Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:08:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504323 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
XabaS
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2017.07.26 szerda, 15:06:35 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.16 vasárnap, 09:40:59
nem állítom,de valszeg egy univerzális eszköze van.Javaslom a Ford specifikus eszközzel való hibakiolvasást.100% van eltárolt hibád.
Tudnál esetleg ajánlani valamilyet?
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2017.07.26 szerda, 18:51:14 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.26 szerda, 12:26:33
veled minden megtörténik,ami senki mással.te más vagy....
pedig más fórumon is (S-max-club.de talán) ahol szintén szó volt erről.. ott befőttes gumival "operáltak... a kötegelő jobb megoldásnak tűnik..
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:19:10 »
Idézetet írta: XabaS - 2017.07.26 szerda, 15:06:35
Tudnál esetleg ajánlani valamilyet?
házilag elm327+forscan+laptop
vagy gyári ids a szakszervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2017.07.28 péntek, 15:58:10 »
Sziasztok,
A gyári és utángyártott S-MAX nappali menetfény általában 30-90e között mozog/db. Ellenben a China Mart-ban láttam hasonló formát, amit a lökhárítóba tudnék tenni. Az lenne a kérdésem, hogy mire kell figyeljek, ha próbából azt venném meg. (8e/db)
Legyen rajta PE (szám), 3 vezeték (tompítottal már nem világíthat)
(Ha azt mondjátok, hogy ezek azért ilyen olcsók a gyárihoz képest, mert rosszabb minőségű led-ek és ellenállások vannak bennük, az nem baj. Van azokból is 100-100 db e-bay-ről)
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2017.07.28 péntek, 16:03:38 »
Idézetet írta: BoZen - 2017.07.28 péntek, 15:58:10
Sziasztok,
A gyári és utángyártott S-MAX nappali menetfény általában 30-90e között mozog/db. Ellenben a China Mart-ban láttam hasonló formát, amit a lökhárítóba tudnék tenni. Az lenne a kérdésem, hogy mire kell figyeljek, ha próbából azt venném meg. (8e/db)
Legyen rajta PE (szám), 3 vezeték (tompítottal már nem világíthat)
(Ha azt mondjátok, hogy ezek azért ilyen olcsók a gyárihoz képest, mert rosszabb minőségű led-ek és ellenállások vannak bennük, az nem baj. Van azokból is 100-100 db e-bay-ről)
A gyári DLR világít tompított mellett is, csak halványabban.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2017.07.28 péntek, 16:34:41 »
Idézetet írta: titta - 2017.07.28 péntek, 16:03:38
A gyári DLR világít tompított mellett is, csak halványabban.
Ha jól tudom jogszabály szerint nem világíthat a kettő együtt, de ez nem is lényeg. Ha külön megy az már jó. Akkor úgyis "AUTO" módba teszem a világításkapcsolót aztán a fényérzékelő eldönti, hogy elég setét van-é már.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2017.07.28 péntek, 16:38:08 »
Idézetet írta: BoZen - 2017.07.28 péntek, 16:34:41
Ha jól tudom jogszabály szerint nem világíthat a kettő együtt, de ez nem is lényeg. Ha külön megy az már jó. Akkor úgyis "AUTO" módba teszem a világításkapcsolót aztán a fényérzékelő eldönti, hogy elég setét van-é már.
Nem jól tudod.
Ez egy utólagos, olvasd el alul a bekötését. Igaz nem kínai csingcsung, bár az is megfelelhet a szabályozásnak, ha annak megfelelően működik.
https://lumenet.hu/osram-ledriving-lg-drl-102-nappali-menetfeny
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 16:43:35 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2017.08.01 kedd, 23:18:18 »
Idézetet írta: BoZen - 2017.07.28 péntek, 16:34:41
Ha jól tudom jogszabály szerint nem világíthat a kettő együtt, de ez nem is lényeg. ...
Pedig lényeg... biztos forrásból tudom, hogy a
utaznak a rosszúl bekötött DRL-re... mivel az s-maxon a helyzetjelző külön lámpatestben van emiatt csak 1 (egy) helyzetjelzője lehet...
Az tény,hogy a DRL halványabb lesz, ha felkapcsolod a tompítottat, de a helyzetjelző "lámpatest"oldalanként, 2 lesz ami világít és ez itt a probléma..
Ha (2006-2010közötti) autóknál kikötöd a helyzetjelző izzót akkor pedig a hazakisérő, parkoló fény nem fog üzemelnei.. a DRL (elektrónikája) nem veszi át ezt a funkciót
A szerelőm egy feszültség szabájzó beépítésével oldotta meg az adott problémát és működik minden külön- külön...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Max 2007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2017.08.02 szerda, 08:23:38 »
Sziasztok.
