Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:36:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Autógáz - LPG
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
28
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Autógáz - LPG (Megtekintve 587270 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:12:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 12:05:37
Motorcraftot, mk2-t kérdezd meg, szerintem nekik lesz
Kösz a tippet, írtam nekik mailt.
Kicsit off, lehet leszúrnak érte, de még ehhez kapcsolódik. A mankókeréknek mik a méretei? Csak keskenyebb? Mennyivel?
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:19:52 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.09 szerda, 13:00:26
Az én autóm több mint 100-ezret ment el gázzal, semmi gond nem volt a motorjával, pedig egy öreg központi rendszer volt benne. Így vettem és így adtam e.l Bátran tedd bele!
Kösz a biztatást mindenkinek, már csak a mankókerék problémámat kell megoldanom, 20ezerért kínáltak legutóbb bontóban, az lehet hogy egy kicsit sok.
Lassan sikerül megbékélnem azzal a tudattal is, hogy a fogyasztásmérőmnek nem lesz értelme, bár amikor 7 évig trabantoztam, ott még szintjelzőm sem volt
. Egy kis pálca volt, amivel meg lehetett mérni mennyi a benga
Egyébként a műszerfalra milyen kütyü kerül? Nem "rondítja" el a belső teret? (Ez legyen a legnagyobb gondom, mi? )
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:26:12 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 13:19:52
Kösz a biztatást mindenkinek, már csak a mankókerék problémámat kell megoldanom, 20ezerért kínáltak legutóbb bontóban, az lehet hogy egy kicsit sok.
Lassan sikerül megbékélnem azzal a tudattal is, hogy a fogyasztásmérőmnek nem lesz értelme, bár amikor 7 évig trabantoztam, ott még szintjelzőm sem volt
. Egy kis pálca volt, amivel meg lehetett mérni mennyi a benga
Egyébként a műszerfalra milyen kütyü kerül? Nem "rondítja" el a belső teret? (Ez legyen a legnagyobb gondom, mi? )
ha közelebb lennél, akkor én elcserélném a mankó pókerekemet teljes értékűre...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:28:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 13:26:12
ha közelebb lennél, akkor én elcserélném a mankó pókerekemet teljes értékűre...
Jah, hajdúszoboszló egy picit messze van
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:35:33 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 13:19:52
Kösz a biztatást mindenkinek, már csak a mankókerék problémámat kell megoldanom, 20ezerért kínáltak legutóbb bontóban, az lehet hogy egy kicsit sok.
Lassan sikerül megbékélnem azzal a tudattal is, hogy a fogyasztásmérőmnek nem lesz értelme, bár amikor 7 évig trabantoztam, ott még szintjelzőm sem volt
. Egy kis pálca volt, amivel meg lehetett mérni mennyi a benga
Egyébként a műszerfalra milyen kütyü kerül? Nem "rondítja" el a belső teret? (Ez legyen a legnagyobb gondom, mi? )
Semmi nem kerül a műszerfalra, csak valahova alá egy fél gyufásdoboznyi fekete kis doboz, amin a benzin/gáz kapcsoló van. Van még rajta ugyan egy LED-s szintjelző is, de az pont egy rupót nem ér, ugyanis a gáz mennyiségét nem lehet másképp mérni, csak nyomás alapján, márpedig ahogy emelkedik a külső hőmérséklet, emelkedik a nyomás is. Azt hiszem 3 fokonként 1 bar. Tehát egészen mást mutat ugyanannál a mennyiségnél minusz 5 fokban, mint plusz 10-ben. A napi számlálót kell minden tankoláskor nullázni, abból tudod, hogy lassan tankolnod kell. Ha ne jutsz el a gáz kútig, akkor még ,mindíg ott van a benzin.
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:50:45 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.09 szerda, 13:35:33
Semmi nem kerül a műszerfalra, csak valahova alá egy fél gyufásdoboznyi fekete kis doboz, amin a benzin/gáz kapcsoló van. Van még rajta ugyan egy LED-s szintjelző is, de az pont egy rupót nem ér, ugyanis a gáz mennyiségét nem lehet másképp mérni, csak nyomás alapján, márpedig ahogy emelkedik a külső hőmérséklet, emelkedik a nyomás is. Azt hiszem 3 fokonként 1 bar. Tehát egészen mást mutat ugyanannál a mennyiségnél minusz 5 fokban, mint plusz 10-ben. A napi számlálót kell minden tankoláskor nullázni, abból tudod, hogy lassan tankolnod kell. Ha ne jutsz el a gáz kútig, akkor még ,mindíg ott van a benzin.
Váó, ez hasznos infó volt, köszönöm. Erre nem is gondoltam, pedig egyetemen is egész jó voltam fizikából
Szóval amikor már sejtem hogy kell bele nyomatni, akkor menjek mindig töltőállomás felé
, és toljak bele. Azt hiszem, ezzel együtt tudok majd élni.
