Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:17:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 488750 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 00:28:00 »

Csak azé, mer gázfröccs visszaváltáskor kell. Ha felfelé váltasz, nem kell gázfröccs. Sőt.
Neked Smiley))))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 00:29:00 »

Csak azé, mer gázfröccs visszaváltáskor kell. Ha felfelé váltasz, nem kell gázfröccs. Sőt.
De hogy bonyolultabban válaszoljak rögtön egy kérdéssel:
 
Miért is ??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 09:38:00 »

De hogy bonyolultabban válaszoljak rögtön egy kérdéssel:
 
Miért is ??
Én vezettem már aszinkron váltós teherautót, sőt, a seregben ezeken oktattam a vezetést. Szóval, leegyszerűsítve, a váltóban két tengely van. Az egyik a kerekekkel van kapcsolatban, a másik a motorral. Az aszinkron váltónál neked kell gondoskodnod arról, hogy amikor összekapcsolódnak a fogaskerekek, egyforma legyen a sebességük, különben recseg, mint állat. Szóval, gyorsításkor felfelé váltasz. Ekkor a motorral kapcsolatban lévő fogaskerekek sebessége jó nagy. Ha a következő sebességbe beraknád, nagy recsegések árán lassítaná csak le, mert ugye a magasabb sebességben már kisebb fordulat kell. Na ekkor szépen kidobod üresbe, kiengeded a kuplungot, ez lelassítja, majd be a kuplung, sebesség, és kiengedheted a kuplungot.
 
Visszafelé váltásnál, azaz mondjuk 4-3. Na itt meg az a baj, hogy a motorhoz kapcsolt fogaskerék. lassan forog, legalábbis ahhoz képest, ha berakod majd harmadikba. Na itt: kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, adsz egy gázfröccsöt, benyomod a kuplungot, a váltóban az a tengely még szépen pörög, majd berakod sebességbe, és kiengeded a kuplungot.
A mostani váltók már szinkronosak, de ha pl vacakol a szinkrongyűrű, akkor így segíthecc a váltónak. Ez nemcsak a dízeleknél van így, hanem még a kombi ST-n is.
 
Na ezért kell a gázfröccs, de csak visszakapcsoláskor. Annakidején megtanultam kuplung nélkül váltani, anélkül, hogy recsegne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 10:02:00 »

De hogy bonyolultabban válaszoljak rögtön egy kérdéssel:
 
Miért is ??
Felfelé váltásnál csak a gyors váltás számít, hogy a fordulat ne essen vissza annál a fodulatnál lejebb, mint ahol a motor folytatni fogja a forgást! Érted?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 10:04:00 »

Én vezettem már aszinkron váltós teherautót, sőt, a seregben ezeken oktattam a vezetést. Szóval, leegyszerűsítve, a váltóban két tengely van. Az egyik a kerekekkel van kapcsolatban, a másik a motorral. Az aszinkron váltónál neked kell gondoskodnod arról, hogy amikor összekapcsolódnak a fogaskerekek, egyforma legyen a sebességük, különben recseg, mint állat. Szóval, gyorsításkor felfelé váltasz. Ekkor a motorral kapcsolatban lévő fogaskerekek sebessége jó nagy. Ha a következő sebességbe beraknád, nagy recsegések árán lassítaná csak le, mert ugye a magasabb sebességben már kisebb fordulat kell. Na ekkor szépen kidobod üresbe, kiengeded a kuplungot, ez lelassítja, majd be a kuplung, sebesség, és kiengedheted a kuplungot.
 
Visszafelé váltásnál, azaz mondjuk 4-3. Na itt meg az a baj, hogy a motorhoz kapcsolt fogaskerék. lassan forog, legalábbis ahhoz képest, ha berakod majd harmadikba. Na itt: kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, adsz egy gázfröccsöt, benyomod a kuplungot, a váltóban az a tengely még szépen pörög, majd berakod sebességbe, és kiengeded a kuplungot.
A mostani váltók már szinkronosak, de ha pl vacakol a szinkrongyűrű, akkor így segíthecc a váltónak. Ez nemcsak a dízeleknél van így, hanem még a kombi ST-n is.
 
