Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:38:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1789190 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 11:09:51 »

Igen. Blutooth-os 1.5. Benzines az autóm. Egyszer próbáltuk egy dízellel de ahhoz nem tudott kapcsolódni.
ilyen:
http://www.ebay.co.uk/itm/Mini-ELM327-OBD2-V1-5-Bluetooth-for-Android-BMW-Audi-Toyota-Honda-Ford-Vauxhall-/322561078792?hash=item4b1a237608:g:SnIAAOSwrklVazFB


köszi, akkor semmi különös nem kell hozzá eszerint. (Y)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 16:31:43 »

Van egy egyre ritkábban előforduló hibám: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Amikor jött a hiba, néztem az érzékelő jelét Forscan-nel (PCM O2S11_V PID). Ha nyomtam a gázt, akkor kb. 0,2V-ig ment le az érték, motorfékben pedig kiült kb. 2,15V-ra.
Most, hogy nem nagyon jön a hiba, gondoltam megnézem változott-e a jelszint. A minap kipróbáltam az androidos Forescan-t, de az nem mutatott semmi értelmes értéket erre a PID-re. Ma újra rákötöttem a notebookra. Ugyanaz az ELM, ugyanaz a Forscan, még a beállításokhoz sem nyúltam a korábbi mérés óta, és mégsem mutat semmit. Fix 0,01V. Hogy a fenébe lehet ez?
megnéztem..0,00V  tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 17:23:00 »

megnéztem..0,00V  tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.

Akkor ha jól értem, az a jeladó rossz, ami nincs is?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 17:28:45 »

megnéztem..0,00V  tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
attól, hogy 0V a jel még nem azt jelenti hogy nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 18:57:16 »

Akkor ha jól értem, az a jeladó rossz, ami nincs is?  hehe
Nem teljesen jól érted. Alf 2.2-esében kell, hogy legyen ilyen jeladó. Azt meg elhinném, hogy a Forscan nullát ír ki valamilyen okból (rossz PID, rosszul értelmezi az értékeket stb.), de két hete ugyanazzal a Forscan verzióval, ugyanazzal az ELM-mel, ugyanazon az autón még hihető értékeket olvastam. Jól látszott az érték változása ahogy követi a motor üzemállapotát. Most csak arra lettem volna kíváncsi, hogy mennyire más tartományban van nálam a jel, mint egy jól működő autónál. Egyszerűen érthetetlen...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 18:59:23 »

megnéztem..0,00V  tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
Nálam most fix 0,01. De korábban felment 2,15-ig is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 21:02:49 »

Nálam most fix 0,01. De korábban felment 2,15-ig is.
jó,de én nem menet közben diagoltam,te meg ha jól értem motorfékkel mérted a magasabb értéket....szóval ez magyarázhatja a 0V-ot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 21:10:50 »

jó,de én nem menet közben diagoltam,te meg ha jól értem motorfékkel mérted a magasabb értéket....szóval ez magyarázhatja a 0V-ot.
Járó és álló motorral is fix 0,01V most nekem.
Ha teheted indítsd be a motort légy szíves és nézd meg, hogy úgy csinál-e valamit gázadásra, elvételre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 21:30:35 »

Járó és álló motorral is fix 0,01V most nekem.
Ha teheted indítsd be a motort légy szíves és nézd meg, hogy úgy csinál-e valamit gázadásra, elvételre.
ok.de én így is járómotornál néztem,csak nem menet közben,mint te,ugye motorfékkel.gázadásra sem ment el 0-ról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2017.08.09 szerda, 20:45:51 »

ok.de én így is járómotornál néztem,csak nem menet közben,mint te,ugye motorfékkel.gázadásra sem ment el 0-ról.
Na, most már az van, hogy világít a motorhiba jelzés és a Forscan (most az androidos) nem talál hibát a PCM-ben. Azt mondja sikeres a kiolvasás, nincs DTC.
Akkulevétel után nincs változás. X-akta.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2017.08.09 szerda, 20:47:13 »

Na, most már az van, hogy világít a motorhiba jelzés és a Forscan (most az androidos) nem talál hibát a PCM-ben. Azt mondja sikeres a kiolvasás, nincs DTC.
Akkulevétel után nincs változás. X-akta.
az androidos hátrányban van a kábelessel szemben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:18:14 »

