Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:22:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544959 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:04:12 »

Megyünk Bécsbe hamarosan! Van aki tud arrafelé jó és olcsó kutat? Ki szeretném próbálni azt a bizonyos kénből 2ppm alatti osztrák üzemanyagot  finom
Ott nagyon nem tudsz melléfogni, csak ne pályán tankolj, hanem kis faluba, ott jóval olcsóbb.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:08:34 »

Ott nagyon nem tudsz melléfogni, csak ne pályán tankolj, hanem kis faluba, ott jóval olcsóbb.
Pályán nem tankolok az tuti hehe Kis falu vagy Bécs az olcsóbb?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:18:06 »

Megyünk Bécsbe hamarosan! Van aki tud arrafelé jó és olcsó kutat? Ki szeretném próbálni azt a bizonyos kénből 2ppm alatti osztrák üzemanyagot  finom

www.oeamtc.at, bal szelen "Spritpreise".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:19:17 »

Pályán nem tankolok az tuti hehe Kis falu vagy Bécs az olcsóbb?

Teljesen valtozo, inkabb a kut tulajatol fugg, mint a helyetol. Kiveve az autopalyakutakat, mert azok egysegesen elbaxott dragak. Siman talalok 15 centtel olcsobbat literenkent az atlag palyakutnal, ha nagyon nekiduralom magam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:25:06 »

www.oeamtc.at, bal szelen "Spritpreise".

AndyA
Köszi, de nem megy a német nyelv nekem Sad
Tényleg te hol szoktál tankolni?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:27:26 »

Köszi, de nem megy a német nyelv nekem Sad
Tényleg te hol szoktál tankolni?
Ennyi sikerült azért. 1,251 az jó ár vagy van olcsóbb?
http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C%2C%2C11156&state=Wien&fuelType=2&daysLimit=1&ZIP=&search=Anzeigen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:46:59 »


1,26 korul kell lennie most az aljanak, legalabbis Becsben. A sarki kutnal, ahol jovet-menet elmegyek, 1,309, annal szokott 4-5 centtel olcsobb lenni a "jo" ar.

Altalaban a "Heute" (ma) ill. az "Ab 12 Uhr" (12 ora utan) opciokkal erdemes varialni. A tegnapi ar semmilyen modon nem relevans, van, hogy napkozben is valtoztatnak.

Most neztem eppen frissen, 1,271 a legjobb becsi ar 12 ora utan. Az utobbi idoben ennel volt sokkal rosszabb is, tankoltam 10 centtel tobbert is par hete. Ez elegge jo most.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:51:55 »

1,26 korul kell lennie most az aljanak, legalabbis Becsben. A sarki kutnal, ahol jovet-menet elmegyek, 1,309, annal szokott 4-5 centtel olcsobb lenni a "jo" ar.

Altalaban a "Heute" (ma) ill. az "Ab 12 Uhr" (12 ora utan) opciokkal erdemes varialni. A tegnapi ar semmilyen modon nem relevans, van, hogy napkozben is valtoztatnak.

Most neztem eppen frissen, 1,271 a legjobb becsi ar 12 ora utan. Az utobbi idoben ennel volt sokkal rosszabb is, tankoltam 10 centtel tobbert is par hete. Ez elegge jo most.

AndyA

Köszi  integet2
1,35-el is már jobban járok, mint idehaza, ha marad az árfolyam  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:11:43 »

Úgy tudom a 2,2 tdci mondiba 5w30 olaj kell.Ha 5w40-et rakok bele az gáz?Mennyiben befolyásolja a motort?
Milyen márkákat használtok?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:20:25 »

Úgy tudom a 2,2 tdci mondiba 5w30 olaj kell.Ha 5w40-et rakok bele az gáz?Mennyiben befolyásolja a motort?
Milyen márkákat használtok?

Szerintem maradj az 5w30asnál Smiley Mi mind2 Mondeoba gyári Ford-ot használunk,és nincs gond velük Smiley
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:41:14 »

Szerintem maradj az 5w30asnál Smiley Mi mind2 Mondeoba gyári Ford-ot használunk,és nincs gond velük Smiley

Most látom, hogy az 5w30-on kívül vannak a1 a3 b4 ilyen jelzések.Ezek mit takarhatnak?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:46:08 »

Most látom, hogy az 5w30-on kívül vannak a1 a3 b4 ilyen jelzések.Ezek mit takarhatnak?

