Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:15:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3544901 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
szendre
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3600 Dátum:
2008.12.13 szombat, 23:44:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.13 szombat, 23:41:46
Látod, engem is megcsapott a benzin gőz, én elégedett vagyok. Egy kötelező szeríz megvan 20e Ft-ból, más meg nem romlik el benne.
1-1,5L-el eszik többet mint a TDDi, cserébe pikk-pakk bemelegszik, halk, megbízható, és olcsóbb a benzin!
"más meg nem romlik el benne." ...hehe, kérdezd meg Zaccit...
Hát ez az! De a nyomaték.....ha már benzin akkor V6-ban gondolkozom.
Mellesleg eddig a TDDI-m eddig nem szívatott meg. Szeretem is. 130e Km-t tettem bele gond nélkül.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.12.13 szombat, 23:53:10 írta Scratch
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3601 Dátum:
2008.12.13 szombat, 23:52:37 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.13 szombat, 23:44:27
Azért amikor az előző v6-om volt még, nem gondoltam, hogy ilyent hallok majd Tőled
Igazából a turbo még hiányzik...
De ami jó az jó!
Minkettőnek megvannak az előnyös oldalai, én inkább átálltam a benzinesek közé.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szendre
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3602 Dátum:
2008.12.13 szombat, 23:56:17 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.13 szombat, 23:52:37
Igazából a turbo még hiányzik...
De ami jó az jó!
Minkettőnek megvannak az előnyös oldalai, én inkább átálltam a benzinesek közé.
Egyre kevésbé érzem, hogy "aki sokat megy annak jobban megéri a dízel" elmélet valóságosságát.
Én azért sokat megyek (minimum 40ezret egy évben, de volt már 110 is)..kezdek meginogni habár én speciel roppantul szeretem a traktorhangot és egyéb tulajdonságait.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3603 Dátum:
2008.12.13 szombat, 23:56:31 »
Idézetet írta: szendre - 2008.12.13 szombat, 23:44:49
"más meg nem romlik el benne." ...hehe, kérdezd meg Zaccit...
Hát ez az! De a nyomaték.....ha már benzin akkor V6-ban gondolkozom.
Mellesleg eddig a TDDI-m eddig nem szívatott meg. Szeretem is. 130e Km-t tettem bele gond nélkül.
Jó, Zacci, ő vagy belenyúlt egybe, vagy mindig keresi a hibát!
Nyomaték gond nincs, vissza kell váltani, és akkor nem ellenfél a dízel se!
A talin gyorsultam 2 Di-vel, egy egyik sima volt, esélye se volt, a másik chip-es (155LE), 1,5 autóval maradt le. A V6-al talán még a Ci-ket is meg lehetne fogni ha ügyes az ember.
Bár engem ez a 2.5T is nagyon csábít!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3604 Dátum:
2008.12.13 szombat, 23:56:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.13 szombat, 23:52:37
Igazából a turbo még hiányzik...
De ami jó az jó!
Minkettőnek megvannak az előnyös oldalai, én inkább átálltam a benzinesek közé.
a 2.0 motorterében pont elfér egy istentelen nagy turbó szerintem még komplett kit is kapható
a v6 nál kicsit érdekesebb volna elhelyezni egy feltöltőt
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3605 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:00:30 »
Idézetet írta: szendre - 2008.12.13 szombat, 23:56:17
Egyre kevésbé érzem, hogy "aki sokat megy annak jobban megéri a dízel" elmélet valóságosságát.
Én azért sokat megyek (minimum 40ezret egy évben, de volt már 110 is)..kezdek meginogni habár én speciel roppantul szeretem a traktorhangot és egyéb tulajdonságait.