Találtam néhány weboldalt, Budapesti töltőállomásokról, hát, én arra tippeltem volna, hogy azért picivel több van. De mindegy, majd útba ejtem valamelyiket, ez már az én problémám...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:55:26 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 13:28:16
Jah, hajdúszoboszló egy picit messze van
Nekem is mankókerekem van. Ha ez az 1:1 csere neked oké, akkor egy ilyenben benne vagyok. Bp-i vagyok, Westendnél lakom. Ha bfér hozzám a tiéd, akkor felőlem mehet.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2011.11.09 szerda, 13:58:46 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 13:50:45
Váó, ez hasznos infó volt, köszönöm. Erre nem is gondoltam, pedig egyetemen is egész jó voltam fizikából
Szóval amikor már sejtem hogy kell bele nyomatni, akkor menjek mindig töltőállomás felé
, és toljak bele. Azt hiszem, ezzel együtt tudok majd élni.
Találtam néhány weboldalt, Budapesti töltőállomásokról, hát, én arra tippeltem volna, hogy azért picivel több van. De mindegy, majd útba ejtem valamelyiket, ez már az én problémám...
Itt van egy pár darab, bár ez is már pár éves, tehát gondolom, van már több is, de szerintem ebből is találsz hozzád közel esőt.
http://www.mpe.mtesz.hu/toltoallomasok_a-k.htm
(Fölül a kék "LZ" betűkre kattintva jön a másik fele a listának)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:22:16 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.09 szerda, 13:58:46
Itt van egy pár darab, bár ez is már pár éves, tehát gondolom, van már több is, de szerintem ebből is találsz hozzád közel esőt.
http://www.mpe.mtesz.hu/toltoallomasok_a-k.htm
(Fölül a kék "LZ" betűkre kattintva jön a másik fele a listának)
http://holtankoljak.hu/
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:22:39 »
Idézetet írta: Domi - 2011.11.09 szerda, 13:55:26
Nekem is mankókerekem van. Ha ez az 1:1 csere neked oké, akkor egy ilyenben benne vagyok. Bp-i vagyok, Westendnél lakom. Ha bfér hozzám a tiéd, akkor felőlem mehet.
befér, csak ki kell venni a szerszámtartó fekete valamit.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:28:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 14:22:16
http://holtankoljak.hu/
Idézetet írta: FlyFish - 2011.11.09 szerda, 14:22:16
Itt van egy pár darab, bár ez is már pár éves, tehát gondolom, van már több is, de szerintem ebből is találsz hozzád közel esőt.
Néztem már mindkét oldalt, én is ezeket találtam meg először... Azért köszi
Csak valamiért meglepett, többre számítottam. De ez egyéni szoc probléma
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:35:46 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 14:28:06
Néztem már mindkét oldalt, én is ezeket találtam meg először... Azért köszi
Csak valamiért meglepett, többre számítottam. De ez egyéni szoc probléma
Többre? Ja! Hogy pont a házad mellett nincs. Hát ez bizony "gáz"!!!
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:42:19 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.09 szerda, 14:35:46
Többre? Ja! Hogy pont a házad mellett nincs. Hát ez bizony "gáz"!!!
Hát, elég sokat autózom a városban, és általában a benzinkutakat is úgy próbálom meg kiválasztani, hogy útba essenek. Namármost általában minden nap átszelem a várost, kelet pesttől (Mátyásföld) nyugat budáig (Istenhegyi út), őrs, astoria, bah, pontokat érintve.
Hát, pont kikerülöm mindet
Dugóban meg még a kis kerülők is sokat jelentenek
De ne pattogjunk ezen, meg ne offoljunk... Nem akkora GÁZ
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:45:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 14:22:39
befér, csak ki kell venni a szerszámtartó fekete valamit.
Akkor hanyagolom a témát.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:55:31 »
Idézetet írta: Domi - 2011.11.09 szerda, 14:45:59
Akkor hanyagolom a témát.
nem tom, hogy a teljes alatt milyen van, lehet, hogy ha azzal együtt cserélitek, akkor lesz neked is olyan tartód.
amúgy nekem volt mr benne az a fekete valami nélkül, és nem zörgött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2011.11.09 szerda, 19:43:26 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 13:50:45
Váó, ez hasznos infó volt, köszönöm. Erre nem is gondoltam, pedig egyetemen is egész jó voltam fizikából
Szóval amikor már sejtem hogy kell bele nyomatni, akkor menjek mindig töltőállomás felé
, és toljak bele. Azt hiszem, ezzel együtt tudok majd élni.
Találtam néhány weboldalt, Budapesti töltőállomásokról, hát, én arra tippeltem volna, hogy azért picivel több van. De mindegy, majd útba ejtem valamelyiket, ez már az én problémám...
