Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 21:38:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 536316 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:19:12 »

SZiasztok!
Szeretném én is átalakítattni az autómat LPG -sre. Az lenne a kérdésem, hogy ürömön van egy Petka nevű szervíz illetve már nem így hívják őket, csak mindenki így ismeri, na szóval velük van vkinek bármilyen tapasztalata?
Ha jól emlékszem vmilyen lengyel rendszert építenek be, se típust, se márka nevet nem ismerek, talán STAG? ezzel tapasztalat?
Köszönettel, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 21:22:03 »

SZiasztok!
Szeretném én is átalakítattni az autómat LPG -sre. Az lenne a kérdésem, hogy ürömön van egy Petka nevű szervíz illetve már nem így hívják őket, csak mindenki így ismeri, na szóval velük van vkinek bármilyen tapasztalata?
Ha jól emlékszem vmilyen lengyel rendszert építenek be, se típust, se márka nevet nem ismerek, talán STAG? ezzel tapasztalat?
Köszönettel, Ferqó

Szia,

olvasgasd ezt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9023399
Nekem AC Stag 300 van asszem Zavoli reduktorral és Valtek injektorral.
Az AC Stag azért jó, mert jól programozható.
Nekem semmi gond vele, igaz még csak 2 hónapja járok gázzal.
A 2 literes benzines automata kombival bő 3 liter benzin árát spórolom meg 100 km-enként.

Üdv!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2010.09.17 péntek, 07:40:18 »

Szia,

olvasgasd ezt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9023399
Nekem AC Stag 300 van asszem Zavoli reduktorral és Valtek injektorral.
Az AC Stag azért jó, mert jól programozható.
Nekem semmi gond vele, igaz még csak 2 hónapja járok gázzal.
A 2 literes benzines automata kombival bő 3 liter benzin árát spórolom meg 100 km-enként.

Üdv!

Szia!
Köszönöm az infót, meg amit privátban küldtél.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #203 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 21:56:28 »

Szia,

olvasgasd ezt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9023399
Nekem AC Stag 300 van asszem Zavoli reduktorral és Valtek injektorral.
Az AC Stag azért jó, mert jól programozható.
Nekem semmi gond vele, igaz még csak 2 hónapja járok gázzal.
A 2 literes benzines automata kombival bő 3 liter benzin árát spórolom meg 100 km-enként.

Most mennyiért lehet a kocsit átalakíttatni - összesen mindenestől?
Ha ebben gondolkozik az ember, mekkora költséggel számoljon?

Üdv!

Naplózva

ducse
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 23:12:18 »

Most mennyiért lehet a kocsit átalakíttatni - összesen mindenestől?
Ha ebben gondolkozik az ember, mekkora költséggel számoljon?

Üdv!

Kb 200 ezer Ft + műszaki vizsga díja
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2010.10.05 kedd, 07:47:48 »

Kb 200 ezer Ft + műszaki vizsga díja
SZia!
Mint az az MkII topikbanbann már írtam, most szerelték be. Nekem 195e volt az UGS (török), Zavolit szerelnek 195 ért sorozatengedéllyel a Kontor-ék, 220-ért általában mindenhol megoldják Zavoliból, STAGból (pl. Ürömön). 240-ért BRC-t raknak be Pilisvörösváron 195 ért STAG-ot, 280-300e mondtak látatlanban a Bécsi úton az Opel maxabónál, nem ugrik be a neve, de a legjobbak közé sorolt rendszerből. És persze +vizsga. De az általános elv, hogy a kiadott engedély 1 évig érvényes, addig el lehet kummantani a vizsgát.
Szinte mindenhol találsz kalkulátort, ami segít megtérülést számolni, cirka évi 15 000 km nél, egy éven belül pénzednél lehetsz.
Üdv
Szerk: Landi Renzo-t szerelnek a Maxabósok, eszembe jutott
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.05 kedd, 12:47:52 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #206 Dátum: 2010.10.05 kedd, 17:44:54 »

Gabor77, Ferqo! Köszi az infókat. integet2
Naplózva

ducse
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 12:20:08 »

Sziasztok, tudnátok ajánlani Pesten egy helyet ahol viszonylag jó áron kaphatok megbízható gáz szettet? A Molnár gáz nagyon jó árakon dolgozik, de Pesttől nagyon messze van. Eddig a Zavoli rendszert nézegettem, de jól jönne néhány tapasztalat!  Wink

Köszi!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 13:07:25 »

Sziasztok, tudnátok ajánlani Pesten egy helyet ahol viszonylag jó áron kaphatok megbízható gáz szettet? A Molnár gáz nagyon jó árakon dolgozik, de Pesttől nagyon messze van. Eddig a Zavoli rendszert nézegettem, de jól jönne néhány tapasztalat!  Wink

Köszi!
Szia!
Küldtem egy pü-t a témában.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 14:47:08 »

Sziasztok!
Tapasztalatra lenne szükségem!
Nekem egy autómata mondeóm van!
És hallotam olyat hogy mivel az ebbe való gázszett a autó kompjuterét használja előfordul hogy bezavarja az autómata váltót!
Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Illetve a pótkerék helyére mekkora tartály férne be?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 14:50:41 »

Sziasztok!
Tapasztalatra lenne szükségem!
Nekem egy autómata mondeóm van!
És hallotam olyat hogy mivel az ebbe való gázszett a autó kompjuterét használja előfordul hogy bezavarja az autómata váltót!
Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Illetve a pótkerék helyére mekkora tartály férne be?

