Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:08:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3551974 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 19:02:00 »

A kérdés nem butaság. Sőt...
A főoldalon megleled a választ.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 09:19:00 »

lement az étolaj ára...persze, mert télen mindenki csak sütésre-főzésre használja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 12:16:00 »

Irogattátok egy páran, hogy az új dízelek kényesek az üzemanyag minőségére.
A másfél éves 1.4HDI-be(még kb.2napig lesz meg és jön a a TDCi) bármit öntöttem eddig dízel néven nem volt semmi probléma.Még a 170forintos hordós naftától sem. Az üzemanyagszűrőjében van valami érzékelő, hogy ha nem tetszik neki az anyag akkor jelzi.Ezt onnan tudom, hogy mikor cserélték akkor nem olyan érzékelős szűrőt hoztak hozzá először.(étolajat azért nem próbáltam)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 13:59:00 »

ez is valamennyire üzemanyag kérdés:
tegnap sikerült 61,8 litert tankolnom a kocsiba, úgy, hogy még számításaim szerint 30km-re elegendő benzinnek kellett volna benne lennie. ilyenkor általában 57-58 liternél szokott megállni első kattanásra. szóval valaki, aki a kutat babrálja kapja be!!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 15:10:00 »

ez is valamennyire üzemanyag kérdés:
tegnap sikerült 61,8 litert tankolnom a kocsiba, úgy, hogy még számításaim szerint 30km-re elegendő benzinnek kellett volna benne lennie. ilyenkor általában 57-58 liternél szokott megállni első kattanásra. szóval valaki, aki a kutat babrálja kapja be!!!
30km-re?
Azt már nem is látni! Ezt már csak tippelni lehet...
Egyébként lehet reális is a csövek miatt.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 15:16:00 »

Irogattátok egy páran, hogy az új dízelek kényesek az üzemanyag minőségére.
A másfél éves 1.4HDI-be(még kb.2napig lesz meg és jön a a TDCi) bármit öntöttem eddig dízel néven nem volt semmi probléma.Még a 170forintos hordós naftától sem. Az üzemanyagszűrőjében van valami érzékelő, hogy ha nem tetszik neki az anyag akkor jelzi.Ezt onnan tudom, hogy mikor cserélték akkor nem olyan érzékelős szűrőt hoztak hozzá először.(étolajat azért nem próbáltam)
Az 1,4HDi=1,4 TDCi. Valami kompett labor lenne a pözsóban? És tudja, ha sok a kén, meg ilyenek? Visses lenne. Majd egy pár év múlva, az új tulaj meglepődik, hogy hoppá, befecskendezőszelepcsere. Pedig csak 58 ezer km van benne, és mindig az OMV-n tankoltam...
 
Soha nem rögtön jelentkezik. Mint az egyik ismerősöm. Transit, még olajszőkítős idők: elmegy ez mindennel. Aztán egyszer beszorult az adagoló, kuka lett. Majd kérdi a tulaj a sofőrt: hol veszed a gázolajat? Hát ahol olcsó. Szóval kiderült a szőkítés dolog.
 
Minden cr/pdtdi érzékeny az üzemanyagra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 15:31:00 »

Az 1,4HDi=1,4 TDCi. Valami kompett labor lenne a pözsóban? És tudja, ha sok a kén, meg ilyenek? Visses lenne. Majd egy pár év múlva, az új tulaj meglepődik, hogy hoppá, befecskendezőszelepcsere. Pedig csak 58 ezer km van benne, és mindig az OMV-n tankoltam...
 
Soha nem rögtön jelentkezik. Mint az egyik ismerősöm. Transit, még olajszőkítős idők: elmegy ez mindennel. Aztán egyszer beszorult az adagoló, kuka lett. Majd kérdi a tulaj a sofőrt: hol veszed a gázolajat? Hát ahol olcsó. Szóval kiderült a szőkítés dolog.
 
Minden cr/pdtdi érzékeny az üzemanyagra.
A #153-at kéne menteni, és mindenkinek megmuntatni, amikor jön a hát én nem értem dumával...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 15:50:00 »

Az 1,4HDi=1,4 TDCi. Valami kompett labor lenne a pözsóban? És tudja, ha sok a kén, meg ilyenek? Visses lenne. Majd egy pár év múlva, az új tulaj meglepődik, hogy hoppá, befecskendezőszelepcsere. Pedig csak 58 ezer km van benne, és mindig az OMV-n tankoltam...
 
