Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792837 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4050 Dátum:
2017.06.27 kedd, 09:36:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.06.27 kedd, 09:06:14
Win rendszer fut? Szerintem az illesztőprogram lesz a gond. Valószínű frissült, amivel nem működik. Nézd meg az eszközkezelőben, hogy rádugott állapotban nem jelez-e hibát.
Torque lite-t ír, az androidos app.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4051 Dátum:
2017.06.27 kedd, 09:47:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.27 kedd, 09:36:32
Torque lite-t ír, az androidos app.
Ja, bocs, azt nem is néztem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4052 Dátum:
2017.06.27 kedd, 09:48:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.27 kedd, 09:35:46
[/IróniaON] Nem, ezek olyan atombiztosak, hogy soha, semmilyen körülmények között nem romolhatnak el. [/IróniaOFF]
Próbáld ki másik autón. Próbáld notival és telefonnal. Ha se kép se hang, hát akkor eltávozott a túlvilágra.
Megpróbálom...
Pedig nem is valami filléres gagyi vacakot rendeltem, hanem amit itt is linkelt valaki ebayről. Az a baj, hogy nincs a megszokott villogás. Van egy LED, ami folyamatosan világít, ahogy be van dugva. A másik pedig (amelyik emlékeim szerint villogott míg kommunikált BT-n most csak villan egyet a bedugás pillanatában aztán ennyi).
Ott van a kocsiban a madzagos verzió is, ha hazaértem rádugom a laptopra, remélem nem valami nagy dolog lesz.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4053 Dátum:
2017.06.27 kedd, 09:52:28 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.27 kedd, 09:48:39
Megpróbálom...
Pedig nem is valami filléres gagyi vacakot rendeltem, hanem amit itt is linkelt valaki ebayről. Az a baj, hogy nincs a megszokott villogás. Van egy LED, ami folyamatosan világít, ahogy be van dugva. A másik pedig (amelyik emlékeim szerint villogott míg kommunikált BT-n most csak villan egyet a bedugás pillanatában aztán ennyi).
Ott van a kocsiban a madzagos verzió is, ha hazaértem rádugom a laptopra, remélem nem valami nagy dolog lesz.
Azért az ilyen eszközből a "nem filléres gagyi vacok" valahol 6-7 számjegyű árnál kezdődik (mondjuk egy Bosch KTS). És mint minden más, az is el tud romlani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4054 Dátum:
2017.06.27 kedd, 10:05:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.27 kedd, 09:52:28
Azért az ilyen eszközből a "nem filléres gagyi vacok" valahol 6-7 számjegyű árnál kezdődik (mondjuk egy Bosch KTS). És mint minden más, az is el tud romlani.
Eddig még nem igen olvastam itt senkitől, hogy ha volt olyan kütyüje, ami kommunikált a kocsival az így elromlott volna. Pont nálam és pont akkor amikor kellene
Nincs is dobálva, pakolászva. A csatlakozónál lévő kis tárolóba van betéve, mióta megvan.
Na mindegy, 100 szónak is egy a vége. Pont annyi esélyem van rá hogy jó legyen mint amennyi arra hogy nem. De szerintem félig üres a pohár
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4055 Dátum:
2017.06.27 kedd, 10:12:13 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.27 kedd, 10:05:37
Eddig még nem igen olvastam itt senkitől, hogy ha volt olyan kütyüje, ami kommunikált a kocsival az így elromlott volna. Pont nálam és pont akkor amikor kellene
Nincs is dobálva, pakolászva. A csatlakozónál lévő kis tárolóba van betéve, mióta megvan.
Na mindegy, 100 szónak is egy a vége. Pont annyi esélyem van rá hogy jó legyen mint amennyi arra hogy nem. De szerintem félig üres a pohár
Murphy már csak ilyen
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4056 Dátum:
2017.06.27 kedd, 11:35:57 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.27 kedd, 08:53:39
Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.