Azt hiszem azt,hogy valamiknek megfelel,vannak kategóriák a1-től... De ez nem biztos  szomoru1
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 08:53:50 »

Most látom, hogy az 5w30-on kívül vannak a1 a3 b4 ilyen jelzések.Ezek mit takarhatnak?
ACEA szabvány
http://www.olajinfo.hu/index.php/szabvanyok/6-motorolaj-szabvanyok/9-acea-motorolaj-szabvanyok
(Eszerint csak az A3/B3 és az A3/B4 között van átjárás, a mondeóhoz előírt A1/B1 nem helyettesíthető mással.)
Bocsánat, helyesbítenék: Az A5/B5 is hasonló HTHS értékekkel rendelkezik, mint az A1/B1. Az A3/B3/4 egy "robusztusabb" olajat jelent, jobban ellenáll a nyíródásnak, magasabb HTHS értékekkel rendelkezik. Az 1/5 szabványok elvileg alacsonyabb fogyasztást ígérnek, és ezért is ajánlják dízelekbe gyakran, de nagyobb igénybevételnél, pl. tuning, gyakori magas fordulatszám, előnyösebb az A3/B3. De ha hülyeséget írok, akkor valaki javítson ki legyen szíves!
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.21 kedd, 21:48:36 írta tpmportal » Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2011.07.08 péntek, 18:23:06 »

sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi! worship
Naplózva

Fekete bálna
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2011.07.09 szombat, 16:04:30 »

Nekem az utángyártott (Bosch) dugult el, ledobta a csöveket, eláztatta a generátort, majd kigyulladt az autó. Szerinted érdemes? Smiley

sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi! worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 10:46:01 »

Nekem az utángyártott (Bosch) dugult el, ledobta a csöveket, eláztatta a generátort, majd kigyulladt az autó. Szerinted érdemes? Smiley
meggyőző! pláne, hogy személyes tapasztalat.
köszi! worship
Naplózva

Fekete bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 10:58:09 »

Nekem az utángyártott (Bosch) dugult el, ledobta a csöveket, eláztatta a generátort, majd kigyulladt az autó. Szerinted érdemes? Smiley

én meg 5ödik éve használok u.gy-t.    kb a 6odikat cseréltem.Minden gond nélkül.Nemrég szétszedtem 1et,és ugyanúgy 2mikronos a szűrőbetét,és a szelep is benne van. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 11:25:56 »

én meg 5ödik éve használok u.gy-t.    kb a 6odikat cseréltem.Minden gond nélkül.Nemrég szétszedtem 1et,és ugyanúgy 2mikronos a szűrőbetét,és a szelep is benne van. vigyor3
nah ez az, én is ezt hallom, hogy ugyanazt a szűrőszövetet teszik az utángyártottba is semmi különbség, a birkák meg "jólértesülten" viszik a közel NÉGYSZER drágábbat, mert az az igazi! wow1
most akkor mi az igazság? Roll Eyes
Naplózva

Fekete bálna
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 11:41:30 »

nah ez az, én is ezt hallom, hogy ugyanazt a szűrőszövetet teszik az utángyártottba is semmi különbség, a birkák meg "jólértesülten" viszik a közel NÉGYSZER drágábbat, mert az az igazi! wow1
most akkor mi az igazság? Roll Eyes
szerintem az igazság oda át van.véleményem szerint a gyáriba is lehet gyártási hibás és ha azt fogod ki esetleg kigyullad az autód amit kárpotolnak persze ha szerencséd van, és ez van a másik oldalonn is.elvileg ugyan az az elvárás mindkét alkatrésznél csak nem azonos idö intervallumban lehet használni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 17:10:20 »

