1-2 lóerő pontossággal a gyárit hozta (de többet nem nagyon). Az én elméletem szerint vagy a pad nem volt bekalibrálva, vagy valamit rosszul paramétereztek, és innen jön a tévedés. A másik, hogy érzetre nem ment jobban, mint az enyém. Meg összehasonlítva msik tdci-vel.
A Silvert lenyomta, de csak egy kicsivel. Ha a 2.2-est ugrasztod össze a 2,0-val, ott azért van jelentős különbség.
De nyilván, ezek mind szubjektívek, nem lehet tényként elfogadni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 15:15:42 »

Az hogy lehet hogy annyit csal a pad?Huh? nem volt lekalibrálva?
Hagyad már akkor az egy kókler hely ,és oda nem viszem az autómat......és azok nekem ne chiptuningozzák az autómat.....
amugy álltalában oda viszem az autómat mind zöldkártyára,mind műszakira,mind futóműállitásra,stb, ahol én kalibráltam a műsszert,mert abban biztos vagyok hogy jó, és tudom mit mér......sőt álltalában énszoktam levizsgáztatni és közben kérdeznek amit nem tudnak(ez hogy van,az hogy van eplus2).....
mondjuk most bajban is vagyok mert a pécsi cégtől elvettük a műszerünket(egyébb problémák), a kaposvári padot meg eladtam székesfehérvárra......
ugyhogy nemtudom hova megyek az enyémmel majd.....na egy feladat, elkel adnom egyet gyorsan valahova a környéken eplus2 eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 15:25:30 »

Én viszonylag hamar megtaláltam a mondeo utódját, ami ford is meg v8 is.
már csak arra várok, hogy felnőjenek a gyerekek  nyes



Egy mustangot én is szeretnék, saleen vagy gt500 Smiley sima mustangban már ültem, de sajna annyira amerikai belül.....
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 15:34:01 »

Egy mustangot én is szeretnék, saleen vagy gt500 Smiley sima mustangban már ültem, de sajna annyira amerikai belül.....
Ha már Mustang, meg Saleen. Ezt pár napja láttam a körúton.

Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 16:24:20 »

Ha már Mustang, meg Saleen. Ezt pár napja láttam a körúton.

Törném le a kezét, aki ilyen gagyi utóagos 6000K Xenon-t tesz egy ilyen autóba!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 16:57:15 »

Egy olyan igazi nesze-semmi-fogd-meg-jól hír. Nem tudnak semmit, nem beszéltek senkivel, csak következtetnek valamit, és azt se loikusan. Drágult az olajár, tehát a MOL valószínűleg csökkenteni fog...  Huh?
Meg van határozva ezeknek az oldalaknak, hogy napi min. X cikket ki kell tenni az oldalra, és ha nincs téma, akkor írnak ilyeneket? Vagy ennek mi értelme volt?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 17:16:02 »

Törném le a kezét, aki ilyen gagyi utóagos 6000K Xenon-t tesz egy ilyen autóba!
Mikor megláttam a képet, rögtön rád gondoltam  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 17:50:10 »

Egy olyan igazi nesze-semmi-fogd-meg-jól hír. Nem tudnak semmit, nem beszéltek senkivel, csak következtetnek valamit, és azt se loikusan. Drágult az olajár, tehát a MOL valószínűleg csökkenteni fog...  Huh?
Meg van határozva ezeknek az oldalaknak, hogy napi min. X cikket ki kell tenni az oldalra, és ha nincs téma, akkor írnak ilyeneket? Vagy ennek mi értelme volt?
ha valahova kiraknak egy ilyen hírt, akkor mindenki lecsap rá gyorsan, hogy nála olvassák el az emberek
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 19:06:31 »

Mikor megláttam a képet, rögtön rád gondoltam  eplus2

 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 19:17:22 »

Az hogy lehet hogy annyit csal a pad?Huh? nem volt lekalibrálva?