Nekem egyszer a WD40 fújása a csatiba és utána jó volt.(ha nem romlott el a kütyü)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4057 Dátum:
2017.06.28 szerda, 08:46:00 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.27 kedd, 11:35:57
Nekem egyszer a WD40 fújása a csatiba és utána jó volt.(ha nem romlott el a kütyü)
Nos, tegnap hazamentem és a madzagos se működött. Aztán befújtam a csatit és ment. A BT-s kütyüt nem próbáltam.
Eredmények: Go to TDCI MKIV topic.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4058 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:39:43 »
2003 évvégi gyártású MK3 2.0 TDCI FMBA motorkódú autóhoz jó lehet az az OBD olvasó, ami leírás szerint ezeket a protokollokat tudja:
ISO15765-4 (CAN)
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 VPW
J1850 PWM
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4059 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:50:49 »
Idézetet írta: edk - 2017.06.28 szerda, 10:39:43
2003 évvégi gyártású MK3 2.0 TDCI FMBA motorkódú autóhoz jó lehet az az OBD olvasó, ami leírás szerint ezeket a protokollokat tudja:
ISO15765-4 (CAN)
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 VPW
J1850 PWM
A J1850 a lényeg. Elvileg azzal jónak kellene lennie. De a puding próbája az evés...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4060 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:50:55 »
Idézetet írta: edk - 2017.06.28 szerda, 10:39:43
2003 évvégi gyártású MK3 2.0 TDCI FMBA motorkódú autóhoz jó lehet az az OBD olvasó, ami leírás szerint ezeket a protokollokat tudja:
ISO15765-4 (CAN)
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 VPW
J1850 PWM
Az utolsó(J1850 PWM) a lényeges,ha Fordot akarsz diagolni.Az fontos,hogy tényleg tudja,különben csak csontnak használhatod.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4061 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:58:06 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.28 szerda, 10:50:55
Az utolsó(J1850 PWM) a lényeges,ha Fordot akarsz diagolni.Az fontos,hogy tényleg tudja,különben csak csontnak használhatod.
És még akkor se 100%, ha valami klónok klónját talál a kolléga. Legalábbis Forscan-nél.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4062 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:59:25 »
Köszönöm a választ mindkettőtöknek.
Mivel vásárlás előtt is erre jutottam, hogy ez a protokoll kellene nekem az autóhoz, így megvettem. Tegnap azonban nem sikerült sem a Torque-al, sem a ForDTC-vel működésre bírnom, mindkettő ott vérzett el, hogy nem ismerte fel az autó típusát. Ha kicsit hűvösebb lesz (
), akkor megpróbálom a Focusszal is, bár a korábban kölcsönbe kapott kütyü mindkét autóval egyből kommunikált. Ha nem lesz jó azzal sem, akkor megreklamálom a banggoodnak (onnan vettem).
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4063 Dátum:
2017.06.28 szerda, 11:01:21 »
Idézetet írta: edk - 2017.06.28 szerda, 10:59:25
Köszönöm a választ mindkettőtöknek.
Mivel vásárlás előtt is erre jutottam, hogy ez a protokoll kellene nekem az autóhoz, így megvettem. Tegnap azonban nem sikerült sem a Torque-al, sem a ForDTC-vel működésre bírnom, mindkettő ott vérzett el, hogy nem ismerte fel az autó típusát. Ha kicsit hűvösebb lesz (
), akkor megpróbálom a Focusszal is, bár a korábban kölcsönbe kapott kütyü mindkét autóval egyből kommunikált. Ha nem lesz jó azzal sem, akkor megreklamálom a banggoodnak (onnan vettem).
Forscan-el próbálj rá. Sztem ki fogja írni, hogy klón.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4064 Dátum:
2017.06.28 szerda, 11:06:17 »
Idézetet írta: edk - 2017.06.28 szerda, 10:59:25
Köszönöm a választ mindkettőtöknek.
