Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:03:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 488918 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 21:18:07 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.23 csütörtök, 21:01:51
az ezüst gyakorlatilag már a 4. volt, és jelentős fáziskéséssel indult. 3an (1nem mondi, és 2 mondi) már a sor előtt voltunk amikor nekilátott előzni ... azt én már nem vállaltam volna be.
sokadik volt, az biztos, nem emlékeztem pontosan... és nem rajta múlott, hogy megúszta... megúsztuk... MInden tisztelet Hovono-é, hogy képes volt végiggondolni a helyzetet és helyet adni neki...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 21:32:43 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.10.23 csütörtök, 21:18:07
sokadik volt, az biztos, nem emlékeztem pontosan... és nem rajta múlott, hogy megúszta... megúsztuk... MInden tisztelet Hovono-é, hogy képes volt végiggondolni a helyzetet és helyet adni neki...
A láncelőzésről... én soha nem merem megcsinálni. Mindig megvárom, amíg visszatér az előttem haladó a saját sávjába. Akkor vágok bele az ilyen előzésbe, ha kilométerekre ellátok, senki nem jön, és jelentős a sebességkülönbség, amit előzünk, és köztünk. De még inkább akkor sem kell. A lassú jármű előzésénél is van veszély, mert ha nem tudtad megelőzni, oltári nagyot kell fékezni, hogy lassabb légy, mint ő...
Anno apám ment még otthon (vajdaság) a furgonjával, 70-80-nal (az autó nem is tudott többet). Erre 3-an előzték a szembejövő trakeszt. Az eslő 2 befért, a harmadik nem, és frontálisan ütközött apámmal, akinek csigolyatörése lett.
A másik vezető - magyar állampolgár - még csak 17 éves volt, azaz ott nem is volt érvényes a jogosítványa, mert ott csak 18-tól lehet, és ez mindenkire vonatkozik. A poén az, hogy a srácot elengedték egy 5e ft szerű óvadékért, és semmilyen büntetést nem kapott, nyilván nem jelent meg a tárgyaláson.
Apámnak eltört a nyakcsigolyája, majd egy évig kórházban volt, a suli (meg a nőzés) mellett én csináltam a munkáját (hergeltem a műanyag gépeket). Volt, amikor a gimiből haza kellett mennem, mert gond volt... meg jártunk le hozzá belgrádba, hetente. Mai pénzen kb 5 milliót buktunk az egészen, ja és a verdát se fizették ki normálisan.
És persze örüljünk, hogy semmi maradandó baja nem lett.
Nem volt egy vicces dolog. Szóval vigyázni kell egymásra.
Ha megyünk talira, és új ember jön, ugye én megyek elöl, ismerem az utat, mindig elmondom, hogy ez nem a férfiassági próba, csak akkor előzze akit már én megelőztem, ha normálisan, könnyen tudja, és ha sokáig nem tudja, akkor sincs gond, én megvárom, figyelek rá. És megbeszéljük, ő mennyivel menne, és annyival megyünk. Persze, ha lehet.
És jól is van ez így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2008.10.24 péntek, 15:12:22 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.23 csütörtök, 21:01:51
az ezüst gyakorlatilag már a 4. volt, és jelentős fáziskéséssel indult. 3an (1nem mondi, és 2 mondi) már a sor előtt voltunk amikor nekilátott előzni ... azt én már nem vállaltam volna be.
Bezzeg a nemMondi az biztonságosan ment, mint a szél!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 12:44:42 »
Ismét gyorsulási rendezvény van a tököli reptéren!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 15:32:37 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.26 vasárnap, 12:44:42
Ismét gyorsulási rendezvény van a tököli reptéren!
Király volt szokás szerint! Volt egy pár 10másodperces (sőt 9es) gép...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 15:46:27 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.10.26 vasárnap, 15:32:37
Király volt szokás szerint! Volt egy pár 10másodperces (sőt 9es) gép...
Ez egy turbó ódi?
Csak nem kinn nyomultál te is?
Én csak a szpíkert hallottam egész nap, mintaha a szomszéd beszélgetne.
