Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:45:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789421 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4100 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 11:09:51 »
Idézetet írta: GKovacs - 2017.08.07 hétfő, 10:36:03
Igen. Blutooth-os 1.5. Benzines az autóm. Egyszer próbáltuk egy dízellel de ahhoz nem tudott kapcsolódni.
ilyen:
http://www.ebay.co.uk/itm/Mini-ELM327-OBD2-V1-5-Bluetooth-for-Android-BMW-Audi-Toyota-Honda-Ford-Vauxhall-/322561078792?hash=item4b1a237608:g:SnIAAOSwrklVazFB
köszi, akkor semmi különös nem kell hozzá eszerint. (Y)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4101 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 16:31:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.04 péntek, 17:25:46
Van egy egyre ritkábban előforduló hibám: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Amikor jött a hiba, néztem az érzékelő jelét Forscan-nel (PCM O2S11_V PID). Ha nyomtam a gázt, akkor kb. 0,2V-ig ment le az érték, motorfékben pedig kiült kb. 2,15V-ra.
Most, hogy nem nagyon jön a hiba, gondoltam megnézem változott-e a jelszint. A minap kipróbáltam az androidos Forescan-t, de az nem mutatott semmi értelmes értéket erre a PID-re. Ma újra rákötöttem a notebookra. Ugyanaz az ELM, ugyanaz a Forscan, még a beállításokhoz sem nyúltam a korábbi mérés óta, és mégsem mutat semmit. Fix 0,01V. Hogy a fenébe lehet ez?
megnéztem..0,00V tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4102 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 17:23:00 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 16:31:43
megnéztem..0,00V tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
Akkor ha jól értem, az a jeladó rossz, ami nincs is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4103 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 17:28:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 16:31:43
megnéztem..0,00V tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
attól, hogy 0V a jel még nem azt jelenti hogy nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4104 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 18:57:16 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.07 hétfő, 17:23:00
Akkor ha jól értem, az a jeladó rossz, ami nincs is?
Nem teljesen jól érted. Alf 2.2-esében kell, hogy legyen ilyen jeladó. Azt meg elhinném, hogy a Forscan nullát ír ki valamilyen okból (rossz PID, rosszul értelmezi az értékeket stb.), de két hete ugyanazzal a Forscan verzióval, ugyanazzal az ELM-mel, ugyanazon az autón még hihető értékeket olvastam. Jól látszott az érték változása ahogy követi a motor üzemállapotát. Most csak arra lettem volna kíváncsi, hogy mennyire más tartományban van nálam a jel, mint egy jól működő autónál. Egyszerűen érthetetlen...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4105 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 18:59:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 16:31:43
megnéztem..0,00V tehát nincs hozzá tartozó érték vagy jel ehhez a pidhez.
Nálam most fix 0,01. De korábban felment 2,15-ig is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4106 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 21:02:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.07 hétfő, 18:59:23
Nálam most fix 0,01. De korábban felment 2,15-ig is.
jó,de én nem menet közben diagoltam,te meg ha jól értem motorfékkel mérted a magasabb értéket....szóval ez magyarázhatja a 0V-ot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4107 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 21:10:50 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 21:02:49
jó,de én nem menet közben diagoltam,te meg ha jól értem motorfékkel mérted a magasabb értéket....szóval ez magyarázhatja a 0V-ot.
Járó és álló motorral is fix 0,01V most nekem.
Ha teheted indítsd be a motort légy szíves és nézd meg, hogy úgy csinál-e valamit gázadásra, elvételre.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4108 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 21:30:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.07 hétfő, 21:10:50
Járó és álló motorral is fix 0,01V most nekem.
Ha teheted indítsd be a motort légy szíves és nézd meg, hogy úgy csinál-e valamit gázadásra, elvételre.
ok.de én így is járómotornál néztem,csak nem menet közben,mint te,ugye motorfékkel.gázadásra sem ment el 0-ról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4109 Dátum:
2017.08.09 szerda, 20:45:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.07 hétfő, 21:30:35
ok.de én így is járómotornál néztem,csak nem menet közben,mint te,ugye motorfékkel.gázadásra sem ment el 0-ról.