2007 es titanium S-max, jobb hátsó ablakot nem húzza fel a végállásig, hiába programozom fel, lefelé megy. Szoftver hiba vagy más lehet a háttérben?
A tükröt nem billenti le tolatáskor. Találkozott már valaki hasonló hibával? Tudnátok valami tippet adni?
Köszi: N
Naplózva
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2017.08.02 szerda, 10:11:57 »
Titta köszi a linket, Benedek igazad van. A titta linkjében benne is van amit írsz. Az Osram-nál ezt úgy intézik, hogy egy W5W modult kell a helyzetjelző helyére rakni, ami biztosítja, hogy megmarad a hazakisérőfény, emellett a DRL működik helyzetjelzőként tompított mellett.
Köszi a válaszokat.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
gerilege
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2017.08.02 szerda, 15:25:48 »
Sziasztok,
Fordos történetem eddig 4 év Mondeo és 3 év S-Max, és lassan eljön az idő a következő autó választására (flottás keret van). Igazából kevés dolgot tudok az S-Max ellen felhozni így pár év után, csak most jóval kevesebb rá a kedvezmény, mint régebben, szóval nem egyértelmű, hogy újra S-Max legyen. Három opció van
- újra S-Max
- gyengébben felszerelt Galaxy
- más model (Kuga, esetleg nem Ford, pl. Skoda Kodiaq-ot próbáltam de nem tetszett)
Nem tetszik az S-Maxban (minden más tetszik, szóval tényleg szeretem az autóm)
- az automata váltóval az egyesben való dinamikus indulás hiánya (nem engedi rá a nyomatékot csak nagyon sokára)
- a klímája, második sorban egész egyszerűen melegük van, ha nem kapcsolok manuális 5-6 fokozatba legalább, télen ugyanez pepitában
- továbbra sem tetszik, hogy kiesnek a csomagok ha nem ládázok a csomagtartóban
Néhány dologra meg tudom találni teszt vezetéskor a választ, de az alábbiakkal kapcsolatban segítséget kérnék. Galaxy tulajdonosok véleményét kérdezném, hogy
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2017.08.02 szerda, 15:54:15 »
Idézetet írta: gerilege - 2017.08.02 szerda, 15:25:48
Sziasztok,
Fordos történetem eddig 4 év Mondeo és 3 év S-Max, és lassan eljön az idő a következő autó választására (flottás keret van). Igazából kevés dolgot tudok az S-Max ellen felhozni így pár év után, csak most jóval kevesebb rá a kedvezmény, mint régebben, szóval nem egyértelmű, hogy újra S-Max legyen. Három opció van
- újra S-Max
- gyengébben felszerelt Galaxy
- más model (Kuga, esetleg nem Ford, pl. Skoda Kodiaq-ot próbáltam de nem tetszett)
Nem tetszik az S-Maxban (minden más tetszik, szóval tényleg szeretem az autóm)
- az automata váltóval az egyesben való dinamikus indulás hiánya (nem engedi rá a nyomatékot csak nagyon sokára)
- a klímája, második sorban egész egyszerűen melegük van, ha nem kapcsolok manuális 5-6 fokozatba legalább, télen ugyanez pepitában
- továbbra sem tetszik, hogy kiesnek a csomagok ha nem ládázok a csomagtartóban
Néhány dologra meg tudom találni teszt vezetéskor a választ, de az alábbiakkal kapcsolatban segítséget kérnék. Galaxy tulajdonosok véleményét kérdezném, hogy
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.
Előre is köszönöm!
s-max, Galaxy műszakilag ugyanaz, így a klíma sem különbözik.
Az új galaxy gheci rhandára sikeredett, szóval szerintem azt dobd ki a választásból.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2017.08.02 szerda, 16:15:51 »
Idézetet írta: gerilege - 2017.08.02 szerda, 15:25:48
Sziasztok,
[...]
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.
Előre is köszönöm!
- Nem használok auto módot, de baromira kell hátra tolni a hideget, hogy érezzék.
- Szerintem nem éri meg. Annyival nem nagyobb és (külső)dizájnra az S-MAX verhetetlen. Bár ha évi 3-4x kell az a plusz két ülés, akkor nem kérdés, hogy kell a 7 ülés.
(Mellesleg nekem S-MAX-om van kb 1 éve, úgyhogy rám ne hallgass.
)
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
gerilege
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2017.08.02 szerda, 16:20:56 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.02 szerda, 15:54:15
s-max, Galaxy műszakilag ugyanaz, így a klíma sem különbözik.
Az új galaxy gheci rhandára sikeredett, szóval szerintem azt dobd ki a választásból.
Az én 2014-es S-Maxomban a második sorban csak az oldalsó légbefúvók vannak, sem a fűtés, sem a hűtés nem megy hátra rendesen. Az új S-Maxban középen is van már befúvó, a Galaxy-ban meg klíma állítót is látok, és úgy tudtam, a Galaxy-ba hátra megy a klíma, azért kérdeztem.