Na ezért kell a gázfröccs, de csak visszakapcsoláskor. Annakidején megtanultam kuplung nélkül váltani, anélkül, hogy recsegne.
Elvileg az ember nagy százalékben úgy vált, hogy a kuplung nem is kéne(már aki tud váltani). Kivéve, ha 7000-nél felfelé, és 500-nál vált vissza!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 11:34:00 »

Miért? Neked négy lesz benne?
Mind ott lesztek?Huh? :-D
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 13:48:00 »

Mind ott lesztek?Huh? :-D
Nem hiszem!
De az ülések fontos tartozékai az autónak!
 
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 13:57:00 »

Nem hiszem!
De az ülések fontos tartozékai az autónak!
 
 
 
Tisztelettel!
A hordozó nem ülés ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 13:59:00 »

A hordozó nem ülés ;-)
Nem mindegy!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 14:00:00 »

A hordozó nem ülés ;-)
Ahoj poplicsek.
 
Mekkorák is a törpéid ?
Csakhogy mert van felesleges ülésmagasítóm. Azén két rosszecsontom már nem használja. Ha kell a tiétek. (25-i átadással)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 14:03:00 »

Nem mindegy!!!
... :-( gondoltam az kellhet otthon :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 14:05:00 »

Ahoj poplicsek.
 
Mekkorák is a törpéid ?
Csakhogy mert van felesleges ülésmagasítóm. Azén két rosszecsontom már nem használja. Ha kell a tiétek. (25-i átadással)
Édes vagy, de nem olvastál vissza ;-) Csak a gyorsulás miatt adnék két gy.ülésnyi fórt Joe-nak, hogy kedvét ne szegjem :-D
 
Egyébként 3, 1.5, de ők még kagylóban, bár ha kiraknád ... (?) ... később jól jöhet, ha más Kollegának nincs rá igénye :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2005.02.18 péntek, 08:24:00 »

Édes vagy, de nem olvastál vissza ;-) Csak a gyorsulás miatt adnék két gy.ülésnyi fórt Joe-nak, hogy kedvét ne szegjem :-D
 
Egyébként 3, 1.5, de ők még kagylóban, bár ha kiraknád ... (?) ... később jól jöhet, ha más Kollegának nincs rá igénye :-)
Akkor pénteken.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2005.02.26 szombat, 22:50:00 »

Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2005.02.26 szombat, 23:48:00 »

Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Szerintem ha leszabályzásig nyomod akkor vesztessz 4-5 tizedet mivel a leszabályzás pillanataiban már nincsen hasznos húzóerő.......
SZERINTEM
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 10:53:00 »

Szerintem ha leszabályzásig nyomod akkor vesztessz 4-5 tizedet mivel a leszabályzás pillanataiban már nincsen hasznos húzóerő.......
SZERINTEM
Szerintem amikor isten igazából jól mennyen gyorsuloskár akkor olyan 6500nél kell elváltani! A leszabályzás csak akkor van amikor haveroknak meg mutatom mit megy a gép leszabályzásig!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 11:30:00 »

Szerintem amikor isten igazából jól mennyen gyorsuloskár akkor olyan 6500nél kell elváltani! A leszabályzás csak akkor van amikor haveroknak meg mutatom mit megy a gép leszabályzásig!
Nem tom..........
Nekünk egy 2.0i van ami autómata. Ez nem egy gyorsulógép (csak az indulás miatt mert az alapjáratról megy), de ez is 6400-nél vált el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 11:30:00 »

Szerintem ha leszabályzásig nyomod akkor vesztessz 4-5 tizedet mivel a leszabályzás pillanataiban már nincsen hasznos húzóerő.......
SZERINTEM
A ST-nél nem. Az még ott is húz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 14:42:00 »

A ST-nél nem. Az még ott is húz.
rosszul mondtam kint:)))))
 
nem 10% hanem 0.1mp amit csal a műszer:))))))))))
 
üdv
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 15:31:00 »

Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Mijaza ST?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 18:37:00 »

Mijaza ST?
Tudod van belőle bunkó SZUZUKÍÍÍ-s változat!!
Olyasmi mint az ott a te garázsodban!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 18:43:00 »

