Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:16:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1502421 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 19:07:17 »
Idézetet írta: Dzsana - 2017.06.29 csütörtök, 18:39:28
Hogy a fene egye meg ezt a nyavalyás betöltőnyílást, a tisztító adalék a földön végezte, akárhogy próbáltam becsapni. Ti hogy szoktátok kinyitni a betöltőcsonk nyílását?
A betöltő folyadékhoz elvileg adnak hozzá hossz ú csör szerő toldatot is.. az megoldja az ilyen problém,ákat....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:37:32 »
Idézetet írta: Benedek - 2017.06.29 csütörtök, 19:07:17
A betöltő folyadékhoz elvileg adnak hozzá hossz ú csör szerő toldatot is.. az megoldja az ilyen problém,ákat....
Az sajnos nem oldotta meg, mert jóval vékonyabb volt, mint a nyílás. Amúgy milyen adalékot használtok?
Naplózva
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2017.07.04 kedd, 12:58:44 »
Sziasztok,
Néhány napja lettem egy Galaxy-nak büszke tulajdonosa.
Csak lenne egy problémám az autóval, mégpedig, hogy van egy süvítő/búgó hang amit a jobb oldalról lehet hallani, de nem mindig. Olyan a hang mint amikor a kormányt kitekered teljesen ütközésig és ott tartod akkor lehet hallani (nem a koppanásra gondolok végállásban). Álló autónál is hallani lehet kb 30-45 másodpercig, majd megszűnik de ha megmozdítom a kormányt akkor megint előjön az említett időre. Ez a hang van menet közben is bár akkor a menetzajok miatt kevésbé hallani. A kocsin kívülről nem lehet hallani és amikor tekered a kormányt akkor eltűnik ez a süvítő/búgó hang és amikor abbahagyod a kormány tekerését akkor előjön megint az előzőekben említett időre.
Lecseréltettem a szervóolajat első lépésben, 2-3 napig sokkal halkabb volt a hang de mára már olyan mint előtte volt.
A vétel előtti tesztekkor nem hallottam ezt a hangot, megnéztem jó pár Galaxy-t és S-Max-ot is és volt amelyiknél hallottam valami hasonlót, de akik voltak velem ők nem hallották. Átvizsgáláskor sem tűnt fel senkinek. Egyébként kormány tekerés közben nem recseg vagy ropog és nincs semmi rendellenes hangja. A szervó nem keményebb mint más autókban (VW Golf 5).
Esetleg van valakinek tippje ezzel kapcsolatban?
A válaszokat és az esetleges segítséget előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.04 kedd, 13:49:04 írta Feketeit
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:03:41 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 12:58:44
Sziasztok,
Néhány napja lettem egy Galaxy-nak büszke tulajdonosa.
Csak lenne egy problémám az autóval, mégpedig, hogy van egy süvítő/búgó hang amit a jobb oldalról lehet hallani, de nem mindig. Olyan a hang mint amikor a kormányt kitekered teljesen ütközésig és ott tartod akkor lehet hallani (nem a koppanásra gondolok végállásban). Álló autónál is hallani lehet kb 30-45 másodpercig, majd megszűnik de ha megmozdítom a kormányt akkor megint előjön az említett időre. Ez a hang van menet közben is bár akkor a menetzajok miatt kevésbé hallani. A kocsin kívülről nem lehet hallani és amikor tekered a kormányt akkor eltűnik ez a süvítő/búgó hang és amikor abbahagyod a kormány tekerését akkor előjön megint az előzőekben említett időre.
Lecseréltettem a szervóolajat első lépésben, 2-3 napig sokkal halkabb volt a hang de mára már olyan mint előtte volt.
A vétel előtti tesztekkor nem hallottam ezt a hangot, megnéztem jó pár Galaxy-t és S-Max-ot is és volt amelyiknél hallottam valami hasonlót, de akik voltak velem ők nem hallották. Átvizsgáláskor sem tűnt fel senkinek. Egyébként kormány tekerés közben nem recseg vagy ropog és nincs semmi rendellenes hangja. A szervó nem keményebb mint más autókban (VW Golf 5).
Esetleg van valakinek tippje ezzel kapcsolatban?
A válaszokat és az esetleges segítséget előre is köszönöm!
a generátor szíj rendszeben lehet valamelyik görgő csapágyas.ellenőrizni kell őket szíj nélkül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:09:38 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.04 kedd, 16:03:41
a generátor szíj rendszeben lehet valamelyik görgő csapágyas.ellenőrizni kell őket szíj nélkül.