Igen, de én túl sokat nem megyek egy évbe kb. 10-12e km-t, talán így nekem jobb a benzin, mert munkábajártás napi 10km oda, 10km vissza, ez legalább be tud melegedni ennyi km alatt is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3606 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:02:35 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.13 szombat, 23:56:42
a 2.0 motorterében pont elfér egy istentelen nagy turbó szerintem még komplett kit is kapható
a v6 nál kicsit érdekesebb volna elhelyezni egy feltöltőt
Az a baj, ha már belenyúl az ember, akkor nem elég rádobni a turbót, sok mást is cserélni kell, így meg húzós azért...
De hétköznapi használatra teljesen elég ez a 145LE szerintem.
Nekem meg erre kell!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3607 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:02:40 »
Idézetet írta: szendre - 2008.12.13 szombat, 23:56:17
Egyre kevésbé érzem, hogy "aki sokat megy annak jobban megéri a dízel" elmélet valóságosságát.
Én azért sokat megyek (minimum 40ezret egy évben, de volt már 110 is)..kezdek meginogni habár én speciel roppantul szeretem a traktorhangot és egyéb tulajdonságait.
nekem az 1.8-as cégautóm (kombi mk3) képes akár normális közlekedés mellett 7-7,5 lityivel is elmenni országúton. Mondjuk a v6-om ilyenkor 8-9.5 lityivel mászkál. Részemről engem lefáraszt a traktorhang, de világ életemben benzines voltam, olaj csak akkor került a kocsimba amikor a wartburgomba 2T-t öntöttem
. Szokás kérdése öreg vagyok, ez már nem fog megváltozni, egyik kollégám mindig benzines volt és most vett egy s60 d5 öt, és imádja. Szóval biztos jó a "traktor", vegyenek sokat, akkor nem lesz kereslet a benzinre, és 20 Ft-ért fogok megint tankolni, mint mikor először tankoltam
.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3608 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:03:36 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.14 vasárnap, 00:02:35
Az a baj, ha már belenyúl az ember, akkor nem elég rádobni a turbót, sok mást is cserélni kell, így meg húzós azért...
De hétköznapi használatra teljesen elég ez a 145LE szerintem.
Nekem meg erre kell!
Persze, csak húzlak, tudod
Naplózva
szendre
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3609 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:06:37 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.14 vasárnap, 00:02:40
nekem az 1.8-as cégautóm (kombi mk3) képes akár normális közlekedés mellett 7-7,5 lityivel is elmenni országúton.
.
Az MK I 1.8 benzinesem 3 év és több mint 180e Km alatt átlagban 7.2-7.4 et evett. Imádtam! Állítom, hogy mindmáig az összes közül a legkedvesebb autóm.
Mellesleg, nem a Köztelek utcában dolgozol a finn cégnél? (ők adnak MK3 1.8-at cégautónak többek közt....)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3610 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:12:51 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.14 vasárnap, 00:03:36
Persze, csak húzlak, tudod
Majd a következő 2.5T lesz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3611 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:34:40 »
Idézetet írta: szendre - 2008.12.14 vasárnap, 00:06:37
Az MK I 1.8 benzinesem 3 év és több mint 180e Km alatt átlagban 7.2-7.4 et evett. Imádtam! Állítom, hogy mindmáig az összes közül a legkedvesebb autóm.
Mellesleg, nem a Köztelek utcában dolgozol a finn cégnél? (ők adnak MK3 1.8-at cégautónak többek közt....)
Nem, ez egy fehérvári cég.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3612 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 00:37:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.14 vasárnap, 00:12:51
Majd a következő 2.5T lesz!
Az csak 5 hengeres
nem is tudom milyen lesz a következő kocsim..... lehet hogy ez az utolsó autóm?
Valahogy szólni kéne a fordnak, hogy legyen v6 mk4 is mert különben sufnituning lesz a vége
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3613 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 09:37:40 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.13 szombat, 21:03:40
hiába a v6 az v6, kár hogy nincs v8 mondeoból....
