Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:51:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1502119 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 19:07:17 »

Hogy a fene egye meg ezt a nyavalyás betöltőnyílást, a tisztító adalék a földön végezte, akárhogy próbáltam becsapni. Ti hogy szoktátok kinyitni a betöltőcsonk nyílását?
A betöltő folyadékhoz elvileg adnak hozzá hossz ú csör szerő toldatot is.. az megoldja az ilyen problém,ákat....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 20:37:32 »

A betöltő folyadékhoz elvileg adnak hozzá hossz ú csör szerő toldatot is.. az megoldja az ilyen problém,ákat....

Az sajnos nem oldotta meg, mert jóval vékonyabb volt, mint a nyílás. Amúgy milyen adalékot használtok?
Naplózva
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2017.07.04 kedd, 12:58:44 »

Sziasztok,

Néhány napja lettem egy Galaxy-nak büszke tulajdonosa.

Csak lenne egy problémám az autóval, mégpedig, hogy van egy süvítő/búgó hang amit a jobb oldalról lehet hallani, de nem mindig. Olyan a hang mint amikor a kormányt kitekered teljesen ütközésig és ott tartod akkor lehet hallani (nem a koppanásra gondolok végállásban). Álló autónál is hallani lehet kb 30-45 másodpercig, majd megszűnik de ha megmozdítom a kormányt akkor megint előjön az említett időre. Ez a hang van menet közben is bár akkor a menetzajok miatt kevésbé hallani. A kocsin kívülről nem lehet hallani és amikor tekered a kormányt akkor eltűnik ez a  süvítő/búgó hang és amikor abbahagyod a kormány tekerését akkor előjön megint az előzőekben említett időre.

Lecseréltettem a szervóolajat első lépésben, 2-3 napig sokkal halkabb volt a hang de mára már olyan mint előtte volt.

A vétel előtti tesztekkor nem hallottam ezt a hangot, megnéztem jó pár Galaxy-t és S-Max-ot is és volt amelyiknél hallottam valami hasonlót, de akik voltak velem ők nem hallották. Átvizsgáláskor sem tűnt fel senkinek. Egyébként kormány tekerés közben nem recseg vagy ropog és nincs semmi rendellenes hangja. A szervó nem keményebb mint más autókban (VW Golf 5).

Esetleg van valakinek tippje ezzel kapcsolatban?

A válaszokat és az esetleges segítséget előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.04 kedd, 13:49:04 írta Feketeit » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:03:41 »

Sziasztok,

Néhány napja lettem egy Galaxy-nak büszke tulajdonosa.

Csak lenne egy problémám az autóval, mégpedig, hogy van egy süvítő/búgó hang amit a jobb oldalról lehet hallani, de nem mindig. Olyan a hang mint amikor a kormányt kitekered teljesen ütközésig és ott tartod akkor lehet hallani (nem a koppanásra gondolok végállásban). Álló autónál is hallani lehet kb 30-45 másodpercig, majd megszűnik de ha megmozdítom a kormányt akkor megint előjön az említett időre. Ez a hang van menet közben is bár akkor a menetzajok miatt kevésbé hallani. A kocsin kívülről nem lehet hallani és amikor tekered a kormányt akkor eltűnik ez a  süvítő/búgó hang és amikor abbahagyod a kormány tekerését akkor előjön megint az előzőekben említett időre.

Lecseréltettem a szervóolajat első lépésben, 2-3 napig sokkal halkabb volt a hang de mára már olyan mint előtte volt.

A vétel előtti tesztekkor nem hallottam ezt a hangot, megnéztem jó pár Galaxy-t és S-Max-ot is és volt amelyiknél hallottam valami hasonlót, de akik voltak velem ők nem hallották. Átvizsgáláskor sem tűnt fel senkinek. Egyébként kormány tekerés közben nem recseg vagy ropog és nincs semmi rendellenes hangja. A szervó nem keményebb mint más autókban (VW Golf 5).

Esetleg van valakinek tippje ezzel kapcsolatban?

A válaszokat és az esetleges segítséget előre is köszönöm!
a generátor szíj rendszeben lehet valamelyik görgő csapágyas.ellenőrizni kell őket szíj nélkül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:09:38 »

a generátor szíj rendszeben lehet valamelyik görgő csapágyas.ellenőrizni kell őket szíj nélkül.