Naplózva
Contilaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2017.08.02 szerda, 22:01:33 »
Idézetet írta: gerilege - 2017.08.02 szerda, 16:20:56
Az én 2014-es S-Maxomban a második sorban csak az oldalsó légbefúvók vannak, sem a fűtés, sem a hűtés nem megy hátra rendesen. Az új S-Maxban középen is van már befúvó, a Galaxy-ban meg klíma állítót is látok, és úgy tudtam, a Galaxy-ba hátra megy a klíma, azért kérdeztem.
A 2011-es S-Maxban valóban nincs középkonzolos hűtés-fűtés megoldás, de az nem igaz, hogy csak a két oldalsó, ajtó melletti légbeömlőn megy... alul, az első ülések alatt KELL mennie hideg-meleg levegőnek, ott van egy műanyag csatorna, ami szállítja,... ellenkező esetben valóban fulladás lenne a hátsó sorban
Próbáljátok meg a levegőt lefelé irányítani... ha nem érzitek a hideget a lábaknál, akkor azt meg kell vizsgálni! (esetleg a műanyagcsatorna szét van csúszva és ott elveszik a hűtött levegő)
Naplózva
2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez
gerilege
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 09:44:09 »
Idézetet írta: Contilaci - 2017.08.02 szerda, 22:01:33
A 2011-es S-Maxban valóban nincs középkonzolos hűtés-fűtés megoldás, de az nem igaz, hogy csak a két oldalsó, ajtó melletti légbeömlőn megy... alul, az első ülések alatt KELL mennie hideg-meleg levegőnek, ott van egy műanyag csatorna, ami szállítja,... ellenkező esetben valóban fulladás lenne a hátsó sorban
Próbáljátok meg a levegőt lefelé irányítani... ha nem érzitek a hideget a lábaknál, akkor azt meg kell vizsgálni! (esetleg a műanyagcsatorna szét van csúszva és ott elveszik a hűtött levegő)
Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél. Kikísérleteztem ma reggel, és valóban ott vannak a beömlők, viszont csak és kizárólag akkor fúj rajta, ha a lefelé irányító gomb be van nyomva a középpanelon. Ekkor viszont a ventilátor állástól függő mennyiséget. Auto állásban lefelé gomb benyomása nélkül hiába vettem feljebb a ventilátort, ezekre az ülés alatti beömlőkre nem adott levegőt. Érdekes tervezési megoldás (főleg mivel csak ez a beömlő tud érdemi levegőt hátra juttatni), három év és ez a fórum meg a te hozzászólásod kellett hozzá, hogy rájöjjek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.03 csütörtök, 09:52:02 írta gerilege
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 09:51:18 »
Idézetet írta: gerilege - 2017.08.03 csütörtök, 09:44:09
Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél. Kikísérleteztem ma reggel, és valóban ott vannak a beömlők, viszont csak és kizárólag akkor fúj rajta, ha a lefelé irányító gomb be van nyomva a középpanelon. Ekkor viszont a ventilátor állástól függő mennyiséget. Auto állásban lefelé gomb benyomása nélkül hiába vettem feljebb a ventilátort, ezekre az ülés alatti beömlőkre nem adott levegőt. Érdekes tervezési megoldás, három év és ez a fórum meg a te hozzászólásod kellett hozzá, hogy rájöjjek.
Nagyon leegyszerűsítve, auto módban a hideg levegőt a műszerfali kiömlőkre irányítja (mert a hideg levegő lefelé száll), télen pedig a meleg levegőt a lábra és az ülés alatti kiömlőkre (mert a meleg pedig felfelé száll). Ezt tudod befolyásolni, ha kézzel átállítod a levegő irányát. Ettől még a ventilátor lehet automata állásban.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 16:40:51 »
Idézetet írta: gerilege - 2017.08.03 csütörtök, 09:44:09
Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél. Kikísérleteztem ma reggel, és valóban ott vannak a beömlők, viszont csak és kizárólag akkor fúj rajta, ha a lefelé irányító gomb be van nyomva a középpanelon. Ekkor viszont a ventilátor állástól függő mennyiséget. Auto állásban lefelé gomb benyomása nélkül hiába vettem feljebb a ventilátort, ezekre az ülés alatti beömlőkre nem adott levegőt. Érdekes tervezési megoldás (főleg mivel csak ez a beömlő tud érdemi levegőt hátra juttatni), három év és ez a fórum meg a te hozzászólásod kellett hozzá, hogy rájöjjek.
pedig akkor talán van még egy újdonság.ha van ülés szellőztetésed,akkor azt is úgy kaccsold be,hogy lábra nyomod a klímát,mert akkor az ülés alá tolja a hideg levegőt,és az olyan lágyan simógatós lesz az altájnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2017.08.04 péntek, 08:17:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.03 csütörtök, 16:40:51
pedig akkor talán van még egy újdonság.ha van ülés szellőztetésed,akkor azt is úgy kaccsold be,hogy lábra nyomod a klímát,mert akkor az ülés alá tolja a hideg levegőt,és az olyan lágyan simógatós lesz az altájnak.