Na, most már az van, hogy világít a motorhiba jelzés és a Forscan (most az androidos) nem talál hibát a PCM-ben. Azt mondja sikeres a kiolvasás, nincs DTC.
Akkulevétel után nincs változás. X-akta.
fizetős vagy ingyenes?
wifi vagy bt?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:20:40 »

fizetős vagy ingyenes?
wifi vagy bt?
Ingyenes BT, de a demo mód ki van kapcsolva. Többi modulból olvassa a hibakódokat. PCM-ből PID-eket is, mint pl gázpedálállás. Szóval minden működik kivéve ami a problémámhoz kapcsolódik O2 jeladó PID-ek, és a feltételezhetően O2-höz kapcsolódó hibakód.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:20:52 »

az androidos hátrányban van a kábelessel szemben.
Ennyire?
Holnap kiolvasom PC-vel és kábeles ELM-mel, aztán kiderül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:26:40 »

Ennyire?
Holnap kiolvasom PC-vel és kábeles ELM-mel, aztán kiderül.
Azt hiszem sikerült megfejtenem a rejtélyt.
A lambda szenzornak be kell melegednie, csak utána ad értelmes értéket. Ahogy néztem 1-2 km haladás után van érték. A bemelegedés abból is látszik, hogy a szenzor fűtés értéke (OSHDCB1S1) is felmegy és elkezd ingadozni 50% körül.
Közben Androidon is simán ki tudtam olvasni a hibakódot és az értéket is. Feltételezem, hogy amíg a szenzor nem üzemmeleg, addig a hibakód is el van rejtve, és ez csapott be tegnap.

Továbbá kezdem érteni a hibát is. Motorfék üzemben magas oxigén szintet kéne mérni. Nálam folyamatosan lassan esik a feszültség. Úgy nézem, hogy amikor 2V alá esik a feszültség, akkor dobja a hibát. Kb. ott ahol a képen a függőleges marker van.


Szóval Alf, ha tudnál menet közben mérni O2S11_V értéket, akkor nagyon hálás lennék. Csak annyi kéne, hogy nálad motorfék üzemben kb. mekkora az érték.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:34:19 »

Azt hiszem sikerült megfejtenem a rejtélyt.
A lambda szenzornak be kell melegednie, csak utána ad értelmes értéket. Ahogy néztem 1-2 km haladás után van érték. A bemelegedés abból is látszik, hogy a szenzor fűtés értéke (OSHDCB1S1) is felmegy és elkezd ingadozni 50% körül.
Közben Androidon is simán ki tudtam olvasni a hibakódot és az értéket is. Feltételezem, hogy amíg a szenzor nem üzemmeleg, addig a hibakód is el van rejtve, és ez csapott be tegnap.

Továbbá kezdem érteni a hibát is. Motorfék üzemben magas oxigén szintet kéne mérni. Nálam folyamatosan lassan esik a feszültség. Úgy nézem, hogy amikor 2V alá esik a feszültség, akkor dobja a hibát. Kb. ott ahol a képen a függőleges marker van.
[img]http://www.***/images/hdd1/2017/08/10/899o2_hiba4.jpg

Szóval Alf, ha tudnál menet közben mérni O2S11_V értéket, akkor nagyon hálás lennék. Csak annyi kéne, hogy nálad motorfék üzemben kb. mekkora az érték.
ok.a 7végén meglesem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 09:16:09 »

Sziasztok!
Egy kis segìtség kellene.
Adott egy elm obd 2 ami bluetoothon keresztül hibàtlanul müködött forscan programmal androidos telefonon.
Viszont most eltünt  FIP modul,nem làtja beolvasàskor se és utàna sem.Eddig simàn ott volt.Mi lehet a gond?
Az autó ugyan ugy müködik,sőt egy hajszàlpotosan azonos auton nézve meg is van és ott làtja is.Mi lehet a gond?
Ford mondeo mk3 tddi 2001-es
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2017.08.22 kedd, 14:22:11 »

Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
P1408 - EGR áramlás tesztelési tartományon kívül hibakódot kaptam.
A kérdésem az lenne hogy a PDFE érzékelőt, illetve az EVR mágnestekercset milyen néven találom meg mondjuk a Cromax oldalán?
Köszönettel
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:29:45 »

Sziasztok!

ELMConfig-ból melyik verzió ami bevált, használható, működőképes és nem orosz szöveggel szórakoztat? Smiley

Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:45:29 »

Sziasztok!