Na, most már az van, hogy világít a motorhiba jelzés és a Forscan (most az androidos) nem talál hibát a PCM-ben. Azt mondja sikeres a kiolvasás, nincs DTC.
Akkulevétel után nincs változás. X-akta.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4110 Dátum:
2017.08.09 szerda, 20:47:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.09 szerda, 20:45:51
Na, most már az van, hogy világít a motorhiba jelzés és a Forscan (most az androidos) nem talál hibát a PCM-ben. Azt mondja sikeres a kiolvasás, nincs DTC.
Akkulevétel után nincs változás. X-akta.
az androidos hátrányban van a kábelessel szemben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4111 Dátum:
2017.08.09 szerda, 21:18:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.09 szerda, 20:45:51
Na, most már az van, hogy világít a motorhiba jelzés és a Forscan (most az androidos) nem talál hibát a PCM-ben. Azt mondja sikeres a kiolvasás, nincs DTC.
Akkulevétel után nincs változás. X-akta.
fizetős vagy ingyenes?
wifi vagy bt?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4112 Dátum:
2017.08.09 szerda, 21:20:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.09 szerda, 21:18:14
fizetős vagy ingyenes?
wifi vagy bt?
Ingyenes BT, de a demo mód ki van kapcsolva. Többi modulból olvassa a hibakódokat. PCM-ből PID-eket is, mint pl gázpedálállás. Szóval minden működik kivéve ami a problémámhoz kapcsolódik O2 jeladó PID-ek, és a feltételezhetően O2-höz kapcsolódó hibakód.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4113 Dátum:
2017.08.09 szerda, 21:20:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.09 szerda, 20:47:13
az androidos hátrányban van a kábelessel szemben.
Ennyire?
Holnap kiolvasom PC-vel és kábeles ELM-mel, aztán kiderül.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4114 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:26:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.09 szerda, 21:20:52
Ennyire?
Holnap kiolvasom PC-vel és kábeles ELM-mel, aztán kiderül.
Azt hiszem sikerült megfejtenem a rejtélyt.
A lambda szenzornak be kell melegednie, csak utána ad értelmes értéket. Ahogy néztem 1-2 km haladás után van érték. A bemelegedés abból is látszik, hogy a szenzor fűtés értéke (OSHDCB1S1) is felmegy és elkezd ingadozni 50% körül.
Közben Androidon is simán ki tudtam olvasni a hibakódot és az értéket is. Feltételezem, hogy amíg a szenzor nem üzemmeleg, addig a hibakód is el van rejtve, és ez csapott be tegnap.
Továbbá kezdem érteni a hibát is. Motorfék üzemben magas oxigén szintet kéne mérni. Nálam folyamatosan lassan esik a feszültség. Úgy nézem, hogy amikor 2V alá esik a feszültség, akkor dobja a hibát. Kb. ott ahol a képen a függőleges marker van.
Szóval Alf, ha tudnál menet közben mérni O2S11_V értéket, akkor nagyon hálás lennék. Csak annyi kéne, hogy nálad motorfék üzemben kb. mekkora az érték.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4115 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:34:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.08.10 csütörtök, 21:26:40
Azt hiszem sikerült megfejtenem a rejtélyt.
A lambda szenzornak be kell melegednie, csak utána ad értelmes értéket. Ahogy néztem 1-2 km haladás után van érték. A bemelegedés abból is látszik, hogy a szenzor fűtés értéke (OSHDCB1S1) is felmegy és elkezd ingadozni 50% körül.
Közben Androidon is simán ki tudtam olvasni a hibakódot és az értéket is. Feltételezem, hogy amíg a szenzor nem üzemmeleg, addig a hibakód is el van rejtve, és ez csapott be tegnap.
Továbbá kezdem érteni a hibát is. Motorfék üzemben magas oxigén szintet kéne mérni. Nálam folyamatosan lassan esik a feszültség. Úgy nézem, hogy amikor 2V alá esik a feszültség, akkor dobja a hibát. Kb. ott ahol a képen a függőleges marker van.