A szintjelzéshez a nyomásnak nem sok köze van, uszós rendszer van benne, amiből szintjelet mágneses elven adja át a mutatónak, illetve egy elektronikának, ami csinálja a műsort a sok ledes kijelzőhöz. (az ugsbeli multiszelep volt a kezemben, mostani rendszerben meg maradt ez a szelep, de DT az elektronika)
DE valóban semmit nem ér az egész, marad a Trabant módszer, azaz nullázod a napi számlálót. De itt ne akarj műanyag pálcát dugni a tartályba..:-))
Az én tapasztalatom noname kúton ne tankolj, sorrend (nálam ez jött be) MOL, Primagáz, és utána a többi.
Kúton csak kutas tankolhat. Amióta gázozok adok borravalót, (a benzint mindig magam töltöttem), egy előnye van a jattolásnak, hogy megismernek, és csipkedik magukat hogy odajöjjenek, különben ácsoroghatsz az autód mellett.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:23:38 »
Idézetet írta: Ferqo - 2011.11.09 szerda, 19:43:26
A szintjelzéshez a nyomásnak nem sok köze van, uszós rendszer van benne, amiből szintjelet mágneses elven adja át a mutatónak, illetve egy elektronikának, ami csinálja a műsort a sok ledes kijelzőhöz. (az ugsbeli multiszelep volt a kezemben, mostani rendszerben meg maradt ez a szelep, de DT az elektronika)
DE valóban semmit nem ér az egész, marad a Trabant módszer, azaz nullázod a napi számlálót. De itt ne akarj műanyag pálcát dugni a tartályba..:-))
Az én tapasztalatom noname kúton ne tankolj, sorrend (nálam ez jött be) MOL, Primagáz, és utána a többi.
Kúton csak kutas tankolhat. Amióta gázozok adok borravalót, (a benzint mindig magam töltöttem), egy előnye van a jattolásnak, hogy megismernek, és csipkedik magukat hogy odajöjjenek, különben ácsoroghatsz az autód mellett.
Üdv
Amikor tatályt cseréltem, akkor multiszelepet is kellett volna, mert a régi nem engedett az üres tankról 10 liternél többet betankolni. Mivel nem volt pénz a multiszelepre, így egy üres tanknál kiszedtem és levettem róla az úszót. Onnantól kezdve figyelnem kellett, hogy ne nyomjak bele 40 liternél többet, bár elvileg a pisztoly lecsap 12 BAR nyomásnál, de azért ezt nem vártam meg, bár 35 liternél már "fortyogott", jelezvén, hogy minnyá lecsap a pisztoly. Viszont a "szintjelzőm továbbra is működött.
Szentendrén lakom és itt is, meg Békáson is Primagáz-t tankoltam. 10-15 forinttal olcsóbb volt, mint akár a MOL, akár az AGIP, vagy bármelyik más. Soha sem volt gondom a gáz minőségével. Mint ahogy egyikkel sem, pedig tankoltam mindenféle isten háta mögötti kis falvakban. Szerintem a gáznál közel sem kell annyira figyelni, hogy hol tankolsz, mint a benzinnél, vagy dízelnél.
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:15:50 »
Idézetet írta: Ferqo - 2011.11.09 szerda, 19:43:26
A szintjelzéshez a nyomásnak nem sok köze van, uszós rendszer van benne, amiből szintjelet mágneses elven adja át a mutatónak, illetve egy elektronikának, ami csinálja a műsort a sok ledes kijelzőhöz. (az ugsbeli multiszelep volt a kezemben, mostani rendszerben meg maradt ez a szelep, de DT az elektronika)
DE valóban semmit nem ér az egész, marad a Trabant módszer, azaz nullázod a napi számlálót. De itt ne akarj műanyag pálcát dugni a tartályba..:-))
Az én tapasztalatom noname kúton ne tankolj, sorrend (nálam ez jött be) MOL, Primagáz, és utána a többi.
Kúton csak kutas tankolhat. Amióta gázozok adok borravalót, (a benzint mindig magam töltöttem), egy előnye van a jattolásnak, hogy megismernek, és csipkedik magukat hogy odajöjjenek, különben ácsoroghatsz az autód mellett.
Üdv
Ma voltam beszélni Kontoréknál a részletekről. Ők is azon a véleményen vannak, hogy a szintjelzőre nem nagyon lehet adni, általában mindenki kmóra számlálóját figyeli.
Mivel már nincs nagyon visszaút (foglalót csengettem), izgatottan várok. Mint a gyerekek karácsony előtt
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:29:10 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 21:15:50
Ma voltam beszélni Kontoréknál a részletekről. Ők is azon a véleményen vannak, hogy a szintjelzőre nem nagyon lehet adni, általában mindenki kmóra számlálóját figyeli.
Mivel már nincs nagyon visszaút (foglalót csengettem), izgatottan várok. Mint a gyerekek karácsony előtt
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:43:00 »
Idézetet írta: Domi - 2011.11.09 szerda, 14:45:59
Akkor hanyagolom a témát.