Mivel vásárlás előtt is erre jutottam, hogy ez a protokoll kellene nekem az autóhoz, így megvettem. Tegnap azonban nem sikerült sem a Torque-al, sem a ForDTC-vel működésre bírnom, mindkettő ott vérzett el, hogy nem ismerte fel az autó típusát. Ha kicsit hűvösebb lesz (
), akkor megpróbálom a Focusszal is, bár a korábban kölcsönbe kapott kütyü mindkét autóval egyből kommunikált. Ha nem lesz jó azzal sem, akkor megreklamálom a banggoodnak (onnan vettem).
Alapból fényképekkel,(és videóval)mellékelve reklamálj a kici kinainál.Szerintem bad clone .
töltsd le a demót:
http://forscan.org/download.html
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4065 Dátum:
2017.06.28 szerda, 13:36:19 »
Nah, futottam még egy kört: a 2006-os Focusban sem működik.
Nem tud csatlakozni sem a Torque-ban, sem a ForDTC-ben, sem a Forscan-ben androidon. Windowson csak Forscant próbáltam, az csak sziplán annyit ír, hogy nem tud csatlakozni, próbáljam meg ráadni a gyújtást. Ami kiderült a Forscan windowsos változatában, hogy ELM 2.1-es verzió, ami ugye kérdéses
. Védelmemre szóljon, a weboldalon természetesen verziószám nem szerepel, a protokollt tudja és a hozzászólások között valaki írta 1-2 éve, hogy MK3-as mondeoval működik neki. Megreklamáltam, aztán meglátjuk.
Köszönöm a segítségeteket
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4066 Dátum:
2017.06.28 szerda, 14:22:26 »
Idézetet írta: edk - 2017.06.28 szerda, 13:36:19
Nah, futottam még egy kört: a 2006-os Focusban sem működik.
Nem tud csatlakozni sem a Torque-ban, sem a ForDTC-ben, sem a Forscan-ben androidon. Windowson csak Forscant próbáltam, az csak sziplán annyit ír, hogy nem tud csatlakozni, próbáljam meg ráadni a gyújtást. Ami kiderült a Forscan windowsos változatában, hogy ELM 2.1-es verzió, ami ugye kérdéses
. Védelmemre szóljon, a weboldalon természetesen verziószám nem szerepel, a protokollt tudja és a hozzászólások között valaki írta 1-2 éve, hogy MK3-as mondeoval működik neki. Megreklamáltam, aztán meglátjuk.
Köszönöm a segítségeteket
A verziószám V1.4 vagy az occo V1.5. Bluetooth-al már jártam úgy,hogy ugyanonnan rendeltem csak később és nem tudta a Fordot.
Azért egy másik autótípussal is próbáld meg,hátha azon működik.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4067 Dátum:
2017.06.28 szerda, 16:38:45 »
Sziasztok!
2017-es Ford S-Max 2.0 Tdci-hez (T7CL) megfelelő ez a kábel hibakód kiolvasásra, élőadat megjelenítésre stb..?:
http://www.ebay.co.uk/itm/181457166623
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4068 Dátum:
2017.06.28 szerda, 22:14:32 »
Idézetet írta: gabo01 - 2017.06.28 szerda, 16:38:45
Sziasztok!
2017-es Ford S-Max 2.0 Tdci-hez (T7CL) megfelelő ez a kábel hibakód kiolvasásra, élőadat megjelenítésre stb..?:
http://www.ebay.co.uk/itm/181457166623
Szia.
Igen,de egy program(Forscan) és egy laptop sem árt,ha van kéznél.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4069 Dátum:
2017.06.28 szerda, 22:24:36 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.28 szerda, 22:14:32
Szia.
Igen,de egy program(Forscan) és egy laptop sem árt,ha van kéznél.
Köszi, hogy szóltál mert nekiálltam volna ezek nélkül!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4070 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 13:24:04 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.24 péntek, 22:57:01
Andoid Forscan. Nem tudom neked ezek a PID-ek vannak-e? Csak felcsatlakozva látod. Járó motornál élő adatokkal.