A vezérműszíj és a hosszbordás szíjon kívül van még valami szíjhajtás?
A generátor a hosszbordásnál van (gondolom)? Csak azért kérdezem, mert hamarosan vezérlést meg hosszbordásat akarok cseréltetni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:13:17 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 16:09:38
A vezérműszíj és a hosszbordás szíjon kívül van még valami szíjhajtás?
A generátor a hosszbordásnál van (gondolom)? Csak azért kérdezem, mert hamarosan vezérlést meg hosszbordásat akarok cseréltetni.
200e km nél kell mindent kicseréltetni.
A generátor szíjrendszerben a főtengelyszíjtárcsa,a generátor,a klíma,és a szervószivattyú van.
A vezérlésben meg a vízpumpa.
Ha úgy is készülsz a vezérlés cserére,akkor dobj le róla mindent,és valszeg meglesz a csapágyas alkatrész is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:42:30 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.04 kedd, 16:13:17
200e km nél kell mindent kicseréltetni.
A generátor szíjrendszerben a főtengelyszíjtárcsa,a generátor,a klíma,és a szervószivattyú van.
A vezérlésben meg a vízpumpa.
Ha úgy is készülsz a vezérlés cserére,akkor dobj le róla mindent,és valszeg meglesz a csapágyas alkatrész is.
Lehet, hogy meglesz a csapágyas alkatrész is, a görgőkben általában van csapágy...
, de a búgás sem biztos, hogy elmúlik, főleg ha elektronyos a szervója és nem mechanikus (mint neked)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:46:25 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.07.04 kedd, 16:42:30
Lehet, hogy meglesz a csapágyas alkatrész is, a görgőkben általában van csapágy...
, de a búgás sem biztos, hogy elmúlik, főleg ha elektronyos a szervója és nem mechanikus (mint neked)
ha csapágy okozz a zajt,szinte biztosan meglesz.ha nem,akkor nem is csapágy zúg...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:52:15 »
A vezèrlès nem láncos? A hosszbordást most kellett cserélni, mert, ha minden igaz az előző gazdája cserèlt 30e-el előtte, de bordánkènt szètment. Most contitech-et kapott.
Naplózva
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2017.07.04 kedd, 16:54:28 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.07.04 kedd, 16:42:30
Lehet, hogy meglesz a csapágyas alkatrész is, a görgőkben általában van csapágy...
, de a búgás sem biztos, hogy elmúlik, főleg ha elektronyos a szervója és nem mechanikus (mint neked)
2007-es autóról van szó egyébként. Abban akkor milyen a szervó?
Kormányszervó tartály van ugyebár.
Naplózva
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:01:21 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.07.04 kedd, 16:52:15
A vezèrlès nem láncos? A hosszbordást most kellett cserélni, mert, ha minden igaz az előző gazdája cserèlt 30e-el előtte, de bordánkènt szètment. Most contitech-et kapott.
Ezt mire válaszoltad?
Nem az én kérdésemmel kapcsolatban?
Naplózva
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:04:28 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.04 kedd, 16:46:25
ha csapágy okozz a zajt,szinte biztosan meglesz.ha nem,akkor nem is csapágy zúg...
Szervizkönyv és előző gazdája szerint 100000 km ezelőtt lett vezérlés cserélve rajta (Akkor 160e km körül járt, pontosan nem emlékszem már rá)
Naplózva
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:08:57 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 17:01:21
Ezt mire válaszoltad?
Nem az én kérdésemmel kapcsolatban?
Nem válasz, kèrdès volt. A másik meg egy megjegyzés.
Naplózva
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:15:03 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.07.04 kedd, 16:52:15
A vezèrlès nem láncos? A hosszbordást most kellett cserélni, mert, ha minden igaz az előző gazdája cserèlt 30e-el előtte, de bordánkènt szètment. Most contitech-et kapott.
Honnan veszed az információkat az előző gazdáról? Vagy az autóról? Ezekről még nem esett szó. Mit tudsz amit én nem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:19:41 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 16:54:28
2007-es autóról van szó egyébként. Abban akkor milyen a szervó?
Kormányszervó tartály van ugyebár.
Milyen motor?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:20:10 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 17:15:03
Honnan veszed az információkat az előző gazdáról? Vagy az autóról? Ezekről még nem esett szó. Mit tudsz amit én nem?