Ja ,akkor a mondi is bekerülne erre a listára:
http://www.origo.hu/auto/20081212-a-legertelmetlenebb-autok.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3614 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 10:06:44 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.13 szombat, 21:03:40
hiába a v6 az v6, kár hogy nincs v8 mondeoból....
Én viszonylag hamar megtaláltam a mondeo utódját, ami ford is meg v8 is.
már csak arra várok, hogy felnőjenek a gyerekek
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3615 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 11:03:48 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.14 vasárnap, 00:02:40
Szóval biztos jó a "traktor", vegyenek sokat, akkor nem lesz kereslet a benzinre, és 20 Ft-ért fogok megint tankolni, mint mikor először tankoltam
.
Tetszik ez az érvelés!Úgy legyen!Amikor 20 volt a benya,12 volt az oil!
Sőt!Off dizlim 3ft-os fűtővel járt majd 4 évig!
Megevett az mindent:pirosat,feketét,sárgát....
«
Utoljára szerkesztve: 2008.12.14 vasárnap, 11:06:17 írta simitomi
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3616 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 11:10:53 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.12.14 vasárnap, 10:06:44
Én viszonylag hamar megtaláltam a mondeo utódját, ami ford is meg v8 is.
már csak arra várok, hogy felnőjenek a gyerekek
Hali! Nem látszik a mustang!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3617 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 11:35:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.13 szombat, 23:56:31
Jó, Zacci, ő vagy belenyúlt egybe, vagy mindig keresi a hibát!
Nyomaték gond nincs, vissza kell váltani, és akkor nem ellenfél a dízel se!
A talin gyorsultam 2 Di-vel, egy egyik sima volt, esélye se volt, a másik chip-es (155LE), 1,5 autóval maradt le. A V6-al talán még a Ci-ket is meg lehetne fogni ha ügyes az ember.
Bár engem ez a 2.5T is nagyon csábít!
Scratch!
Az nem az én 155 lovas tddi-m volt! Megint leszólod a tddi-ket. Ha Silver tdci-jét le tudod gyorsulni, akkor elhiszem, hogy az enyémet is lenyomod!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3618 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 11:42:09 »
várhatóan megint csökkeni fog az üzemanyagok ára
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3619 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 12:16:28 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.12.14 vasárnap, 11:35:21
Scratch!
Az nem az én 155 lovas tddi-m volt! Megint leszólod a tddi-ket. Ha Silver tdci-jét le tudod gyorsulni, akkor elhiszem, hogy az enyémet is lenyomod!
Nem is mondtam, hogy a Tied volt, és nem is Silver-é.
Nem szóltam le, csak a nyomatékhiányra hoztam fel egy példát. De tavasszal megyünk egyet hárman!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3620 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 12:48:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.14 vasárnap, 12:16:28
Nem is mondtam, hogy a Tied volt, és nem is Silver-é.
Nem szóltam le, csak a nyomatékhiányra hoztam fel egy példát. De tavasszal megyünk egyet hárman!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3621 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 13:42:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.12.14 vasárnap, 11:42:09
várhatóan megint csökkeni fog az üzemanyagok ára
Várhatóan holnap amint jön az aktuális hír, beszámolok róla
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3622 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 14:44:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.13 szombat, 23:56:31
Jó, Zacci, ő vagy belenyúlt egybe, vagy mindig keresi a hibát!
Nyomaték gond nincs, vissza kell váltani, és akkor nem ellenfél a dízel se!
A talin gyorsultam 2 Di-vel, egy egyik sima volt, esélye se volt, a másik chip-es (155LE), 1,5 autóval maradt le. A V6-al talán még a Ci-ket is meg lehetne fogni ha ügyes az ember.
Bár engem ez a 2.5T is nagyon csábít!
A 2,0 tdci-nek nem ellenfél a 2,0i.
A V6 jobban megy, mint a 2.0 ci. Rugalmasságban, emelkedőn nem.
A 2.2 vs V6-nál nagyon számít a sofőr.
A 2,5t az jó lehet! Csak hát a tankolás...
