Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.24 hétfő, 16:42:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1723549 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48618



« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2024.01.16 kedd, 20:59:25 »

Leteszteltem az autot, es tenyleg generator hibakod volt benne....az elozo aksi lemerult teljesen es akkort kerult bele. De erdekes hogy az uj aksival se jott helyre addig amig nem toroltem a hibakodot. Utana minden szuper lett.

Koszonom a tippet!
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376


E-mail
« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2024.02.28 szerda, 20:37:29 »

Tudna valaki Komárom-Esztergom megyében TDCi motorhoz értő szerelőt ajánlani? Egy 2.2-es S-max az alany ezekkel a hibakódokkal:



Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.02.28 szerda, 20:42:17 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2024.08.24 szombat, 00:19:06 »

Sziasztok!
Egy ideje nem voltam itt, de a mai napon szólt hozzám az S-Max kettőstömegű lendkereke. Egyik pillanatról a másikra becsörgött alapjáraton üresben, alacsony fordulatszámokon.
Tudnátok nekem ajánlani megbízható szerelőt Gyömrő közelében, aki kicserélné nekem a komplett miskulanciát, kettőstömegűt kuplung szettestől, kinyomócsapágyastól.
Egyébként mostanában milyen szerelési költséggel lehet számolni sacc/kb. A komplett szetteket láttam 167.000,-től (SACHS), vagy 185.000,-től (LUK).
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 702


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2025.11.09 vasárnap, 08:51:29 »

Sziasztok. Pár év kilengés után szeretnék visszatérni Ford vonalra. Galaxy a fő kiszemelt 2010-14 közötti évjáratban. Csak diesel abból viszont kb mindegy hogy 1.6, 2.0, 2.2. Valamint ott van ugye az s-max. Szintén ezekkel a paraméterekkel. Az éves futás nagyjából 5-10k km. Szóval nem lesz széthajtva. Arról kérlek ne akarjatok meggyőzni hogy erre nem való a diesel. Tudom. Viszont a benzinest meg nem szeretem és kész. Vannak racionális és érzelmi döntések ez apec pont érzelmi döntés. Az autó mint olyan nekem leginkább közlekedő edény. Nem vágyom benne vezetési élményre. Kényelemre illetve csönde vágyom illetve ritkán kihasznált de akkor szükséges nagy csomagtartóra.
Ebben a kettő megegyezik nagyjából ahogy látom itt a csöndesség amiben vacilálok. A mondeot imádtam a komfortja miatt.  Most kipróbáltam egy 2011-es fókát az visszalépés volt komfortban kényelemben a 2001-ea mk3 mondeóhoz számomra. Szóval leginkább azt a jelleget keresném csak modernebb kivitelben. Illetve családbarát kivitelben. 2 gyerek van de bárhova indulunk kb a képek is le vannak akasztva a falról szóval ezért go dolkodom ebben a két modellben. Komfortban melyik hozhat többet?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48618



« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2025.11.09 vasárnap, 10:48:46 »

Sziasztok. Pár év kilengés után szeretnék visszatérni Ford vonalra. Galaxy a fő kiszemelt 2010-14 közötti évjáratban. Csak diesel abból viszont kb mindegy hogy 1.6, 2.0, 2.2. Valamint ott van ugye az s-max. Szintén ezekkel a paraméterekkel. Az éves futás nagyjából 5-10k km. Szóval nem lesz széthajtva. Arról kérlek ne akarjatok meggyőzni hogy erre nem való a diesel. Tudom. Viszont a benzinest meg nem szeretem és kész. Vannak racionális és érzelmi döntések ez apec pont érzelmi döntés. Az autó mint olyan nekem leginkább közlekedő edény. Nem vágyom benne vezetési élményre. Kényelemre illetve csönde vágyom illetve ritkán kihasznált de akkor szükséges nagy csomagtartóra.
Ebben a kettő megegyezik nagyjából ahogy látom itt a csöndesség amiben vacilálok. A mondeot imádtam a komfortja miatt.  Most kipróbáltam egy 2011-es fókát az visszalépés volt komfortban kényelemben a 2001-ea mk3 mondeóhoz számomra. Szóval leginkább azt a jelleget keresném csak modernebb kivitelben. Illetve családbarát kivitelben. 2 gyerek van de bárhova indulunk kb a képek is le vannak akasztva a falról szóval ezért go dolkodom ebben a két modellben. Komfortban melyik hozhat többet?
smax.mert.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 702


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2025.11.09 vasárnap, 19:23:07 »

smax.mert.