Gondold meg, a héten, vagy max jövő héten be kell szereznem.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 05:35:01 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.09 szerda, 21:15:50
Ma voltam beszélni Kontoréknál a részletekről. Ők is azon a véleményen vannak, hogy a szintjelzőre nem nagyon lehet adni, általában mindenki kmóra számlálóját figyeli.
Mivel már nincs nagyon visszaút (foglalót csengettem), izgatottan várok. Mint a gyerekek karácsony előtt
Mennyit mondtak a beszerelésre? Benzines TDDi v. TDCi?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 07:42:13 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.11.10 csütörtök, 05:35:01
Mennyit mondtak a beszerelésre? Benzines TDDi v. TDCi?
205.000 HUF az 1.8-as benzin motor átszerelésének alapára, a Zavoli rendszerrel. Több helyről kértem árajánlatot, nagyjából mindenhol ennyi, nagyságrendileg 5-10 ezer ft-os eltérések vannak. Amiért őket választottam, az a 2 év garancia, és mert láttak már, szereltek már több mondeo-t. Nameg a kupon (gazzalmegyek.hu), és mert viszonlyag gyorsan válaszoltak emailre. És mert jövő héten volt egy lyukas nap, amikorra befértem.
Szóval az alapárra nekem még rájön, hogy nagyobb tartályt kértem (49 liter asszem), és töltő kivezetést a tanknyílás mellé. Ez 7000+7000, vagyis 219 a vége, a kupon miatt lejön belőle 5%. Azt most intézem
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 08:09:34 »
Nem akarok offolni, de a mankókerék téma azért szorosan kapcsolódik a gázüzeművé alakításhoz, a csomagtartóban azért nagy helyet foglal egy rendes méretű pótkerék.
Ezért leírom a saját véleményem, amire jutottam, hátha segít másoknak is a gondolkodásban. Ha nem érdekel valakit, maximum átugorja. Sok helyen böngésztem, olvastam ezzel kapcsolatban. Vannak nagyon mankókerék ellenesek, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy márpedig a pótkeréknek "rendes"-nek kell lenni. Azért, mert a mankókerékkel nem lehet száguldozni, és nem biztonságos, és csak 80-90-el lehet vele menni.
A saját véleményem, hogy a pótkerék/mankókerék nem arra való, hogy az autót defekt után is pont ugyanúgy tudjad használni, hanem arra, hogy átvészeld azt az 1-2 napot, amíg találsz egy gumist aki nyitva van amikor arra jársz és meg tudja szerelni a defektet.
Mert szerintem:
1. Pótkeréken az ember ugye nem cseréltet gumit szezontól függően, így ha téli van rajt, azzal nyáron szintén nem lehet száguldani. És fordítva meg méginkább nem, télen nyári gumival (mondjuk a 4évszakos gumi megoldás lehet, de én még nem vettem olyan autót, aminek a pótkerekén 4évszakos volt).
2. Nem tudom mennyire van így, de mostanság a jobb gumiknak a mintázata forgásirány függő. Vagy nem? Legalábbis nekem az utolsó 3-4 szett gumin biztosan az. Ha a pótkeréken szerelt gumi forgásirányával ellentétes keréken kap defektet valaki? Azzal pláne nem lehet száguldozni, sőt, ha valaki 100 fölött tolja neki több100 km-t, le is dobja a futófelületet. Láttam már erre példát, mikor valaki a tavaszi átszereléskor fordítva rakta fel a nyárigumit. 130-nál elkezdett börrögni, aztán csattogni...
Szóval azzal sem lesz teljes értékű az autó. Pláne, amikor gumicsere van, nem mindig ugyanolyan gumit vesz az ember mint előtte, így a mintázata sem stimmel mindig egy pótkeréknek az éppen szerelt gumikkal.
Elismerem, ettől függetlenül egy teljes méretű kerék jobb, de helytakarékosság miatt nekem teljesen jó lesz a mankókerék.
Defektjavító szettről meg annyit, hogy jó ha van, mert ha egy csavar vagy szög beleáll a gumiba, és észreveszed hogy ereszt, megoldja. Nekem kb 13-14 éve van jogsim, elég sokat vezettem (már ha a 250-300 ezer km sok), és kb 4-5 defektem volt. Ebből 2 olyan, hogy gumi eldobós, mert autópályán hirtelen leengedett és kiszakadt, 140 körül nehéz úgy megállni hogy ne legyen baja. A másik esetben meg valamitől kiszakadt és azért engedett le. Ezeket a kiszakadásokat nem oldja meg a defekt javító, ilyenkor valamilyen pótkerék kell. Családdal nem dekkolhatok a leállósávon/árokszélen, csak mert a defektjavító szett nem kezeli a kiszakadást.