És a Zsiriében szerintem nincs 155 ló (én 140-re saccolom - mit nem kell komolyan venni). A Silverében nemrég volt csúccsere, lehet, hogy nem megy annyira, ahogy kellene.
Ő nyert gyorsulási versenyt, de a chippel. Most meg nélküle volt. Majd a tavaszin gurulok a Zsirivel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3623 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 14:45:56 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.14 vasárnap, 13:42:41
Várhatóan holnap amint jön az aktuális hír, beszámolok róla
Imádom amikor ilyenekről beszélsz....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3624 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 14:48:13 »
Idézetet írta: Angel - 2008.12.14 vasárnap, 14:44:03
A 2,0 tdci-nek nem ellenfél a 2,0i.
A V6 jobban megy, mint a 2.0 ci. Rugalmasságban, emelkedőn nem.
A 2.2 vs V6-nál nagyon számít a sofőr.
A 2,5t az jó lehet! Csak hát a tankolás...
És a Zsiriében szerintem nincs 155 ló (én 140-re saccolom - mit nem kell komolyan venni). A Silverében nemrég volt csúccsere, lehet, hogy nem megy annyira, ahogy kellene.
Ő nyert gyorsulási versenyt, de a chippel. Most meg nélküle volt. Majd a tavaszin gurulok a Zsirivel.
de mit saccolsz?
padon kimérték a kocsit ugytudom....
mi vagy te teljesitménymérő próbapad uri geller módra?
Nem durcibó irom ám, csak poénból...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3625 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 14:52:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.12.14 vasárnap, 14:48:13
de mit saccolsz?
padon kimérték a kocsit ugytudom....
mi vagy te teljesitménymérő próbapad uri geller módra?
Nem durcibó irom ám, csak poénból...
Igen, padon mérték, de ott a 115 helyett 125-öt mért a pad. Na, eddig elég sokan mérték, és javarászt 1-2 lóerő pontossággal a gyárit hozta (de többet nem nagyon). Az én elméletem szerint vagy a pad nem volt bekalibrálva, vagy valamit rosszul paramétereztek, és innen jön a tévedés. A másik, hogy érzetre nem ment jobban, mint az enyém. Meg összehasonlítva msik tdci-vel.
A Silvert lenyomta, de csak egy kicsivel. Ha a 2.2-est ugrasztod össze a 2,0-val, ott azért van jelentős különbség.
De nyilván, ezek mind szubjektívek, nem lehet tényként elfogadni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3626 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 15:15:42 »
Az hogy lehet hogy annyit csal a pad?
nem volt lekalibrálva?
Hagyad már akkor az egy kókler hely ,és oda nem viszem az autómat......és azok nekem ne chiptuningozzák az autómat.....
amugy álltalában oda viszem az autómat mind zöldkártyára,mind műszakira,mind futóműállitásra,stb, ahol
én kalibráltam a műsszert
,mert abban biztos vagyok hogy jó, és tudom mit mér......sőt álltalában énszoktam levizsgáztatni és közben kérdeznek amit nem tudnak(ez hogy van,az hogy van
).....
mondjuk most bajban is vagyok mert a pécsi cégtől elvettük a műszerünket(egyébb problémák), a kaposvári padot meg eladtam székesfehérvárra......
ugyhogy nemtudom hova megyek az enyémmel majd.....na egy feladat, elkel adnom egyet gyorsan valahova a környéken
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3627 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 15:25:30 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.12.14 vasárnap, 10:06:44
Én viszonylag hamar megtaláltam a mondeo utódját, ami ford is meg v8 is.
már csak arra várok, hogy felnőjenek a gyerekek
Egy mustangot én is szeretnék, saleen vagy gt500
sima mustangban már ültem, de sajna annyira amerikai belül.....