A vezérműszíj és a hosszbordás szíjon kívül van még valami szíjhajtás?
A generátor a hosszbordásnál van (gondolom)? Csak azért kérdezem, mert hamarosan vezérlést meg hosszbordásat akarok cseréltetni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:13:17 »

A vezérműszíj és a hosszbordás szíjon kívül van még valami szíjhajtás?
A generátor a hosszbordásnál van (gondolom)? Csak azért kérdezem, mert hamarosan vezérlést meg hosszbordásat akarok cseréltetni.
200e km nél kell mindent kicseréltetni.
A generátor szíjrendszerben a főtengelyszíjtárcsa,a generátor,a klíma,és a szervószivattyú van.
A vezérlésben meg a vízpumpa.

Ha úgy is készülsz a vezérlés cserére,akkor dobj le róla mindent,és valszeg meglesz a csapágyas alkatrész is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:42:30 »

200e km nél kell mindent kicseréltetni.
A generátor szíjrendszerben a főtengelyszíjtárcsa,a generátor,a klíma,és a szervószivattyú van.
A vezérlésben meg a vízpumpa.

Ha úgy is készülsz a vezérlés cserére,akkor dobj le róla mindent,és valszeg meglesz a csapágyas alkatrész is.

Lehet, hogy meglesz a csapágyas alkatrész is, a görgőkben általában van csapágy...  eplus2 , de a búgás sem biztos, hogy elmúlik, főleg ha elektronyos a szervója és nem mechanikus (mint neked)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:46:25 »

Lehet, hogy meglesz a csapágyas alkatrész is, a görgőkben általában van csapágy...  eplus2 , de a búgás sem biztos, hogy elmúlik, főleg ha elektronyos a szervója és nem mechanikus (mint neked)
ha csapágy okozz a zajt,szinte biztosan meglesz.ha nem,akkor nem is csapágy zúg... zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:52:15 »

A vezèrlès nem láncos? A hosszbordást most kellett cserélni, mert, ha minden igaz az előző gazdája cserèlt 30e-el előtte, de bordánkènt szètment. Most contitech-et kapott.
Naplózva
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2017.07.04 kedd, 16:54:28 »

Lehet, hogy meglesz a csapágyas alkatrész is, a görgőkben általában van csapágy...  eplus2 , de a búgás sem biztos, hogy elmúlik, főleg ha elektronyos a szervója és nem mechanikus (mint neked)

2007-es autóról van szó egyébként. Abban akkor milyen a szervó?
Kormányszervó tartály van ugyebár.
Naplózva
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:01:21 »

A vezèrlès nem láncos? A hosszbordást most kellett cserélni, mert, ha minden igaz az előző gazdája cserèlt 30e-el előtte, de bordánkènt szètment. Most contitech-et kapott.

Ezt mire válaszoltad?
Nem az én kérdésemmel kapcsolatban?
Naplózva
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:04:28 »

ha csapágy okozz a zajt,szinte biztosan meglesz.ha nem,akkor nem is csapágy zúg... zavart2

Szervizkönyv és előző gazdája szerint 100000 km ezelőtt lett vezérlés cserélve rajta (Akkor 160e km körül járt, pontosan nem emlékszem már rá)
Naplózva
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:08:57 »

Ezt mire válaszoltad?
Nem az én kérdésemmel kapcsolatban?

Nem válasz, kèrdès volt. A másik meg egy megjegyzés. Smiley
Naplózva
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:15:03 »

A vezèrlès nem láncos? A hosszbordást most kellett cserélni, mert, ha minden igaz az előző gazdája cserèlt 30e-el előtte, de bordánkènt szètment. Most contitech-et kapott.

Honnan veszed az információkat az előző gazdáról? Vagy az autóról? Ezekről még nem esett szó. Mit tudsz amit én nem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:19:41 »

2007-es autóról van szó egyébként. Abban akkor milyen a szervó?
Kormányszervó tartály van ugyebár.