nah ez az, én is ezt hallom, hogy ugyanazt a szűrőszövetet teszik az utángyártottba is semmi különbség, a birkák meg "jólértesülten" viszik a közel NÉGYSZER drágábbat, mert az az igazi! wow1
most akkor mi az igazság? Roll Eyes
az igazság az,hogy ha bármilyen szűrőt veszel,annak lennie kéne egy megfelelőségi nyilatkozatának a gyártótól-gyakorlatilag garantálják a megfelelő minőséget.A gyárinak biztosan van,amit a ford forgalmaz.
Az utángyártottnak is kell lennie ilyennek,mert azt is szigorú előírások mellett gyártják!Ha valakinek fontos,akkor annak is utána lehet járni,hogy megvan-e ez a megfelelőségi nyilatkozata az utángyártottnak,de az biztos,hogy a gyári előírásoknak annak is meg kell felelnie.

A többi hitkérdés,vagy tapasztalat.Mindkét esetben vannak rossz és jó példák.Én nekem sosem volt gondom az u.gy. szűrőkkel. Wink wave

Azért azt érdemes megjegyezni,hogy a korábbi időszakokban,amikor még új volt a fordnál a cr rendszer,sokan paráztak az üzarendszeri problémáktól,mert a sok pénzéhes hiéna szervíz egy eldugult go. szűrőre ráhúzták a palimadárra a teljes csúcs és szivattyúcserét több mint fél milláért.Aztán amikor kicserélték a szűrőt és a pali kicsengette a nagylóvét,akkor bizony hangsúlyozták,hogy a szűrő az nagyon fontos és,hogy a gyári az isten.

És valóban,fontos a szűrő,de annyit kell tudjon,hogy 2mikronos legyen,és benne legyen a bimetálos hőkorlátozó szelep.Ezt tudják már az ugy-k is.
Én azt mondom,ha valaki bevállalja az ugy. szűrőt,akkor rövidítse meg a csere intervallumot.A gyárinak 60e km ez a csereciklus.Én mindig lecserélem az olajjal együtt 15-20e-ként,de volt már ,hogy évente 1x.A gyári kb 12eft,ugy-t már lehet kapni 3,5eft-tól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 08:21:40 »

.A gyárinak 60e km ez a csereciklus.Én mindig lecserélem az olajjal együtt 15-20e-ként,de volt már ,hogy évente 1x.A gyári kb 12eft,ugy-t már lehet kapni 3,5eft-tól.
én a motorcraftot 8 év után   wow1 eldöntöttem,hogy cserélem(tem)a hétvégén.szerintem se jobb se rosszabb nem lett   vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2011.07.12 kedd, 07:15:17 »

 L...oil kuton tankolt már valaki? Tapasztalat?
Most néztem, hogy 343-ért mérik a dieselt. Jo hosszú sor ált előtte...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2011.07.12 kedd, 08:53:21 »

L...oil kuton tankolt már valaki? Tapasztalat?
Most néztem, hogy 343-ért mérik a dieselt. Jo hosszú sor ált előtte...

Enyém igaz benzines, de én a Lukoil kutakat szeretem a legjobban és az autóm is. Fogyasztás, menettulajdonságok az ott árul 95-ös benzinnel a legjobbak nálam. Én csak ott tankolok, ha tehetem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2011.07.12 kedd, 14:04:23 »

L...oil kuton tankolt már valaki? Tapasztalat?
Most néztem, hogy 343-ért mérik a dieselt. Jo hosszú sor ált előtte...
Én idén, mikor nagyon megszaladtak az árak, akkor kezdtem el a Lukoilnál tankolni. M5 bevezető. Általában 15-20 Ft-al olcsóbb, mint pl. a Váci úton az Agip, vagy egyéb XIII.-i kutak. Fogyi teljesen rendben, nem zörög a motor, stb. Nekem semmi bajom vele, elégedetten autókázom az ottani gázolajjal.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2011.07.12 kedd, 16:14:31 »

L...oil kuton tankolt már valaki? Tapasztalat?
Most néztem, hogy 343-ért mérik a dieselt. Jo hosszú sor ált előtte...
Én a dunaföldvárinál tankolok, most épp 347 azt hiszem a gázolaj. soha semmi bajom nem volt vele. bár ők néha egy-egy szállítmányt közvetlenül import ömv-t kapnak, de azt sem veszem észre, hogy mikor melyik, csak látom, hogy honnan hozza a kamion
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2011.07.12 kedd, 20:45:37 »

Én idén, mikor nagyon megszaladtak az árak, akkor kezdtem el a Lukoilnál tankolni. M5 bevezető. Általában 15-20 Ft-al olcsóbb, mint pl. a Váci úton az Agip, vagy egyéb XIII.-i kutak. Fogyi teljesen rendben, nem zörög a motor, stb. Nekem semmi bajom vele, elégedetten autókázom az ottani gázolajjal.