Nem tudom hogy az okfejtéseim segítenek-e valakinek, nekem lesz mankókerekem. (Hogy honnan, azt a jó ég tudja egyelőre...)
Biztos páran most betámadnak, de nagy baromságokat azért nem írtam...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 19:26:55 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.09 szerda, 20:23:38
Szentendrén lakom és itt is, meg Békáson is Primagáz-t tankoltam. 10-15 forinttal olcsóbb volt, mint akár a MOL, akár az AGIP, vagy bármelyik más. Soha sem volt gondom a gáz minőségével. Mint ahogy egyikkel sem, pedig tankoltam mindenféle isten háta mögötti kis falvakban. Szerintem a gáznál közel sem kell annyira figyelni, hogy hol tankolsz, mint a benzinnél, vagy dízelnél.
Amikor sokat járkáltam vissza FreeForce-hoz,akkor akadt a kezembe egy UGS-s multiszelep, és akkor nézegettem hogyan működik, az ilyen volt. a dt átszerelés után is ugyanoda tették a szintjelzőt, és ugyanúgy lehet állítani, azaz a szintjelző elektronikát el tudod forgatni a multiszelepen kialakított fészekben. De a DT-nek van vmi "Ultrahangos" mérőrendszere is, att biztos nincs ilyen móka.
És az is biztos, hogy a hegynek föl és hegynek lefelé álló autóban rendesen ingadozik a szint, mint benzinnél, ha ez nyomást mérne, akkor ilyen nem lehetne.
A "kutas eltérés" meg saját tapasztalat, nem a Mol-nak kampányolok hidd el.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 19:33:03 »
Idézetet írta: Ferqo - 2011.11.10 csütörtök, 19:26:55
A "kutas eltérés" meg saját tapasztalat, nem a Mol-nak kampányolok hidd el.
Üdv
Én meg nem a MOL ellen, hiszen még pontgyűjtő is vagyok náluk. De drágábbak, a közelemben nincs MOL gáz és semmi bajom nem volt a többivel sem. Kinek a pap, kinek a lánya.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2011.11.12 szombat, 09:02:06 »
Annak ellenére, hogy nagyon riogatott mindenki, hogy többet fog enni gázból, mint benzinből, nem úgy lett.
Tegnap 380km után tankoltam 34 litert
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2011.11.12 szombat, 09:22:34 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.11.12 szombat, 09:02:06
Annak ellenére, hogy nagyon riogatott mindenki, hogy többet fog enni gázból, mint benzinből, nem úgy lett.
Tegnap 380km után tankoltam 34 litert
Ez egész jó hír, nekem is ugyanilyen 1.8 motorom van, egy évvel régebbi...
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2011.11.15 kedd, 08:52:02 »
Sziasztok kedves fórum társak!
Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem, az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin!
Az autót sikerült lenyomoztatni, 2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza.
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.
Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.
Üdv, Pepe
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2011.11.15 kedd, 09:56:30 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.11.15 kedd, 08:52:02
Sziasztok kedves fórum társak!
Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem, az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin!
Az autót sikerült lenyomoztatni, 2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza.
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.
Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.
Üdv, Pepe
Nyugodj meg, hogy nem a gáztól ment tönkre az a motor. Az, hogy nem tudsz egy volánbuszt megelőzni, (akár visszaváltás nélkül is) az nem a gáz hibája, hanem a beállításé.
Én úgy vettem az autómat, hogy benne volt a gáz és elmentem vele durván 60 ezret gond nélkül, majd így adtam el. (...és szinte nem járt benzinnel ezalatt a 60 ezer alatt)
Nem fogja megérni? Az még azért jócskán a jövő zenéje.
Inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy az előző tulaj inkább valami occó olajat rakott bele, mintsem a motornak megfelelő minőséget. Így viszont tök mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal járt, tönkretette a motort. Nem a benzinnek kell kennie, hanem az olajnak.
Az én tapasztalataim pont ez ellenkezőjét mondják a tieidnek. Kifejezetten pénztárcakímélő a gázüzem hosszútávon. Minél hosszabb a táv, annál inkább az. A mai üzemanyagárakkal számolva 15 ezer km-en belül megtérül a beépítés ára, követező 15 ezer alatt már "találsz" rajta 2 kilót, 30 ezer után már 4 kilót. Belefér ebbe egy generál? Jóllehet nem kell 30 ezrenként generálozni egy motort, vagy ha igen, akkor érvénybe lép, amit az imént írtam az olajokról. (vagy valami abban a motorban kummára nem jó és mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal jársz.)
Ja és az általános tapasztalatok a gázüzemről nem a Te teóriádat támasszák alá, hiszen akkor már rég lehúzhatták volna a rolót a gázos műhelyek, valamint nem fejleszetenének a gyárak dual (benzin-gáz) motoros autókat.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.15 kedd, 09:59:46 írta Flyfish
»
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2011.11.15 kedd, 10:04:38 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.11.15 kedd, 08:52:02
Sziasztok kedves fórum társak!
Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem, az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin!
Az autót sikerült lenyomoztatni, 2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza.
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.
Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.
Üdv, Pepe
ú az gáz
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2011.11.15 kedd, 10:05:22 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.15 kedd, 09:56:30
Nyugodj meg, hogy nem a gáztól ment tönkre az a motor. Az, hogy nem tudsz egy volánbuszt megelőzni, (akár visszaváltás nélkül is) az nem a gáz hibája, hanem a beállításé.
Én úgy vettem az autómat, hogy benne volt a gáz és elmentem vele durván 60 ezret gond nélkül, majd így adtam el. (...és szinte nem járt benzinnel ezalatt a 60 ezer alatt)
Nem fogja megérni? Az még azért jócskán a jövő zenéje.
Inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy az előző tulaj inkább valami occó olajat rakott bele, mintsem a motornak megfelelő minőséget. Így viszont tök mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal járt, tönkretette a motort. Nem a benzinnek kell kennie, hanem az olajnak.
Az én tapasztalataim pont ez ellenkezőjét mondják a tieidnek. Kifejezetten pénztárcakímélő a gázüzem hosszútávon. Minél hosszabb a táv, annál inkább az. A mai üzemanyagárakkal számolva 15 ezer km-en belül megtérül a beépítés ára, követező 15 ezer alatt már "találsz" rajta 2 kilót, 30 ezer után már 4 kilót. Belefér ebbe egy generál? Jóllehet nem kell 30 ezrenként generálozni egy motort, vagy ha igen, akkor érvénybe lép, amit az imént írtam az olajokról. (vagy valami abban a motorban kummára nem jó és mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal jársz.)
A mondeo motorja igényli a miőségi olajat, ezt megerősítem. Volt, amikor Castrol 10w 40 olajjal mentem, az sem gagyi, de csipegette (fél litert 12.000 km után), és a fogyasztáson is lehetett érezni (legalábbis az a sejtésem, hogy amiatt volt).
Most Ford 5w 30 olajat tettem bele, és vagy csoda történt, vagy az utolsó 3 tankolásom során szuper benzit kaptam, de egy literrel kevesebbet eszik az autó ugyanolyan használat mellett. Legalábbis a fogyasztásmérő szerint. Tudom, a Ford olajat sokan szidják, de nekem a motor hangja is finomabb lett. Hogy ebből is eszik-e valamennyit, még nem tudom, azóta 1000 km körül mentem.
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2011.11.15 kedd, 10:09:15 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2011.11.15 kedd, 10:05:22
A mondeo motorja igényli a miőségi olajat, ezt megerősítem. Volt, amikor Castrol 10w 40 olajjal mentem, az sem gagyi, de csipegette (fél litert 12.000 km után), és a fogyasztáson is lehetett érezni (legalábbis az a sejtésem, hogy amiatt volt).
Most Ford 5w 30 olajat tettem bele, és vagy csoda történt, vagy az utolsó 3 tankolásom során szuper benzit kaptam, de egy literrel kevesebbet eszik az autó ugyanolyan használat mellett. Legalábbis a fogyasztásmérő szerint. Tudom, a Ford olajat sokan szidják, de nekem a motor hangja is finomabb lett. Hogy ebből is eszik-e valamennyit, még nem tudom, azóta 1000 km körül mentem.
Jó hogy szóba hoztad! Én Castrol 5-30-as olajjal jártam gázzal, 220 ezer km a motorban és olajcserétől olajcseréig nem kellett utána töltenem, pedig azt mondták, hogy ennyi km-nél már enni fogja a "vékony" olajat. Namost ez akkor vagy rémhír, vagy az én motorom volt jobb állapotban, mint az ugyanennyi km-t megtettek. (...és még a lábam is "nehéz")
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2011.11.15 kedd, 10:10:47 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.15 kedd, 10:09:15
Jó hogy szóba hoztad! Én Castrol 5-30-as olajjal jártam gázzal, 220 ezer km a motorban és olajcserétől olajcseréig nem kellett utána töltenem, pedig azt mondták, hogy ennyi km-nél már enni fogja a "vékony" olajat. Namost ez akkor vagy rémhír, vagy az én motorom volt jobb állapotban, mint az ugyanennyi km-t megtettek. (...és még a lábam is "nehéz")
a tiedbe eredetileg is 5-30-as való
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
giorgio
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2753
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2011.11.15 kedd, 10:19:01 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.11.15 kedd, 08:52:02
Sziasztok kedves fórum társak!
Figyelemmel követem a beszélgetéseiteket, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Nekem január óta van gázos autóm, szerencsémre a kocsival együtt adták. (2001-s 1,8 benz. 125 ló.)
Az autót motor hibásan vettem, az eladó szerint 1000km alatt 1/2l olajt kell neki adni.