Erre a kapcsoló állásra mondják, hogy fütyül a seggem alatt a szél?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2017.08.05 szombat, 05:42:12 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 2007 titanium S 2.0tdci S-MAX ban lehet e cserélni hagyományos nagy kijelzős oracsoportot converse+-ra?
Köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2017.08.05 szombat, 09:46:23 »
Idézetet írta: dinitrous - 2017.08.05 szombat, 05:42:12
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 2007 titanium S 2.0tdci S-MAX ban lehet e cserélni hagyományos nagy kijelzős oracsoportot converse+-ra?
Köszönöm!
Abban az kellene hogy legyen, de egyébként igen
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2017.08.05 szombat, 12:21:54 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.05 szombat, 09:46:23
Abban az kellene hogy legyen, de egyébként igen
Mondeoè is jó? 2011 előtti és utáni is ha bele? Van még utána teendő?
Köszönöm!
Naplózva
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2017.08.05 szombat, 14:24:17 »
Sziasztok!
Még további két kérdésem lenne.
1. Van egy feltételezett ecu hibám-márahogy utána olvastam-, és szoftvert kellene frissítenem, de utána rá akarom töltetni a 163 lovasnak a programját.
Külön, egymás után megcsinaltassam, vagy a 163le program ratöltèsèvel ez úgy is megtörténik.
2. Jelenleg Denso egységgel szerelt az autó, de nem találok alternatívát, hogy másik "fejegységet" cseréljek pl. Android-ra, mint hogy "kettèvenni" a navit és a klímát. Lehetséges ez, csatik egyeznek? Konzolok? Mit tegyek?
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.05 szombat, 14:26:05 írta dinitrous
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2017.08.05 szombat, 18:47:20 »
Idézetet írta: dinitrous - 2017.08.05 szombat, 14:24:17
Sziasztok!
Még további két kérdésem lenne.
1. Van egy feltételezett ecu hibám-márahogy utána olvastam-, és szoftvert kellene frissítenem, de utána rá akarom töltetni a 163 lovasnak a programját.
Külön, egymás után megcsinaltassam, vagy a 163le program ratöltèsèvel ez úgy is megtörténik.
2. Jelenleg Denso egységgel szerelt az autó, de nem találok alternatívát, hogy másik "fejegységet" cseréljek pl. Android-ra, mint hogy "kettèvenni" a navit és a klímát. Lehetséges ez, csatik egyeznek? Konzolok? Mit tegyek?
Köszönöm!
egyből a 163as progi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2017.08.05 szombat, 22:27:54 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.05 szombat, 18:47:20
egyből a 163as progi.
[/quote
Köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 01:22:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.05 szombat, 18:47:20
egyből a 163as progi.
2007-es autóra megnézem, hogy tornázzák fel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 09:08:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.06 vasárnap, 01:22:53
2007-es autóra megnézem, hogy tornázzák fel
igaz.megse néztem az előéletét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2017.08.09 szerda, 11:29:54 »
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudom, hol a hiba. Rendeltem 4 db, SMD Led-es irányjelző lápa foglalatba illeszkedő...ja, nem. Ez még a Focus-omhoz volt fék lámpa...Akkor mindegy.
Ezért megkérdezem. Szóval az SMD-led-es lámpák asztalon 12V-tal szépen működtek "helyzetjelző és féklámpa" módban is. Viszont, ha beaktam a kocsiba, akkor egyáltalán nem világítottak. Sem íy-sem fordítva. Ráadásul fordítva be sem lehetett rakni.
Van valakinek ötlete, hogy miért nem ment anno a cucc?
Illetve az S-Max közpső féklámpája kiégett és T10 COB led-es eszközt tettem bele. Azóta (is) folyamatosan kiírja a computer indulás előtt, hogy féklámpa probléma. Megint a (gáz-fék-gyújtás-40 mp-ig) computer kiütésre kellene rámennem? Már anno is bajok voltak a művelettel.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2017.08.09 szerda, 11:52:12 »
Idézetet írta: BoZen - 2017.08.09 szerda, 11:29:54
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudom, hol a hiba. Rendeltem 4 db, SMD Led-es irányjelző lápa foglalatba illeszkedő...ja, nem. Ez még a Focus-omhoz volt fék lámpa...Akkor mindegy.
