Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:57:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 588080 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:12:53 »

Motorcraftot, mk2-t kérdezd meg, szerintem nekik lesz Wink

Kösz a tippet, írtam nekik mailt.

Kicsit off, lehet leszúrnak érte, de még ehhez kapcsolódik. A mankókeréknek mik a méretei? Csak keskenyebb? Mennyivel?
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:19:52 »

Az én autóm több mint 100-ezret ment el gázzal, semmi gond nem volt a motorjával, pedig egy öreg központi rendszer volt benne. Így vettem és így adtam e.l Bátran tedd bele!

Kösz a biztatást mindenkinek, már csak a mankókerék problémámat kell megoldanom, 20ezerért kínáltak legutóbb bontóban, az lehet hogy egy kicsit sok.
Lassan sikerül megbékélnem azzal a tudattal is, hogy a fogyasztásmérőmnek nem lesz értelme, bár amikor 7 évig trabantoztam, ott még szintjelzőm sem volt Smiley . Egy kis pálca volt, amivel meg lehetett mérni mennyi a benga Smiley

Egyébként a műszerfalra milyen kütyü kerül? Nem "rondítja" el a belső teret? (Ez legyen a legnagyobb gondom, mi? )
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:26:12 »

Kösz a biztatást mindenkinek, már csak a mankókerék problémámat kell megoldanom, 20ezerért kínáltak legutóbb bontóban, az lehet hogy egy kicsit sok.
Lassan sikerül megbékélnem azzal a tudattal is, hogy a fogyasztásmérőmnek nem lesz értelme, bár amikor 7 évig trabantoztam, ott még szintjelzőm sem volt Smiley . Egy kis pálca volt, amivel meg lehetett mérni mennyi a benga Smiley

Egyébként a műszerfalra milyen kütyü kerül? Nem "rondítja" el a belső teret? (Ez legyen a legnagyobb gondom, mi? )
ha közelebb lennél, akkor én elcserélném a mankó pókerekemet teljes értékűre...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:28:16 »

ha közelebb lennél, akkor én elcserélném a mankó pókerekemet teljes értékűre...

Jah, hajdúszoboszló egy picit messze van Smiley
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:35:33 »

Kösz a biztatást mindenkinek, már csak a mankókerék problémámat kell megoldanom, 20ezerért kínáltak legutóbb bontóban, az lehet hogy egy kicsit sok.
Lassan sikerül megbékélnem azzal a tudattal is, hogy a fogyasztásmérőmnek nem lesz értelme, bár amikor 7 évig trabantoztam, ott még szintjelzőm sem volt Smiley . Egy kis pálca volt, amivel meg lehetett mérni mennyi a benga Smiley

Egyébként a műszerfalra milyen kütyü kerül? Nem "rondítja" el a belső teret? (Ez legyen a legnagyobb gondom, mi? )
Semmi nem kerül a műszerfalra, csak valahova alá egy fél gyufásdoboznyi fekete kis doboz, amin a benzin/gáz kapcsoló van. Van még rajta ugyan egy LED-s szintjelző is, de az pont egy rupót nem ér, ugyanis a gáz mennyiségét nem lehet másképp mérni, csak nyomás alapján, márpedig ahogy emelkedik a külső hőmérséklet, emelkedik a nyomás is. Azt hiszem 3 fokonként 1 bar. Tehát egészen mást mutat ugyanannál a mennyiségnél minusz 5 fokban, mint plusz 10-ben. A napi számlálót kell minden tankoláskor nullázni, abból tudod, hogy lassan tankolnod kell. Ha ne jutsz el a gáz kútig, akkor még ,mindíg ott van a benzin.
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:50:45 »

Semmi nem kerül a műszerfalra, csak valahova alá egy fél gyufásdoboznyi fekete kis doboz, amin a benzin/gáz kapcsoló van. Van még rajta ugyan egy LED-s szintjelző is, de az pont egy rupót nem ér, ugyanis a gáz mennyiségét nem lehet másképp mérni, csak nyomás alapján, márpedig ahogy emelkedik a külső hőmérséklet, emelkedik a nyomás is. Azt hiszem 3 fokonként 1 bar. Tehát egészen mást mutat ugyanannál a mennyiségnél minusz 5 fokban, mint plusz 10-ben. A napi számlálót kell minden tankoláskor nullázni, abból tudod, hogy lassan tankolnod kell. Ha ne jutsz el a gáz kútig, akkor még ,mindíg ott van a benzin.