Na, most a tények síkján: gondolom, és nem tudom.
De mont mondtam, a paraméterezésnél (pár dolgot kérdez a progi) is el lehet téríteni az egészet.
Pl a Stealt, amikor teljesítményt mért, megkérdezte az autó tömegét. Ugye a katalógus szerint 1540 kg, meg mi ketten ( vigyor3 nyes) kb 200 kilót nyomunk, meg a cucc, ami benne volt (meg a tömeghiány  vigyor3) 80 kiló, meg üzemanyag (a gyár asszem 75%-os üaszinttel számol, és 75 kilós emberrel). Szóval: 1540+200+80+10-75=1755. Ez elvileg jó. És akár 100 kilót is lehet tévedni, ami nagyon sok. A mázsa a tuti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 20:58:13 »

várhatóan megint csökkeni fog az üzemanyagok ára
Klagenfurt ost Jet kútnál ma sikerült ennyiért tankolnom!
http://kepfeltoltes.hu/view/081214/DSC01098_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Azért ez már 260-al szorozva 228ft/lityi
Pandorfi Jet-nél már 6centel drágább volt a dizelolaj.
Lehet hogy itt is a képen látható müszaki hiba tábla miatt volt literenként 15ft-al olcsobb!
Még szerencse hogy a kocka fejü osztrákok nem mernek tankolni ha rossz a kút!
Ja és az olaszoknál,még mindig 1.14 a dizel(296ft)
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.14 vasárnap, 21:01:58 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 21:07:52 »

üllőn az Avantinál 229, ha jól emlékszem
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 21:25:30 »

üllőn az Avantinál 229, ha jól emlékszem
Ez gondolom benzin.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 23:25:39 »

Ez gondolom benzin.
229.9 hogy pontos legyek
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2008.12.14 vasárnap, 23:26:00 »

Ez gondolom benzin.

az olaj az 249.9
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 12:24:49 »

A benzin 2, a dízel pedig 9!! wow1 Ft.-al lesz olcsóbb szerdától. taps

Szerk: megvan a link

« Utoljára szerkesztve: 2008.12.15 hétfő, 12:52:30 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 12:29:49 »

A benzin 2, a dízel pedig 9!! wow1 Ft.-al lesz olcsóbb szerdától. taps

Link még nincs, de amint lesz pótlom!
eljen
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 12:42:42 »

eljen
Szia!
Most voltam kint a Német-Osztrák tengelyen, gázolajért 0.984 - 1,019 között kértek fájdalomdíjat literjéért.
Salzburgnál van egy Jet-kút, ( Mitte-nél le, és a 2. kijárat a körforgalom után) ott már törzsvendégek vagyunk. Az utca másik oldalán meg Jimmy kebab-tellerje verhetetlen... finom
Üdv:  wave
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 12:50:14 »

Szia!
Most voltam kint a Német-Osztrák tengelyen, gázolajért 0.984 - 1,019 között kértek fájdalomdíjat literjéért.
Salzburgnál van egy Jet-kút, ( Mitte-nél le, és a 2. kijárat a körforgalom után) ott már törzsvendégek vagyunk. Az utca másik oldalán meg Jimmy kebab-tellerje verhetetlen... finom
Üdv:  wave

Ez az ár gondolom autópályás osztrák ár. Németeknél húzosabb...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 12:50:59 »

Szia!
Most voltam kint a Német-Osztrák tengelyen, gázolajért 0.984 - 1,019 között kértek fájdalomdíjat literjéért.
Salzburgnál van egy Jet-kút, ( Mitte-nél le, és a 2. kijárat a körforgalom után) ott már törzsvendégek vagyunk. Az utca másik oldalán meg Jimmy kebab-tellerje verhetetlen... finom
Üdv:  wave

Szerintem te rossz helyen tankolsz. Én ősszel voltam kinn, akkor még itthon kb 300 ft volt a gázolaj, és a németeknél is, meg az osztrákoknál is olcsóbb volt. Majd megkeresem a nyugtát.
Most mindenképpen 0,9 alatt kellene lennie.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 13:19:10 »