200-at nem szokott elmenni egy szíljas vezèrlès, csak azèrt kèrdezem. Elvileg az enyèm 210-nèl cserèlve volt, most 239 van benne, remèlem nem èri meg nálam a következőt
Naplózva
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:22:16 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.07.04 kedd, 17:19:41
Milyen motor?
2.0 tdci 140le
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:33:34 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.07.04 kedd, 17:20:10
200-at nem szokott elmenni egy szíljas vezèrlès, csak azèrt kèrdezem. Elvileg az enyèm 210-nèl cserèlve volt, most 239 van benne, remèlem nem èri meg nálam a következőt
200nál kell a szíjat cserélni pedig. töbről tudok ami simán túlfutott a 200on
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2017.07.04 kedd, 17:43:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.04 kedd, 17:33:34
200nál kell a szíjat cserélni pedig. töbről tudok ami simán túlfutott a 200on
Én is úgy tudtam, hogy gyárilag 200e km-nél van a szíj cseréje, de elbizonytalanított
De ahogy írtam 160 körül cserélte az előző tulaj mos 264 van benne és biztos ami biztos ki akarom cserélni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2017.07.04 kedd, 18:10:57 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 17:43:09
Én is úgy tudtam, hogy gyárilag 200e km-nél van a szíj cseréje, de elbizonytalanított
De ahogy írtam 160 körül cserélte az előző tulaj mos 264 van benne és biztos ami biztos ki akarom cserélni...
mivel bizonytalanított el? annyira van képben hogy előtte 2vel még kérdezi, hogy nem láncos-e a vezérlés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2017.07.04 kedd, 18:42:40 »
https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_focus_mondeo_s-max_galaxy_kuga_65141
Van hozzá szett, akkor biztos nem láncos. Nem tudtam ezért kérdeztem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2017.07.04 kedd, 18:59:12 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.07.04 kedd, 18:42:40
https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_focus_mondeo_s-max_galaxy_kuga_65141
Van hozzá szett, akkor biztos nem láncos. Nem tudtam ezért kérdeztem.
ez nem így működik, van olyan motor ami láncos+szíjas. pl az 1.8tdci is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feketeit
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2017.07.04 kedd, 19:22:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.04 kedd, 18:10:57
mivel bizonytalanított el? annyira van képben hogy előtte 2vel még kérdezi, hogy nem láncos-e a vezérlés
Igaz.
Egyébként a hangra visszatérve, fordulat emelésére nem változik a bugás. A klíma kompresszornál állandó a fordulatszám vagy a motor fordulatát egy az egyben átveszi és valami csapágyon keresztül teszi állandóra?
Naplózva
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2017.07.07 péntek, 07:00:44 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 19:22:18
Igaz.
Egyébként a hangra visszatérve, fordulat emelésére nem változik a bugás. A klíma kompresszornál állandó a fordulatszám vagy a motor fordulatát egy az egyben átveszi és valami csapágyon keresztül teszi állandóra?
Állandó fordulata max az ablaktörlőnek van, da az is csak ha nem automatán van.
a klíma kuplunggon keresztül kapcsolgat, de a fordulat a motor fordulatával változik.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:25:56 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 12:58:44
Sziasztok,
Néhány napja lettem egy Galaxy-nak büszke tulajdonosa.
Csak lenne egy problémám az autóval, mégpedig, hogy van egy süvítő/búgó hang amit a jobb oldalról lehet hallani, de nem mindig. Olyan a hang mint amikor a kormányt kitekered teljesen ütközésig és ott tartod akkor lehet hallani (nem a koppanásra gondolok végállásban). Álló autónál is hallani lehet kb 30-45 másodpercig, majd megszűnik de ha megmozdítom a kormányt akkor megint előjön az említett időre. Ez a hang van menet közben is bár akkor a menetzajok miatt kevésbé hallani. A kocsin kívülről nem lehet hallani és amikor tekered a kormányt akkor eltűnik ez a süvítő/búgó hang és amikor abbahagyod a kormány tekerését akkor előjön megint az előzőekben említett időre.
Lecseréltettem a szervóolajat első lépésben, 2-3 napig sokkal halkabb volt a hang de mára már olyan mint előtte volt.
A vétel előtti tesztekkor nem hallottam ezt a hangot, megnéztem jó pár Galaxy-t és S-Max-ot is és volt amelyiknél hallottam valami hasonlót, de akik voltak velem ők nem hallották. Átvizsgáláskor sem tűnt fel senkinek. Egyébként kormány tekerés közben nem recseg vagy ropog és nincs semmi rendellenes hangja. A szervó nem keményebb mint más autókban (VW Golf 5).