AZ automatáról semmit nem tudok.
MkII-be 48 literes tartály fér, abba csak 80%-ot tudsz tankolni, biztonsági dolgok miatt, így 38,4Liter gáz fér el benne.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 15:23:31 »

Hát az nem sok az csak kb 300km re elegendő ha jól számolom:-(
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 15:38:28 »

Sziasztok!
Tapasztalatra lenne szükségem!
Nekem egy autómata mondeóm van!
És hallotam olyat hogy mivel az ebbe való gázszett a autó kompjuterét használja előfordul hogy bezavarja az autómata váltót!
Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Illetve a pótkerék helyére mekkora tartály férne be?


Szia,

minden modern gázszett az autó komputerét "használja".
Hívj fel néhány beszerelőműhelyet, de a tájékozódást a gázautóról szerintem a Bácsgépker honlapján kezd, ott elég jól össze vannak foglalva az alap dolgok.

Nekem MKIII van, 2006-os évjárat, 2000-s automata, a pótkeréktartályom 59 literes. Minden tartályt a térfogatának max 80%-áig lehet tölteni gázzal. Nekem mikor totál üres volt a gáztartály, akkor sem sikerült még 44 liternél többet beletankolni, ez nagyon függ atóól, hogy mely kúton tankolsz. Az 59 literes tartály teteje épp a csomagtér aljával van egy szintben egyébként.

Nem vettem észre sosem még, hogy bezavarná a gázhasználat az automata váltót :-)

A fogyasztásom nekem városon kívül, főúton, ahol lehet 120-al, előzgetésekkel, kb 11,5 liter gázból.
Autópályatempóban 140-el, kb 12 liter gázból.
Városban, klímával 14-15 liter gázból.
Teljesítménykülönbséget a benzinhez nem veszek észre, ez a 2000-s automata ugyanis egy lusta dög, nem oszt-nem szoroz, hogy gázzal vagy benzinnel mész.

Ahogyan számolom 100 km-enként 3-4 liter benzin árát spórolom meg, 17-18000 km alatt térül meg nekem a gázosítás befektetés.


Remélem segítettem!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 17:14:07 »

Hát az nem sok az csak kb 300km re elegendő ha jól számolom:-(

Igen, viszont ez 7000 Ft-ba kerül, ugyanez benzinből cca 12800 Ft. Én most 11,5-et fogyasztottam, félig város(nem bedugulós, nem araszolós), félig autóút verzióban. Ez már egész jó, az előző 15 literhez képest, de az rövidtávos, hegymenetes volt..
Ha gondolkozol rajta, akkor olvass utána, keress egy hozzá közel eső, megbízható szervízt, érdeklődj náluk.
Én eddig nem bántam még meg (a gázbeépítést, a szervízválasztást igen), igaz mégcsak párezer km-en vagyok túl.
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 19:05:01 »

Én eddig nem bántam még meg (a gázbeépítést, a szervízválasztást igen), igaz mégcsak párezer km-en vagyok túl.
üdv

Mesélj kicsit. Mi a probléma?
A gyertyahézagon Te állítottál valamit a gáz miatt?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2010.11.02 kedd, 08:52:16 »

Beszerelték, odaadták, hogy jó. ALapjárat dadog, menet közben az autó rángat, főleg 2-3e fordulaton, de akkor nagyon. Időm nem volt visszamenni, saját szakállra tekertem a reduktoron kifelé, kicsit jobb lett, de nem az igazi. Visszavittem, előtte diag szegénykeverékes hibakód, reduktor visszacsavar. Nem volt beállítva rendesen. Másik szaki komputerizált jó lett, de sz@rvolt a szerelés, mert a lambda jelét nem vitték be a gázos komputerbe. ennek csak diagnosztikai szerepe van, a beálítások elvégzésekor ne kelljen külön obd kábelen, külön laptoppal azt is nézni. DE ennek hiányában be sem lehet állítani a gépet rendesen, ergo már az első beállítást nem lehetett rendesen megcsinálni. Mondtam nekik nem értem. Mondták ők sem. Aki csinálta nem volt ott.
Egyébként nyöszörög -nyikorog a gáztartály a helyén, csavart hiába húzom meg, vmi gumilemez/távtartó/rezgéscsillapító kimaradt.
A gázinjektorok elektromos csatlakozóiról a biztosító fül 4 ből 2 nél már le van törve, így adták ki az autót. A gázoskomutert betették az akku mellé, úgy hogy eltolták az akkut balra, ergo az akku betöltő csavarjaiból 1-et  csak akkor lehet kicsavarni, ha rögzítő pántot leoldom/leveszem.
Gyertyahézaggal én nem játszottam, jelenleg 1mm nél egy kicsit erősebb, de az 1,05-ös hézaglemez már nem fér közé, de az 1mm-es lötyög. A gyertyákban b 6-8e km van, tehát még gyári. Én nem is nagyon szeretném növelni, mert a nagy hézag meg kinyírhatja a trafót.
Aki ajánlotta őket, (szintén mkII, 2,0Zetec) még nagyobb bakikat csináltak a szerelésnél, de ez csak 10e km után derült ki, ugyanis nem dolgozott egyformán a 4 injektor, nem voltak összehangolva, és gumidarabkák voltak az injektorban.
Ennyi.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2010.11.02 kedd, 08:55:50 »