Ezért megkérdezem. Szóval az SMD-led-es lámpák asztalon 12V-tal szépen működtek "helyzetjelző és féklámpa" módban is. Viszont, ha beaktam a kocsiba, akkor egyáltalán nem világítottak. Sem íy-sem fordítva. Ráadásul fordítva be sem lehetett rakni.
Van valakinek ötlete, hogy miért nem ment anno a cucc?
Illetve az S-Max közpső féklámpája kiégett és T10 COB led-es eszközt tettem bele. Azóta (is) folyamatosan kiírja a computer indulás előtt, hogy féklámpa probléma. Megint a (gáz-fék-gyújtás-40 mp-ig) computer kiütésre kellene rámennem? Már anno is bajok voltak a művelettel.
figyeli a rendszer az izzókat, és mivel nincs jelentős áramfelvétel így azt hiszi, hogy kiégtek és lekapcsolja őket. "canbus" elnevezést vegyél, az átveri a rendszert
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2017.08.09 szerda, 11:53:38 »
Idézetet írta: BoZen - 2017.08.09 szerda, 11:29:54
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudom, hol a hiba. Rendeltem 4 db, SMD Led-es irányjelző lápa foglalatba illeszkedő...ja, nem. Ez még a Focus-omhoz volt fék lámpa...Akkor mindegy.
Ezért megkérdezem. Szóval az SMD-led-es lámpák asztalon 12V-tal szépen működtek "helyzetjelző és féklámpa" módban is. Viszont, ha beaktam a kocsiba, akkor egyáltalán nem világítottak. Sem íy-sem fordítva. Ráadásul fordítva be sem lehetett rakni.
Van valakinek ötlete, hogy miért nem ment anno a cucc?
Illetve az S-Max közpső féklámpája kiégett és T10 COB led-es eszközt tettem bele. Azóta (is) folyamatosan kiírja a computer indulás előtt, hogy féklámpa probléma. Megint a (gáz-fék-gyújtás-40 mp-ig) computer kiütésre kellene rámennem? Már anno is bajok voltak a művelettel.
Nem, ezt ki fogja írni, mivel a led áram felvétele kisebb, és azt hiszi, hogy kiégett az izzód. Nekem is ilyen most, ha zavar, akkor be kell kötnöd egy ellenállást párhuzamosan az izzóval.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2017.08.09 szerda, 12:06:12 »
Rednben, köszi mind a két ötletet.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
dermester
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:24:21 »
Sziasztok!
Család gyarapodása miatt aktuálissá válik egy 7 személyes autó beszerzése. Jelenleg Mondeo-m van, így nem volt kérdés, hogy S-Max/Galaxy lesz a következő (2013 körüli évjárat). Szívem az S-Max felé húzna, de ott a hátsó sor felnőtteknek már kényelmetlen, 180cm fölött nincs fejtér. A kérdésem az lenne, hogy a 3. üléssorba lehet-e biztonságosan bekötni gyerekülést isofix hiányában csak simán az övvel? Alap helyzetben 2-2-1 elrendezésben lennének az ülések 3 gyerekkel, így könnyen elérhető lenne mind3 gyerekülés.
Ha viszont nem lehet biztonságosan, akkor 7 utas esetén kénytelen leszek felnőtteket odaültetni és így az eszemre hallgatva Galaxyt választok.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv,
Tamás
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:43:49 »
Idézetet írta: dermester - 2017.08.11 péntek, 09:24:21
Sziasztok!
Család gyarapodása miatt aktuálissá válik egy 7 személyes autó beszerzése. Jelenleg Mondeo-m van, így nem volt kérdés, hogy S-Max/Galaxy lesz a következő (2013 körüli évjárat). Szívem az S-Max felé húzna, de ott a hátsó sor felnőtteknek már kényelmetlen, 180cm fölött nincs fejtér. A kérdésem az lenne, hogy a 3. üléssorba lehet-e biztonságosan bekötni gyerekülést isofix hiányában csak simán az övvel? Alap helyzetben 2-2-1 elrendezésben lennének az ülések 3 gyerekkel, így könnyen elérhető lenne mind3 gyerekülés.