Váó, ez hasznos infó volt, köszönöm. Erre nem is gondoltam, pedig egyetemen is egész jó voltam fizikából Smiley
Szóval amikor már sejtem hogy kell bele nyomatni, akkor menjek mindig töltőállomás felé Smiley, és toljak bele. Azt hiszem, ezzel együtt tudok majd élni.
Találtam néhány weboldalt, Budapesti töltőállomásokról, hát, én arra tippeltem volna, hogy azért picivel több van. De mindegy, majd útba ejtem valamelyiket, ez már az én problémám...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:55:26 »

Jah, hajdúszoboszló egy picit messze van Smiley

Nekem is mankókerekem van. Ha ez az 1:1 csere neked oké, akkor egy ilyenben benne vagyok. Bp-i vagyok, Westendnél lakom. Ha bfér hozzám a tiéd, akkor felőlem mehet.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2011.11.09 szerda, 13:58:46 »

Váó, ez hasznos infó volt, köszönöm. Erre nem is gondoltam, pedig egyetemen is egész jó voltam fizikából Smiley
Szóval amikor már sejtem hogy kell bele nyomatni, akkor menjek mindig töltőállomás felé Smiley, és toljak bele. Azt hiszem, ezzel együtt tudok majd élni.
Találtam néhány weboldalt, Budapesti töltőállomásokról, hát, én arra tippeltem volna, hogy azért picivel több van. De mindegy, majd útba ejtem valamelyiket, ez már az én problémám...
Itt van egy pár darab, bár ez is már pár éves, tehát gondolom, van már több is, de szerintem ebből is találsz hozzád közel esőt.
http://www.mpe.mtesz.hu/toltoallomasok_a-k.htm
(Fölül a kék "LZ" betűkre kattintva jön a másik fele a listának)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:22:16 »

Itt van egy pár darab, bár ez is már pár éves, tehát gondolom, van már több is, de szerintem ebből is találsz hozzád közel esőt.
http://www.mpe.mtesz.hu/toltoallomasok_a-k.htm
(Fölül a kék "LZ" betűkre kattintva jön a másik fele a listának)
http://holtankoljak.hu/ wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:22:39 »

Nekem is mankókerekem van. Ha ez az 1:1 csere neked oké, akkor egy ilyenben benne vagyok. Bp-i vagyok, Westendnél lakom. Ha bfér hozzám a tiéd, akkor felőlem mehet.
befér, csak ki kell venni a szerszámtartó fekete valamit.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:28:06 »


Itt van egy pár darab, bár ez is már pár éves, tehát gondolom, van már több is, de szerintem ebből is találsz hozzád közel esőt.

Néztem már mindkét oldalt, én is ezeket találtam meg először... Azért köszi Smiley  worship
Csak valamiért meglepett, többre számítottam. De ez egyéni szoc probléma Smiley
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:35:46 »

Néztem már mindkét oldalt, én is ezeket találtam meg először... Azért köszi Smiley  worship
Csak valamiért meglepett, többre számítottam. De ez egyéni szoc probléma Smiley
Többre? Ja! Hogy pont a házad mellett nincs. Hát ez bizony "gáz"!!! eplus2
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:42:19 »

Többre? Ja! Hogy pont a házad mellett nincs. Hát ez bizony "gáz"!!! eplus2

Hát, elég sokat autózom a városban, és általában a benzinkutakat is úgy próbálom meg kiválasztani, hogy útba essenek. Namármost általában minden nap átszelem a várost, kelet pesttől (Mátyásföld) nyugat budáig (Istenhegyi út), őrs, astoria, bah, pontokat érintve.
Hát, pont kikerülöm mindet Smiley
Dugóban meg még a kis kerülők is sokat jelentenek  szomoru1
De ne pattogjunk ezen, meg ne offoljunk... Nem akkora GÁZ Smiley
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:45:59 »

befér, csak ki kell venni a szerszámtartó fekete valamit.
Akkor hanyagolom a témát.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:55:31 »

Akkor hanyagolom a témát.
nem tom, hogy a teljes alatt milyen van, lehet, hogy ha azzal együtt cserélitek, akkor lesz neked is olyan tartód.

amúgy nekem volt mr benne az a fekete valami nélkül, és nem zörgött Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2011.11.09 szerda, 19:43:26 »