Soha nem rögtön jelentkezik. Mint az egyik ismerősöm. Transit, még olajszőkítős idők: elmegy ez mindennel. Aztán egyszer beszorult az adagoló, kuka lett. Majd kérdi a tulaj a sofőrt: hol veszed a gázolajat? Hát ahol olcsó. Szóval kiderült a szőkítés dolog.
 
Minden cr/pdtdi érzékeny az üzemanyagra.
Nem tom milyen érzékelőt kell az ü.a.szűrő oldalába menetesen belecsavarni, de valamit bele kell csavarni és az nem mindegyik szűrőben van benne. Az autót 0km-óta nyúzom és eddig 124000km-t mentem el vele és nem jelentkezett semmi. Maximum 200litert tankoltam hordóból, de az is töltő pisztolyból ment bele. A tescó és a jet-nél is tankoltam nem 1szer és sem fogysztásban sem menet teljesítményben és télen sem volt semmi gondom vele.A tank álján marad a dzsuva??? Akkor ezek szerint nem volt. Kb. mindig 47-49liter körül tankolok a szekérbe. 50literes a tank gyárilag.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 19:26:00 »

30km-re?
Azt már nem is látni! Ezt már csak tippelni lehet...
Egyébként lehet reális is a csövek miatt.
a szokásom az, hogy ha kigyullad a lámpa, akkor normális körülmények között még 60km-t megyek, mindenféle izgalom nélkül. egyszer mentem majdnem 85 km-t, de akkor már izgalmasabb volt a szitu. Nos a 60km elteltével 58-59 liternél többet még nem tankoltam. Most a lámpa kigyulladása után 25-30 km-t mentem, és 61,8 litert tankoltam. A 85 km-es túlhajtás esetén tisztán emlékszem kereken 60 litert tankoltam, de az első katt már 59 valamennyinél volt. Utána már csak poénból felnyomogattam 60-ra.
Szóval valami nem stimmelt most...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 20:00:00 »

Tanácsot kérek.Mondeo III 2.0 TDCi-vel(2002.)közlekedek.Igen gyakran előfordul, hogy egyenletes tempóval haladva-általában alacsonyabb fordulaton- rövid időre(tized-század másodperc ??)ki-kihagy a motor.Van-e esetleg valakinek hasonló tapasztalata,esetleg lehet-e üzemanyag probléma (Shell-nél tankolok) ??
Hanocs,
 
én ugyanezt tapasztalom, már a 4. tankolásnál járok a Shellnél
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 20:24:00 »

Nem tom milyen érzékelőt kell az ü.a.szűrő oldalába menetesen belecsavarni, de valamit bele kell csavarni és az nem mindegyik szűrőben van benne. Az autót 0km-óta nyúzom és eddig 124000km-t mentem el vele és nem jelentkezett semmi. Maximum 200litert tankoltam hordóból, de az is töltő pisztolyból ment bele. A tescó és a jet-nél is tankoltam nem 1szer és sem fogysztásban sem menet teljesítményben és télen sem volt semmi gondom vele.A tank álján marad a dzsuva??? Akkor ezek szerint nem volt. Kb. mindig 47-49liter körül tankolok a szekérbe. 50literes a tank gyárilag.
Az én elméletem szerint nem azzal van a baj, hogy szalmaszál uszkálna a gázolajban, hanem az, amit a szűrő nem szűr ki: a kéntartalom, és egy csomó más, ami mind árt a motornak. A tesco és a jet nem a legjobb minőség (az én elméletem szerint), a hordós anyag meg aztán mindent tartalmazhat, ami nem jó a motornak: festék, víz, szalma, egyéb, összegyűlt szennyeződés.
 
Az 1,4-es hdi jóval öregebb konstrukció, mint a 2.0 tdci. ez ad6na okot a bizakodásra, de ennyire nem egyszerű a helyzet. És írod, hogy eddig még nem volt gond. Majd lesz... kérdés hogy 50, vagy 50e km után. Egy kicsit olyan ez, mint a kisebbségi, aki le akarja szoktatni a lovát a kajáról. Már napi 1 szál szénánál tartanak, amikor a ló megmurdel...
 