Meg az öööööööööööö,íííííííííííííííííííííííííííííííííí,ssssssssssssssssssssbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr,íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí---t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 20:22:37 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.26 vasárnap, 15:46:27
Ez egy turbó ódi?
Csak nem kinn nyomultál te is?
Én csak a szpíkert hallottam egész nap, mintaha a szomszéd beszélgetne.
Meg az öööööööööööö,íííííííííííííííííííííííííííííííííí,ssssssssssssssssssssbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr,íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí---t.
Igen Audi. A második menettel még pont kijelezte a 9valamennyit, aztán mehett utána akatasztrófavédelmes kocsi (gondolom a szükséges vegyszerkkel) meg a tréler, de volt még egy újabb audijuk is a biztonság kedvéért..
A turbós bömösök csak mentek és mentek mint az állat, hibátlanul, hát igen...
Egyébként most a szpíker nem volt olyan idegesítő mint legutóbb mikor voltam.
Mit nem adnék, ha pár év múlva én is részt vennék egy turbós V6 Mondival..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 20:49:45 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.26 vasárnap, 20:45:54
Azon csodálkozom hogy 9 körüli volt a legjobb mert a múltkori nagytalin géppel mérve:
A nagytali legjobb reakcióidője: mACSman 0,655sec
A nagytali legjobb 0-100km/h gyorsulása: zsoel 8,689sec ez azt jelenti hogy egy öreguras mondeo elverte volna a bandát a gyorsulásin
Asszem ott 200-ra vagy 400-ra(m) gyorsulnak időre!?
Javítsatok ki , ha nem igy van..........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 20:52:18 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.26 vasárnap, 20:49:45
Asszem ott 200-ra vagy 400-ra(m) gyorsulnak időre!?
Javítsatok ki , ha nem igy van..........
1/4 mérföld, és annak az útnak a megtételét mérik időben.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 20:57:30 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.26 vasárnap, 20:45:54
A nagytali legjobb 0-100km/h gyorsulása: zsoel 8,689sec ez azt jelenti hogy egy öreguras mondeo elverte volna a bandát a gyorsulásin
a sebesség ott már 200 körüli minimum, de a 9sec-os inkább 240-250.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 21:02:28 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.26 vasárnap, 20:52:18
1/4 mérföld, és annak az útnak a megtételét mérik időben.
Akkor ott a 9 sec egy kicsit más..................
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 21:07:54 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.26 vasárnap, 20:45:54
A nagytali legjobb reakcióidője: mACSman 0,655sec
Ezt én bármikor feleannyi idő alatt megcsinálom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 21:09:35 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.26 vasárnap, 21:02:28
Akkor ott a 9 sec egy kicsit más..................
hjahh, mint a Skyline-nál a 13 v 14 (!?) sec. kb 10 éve 1 cég felhúzott 1 skylinet, aminek ezután ez volt a gyorsulása ... maximális sebességre ami 349km/h volt
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 09:20:33 »
Ez hogy is van?
2,2 tdci jó rajttal, gyorsulásban megfogja a porsche-t is?
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs&feature=related
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 12:30:36 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.26 vasárnap, 23:31:20
Először haverkodj össze a szoftverrel hogy ne diszkvalifikáljon beugrásért.
Az lett volna a tutter, ha rögtön szól hogy beugrás volt, emrt akkor másképp csinálom.
De az idő nem volt negatív! Hanem csak túl jó?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 12:32:25 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.10.27 hétfő, 09:20:33
Ez hogy is van?
2,2 tdci jó rajttal, gyorsulásban megfogja a porsche-t is?
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs&feature=related
Egy kicsit ugy tunik, mintha a Mondeo hamarabb indulna, a Porsche pedig nagyon hezitalt... Ebbol a szogbol nehez eldonteni. De ettol meg lehet akar valos is...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 12:54:11 »
Idézetet írta: francoe - 2008.10.27 hétfő, 12:32:25
Egy kicsit ugy tunik, mintha a Mondeo hamarabb indulna, a Porsche pedig nagyon hezitalt... Ebbol a szogbol nehez eldonteni. De ettol meg lehet akar valos is...