Beszerelték, odaadták, hogy jó. ALapjárat dadog, menet közben az autó rángat, főleg 2-3e fordulaton, de akkor nagyon. Időm nem volt visszamenni, saját szakállra tekertem a reduktoron kifelé, kicsit jobb lett, de nem az igazi. Visszavittem, előtte diag szegénykeverékes hibakód, reduktor visszacsavar. Nem volt beállítva rendesen. Másik szaki komputerizált jó lett, de sz@rvolt a szerelés, mert a lambda jelét nem vitték be a gázos komputerbe. ennek csak diagnosztikai szerepe van, a beálítások elvégzésekor ne kelljen külön obd kábelen, külön laptoppal azt is nézni. DE ennek hiányában be sem lehet állítani a gépet rendesen, ergo már az első beállítást nem lehetett rendesen megcsinálni. Mondtam nekik nem értem. Mondták ők sem. Aki csinálta nem volt ott.
Egyébként nyöszörög -nyikorog a gáztartály a helyén, csavart hiába húzom meg, vmi gumilemez/távtartó/rezgéscsillapító kimaradt.
A gázinjektorok elektromos csatlakozóiról a biztosító fül 4 ből 2 nél már le van törve, így adták ki az autót. A gázoskomutert betették az akku mellé, úgy hogy eltolták az akkut balra, ergo az akku betöltő csavarjaiból 1-et  csak akkor lehet kicsavarni, ha rögzítő pántot leoldom/leveszem.
Gyertyahézaggal én nem játszottam, jelenleg 1mm nél egy kicsit erősebb, de az 1,05-ös hézaglemez már nem fér közé, de az 1mm-es lötyög. A gyertyákban b 6-8e km van, tehát még gyári. Én nem is nagyon szeretném növelni, mert a nagy hézag meg kinyírhatja a trafót.
Aki ajánlotta őket, (szintén mkII, 2,0Zetec) még nagyobb bakikat csináltak a szerelésnél, de ez csak 10e km után derült ki, ugyanis nem dolgozott egyformán a 4 injektor, nem voltak összehangolva, és gumidarabkák voltak az injektorban.
Ennyi.

Ki volt ez a trehány banda?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2010.11.02 kedd, 12:23:52 »

Ki volt ez a trehány banda?
FreeForce Kft
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2010.11.02 kedd, 15:08:00 »

Beszerelték, odaadták, hogy jó. ALapjárat dadog, menet közben az autó rángat, főleg 2-3e fordulaton, de akkor nagyon. Időm nem volt visszamenni, saját szakállra tekertem a reduktoron kifelé, kicsit jobb lett, de nem az igazi. Visszavittem, előtte diag szegénykeverékes hibakód, reduktor visszacsavar. Nem volt beállítva rendesen. Másik szaki komputerizált jó lett, de sz@rvolt a szerelés, mert a lambda jelét nem vitték be a gázos komputerbe. ennek csak diagnosztikai szerepe van, a beálítások elvégzésekor ne kelljen külön obd kábelen, külön laptoppal azt is nézni. DE ennek hiányában be sem lehet állítani a gépet rendesen, ergo már az első beállítást nem lehetett rendesen megcsinálni. Mondtam nekik nem értem. Mondták ők sem. Aki csinálta nem volt ott.
Egyébként nyöszörög -nyikorog a gáztartály a helyén, csavart hiába húzom meg, vmi gumilemez/távtartó/rezgéscsillapító kimaradt.
A gázinjektorok elektromos csatlakozóiról a biztosító fül 4 ből 2 nél már le van törve, így adták ki az autót. A gázoskomutert betették az akku mellé, úgy hogy eltolták az akkut balra, ergo az akku betöltő csavarjaiból 1-et  csak akkor lehet kicsavarni, ha rögzítő pántot leoldom/leveszem.
Gyertyahézaggal én nem játszottam, jelenleg 1mm nél egy kicsit erősebb, de az 1,05-ös hézaglemez már nem fér közé, de az 1mm-es lötyög. A gyertyákban b 6-8e km van, tehát még gyári. Én nem is nagyon szeretném növelni, mert a nagy hézag meg kinyírhatja a trafót.
Aki ajánlotta őket, (szintén mkII, 2,0Zetec) még nagyobb bakikat csináltak a szerelésnél, de ez csak 10e km után derült ki, ugyanis nem dolgozott egyformán a 4 injektor, nem voltak összehangolva, és gumidarabkák voltak az injektorban.
Ennyi.
akkor most megy rendesen?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2010.11.02 kedd, 16:49:49 »