Szerintem abban hinni, majd az érzékelő őrzőkeli, hogy nem jó a gázolaj - hiba. Mint az egyik ismerős, aki zsinórban meghajtotta hidegen a verdát. Amikor mondtuk neki, nem kéne, erre ő, hogy bírja, mert ez fócvágen... na, mint kiderült kb 20e km után: ez sem bírta. Motorcsere lett...
 
Én úgy gondolom, vigyázni kell az üzemanyaggal, erre szinte minden modern motor kényes, még a benzines is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 22:54:00 »

Előre leírom, hogy nem kötekedni szeretnék hanem meggyőzést várok.A kis autó nekem első sorban munka eszköz mivel heti kb.1500km-t mentem vele.Első kérdésem az lenne, hogy miért sokkal idősebb motor az 1.4hdi?Tudomásom szerint közel egy idős a két konstrukció.Hogy pontosítsak egy picit a hordó=50literes műanyag kanna.A kannába egy telepről lett hozva az üzemanyag és azt pedig a shell viszi nekik.Szerintem 124000km alatt, ha annyira rossz lenne az üzemanyag akkor már kellett volna jelentkeznie valami hibának.A tesco meg stb nem rosszabb minőségű szerintem, mert akkor nem üzemelhetnének.Egyik motoros haverom motorját pl. shell miatt kellett szétszedni és átmosni.Akkor most melyik ajó???Természetes, hogy nem saját ellensége az ember magának.De azért mert valamelyik cég megteheti, hogy kissebb haszonnal dolgozzon mert a kút nem a fő profilja azért nem valószínű, hogy gyengébb minőséget fog adni.Eddig én inkább csak előitéleteket hallottam ezekről az olcsóbb kutakról,de a nagyobb nevekről már sajnos negatív tapasztalatok is vannak.Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a nagy kutak direkt negatívumokat terjesztenek mivel ők konkurenciát látnak mindenkiben.(de,ha gyengébb a minősége akkor az már nem konkurencia!)Ez persze csak egy rosszindulatú megnyílvánulás tőlem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2006.01.16 hétfő, 23:23:00 »

Előre leírom, hogy nem kötekedni szeretnék hanem meggyőzést várok.A kis autó nekem első sorban munka eszköz mivel heti kb.1500km-t mentem vele.Első kérdésem az lenne, hogy miért sokkal idősebb motor az 1.4hdi?Tudomásom szerint közel egy idős a két konstrukció.Hogy pontosítsak egy picit a hordó=50literes műanyag kanna.A kannába egy telepről lett hozva az üzemanyag és azt pedig a shell viszi nekik.Szerintem 124000km alatt, ha annyira rossz lenne az üzemanyag akkor már kellett volna jelentkeznie valami hibának.A tesco meg stb nem rosszabb minőségű szerintem, mert akkor nem üzemelhetnének.Egyik motoros haverom motorját pl. shell miatt kellett szétszedni és átmosni.Akkor most melyik ajó???Természetes, hogy nem saját ellensége az ember magának.De azért mert valamelyik cég megteheti, hogy kissebb haszonnal dolgozzon mert a kút nem a fő profilja azért nem valószínű, hogy gyengébb minőséget fog adni.Eddig én inkább csak előitéleteket hallottam ezekről az olcsóbb kutakról,de a nagyobb nevekről már sajnos negatív tapasztalatok is vannak.Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a nagy kutak direkt negatívumokat terjesztenek mivel ők konkurenciát látnak mindenkiben.(de,ha gyengébb a minősége akkor az már nem konkurencia!)Ez persze csak egy rosszindulatú megnyílvánulás tőlem
Az 1,4-esben (akkor) még fix geometriás turbó volt, a befecskendező nyomás - ha jól emléxem - 1400 bar, míg a mondeo 1600. Az a hdi 1. generácóós cr, a mondeo 2.
 
Nem törvényszerű, amit írtam, csak az ilyen kézen-közön átmenő üzemanyag akár rossz is lehet, mert ugyi nem tudod pontosan milyen úton került hozzád, vagy ők is szereeztek olcsón... De ha olcsóbb, nyilván azt kell venni. És ahogy leírtam, ez az én véleményem, és nem a tuti.
 