Esetleg van valakinek tippje ezzel kapcsolatban?
A válaszokat és az esetleges segítséget előre is köszönöm!
Szerintem a szervó hangja, én is hallom. Főleg amikor parkolok és utána leállítom, olyan, mint amikor egy villanymotort lekapcsolnak. Ha tekergetem a kormányt, és egy ideig nem nyúlok hozzá, akkor kikapcsol, ezt pont tegnap vettem észre egy hosszó piros lámpánál.
A szíj meg 200 e km vagy 10 év. Az enyém 2005-ös, garantált 163 00 km-el, de cseréltettem a vezérlést, meg az összes szíjat, mivel több, mint 10 éves.
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2017.07.07 péntek, 22:33:06 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 19:22:18
Igaz.
Egyébként a hangra visszatérve, fordulat emelésére nem változik a bugás. A klíma kompresszornál állandó a fordulatszám vagy a motor fordulatát egy az egyben átveszi és valami csapágyon keresztül teszi állandóra?
jobb első lámpát vedd ki, galaxy-ban alattta szokott lenni az eletrohidraulikus kormányrásegítés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2017.07.08 szombat, 20:17:07 »
Idézetet írta: Feketeit - 2017.07.04 kedd, 17:22:16
2.0 tdci 140le
Szia !
Nekem az a véleményem, hogy generátor szabadonfutó... nagyon hosszú a folyamat míg végleg tönkremegy, nekem kb 50ezer km-t ment úgy hogy nem volt tiszta hangja az autónak (búgó, fémes szíjhang) volt, utóbbi időben erősödött, emiatt lett kicserélve (de most sem ment teljesen tönkre, generátor töltött... rendben volt a szíjfutás is..)
Csere után, mint ha más motor lenne az autóban, visszajött a teljesen tiszta diesel hang...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2017.07.08 szombat, 21:34:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.07 péntek, 22:33:06
jobb első lámpát vedd ki, galaxy-ban alattta szokott lenni az eletrohidraulikus kormányrásegítés
Smaxban is. Illetve érdemes az olajtartályban lévő szűrőt kitisztítani.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2017.07.08 szombat, 21:35:37 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.07.07 péntek, 22:25:56
Szerintem a szervó hangja, én is hallom. Főleg amikor parkolok és utána leállítom, olyan, mint amikor egy villanymotort lekapcsolnak. Ha tekergetem a kormányt, és egy ideig nem nyúlok hozzá, akkor kikapcsol, ezt pont tegnap vettem észre egy hosszó piros lámpánál.
A szíj meg 200 e km vagy 10 év. Az enyém 2005-ös, garantált 163 00 km-el, de cseréltettem a vezérlést, meg az összes szíjat, mivel több, mint 10 éves.
Smax galaxy nem 2006-tól van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 09:22:59 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.08 szombat, 21:35:37
Smax galaxy nem 2006-tól van?
Igazad van, 2006-os, a Focusom volt 2005-ös...
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2017.07.14 péntek, 11:00:44 »
Kiszedtem a kesztyűtartót. Míg mondjuk fontos dolgokat fog 2, max 3 csavar, na a tervezők úgy érezték, hogy a kezstyűtartónak kell vagy 18-20, hogy rendesen fogja. Ráadásul belülről felfogja 3 bika csavar is, szóval ha Paks véletlenül pukkanna, akkor a kesztyűtartó mozdulatlanul marad majd a kasztniban.
Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2017.07.14 péntek, 12:33:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.14 péntek, 11:00:44
Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...
Akkor ez nem csak nálam fordul elő?
Minden szerelés után marad 1-2 alkatrész a kezemben, mégis minden működik.
A végén kiderül, hogy az össze alkatrész fölöslegesen van a kocsiban
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2017.07.14 péntek, 15:29:00 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.14 péntek, 11:00:44
Kiszedtem a kesztyűtartót. Míg mondjuk fontos dolgokat fog 2, max 3 csavar, na a tervezők úgy érezték, hogy a kezstyűtartónak kell vagy 18-20, hogy rendesen fogja. Ráadásul belülről felfogja 3 bika csavar is, szóval ha Paks véletlenül pukkanna, akkor a kesztyűtartó mozdulatlanul marad majd a kasztniban.
Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...
Vigasztaljon, hogy ez is Smax sajátosság. Volt szerencsém hozzá Alf autójában.