Van itt mág pár videója a usernek, amiken ez a TDCi aláz:
http://www.youtube.com/user/mondymania
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szabyk RST
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 13:13:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.10.26 vasárnap, 15:32:37
Király volt szokás szerint! Volt egy pár 10másodperces (sőt 9es) gép...
ez a barátomé
de ő "csak" 10sec-es olyan 240-es célvonalikkal
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 15:54:42 »
Idézetet írta: francoe - 2008.10.27 hétfő, 12:32:25
Egy kicsit ugy tunik, mintha a Mondeo hamarabb indulna, a Porsche pedig nagyon hezitalt... Ebbol a szogbol nehez eldonteni. De ettol meg lehet akar valos is...
Persze, hogy hezitál a porschés arc!
Komolyan gondolja-e a mondis, hogy gyorsulni akar vele?
Ez van, ha v.ki elbízza magát!
Ha, meg is verte a tdci-t, azért az rendesen tartotta a tempót vele.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 16:22:44 »
Idézetet írta: szabyk RST - 2008.10.27 hétfő, 13:13:39
ez a barátomé
de ő "csak" 10sec-es olyan 240-es célvonalikkal
Te hogy hogy nem voltál most? Figyeltem merre vagy, de nem láttalak.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 17:31:17 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.27 hétfő, 17:17:19
Simán csak piros lett az érték ami a diszkvalifikálás szégyenteljes szine. Azaz piros lapot kaptál a szoftvertől. Legközelebb gyakoroljuk az indulást
Akkor kellett volna mondanod. Azt csináltuk volna, hogy rárakunk egy keménypapírt a monitorra, ahol a zöld van, oda egy lyukat fúrunk (vagy másik ablakokkal is le lehet takarni), és ha jön a jel, indulás. És nincs vita, nincs belépés.
És honnan tudod, hogy a progi nem úgy mér, hogy a 0,5 alatt mindenkit diszkvalifikál? Merthogy szerinte ez túl jó?
A mérésnek nincs sok értelme.
A vita a részemről lezárva, a mérési adatokat nem fogadom el. Pont.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2008.10.27 hétfő, 21:26:16 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.10.27 hétfő, 12:54:11
Van itt mág pár videója a usernek, amiken ez a TDCi aláz:
http://www.youtube.com/user/mondymania
Ezek nagyon tetszenek!
A nagy arcoknak meglepetést okoz a mondeo!
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 16:34:25 »
Ezt a szégyent :
http://www.youtube.com/watch?v=ejVi34lV8ME&NR=1
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 21:52:20 »
Idézetet írta: gyalak - 2008.10.30 csütörtök, 16:34:25
Ezt a szégyent :
http://www.youtube.com/watch?v=ejVi34lV8ME&NR=1
Szerintem nem szégyen. A gt turbo punto gyárilag 130 lovas, chip tuning, + motor tuning és könnyedén 200 lovat kihoznak belőle. Hozzá a kasztni 900kg, a mondi 1500kg-val szemben.
Amúgy elég *** rajttal indult a mondis.
Naplózva
novakpeet
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 16:31:18 »
Idézetet írta: gyalak - 2008.10.30 csütörtök, 16:34:25
Ezt a szégyent :
http://www.youtube.com/watch?v=ejVi34lV8ME&NR=1
sziasztok!
én még tök uj vagyok itt, ez az elsö kommentem.
tetszik ez az oldal, én a puntoclubboshoz vagyok szokva, ott az aktív tagok száma kb 5.
azért írok pont ide, mert én egy gt puntot tuningoltam, kb 200le-s volt a végén(versenyturbó, cooler, chip, stb..). ebböl ültem át egy ST200-ba, most az van. nagyon tetszik a mondi, de tisztázhatjuk, hogy a punto elhagyta volna minden fokozatban, bárhonnan. sokkal erösebb volt a gt.....mind nyomatékban, mint lóeröben, igaz, hogy súlyban is a 2/3-a az st-nek. tehát a videó, ha szégyen, ha nem, ez van.....
de azt is aláírom, hogy a punto 180-ig elmenne, utána BIZTOS hogy befogná a 200-as!!!!!!! tehát ha a pálya mittomén lenne 600 méter, akkor simán enné a gt-t.
plusz elhiheti mindenki, hogy a videó után a gyerek szerelt egy napig, a fordos meg hazament és ivott egy sört
én rengeteget feküdtem alatta, fölötte, mindenhol, ezzel remélem nem lesz ilyen baj...........