Hogy a kutak miért adnának el rosszabb gázolajat? Mert csalni/pénzt keresni akarnak!!! A kút nem a fő profilja: a kutak jó része magánkézben van, csak leszerződött az XY céggel, és annak az anyagát árulja. Vagy másét, ha tud olcsón szerezni. Márpedig a kitas leginkább a saját profitját tartja szem előtt, nem a minőséget.
Itt többen állítják, amennyivel olcsóbb a mindenféle gazdaságos kút, annyival kevesebbet lehet lemenni.
Van, aki az egyikre esküszik, van aki a másikra. Aztán pl az omv-re mondják, hogy az aztán echte osztrák anyagot árul. A fene se tudja. Valaki a totalt emlegette, mint az überkút. Van, aki a shellért van oda, mások a molt kedvelik. A szomszédom szerint a jet gázolajjal lehet messze a legtöbbet lemenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2006.01.17 kedd, 09:27:00 »

Kezdek tisztán látni
Én direkt le szoktam fogyasztani a "tankot" és így  pontosabb eredményt kapok a fogyasztásról.Nem nagy különbségek voltak nekem eddig.Pedig az egész országban járkálok és amikor tankolok ott tele.Azt hinné az ember, hogy keleten gyengébb minőségű az üa. de nem hinném.Azért nem minden -10forintos kútnál állok meg.Amit nem ismerek ott inkább nem.(előitélet)
De remélhetőleg a fejlesztésnél az autóknak az alkatrészeibe ezt is bele vették, hogy esetleg néha gyengébb üa-ot kap és nem lesz semmi probléma.
De ahogy a fórumot olvasgatom, nem úgy tünik.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2006.01.17 kedd, 09:32:00 »

...a kutak jó része magánkézben van...
Na ebben van a lényeg.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2006.01.17 kedd, 10:20:00 »

Kezdek tisztán látni
Én direkt le szoktam fogyasztani a "tankot" és így  pontosabb eredményt kapok a fogyasztásról.Nem nagy különbségek voltak nekem eddig.Pedig az egész országban járkálok és amikor tankolok ott tele.Azt hinné az ember, hogy keleten gyengébb minőségű az üa. de nem hinném.Azért nem minden -10forintos kútnál állok meg.Amit nem ismerek ott inkább nem.(előitélet)
De remélhetőleg a fejlesztésnél az autóknak az alkatrészeibe ezt is bele vették, hogy esetleg néha gyengébb üa-ot kap és nem lesz semmi probléma.
De ahogy a fórumot olvasgatom, nem úgy tünik.
Nem keleteurópában fejlesztik a motorokat, azaz nem ezekhez a körülményekhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2006.01.17 kedd, 16:06:00 »

Nem keleteurópában fejlesztik a motorokat, azaz nem ezekhez a körülményekhez.
Hát ez megint egy másik megközelítés.Nem hinném, hogy lényeges különbség lenne a nyugat európai és kis hazánkban kapható üa. között.Szerintem az elmúlt 15évben nüansznyira csökkent az itthon és a kint kapható termékek minősége.Ma már nem nagyon van olyan termék amit nem lehet itthon megkapni.Mondjuk egy kicsivel később terjed el itthon az újdonság Sad meg egy kicsit drágábbak is itt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2006.01.17 kedd, 17:01:00 »

Hát ez megint egy másik megközelítés.Nem hinném, hogy lényeges különbség lenne a nyugat európai és kis hazánkban kapható üa. között.Szerintem az elmúlt 15évben nüansznyira csökkent az itthon és a kint kapható termékek minősége.Ma már nem nagyon van olyan termék amit nem lehet itthon megkapni.Mondjuk egy kicsivel később terjed el itthon az újdonság Sad meg egy kicsit drágábbak is itt.
Látod ebben nagyot tévedsz. A benzin: a 95-ös a kinti 91-esnek felel meg. Míg az itthonival csörögtek a szelepek, a kintivel nem. A kintivel többet mentem le, mint a hazaival. A gázolajnál nem ennyire egyértelmű, ott nagy difit nem érzek, de az semmit sem jelent.
 