Milyen motor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:20:10 »

Honnan veszed az információkat az előző gazdáról? Vagy az autóról? Ezekről még nem esett szó. Mit tudsz amit én nem?
200-at nem szokott elmenni egy szíljas vezèrlès, csak azèrt kèrdezem. Elvileg az enyèm 210-nèl cserèlve volt, most 239 van benne, remèlem nem èri meg nálam a következőt Smiley
Naplózva
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:22:16 »

Milyen motor?

2.0 tdci 140le
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:33:34 »

200-at nem szokott elmenni egy szíljas vezèrlès, csak azèrt kèrdezem. Elvileg az enyèm 210-nèl cserèlve volt, most 239 van benne, remèlem nem èri meg nálam a következőt Smiley
200nál kell a szíjat cserélni pedig. töbről tudok ami simán túlfutott a 200on
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:43:09 »

200nál kell a szíjat cserélni pedig. töbről tudok ami simán túlfutott a 200on

Én is úgy tudtam, hogy gyárilag 200e km-nél van a szíj cseréje, de elbizonytalanított Smiley
De ahogy írtam 160 körül cserélte az előző tulaj mos 264 van benne és biztos ami biztos ki akarom cserélni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2017.07.04 kedd, 18:10:57 »

Én is úgy tudtam, hogy gyárilag 200e km-nél van a szíj cseréje, de elbizonytalanított Smiley
De ahogy írtam 160 körül cserélte az előző tulaj mos 264 van benne és biztos ami biztos ki akarom cserélni...
mivel bizonytalanított el? annyira van képben hogy előtte 2vel még kérdezi, hogy nem láncos-e a vezérlés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2017.07.04 kedd, 18:42:40 »

https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_focus_mondeo_s-max_galaxy_kuga_65141
Van hozzá szett, akkor biztos nem láncos. Nem tudtam ezért kérdeztem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2017.07.04 kedd, 18:59:12 »

ez nem így működik, van olyan motor ami láncos+szíjas. pl az 1.8tdci is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feketeit
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2017.07.04 kedd, 19:22:18 »

mivel bizonytalanított el? annyira van képben hogy előtte 2vel még kérdezi, hogy nem láncos-e a vezérlés

Igaz.

Egyébként a hangra visszatérve, fordulat emelésére nem változik a bugás. A klíma kompresszornál állandó a fordulatszám vagy a motor fordulatát egy az egyben átveszi és valami csapágyon keresztül teszi állandóra?
Naplózva
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2017.07.07 péntek, 07:00:44 »

Igaz.

Egyébként a hangra visszatérve, fordulat emelésére nem változik a bugás. A klíma kompresszornál állandó a fordulatszám vagy a motor fordulatát egy az egyben átveszi és valami csapágyon keresztül teszi állandóra?

Állandó fordulata max az ablaktörlőnek van, da az is csak ha nem automatán van. Cheesy a klíma kuplunggon keresztül kapcsolgat, de a fordulat a motor fordulatával változik.
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:25:56 »

Sziasztok,

Néhány napja lettem egy Galaxy-nak büszke tulajdonosa.

Csak lenne egy problémám az autóval, mégpedig, hogy van egy süvítő/búgó hang amit a jobb oldalról lehet hallani, de nem mindig. Olyan a hang mint amikor a kormányt kitekered teljesen ütközésig és ott tartod akkor lehet hallani (nem a koppanásra gondolok végállásban). Álló autónál is hallani lehet kb 30-45 másodpercig, majd megszűnik de ha megmozdítom a kormányt akkor megint előjön az említett időre. Ez a hang van menet közben is bár akkor a menetzajok miatt kevésbé hallani. A kocsin kívülről nem lehet hallani és amikor tekered a kormányt akkor eltűnik ez a  süvítő/búgó hang és amikor abbahagyod a kormány tekerését akkor előjön megint az előzőekben említett időre.

Lecseréltettem a szervóolajat első lépésben, 2-3 napig sokkal halkabb volt a hang de mára már olyan mint előtte volt.


A vétel előtti tesztekkor nem hallottam ezt a hangot, megnéztem jó pár Galaxy-t és S-Max-ot is és volt amelyiknél hallottam valami hasonlót, de akik voltak velem ők nem hallották. Átvizsgáláskor sem tűnt fel senkinek. Egyébként kormány tekerés közben nem recseg vagy ropog és nincs semmi rendellenes hangja. A szervó nem keményebb mint más autókban (VW Golf 5).