üdv
novakpeet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 17:05:56 »
Idézetet írta: novakpeet - 2008.11.03 hétfő, 16:31:18
sziasztok!
én még tök uj vagyok itt, ez az elsö kommentem.
tetszik ez az oldal, én a puntoclubboshoz vagyok szokva, ott az aktív tagok száma kb 5.
azért írok pont ide, mert én egy gt puntot tuningoltam, kb 200le-s volt a végén(versenyturbó, cooler, chip, stb..). ebböl ültem át egy ST200-ba, most az van. nagyon tetszik a mondi, de tisztázhatjuk, hogy a punto elhagyta volna minden fokozatban, bárhonnan. sokkal erösebb volt a gt.....mind nyomatékban, mint lóeröben, igaz, hogy súlyban is a 2/3-a az st-nek. tehát a videó, ha szégyen, ha nem, ez van.....
de azt is aláírom, hogy a punto 180-ig elmenne, utána BIZTOS hogy befogná a 200-as!!!!!!! tehát ha a pálya mittomén lenne 600 méter, akkor simán enné a gt-t.
plusz elhiheti mindenki, hogy a videó után a gyerek szerelt egy napig, a fordos meg hazament és ivott egy sört
én rengeteget feküdtem alatta, fölötte, mindenhol, ezzel remélem nem lesz ilyen baj...........
üdv
novakpeet
végre valakinek van összehasonlítási alapja.
Grat az új verdához.Sok sikert hozzá.A minin megcsekkoljuk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
novakpeet
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 17:12:43 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.03 hétfő, 17:05:56
végre valakinek van összehasonlítási alapja.
Grat az új verdához.Sok sikert hozzá.A minin megcsekkoljuk.
köcce.....
csak hogy gizduljak egy ilyen oldalon:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29153
ez volt a kis szerelmem...
talin tali
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2009.01.21 szerda, 12:01:40 »
Sziasztok!
Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2009.01.21 szerda, 12:09:21 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.01.21 szerda, 12:01:40
Sziasztok!
Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.
Szia!
80-ról gyorsulással 4.-ben kipróbálhatjuk autóinkat.
3-ban az enyém már túl magas fordulaton pörög, a nyomaték csúcson túl van már, innen biztos leléped.
Ha 60-tól nézzük, 3-ban, 4-ben a gyorsulást akkor is érdekes eredményeket kaphatunk.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2009.01.21 szerda, 12:15:36 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.01.21 szerda, 12:09:21
Szia!
80-ról gyorsulással 4.-ben kipróbálhatjuk autóinkat.
3-ban az enyém már túl magas fordulaton pörög, a nyomaték csúcson túl van már, innen biztos leléped.
Ha 60-tól nézzük, 3-ban, 4-ben a gyorsulást akkor is érdekes eredményeket kaphatunk.
Persze dízellel 4be gondoltam, mert ott már elfogy a 3 nekik.
majd a tavaszi talin.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2009.01.21 szerda, 12:22:09 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.01.21 szerda, 12:15:36
Persze dízellel 4be gondoltam, mert ott már elfogy a 3 nekik.
majd a tavaszi talin.
Amint látom, már vagy 10 autóval kell a tavaszin gyorsulnom!
Remélem bírom majd kuplunggal!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2009.01.21 szerda, 12:28:13 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.01.21 szerda, 12:22:09
Amint látom, már vagy 10 autóval kell a tavaszin gyorsulnom!
Remélem bírom majd kuplunggal!
Kik jelentkeztek be még milyen apropóból?
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2009.01.21 szerda, 12:45:52 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.01.21 szerda, 12:28:13
Kik jelentkeztek be még milyen apropóból?
A sima, állórajtos gyorsulást Zsoel és Scratch biztosra jelezték, talán Angelt is rá lehet beszélni.
Ha Bunyek jön, szerintem rá is számíthatunk.