Árak. Most vettem kinn (Bécs) egy szkennert. Kinn b75e, itthon b120e. Asszem csak ezért is érdemes kimenni. Ja, és kinn volt, itt meg rendelni kellett volna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2006.01.17 kedd, 18:19:00 »

Valószínűleg tévedtemNekem inkább a dízellel van tapasztalatom.Eddigi kb.400ekm alatt kb 250-et egy 1.6D golf I '82-el tettem meg.Az volt az igazi szerkezet!!!Computert az nem látott max a csomi tartóbanRégen erre mondták, hogy igénytelen.Mondjuk a mai autók nem fognak ennyit elmenni  sajnos vagy ezt Te, hogy látod!?
Kint érdemes nagybevásárlást csinálni!Az itthoni boltnak valószínű nem volt értelme raktáron tartani, mert a szkennerek többsége 10-50-ig van.Persze egy professzionális gép az más.De azt meg nem vesznek minden nap.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2006.01.17 kedd, 20:06:00 »

Látod ebben nagyot tévedsz. A benzin: a 95-ös a kinti 91-esnek felel meg. Míg az itthonival csörögtek a szelepek, a kintivel nem. A kintivel többet mentem le, mint a hazaival. A gázolajnál nem ennyire egyértelmű, ott nagy difit nem érzek, de az semmit sem jelent.
 
Árak. Most vettem kinn (Bécs) egy szkennert. Kinn b75e, itthon b120e. Asszem csak ezért is érdemes kimenni. Ja, és kinn volt, itt meg rendelni kellett volna.
Sajna igazad van Sad((((
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2006.01.17 kedd, 23:03:00 »

Valószínűleg tévedtemNekem inkább a dízellel van tapasztalatom.Eddigi kb.400ekm alatt kb 250-et egy 1.6D golf I '82-el tettem meg.Az volt az igazi szerkezet!!!Computert az nem látott max a csomi tartóbanRégen erre mondták, hogy igénytelen.Mondjuk a mai autók nem fognak ennyit elmenni  sajnos vagy ezt Te, hogy látod!?
Kint érdemes nagybevásárlást csinálni!Az itthoni boltnak valószínű nem volt értelme raktáron tartani, mert a szkennerek többsége 10-50-ig van.Persze egy professzionális gép az más.De azt meg nem vesznek minden nap.
A régi dízelek nem voltak ennyire precíz szerkezetek. Persze, hogy kevésbé érzékeny a rossz anyagra. Valószínű, hogy többet mentek le, mint a maiak.
A szkennerem még nem profi, ez csak a játék kategória teteje. Nem ezt akartam venni, hanem egy középkategóriást, de sajna az még bécsben sem volt hoci nesze alapon. A profi szkennerek 1-2 millánál kezdődnek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2006.01.18 szerda, 00:28:00 »

A régi dízelek nem voltak ennyire precíz szerkezetek. Persze, hogy kevésbé érzékeny a rossz anyagra. Valószínű, hogy többet mentek le, mint a maiak.
A szkennerem még nem profi, ez csak a játék kategória teteje. Nem ezt akartam venni, hanem egy középkategóriást, de sajna az még bécsben sem volt hoci nesze alapon. A profi szkennerek 1-2 millánál kezdődnek...
Azért nem annyira profira gondoltam
Az átlag családoknak a 10-40e közötti szerintem tökéletesen megfelel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2006.01.18 szerda, 09:43:00 »

Azért nem annyira profira gondoltam
Az átlag családoknak a 10-40e közötti szerintem tökéletesen megfelel.
Nekem nem arra kell. Nálam munkaeszköz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 19:37:00 »

Tanács minden dízelesnek: -20 foknál már veszélyes a sima dízel, ajánlom mindenkinek, hogy ebben az időben prémium minőségű anyagot tankoljon!(extra téli)
A biodízellel kapcsolatban egy kis infó:
Mol
De megint hangsúlyozom a mondeo kézikönyvében kategorikusan TILTJÁK a biodízel alkalmazását!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2006.01.20 péntek, 18:36:00 »

Tanács minden dízelesnek: -20 foknál már veszélyes a sima dízel, ajánlom mindenkinek, hogy ebben az időben prémium minőségű anyagot tankoljon!(extra téli)
A biodízellel kapcsolatban egy kis infó:
Mol
De megint hangsúlyozom a mondeo kézikönyvében kategorikusan TILTJÁK a biodízel alkalmazását!!!
Nem tiltják, csak keverni kell. Mondjuk majdnem egyenértékű a tiltással, hogy max. 5 százalék lehet benne bio...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2006.01.21 szombat, 09:15:00 »