akkor most megy rendesen?
Hááát, vegyes a kép. Megy mint az ördög, de az egyel előző fogyasztás 15 literre jött ki, ami egy kicsit vad. A mostani 11,5 már egész jó. Nyomatékosabb az alsó tarományban, mint benzinnel, de a felsőben, mintha sokat kapna, olyan érzésem van, hogy fulladozik a gáztól a gép.
Most használom, várom a fogyasztási értékeket, néha hibakód olvasok, hátha kiderül vmi turpisság.
3000. km nél úgyis vissza kell mennem kontrollra, de az még odébb van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:43:42 »

Sziasztok,

a mostani benzin árak melett már nagyon gondolkodom a gázosításról.
Az autót tavaly télen vettem és hát igazából reménykedem, hogy 2-3 év múlva egy fiatalabbat veszek. Ebből kiindulva fontolgatom megéri e nekem kb. 200eft rákölteni ami 1 év alatt "térülne" meg nekem, évente kb. 20e km-t megyek.
Aki már gázosította és a pótkerék helyén van a tartály az mit csinált a pótkerékkel? Otthon haggya? A rendőrök ezért nem szivatják az embert? Külföldön?
Ha valakinek jó tapasztalata van szervízzel, vagyis ajánlaná kérem adjon linket vagy nevet...
Esetleg valakinek sikerült a gázosítást részletfizetéssel ("hitelre") megoldania?
Az autóban jelenleg 190e km van, az olajfogyasztása nem jelentős, a két szervíz között (20e km) a max-ról lement a min-re.
Az átlagfogyasztásom az aláírásban.
Esetleg pár jótanacs?

üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:54:57 »

Sziasztok,

a mostani benzin árak melett már nagyon gondolkodom a gázosításról.
Az autót tavaly télen vettem és hát igazából reménykedem, hogy 2-3 év múlva egy fiatalabbat veszek. Ebből kiindulva fontolgatom megéri e nekem kb. 200eft rákölteni ami 1 év alatt "térülne" meg nekem, évente kb. 20e km-t megyek.
Aki már gázosította és a pótkerék helyén van a tartály az mit csinált a pótkerékkel? Otthon haggya? A rendőrök ezért nem szivatják az embert? Külföldön?
Ha valakinek jó tapasztalata van szervízzel, vagyis ajánlaná kérem adjon linket vagy nevet...
Esetleg valakinek sikerült a gázosítást részletfizetéssel ("hitelre") megoldania?
Az autóban jelenleg 190e km van, az olajfogyasztása nem jelentős, a két szervíz között (20e km) a max-ról lement a min-re.
Az átlagfogyasztásom az aláírásban.
Esetleg pár jótanacs?

üdv.

Szia!

Itt írtam 1-2 dolgot nemrég:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg530347#msg530347

A pótkereket/emelőt a csomagtartóban tartom, sose lehet tudni, mikor kapok defektet. A defektjavító sprayknek és kompresszoroknak nem néztem utána. Nekem elfér a kombiban a pótkerék. Ha meg nagyobb cuccot szállítok, akkor kiveszem.
Nekem az alábbi írásban szereplő ember szerelte:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=97984407&t=9023399 és TDI-DRAG programozta.



Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:31:52 »

Szia!

Itt írtam 1-2 dolgot nemrég:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg530347#msg530347

A pótkereket/emelőt a csomagtartóban tartom, sose lehet tudni, mikor kapok defektet. A defektjavító sprayknek és kompresszoroknak nem néztem utána. Nekem elfér a kombiban a pótkerék. Ha meg nagyobb cuccot szállítok, akkor kiveszem.
Nekem az alábbi írásban szereplő ember szerelte:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=97984407&t=9023399 és TDI-DRAG programozta.


nekem ez a pótkerék + emelő + stb. állandóan a csomiban ide oda rakosgatás nagon nem jön be. nélküle meg munkába még elmennék de autópályázni meg külföld családdal az már nem. mankókerék beszerzése mennyire bonyi?
kis kompresszorom van amit hordhatnék magammal de mi van ha kidurran vagy nem javítható...

Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:40:01 »

nekem ez a pótkerék + emelő + stb. állandóan a csomiban ide oda rakosgatás nagon nem jön be. nélküle meg munkába még elmennék de autópályázni meg külföld családdal az már nem. mankókerék beszerzése mennyire bonyi?
kis kompresszorom van amit hordhatnék magammal de mi van ha kidurran vagy nem javítható...
Mint mondtam engem nem zavar a csomagtartóban a pótkerék, nekem elfér, nem is rakosgatom ki/be, eddig egyszer kellett csak kivennem ideiglenesen. Ráadásul mankókerék. De ez sem sokkal kisebb, mint a rendes kerék. Az index fórumon érdeklődgess, hogy ki hogyan oldja meg a pótkerék kérdést. Valamit fel kell áldozni a pénztárca kímélése érdekében...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:52:30 »

nekem ez a pótkerék + emelő + stb. állandóan a csomiban ide oda rakosgatás nagon nem jön be. nélküle meg munkába még elmennék de autópályázni meg külföld családdal az már nem. mankókerék beszerzése mennyire bonyi?
kis kompresszorom van amit hordhatnék magammal de mi van ha kidurran vagy nem javítható...


nekeem van mankó kerekem, amit esetleg teljes értékűre cserélnék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 08:57:14 »

nekeem van mankó kerekem, amit esetleg teljes értékűre cserélnék

ok, ha már 100% hogy gázosítva lesz az autó keresni foglak ezügyben.
egyenlőre infó gyüjtés van és fontolgatás. ja és pénz is kellene a gázosításra...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:10:22 »

ok, ha már 100% hogy gázosítva lesz az autó keresni foglak ezügyben.
egyenlőre infó gyüjtés van és fontolgatás. ja és pénz is kellene a gázosításra...
ok worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2011.01.04 kedd, 13:56:24 »

ok, ha már 100% hogy gázosítva lesz az autó keresni foglak ezügyben.
egyenlőre infó gyüjtés van és fontolgatás. ja és pénz is kellene a gázosításra...
HA már fontolgatsz, akkor előbb utóbb bele fogod tenni.
Én a 8 literes átlagfogyidra nem tetetnék be gázt, nekem 10 körül volt mindig, gázből jelenleg 12-őt eszik.
Érdemes jó cuccot rakatni a gépbe, mégha drágább is, az UGS ***, kerüld el. A Stagról jókat mondanak, a Zavoli a legelterjedtebb, az országban bárhol tudnak neked segíteni, ha netán elakadsz, elromlik a nyaralás alatt,
Azt fontold meg, hogy a pótkeréktartályba 38 liter gáz fér, ez (nekem) cca 320 km-re elég, útba esik-e gázkút, vagy nagy kanyart kell kerülnöd a tankolásért. Gázkutak között is van jelentős különbség, érdemes nevesebb helyeken tankolni (Primagáz, Mol),  a nevenincs nem biztos, hogy rossz, de a minőségével lehetnek bajok (Bojtár utca, +1-1,5 literrel evett többet az autó)
A mankókerék csúszkál a csomagtartóban, ez ilyen, én ezzel élek együtt, de nekem belefér.
És mégegy a gyújtás rendszerednek tökéletesnek kell lenni. Trafó-kábel-gyertya+alapjárati rendszer legyen perfekt állapotban.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:11:31 »

Én is gondolkodtam már ezen de V6-ba horror áron tudnék belerakatni Sad Legalább 250-280.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2011.01.04 kedd, 20:36:45 »

Én is gondolkodtam már ezen de V6-ba horror áron tudnék belerakatni Sad Legalább 250-280.
Pláne a V6 fogyaszthat vagy 14 litert, viszont a pótkeréktartály meg ugyanaz, így a hatótáv eléggé mérsékelt
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2011.01.04 kedd, 23:22:16 »

HA már fontolgatsz, akkor előbb utóbb bele fogod tenni.
Én a 8 literes átlagfogyidra nem tetetnék be gázt, nekem 10 körül volt mindig, gázből jelenleg 12-őt eszik.
Érdemes jó cuccot rakatni a gépbe, mégha drágább is, az UGS ***, kerüld el. A Stagról jókat mondanak, a Zavoli a legelterjedtebb, az országban bárhol tudnak neked segíteni, ha netán elakadsz, elromlik a nyaralás alatt,
Azt fontold meg, hogy a pótkeréktartályba 38 liter gáz fér, ez (nekem) cca 320 km-re elég, útba esik-e gázkút, vagy nagy kanyart kell kerülnöd a tankolásért. Gázkutak között is van jelentős különbség, érdemes nevesebb helyeken tankolni (Primagáz, Mol),  a nevenincs nem biztos, hogy rossz, de a minőségével lehetnek bajok (Bojtár utca, +1-1,5 literrel evett többet az autó)
A mankókerék csúszkál a csomagtartóban, ez ilyen, én ezzel élek együtt, de nekem belefér.
És mégegy a gyújtás rendszerednek tökéletesnek kell lenni. Trafó-kábel-gyertya+alapjárati rendszer legyen perfekt állapotban.
Üdv
Szia,
az nem jelentene gondot, hogy 300-350km-ént kellene tankolnom. Munkába menet van egy Prímagáz a Szentendrein, igaz nem tom mennyiért adják. Nézegettem én is, hogy eléggé eltérő árakon van a gáz is.
Legnagyobb bajom a beszerelés árával van, túl nagy beruházás nekem a kb. 220eft ami majd megtérül apránként. Azt már előre látom, hogy azt a pénzt én már a zsebemben ugyse fogom látni...
A másik bajom meg a pótkerék, nem szeretném ha a csomiban ide oda csúszna, helyet foglalna. Nem ritkán megyünk családostul hétvégére szüleinkhez és akkor az asszony tele tudja pakolni még ezt az óriási csomit is. A visszaútról meg inkább ne is beszéljünk.
A trafó és a gyertyák is a nyáron voltak cserélve mivel 179ekm-nél a Horvát tengerparton behalt a trafó. Nem tudom jók e ezek a gyertyák gázhoz. Valahol olvastam, hogy a gázüzem más speckó gyertyákat igényel.
A héten ha lesz fizu kipróbálom az E85-öst, beletolok 15 litert és teletankolom benyával oszt meglátjuk.
üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2011.01.05 szerda, 08:18:18 »