ELMConfig-ból melyik verzió ami bevált, használható, működőképes és nem orosz szöveggel szórakoztat? Smiley

Köszi!
0.2.17b-c. mindenben van valamennyi orosz, de csak modulreset
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2017.08.22 kedd, 23:30:03 »

0.2.17b-c. mindenben van valamennyi orosz, de csak modulreset

17-c -t próbáltam.
Ha Baudrate-nél az Auto select be volt pipálva, akkor Correct response from adapter timed. Received response to request "": " üzenetet dobott.
Ha Baudrate-nél az Auto select nem volt bepipálva, de a sebesség Auto volt, akkor már felcsatlakozott, de Read-et nyomva sipákolt, hogy lassú a kapcsolat (talán 38400k volt és 115200 a minimum, ami kellett volna).
Ha kézzel magasabb sebességre állítottam, akkor megint nem tudott csatlakozni és változatos hibaüzeneteket dobott...

0.2.6-t próbáltam még, az felcsatlakozott, nem hisztizett, csak már merült a noti.

USB-s kapcsolós ELM. Forscannel hibátlanul működik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2017.08.23 szerda, 00:27:53 »

17-c -t próbáltam.
Ha Baudrate-nél az Auto select be volt pipálva, akkor Correct response from adapter timed. Received response to request "": " üzenetet dobott.
Ha Baudrate-nél az Auto select nem volt bepipálva, de a sebesség Auto volt, akkor már felcsatlakozott, de Read-et nyomva sipákolt, hogy lassú a kapcsolat (talán 38400k volt és 115200 a minimum, ami kellett volna).
Ha kézzel magasabb sebességre állítottam, akkor megint nem tudott csatlakozni és változatos hibaüzeneteket dobott...

0.2.6-t próbáltam még, az felcsatlakozott, nem hisztizett, csak már merült a noti.

USB-s kapcsolós ELM. Forscannel hibátlanul működik.
ilyen nekem is volt a régivel, aztán lett egy 500as elm és azzal már nem hisztizik egyik sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:59:46 »

ilyen nekem is volt a régivel, aztán lett egy 500as elm és azzal már nem hisztizik egyik sem

Na akkor nyitom is az ebay esetet. Leírásban az eladó külön kiemelte az ELMconfigot, mint támogatott szoftvert.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2017.11.08 szerda, 13:24:17 »

Sziasztok,

Vettem egy kapcsolható USB-s EML327-et az Ali-ról. Tegnap ki akartam próbálni a Forscan-el, de nem sikerült.
Csatlakozás után először "ellenörzés Wifi" majd "ELM nem található..." üzenet jelent meg.

próbáltam a beállításoknál több opciót, de egyik sem segített.

tudnátok segíteni, hogyan kell összelőni a rendszert?

Köszi
Roland
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2017.11.08 szerda, 13:28:36 »

Sziasztok,

Vettem egy kapcsolható USB-s EML327-et az Ali-ról. Tegnap ki akartam próbálni a Forscan-el, de nem sikerült.
Csatlakozás után először "ellenörzés Wifi" majd "ELM nem található..." üzenet jelent meg.

próbáltam a beállításoknál több opciót, de egyik sem segített.

tudnátok segíteni, hogyan kell összelőni a rendszert?

Köszi
Roland

Driver rendben van? Eszközkezelőben látod?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2017.11.08 szerda, 21:45:51 »

Driver rendben van? Eszközkezelőben látod?

Itt lesz a gond...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2017.11.11 szombat, 16:36:59 »

Itt lesz a gond...

Megoldódott... driver
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 09:47:23 »

Részben diagnosztika...

Tudnátok ajánlani egy jó multimétert?

Bár azt nem tudom hogy kell használni, de szeretnék egyet. nyes

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 12:20:55 »

Gondolom, kézire gondoltál, nem asztalira. Ha nem használod sokat, nem kell a gyorsaság, és nem kell a váltakozó áramot mérni, akkor ez szerintem simán jó lehet:
https://multimeter.arukereso.hu/multimeter-sma-digitalis-vc-830l-p358819475/#termek-leiras

Ha váltakozóáramot is szeretnél mérni, akkor mindenképpen a "true RMS" legyen rajta:
https://multimeter.arukereso.hu/maxwell/25201-p201626593/#termek-leiras

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 13:25:28 »

Részben diagnosztika...

Tudnátok ajánlani egy jó multimétert?

Bár azt nem tudom hogy kell használni, de szeretnék egyet. nyes

üdv,
Zoli
Nekem mondjuk ilyen van
https://www.distrelec.hu/hu/aramfogo-600-aac-avg-kyoritsu-kew-2040/p/11071729?queryFromSuggest=true
de ez lakatfogó is.
Na, majd az ámpérvadász kollégák megmondják a tutit...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 16:20:05 »

Hali!