Én is pont itt néztem és csak biluxoltam  wow1, hogy mennyien állnak sorban és, hogy mennyivel olcsóbb.
Asszem megpróbálkozok Én is velük, mert már nehezem bírom ezeket az árakat. gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2011.07.12 kedd, 20:52:15 »

L...oil kuton tankolt már valaki? Tapasztalat?
Most néztem, hogy 343-ért mérik a dieselt. Jo hosszú sor ált előtte...

Én néha a pilisvörösvári Lukoilnál tankolok és teljesen meg vagyok elégedve. Ha nem tudok pont Ausztriában naftához jutni, akkor a vörösvári kút is jó.
Az ára miatt eleinte azt gondoltam hogy higított, meg gagyi lesz, de pont ellenkezőleg, selymesebben jár a motor tőle mint akár a MOL dízeltől.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:55:32 »

Én néha a pilisvörösvári Lukoilnál tankolok és teljesen meg vagyok elégedve. Ha nem tudok pont Ausztriában naftához jutni, akkor a vörösvári kút is jó.
Az ára miatt eleinte azt gondoltam hogy higított, meg gagyi lesz, de pont ellenkezőleg, selymesebben jár a motor tőle mint akár a MOL dízeltől.
Ennyi pozitív reakció után a következő tankolásom ilyen kútnál lesz! Köszönöm mindenkinek!
worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2011.07.12 kedd, 22:42:22 »

Nekem az utángyártott (Bosch) dugult el, ledobta a csöveket, eláztatta a generátort, majd kigyulladt az autó. Szerinted érdemes? Smiley

Csak fél centivel kellett volna jobban rányomni a gázolajcső csatit, és még ma is azt a TDDi-t használnád hiba nélkül.... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2011.07.13 szerda, 08:31:46 »

Csak fél centivel kellett volna jobban rányomni a gázolajcső csatit, és még ma is azt a TDDi-t használnád hiba nélkül.... wave

Én nem ismerem a: ha, volna, stb... szavakat... Smiley
Ennyi erővel HA űrhajós lettem VOLNA már játam VOLNA a Marson! Smiley
Rá lett nyomva, hogy bepattanjon. Eldugult, és lenyomta a nyomás, fél centi nem számít.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:55:07 »

fél centi nem számít.

a nőket is ezzel szokták kábítani eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:29:45 »

Én nem ismerem a: ha, volna, stb... szavakat... Smiley
Ennyi erővel HA űrhajós lettem VOLNA már játam VOLNA a Marson! Smiley
Rá lett nyomva, hogy bepattanjon. Eldugult, és lenyomta a nyomás, fél centi nem számít.
Ha rá lett volna nyomva még a 20 bar sem viszi le, nem az a fhos AC a 3bar-jával.... Wink Wink
Pont fél centivel előtte is rá lehet pattintani a csatit és azt hiszi, hogy jó, közben meg nem...szerelési hiba volt egyszerűen.
A normál jelenség, mikor egy gázolajszűrő eldugul, hogy megáll a motor, mert nem kap anyagot, nem az hogy levágja a csöveket... vigyor3 help
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 16:42:14 »

http://www.origo.hu/auto/20110725-dragul-a-benzin-es-a-gazolaj-szerdatol.html
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 16:59:20 »


Rohadjanak meg  gun
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 17:11:39 »

Rohadjanak meg  gun
hogy örült mindenki a 2 héttel ezelötti 8-9-ft os csökkentésnek  taps örömébemindenki autóba pattant,lett is extra bevétel az államnak. na azóta tettek rá 5-8-ft ot most csak ezt a keveset most is lesz extra profit ugyanis alapbol muszáj tankolnod a nyaralást pedig nem fogod lemondani ez okból.amig eladható addig emelik
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 17:47:44 »