Tanács minden dízelesnek: -20 foknál már veszélyes a sima dízel, ajánlom mindenkinek, hogy ebben az időben prémium minőségű anyagot tankoljon!(extra téli)
A biodízellel kapcsolatban egy kis infó:
Mol
De megint hangsúlyozom a mondeo kézikönyvében kategorikusan TILTJÁK a biodízel alkalmazását!!!
...és jövő hétre már -15 fokot jósolnak.Brrrr!-:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2006.01.21 szombat, 10:41:00 »

...és jövő hétre már -15 fokot jósolnak.Brrrr!-:)
Legalább nem olvad el a hó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2006.01.21 szombat, 11:29:00 »

Nem tiltják, csak keverni kell. Mondjuk majdnem egyenértékű a tiltással, hogy max. 5 százalék lehet benne bio...
Sajnos cáfolnom kell, a kézikönyvben határozottan tiltják a mondeoba a biodízel tankolását, az 5%-os bekeverés a nemzetközi szabványban van!  
Tehát amit biodízelnek hívnak abban max. 5% bio alapanyag lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2006.01.21 szombat, 12:13:00 »

Sajnos cáfolnom kell, a kézikönyvben határozottan tiltják a mondeoba a biodízel tankolását, az 5%-os bekeverés a nemzetközi szabványban van!  
Tehát amit biodízelnek hívnak abban max. 5% bio alapanyag lehet.
Beszkenneljem, vazze'? :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2006.01.21 szombat, 12:21:00 »

Beszkenneljem, vazze'? :-)
Megkövetlek! 196. oldal, ill. az enyémben 236. oldal.
Naplózva
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2006.01.21 szombat, 18:01:00 »

...és jövő hétre már -15 fokot jósolnak.Brrrr!-:)
Zsoel,
ilyenkor jobban szeretnél a Mondeo feliratú teve mellett ücsörögni,ha jól sejtem.
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2006.01.21 szombat, 19:51:00 »

Előre leírom, hogy nem kötekedni szeretnék hanem meggyőzést várok.A kis autó nekem első sorban munka eszköz mivel heti kb.1500km-t mentem vele.Első kérdésem az lenne, hogy miért sokkal idősebb motor az 1.4hdi?Tudomásom szerint közel egy idős a két konstrukció.Hogy pontosítsak egy picit a hordó=50literes műanyag kanna.A kannába egy telepről lett hozva az üzemanyag és azt pedig a shell viszi nekik.Szerintem 124000km alatt, ha annyira rossz lenne az üzemanyag akkor már kellett volna jelentkeznie valami hibának.A tesco meg stb nem rosszabb minőségű szerintem, mert akkor nem üzemelhetnének.Egyik motoros haverom motorját pl. shell miatt kellett szétszedni és átmosni.Akkor most melyik ajó???Természetes, hogy nem saját ellensége az ember magának.De azért mert valamelyik cég megteheti, hogy kissebb haszonnal dolgozzon mert a kút nem a fő profilja azért nem valószínű, hogy gyengébb minőséget fog adni.Eddig én inkább csak előitéleteket hallottam ezekről az olcsóbb kutakról,de a nagyobb nevekről már sajnos negatív tapasztalatok is vannak.Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a nagy kutak direkt negatívumokat terjesztenek mivel ők konkurenciát látnak mindenkiben.(de,ha gyengébb a minősége akkor az már nem konkurencia!)Ez persze csak egy rosszindulatú megnyílvánulás tőlem
Tesco benya: amikor vak bolondsagomban azt tankoltam, akkor nem ereztem semmit - gondoltam, hogy jo ez a benzin, nincs ezzel semmi. Aztan 3-4 tank utan megint jott 1 OMV - kocsi ugy megtaltosodott, mint a fene. Direkt kiprobaltam az egeszet tobbszor is, mindig ugyanaz az eredmeny: nem ereztem, hogy lomha lenne a kocsi a Tesco-s benzintol, mert eleg lassan lustult el, de utana mast tankolva 1-200 km utan hatarozottabban jobban reagalt pl a gazra. Asszem maradok az OMV-nel.
 
Shell-rol masoktol is hallottam mar panaszt, munkatarsam szerelojenel epp allt 1 VW, amit mar masodszor vagott haza a kagylos.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 00:04:00 »

Tesco benya: amikor vak bolondsagomban azt tankoltam, akkor nem ereztem semmit - gondoltam, hogy jo ez a benzin, nincs ezzel semmi. Aztan 3-4 tank utan megint jott 1 OMV - kocsi ugy megtaltosodott, mint a fene. Direkt kiprobaltam az egeszet tobbszor is, mindig ugyanaz az eredmeny: nem ereztem, hogy lomha lenne a kocsi a Tesco-s benzintol, mert eleg lassan lustult el, de utana mast tankolva 1-200 km utan hatarozottabban jobban reagalt pl a gazra. Asszem maradok az OMV-nel.
 