MAC OS re fel lehet pakolni a forscan-t vagy csak iphone verzió létezik.

Ha igen valaki otudna linkelni nekem?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 16:51:23 »

Hali!

MAC OS re fel lehet pakolni a forscan-t vagy csak iphone verzió létezik.

Ha igen valaki otudna linkelni nekem?
csak ezek vannak.
http://www.forscan.org/download.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 17:13:04 »

Gondolom, kézire gondoltál, nem asztalira. Ha nem használod sokat, nem kell a gyorsaság, és nem kell a váltakozó áramot mérni, akkor ez szerintem simán jó lehet:
https://multimeter.arukereso.hu/multimeter-sma-digitalis-vc-830l-p358819475/#termek-leiras

Ha váltakozóáramot is szeretnél mérni, akkor mindenképpen a "true RMS" legyen rajta:
https://multimeter.arukereso.hu/maxwell/25201-p201626593/#termek-leiras

Bonca

Nem használom sokat, sőt...De mindig jó ha van alapon akarok egyet. vigyor3 Szóval ilyen szempontból jó lenne az első is, de ha már veszek, akkor egy olyat szeretnék, amit komolyabb mérésekre is lehet használni "kitudja mikor kell" alapon. A második amit linkeltél az konkrétan jófajta, vagy csak mint példát tetted be?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 18:39:38 »

Nem használom sokat, sőt...De mindig jó ha van alapon akarok egyet. vigyor3 Szóval ilyen szempontból jó lenne az első is, de ha már veszek, akkor egy olyat szeretnék, amit komolyabb mérésekre is lehet használni "kitudja mikor kell" alapon. A második amit linkeltél az konkrétan jófajta, vagy csak mint példát tetted be?
Nekem a második van. Közepes fajta. Nem egy profi darab, kicsit olyan Lidl minőség, profinak kinéző, de még barkács, de már nem a Tesco gazdaságos.
Használható. Ha ma vennék, ma is ilyesmit vennék.
Tud váltó áramot is mérni, ez nekem szempont volt, bár szerintem mióta megvan még egyszer nem mértem vele váltó áramot.
De pl a Conrad-nál van egy csomóféle.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2017.11.24 péntek, 08:42:03 »

Nem használom sokat, sőt...De mindig jó ha van alapon akarok egyet. vigyor3 Szóval ilyen szempontból jó lenne az első is, de ha már veszek, akkor egy olyat szeretnék, amit komolyabb mérésekre is lehet használni "kitudja mikor kell" alapon. A második amit linkeltél az konkrétan jófajta, vagy csak mint példát tetted be?

Csak példának tettem be, mert nekem fontos a true RMS. Én egy kicsit többet használok multimeter-t, de ezt simán megvenném. Bár nekem a gyors mérés is fontos, ne tököljön sokat az automata méréshatár-váltással. A háttérvilágítás is jó dolog, csakúgy, mint a nagy kijelző. Hobbi/barkács célra ilyen szempontokat vennék figyelembe.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 14:33:34 »

Csak példának tettem be, mert nekem fontos a true RMS. Én egy kicsit többet használok multimeter-t, de ezt simán megvenném. Bár nekem a gyors mérés is fontos, ne tököljön sokat az automata méréshatár-váltással. A háttérvilágítás is jó dolog, csakúgy, mint a nagy kijelző. Hobbi/barkács célra ilyen szempontokat vennék figyelembe.

Bonca

http://www.metroman.hu/termek/sma68-digitalis-multimeter-voltmero

Ha jól gondolom, már ez is a "jobbak" közé tartozik?  Bár true RMS nincs ráírva. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 14:50:43 »

Viszont tud frekvenciát mérni, ahhoz pedig fel kell ismerje mért jel ismétlését. Emiatt azt gondolnám, hogy tud true RMS-t. De ha komolyan meg szeretnéd venni, kérdezz rá.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2017.11.29 szerda, 22:41:09 »

Viszont tud frekvenciát mérni, ahhoz pedig fel kell ismerje mért jel ismétlését. Emiatt azt gondolnám, hogy tud true RMS-t. De ha komolyan meg szeretnéd venni, kérdezz rá.

Bonca

Végül egy https://edigital.hu/meroeszkozok/sma-92-digitalis-multimeter-p369094 vettem, kezdő multiméternek jó lesz.

Köszi mindenkinek a segítséget. worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.29 szerda, 22:47:30 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 11:04:43 »

Végül egy https://edigital.hu/meroeszkozok/sma-92-digitalis-multimeter-p369094 vettem, kezdő multiméternek jó lesz.