A tömör válaszból kiindulva gondolom leginkább a komfort vonalon tud többet  az smax.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1695


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2025.11.09 vasárnap, 20:57:04 »

A tömör válaszból kiindulva gondolom leginkább a komfort vonalon tud többet  az smax.
S-max nekem is jobban bejön és most is van egy. Forma jobb, eleje, hatulja is szebb és az év autója volt, komfort sztm ua, csomagtér az a galaxy-nál nagyobb, de az s-max-nál is bőven elég. Persze az is számít, hogy melyikből találsz jobbat éppen.
Naplózva

08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 702


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2025.11.12 szerda, 06:57:48 »

S-max nekem is jobban bejön és most is van egy. Forma jobb, eleje, hatulja is szebb és az év autója volt, komfort sztm ua, csomagtér az a galaxy-nál nagyobb, de az s-max-nál is bőven elég. Persze az is számít, hogy melyikből találsz jobbat éppen.

Köszi a választ. Nekem a forma kevésbé döntő a belső kényelemmel és komforttal szemben. Meg a galaxy is tetszik. Lehet az én ízlésemmel van valami de pl az 1-es multipla is tetszik. Olyan kis kretén. Persze a galaxy más módon tetszik. Vannak részletek amik megfogtak benne. Pl a tetőn végig futó lenyíló tároló. Ha galaxy lesz akkor kb az az egyik döntő faktor hogy az benne legyen meg persze mindkét modellben a szélvédő fűtés illetve sajnos a manuál váltó. Meg persze a manuális kézifék.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26712


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2025.11.12 szerda, 09:34:42 »

Köszi a választ. Nekem a forma kevésbé döntő a belső kényelemmel és komforttal szemben. Meg a galaxy is tetszik. Lehet az én ízlésemmel van valami de pl az 1-es multipla is tetszik. Olyan kis kretén. Persze a galaxy más módon tetszik. Vannak részletek amik megfogtak benne. Pl a tetőn végig futó lenyíló tároló. Ha galaxy lesz akkor kb az az egyik döntő faktor hogy az benne legyen meg persze mindkét modellben a szélvédő fűtés illetve sajnos a manuál váltó. Meg persze a manuális kézifék.
A szélvédőben jó eséllyel már úgysem működnek a szálak… nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 702


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2025.11.12 szerda, 13:05:08 »

A szélvédőben jó eséllyel már úgysem működnek a szálak… nyes

Ez sajnos benne van meg az is hogy 2 nappal a vásárlást követően adja be a kulcsot. Kicserélni viszont még mindig olcsóbb mint utólagosan kiépíteni. Amúgy nem gondolnám hogy sokat fogom használni a dolgot. Temperált garázsból fog indulni ahogy a mostani is ott parkol, plusz megkapja majd ez is a defa motorelőmelegítőt, ahogy a diesel pandám is megkapta. De azért szeretném ha benne lenne. Ha ezek mellé még lesz benne ülés fütés is és működik is akkor a belső tér fűtést(defa interior heater) lehet ki sem építem. Megpróbálok jó állapotot venni a km futás kevésbé érdekel aztán majd kiderül hogy sikerül-e
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1695


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2025.11.12 szerda, 13:49:21 »

Ez sajnos benne van meg az is hogy 2 nappal a vásárlást követően adja be a kulcsot. Kicserélni viszont még mindig olcsóbb mint utólagosan kiépíteni. Amúgy nem gondolnám hogy sokat fogom használni a dolgot. Temperált garázsból fog indulni ahogy a mostani is ott parkol, plusz megkapja majd ez is a defa motorelőmelegítőt, ahogy a diesel pandám is megkapta. De azért szeretném ha benne lenne. Ha ezek mellé még lesz benne ülés fütés is és működik is akkor a belső tér fűtést(defa interior heater) lehet ki sem építem. Megpróbálok jó állapotot venni a km futás kevésbé érdekel aztán majd kiderül hogy sikerül-e
Idekint mindegyikben van ülés fűtés Smiley
Ilyenek vannak a környéken:
https://www.blocket.se/annons/1002917577
https://www.blocket.se/annons/1002809870
https://www.blocket.se/annons/1003069176
Naplózva