Tudod van belőle bunkó SZUZUKÍÍÍ-s változat!!
Olyasmi mint az ott a te garázsodban!
Nincsen is garázsom Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 18:56:00 »

Nincsen is garázsom Shocked)
Akkor a Villa elött.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 19:50:00 »

Akkor a Villa elött.
Ja... vagy kanál Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:00:00 »

Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Úgylátszik te nem játszottál a Need for speed ánögránd 1, meg kettővel, mert ott megtanulhattad volna, hogy a dragon ha ledadogtatod a gépet, akkor a többiek szépen elhúznak!  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 11:07:00 »

Nem tom..........
Nekünk egy 2.0i van ami autómata. Ez nem egy gyorsulógép (csak az indulás miatt mert az alapjáratról megy), de ez is 6400-nél vált el.
Álmos!
Nektek MK1-es van? Nekem is automata és sport fokozatban 170-ig húz mint állat és utána vált 4-be, de aztám már nem nagyon megy csak max 180-ig és akkor már nem megy 4500 főlé a fordulat, igaz kombi... Neked ilyen téren milyen tapasztalataid vannak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 11:13:00 »

Úgylátszik te nem játszottál a Need for speed ánögránd 1, meg kettővel, mert ott megtanulhattad volna, hogy a dragon ha ledadogtatod a gépet, akkor a többiek szépen elhúznak!  
NFSU-n is Forddal nyomulok, igaz, hogy "csak" egy Focus, de utóbb összegyűlt annyi pénz, hogy lecseréltem valami Hunyadi-r
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 21:39:00 »

Álmos!
Nektek MK1-es van? Nekem is automata és sport fokozatban 170-ig húz mint állat és utána vált 4-be, de aztám már nem nagyon megy csak max 180-ig és akkor már nem megy 4500 főlé a fordulat, igaz kombi... Neked ilyen téren milyen tapasztalataid vannak?
Cody!
 
Nem! Nekünk MKII kombi ótómatánk van, sportban nem non huzattuk me 170-190 közt már nem sokat számít a Sport dolog....
Egyébként csutka gázon 170 ig húz és gangol fel négyesbe majd 200-ig húz tovább és itt tilt, ennél nem hajlandó gyorsabban menni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:32:00 »

Cody!
 
Nem! Nekünk MKII kombi ótómatánk van, sportban nem non huzattuk me 170-190 közt már nem sokat számít a Sport dolog....
Egyébként csutka gázon 170 ig húz és gangol fel négyesbe majd 200-ig húz tovább és itt tilt, ennél nem hajlandó gyorsabban menni.
Tilt=ledadog finoman, vagy csak nem gyorsul tovább???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:35:00 »

Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:50:00 »

Joe!
Nekem azonnal reagál: ha felfelé ált akkor azonnal esik a fordulat... pl városban ha lassan gyorsulok akkor már úgy 2200 körül vált és akkor úgy 1500-re esik vissza, azaz pl 4-ben 60 körül megyek 1500-ös fordulaton.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2005.03.01 kedd, 11:12:00 »

Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
 
 
Tisztelettel!
Hali Joe.
Ez nekem is így van 1,8 TD és sztem normális, mert amikor váltás következik akkor valószínű, hogy tovább fogysz gyorsítani és ha azonnal visszaejtené az plusz idő lenne, míg ha megtartja akkor onna folytathatja a munkáját, ahol abbahagyta.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2005.03.01 kedd, 13:23:00 »

Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
 
 
Tisztelettel!
Ne szarázz vazze ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2005.03.05 szombat, 16:07:00 »

Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
 
 
Tisztelettel!
szia.igen ez igy van ez a természetes,majd a talin elmondom,hogy miért.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2005.03.06 vasárnap, 13:11:00 »

Tilt=ledadog finoman, vagy csak nem gyorsul tovább???
Csak nem gyorsul tovább ez 4500 körül van, a fordulatszászerintitiltáspedig 6500 körül van, de itt sem dadog mert automata.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 08:31:00 »

Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
 
 
Tisztelettel!
a fordulatszám viszonylag nehezen emelkedik, gázelvételkot meg lassan csökken csak, ez utóbbi kezdetben váltáskor felpörgést okozott amíg meg nem szoktam (mk1, 2,0 benzines), hát nem egy sportmotor
a feleségem OFFpözsókétszázötöse azonnal pörög, és azonnal visszaesik a fordulat, igaz nehezebb is vezetni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 11:18:00 »

a fordulatszám viszonylag nehezen emelkedik, gázelvételkot meg lassan csökken csak, ez utóbbi kezdetben váltáskor felpörgést okozott amíg meg nem szoktam (mk1, 2,0 benzines), hát nem egy sportmotor
a feleségem OFFpözsókétszázötöse azonnal pörög, és azonnal visszaesik a fordulat, igaz nehezebb is vezetni
A fordulatszamnak vissza kell esnie a valtas alatt kb.annyira, hogy a kovetkezo fokozatnak megfelelo legyen. Ha nem esik azonnal vissza, akkor ott valami gond van. Nalam mindossze annyi volt, hogy a fojtoszelep pozicio csatlakozoja KH-s volt, kontakt spray segitett rajta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 20:30:00 »

Üdv!
Tud valaki segíteni abban, hogy lesz-e gyorsulás most pénteken Pest környékén? Ha igen hol és kb. hánykor?
 
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 20:57:00 »

Üdv!
Tud valaki segíteni abban, hogy lesz-e gyorsulás most pénteken Pest környékén? Ha igen hol és kb. hánykor?
 
Köszi
lesz:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2005.03.07 hétfő, 21:16:00 »

Mailben kifejtenéd?Smiley A BME-sek adják a placcot? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2005.03.10 csütörtök, 22:00:00 »

Mijaza ST?
Hello Maffy! Az ST az a mondeo gyári sport változata! az enyém elvileg olyan 201-205le pontosan nem tudom magam se! De az ST220 viszon már 225-230Le is lehet vagy annyi Szóval ez az ST röviden...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2005.03.10 csütörtök, 22:02:00 »

Hello Maffy! Az ST az a mondeo gyári sport változata! az enyém elvileg olyan 201-205le pontosan nem tudom magam se! De az ST220 viszon már 225-230Le is lehet vagy annyi Szóval ez az ST röviden...
Ha nem ismered Maffyt akkor azért annyit elmondok róla hogy egy ST200-as boldog tulajdonosa!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2005.03.10 csütörtök, 22:07:00 »

Ha nem ismered Maffyt akkor azért annyit elmondok róla hogy egy ST200-as boldog tulajdonosa!!
jah bocs... akkor aszem tesóra akadtam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2005.03.10 csütörtök, 23:34:00 »

jah bocs... akkor aszem tesóra akadtam
St200: 204 ló, st220: 226 ló. Meg egy csacsi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2005.03.11 péntek, 00:01:00 »

St200: 204 ló, st220: 226 ló. Meg egy csacsi.
Az ST200 az 207 ló. A mai 3.0 a 204 lovas.
 
(De láttam már 203-tól 207-ig mindent az ST200-ra, sőt, volt az elején egy 187 lovas széria is.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2005.03.11 péntek, 02:06:00 »

Az ST200 az 207 ló. A mai 3.0 a 204 lovas.
 
(De láttam már 203-tól 207-ig mindent az ST200-ra, sőt, volt az elején egy 187 lovas széria is.)
Zárjuk rövidre jó Huh?Huh??
 
St 200 az 151 KW és kész !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2005.03.11 péntek, 07:52:00 »

Oké! Meg beszélem haverral és leméretjük egy Dynon és a grafikont meg probálom majd beszúrni! és akkor el válik mi az igazság
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2005.03.11 péntek, 08:42:00 »

Zárjuk rövidre jó Huh?Huh??
 
St 200 az 151 KW és kész !!!
x 1,36 = 205,36 LE
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2005.03.16 szerda, 08:48:00 »

Az ST200 az 207 ló. A mai 3.0 a 204 lovas.
 
(De láttam már 203-tól 207-ig mindent az ST200-ra, sőt, volt az elején egy 187 lovas széria is.)
Az elején az ST24 vót! (lásd Koris)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 12:44:00 »

200, kétszáz az álmom :-) #200
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.