Rohadjanak meg  gun
nem kötelező autóval járni  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 17:57:01 »

amig eladható addig emelik

Pontosan. Wink
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:39:38 »

http://www.origo.hu/auto/20110801-csokken-a-gazolaj-ara.html    wow1
ez   worship  hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 23:23:59 »

Ma teletankoltam a Mondit. 54L, és valami 80€. Azt hittem, ott helyben felgyújtom... Aztán ránéztem, rájöttem újra, hogy azért tetszik és csendesen beértem egy csomag M&Ms-szel.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:08:47 »

Ma teletankoltam a Mondit. 54L, és valami 80€. Azt hittem, ott helyben felgyújtom... Aztán ránéztem, rájöttem újra, hogy azért tetszik és csendesen beértem egy csomag M&Ms-szel.  Grin
én a tele tankra szoktam rátankolni ha már 3/4-ig van  wow1   irány a kut.igy mindig televan és nem kell egyszerre 50-litereket kifizetni.   vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:10:22 »

én a tele tankra szoktam rátankolni ha már 3/4-ig van  wow1   irány a kut.igy mindig televan és nem kell egyszerre 50-litereket kifizetni.   vigyor3
de ahhoz egyszer mindenképpen teli kell tankolni Cheesy
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:18:27 »

de ahhoz egyszer mindenképpen teli kell tankolni Cheesy
ha kevesebbet mész mint amiket apránként beletankolsz egyszer tele lesz  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:00:31 »

én a tele tankra szoktam rátankolni ha már 3/4-ig van  wow1   irány a kut.igy mindig televan és nem kell egyszerre 50-litereket kifizetni.   vigyor3

Persze. De ezzel a módszerrel állandóan hordozol magaddal átlagosan 45 L üzemanyagot. Ez számomra azt jelentené, hogy kvázi fölöslegesen hurcolok magammal kb. 35 kg-ot, amit gyorsítani-lassítani kell. Ez plusz energia, plusz fogyasztás lenne. Persze télen megint más a dolog, mert akkor a biztonság miatt csak félig hagyom kiürülni a tankot.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:21:56 »

Persze. De ezzel a módszerrel állandóan hordozol magaddal átlagosan 45 L üzemanyagot. Ez számomra azt jelentené, hogy kvázi fölöslegesen hurcolok magammal kb. 35 kg-ot, amit gyorsítani-lassítani kell. Ez plusz energia, plusz fogyasztás lenne. Persze télen megint más a dolog, mert akkor a biztonság miatt csak félig hagyom kiürülni a tankot.
teljesen igazad van  eljen öszintén ez 35 kg ez mekkora plussz fogyasztást jelent  wow1  akkor nem szabad csak annyit tankolni amivel ejutsz A-B be mert a többi felesleges teher szerintem ez már a tulzás kategória a hogyan csökkentsük  az üzemanyag fogyasztást. ilyenért nem teszem ki a gyerekülést ha nem kell mert + teher. (ez csak az én véleményem és pénztárcám)  wave   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2011.08.05 péntek, 10:06:47 »

Persze. De ezzel a módszerrel állandóan hordozol magaddal átlagosan 45 L üzemanyagot. Ez számomra azt jelentené, hogy kvázi fölöslegesen hurcolok magammal kb. 35 kg-ot, amit gyorsítani-lassítani kell. Ez plusz energia, plusz fogyasztás lenne. Persze télen megint más a dolog, mert akkor a biztonság miatt csak félig hagyom kiürülni a tankot.