08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48618



« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2025.11.12 szerda, 16:41:05 »

Ez sajnos benne van meg az is hogy 2 nappal a vásárlást követően adja be a kulcsot. Kicserélni viszont még mindig olcsóbb mint utólagosan kiépíteni. Amúgy nem gondolnám hogy sokat fogom használni a dolgot. Temperált garázsból fog indulni ahogy a mostani is ott parkol, plusz megkapja majd ez is a defa motorelőmelegítőt, ahogy a diesel pandám is megkapta. De azért szeretném ha benne lenne. Ha ezek mellé még lesz benne ülés fütés is és működik is akkor a belső tér fűtést(defa interior heater) lehet ki sem építem. Megpróbálok jó állapotot venni a km futás kevésbé érdekel aztán majd kiderül hogy sikerül-e
menet közben is kellhet a szélvédőfűtés-sőt.Nagyon jó találmány,és gyors.Haműködik. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 702


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2025.11.12 szerda, 21:50:39 »

menet közben is kellhet a szélvédőfűtés-sőt.Nagyon jó találmány,és gyors.Haműködik. vigyor3

Igen tudom hogy a párásodást megakadályozza ezért is ragaszkodom hozzá. Ha vásárláskor nem működik akkor levonódik az árból ha meg utána akkor hozzáadódik a költségekhez. Ez sajna ilyen müfaj. Aligha fogok a felső polcról válogatni az autók között így tökéletes autóra nem sok esélyem van. A kizáró okok a rozsda, fekete vagy nagyon sötét szín illetve sajnos az automata váltó. Annyira keveset megyünk az autóval hogy ezt a rizikó faktort már nem akarom bevállalni. 4 jármüvúnk van jelenleg astra h / panda 2/ motor / robogó és 2 év alatt a 4 járműbe összesen nem került bele 20 ezer km. A magas futás teljesítményt nem tartom problémának nem ringatom magam abba a hitbe hogy a kinézett 2010-14  közötti dieselek 199k -t futottak. Sőt ami ilyet látok már élből fennartásokkal kezelem. Köszönhetően a sok óratekergetőnek
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1695


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2025.11.13 csütörtök, 14:41:52 »

Igen tudom hogy a párásodást megakadályozza ezért is ragaszkodom hozzá. Ha vásárláskor nem működik akkor levonódik az árból ha meg utána akkor hozzáadódik a költségekhez. Ez sajna ilyen müfaj. Aligha fogok a felső polcról válogatni az autók között így tökéletes autóra nem sok esélyem van. A kizáró okok a rozsda, fekete vagy nagyon sötét szín illetve sajnos az automata váltó. Annyira keveset megyünk az autóval hogy ezt a rizikó faktort már nem akarom bevállalni. 4 jármüvúnk van jelenleg astra h / panda 2/ motor / robogó és 2 év alatt a 4 járműbe összesen nem került bele 20 ezer km. A magas futás teljesítményt nem tartom problémának nem ringatom magam abba a hitbe hogy a kinézett 2010-14  közötti dieselek 199k -t futottak. Sőt ami ilyet látok már élből fennartásokkal kezelem. Köszönhetően a sok óratekergetőnek
A magas futásteljesítmény kapcsán teljesen reális a hozzáállásod, sajnos a 2010–2014 közötti dízelek esetében ritka a valós 199 ezer km, de ott valahogy megáll az élet  hehe
Naplózva

08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 702


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2025.11.21 péntek, 15:41:37 »

A magas futásteljesítmény kapcsán teljesen reális a hozzáállásod, sajnos a 2010–2014 közötti dízelek esetében ritka a valós 199 ezer km, de ott valahogy megáll az élet  hehe

Tudják már ezek az évjáratok a bekanyarodási segédfény funkciót? Ha igen mihez van társítva ? Nem nagyon láttam még leírásban a használtautón szembe jövő példányokban. Sajna ahogy látom jellemzően az 1.6 motorral szerelt példányok gyengébben felszereltek pedig az szerintem egy világbajnok motor és a defa is jobb szetter kínál hozzá mint a 2.0 tdci-hez
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26712


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2025.11.21 péntek, 16:11:03 »