Szerintem te rossz helyen tankolsz. Én ősszel voltam kinn, akkor még itthon kb 300 ft volt a gázolaj, és a németeknél is, meg az osztrákoknál is olcsóbb volt. Majd megkeresem a nyugtát.
Most mindenképpen 0,9 alatt kellene lennie.
Egy helyen volt, valami traktor-dízel, az volt 0,8990!  felkialtas
Azt már tapasztaltam, hogy autópályák közvetlen közelében magasabbak az árak.
Vagy Bruckdorf-ban van automata kút, (Pandorf-i lehajtónál) ott volt még 0,9791. csak aott nagyon ismerni kell, hogy mennyit pakolhatsz az autóba üzemenyagot, mert ha többet fizettél... wilting
Marad a macera utólag - jártam így december elején - hogy a fritz nem vágta, miért nem tankoltuk tele, ha már befizettük a pénzt. Csak a drága jó Crafter  gun digitális üzemanyag-szint mérővel rendelkezik, és volt még hátra egy pötyike, hogy tele legyen. Erre befizettünk még egy kört, aztán folyt mindenhol a cucc kifelé.  falbav
Maradt 6 eurónk benne a rendszerben, adott az igazolást. Hazafelé megálltunk -  nappal van kútkezelő - és bele számíttattuk a tankolásba. Csak macera. Nyócvágen, meg aki kitalálta...
Üdv:)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 13:46:44 »

Legjobb persze az egyenletes 80, 6.-ban autóúton.
A napokban próbáltam, hogy emelkedőn 3-as 4-es között kapcsolgatva (olyan 1500 vs. 2000-es fordulat) ugyanazt a sebességet tartva, nagyobb fordulaton kevesebbett fogyaszt az autó. Ezt úgy értékeltem, hogy kell a fordulat a turbó (azaz motorhatásfok javító segédberendezés) működéséhez.
Nem gazdaságos és nem is élvezetes az extrém alacsony fordulaton történő autózás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 13:49:10 »

Egy helyen volt, valami traktor-dízel, az volt 0,8990!  felkialtas
Azt már tapasztaltam, hogy autópályák közvetlen közelében magasabbak az árak.
Vagy Bruckdorf-ban van automata kút, (Pandorf-i lehajtónál) ott volt még 0,9791. csak aott nagyon ismerni kell, hogy mennyit pakolhatsz az autóba üzemenyagot, mert ha többet fizettél... wilting
Marad a macera utólag - jártam így december elején - hogy a fritz nem vágta, miért nem tankoltuk tele, ha már befizettük a pénzt. Csak a drága jó Crafter  gun digitális üzemanyag-szint mérővel rendelkezik, és volt még hátra egy pötyike, hogy tele legyen. Erre befizettünk még egy kört, aztán folyt mindenhol a cucc kifelé.  falbav
Maradt 6 eurónk benne a rendszerben, adott az igazolást. Hazafelé megálltunk -  nappal van kútkezelő - és bele számíttattuk a tankolásba. Csak macera. Nyócvágen, meg aki kitalálta...
Üdv:)

Én úgy csináltam, nem számoltam ki, mennyi van még a németektől az osztrák határig (a németeknél nem szoktam tankolni), erre kiderült, hogy már nem fogok elérni az osztrákokhoz. Biztosan nem, mert a szgép már csak 10-20 kilométert mutatott, a határ meg vagy 2-300 km  vigyor3 szóval nem kockáztattam, hanem megkerestem a poi-k között, hogy hol van aral benzinkút. Kiderült, hogy a pálya mellett közvetlenül van egy falu, és lementünk oda. Nem mertem kockáztatni, mert a németeknél nem sűrű a kúthálózat, és szinte biztos, hogy addig már nem lett volna elég az üa. Szóval lementünk, és ott volt elég olcsó. Aztán még egyszer megálltunk az osztrákoknál, és kiderült, hogy a német olcsóbb volt, nyilván azért, mert a német nem, az osztrák meg a pálya mellett volt... mind1, nekem hazáig kibírta, nem kellett tankolnom.
Cserébe az olaszoknál valami 1,14 volt... nem semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 15:23:05 »

Domi!Ez érdekes!  Shocked
És akkor melyik a valós hír?
http://www.origo.hu/auto/20081215-ismet-csokken-az-uzemanyagok-ara.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2008.12.15 hétfő, 15:25:51 »

Domi!Ez érdekes!  Shocked
És akkor melyik a valós hír?
http://www.origo.hu/auto/20081215-ismet-csokken-az-uzemanyagok-ara.html
itt is, úgyhogy Dominak most feketepont  vigyor3
http://index.hu/gazdasag/magyar/csokben08121/
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.