Esetleg van valakinek tippje ezzel kapcsolatban?

A válaszokat és az esetleges segítséget előre is köszönöm!

Szerintem a szervó hangja, én is hallom. Főleg amikor parkolok és utána leállítom, olyan, mint amikor egy villanymotort lekapcsolnak. Ha tekergetem a kormányt, és egy ideig  nem nyúlok hozzá, akkor kikapcsol, ezt pont tegnap vettem észre egy hosszó piros lámpánál.

A szíj meg 200 e km vagy 10 év. Az enyém 2005-ös, garantált 163 00 km-el, de cseréltettem a vezérlést, meg az összes szíjat, mivel több, mint 10 éves.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:33:06 »

Igaz.

Egyébként a hangra visszatérve, fordulat emelésére nem változik a bugás. A klíma kompresszornál állandó a fordulatszám vagy a motor fordulatát egy az egyben átveszi és valami csapágyon keresztül teszi állandóra?
jobb első lámpát vedd ki, galaxy-ban alattta szokott lenni az eletrohidraulikus kormányrásegítés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2017.07.08 szombat, 20:17:07 »

2.0 tdci 140le

Szia !

Nekem az a véleményem, hogy generátor szabadonfutó... nagyon hosszú a folyamat míg végleg tönkremegy, nekem kb 50ezer km-t ment úgy hogy nem volt tiszta hangja az autónak (búgó, fémes szíjhang) volt, utóbbi időben erősödött, emiatt lett kicserélve (de most sem ment teljesen tönkre, generátor töltött... rendben volt a szíjfutás is..)

Csere után, mint ha más motor lenne az autóban, visszajött a teljesen tiszta diesel hang...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2017.07.08 szombat, 21:34:24 »

jobb első lámpát vedd ki, galaxy-ban alattta szokott lenni az eletrohidraulikus kormányrásegítés

Smaxban is. Illetve érdemes az olajtartályban lévő szűrőt kitisztítani.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2017.07.08 szombat, 21:35:37 »

Szerintem a szervó hangja, én is hallom. Főleg amikor parkolok és utána leállítom, olyan, mint amikor egy villanymotort lekapcsolnak. Ha tekergetem a kormányt, és egy ideig  nem nyúlok hozzá, akkor kikapcsol, ezt pont tegnap vettem észre egy hosszó piros lámpánál.

A szíj meg 200 e km vagy 10 év. Az enyém 2005-ös, garantált 163 00 km-el, de cseréltettem a vezérlést, meg az összes szíjat, mivel több, mint 10 éves.

Smax galaxy nem 2006-tól van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 09:22:59 »

Smax galaxy nem 2006-tól van?

Igazad van, 2006-os, a Focusom volt 2005-ös...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2017.07.14 péntek, 11:00:44 »


Kiszedtem a kesztyűtartót. Míg mondjuk fontos dolgokat fog 2, max 3 csavar, na a tervezők úgy érezték, hogy a kezstyűtartónak kell vagy 18-20, hogy rendesen fogja. Ráadásul belülről felfogja 3 bika csavar is, szóval ha Paks véletlenül pukkanna, akkor a kesztyűtartó mozdulatlanul marad majd a kasztniban.  hehe

Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:33:33 »


Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...  laugh

Akkor ez nem csak nálam fordul elő?
Minden szerelés után marad 1-2 alkatrész a kezemben, mégis minden működik.  vigyor3
A végén kiderül, hogy az össze alkatrész fölöslegesen van a kocsiban  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2017.07.14 péntek, 15:29:00 »

Kiszedtem a kesztyűtartót. Míg mondjuk fontos dolgokat fog 2, max 3 csavar, na a tervezők úgy érezték, hogy a kezstyűtartónak kell vagy 18-20, hogy rendesen fogja. Ráadásul belülről felfogja 3 bika csavar is, szóval ha Paks véletlenül pukkanna, akkor a kesztyűtartó mozdulatlanul marad majd a kasztniban.  hehe

Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...  laugh
Vigasztaljon, hogy ez is Smax sajátosság. Volt szerencsém hozzá Alf autójában.
MK4-ben 6 csavar és 5 perc. Maxiban meg vagy egy óra és a fél autót le kell hozzá bontani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2017.07.14 péntek, 15:42:57 »

 taps


Kiszedtem a kesztyűtartót. Míg mondjuk fontos dolgokat fog 2, max 3 csavar, na a tervezők úgy érezték, hogy a kezstyűtartónak kell vagy 18-20, hogy rendesen fogja. Ráadásul belülről felfogja 3 bika csavar is, szóval ha Paks véletlenül pukkanna, akkor a kesztyűtartó mozdulatlanul marad majd a kasztniban.  hehe

Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...  laugh
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Balázs_DE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2017.07.14 péntek, 23:13:10 »

Sziasztok!

Remélem, hogy jó helyre írok. Ha nem akkor elnézést!
Egy számomra érdekes probléma van egy 2006-os évjáratú S-MAX-al (2.0TDCi 130LE). Az autó rendszeresen szervizelt, nem szét hajtott, jó állapotban van. Hidegen szépen indul, nem füstöl, de mikor meleg van (30C+), akkor nem hajlandó elindulni. Mikor lehűl a motor/levegő, akkor normálisan indul, mintha nem történt volna semmi. A motorkontroll lámpa egyszer kigyullad, egyszer nem, attól függ épp milyen kedve van az autónak. Valós 170.000 Km van benne, és mint írtam nincsen széthajtva, nem füstöl és teljesen normálisan működik ezt az egy hibát leszámítva.
Én, mint nem hozzáértő arra tippelek, hogy valami kábel/érzékelő-nek melege van és ezért nem engedi a computer, hogy elinduljon a motor.
 
Ha valakinek bármilyen jellegű tippje, ötlete van, hogyan lehetne ezt orvosolni szívesen fogadnám.
Előre is köszönöm!
 
Üdv.: Balázs
Naplózva

Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2017.07.15 szombat, 00:05:16 »

Sziasztok!

Remélem, hogy jó helyre írok. Ha nem akkor elnézést!
Egy számomra érdekes probléma van egy 2006-os évjáratú S-MAX-al (2.0TDCi 130LE). Az autó rendszeresen szervizelt, nem szét hajtott, jó állapotban van. Hidegen szépen indul, nem füstöl, de mikor meleg van (30C+), akkor nem hajlandó elindulni. Mikor lehűl a motor/levegő, akkor normálisan indul, mintha nem történt volna semmi. A motorkontroll lámpa egyszer kigyullad, egyszer nem, attól függ épp milyen kedve van az autónak. Valós 170.000 Km van benne, és mint írtam nincsen széthajtva, nem füstöl és teljesen normálisan működik ezt az egy hibát leszámítva.
Én, mint nem hozzáértő arra tippelek, hogy valami kábel/érzékelő-nek melege van és ezért nem engedi a computer, hogy elinduljon a motor.
 
Ha valakinek bármilyen jellegű tippje, ötlete van, hogyan lehetne ezt orvosolni szívesen fogadnám.
Előre is köszönöm!
 
Üdv.: Balázs

Amikor nem indul, utána meddig nem indul? Ilyenkor nem nyom füstpamacsot induláskor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Balázs_DE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2017.07.15 szombat, 06:47:37 »

Amikor nem indul, utána meddig nem indul? Ilyenkor nem nyom füstpamacsot induláskor?

Változó. Tegnap délután 26-28C-ban 30 percen keresztül nem akart elindulni, aztán egyszer mikor lehűlt a motor/érzékelő/kábel/fogalmam sincs mi, akkor gyönyörűen elindult mindenféle probléma és füstpamacs nélkül.
Elnézést amiért csak így tudom körülírni a problémát, de nem vagyok egy hozzáértő.
Naplózva

Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2017.07.15 szombat, 10:11:34 »

Változó. Tegnap délután 26-28C-ban 30 percen keresztül nem akart elindulni, aztán egyszer mikor lehűlt a motor/érzékelő/kábel/fogalmam sincs mi, akkor gyönyörűen elindult mindenféle probléma és füstpamacs nélkül.
Elnézést amiért csak így tudom körülírni a problémát, de nem vagyok egy hozzáértő.
nem éri meg találgatni.abban már van hiba eltárolva.olvastasd ki a hibatárolót, és célirányos javítás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2017.07.15 szombat, 10:50:07 »

nem éri meg találgatni.abban már van hiba eltárolva.olvastasd ki a hibatárolót, és célirányos javítás.