CATEMP11 DPF ELŐTTI HŐMÉRSÉKLET (400-450 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
CATEMP12 DPF HŐMÉRSÉKLET (500-650 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
VALAHOGY ÍGY
DPF_SOOT_LD AKÁR 130% LEHET. Általában e körül kezd regenerálni
DPF_LOAD_LD EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN.. NINCS PONTOS MAGYARÁZATOM SAJNA, ELVILEG KOROM ÉS maradék HAMU TARTALOM.
REGENERÁLÁS UTÁN NEM FELTÉTLENÜL MENNEK 0% ra,
függ attól is milyen körülmények közt zajlott le a regen és a korábbi regenek.
Most hogy szenvedek a P2002-es hibakóddal honnan tudom hogy a DPF-hez kapcsolódó PID-ek azért nem mutatnak valós értéket mert a kocsi nem tudja, vagy mert annyira vacakok és mondjuk 0 az érték.
Pl tegnap kiolvasásánál a DP_DPF Differencianyomás a részecskeszűrőn 0,1 kpa volt. A NOFRE meghiúsult regenek száma 0, holott a múlt héten hallottam egyszer hogy ment a ventilátor mikor leállítottam és nem figyeltem (klíma nem ment)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4071 Dátum:
2017.08.02 szerda, 17:37:03 »
Vagyokabajnok-tól vegyél kábeles elmet,és használd a forscant,de nem droiddal,hanem lapossal.biztosan van eltárolt hiba is-szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:04:04 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4072 Dátum:
2017.08.02 szerda, 19:04:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.02 szerda, 17:37:03
Vagyokabajnok-tól vegyél kábeles elmet,és használd a forscant,de nem droiddal,hanem lapossal.biztosan van eltárolt hiba is-szerintem.
A reklámért.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4073 Dátum:
2017.08.02 szerda, 20:32:10 »
van forscan droidra is, hibakódot tudsz vele olvasni, a törlős verzió már fizetős
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:27:51 írta Zsolteey
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4074 Dátum:
2017.08.02 szerda, 20:41:25 »
Írtam.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:16:24 írta Zsolteey
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4075 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 08:51:41 »
vásárlás előtt próbáld ki, hogy komminukál-e a kocsival meg a programmal
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:53:30 írta Zsolteey
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4076 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 16:46:21 »
ha nem tudja a protokollokat,nem lesz kommunikáció.
Értem én a kábeles nem teccik-illetve nem praktikus,de azzal nem lőnémellé lapossal.Már win7-is megy a forscan.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:18:07 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4077 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 17:01:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.03 csütörtök, 16:46:21
ha nem tudja a protokollokat,nem lesz kommunikáció.
Értem én a kábeles nem teccik-illetve nem praktikus,de azzal nem lőnémellé lapossal.Már win7-is megy a forscan.
xp-n is, meg win8-8.1en is. meg gyorsabb is a kommunikáció mint a bt/wifi megoldás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4078 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 17:49:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.03 csütörtök, 17:01:42
xp-n is, meg win8-8.1en is. meg gyorsabb is a kommunikáció mint a bt/wifi megoldás
10-en is.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4079 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 18:44:20 »
Forscannel beállítottam a következőket:
- Automata zár
- Automatikus zárás a gépjármű mozgása közben
- Automatikus zárás visszazárással
De sajnos a visszazárás nem működik. Lehet, hogy csak FL2-nél él?
Van egy IC/sebességmérő pontossági hiba. Ez most enabled. Kell valahol állítani még? Nekem -5km/h csal kb.
Pillanatnyi fogyasztást sikerült beállítani.
@AndyA
A cruise control út ellenőrzésnek van fordítva. Gondolom ez a tempomat lenne. (Sebességtartó automatika?)
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4080 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 20:25:05 »
mert az univerzális valójában semmihez nem jó....
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:52:23 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4081 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 22:16:12 »
NEM, NEM tudja a SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPW, ISO9141-2 protokollokat. Csak az ISO15765-4 (CAN-BUS)-t.