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3628 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 15:34:01 »
Idézetet írta: vzoli - 2008.12.14 vasárnap, 15:25:30
Egy mustangot én is szeretnék, saleen vagy gt500
sima mustangban már ültem, de sajna annyira amerikai belül.....
Ha már Mustang, meg Saleen. Ezt pár napja láttam a körúton.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3629 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 16:24:20 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.14 vasárnap, 15:34:01
Ha már Mustang, meg Saleen. Ezt pár napja láttam a körúton.
Törném le a kezét, aki ilyen gagyi utóagos 6000K Xenon-t tesz egy ilyen autóba!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3630 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 16:57:15 »
Egy olyan igazi nesze-semmi-fogd-meg-jól hír.
Nem tudnak semmit, nem beszéltek senkivel, csak következtetnek valamit, és azt se loikusan. Drágult az olajár, tehát a MOL valószínűleg csökkenteni fog...
Meg van határozva ezeknek az oldalaknak, hogy napi min. X cikket ki kell tenni az oldalra, és ha nincs téma, akkor írnak ilyeneket? Vagy ennek mi értelme volt?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FeGa
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3631 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 17:16:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.12.14 vasárnap, 16:24:20
Törném le a kezét, aki ilyen gagyi utóagos 6000K Xenon-t tesz egy ilyen autóba!
Mikor megláttam a képet, rögtön rád gondoltam
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3632 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 17:50:10 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.14 vasárnap, 16:57:15
Egy olyan igazi nesze-semmi-fogd-meg-jól hír.
Nem tudnak semmit, nem beszéltek senkivel, csak következtetnek valamit, és azt se loikusan. Drágult az olajár, tehát a MOL valószínűleg csökkenteni fog...
Meg van határozva ezeknek az oldalaknak, hogy napi min. X cikket ki kell tenni az oldalra, és ha nincs téma, akkor írnak ilyeneket? Vagy ennek mi értelme volt?
ha valahova kiraknak egy ilyen hírt, akkor mindenki lecsap rá gyorsan, hogy nála olvassák el az emberek
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3633 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 19:06:31 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.12.14 vasárnap, 17:16:02
Mikor megláttam a képet, rögtön rád gondoltam
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3634 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 19:17:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.12.14 vasárnap, 15:15:42
Az hogy lehet hogy annyit csal a pad?
nem volt lekalibrálva?
Na, most a tények síkján: gondolom, és nem tudom.
De mont mondtam, a paraméterezésnél (pár dolgot kérdez a progi) is el lehet téríteni az egészet.
Pl a Stealt, amikor teljesítményt mért, megkérdezte az autó tömegét. Ugye a katalógus szerint 1540 kg, meg mi ketten (
) kb 200 kilót nyomunk, meg a cucc, ami benne volt (meg a tömeghiány
) 80 kiló, meg üzemanyag (a gyár asszem 75%-os üaszinttel számol, és 75 kilós emberrel). Szóval: 1540+200+80+10-75=1755. Ez elvileg jó. És akár 100 kilót is lehet tévedni, ami nagyon sok. A mázsa a tuti.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3635 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 20:58:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.12.14 vasárnap, 11:42:09
várhatóan megint csökkeni fog az üzemanyagok ára
Klagenfurt ost Jet kútnál ma sikerült ennyiért tankolnom!
http://kepfeltoltes.hu/view/081214/DSC01098_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Azért ez már 260-al szorozva 228ft/lityi
Pandorfi Jet-nél már 6centel drágább volt a dizelolaj.
Lehet hogy itt is a képen látható müszaki hiba tábla miatt volt literenként 15ft-al olcsobb!
Még szerencse hogy a kocka fejü osztrákok nem mernek tankolni ha rossz a kút!
Ja és az olaszoknál,még mindig 1.14 a dizel(296ft)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.12.14 vasárnap, 21:01:58 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3636 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 21:07:52 »
üllőn az Avantinál 229, ha jól emlékszem
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3637 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 21:25:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.12.14 vasárnap, 21:07:52
üllőn az Avantinál 229, ha jól emlékszem
Ez gondolom benzin.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3638 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 23:25:39 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.14 vasárnap, 21:25:30
Ez gondolom benzin.