Pl a fojtószelepház lapát szorulásra 2006-os autóban nincs hibakód.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2017.07.15 szombat, 12:21:32 »

Pl a fojtószelepház lapát szorulásra 2006-os autóban nincs hibakód.
Ez egybként hogy szorul meg, nyitva vagy zárva? Gondolom zárva, és vácum zárja, rugó nyitja. Ezt abból gondolom hogy lehuzott vákumcsővel is simán indult.
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Balázs_DE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2017.07.15 szombat, 19:21:04 »

nem éri meg találgatni.abban már van hiba eltárolva.olvastasd ki a hibatárolót, és célirányos javítás.

Nem ír semmilyen hibakódot. Többször ki lett olvastatva, de semmi.
Naplózva

Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2017.07.15 szombat, 20:01:02 »

Pl a fojtószelepház lapát szorulásra 2006-os autóban nincs hibakód.
"motor controll lámpa kigyullad" valaminek kell lennie.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2017.07.15 szombat, 20:01:40 »

Nem ír semmilyen hibakódot. Többször ki lett olvastatva, de semmi.
Milyen eszközzel?
Valamit eltárol a hibajelzéssel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs_DE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2017.07.15 szombat, 21:02:53 »

Milyen eszközzel?
Valamit eltárol a hibajelzéssel.

Egy ismerősöm laptopjával. Azt állítja, hogy elég sok mindent ki tud olvasni vele.
Naplózva

Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:40:59 »

Egy ismerősöm laptopjával. Azt állítja, hogy elég sok mindent ki tud olvasni vele.
nem állítom,de valszeg egy univerzális eszköze van.Javaslom a Ford specifikus eszközzel való hibakiolvasást.100% van eltárolt hibád.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs_DE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 19:54:28 »

nem állítom,de valszeg egy univerzális eszköze van.Javaslom a Ford specifikus eszközzel való hibakiolvasást.100% van eltárolt hibád.

Rendben, köszönöm!
Naplózva

Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2017.07.26 szerda, 09:17:21 »

Valakinek tört már szét a rádió feletti kis tároló fedelének mozgató mechanikája?

Nekem igen.  vigyor3

Szóval állt az autó egy hetet, rálátással a tengerre, ráadásul egy p85 meg egy m50d között, szóval panaszra nem lehetett volna oka, jó, néha sütötte egy kicsit a nap... Erre hazaúton egy qva nagy pattanás a műszerfalból, amit először nem tudtam azonosítani, csak akkor amikor a napszemüveg tokot nem tudtam kivenni.  nyes


Balcsin szétszedtem, mindkét rugófeszítő-tartó műanyag letört, gyors-kötözővel meghefteltem, duplán, elég kókler, de nem látszik és egész jó lett.  hehe

Gondolom egy ilyen tároló 30+ e ft...  falbav 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2017.07.26 szerda, 12:26:33 »

Valakinek tört már szét a rádió feletti kis tároló fedelének mozgató mechanikája?

Nekem igen.  vigyor3

Szóval állt az autó egy hetet, rálátással a tengerre, ráadásul egy p85 meg egy m50d között, szóval panaszra nem lehetett volna oka, jó, néha sütötte egy kicsit a nap... Erre hazaúton egy qva nagy pattanás a műszerfalból, amit először nem tudtam azonosítani, csak akkor amikor a napszemüveg tokot nem tudtam kivenni.  nyes


Balcsin szétszedtem, mindkét rugófeszítő-tartó műanyag letört, gyors-kötözővel meghefteltem, duplán, elég kókler, de nem látszik és egész jó lett.  hehe

Gondolom egy ilyen tároló 30+ e ft...  falbav 
veled minden megtörténik,ami senki mással.te más vagy.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2017.07.26 szerda, 12:35:45 »

veled minden megtörténik,ami senki mással.te más vagy.... eplus2

Te is más vagy: Ta-más  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2017.07.26 szerda, 12:43:21 »

 mf2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.