Nos, ezt az első héten megcáfoltam, mert 700km alatt 1litert töltöttem bele, majd két hét elteltével tankolásonként 1l olajat. Lassan több olaj kellet bele mint benzin!
Az autót sikerült lenyomoztatni, 2009 év végén rakták bele a gáz szettet, nos akkor volt benne 150ekm, most van benne 320e.
Az autót elvittem motorgenerálra, a saját két szép szememmel láttam, hogy a szelepek sz..á voltak égve, a motorom kb úgy nézett ki mint ami legalább 1milliot ment volna.
Szépen megcsinálták, mint az ujjat, a gázt vissza rakattam, de azóta csak akkor használom ha nagyon muszáj a városban egyáltalán nem.
A gáz árát folyamatosan nyomon követem, január óta(185ft) eljutottunk a 220ft-ig, nem fogja sokáig megérni a gáz beépítése.
A nyomatékról csak annyit, hogy szerintem a gáz sokkal lomhábbá teszi az autót, egy volánbuszt nem tudok megelőzi vele, és nem azért mert nem váltok vissza.
Egy barátom is most akarja beépíttetni, felvilágosítottam, hogy mikkel jár ás mikor fog megtérülni, mert azt azért nem úgy gondoljuk, hogy ha benn van a gáz , akkor már csak azzal kell menni és kész, nagyon gyakran benzinnel kell mennünk ami kenést ad a motornak és a szelepeknek, ha így számoljuk ki akkor már mindjárt nem olyan szép az a megspórolható ősszeg.
Remélem a tapasztalataimmal segítségetekre voltam.
Üdv, Pepe
Szia!
Erre csak annyit reagálnák, hogy épp ilyen Mondeom volt anno, 1.8 125 LE. Zabálta az olajat, töltöttem utána ezerrel. Mindig jó minőségű benzint tankoltam bele és nem volt gázos. Ergo, nincs összefüggés a kettő között szerintem, egyszerűen sajnos több ilyen volt ebből a szériából.
Naplózva
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2011.11.15 kedd, 11:00:58 »
Kontorék is betudnak szerelni 20-ért egy szelepszár olajozó cuccot, bár azt mondják, hogy ehhez a motorhoz nem feltétlen szükséges... Kell hozzá valami jódrága adalék is...
Az ólommentes benzin miféle kenést biztosítana a motornak?
Szerintem sokat változhatott a technológia is a 10 évvel ezelőtti gázcuccok és a maiak között. Az enyém elsőre picit lomha volt, világított a motordiag lámpa. Visszavittem, állítottak rajta, azóta elég harapós, és nem nem is esik eszik többet
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2011.11.15 kedd, 12:00:08 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.11.12 szombat, 09:02:06
Annak ellenére, hogy nagyon riogatott mindenki, hogy többet fog enni gázból, mint benzinből, nem úgy lett.
Tegnap 380km után tankoltam 34 litert
Nem ér
Én ugyanezt fordítva: minap 340 km után 38 liter gázt.
Viszont 2000 cm3-s, automata
És ennek ellenére mégis eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_automata_uzemanyag_210_ft_l_benzin_gaz-5223924
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2011.11.15 kedd, 12:05:55 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.11.15 kedd, 12:00:08
Nem ér
Én ugyanezt fordítva: minap 340 km után 38 liter gázt.
Viszont 2000 cm3-s, automata
És ennek ellenére mégis eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_automata_uzemanyag_210_ft_l_benzin_gaz-5223924
Az teljesen jó fogyasztás ettől az autótól.
Oszt miért eladós?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2011.11.15 kedd, 14:40:37 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.15 kedd, 09:56:30
Nyugodj meg, hogy nem a gáztól ment tönkre az a motor. Az, hogy nem tudsz egy volánbuszt megelőzni, (akár visszaváltás nélkül is) az nem a gáz hibája, hanem a beállításé.
Én úgy vettem az autómat, hogy benne volt a gáz és elmentem vele durván 60 ezret gond nélkül, majd így adtam el. (...és szinte nem járt benzinnel ezalatt a 60 ezer alatt)
Nem fogja megérni? Az még azért jócskán a jövő zenéje.
Inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy az előző tulaj inkább valami occó olajat rakott bele, mintsem a motornak megfelelő minőséget. Így viszont tök mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal járt, tönkretette a motort. Nem a benzinnek kell kennie, hanem az olajnak.
Az én tapasztalataim pont ez ellenkezőjét mondják a tieidnek. Kifejezetten pénztárcakímélő a gázüzem hosszútávon. Minél hosszabb a táv, annál inkább az. A mai üzemanyagárakkal számolva 15 ezer km-en belül megtérül a beépítés ára, követező 15 ezer alatt már "találsz" rajta 2 kilót, 30 ezer után már 4 kilót. Belefér ebbe egy generál? Jóllehet nem kell 30 ezrenként generálozni egy motort, vagy ha igen, akkor érvénybe lép, amit az imént írtam az olajokról. (vagy valami abban a motorban kummára nem jó és mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal jársz.)