229.9 hogy pontos legyek
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3639 Dátum:
2008.12.14 vasárnap, 23:26:00 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.14 vasárnap, 21:25:30
Ez gondolom benzin.
az olaj az 249.9
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3640 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 12:24:49 »
A benzin 2, a dízel pedig 9!!
Ft.-al lesz olcsóbb szerdától.
Szerk: megvan a link
«
Utoljára szerkesztve: 2008.12.15 hétfő, 12:52:30 írta Domi
»
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3641 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 12:29:49 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.15 hétfő, 12:24:49
A benzin 2, a dízel pedig 9!!
Ft.-al lesz olcsóbb szerdától.
Link még nincs, de amint lesz pótlom!
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3642 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 12:42:42 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.12.15 hétfő, 12:29:49
Szia!
Most voltam kint a Német-Osztrák tengelyen, gázolajért 0.984 - 1,019 között kértek fájdalomdíjat literjéért.
Salzburgnál van egy Jet-kút, ( Mitte-nél le, és a 2. kijárat a körforgalom után) ott már törzsvendégek vagyunk. Az utca másik oldalán meg Jimmy kebab-tellerje verhetetlen...
Üdv:
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3643 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 12:50:14 »
Idézetet írta: MondESU - 2008.12.15 hétfő, 12:42:42
Szia!
Most voltam kint a Német-Osztrák tengelyen, gázolajért 0.984 - 1,019 között kértek fájdalomdíjat literjéért.
Salzburgnál van egy Jet-kút, ( Mitte-nél le, és a 2. kijárat a körforgalom után) ott már törzsvendégek vagyunk. Az utca másik oldalán meg Jimmy kebab-tellerje verhetetlen...
Üdv:
Ez az ár gondolom autópályás osztrák ár. Németeknél húzosabb...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3644 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 12:50:59 »
Idézetet írta: MondESU - 2008.12.15 hétfő, 12:42:42
Szia!
Most voltam kint a Német-Osztrák tengelyen, gázolajért 0.984 - 1,019 között kértek fájdalomdíjat literjéért.
Salzburgnál van egy Jet-kút, ( Mitte-nél le, és a 2. kijárat a körforgalom után) ott már törzsvendégek vagyunk. Az utca másik oldalán meg Jimmy kebab-tellerje verhetetlen...
Üdv:
Szerintem te rossz helyen tankolsz. Én ősszel voltam kinn, akkor még itthon kb 300 ft volt a gázolaj, és a németeknél is, meg az osztrákoknál is olcsóbb volt. Majd megkeresem a nyugtát.
Most mindenképpen 0,9 alatt kellene lennie.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3645 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 13:19:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.12.15 hétfő, 12:50:59
Szerintem te rossz helyen tankolsz. Én ősszel voltam kinn, akkor még itthon kb 300 ft volt a gázolaj, és a németeknél is, meg az osztrákoknál is olcsóbb volt. Majd megkeresem a nyugtát.
Most mindenképpen 0,9 alatt kellene lennie.
Egy helyen volt, valami traktor-dízel, az volt 0,8990!
Azt már tapasztaltam, hogy autópályák közvetlen közelében magasabbak az árak.
Vagy Bruckdorf-ban van automata kút, (Pandorf-i lehajtónál) ott volt még 0,9791. csak aott nagyon ismerni kell, hogy mennyit pakolhatsz az autóba üzemenyagot, mert ha többet fizettél...
Marad a macera utólag - jártam így december elején - hogy a fritz nem vágta, miért nem tankoltuk tele, ha már befizettük a pénzt. Csak a drága jó Crafter
digitális üzemanyag-szint mérővel rendelkezik, és volt még hátra egy pötyike, hogy tele legyen. Erre befizettünk még egy kört, aztán folyt mindenhol a cucc kifelé.