Tudják már ezek az évjáratok a bekanyarodási segédfény funkciót? Ha igen mihez van társítva ? Nem nagyon láttam még leírásban a használtautón szembe jövő példányokban. Sajna ahogy látom jellemzően az 1.6 motorral szerelt példányok gyengébben felszereltek pedig az szerintem egy világbajnok motor és a defa is jobb szetter kínál hozzá mint a 2.0 tdci-hez
2006-os tudja.
Egyébként ennek van legalább értelme, nem úgy, mint mk2-ben, ahol a ködlámpa kapcsolgat
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48618



« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2025.11.22 szombat, 15:34:02 »

Tudják már ezek az évjáratok a bekanyarodási segédfény funkciót? Ha igen mihez van társítva ? Nem nagyon láttam még leírásban a használtautón szembe jövő példányokban. Sajna ahogy látom jellemzően az 1.6 motorral szerelt példányok gyengébben felszereltek pedig az szerintem egy világbajnok motor és a defa is jobb szetter kínál hozzá mint a 2.0 tdci-hez
a korábbiakban bekapcsol egy halogén izzót  a  xenon lámpatestben ami oldal irányba világít kanyarodáskor.A sima izzós lámpatestesben a ködlámpákat drimmeli fel és le a kanyarba.A fiatalabbak mindezt a ledes lámpatesttel készítik inteligensen.
« Utoljára szerkesztve: 2025.11.22 szombat, 15:37:03 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2025.11.22 szombat, 19:46:59 »

Most egy 2.0 TDCI S-Max-om van chip tuningal  200Le, a fogyasztásom  megvagyok elégedve vele..
Most sak annyi a problémám, hogy a jobb első ajtómat a központizár nem kezeli..., csak a belső kilincsnél tudom zrni mechanikusan....
Mi a véleményetek mi lehet a probbléma?
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó

2015 ös.  Ford S-Max 2.0 TDCI  automata.  tuning 200LE, 6,2 L /100km
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403



« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2025.11.22 szombat, 20:18:54 »

Most egy 2.0 TDCI S-Max-om van chip tuningal  200Le, a fogyasztásom  megvagyok elégedve vele..
Most sak annyi a problémám, hogy a jobb első ajtómat a központizár nem kezeli..., csak a belső kilincsnél tudom zrni mechanikusan....
Mi a véleményetek mi lehet a probbléma?

Jobb hátsó ajtót kezeli? Elektromos ablak, tükör működik?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #4719 Dátum: Tegnap - 09:06:52 »

Jobb hátsó ajtót kezeli? Elektromos ablak, tükör működik?

Jobb htsót kezeli,ablak müködik...a tükör az nem mindíg.
De a jobb első ajtótol kattanó vagy egyéb hang sem hallatszik
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó

2015 ös.  Ford S-Max 2.0 TDCI  automata.  tuning 200LE, 6,2 L /100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48618



« Új hozzászólás #4720 Dátum: Tegnap - 09:40:11 »

Most egy 2.0 TDCI S-Max-om van chip tuningal  200Le, a fogyasztásom  megvagyok elégedve vele..
Most sak annyi a problémám, hogy a jobb első ajtómat a központizár nem kezeli..., csak a belső kilincsnél tudom zrni mechanikusan....
Mi a véleményetek mi lehet a probbléma?
kábelátvezetőben szakadt vezeték,illetve lecsúszott csatlakozó az ajtóban,ezeket tudod ellenőrizni a kárpit leszedésével.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #4721 Dátum: Tegnap - 10:15:26 »

kábelátvezetőben szakadt vezeték,illetve lecsúszott csatlakozó az ajtóban,ezeket tudod ellenőrizni a kárpit leszedésével.

legyen úgy....
holnap viszem diagnosztikára......
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó

2015 ös.  Ford S-Max 2.0 TDCI  automata.  tuning 200LE, 6,2 L /100km
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4971



E-mail
« Új hozzászólás #4722 Dátum: Tegnap - 13:54:31 »

Jobb htsót kezeli,ablak müködik...a tükör az nem mindíg.
De a jobb első ajtótol kattanó vagy egyéb hang sem hallatszik
A zár motor döglódhet. Ha a központizár nyitás/záráskor látod, hogy abban az ajtóban is picit moccan és/vagy rövidzár hibakódot olvasol, akkor a motort kell kivenni és kipucolni a kommutátor réseket.
Legalábbis nálam így volt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.025 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.