Váó, ez hasznos infó volt, köszönöm. Erre nem is gondoltam, pedig egyetemen is egész jó voltam fizikából Smiley
Szóval amikor már sejtem hogy kell bele nyomatni, akkor menjek mindig töltőállomás felé Smiley, és toljak bele. Azt hiszem, ezzel együtt tudok majd élni.
Találtam néhány weboldalt, Budapesti töltőállomásokról, hát, én arra tippeltem volna, hogy azért picivel több van. De mindegy, majd útba ejtem valamelyiket, ez már az én problémám...
A szintjelzéshez a nyomásnak nem sok köze van, uszós rendszer van benne, amiből szintjelet mágneses elven adja át a mutatónak, illetve egy elektronikának, ami csinálja a műsort a sok ledes kijelzőhöz. (az ugsbeli multiszelep volt a kezemben,  mostani rendszerben meg maradt ez a szelep, de DT az elektronika)
DE valóban semmit nem ér az egész, marad a Trabant módszer, azaz nullázod a napi számlálót. De itt ne akarj műanyag pálcát dugni a tartályba..:-))
Az én tapasztalatom noname kúton ne tankolj, sorrend (nálam ez jött be) MOL, Primagáz, és utána a többi.
Kúton csak kutas tankolhat. Amióta gázozok adok borravalót, (a benzint mindig magam töltöttem), egy előnye van a jattolásnak, hogy megismernek, és csipkedik magukat hogy odajöjjenek, különben ácsoroghatsz az autód mellett.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Black
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:23:38 »

A szintjelzéshez a nyomásnak nem sok köze van, uszós rendszer van benne, amiből szintjelet mágneses elven adja át a mutatónak, illetve egy elektronikának, ami csinálja a műsort a sok ledes kijelzőhöz. (az ugsbeli multiszelep volt a kezemben,  mostani rendszerben meg maradt ez a szelep, de DT az elektronika)
DE valóban semmit nem ér az egész, marad a Trabant módszer, azaz nullázod a napi számlálót. De itt ne akarj műanyag pálcát dugni a tartályba..:-))
Az én tapasztalatom noname kúton ne tankolj, sorrend (nálam ez jött be) MOL, Primagáz, és utána a többi.
Kúton csak kutas tankolhat. Amióta gázozok adok borravalót, (a benzint mindig magam töltöttem), egy előnye van a jattolásnak, hogy megismernek, és csipkedik magukat hogy odajöjjenek, különben ácsoroghatsz az autód mellett.
Üdv
Amikor tatályt cseréltem, akkor multiszelepet is kellett volna, mert a régi nem engedett az üres tankról 10 liternél többet betankolni. Mivel nem volt pénz a multiszelepre, így egy üres tanknál kiszedtem és levettem róla az úszót. Onnantól kezdve figyelnem kellett, hogy ne nyomjak bele 40 liternél többet, bár elvileg a pisztoly lecsap 12 BAR nyomásnál, de azért ezt nem vártam meg, bár 35 liternél már "fortyogott", jelezvén, hogy minnyá lecsap a pisztoly. Viszont a "szintjelzőm továbbra is működött.

Szentendrén lakom és itt is, meg Békáson is Primagáz-t tankoltam. 10-15 forinttal olcsóbb volt, mint akár a MOL, akár az AGIP, vagy bármelyik más. Soha sem volt gondom a gáz minőségével. Mint ahogy egyikkel sem, pedig tankoltam mindenféle isten háta mögötti kis falvakban. Szerintem a gáznál közel sem kell annyira figyelni, hogy hol tankolsz, mint a benzinnél, vagy dízelnél.
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:15:50 »

A szintjelzéshez a nyomásnak nem sok köze van, uszós rendszer van benne, amiből szintjelet mágneses elven adja át a mutatónak, illetve egy elektronikának, ami csinálja a műsort a sok ledes kijelzőhöz. (az ugsbeli multiszelep volt a kezemben,  mostani rendszerben meg maradt ez a szelep, de DT az elektronika)
DE valóban semmit nem ér az egész, marad a Trabant módszer, azaz nullázod a napi számlálót. De itt ne akarj műanyag pálcát dugni a tartályba..:-))
Az én tapasztalatom noname kúton ne tankolj, sorrend (nálam ez jött be) MOL, Primagáz, és utána a többi.
Kúton csak kutas tankolhat. Amióta gázozok adok borravalót, (a benzint mindig magam töltöttem), egy előnye van a jattolásnak, hogy megismernek, és csipkedik magukat hogy odajöjjenek, különben ácsoroghatsz az autód mellett.
Üdv

Ma voltam beszélni Kontoréknál a részletekről. Ők is azon a véleményen vannak, hogy a szintjelzőre nem nagyon lehet adni, általában mindenki kmóra számlálóját figyeli.