MK4-ben 6 csavar és 5 perc. Maxiban meg vagy egy óra és a fél autót le kell hozzá bontani.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2017.07.14 péntek, 15:42:57 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.14 péntek, 11:00:44
Kiszedtem a kesztyűtartót. Míg mondjuk fontos dolgokat fog 2, max 3 csavar, na a tervezők úgy érezték, hogy a kezstyűtartónak kell vagy 18-20, hogy rendesen fogja. Ráadásul belülről felfogja 3 bika csavar is, szóval ha Paks véletlenül pukkanna, akkor a kesztyűtartó mozdulatlanul marad majd a kasztniban.
Egyébként összerakáskor maradt egy csavar feleslegesen, ha valakinek kellene...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Balázs_DE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2017.07.14 péntek, 23:13:10 »
Sziasztok!
Remélem, hogy jó helyre írok. Ha nem akkor elnézést!
Egy számomra érdekes probléma van egy 2006-os évjáratú S-MAX-al (2.0TDCi 130LE). Az autó rendszeresen szervizelt, nem szét hajtott, jó állapotban van. Hidegen szépen indul, nem füstöl, de mikor meleg van (30C+), akkor nem hajlandó elindulni. Mikor lehűl a motor/levegő, akkor normálisan indul, mintha nem történt volna semmi. A motorkontroll lámpa egyszer kigyullad, egyszer nem, attól függ épp milyen kedve van az autónak. Valós 170.000 Km van benne, és mint írtam nincsen széthajtva, nem füstöl és teljesen normálisan működik ezt az egy hibát leszámítva.
Én, mint nem hozzáértő arra tippelek, hogy valami kábel/érzékelő-nek melege van és ezért nem engedi a computer, hogy elinduljon a motor.
Ha valakinek bármilyen jellegű tippje, ötlete van, hogyan lehetne ezt orvosolni szívesen fogadnám.
Előre is köszönöm!
Üdv.: Balázs
Naplózva
Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2017.07.15 szombat, 00:05:16 »
Idézetet írta: Balázs_DE - 2017.07.14 péntek, 23:13:10
Sziasztok!
Remélem, hogy jó helyre írok. Ha nem akkor elnézést!
Egy számomra érdekes probléma van egy 2006-os évjáratú S-MAX-al (2.0TDCi 130LE). Az autó rendszeresen szervizelt, nem szét hajtott, jó állapotban van. Hidegen szépen indul, nem füstöl, de mikor meleg van (30C+), akkor nem hajlandó elindulni. Mikor lehűl a motor/levegő, akkor normálisan indul, mintha nem történt volna semmi. A motorkontroll lámpa egyszer kigyullad, egyszer nem, attól függ épp milyen kedve van az autónak. Valós 170.000 Km van benne, és mint írtam nincsen széthajtva, nem füstöl és teljesen normálisan működik ezt az egy hibát leszámítva.
Én, mint nem hozzáértő arra tippelek, hogy valami kábel/érzékelő-nek melege van és ezért nem engedi a computer, hogy elinduljon a motor.
Ha valakinek bármilyen jellegű tippje, ötlete van, hogyan lehetne ezt orvosolni szívesen fogadnám.
Előre is köszönöm!
Üdv.: Balázs
Amikor nem indul, utána meddig nem indul? Ilyenkor nem nyom füstpamacsot induláskor?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Balázs_DE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2017.07.15 szombat, 06:47:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.15 szombat, 00:05:16
Amikor nem indul, utána meddig nem indul? Ilyenkor nem nyom füstpamacsot induláskor?
Változó. Tegnap délután 26-28C-ban 30 percen keresztül nem akart elindulni, aztán egyszer mikor lehűlt a motor/érzékelő/kábel/fogalmam sincs mi, akkor gyönyörűen elindult mindenféle probléma és füstpamacs nélkül.
Elnézést amiért csak így tudom körülírni a problémát, de nem vagyok egy hozzáértő.
Naplózva
Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2017.07.15 szombat, 10:11:34 »
Idézetet írta: Balázs_DE - 2017.07.15 szombat, 06:47:37
Változó. Tegnap délután 26-28C-ban 30 percen keresztül nem akart elindulni, aztán egyszer mikor lehűlt a motor/érzékelő/kábel/fogalmam sincs mi, akkor gyönyörűen elindult mindenféle probléma és füstpamacs nélkül.