A talin biztos lesz még jópár adrenalin függő.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2009.01.21 szerda, 13:19:32 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.01.21 szerda, 12:45:52
A sima, állórajtos gyorsulást Zsoel és Scratch biztosra jelezték, talán Angelt is rá lehet beszélni.
Ha Bunyek jön, szerintem rá is számíthatunk.
A talin biztos lesz még jópár adrenalin függő.
Tényleg csak kiváncsiság képpen érdekelne, hogy a Te chip-es autóddal szembe milyet megy a benzines.
Mert a tavaszi talin, a másik chipes Di-nél én is meglepődtem, hogy 1,5 autóval maradt le.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2009.01.21 szerda, 13:58:45 »
De idén jön a visszavágó
Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:04:51 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.01.21 szerda, 12:01:40
Sziasztok!
Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.
Erre akár én is vevő lennék. Nevezzük rugalmassági mérésnek.
Igen, neked jó a 3, mert így ha 80-120-ra mész, 120-nál kb 6000-et fog pörögni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:05:33 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.01.21 szerda, 12:45:52
A sima, állórajtos gyorsulást Zsoel és Scratch biztosra jelezték, talán Angelt is rá lehet beszélni.
Ha Bunyek jön, szerintem rá is számíthatunk.
A talin biztos lesz még jópár adrenalin függő.
Mondtam, kiállok ellened gyorsulni. ha már annyit cukkoltalak
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2009.01.21 szerda, 17:06:39 »
Idézetet írta: Angel - 2009.01.21 szerda, 15:04:51
Erre akár én is vevő lennék. Nevezzük rugalmassági mérésnek.
Igen, neked jó a 3, mert így ha 80-120-ra mész, 120-nál kb 6000-et fog pörögni.
Akkor tavasszal megcsináljuk, nincs mese, csak a kíváncsiság kedvéért.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2009.01.21 szerda, 18:19:07 »
Idézetet írta: Eversman - 2009.01.21 szerda, 13:58:45
De idén jön a visszavágó
Eversman
Benne vagyok!
Tényleg nem rosszindulatból hozom fel mindig, csak számomra is érthetetlen a dolog, és én lepődtem meg a legjobban.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2009.01.21 szerda, 20:44:26 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 19:53:36
Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?
Még ne!Engem akkor nem is mértél.........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2009.01.21 szerda, 21:26:04 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 19:53:36
Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?
A te géppel mért adataid nem túl pontosak, mert ha már a gumiméret nem az, ami a szgépnél be van állítva, már pontatlan az egész.
Az egyik módszer, ami teljesen reális, a pályán egymás mellé állunk, semmi, semmi, semmi, most, itt nincs belépés, nem lehet megtanulni a ritmust. És aki először átlépte a csíkot, az nyert.
A másik a tököli pályán, ott szoktak felállítani gyorsulásmérőt, fotocellás, meg minden.
Ezek közül a Zsoel fog nyerni. A második meg attól függ, 400 vagy 200 méteren megyünk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2009.01.21 szerda, 22:06:19 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 21:39:32
Nem a beugráson van a lényeg hanem a gépek erején. A program pedig pont erre alkalmas mert a tényleges gyorsulást a kerék megindulástól számolja.
A gépek erejét is rettentő nehéz megtippelni. F=ma. Az m az, amiben nem vagyunk biztosak. Mennyi az én autóm?
1540 kg. Elvileg ez egy 75 kilós sofőrrel együtt annyi, és a folyadékszintek 75%, gondolom, üa, és nem a sofőr.
Meg a túlsúly (én nem 75 vagyok). Szóval meg kellene mérni, pontosan. Ha csak 50 kilót tévedsz, 1590/1540, az már 4 lóerő (130-nál).
Persze... az még nem a világ vége. Meg ugyi lehet hasonlítgatni.
Végülis jogos, tényleg lehet vele mérni. Gondolom, már sok autót mértél, majd egyszer végignézném az adatokat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2009.01.21 szerda, 22:12:56 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.01.21 szerda, 12:01:40
Sziasztok!
Nem értetlenkedésként kérdezem, de nagytalin próbálta már vki dízel - benzines gyorsulást sebességről?
Rá kell, hogy jöjjek, hogy ha 80-ról indulok, de 3-ba, és onnan rugok egy padlót, vmi mocskos mód megindul a kocsi. 4000 felett pörög olyankor.