Mivel már nincs nagyon visszaút (foglalót csengettem), izgatottan várok. Mint a gyerekek karácsony előtt Smiley
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:29:10 »

Ma voltam beszélni Kontoréknál a részletekről. Ők is azon a véleményen vannak, hogy a szintjelzőre nem nagyon lehet adni, általában mindenki kmóra számlálóját figyeli.

Mivel már nincs nagyon visszaút (foglalót csengettem), izgatottan várok. Mint a gyerekek karácsony előtt Smiley
eljen eljen eljen
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:43:00 »

Akkor hanyagolom a témát.

Gondold meg, a héten, vagy max jövő héten be kell szereznem.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 05:35:01 »

Ma voltam beszélni Kontoréknál a részletekről. Ők is azon a véleményen vannak, hogy a szintjelzőre nem nagyon lehet adni, általában mindenki kmóra számlálóját figyeli.

Mivel már nincs nagyon visszaút (foglalót csengettem), izgatottan várok. Mint a gyerekek karácsony előtt Smiley
Mennyit mondtak a beszerelésre? Benzines TDDi v. TDCi?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 07:42:13 »

Mennyit mondtak a beszerelésre? Benzines TDDi v. TDCi?

205.000 HUF az 1.8-as benzin motor átszerelésének alapára, a Zavoli rendszerrel. Több helyről kértem árajánlatot, nagyjából mindenhol ennyi, nagyságrendileg 5-10 ezer ft-os eltérések vannak. Amiért őket választottam, az a 2 év garancia, és mert láttak már, szereltek már több mondeo-t. Nameg a kupon (gazzalmegyek.hu), és mert viszonlyag gyorsan válaszoltak emailre. És mert jövő héten volt egy lyukas nap, amikorra befértem.

Szóval az alapárra nekem még rájön, hogy nagyobb tartályt kértem (49 liter asszem), és töltő kivezetést a tanknyílás mellé. Ez 7000+7000, vagyis 219 a vége, a kupon miatt lejön belőle 5%. Azt most intézem Smiley



Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 08:09:34 »

Nem akarok offolni, de a mankókerék téma azért szorosan kapcsolódik a gázüzeművé alakításhoz, a csomagtartóban azért nagy helyet foglal egy rendes méretű pótkerék.

Ezért leírom a saját véleményem, amire jutottam, hátha segít másoknak is a gondolkodásban. Ha nem érdekel valakit, maximum átugorja. Sok helyen böngésztem, olvastam ezzel kapcsolatban. Vannak nagyon mankókerék ellenesek, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy márpedig a pótkeréknek "rendes"-nek kell lenni. Azért, mert a mankókerékkel nem lehet száguldozni, és nem biztonságos, és csak 80-90-el lehet vele menni.
A saját véleményem, hogy a pótkerék/mankókerék nem arra való, hogy az autót defekt után is pont ugyanúgy tudjad használni, hanem arra, hogy átvészeld azt az 1-2 napot, amíg találsz egy gumist aki nyitva van amikor arra jársz és meg tudja szerelni a defektet.
Mert szerintem:
1. Pótkeréken az ember ugye nem cseréltet gumit szezontól függően, így ha téli van rajt, azzal nyáron szintén nem lehet száguldani. És fordítva meg méginkább nem, télen nyári gumival (mondjuk a 4évszakos gumi megoldás lehet, de én még nem vettem olyan autót, aminek a pótkerekén 4évszakos volt).
2. Nem tudom mennyire van így, de mostanság a jobb gumiknak a mintázata forgásirány függő. Vagy nem? Legalábbis nekem az utolsó 3-4 szett gumin biztosan az. Ha a pótkeréken szerelt gumi forgásirányával ellentétes keréken kap defektet valaki? Azzal pláne nem lehet száguldozni, sőt, ha valaki 100 fölött tolja neki több100 km-t, le is dobja a futófelületet. Láttam már erre példát, mikor valaki a tavaszi átszereléskor fordítva rakta fel a nyárigumit. 130-nál elkezdett börrögni, aztán csattogni...
Szóval azzal sem lesz teljes értékű az autó. Pláne, amikor gumicsere van, nem mindig ugyanolyan gumit vesz az ember mint előtte, így a mintázata sem stimmel mindig egy pótkeréknek az éppen szerelt gumikkal.

 worship Elismerem, ettől függetlenül egy teljes méretű kerék jobb, de helytakarékosság miatt nekem teljesen jó lesz a mankókerék.