Ha viszont nem lehet biztonságosan, akkor 7 utas esetén kénytelen leszek felnőtteket odaültetni és így az eszemre hallgatva Galaxyt választok.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv,
Tamás
Mind a Galaxyban mind az S-Maxban a 3. sor csak szükségmegoldás (ahogy a szinte minden egyterűben), esetileg érdemes csak használni fixen nem. A Galaxyban egy hangyányival nagyobb a hely, de ott is inkább csak a fejtér, szerintem a lábaknak mindkettőben alig van hely, egy felnőttnek ott ülni 1 óránál többet, már kínszenvedés. Ha a 3. sor ki van nyitva, akkor csomagnak már szinte nincs is hely, de szerintem ami a legfontosabb, hogy az ebben a sorban ülők csak Isten kegyelmében bízhatnak egy balesetnél, mert a gyűrődőzónában ülnek (nemrégiben volt ilyen tesztekről hír, talán a Totalcaron). Én gyerekülést biztosan nem raknék oda még ha valószínűleg be is lehet kötni rendesen az övvel. Ha 5-nél több emberenk kell a hely folyamatosan, akkor nézz valami kisbusz-szerűt (pl. Renault Espace, Citroen talán "C8", meg van ennek Peugeot verziója is) vagy konkrétan kisbuszt (pl. VW Transporter, Renault Traffic stb.), mert ezeknél teljes értékűek a hátsó ülések és a terek, és biztonságosabbak is, plusz a csomagoknak is marad hely. Ha 6 személy elég, akkor sokan esküsznek még a Honda FRV-re is - itt az 1. sorban is 3 ülés van. Mondjuk nem tudom, ezek mennyire szűkek.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:47:09 »
Idézetet írta: dermester - 2017.08.11 péntek, 09:24:21
Sziasztok!
Család gyarapodása miatt aktuálissá válik egy 7 személyes autó beszerzése. Jelenleg Mondeo-m van, így nem volt kérdés, hogy S-Max/Galaxy lesz a következő (2013 körüli évjárat). Szívem az S-Max felé húzna, de ott a hátsó sor felnőtteknek már kényelmetlen, 180cm fölött nincs fejtér. A kérdésem az lenne, hogy a 3. üléssorba lehet-e biztonságosan bekötni gyerekülést isofix hiányában csak simán az övvel? Alap helyzetben 2-2-1 elrendezésben lennének az ülések 3 gyerekkel, így könnyen elérhető lenne mind3 gyerekülés.
Ha viszont nem lehet biztonságosan, akkor 7 utas esetén kénytelen leszek felnőtteket odaültetni és így az eszemre hallgatva Galaxyt választok.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv,
Tamás
üdv
a leghátsó sorba még nem kellett raknom gyerekülést.
évente csak néhányszor használjuk a leghátsó üléseket, de ha többször kellene, akkor inkább galaxyt vennék.
én még csak néhány km-es utakon szorultam hátra, de a szűkös helytől csak az a rosszabb, hogy nem igazán megy hátra levegő. talán ez is jobb a galaxyban
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2017.08.11 péntek, 16:57:34 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Adott S-MAX 2007 Titanium S Denso fejegységgel, Nokia telefon tartó állvány, kormánybajuszon telefon és voice gombokkal. Igaz, a hangvezérlés valamiért nem működik, nem is csupán gombnyomásra. Gyári Nokia telót nem kaptam az autohoz,igaz nem is használnám. Az a kérdés, hogy hogyan, milyen eszközzel lehet Bluetooth tal racsatlakozni a rendszerre, hogy fel tudjam a saját okostelefonomat venni hivásnál úgy hogy a hangszóróból hallom a másik hangját?
Köszönöm előre is a segítséget!
Sanya
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2017.08.12 szombat, 00:10:46 »
Idézetet írta: dinitrous - 2017.08.11 péntek, 16:57:34
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Adott S-MAX 2007 Titanium S Denso fejegységgel, Nokia telefon tartó állvány, kormánybajuszon telefon és voice gombokkal. Igaz, a hangvezérlés valamiért nem működik, nem is csupán gombnyomásra. Gyári Nokia telót nem kaptam az autohoz,igaz nem is használnám. Az a kérdés, hogy hogyan, milyen eszközzel lehet Bluetooth tal racsatlakozni a rendszerre, hogy fel tudjam a saját okostelefonomat venni hivásnál úgy hogy a hangszóróból hallom a másik hangját?
Köszönöm előre is a segítséget!
Sanya
ha nincs tele a memória tárolt telókkal, be van kapcsolva a fejegységen a bt és úgy sem látja a teló, akkor valszeg halott a modul
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2017.08.12 szombat, 09:14:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.12 szombat, 00:10:46
ha nincs tele a memória tárolt telókkal, be van kapcsolva a fejegységen a bt és úgy sem látja a teló, akkor valszeg halott a modul
És milyen szamura tudom kicserélni? Az sem baj ha egy újabb, ami kompatibilis a Denso val. A fejegységen ezt látom
BT phone yes
CCar type C307
Part no. 6m2t
Can vrm szinte minden aktív.
Hogyan tudom kiszerelni?
A saját Huawei-emnek is tudni kellene parosodni vele?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.12 szombat, 09:21:24 írta dinitrous
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2017.08.12 szombat, 11:19:56 »
Idézetet írta: dinitrous - 2017.08.12 szombat, 09:14:44
És milyen szamura tudom kicserélni? Az sem baj ha egy újabb, ami kompatibilis a Denso val. A fejegységen ezt látom
BT phone yes
CCar type C307
Part no. 6m2t
Can vrm szinte minden aktív.