Ne is fecséreld rá az idődet.
Az SAE J1850 PWM az OBD2 aljzat2-es és 10-es PIN-jére van kivezetve. Ebben a kék házasban ez a két csatlakozó üres, mivel nincs is benne hardveresen a megelelő illesztő, csak egy CAN illesztő, ami a PIN 6 (CAN HIGH) és PIN14 (CAN LOW)-re an kivezetve. Ezzel pl. Fiat-nál elérjük a motorvezérlőt, de ha más modult akarunk elérni, akkor a multiecuscan oldalon is látható, átalakító kábel kell, hogy másik PIN-ekre csatlakozzon az ELM327 interfész.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:46:12 írta Zsolteey
»
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4082 Dátum:
2017.08.04 péntek, 09:38:34 »
Idézetet írta: GKovacs - 2017.08.03 csütörtök, 18:44:20
Forscannel beállítottam a következőket:
- Automata zár
- Automatikus zárás a gépjármű mozgása közben
- Automatikus zárás visszazárással
De sajnos a visszazárás nem működik. Lehet, hogy csak FL2-nél él?
Van egy IC/sebességmérő pontossági hiba. Ez most enabled. Kell valahol állítani még? Nekem -5km/h csal kb.
Pillanatnyi fogyasztást sikerült beállítani.
@AndyA
A cruise control út ellenőrzésnek van fordítva. Gondolom ez a tempomat lenne. (Sebességtartó automatika?)
Nekem anno Vik a pre-FL autóban tudta a visszazárást beállítani VMC-mel, és az FL2-esekben nem. Utóbb a Forscan már tudja, és nekem az FL2-ben működik is. De ezek szerint a pre-FL-ben is mennie kellene.
A sebességmérő pontosságot én "ki"-ről bekapcsoltam, és most kb. 100-110-ig kisebb a túlmutatás, mint amilyen vastag a mutató. 160 körül ér el oda, hogy amikor pont a 160-on van a mutató, akkor 158-159 között lebeg a GPS szerinti sebesség.
Pillanatnyi fogyi beállítás hol van, melyik menüben?
Nem minden fordítás jött tőlem. Egy csomó - elég hülyeségek - a gyári, központi adatbázisból valók. Azzal nem tudok mit kezdeni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4083 Dátum:
2017.08.04 péntek, 09:57:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.04 péntek, 09:38:34
Nekem anno Vik a pre-FL autóban tudta a visszazárást beállítani VMC-mel, és az FL2-esekben nem. Utóbb a Forscan már tudja, és nekem az FL2-ben működik is. De ezek szerint a pre-FL-ben is mennie kellene.
A sebességmérő pontosságot én "ki"-ről bekapcsoltam, és most kb. 100-110-ig kisebb a túlmutatás, mint amilyen vastag a mutató. 160 körül ér el oda, hogy amikor pont a 160-on van a mutató, akkor 158-159 között lebeg a GPS szerinti sebesség.
Pillanatnyi fogyi beállítás hol van, melyik menüben?
Nem minden fordítás jött tőlem. Egy csomó - elég hülyeségek - a gyári, központi adatbázisból valók. Azzal nem tudok mit kezdeni.
AndyA
insturment cluster programozásban.
fl előttiekben is menni szokott, bár én a komfort index miatt fl-es gem-et szoktam tenni mindenbe, szóval lehet csak azért ment fl előttinél
ja és fl előtti zárakhoz nem szoktam javasolni az automata zárást, van azoknak a nélkül is elég bajuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4084 Dátum:
2017.08.04 péntek, 17:25:46 »
Van egy egyre ritkábban előforduló hibám: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Amikor jött a hiba, néztem az érzékelő jelét Forscan-nel (PCM O2S11_V PID). Ha nyomtam a gázt, akkor kb. 0,2V-ig ment le az érték, motorfékben pedig kiült kb. 2,15V-ra.