Defektjavító szettről meg annyit, hogy jó ha van, mert ha egy csavar vagy szög beleáll a gumiba, és észreveszed hogy ereszt, megoldja. Nekem kb 13-14 éve van jogsim, elég sokat vezettem (már ha a 250-300 ezer km sok), és kb 4-5 defektem volt. Ebből 2 olyan, hogy gumi eldobós, mert autópályán hirtelen leengedett és kiszakadt, 140 körül nehéz úgy megállni hogy ne legyen baja. A másik esetben meg valamitől kiszakadt és azért engedett le. Ezeket a kiszakadásokat nem oldja meg a defekt javító, ilyenkor valamilyen pótkerék kell. Családdal nem dekkolhatok a leállósávon/árokszélen, csak mert a defektjavító szett nem kezeli a kiszakadást.

Nem tudom hogy az okfejtéseim segítenek-e valakinek, nekem lesz mankókerekem. (Hogy honnan, azt a jó ég tudja egyelőre...)

Biztos páran most betámadnak, de nagy baromságokat azért nem írtam...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:26:55 »


Szentendrén lakom és itt is, meg Békáson is Primagáz-t tankoltam. 10-15 forinttal olcsóbb volt, mint akár a MOL, akár az AGIP, vagy bármelyik más. Soha sem volt gondom a gáz minőségével. Mint ahogy egyikkel sem, pedig tankoltam mindenféle isten háta mögötti kis falvakban. Szerintem a gáznál közel sem kell annyira figyelni, hogy hol tankolsz, mint a benzinnél, vagy dízelnél.
Amikor sokat járkáltam vissza FreeForce-hoz,akkor akadt a kezembe egy UGS-s multiszelep, és akkor nézegettem hogyan működik, az ilyen volt. a dt átszerelés után is ugyanoda tették a szintjelzőt, és ugyanúgy lehet állítani, azaz a szintjelző elektronikát el tudod forgatni a multiszelepen kialakított fészekben. De a DT-nek van vmi "Ultrahangos" mérőrendszere is, att biztos nincs ilyen móka.
És az is biztos, hogy a hegynek föl és hegynek lefelé álló autóban rendesen ingadozik a szint, mint benzinnél, ha ez nyomást mérne, akkor ilyen nem lehetne.
 A "kutas eltérés" meg saját tapasztalat, nem a Mol-nak kampányolok hidd el.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Black
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:33:03 »


 A "kutas eltérés" meg saját tapasztalat, nem a Mol-nak kampányolok hidd el.
Üdv
Én meg nem a MOL ellen, hiszen még pontgyűjtő is vagyok náluk. De drágábbak, a közelemben nincs MOL gáz és semmi bajom nem volt a többivel sem. Kinek a pap, kinek a lánya. wave
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:02:06 »

Annak ellenére, hogy nagyon riogatott mindenki, hogy többet fog enni gázból, mint benzinből, nem úgy lett.

Tegnap 380km után tankoltam 34 litert  wave
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:22:34 »

Annak ellenére, hogy nagyon riogatott mindenki, hogy többet fog enni gázból, mint benzinből, nem úgy lett.

Tegnap 380km után tankoltam 34 litert  wave


Ez egész jó hír, nekem is ugyanilyen 1.8 motorom van, egy évvel régebbi...
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2011.11.15 kedd, 08:52:02 »

Sziasztok kedves fórum társak!

Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem,  az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin! 
Az autót sikerült lenyomoztatni,  2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza. 
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.

Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.

Üdv, Pepe
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2011.11.15 kedd, 09:56:30 »

Sziasztok kedves fórum társak!

Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem,  az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin! 
Az autót sikerült lenyomoztatni,  2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza. 
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.

Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.