Egy ilyenre kíváncsi lennék azért, hogy mi lenne a végeredmény.
Zsoel volt kocsijának a tulaja jó komám, de ő csak szájhős, nem mert még mellém állni soha.
Nem akarok vitát indítani, csak érdekelne.
Igen, ez egy erdekes felvetes. A gyari rugalmassagi adatokat 4ik fokozatban adjak meg, igy a dizli nyilvan joval ruganyosabb. De mi van akkor, ha azt mondjuk 80rol induljon ki ahogy bir...Nalam 80nal 3ban rug egy nagyot. Nagyon megindul. 4ikben nyilvan szerenyebb, mert nincs akkora fordulat.
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2009.01.21 szerda, 22:32:23 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 19:53:36
Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?
Enyémet ne számold bele, nem tudok laptop képernyőről rajtolni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2009.01.21 szerda, 23:37:01 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.21 szerda, 22:12:56
Igen, ez egy erdekes felvetes. A gyari rugalmassagi adatokat 4ik fokozatban adjak meg, igy a dizli nyilvan joval ruganyosabb. De mi van akkor, ha azt mondjuk 80rol induljon ki ahogy bir...Nalam 80nal 3ban rug egy nagyot. Nagyon megindul. 4ikben nyilvan szerenyebb, mert nincs akkora fordulat.
Elvileg úgy van, hogy a 6 sebességesnél 5-ből, az 5 sebességesnél 4-ből adja meg a ford... ami szerintem marhaság, mert a 6 sebességesnél is be lehet rakni negyedikbe... ezért van az, hogy a 6 sebességes tdci-nek jóval rosszabb adatot adnak meg.
Szerintem nem kell megkötni, hanyadikban mész. A lényeg, hogy nem válthatsz. Ha 80-120-ig bírja 3-ban (bírja), akkor miért ne mehetnél 3-ban.
Majd a pályán ki kell próbálni, engem is érdekel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 11:00:49 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 19:53:36
Gyorsulás.
Nem megsértve senkit inkább csendben hallgatok és mosolyogva nézegetem közbe a nagytalin géppel mért gyorsulási értékeket. A reakcióidő külön lett mérve és a tényleges gyorsulási érték is. Borítékoljam mi lesz a végeredmény?
Még ne borítékolj!
Az enyémet még nem mérted be!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 19:31:09 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 19:53:36
Gyorsulás.
Borítékoljam mi lesz a végeredmény?
Majd dobsz egykét hibakódot a legjobbakéra és akkor lesz esélyük a többieknek is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 19:37:21 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.22 csütörtök, 19:36:13
Erre egy telepített P0100 az ideális mert még nincs MIL visszajelzés és ez még nem teljes vészüzemmód, de gyorsulás során égő
Igen erre gondoltam!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
flyfish
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 19:38:53 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.22 csütörtök, 19:31:09
Majd dobsz egykét hibakódot a legjobbakéra és akkor lesz esélyük a többieknek is!
Olyat még nem találtatok (...tunk) ki, hogy lassulásmérés? Ebből is lehetne konzekvenciákat levonni. Tárcsa, vagy bobfék, gumi fajtája, jellege,kora, állapota, méretei, stb. Melyik lenne a legjobb összeállítás és ki az aki ezt meg is lépi? Mert az elvileg mindenkit üt. De csak a következő talin. Tehát: egy ember már biztos hogy ott lesz a következőn.
...meg az összes többi aki kíváncsi erre, meg aki nem. Hűűűűű de jót írtam!!!
(...így egy üveg pezsgő után.)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 20:03:17 »
Idézetet írta: Angel - 2009.01.21 szerda, 15:04:51
Erre akár én is vevő lennék. Nevezzük rugalmassági mérésnek.
Igen, neked jó a 3, mert így ha 80-120-ra mész, 120-nál kb 6000-et fog pörögni.
Jó, ha 4000-4500-t! Kb 40km/h-ként pörög a motor egy ezrest!
Sztem 160 körül kell V6-nál is elváltani 4-be ilyenkor... Persze ez függ a váltótól is.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