Elnézést amiért csak így tudom körülírni a problémát, de nem vagyok egy hozzáértő.
nem éri meg találgatni.abban már van hiba eltárolva.olvastasd ki a hibatárolót, és célirányos javítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2017.07.15 szombat, 10:50:07 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.15 szombat, 10:11:34
nem éri meg találgatni.abban már van hiba eltárolva.olvastasd ki a hibatárolót, és célirányos javítás.
Pl a fojtószelepház lapát szorulásra 2006-os autóban nincs hibakód.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2017.07.15 szombat, 12:21:32 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.15 szombat, 10:50:07
Pl a fojtószelepház lapát szorulásra 2006-os autóban nincs hibakód.
Ez egybként hogy szorul meg, nyitva vagy zárva? Gondolom zárva, és vácum zárja, rugó nyitja. Ezt abból gondolom hogy lehuzott vákumcsővel is simán indult.
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Balázs_DE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2017.07.15 szombat, 19:21:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.15 szombat, 10:11:34
nem éri meg találgatni.abban már van hiba eltárolva.olvastasd ki a hibatárolót, és célirányos javítás.
Nem ír semmilyen hibakódot. Többször ki lett olvastatva, de semmi.
Naplózva
Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2017.07.15 szombat, 20:01:02 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.15 szombat, 10:50:07
Pl a fojtószelepház lapát szorulásra 2006-os autóban nincs hibakód.
"motor controll lámpa kigyullad" valaminek kell lennie.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2017.07.15 szombat, 20:01:40 »
Idézetet írta: Balázs_DE - 2017.07.15 szombat, 19:21:04
Nem ír semmilyen hibakódot. Többször ki lett olvastatva, de semmi.
Milyen eszközzel?
Valamit eltárol a hibajelzéssel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balázs_DE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2017.07.15 szombat, 21:02:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.15 szombat, 20:01:40
Milyen eszközzel?
Valamit eltárol a hibajelzéssel.
Egy ismerősöm laptopjával. Azt állítja, hogy elég sok mindent ki tud olvasni vele.
Naplózva
Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 09:40:59 »
Idézetet írta: Balázs_DE - 2017.07.15 szombat, 21:02:53
Egy ismerősöm laptopjával. Azt állítja, hogy elég sok mindent ki tud olvasni vele.
nem állítom,de valszeg egy univerzális eszköze van.Javaslom a Ford specifikus eszközzel való hibakiolvasást.100% van eltárolt hibád.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balázs_DE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 19:54:28 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.16 vasárnap, 09:40:59
nem állítom,de valszeg egy univerzális eszköze van.Javaslom a Ford specifikus eszközzel való hibakiolvasást.100% van eltárolt hibád.
Rendben, köszönöm!
Naplózva
Ford S-Max 2006 96kw 131le AZWA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2017.07.26 szerda, 09:17:21 »
Valakinek tört már szét a rádió feletti kis tároló fedelének mozgató mechanikája?
Nekem igen.
Szóval állt az autó egy hetet, rálátással a tengerre, ráadásul egy p85 meg egy m50d között, szóval panaszra nem lehetett volna oka, jó, néha sütötte egy kicsit a nap... Erre hazaúton egy qva nagy pattanás a műszerfalból, amit először nem tudtam azonosítani, csak akkor amikor a napszemüveg tokot nem tudtam kivenni.
Balcsin szétszedtem, mindkét rugófeszítő-tartó műanyag letört, gyors-kötözővel meghefteltem, duplán, elég kókler, de nem látszik és egész jó lett.
Gondolom egy ilyen tároló 30+ e ft...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2017.07.26 szerda, 12:26:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.26 szerda, 09:17:21
Valakinek tört már szét a rádió feletti kis tároló fedelének mozgató mechanikája?
Nekem igen.
Szóval állt az autó egy hetet, rálátással a tengerre, ráadásul egy p85 meg egy m50d között, szóval panaszra nem lehetett volna oka, jó, néha sütötte egy kicsit a nap... Erre hazaúton egy qva nagy pattanás a műszerfalból, amit először nem tudtam azonosítani, csak akkor amikor a napszemüveg tokot nem tudtam kivenni.
Balcsin szétszedtem, mindkét rugófeszítő-tartó műanyag letört, gyors-kötözővel meghefteltem, duplán, elég kókler, de nem látszik és egész jó lett.
Gondolom egy ilyen tároló 30+ e ft...
veled minden megtörténik,ami senki mással.te más vagy....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2017.07.26 szerda, 12:35:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.26 szerda, 12:26:33
veled minden megtörténik,ami senki mással.te más vagy....
Te is más vagy: Ta-más
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2017.07.26 szerda, 12:43:21 »
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