Üdv, Pepe

Nyugodj meg, hogy nem a gáztól ment tönkre az a motor. Az, hogy nem tudsz egy volánbuszt megelőzni, (akár visszaváltás nélkül is) az nem a gáz hibája, hanem a beállításé.
Én úgy vettem az autómat, hogy benne volt a gáz és elmentem vele durván 60 ezret gond nélkül, majd így adtam el. (...és szinte nem járt benzinnel ezalatt a 60 ezer alatt)
Nem fogja megérni? Az még azért jócskán a jövő zenéje.
Inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy az előző tulaj inkább valami occó olajat rakott bele, mintsem a motornak megfelelő minőséget. Így viszont tök mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal járt, tönkretette a motort. Nem a benzinnek kell kennie, hanem az olajnak.
Az én tapasztalataim pont ez ellenkezőjét mondják a tieidnek. Kifejezetten pénztárcakímélő a gázüzem hosszútávon. Minél hosszabb a táv, annál inkább az. A mai üzemanyagárakkal számolva 15 ezer km-en belül megtérül a beépítés ára, követező 15 ezer alatt már "találsz" rajta 2 kilót,  30 ezer után már 4 kilót. Belefér ebbe egy generál? Jóllehet nem kell 30 ezrenként generálozni egy motort, vagy ha igen, akkor érvénybe lép, amit az imént írtam az olajokról. (vagy valami abban  a motorban kummára nem jó és mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal jársz.)
Ja és az általános tapasztalatok a gázüzemről nem a Te teóriádat támasszák alá, hiszen akkor már rég lehúzhatták volna a rolót a gázos műhelyek, valamint nem fejleszetenének a gyárak dual (benzin-gáz) motoros autókat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.15 kedd, 09:59:46 írta Flyfish » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #479 Dátum: 2011.11.15 kedd, 10:04:38 »

Sziasztok kedves fórum társak!

Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem,  az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin! 
Az autót sikerült lenyomoztatni,  2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza. 
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.

Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.

Üdv, Pepe

ú az gáz
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2011.11.15 kedd, 10:05:22 »

Nyugodj meg, hogy nem a gáztól ment tönkre az a motor. Az, hogy nem tudsz egy volánbuszt megelőzni, (akár visszaváltás nélkül is) az nem a gáz hibája, hanem a beállításé.
Én úgy vettem az autómat, hogy benne volt a gáz és elmentem vele durván 60 ezret gond nélkül, majd így adtam el. (...és szinte nem járt benzinnel ezalatt a 60 ezer alatt)
Nem fogja megérni? Az még azért jócskán a jövő zenéje.
Inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy az előző tulaj inkább valami occó olajat rakott bele, mintsem a motornak megfelelő minőséget. Így viszont tök mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal járt, tönkretette a motort. Nem a benzinnek kell kennie, hanem az olajnak.
Az én tapasztalataim pont ez ellenkezőjét mondják a tieidnek. Kifejezetten pénztárcakímélő a gázüzem hosszútávon. Minél hosszabb a táv, annál inkább az. A mai üzemanyagárakkal számolva 15 ezer km-en belül megtérül a beépítés ára, követező 15 ezer alatt már "találsz" rajta 2 kilót,  30 ezer után már 4 kilót. Belefér ebbe egy generál? Jóllehet nem kell 30 ezrenként generálozni egy motort, vagy ha igen, akkor érvénybe lép, amit az imént írtam az olajokról. (vagy valami abban  a motorban kummára nem jó és mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal jársz.)
A mondeo motorja igényli a miőségi olajat, ezt megerősítem. Volt, amikor Castrol 10w 40 olajjal mentem, az sem gagyi, de csipegette (fél litert 12.000 km után), és a fogyasztáson is lehetett érezni (legalábbis az a sejtésem, hogy amiatt volt).
Most Ford 5w 30 olajat tettem bele, és vagy csoda történt, vagy az utolsó 3 tankolásom során szuper benzit kaptam, de egy literrel kevesebbet eszik az autó ugyanolyan használat mellett. Legalábbis a fogyasztásmérő szerint. Tudom, a Ford olajat sokan szidják, de nekem a motor hangja is finomabb lett. Hogy ebből is eszik-e valamennyit, még nem tudom, azóta 1000 km körül mentem.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2011.11.15 kedd, 10:09:15 »