Most, hogy nem nagyon jön a hiba, gondoltam megnézem változott-e a jelszint. A minap kipróbáltam az androidos Forescan-t, de az nem mutatott semmi értelmes értéket erre a PID-re. Ma újra rákötöttem a notebookra. Ugyanaz az ELM, ugyanaz a Forscan, még a beállításokhoz sem nyúltam a korábbi mérés óta, és mégsem mutat semmit. Fix 0,01V. Hogy a fenébe lehet ez?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4085 Dátum:
2017.08.04 péntek, 20:36:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.04 péntek, 17:25:46
Van egy egyre ritkábban előforduló hibám: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Amikor jött a hiba, néztem az érzékelő jelét Forscan-nel (PCM O2S11_V PID). Ha nyomtam a gázt, akkor kb. 0,2V-ig ment le az érték, motorfékben pedig kiült kb. 2,15V-ra.
Most, hogy nem nagyon jön a hiba, gondoltam megnézem változott-e a jelszint. A minap kipróbáltam az androidos Forescan-t, de az nem mutatott semmi értelmes értéket erre a PID-re. Ma újra rákötöttem a notebookra. Ugyanaz az ELM, ugyanaz a Forscan, még a beállításokhoz sem nyúltam a korábbi mérés óta, és mégsem mutat semmit. Fix 0,01V. Hogy a fenébe lehet ez?
Láttam a TDCI topicban, hogy nézted ezt a PID-t, én meg akartam nézni, hogy az enyém mit mutat, de az androidos forscan-nel nem találtam meg, pedig itt a horvátoknál elég sokat jöttünk motorfékkel.
Nem lehet, hogy megdöglött az a jeladó?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4086 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 19:01:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.04 péntek, 09:38:34
Nekem anno Vik a pre-FL autóban tudta a visszazárást beállítani VMC-mel, és az FL2-esekben nem. Utóbb a Forscan már tudja, és nekem az FL2-ben működik is. De ezek szerint a pre-FL-ben is mennie kellene.
A sebességmérő pontosságot én "ki"-ről bekapcsoltam, és most kb. 100-110-ig kisebb a túlmutatás, mint amilyen vastag a mutató. 160 körül ér el oda, hogy amikor pont a 160-on van a mutató, akkor 158-159 között lebeg a GPS szerinti sebesség.
Pillanatnyi fogyi beállítás hol van, melyik menüben?
Nem minden fordítás jött tőlem. Egy csomó - elég hülyeségek - a gyári, központi adatbázisból valók. Azzal nem tudok mit kezdeni.
AndyA
Köszi az infókat most már minden úgy működik ahogy kell. Megvan a visszazárás és a sebességmérő is pontos.
Ahogy HZsolt92 írta a pillanatnyi fogyasztás az IC programozásnál van.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4087 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 19:46:13 »
Idézetet írta: GKovacs - 2017.08.03 csütörtök, 18:44:20
Pillanatnyi fogyasztást sikerült beállítani.
mivel csináltad?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4088 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 21:27:13 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.08.04 péntek, 20:36:35
Láttam a TDCI topicban, hogy nézted ezt a PID-t, én meg akartam nézni, hogy az enyém mit mutat, de az androidos forscan-nel nem találtam meg, pedig itt a horvátoknál elég sokat jöttünk motorfékkel.
Nem lehet, hogy megdöglött az a jeladó?
Köszi, hogy próbáltad. Lehet, hogy csak 2.2-esnél van ez a PID? Mert én gond nélkül megtaláltam android alatt is.
Igen, 99% hogy a jeladó rossz, de azért szeretném méréssel is igazolni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4089 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 21:44:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.06 vasárnap, 21:27:13
Köszi, hogy próbáltad. Lehet, hogy csak 2.2-esnél van ez a PID? Mert én gond nélkül megtaláltam android alatt is.
Igen, 99% hogy a jeladó rossz, de azért szeretném méréssel is igazolni.