Maradt 6 eurónk benne a rendszerben, adott az igazolást. Hazafelé megálltunk - nappal van kútkezelő - és bele számíttattuk a tankolásba. Csak macera. Nyócvágen, meg aki kitalálta...
Üdv:)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3646 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 13:46:44 »
Idézetet írta: Domi - 2008.12.08 hétfő, 18:29:43
Legjobb persze az egyenletes 80, 6.-ban autóúton.
A napokban próbáltam, hogy emelkedőn 3-as 4-es között kapcsolgatva (olyan 1500 vs. 2000-es fordulat) ugyanazt a sebességet tartva, nagyobb fordulaton kevesebbett fogyaszt az autó. Ezt úgy értékeltem, hogy kell a fordulat a turbó (azaz motorhatásfok javító segédberendezés) működéséhez.
Nem gazdaságos és nem is élvezetes az extrém alacsony fordulaton történő autózás.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3647 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 13:49:10 »
Idézetet írta: MondESU - 2008.12.15 hétfő, 13:19:10
Egy helyen volt, valami traktor-dízel, az volt 0,8990!
Azt már tapasztaltam, hogy autópályák közvetlen közelében magasabbak az árak.
Vagy Bruckdorf-ban van automata kút, (Pandorf-i lehajtónál) ott volt még 0,9791. csak aott nagyon ismerni kell, hogy mennyit pakolhatsz az autóba üzemenyagot, mert ha többet fizettél...
Marad a macera utólag - jártam így december elején - hogy a fritz nem vágta, miért nem tankoltuk tele, ha már befizettük a pénzt. Csak a drága jó Crafter
digitális üzemanyag-szint mérővel rendelkezik, és volt még hátra egy pötyike, hogy tele legyen. Erre befizettünk még egy kört, aztán folyt mindenhol a cucc kifelé.
Maradt 6 eurónk benne a rendszerben, adott az igazolást. Hazafelé megálltunk - nappal van kútkezelő - és bele számíttattuk a tankolásba. Csak macera. Nyócvágen, meg aki kitalálta...
Üdv:)
Én úgy csináltam, nem számoltam ki, mennyi van még a németektől az osztrák határig (a németeknél nem szoktam tankolni), erre kiderült, hogy már nem fogok elérni az osztrákokhoz. Biztosan nem, mert a szgép már csak 10-20 kilométert mutatott, a határ meg vagy 2-300 km
szóval nem kockáztattam, hanem megkerestem a poi-k között, hogy hol van aral benzinkút. Kiderült, hogy a pálya mellett közvetlenül van egy falu, és lementünk oda. Nem mertem kockáztatni, mert a németeknél nem sűrű a kúthálózat, és szinte biztos, hogy addig már nem lett volna elég az üa. Szóval lementünk, és ott volt elég olcsó. Aztán még egyszer megálltunk az osztrákoknál, és kiderült, hogy a német olcsóbb volt, nyilván azért, mert a német nem, az osztrák meg a pálya mellett volt... mind1, nekem hazáig kibírta, nem kellett tankolnom.
Cserébe az olaszoknál valami 1,14 volt... nem semmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3648 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 15:23:05 »
Domi!Ez érdekes!
És akkor melyik a valós hír?
http://www.origo.hu/auto/20081215-ismet-csokken-az-uzemanyagok-ara.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #3649 Dátum:
2008.12.15 hétfő, 15:25:51 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.12.15 hétfő, 15:23:05
Domi!Ez érdekes!
És akkor melyik a valós hír?
http://www.origo.hu/auto/20081215-ismet-csokken-az-uzemanyagok-ara.html
itt is, úgyhogy Dominak most feketepont
http://index.hu/gazdasag/magyar/csokben08121/
Naplózva
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
71
72
[
73
]
74
75
76
77
78
79
80
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