Szia,
az nem jelentene gondot, hogy 300-350km-ént kellene tankolnom. Munkába menet van egy Prímagáz a Szentendrein, igaz nem tom mennyiért adják. Nézegettem én is, hogy eléggé eltérő árakon van a gáz is.
Legnagyobb bajom a beszerelés árával van, túl nagy beruházás nekem a kb. 220eft ami majd megtérül apránként. Azt már előre látom, hogy azt a pénzt én már a zsebemben ugyse fogom látni...
A másik bajom meg a pótkerék, nem szeretném ha a csomiban ide oda csúszna, helyet foglalna. Nem ritkán megyünk családostul hétvégére szüleinkhez és akkor az asszony tele tudja pakolni még ezt az óriási csomit is. A visszaútról meg inkább ne is beszéljünk.
A trafó és a gyertyák is a nyáron voltak cserélve mivel 179ekm-nél a Horvát tengerparton behalt a trafó. Nem tudom jók e ezek a gyertyák gázhoz. Valahol olvastam, hogy a gázüzem más speckó gyertyákat igényel.
A héten ha lesz fizu kipróbálom az E85-öst, beletolok 15 litert és teletankolom benyával oszt meglátjuk.
üdv.

Lehet venni külső pótkerék tartókat is, mint a terepjárókon van, Mondeón még nem láttam ilyet, de érdekes lehetőség. Smiley Alternatív lehetőségként ott a defektjavító spray, vagy USA-ba állítólag lehet kapni összecsukható pótkereketm, eBay...
Én is gondolkoztam a gázosításon, én inkább a kenés hiányától félek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2011.01.07 péntek, 14:19:44 »

A héten ha lesz fizu kipróbálom az E85-öst, beletolok 15 litert és teletankolom benyával oszt meglátjuk.
Én is áttértem a Sztendrei útra(199 Ft/l jelenleg), a Bojtár utcai magán felejtős. A beszerlés ára annyi, szerintem megéri, igaz apránként térül meg. Illetve nem érzed azt a kínt, amikor a teletankra kifizetsz huszonezer forintot, 38 liter gáz 7600 ft, igaz nekem 320 km-r elég, de akkor is.
A pótkerékre valóban ezek a megoldások léteznek (spray, pumpa, kompresszor), vagy beteszel plusz egy lemezt(rétegelt lemez, osb, stb) a kerék fölé, a kerék mellé meg elférnek a szerszámok, emelő stb, csak így elvesztesz a csomagtartó belmagasságából cirka 20 cm.
Az etanol nekem felejtős volt, ha nézel kalkulátor programokat, akkor kiderül, hogy mindkettő(gáz is, etanol is) cirka 15e km alatt alatt térül meg, ha az etanolos átalakítósdi 50e Ft ba kerül, akkor 15000 km-enként ennyit spórolsz meg, de ehhez el kell tankolnod kb 500e Ft-ot, tehát sacc 10% a nyereséged, abban az esetben ha 100% etanollal jársz. Ha berottyant az ac pumpád az etanol miatt, akkor kb 100e Ft ért kapsz újat, a bontott meg bizonytalan, tehát kb 30 000 km nyi sprólást visz el az ac. Én ennek a számolásnak a végén jutottam oda, hogy nem éri meg vele xarakodni. Vagy gáz, vagy benzin. Én gyári gyertyával járok, a gázos gyertyával még nem próbálkoztam, nincs infóm.
Üdv
ui: a pontos km-eket, beszerlési és megtérülési árakat, csak emlékezetből írtam, de kb irányka megfelelőek
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2011.01.07 péntek, 14:20:09 »

Lehet venni külső pótkerék tartókat is, mint a terepjárókon van, Mondeón még nem láttam ilyet, de érdekes lehetőség. Smiley Alternatív lehetőségként ott a defektjavító spray, vagy USA-ba állítólag lehet kapni összecsukható pótkereketm, eBay...
Én is gondolkoztam a gázosításon, én inkább a kenés hiányától félek.
Milyen kenés hiányára gondolsz?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2011.01.08 szombat, 13:01:08 »

Milyen kenés hiányára gondolsz?