Köszi mindenkinek a segítséget. worship

Jó ez, csak arra figyelj, hogy piros a fekete és plusz a mínusz Cheesy

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 15:01:56 »

Jó ez, csak arra figyelj, hogy piros a fekete és plusz a mínusz Cheesy

Bonca

Kösz hogy szóltál! nyes  beka3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 17:00:03 »

Kösz hogy szóltál! nyes  beka3
későn? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2017.11.30 csütörtök, 17:16:35 »

későn? eplus2

 gun vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2017.12.08 péntek, 00:45:00 »

Sziasztok

Tudtok segíteni?

Galaxyba (2007.01 2.0 TDCI) vettem tempomat kapcsolót és Convers+ műszerfalat...

Hogyan tudom aktiválni a tempomatot? Mit kell beállítani? ELM Config?
A műszerfalat meg nem tudtam meg kiszedni sem, nem férek hozza az alsó két csavarhoz, hogyan jön le a kormányoszlop takaró felső része? Odáig eljutottam, hogy szetpattintottam, az eleje felnyílt, de hátul az óránál nem tudom hogy jön ki. Ha sikerülne kicserelnem, akkor azt is kell aktiválni? Ha igen, hogy?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2017.12.08 péntek, 09:46:07 »

Sziasztok

Tudtok segíteni?

Galaxyba (2007.01 2.0 TDCI) vettem tempomat kapcsolót és Convers+ műszerfalat...

Hogyan tudom aktiválni a tempomatot? Mit kell beállítani? ELM Config?
A műszerfalat meg nem tudtam meg kiszedni sem, nem férek hozza az alsó két csavarhoz, hogyan jön le a kormányoszlop takaró felső része? Odáig eljutottam, hogy szetpattintottam, az eleje felnyílt, de hátul az óránál nem tudom hogy jön ki. Ha sikerülne kicserelnem, akkor azt is kell aktiválni? Ha igen, hogy?

Mindenképpen illeszteni kell az óracsoportot és hozzá a kulcsokat(immo).
Tempomathoz azért a kapcsoló szerintem nagyon kevés,kellenek pedálkapcsolók és kábelezés is,de lehet hogy már a galaxyban benne van csak össze kell rakni.
Gyári géppel tutura lehet,sztem elmconfig max tempomatrvisszajelzésre jó,a pcm még attól nem lesz "tempomatos"
Vik a te embered Wink


Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2017.12.08 péntek, 12:41:23 »

Mindenképpen illeszteni kell az óracsoportot és hozzá a kulcsokat(immo).
Tempomathoz azért a kapcsoló szerintem nagyon kevés,kellenek pedálkapcsolók és kábelezés is,de lehet hogy már a galaxyban benne van csak össze kell rakni.
Gyári géppel tutura lehet,sztem elmconfig max tempomatrvisszajelzésre jó,a pcm még attól nem lesz "tempomatos"
Vik a te embered Wink



Az immot az óra csoporthoz kell illeszteni???
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2017.12.08 péntek, 15:02:35 »

Az immot az óra csoporthoz kell illeszteni???

igen Wink

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2017.12.08 péntek, 15:05:23 »

Sziasztok

Tudtok segíteni?

Galaxyba (2007.01 2.0 TDCI) vettem tempomat kapcsolót és Convers+ műszerfalat...

Hogyan tudom aktiválni a tempomatot? Mit kell beállítani? ELM Config?
A műszerfalat meg nem tudtam meg kiszedni sem, nem férek hozza az alsó két csavarhoz, hogyan jön le a kormányoszlop takaró felső része? Odáig eljutottam, hogy szetpattintottam, az eleje felnyílt, de hátul az óránál nem tudom hogy jön ki. Ha sikerülne kicserelnem, akkor azt is kell aktiválni? Ha igen, hogy?
meg tudom csinálni, vagy eljössz, vagy hétvégente vagyok pesten
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 09:23:30 »

Sziasztok,

a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 09:37:09 »

Sziasztok,

a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?

üdv,
Zoli
pont mint a műszeregységben lévő.tájékoztató jelleggel,úgy kb...mondhatni hobby,akinek tetszik.
Mondjuk hifiseknek jó,ha tudja, hogy a nagyzene után haza tud-e még menni... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 14:09:57 »

Sziasztok,

a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?

üdv,
Zoli
Mire kell? Értem, hogy tudni akarod mennyi az akku feszültség, de minek? Van valami hiba?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.