Egy ~1300 kg-os autónál 35 kg már nem nagyon oszt vagy szoroz ha nem versenypályán használod, ahol minden tizedmásodperc számít. Ennél többet dob a fogyasztáson egy fennhagyott tetőcsomagtartó, állandóan világító tompított+ködlámpa kombó vagy a légkondi. Vagy a "nagy" láb, tehát a vezetési stílus.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2011.08.05 péntek, 10:32:24 »

Egy ~1300 kg-os autónál 35 kg már nem nagyon oszt vagy szoroz ha nem versenypályán használod, ahol minden tizedmásodperc számít. Ennél többet dob a fogyasztáson egy fennhagyott tetőcsomagtartó, állandóan világító tompított+ködlámpa kombó vagy a légkondi. Vagy a "nagy" láb, tehát a vezetési stílus.
köszönöm szépen  nyes ennyi a történet szerintem is  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2011.08.05 péntek, 12:55:25 »

Persze. De ezzel a módszerrel állandóan hordozol magaddal átlagosan 45 L üzemanyagot. Ez számomra azt jelentené, hogy kvázi fölöslegesen hurcolok magammal kb. 35 kg-ot, amit gyorsítani-lassítani kell. Ez plusz energia, plusz fogyasztás lenne. Persze télen megint más a dolog, mert akkor a biztonság miatt csak félig hagyom kiürülni a tankot.

Neked lehet versenyezned kellene Wink Mert ott viszont tényleg így csinálják. Az Asi mikor még suzukival ment még a tükröket is behajtotta, a szerelőt meg leordította, h pár literrel többet tankolt mint ami elég nyes   De bajnok is lett. A Benik Balázs meg kiszedette az ablakmosó tartályt, pótkereket meg mindent, h könnyebb legyen a gép mikor a Janikával csatázott. vigyor2
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:08:29 »

köszönöm szépen  nyes ennyi a történet szerintem is  wave

Szerintem meg nem. Erre könnyű legyinteni, de ha utánaszámolsz, akkor egy keveset ez is hoz, kb. 1dl-t 100 km-en. Én csak egyenes arányossággal számoltam (ha nagyon akarod levezetem hogy miért), a következő adatokkal:
- Saját tömeg + én = 1500 + 100 = 1600 kg
- Autó átlagfogyasztása 5,4 L/100km
- 1 kg-ra jutó fogyasztás kb. 0,003125 L/100km
- akkor az 1635 kg-nál 5,51813 L/100km
- különbség 0,11813 szóval 0,1 L/100km.

Ez a MINIMÁLIS különbség, mert ez a számítás azt feltételezi, hogy sokkal többet mész állandó sebességgel, mint gyorsítva (akkor jobban érvényesülne a négyzetes összefüggés, mint a lineáris).

Én elismerem, hogy ez bagatellnek hangzik, de én viszonylag sokat utazom, és számít, hidd el, pláne ha egyéb takarékossági módszerekkel együtt alkalmazod. Ha megnézed az autóm fogyasztási adatait, akkor láthatod is.

Mellesleg a múltkor lettem leugatva pont azért, mert megpendítettem a témát, hogy az állandóan felkapcsolt tompított is beleszámít a fogyasztásba, erre igazat adsz "Dan"-nak...   szomoru1

Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:11:23 »

Neked lehet versenyezned kellene Wink Mert ott viszont tényleg így csinálják. Az Asi mikor még suzukival ment még a tükröket is behajtotta, a szerelőt meg leordította, h pár literrel többet tankolt mint ami elég nyes   De bajnok is lett. A Benik Balázs meg kiszedette az ablakmosó tartályt, pótkereket meg mindent, h könnyebb legyen a gép mikor a Janikával csatázott. vigyor2

Azért, mert így lehet megnövelni a legkönnyebben a lóerő-tömeg arányt.
Egyszer láttam a tévében egy gyorsulási versenyt, amit egy xaros 5-ös széria BMW nyert meg a tuningcsodákkal szemben azzal, hogy mindent kiszedtek belőle, még az üvegeket is... Ezzel megnőtt a Le/kg arány. Ennyi.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:31:10 »

Azért, mert így lehet megnövelni a legkönnyebben a lóerő-tömeg arányt.
Egyszer láttam a tévében egy gyorsulási versenyt, amit egy xaros 5-ös széria BMW nyert meg a tuningcsodákkal szemben azzal, hogy mindent kiszedtek belőle, még az üvegeket is... Ezzel megnőtt a Le/kg arány. Ennyi.
A rallysok olyan 25-30 lóerőt számolnak minden 100kg-ra
Naplózva
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.