Shell-rol masoktol is hallottam mar panaszt, munkatarsam szerelojenel epp allt 1 VW, amit mar masodszor vagott haza a kagylos.
lukit,
 
azért ezt így merész kijelenteni, hogy Shell az oka.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 00:22:00 »

lukit,
 
azért ezt így merész kijelenteni, hogy Shell az oka.
Jaja, sajnos az elmúlt 500 (na jó, 183) bejegyzés nagyrésze arról árulkodik, hogy nem az üzemanyag "emblémája" maga a rossz, hanem a kezelésre kiadott kutak kezelői, tulajdonosai teszik nagyon sok esetben tönkre a drága benzint/gázolajat.
Nálunk pl. az OMV-nél tankoltam kétszer is gyanús mennyiséget, mintha kicsit többet számolna az óra a kúton, ezért aztán én nem járok oda.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 09:15:00 »

Jaja, sajnos az elmúlt 500 (na jó, 183) bejegyzés nagyrésze arról árulkodik, hogy nem az üzemanyag "emblémája" maga a rossz, hanem a kezelésre kiadott kutak kezelői, tulajdonosai teszik nagyon sok esetben tönkre a drága benzint/gázolajat.
Nálunk pl. az OMV-nél tankoltam kétszer is gyanús mennyiséget, mintha kicsit többet számolna az óra a kúton, ezért aztán én nem járok oda.
ÍGY VAN!!!!! Tomi, gondolom a tatabányaira gondoltál! két hete tankoltam először ott, mint ahogy azt lejjebb is írtam, akkor 61,8 litert most meg azt hittem berosálok: 62,4 litert! Már a múltkorinál is kicsit pipa lettem, mert ilyen üzemanyagszintek esetén max 58-59 litert szoktam tankolni. szóval tébánya/OMV kapja be!
mondjuk a lengyelországi 64,8 literemet még nem éri el, de már közelít a pofátlansága!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 11:39:00 »

Zsoel,
ilyenkor jobban szeretnél a Mondeo feliratú teve mellett ücsörögni,ha jól sejtem.
Hát igen,ott legalább meleg van,volt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 11:42:00 »

ÍGY VAN!!!!! Tomi, gondolom a tatabányaira gondoltál! két hete tankoltam először ott, mint ahogy azt lejjebb is írtam, akkor 61,8 litert most meg azt hittem berosálok: 62,4 litert! Már a múltkorinál is kicsit pipa lettem, mert ilyen üzemanyagszintek esetén max 58-59 litert szoktam tankolni. szóval tébánya/OMV kapja be!
mondjuk a lengyelországi 64,8 literemet még nem éri el, de már közelít a pofátlansága!
SGabó,
 
Ez király, már kezdem azt hinni, hogy paranoiás vagyok (vagy egyzerűen csak hülye), de ezek szerint nem. Egy igazi mérnökembert mérésekben nem lehet átverni. Igen, a tatabányai OMV az "illetékes". Én a Shellnél tankolok (titokban megsúgom V-Power Diesel-t, egy ezres plusz tankolásonként és mégiscsak prémium üzemanyag), de ott mindig kb. annyit, amennyire én is számítok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 13:22:00 »

SGabó,
 
Ez király, már kezdem azt hinni, hogy paranoiás vagyok (vagy egyzerűen csak hülye), de ezek szerint nem. Egy igazi mérnökembert mérésekben nem lehet átverni. Igen, a tatabányai OMV az "illetékes". Én a Shellnél tankolok (titokban megsúgom V-Power Diesel-t, egy ezres plusz tankolásonként és mégiscsak prémium üzemanyag), de ott mindig kb. annyit, amennyire én is számítok.
akkor én is megnyugodok, hogy nem a tankom tágult ki a nagy hidegben, a fizika törvényeinek ellenszegülve! a helyzet, hogy itt lakunk (még) az ÖMV kúthoz viszonylag közel és úgy gondoltam, majd jó lesz. és nem lett jó...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 14:28:00 »