Ja és az általános tapasztalatok a gázüzemről nem a Te teóriádat támasszák alá, hiszen akkor már rég lehúzhatták volna a rolót a gázos műhelyek, valamint nem fejleszetenének a gyárak dual (benzin-gáz) motoros autókat.
Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Fjord nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.
De lehet, hogy csak UL.
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2011.11.15 kedd, 14:43:47 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.15 kedd, 14:40:37
Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Ford nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.
De lehet, hogy csak UL.
Ahogy lentebb is írta valaki, az a motor alapjaiban nem sikerült túl jóra, tehát valóban nem a gázüzemben keresendő a hibaforrás, mint ahogy a kiinduló hsz. ezt fölvetette.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2011.11.15 kedd, 14:46:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.15 kedd, 14:40:37
Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Ford nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.
De lehet, hogy csak UL.
ja és az egyik mk2, a másik meg mk3
Naplózva
rocze
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2011.11.15 kedd, 19:56:31 »
Sziasztok!
Nincs kedvetek leírni ezeket a baromira hasznos infókat ÉRTÉKELÉSKÉNT itt:
http://www.gazzalmegyek.hu/
?
THX!!!
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:16:44 »
Idézetet írta: rocze - 2011.11.15 kedd, 19:56:31
Sziasztok!
Nincs kedvetek leírni ezeket a baromira hasznos infókat ÉRTÉKELÉSKÉNT itt:
http://www.gazzalmegyek.hu/
?
THX!!!
Én már leírtam, mert ott is fönn vagyok szinte az első perctől kezdve.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2011.11.15 kedd, 21:17:30 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.15 kedd, 12:05:55
Az teljesen jó fogyasztás ettől az autótól.
Oszt miért eladós?
Mert hülye vagyok, azért eladós. Bekattant, hogy kéne valami még nagyobb autó vagy valami magasabbanűlős egyterű.
S-Max tetszene nagyon, de árban húzós.
Nézegetem az OFF-osokat, de nem igazán tudom, hogy melyik teccen.
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2011.11.15 kedd, 21:20:25 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.11.15 kedd, 21:17:30
Mert hülye vagyok, azért eladós. Bekattant, hogy kéne valami még nagyobb autó vagy valami magasabbanűlős egyterű.
S-Max tetszene nagyon, de árban húzós.
Nézegetem az OFF-osokat, de nem igazán tudom, hogy melyik teccen.
Vissza fogod sírni a Mondeo-t, de Te tudod. Pláne hogy gázos. C Max?
Naplózva
rocze
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2011.11.15 kedd, 21:40:31 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.15 kedd, 20:16:44
Én már leírtam, mert ott is fönn vagyok szinte az első perctől kezdve.
Ha belépsz az oldalra, az Értékelések menü alatt Új értékelés-re kattintva úgy, mint a TotalCar-nál, Ítéletet írhatsz!
Ha lesz időd és nem gond, tedd meg majd lécci... :-)
Köszi!
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2011.11.15 kedd, 21:44:09 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.15 kedd, 21:20:25
Vissza fogod sírni a Mondeo-t, de Te tudod. Pláne hogy gázos. C Max?
Azért nem is hirdetem túl piacképes áron :-)
Utsó kérdés nem gáz témában:
A C-Max belső tere mennyivel szűkösebb a Mondeonál?
A csomagtere kisebb 10-15%-al...
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2011.11.15 kedd, 22:34:13 »
Azt ne feledd, hogy a tiéd 2.0 az övé meg 1.8. Amihez tudtommal a Ford nagyon nem ajánlja a gázt, meg neten is van pár lista, hogy mikbe nem szabad tenni és az 1.8 Zetec mindegyik listán ott van.
De lehet, hogy csak UL.
[/quote]
Szóval az enyémbe nem való a gáz?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2011.11.15 kedd, 22:36:47 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.11.15 kedd, 21:44:09
Azért nem is hirdetem túl piacképes áron :-)
Utsó kérdés nem gáz témában:
A C-Max belső tere mennyivel szűkösebb a Mondeonál?
A csomagtere kisebb 10-15%-al...
S- Max
Asszem az Mondeo alvázra épült... ?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Black
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2011.11.15 kedd, 22:40:26 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.11.15 kedd, 22:36:47
S- Max
Asszem az Mondeo alvázra épült... ?
Annyi píze nincs. (olvass vissza!)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Autógáz - LPG
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2011.11.16 szerda, 02:39:56 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.11.15 kedd, 22:34:13
Szóval az enyémbe nem való a gáz?
Szóval?
Az interneten írt tapasztalatok alapján nem. Sőt, nagyon nem.
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
28
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