Hogyan tudom kiszerelni?
A saját Huawei-emnek is tudni kellene parosodni vele?
milyen denso?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2017.08.12 szombat, 11:32:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.12 szombat, 11:19:56
milyen denso?
Milyen Denso? A navim c307.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2017.08.12 szombat, 11:39:09 »
Idézetet írta: dinitrous - 2017.08.12 szombat, 11:32:04
Milyen Denso? A navim c307.
galaxy/smax/mk4 ben nem denso van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dinitrous
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2017.08.12 szombat, 11:48:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.12 szombat, 11:39:09
galaxy/smax/mk4 ben nem denso van
Smax 2007 Titanium S
Denso navsat!
Naplózva
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 18:55:01 »
Nem értem, aki csak képről látott Galaxyt miért mond véleményt?
Jóval nagyobb a hely a Galaxyban hátul,meg ugye azt a sort is lehet előre - hátra mozgatni, így épp akkora lehet a lábtér mint a 2.sorban. Meg ha 3 zónás klímával szereltet vesz az ember, nincs gond a hátsó hőmérséklettel sem. Külön van annak a ventilátora is.
Az új (2015-től)nem tudom miben változott, de mivel bűn ronda lett, így az bizos nem is lesz nálunk.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2017.08.15 kedd, 09:38:35 »
Idézetet írta: gerilege - 2017.08.02 szerda, 15:25:48
Sziasztok,
Fordos történetem eddig 4 év Mondeo és 3 év S-Max, és lassan eljön az idő a következő autó választására (flottás keret van). Igazából kevés dolgot tudok az S-Max ellen felhozni így pár év után, csak most jóval kevesebb rá a kedvezmény, mint régebben, szóval nem egyértelmű, hogy újra S-Max legyen. Három opció van
- újra S-Max
- gyengébben felszerelt Galaxy
- más model (Kuga, esetleg nem Ford, pl. Skoda Kodiaq-ot próbáltam de nem tetszett)
Nem tetszik az S-Maxban (minden más tetszik, szóval tényleg szeretem az autóm)
- az automata váltóval az egyesben való dinamikus indulás hiánya (nem engedi rá a nyomatékot csak nagyon sokára)
- a klímája, második sorban egész egyszerűen melegük van, ha nem kapcsolok manuális 5-6 fokozatba legalább, télen ugyanez pepitában
- továbbra sem tetszik, hogy kiesnek a csomagok ha nem ládázok a csomagtartóban
Néhány dologra meg tudom találni teszt vezetéskor a választ, de az alábbiakkal kapcsolatban segítséget kérnék. Galaxy tulajdonosok véleményét kérdezném, hogy
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.
Előre is köszönöm!
Nagyon érdekes amit írsz a klímával kapcsolatban, pont most akartam ezzel kapcsolatban leírni a tapasztalatomat. Olvastam a tesztekben hogy fikázzák a klímát, miszerint alúlméretezett. Na nekem pont ellentétes a tapasztalatom. Ha bekapcsolom a klímát (2066-os S-Maxról beszélünk) konkrétan nem tudom hogy állítgatni a lamellákat hogy ne fagyjak le. Az asszony hátul középen ül, állandóan jajgat, hogy ne állítsan középre a 3 lamellát mert lefagy az arca. Ráadásul nem tudom hol érzékeli a hőmérsékletet, de ha kisüt a nap, úgy beindul a klíma hogy szétfagy mindenki, ilyenkor manuálisan 1-2-es okozatra kell állítanom a ventillátort, pedig én nagy darab vagyok, imádom a klímát, a lakásban is klímázunk, de pl egy idő után a 2. sorban el kell zárni a rostélyt, mert szétfagynak a gyerekek.....
A másik két kérdésedre a válasz: kézi váltóst kell venni, a nagy csomagtartónak meg ez az átka, vettem bele egy hálót és ennyi.
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2017.08.15 kedd, 09:55:41 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.08.15 kedd, 09:38:35
Nagyon érdekes amit írsz a klímával kapcsolatban, pont most akartam ezzel kapcsolatban leírni a tapasztalatomat. Olvastam a tesztekben hogy fikázzák a klímát, miszerint alúlméretezett. Na nekem pont ellentétes a tapasztalatom. Ha bekapcsolom a klímát (2066-os S-Maxról beszélünk) konkrétan nem tudom hogy állítgatni a lamellákat hogy ne fagyjak le. Az asszony hátul középen ül, állandóan jajgat, hogy ne állítsan középre a 3 lamellát mert lefagy az arca. Ráadásul nem tudom hol érzékeli a hőmérsékletet, de ha kisüt a nap, úgy beindul a klíma hogy szétfagy mindenki, ilyenkor manuálisan 1-2-es okozatra kell állítanom a ventillátort, pedig én nagy darab vagyok, imádom a klímát, a lakásban is klímázunk, de pl egy idő után a 2. sorban el kell zárni a rostélyt, mert szétfagynak a gyerekek.....