Ezt szokták emlegetni mint hiba, hogy a gáznak nincs kenése.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2011.01.08 szombat, 21:46:16 »

Ezt szokták emlegetni mint hiba, hogy a gáznak nincs kenése.
Nem teljesen világos mit szoktak emlegetni, pontosan mire gondolsz?
Amit én eddig összeszedtem:
-a gáz azért jó, mert nem mossa le az olajfilmet a hengerfalról, a benzin igen (gondolom itt hideg üzemállapotra gondolhattak, akik ezt írták)
-hajlamos a benzin injektor kiszáradni, beragadni, mert azt a benzin keni, viszont gáz üzemnél nincs kenés, ezzel szemben a meleget meg kapja.
Ez utóbbi akár még lehet valós félelem is, ehhez annyi tartozik, hogy a gázos autó, benzinnel indít, és megy addig amíg el nem éri a vízhőfok a 40 C-ot, utána ez első 2000 f/p-et meghaladó fordszámnál átvált gázra. Ennyi ideig kap benzint és kenést az injektor.
A neten olvasható pro és kontrák nem mértékadó infók, sajnos nincs igazán hiteles infó (ill én nem találtam). Én azért mertem berakatni, mert az én 97-es kettes kombim lassan nem ér egy lukas garast sem, így ha elbaxom a gázzal, max bontó, vagy max bontóból veszek egy másik motort, szóval nem egy 1-2 milliós autót rizikóztam be. Ha beválik a gáz, akkor a köv autó ismét benzines lesz, és az első dolog ami bele kerül az a gázrendszer lesz.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2011.01.08 szombat, 23:43:57 »

http://autogaz.stipistop.com/minden-amit-valaha-tudni-akartal-a-gazuzemu-autozasrol/
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2011.01.18 kedd, 17:45:29 »

MK3 2.0-ba van valakinek gáz rendszer?
Milyen a szelepek bevonata? Kerámia?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #238 Dátum: 2011.01.18 kedd, 20:01:13 »

MK3 2.0-ba van valakinek gáz rendszer?
Milyen a szelepek bevonata? Kerámia?
én nem tudom a konkrét választ,de nagyon meglepődnék ha kerámia bevonatos lenne.....! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:24:08 »

MK3 2.0-ba van valakinek gáz rendszer?
Milyen a szelepek bevonata? Kerámia?

Írtam a benzines topic-ba.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2011.01.19 szerda, 08:32:40 »

én nem tudom a konkrét választ,de nagyon meglepődnék ha kerámia bevonatos lenne.....! hehe

Az 1.6, és az 1.8 kerámia, még Focus-ba is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2011.01.19 szerda, 08:32:55 »

Írtam a benzines topic-ba.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2011.01.21 péntek, 12:37:50 »

Megkérdeztem a Ford Magyarországot, hogy a 2.0 szelepei kerámia bevonatúak-e, a válaszuk:

A szelepeken és az égéstéren nincs kerámia bevonat.
A gázos üzemre is tervezett motor módosított hengerfejjel (szelepvezető és szelepülék módosított alapanyagú) és szelepekkel készül, mely csak akkor kerül beépítésre, ha az adott autót kettős üzemanyag rendszerrel rendelik meg (benzin és gáz üzem), egyéb esetben a hagyományos alkatrészek kerülnek beépítésre. A szelepeken és az égéstéren nincs kerámia bevonat. Így az Ön autójának motorja nem rendelkezik gázos üzemmódra előkészítéssel.
A gázos üzemmódú autóknál a gyújtásrendszer fokozott karbantartást igényel, gyertya csereperiódus  40.000 km. Mivel a gáznak, mint üzemanyagnak, nincs kenő tulajdonsága, így a jelenlegi anyagokkal gyártott hengerfeje fokozottabb kopásnak van kitéve, mely leginkább a szelepszárat, szelepvezetőt, és szelepfészket érinti hátrányosan. A gyárilag átalakított hengerfejű autóknál a szelephézag ellenőrzés 60.000 km-ként esedékes, mely érték egy nem átalakított hengerfejjel szerelt autónál akár a fele futásteljesítmény is lehet, illetve gyakoribb korrekciót igényel, mely korrekció anyag- és munkadíja nem elhanyagolható nagyságrend.

 További várható hátrányok:

- magasabb fogyasztás (kb. 10%), rendszertől függően kismértékű teljesítmény vesztés

- mélygarázsok használata általában tiltott

- csomagtartó kapacitás csökken

- gyakoribb karbantartás (gyújtógyertya, szelephézag)

- nagyobb futásteljesítmény után hengerfej meghibásodás

A fentieket figyelembe véve az átalakítást nem ajánljuk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2011.01.21 péntek, 13:29:29 »

Megkérdeztem a Ford Magyarországot, hogy a 2.0 szelepei kerámia bevonatúak-e, a válaszuk:

A szelepeken és az égéstéren nincs kerámia bevonat.
A gázos üzemre is tervezett motor módosított hengerfejjel (szelepvezető és szelepülék módosított alapanyagú) és szelepekkel készül, mely csak akkor kerül beépítésre, ha az adott autót kettős üzemanyag rendszerrel rendelik meg (benzin és gáz üzem), egyéb esetben a hagyományos alkatrészek kerülnek beépítésre. A szelepeken és az égéstéren nincs kerámia bevonat. Így az Ön autójának motorja nem rendelkezik gázos üzemmódra előkészítéssel.
A gázos üzemmódú autóknál a gyújtásrendszer fokozott karbantartást igényel, gyertya csereperiódus  40.000 km. Mivel a gáznak, mint üzemanyagnak, nincs kenő tulajdonsága, így a jelenlegi anyagokkal gyártott hengerfeje fokozottabb kopásnak van kitéve, mely leginkább a szelepszárat, szelepvezetőt, és szelepfészket érinti hátrányosan. A gyárilag átalakított hengerfejű autóknál a szelephézag ellenőrzés 60.000 km-ként esedékes, mely érték egy nem átalakított hengerfejjel szerelt autónál akár a fele futásteljesítmény is lehet, illetve gyakoribb korrekciót igényel, mely korrekció anyag- és munkadíja nem elhanyagolható nagyságrend.

 További várható hátrányok:

- magasabb fogyasztás (kb. 10%), rendszertől függően kismértékű teljesítmény vesztés

- mélygarázsok használata általában tiltott

- csomagtartó kapacitás csökken

- gyakoribb karbantartás (gyújtógyertya, szelephézag)

- nagyobb futásteljesítmény után hengerfej meghibásodás

A fentieket figyelembe véve az átalakítást nem ajánljuk.


ezek szerint te már lemondtál a gázosításról?
azt, hogy a tiéd nincs gázra előkészítve az alvázszám alapján mondták meg?
ha igen hol informálhatnám le az én autóm?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2011.01.21 péntek, 14:06:16 »

ezek szerint te már lemondtál a gázosításról?
azt, hogy a tiéd nincs gázra előkészítve az alvázszám alapján mondták meg?
ha igen hol informálhatnám le az én autóm?

Nem mondtam le, informálódok még. A gázosok szerint oké az autó, ha nem kerámiás a szelep.
Igen, alvázzámot küldtem a Ford Mo-nak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #245 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:00:04 »

Az 1.6, és az 1.8 kerámia, még Focus-ba is!
hát ebben pedig ezekszerint mégsem! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #246 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:00:39 »

Nem mondtam le, informálódok még. A gázosok szerint oké az autó, ha nem kerámiás a szelep.
Igen, alvázzámot küldtem a Ford Mo-nak.
és akkor most ki mond valótlant?a gázosok vagy a ford? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:07:43 »

és akkor most ki mond valótlant?a gázosok vagy a ford? Roll Eyes
Mo.-n mindenki azt mond, amivel az saját zsebét tömködheti.
Szerintem.
Szerintem a szakszervizek alapból elleneznek minden ilyet, már csak azért is, mert ha nem, akkor visszamész reklamálni, hogy beégett a szelepfészek, pedig ők azt mondták mehet bele a gáz.
Vegyél gyárilag kettős üzeműt, az nekik a biznisz.
A gáz szervízes társaságok, meg ebből élnek. Az is igaz, hogy egy nagyobb beszerelő műhelyben évek alatt sok-sok infó gyűlik össze, így ők tapasztalatok alapán merik ajánlani, mert már 3 éve nem égett be senkinek, stb.
Tudja a fene, hol az igazság. Ezért írtam korábban, hogy nincs igazán hiteles infó erről az iparágról.
Nekem is csak kb 4000 km óta van tapasztalatom, ez meg ugye semmi.
Teljesen más.
Eszemenbe jutott még egy gázos szempont, hezitálóknak ajánlva.
Miután a pótkerék helyére, a csomagtartóba kerül tartály meg a gáz, így az autó hátulja lejebb ül, ez teli tartálynál kb 45 kg.
Legalábbis nekem lentebb van a feneke, korábban nem koppant a horog az utca végén lévű fekvőrendőrőn, most igen. De látszatra is. Tudom az enyém 13 éves, vélhetőleg elfáradt már a rugó kissé. De akkor is szempont lehet.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2011.01.21 péntek, 23:33:53 »

Nem mondtam le, informálódok még. A gázosok szerint oké az autó, ha nem kerámiás a szelep.
Igen, alvázzámot küldtem a Ford Mo-nak.

most kaptam infót egy ismerős Ford szervizestől.
aszonta semmi gond a gázosítással (Mk3-ra vonatkozott a kérdésem) csak valami extra szelepszár (vagy szelepszár szimering) olajzót kell beépíteni, és elvileg a jó gázosítók ezt be is szerelik...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2011.01.21 péntek, 23:48:13 »

Eszemenbe jutott még egy gázos szempont, hezitálóknak ajánlva.
Miután a pótkerék helyére, a csomagtartóba kerül tartály meg a gáz, így az autó hátulja lejebb ül, ez teli tartálynál kb 45 kg.
Legalábbis nekem lentebb van a feneke, korábban nem koppant a horog az utca végén lévű fekvőrendőrőn, most igen. De látszatra is. Tudom az enyém 13 éves, vélhetőleg elfáradt már a rugó kissé. De akkor is szempont lehet.
Üdv
ezt viszont (mivel kombid van) tudod orvosolni légrugókkal. www.airspring.hu
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.