Megnézem holnap megint, de én nem találtam.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4090 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 21:45:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.06 vasárnap, 21:27:13
Köszi, hogy próbáltad. Lehet, hogy csak 2.2-esnél van ez a PID? Mert én gond nélkül megtaláltam android alatt is.
Igen, 99% hogy a jeladó rossz, de azért szeretném méréssel is igazolni.
egyszer ránézek,de nem marad idő a lakás festés mellett...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4091 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 22:02:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.08.06 vasárnap, 19:46:13
mivel csináltad?
Forscan + extended licence. IC programozás. Azon belül enabled-re raktam és már ment is.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4092 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 22:09:07 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.06 vasárnap, 21:45:29
egyszer ránézek,de nem marad idő a lakás festés mellett...
Amúgy beépítettem a led-et az izzító reléjétől az utastérbe, és indítás előtt/után valóban világít, de most a nyaralás alatt figyeltem forscannel is adatokat, és 3 regenerálásból egyszer sem világított a led. Igaz, hogy mindhárom regenerálás pontosan 1km alatt zajlott le a pályán, 550km-es ciklusonként.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4093 Dátum:
2017.08.06 vasárnap, 22:24:53 »
Idézetet írta: GKovacs - 2017.08.06 vasárnap, 22:02:28
Forscan + extended licence. IC programozás. Azon belül enabled-re raktam és már ment is.
de egy "sima" ELM-el?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4094 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 07:08:40 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.08.06 vasárnap, 22:09:07
Amúgy beépítettem a led-et az izzító reléjétől az utastérbe, és indítás előtt/után valóban világít, de most a nyaralás alatt figyeltem forscannel is adatokat, és 3 regenerálásból egyszer sem világított a led. Igaz, hogy mindhárom regenerálás pontosan 1km alatt zajlott le a pályán, 550km-es ciklusonként.
Amikor én mondtam, nem hitte el senki.....
(Üzem meleg motornál izzítógyertyával felmelegíteni a kipufogógázt....
)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.07 hétfő, 07:15:09 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4095 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 07:39:41 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.07 hétfő, 07:08:40
Amikor én mondtam, nem hitte el senki.....
(Üzem meleg motornál izzítógyertyával felmelegíteni a kipufogógázt....
)
pontosan a megfelelő kipuff hőmérséklet elérésehez kellenek a gyertyák.pont azért nem világított neki a led,mert megvolt a megfelelő hőmérséklet. a pályás tempónál egészen biztosan ez adott.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.07 hétfő, 07:41:29 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4096 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 07:45:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 07:39:41
pontosan a megfelelő kipuff hőmérséklet elérésehez kellenek a gyertyák.pont azért nem világított neki a led,mert megvolt a megfelelő hőmérséklet. a pályás tempónál egészen biztosan ez adott.
Na én nem folytatom újra....mert elkezdeni te kezdted.
Mond a magadét, de attól az még hülyeség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4097 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 07:45:56 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.07 hétfő, 07:45:04
Na én nem folytatom újra....mert elkezdeni te kezdted.
Mond a magadét, de attól az még hülyeség.
nagyon helyes.örülök , hogy belátod,feleslegesen beszélsz hülyeséget.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4098 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 07:49:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 07:45:56
nagyon helyes.örülök , hogy belátod,feleslegesen beszélsz hülyeséget.
Szomorú, hogy a leírt szöveget nem tudod értelmezni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4099 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 10:36:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.08.06 vasárnap, 22:24:53
de egy "sima" ELM-el?
Igen. Blutooth-os 1.5. Benzines az autóm. Egyszer próbáltuk egy dízellel de ahhoz nem tudott kapcsolódni.
ilyen:
http://www.ebay.co.uk/itm/Mini-ELM327-OBD2-V1-5-Bluetooth-for-Android-BMW-Audi-Toyota-Honda-Ford-Vauxhall-/322561078792?hash=item4b1a237608:g:SnIAAOSwrklVazFB
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