A másik két kérdésedre a válasz: kézi váltóst kell venni, a nagy csomagtartónak meg ez az átka, vettem bele egy hálót és ennyi.
Hát azért nem egy fagyasztó az smax klímája, de az tény, hogy egész hamar le tud hűteni.
Én hátulra középre sosem ültetek senkit, de ha a két gyerek közé kell ülni, akkor van megoldás. A középső három szellőzőből bal szélső megy vezető felé lefelé irányítva, jobb szélső anyósra középső meg a szemüvegtartóra irányítva, így jól meg is keveri a levegőt az egész autóban és főleg hátra.
A hátsó, B oszlopos szellőzőkkel óvatosan, mert elzárni nem tudod, vagy az irányított részen jön ki, vagy ha áttekered, akkor a hátsó oldalsó ablakra megy a levegő, na ha elalszanak a gyerekek, akkor hajlamosak a fejüket az ablakra tenni, ahol szépen megy rájuk a hideg. Ilyenkor betakarom a lábát és befelé irányítom a szellőzést/hűtést.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:35:35 »
Ködlámpába H1 LED és az használni nappali fénynek? Valaki használja így?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:37:48 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.08.16 szerda, 16:35:35
Ködlámpába H1 LED és az használni nappali fénynek? Valaki használja így?
Nem szabályos!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:47:29 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.16 szerda, 16:37:48
Nem szabályos!
Az utólag beszerelt nappali fény sem az
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2017.08.16 szerda, 18:07:22 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.08.16 szerda, 16:47:29
Az utólag beszerelt nappali fény sem az
Az utólag beszerelt lehet szabályos. A ködlámpa átalakítása nem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
joliot
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2017.08.22 kedd, 17:25:59 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.08.15 kedd, 09:38:35
Nagyon érdekes amit írsz a klímával kapcsolatban, pont most akartam ezzel kapcsolatban leírni a tapasztalatomat. Olvastam a tesztekben hogy fikázzák a klímát, miszerint alúlméretezett. Na nekem pont ellentétes a tapasztalatom. Ha bekapcsolom a klímát (2066-os S-Maxról beszélünk) konkrétan nem tudom hogy állítgatni a lamellákat hogy ne fagyjak le. Az asszony hátul középen ül, állandóan jajgat, hogy ne állítsan középre a 3 lamellát mert lefagy az arca. Ráadásul nem tudom hol érzékeli a hőmérsékletet, de ha kisüt a nap, úgy beindul a klíma hogy szétfagy mindenki, ilyenkor manuálisan 1-2-es okozatra kell állítanom a ventillátort, pedig én nagy darab vagyok, imádom a klímát, a lakásban is klímázunk, de pl egy idő után a 2. sorban el kell zárni a rostélyt, mert szétfagynak a gyerekek.....
A másik két kérdésedre a válasz: kézi váltóst kell venni, a nagy csomagtartónak meg ez az átka, vettem bele egy hálót és ennyi.
Sziasztok,
nekem 2013-as S-maxom van és sajnos én sem vagyok elégedett a klimajaval, fagyasztasrol szo sincs, az elmult hetekben, amikor 35 fok volt inkabb melegem volt benne (mégha nem is annyira, mint kinnt). Elvittem klimashoz, megmérte a kiaramlo levegö hömérsékletét a középsö rostélynal (+8.5°), szerinte ez tökéletes igy nem csinalt vele semmit.
Korabban egy 2008-as S-maxom volt és azzal nem volt ilyen gondom, szépen hütött (bar nem fagyasztott le az sem).
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2017.08.22 kedd, 17:28:56 »
Idézetet írta: joliot - 2017.08.22 kedd, 17:25:59
Sziasztok,
nekem 2013-as S-maxom van és sajnos én sem vagyok elégedett a klimajaval, fagyasztasrol szo sincs, az elmult hetekben, amikor 35 fok volt inkabb melegem volt benne (mégha nem is annyira, mint kinnt). Elvittem klimashoz, megmérte a kiaramlo levegö hömérsékletét a középsö rostélynal (+8.5°), szerinte ez tökéletes igy nem csinalt vele semmit.
Korabban egy 2008-as S-maxom volt és azzal nem volt ilyen gondom, szépen hütött (bar nem fagyasztott le az sem).
Sokat számít az üvegek minősége is: nekem akkor lett elviselhető az élet a pilótafülkében, amikor kicseréltettem a szélvédőt infra visszaverősre meg rakattam átlátszó UV szűrő fóliát az oldalablakokra.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