A mondeo motorja igényli a miőségi olajat, ezt megerősítem. Volt, amikor Castrol 10w 40 olajjal mentem, az sem gagyi, de csipegette (fél litert 12.000 km után), és a fogyasztáson is lehetett érezni (legalábbis az a sejtésem, hogy amiatt volt).
Most Ford 5w 30 olajat tettem bele, és vagy csoda történt, vagy az utolsó 3 tankolásom során szuper benzit kaptam, de egy literrel kevesebbet eszik az autó ugyanolyan használat mellett. Legalábbis a fogyasztásmérő szerint. Tudom, a Ford olajat sokan szidják, de nekem a motor hangja is finomabb lett. Hogy ebből is eszik-e valamennyit, még nem tudom, azóta 1000 km körül mentem.
Jó hogy szóba hoztad! Én Castrol 5-30-as olajjal jártam gázzal, 220 ezer km a motorban és olajcserétől olajcseréig nem kellett utána töltenem, pedig azt mondták, hogy ennyi km-nél már enni fogja a "vékony" olajat. Namost ez akkor vagy rémhír, vagy az én motorom volt jobb állapotban, mint az ugyanennyi km-t megtettek. (...és még a lábam is "nehéz")
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #482 Dátum: 2011.11.15 kedd, 10:10:47 »

Jó hogy szóba hoztad! Én Castrol 5-30-as olajjal jártam gázzal, 220 ezer km a motorban és olajcserétől olajcseréig nem kellett utána töltenem, pedig azt mondták, hogy ennyi km-nél már enni fogja a "vékony" olajat. Namost ez akkor vagy rémhír, vagy az én motorom volt jobb állapotban, mint az ugyanennyi km-t megtettek. (...és még a lábam is "nehéz")
a tiedbe eredetileg is 5-30-as való  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2011.11.15 kedd, 10:19:01 »

Sziasztok kedves fórum társak!

Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem,  az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin! 
Az autót sikerült lenyomoztatni,  2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza. 
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.

Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.

Üdv, Pepe

Szia!

Erre csak annyit reagálnák, hogy épp ilyen Mondeom volt anno, 1.8 125 LE. Zabálta az olajat, töltöttem utána ezerrel. Mindig jó minőségű benzint tankoltam bele és nem volt gázos. Ergo, nincs összefüggés a kettő között szerintem, egyszerűen sajnos több ilyen volt ebből a szériából.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2011.11.15 kedd, 11:00:58 »

Kontorék is betudnak szerelni 20-ért egy szelepszár olajozó cuccot, bár azt mondják, hogy ehhez a motorhoz nem feltétlen szükséges... Kell hozzá valami jódrága adalék is...

Az ólommentes benzin miféle kenést biztosítana a motornak?

Szerintem sokat változhatott a technológia is a 10 évvel ezelőtti gázcuccok és a maiak között. Az enyém elsőre picit lomha volt, világított a motordiag lámpa. Visszavittem, állítottak rajta, azóta elég harapós, és nem nem is esik eszik többet Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2011.11.15 kedd, 12:00:08 »

Annak ellenére, hogy nagyon riogatott mindenki, hogy többet fog enni gázból, mint benzinből, nem úgy lett.

Tegnap 380km után tankoltam 34 litert  wave


Nem ér smile
Én ugyanezt fordítva: minap 340 km után 38 liter gázt.
Viszont 2000 cm3-s, automata  smile
És ennek ellenére mégis eladó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_automata_uzemanyag_210_ft_l_benzin_gaz-5223924

Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2011.11.15 kedd, 12:05:55 »

Nem ér smile
Én ugyanezt fordítva: minap 340 km után 38 liter gázt.
Viszont 2000 cm3-s, automata  smile
És ennek ellenére mégis eladó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_automata_uzemanyag_210_ft_l_benzin_gaz-5223924


Az teljesen jó fogyasztás ettől az autótól.
Oszt miért eladós?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2011.11.15 kedd, 14:40:37 »