ÍGY VAN!!!!! Tomi, gondolom a tatabányaira gondoltál! két hete tankoltam először ott, mint ahogy azt lejjebb is írtam, akkor 61,8 litert most meg azt hittem berosálok: 62,4 litert! Már a múltkorinál is kicsit pipa lettem, mert ilyen üzemanyagszintek esetén max 58-59 litert szoktam tankolni. szóval tébánya/OMV kapja be!
mondjuk a lengyelországi 64,8 literemet még nem éri el, de már közelít a pofátlansága!
Pedig én mindíg ott tankolok, igaz teli nagyon ritkán de nem szembesültem még ezzel a dologgal. Akkor most próbaképpen egy hónapra átszokok máshova.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 14:48:00 »

ÍGY VAN!!!!! Tomi, gondolom a tatabányaira gondoltál! két hete tankoltam először ott, mint ahogy azt lejjebb is írtam, akkor 61,8 litert most meg azt hittem berosálok: 62,4 litert! Már a múltkorinál is kicsit pipa lettem, mert ilyen üzemanyagszintek esetén max 58-59 litert szoktam tankolni. szóval tébánya/OMV kapja be!
mondjuk a lengyelországi 64,8 literemet még nem éri el, de már közelít a pofátlansága!
Azt hiszem tovább kell látni itt a dolgokon. Most már eljött az idő, hogy ne csak a kutasokat, kút tulajdonosát hanem azt az emberkét(ket), aki 0,9 litert lehitelesíti 1-nek! Hogy a gránát emelje meg az ilyet...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 14:49:00 »

Azt hiszem tovább kell látni itt a dolgokon. Most már eljött az idő, hogy ne csak a kutasokat, kút tulajdonosát hanem azt az emberkét(ket), aki 0,9 litert lehitelesíti 1-nek! Hogy a gránát emelje meg az ilyet...
Hoppácska! Nem lett vége a mondatomnak. Szóval azokat is lehet kezdeni szidalmazni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 15:25:00 »

És ha a mennyiséghez van állitva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 19:15:00 »

Haliho!
 
Ide a keleti végre megérkezett a TÉL. -16C - most. Mennyi lesz majd hajnalban?
Megyek tankolok egy kis Shell diesel extrat-  vagy valami ilyesmit. Kiváncsi leszek, reggel beidul -e a gépsárkány? (TDDI)
Jó indulást mindenkinek reggelt!
falab
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 19:17:00 »

Haliho!
 
Ide a keleti végre megérkezett a TÉL. -16C - most. Mennyi lesz majd hajnalban?
Megyek tankolok egy kis Shell diesel extrat-  vagy valami ilyesmit. Kiváncsi leszek, reggel beidul -e a gépsárkány? (TDDI)
Jó indulást mindenkinek reggelt!
falab
Sok sikert a reggeli inditáshoz.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 20:23:00 »

Haliho!
 
Ide a keleti végre megérkezett a TÉL. -16C - most. Mennyi lesz majd hajnalban?
Megyek tankolok egy kis Shell diesel extrat-  vagy valami ilyesmit. Kiváncsi leszek, reggel beidul -e a gépsárkány? (TDDI)
Jó indulást mindenkinek reggelt!
falab
falabu,
 
nálunk még csak -12C a hegyekbe. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 20:46:00 »

Azt hiszem tovább kell látni itt a dolgokon. Most már eljött az idő, hogy ne csak a kutasokat, kút tulajdonosát hanem azt az emberkét(ket), aki 0,9 litert lehitelesíti 1-nek! Hogy a gránát emelje meg az ilyet...
nyilván igazad van! itt egy sokkal komplexebb csalásról van szó. a kutastól a tulajig a hitelesítőn keresztül, a vizeskannás utántöltőig mindent vizsgálni kellene...  
de egyszerűbb jót morgolódni és átmenni máshova tankolni!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 21:50:00 »

falabu,
 
nálunk még csak -12C a hegyekbe. Smiley
Nálunk -10...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 21:51:00 »

Észak-kelet Magyarország
-9
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 21:56:00 »

Észak-kelet Magyarország
-9
Nálunk már a jegesmedve is szivatóval  indul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2006.01.22 vasárnap, 21:59:00 »

Nálunk már a jegesmedve is szivatóval  indul.
Nálunk a jegesmedve már szivatóval sem.
És már -10
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.