Nyugodj meg, hogy nem a gáztól ment tönkre az a motor. Az, hogy nem tudsz egy volánbuszt megelőzni, (akár visszaváltás nélkül is) az nem a gáz hibája, hanem a beállításé.
Én úgy vettem az autómat, hogy benne volt a gáz és elmentem vele durván 60 ezret gond nélkül, majd így adtam el. (...és szinte nem járt benzinnel ezalatt a 60 ezer alatt)
Nem fogja megérni? Az még azért jócskán a jövő zenéje.
Inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy az előző tulaj inkább valami occó olajat rakott bele, mintsem a motornak megfelelő minőséget. Így viszont tök mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal járt, tönkretette a motort. Nem a benzinnek kell kennie, hanem az olajnak.
Az én tapasztalataim pont ez ellenkezőjét mondják a tieidnek. Kifejezetten pénztárcakímélő a gázüzem hosszútávon. Minél hosszabb a táv, annál inkább az. A mai üzemanyagárakkal számolva 15 ezer km-en belül megtérül a beépítés ára, követező 15 ezer alatt már "találsz" rajta 2 kilót,  30 ezer után már 4 kilót. Belefér ebbe egy generál? Jóllehet nem kell 30 ezrenként generálozni egy motort, vagy ha igen, akkor érvénybe lép, amit az imént írtam az olajokról. (vagy valami abban  a motorban kummára nem jó és mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal jársz.)
Ja és az általános tapasztalatok a gázüzemről nem a Te teóriádat támasszák alá, hiszen akkor már rég lehúzhatták volna a rolót a gázos műhelyek, valamint nem fejleszetenének a gyárak dual (benzin-gáz) motoros autókat.

Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Fjord nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.

De lehet, hogy csak UL.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2011.11.15 kedd, 14:43:47 »

Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Ford nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.

De lehet, hogy csak UL.
Ahogy lentebb is írta valaki, az a motor alapjaiban nem sikerült túl jóra, tehát valóban nem a gázüzemben keresendő a hibaforrás, mint ahogy a kiinduló hsz. ezt fölvetette.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2011.11.15 kedd, 14:46:40 »

Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Ford nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.

De lehet, hogy csak UL.
ja és az egyik mk2, a másik meg mk3 Cheesy
Naplózva
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:56:31 »

Sziasztok!
Nincs kedvetek leírni ezeket a baromira hasznos infókat ÉRTÉKELÉSKÉNT itt: http://www.gazzalmegyek.hu/ ?
THX!!!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:16:44 »

Sziasztok!
Nincs kedvetek leírni ezeket a baromira hasznos infókat ÉRTÉKELÉSKÉNT itt: http://www.gazzalmegyek.hu/ ?
THX!!!

Én már leírtam, mert ott is fönn vagyok szinte az első perctől kezdve.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:17:30 »

Az teljesen jó fogyasztás ettől az autótól.
Oszt miért eladós?

Mert hülye vagyok, azért eladós. Bekattant, hogy kéne valami még nagyobb autó vagy valami magasabbanűlős egyterű.
S-Max tetszene nagyon, de árban húzós.
Nézegetem az OFF-osokat, de nem igazán tudom, hogy melyik teccen.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:20:25 »

Mert hülye vagyok, azért eladós. Bekattant, hogy kéne valami még nagyobb autó vagy valami magasabbanűlős egyterű.
S-Max tetszene nagyon, de árban húzós.
Nézegetem az OFF-osokat, de nem igazán tudom, hogy melyik teccen.
Vissza fogod sírni a Mondeo-t, de Te tudod. Pláne hogy gázos.  C Max?
Naplózva
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:40:31 »

Én már leírtam, mert ott is fönn vagyok szinte az első perctől kezdve.

Ha belépsz az oldalra, az Értékelések menü alatt Új értékelés-re kattintva úgy, mint a TotalCar-nál, Ítéletet írhatsz!
Ha lesz időd és nem gond, tedd meg majd lécci... :-)
Köszi!
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:44:09 »

Vissza fogod sírni a Mondeo-t, de Te tudod. Pláne hogy gázos.  C Max?

Azért nem is hirdetem túl piacképes áron :-)

Utsó kérdés nem gáz témában:
A C-Max belső tere mennyivel szűkösebb a Mondeonál?
A csomagtere kisebb 10-15%-al...
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:34:13 »


Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Ford nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.

De lehet, hogy csak UL.
[/quote]

Szóval az enyémbe nem való a gáz?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:36:47 »

Azért nem is hirdetem túl piacképes áron :-)

Utsó kérdés nem gáz témában:
A C-Max belső tere mennyivel szűkösebb a Mondeonál?
A csomagtere kisebb 10-15%-al...

S- Max  Wink

Asszem az Mondeo alvázra épült... ?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Black
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:40:26 »

S- Max  Wink

Asszem az Mondeo alvázra épült... ?
Annyi píze nincs. (olvass vissza!)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2011.11.16 szerda, 02:39:56 »

Szóval az enyémbe nem való a gáz?
Szóval?

Az interneten írt tapasztalatok alapján nem. Sőt, nagyon nem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.