[img]http://www.***/images/hdd1/2017/08/10/899o2_hiba4.jpg
Szóval Alf, ha tudnál menet közben mérni O2S11_V értéket, akkor nagyon hálás lennék. Csak annyi kéne, hogy nálad motorfék üzemben kb. mekkora az érték.
ok.a 7végén meglesem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4116 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 09:16:09 »
Sziasztok!
Egy kis segìtség kellene.
Adott egy elm obd 2 ami bluetoothon keresztül hibàtlanul müködött forscan programmal androidos telefonon.
Viszont most eltünt FIP modul,nem làtja beolvasàskor se és utàna sem.Eddig simàn ott volt.Mi lehet a gond?
Az autó ugyan ugy müködik,sőt egy hajszàlpotosan azonos auton nézve meg is van és ott làtja is.Mi lehet a gond?
Ford mondeo mk3 tddi 2001-es
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4117 Dátum:
2017.08.22 kedd, 14:22:11 »
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
P1408 - EGR áramlás tesztelési tartományon kívül hibakódot kaptam.
A kérdésem az lenne hogy a PDFE érzékelőt, illetve az EVR mágnestekercset milyen néven találom meg mondjuk a Cromax oldalán?
Köszönettel
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4118 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:29:45 »
Sziasztok!
ELMConfig-ból melyik verzió ami bevált, használható, működőképes és nem orosz szöveggel szórakoztat?
Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4119 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:45:29 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.22 kedd, 22:29:45
Sziasztok!
ELMConfig-ból melyik verzió ami bevált, használható, működőképes és nem orosz szöveggel szórakoztat?
Köszi!
0.2.17b-c. mindenben van valamennyi orosz, de csak modulreset
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4120 Dátum:
2017.08.22 kedd, 23:30:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.22 kedd, 22:45:29
0.2.17b-c. mindenben van valamennyi orosz, de csak modulreset
17-c -t próbáltam.
Ha Baudrate-nél az Auto select be volt pipálva, akkor Correct response from adapter timed. Received response to request "": " üzenetet dobott.
Ha Baudrate-nél az Auto select nem volt bepipálva, de a sebesség Auto volt, akkor már felcsatlakozott, de Read-et nyomva sipákolt, hogy lassú a kapcsolat (talán 38400k volt és 115200 a minimum, ami kellett volna).
Ha kézzel magasabb sebességre állítottam, akkor megint nem tudott csatlakozni és változatos hibaüzeneteket dobott...
0.2.6-t próbáltam még, az felcsatlakozott, nem hisztizett, csak már merült a noti.
USB-s kapcsolós ELM. Forscannel hibátlanul működik.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4121 Dátum:
2017.08.23 szerda, 00:27:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.22 kedd, 23:30:03
17-c -t próbáltam.
Ha Baudrate-nél az Auto select be volt pipálva, akkor Correct response from adapter timed. Received response to request "": " üzenetet dobott.
Ha Baudrate-nél az Auto select nem volt bepipálva, de a sebesség Auto volt, akkor már felcsatlakozott, de Read-et nyomva sipákolt, hogy lassú a kapcsolat (talán 38400k volt és 115200 a minimum, ami kellett volna).
Ha kézzel magasabb sebességre állítottam, akkor megint nem tudott csatlakozni és változatos hibaüzeneteket dobott...
0.2.6-t próbáltam még, az felcsatlakozott, nem hisztizett, csak már merült a noti.
USB-s kapcsolós ELM. Forscannel hibátlanul működik.
ilyen nekem is volt a régivel, aztán lett egy 500as elm és azzal már nem hisztizik egyik sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4122 Dátum:
2017.08.23 szerda, 20:59:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.23 szerda, 00:27:53
ilyen nekem is volt a régivel, aztán lett egy 500as elm és azzal már nem hisztizik egyik sem
Na akkor nyitom is az ebay esetet. Leírásban az eladó külön kiemelte az ELMconfigot, mint támogatott szoftvert.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4123 Dátum:
2017.11.08 szerda, 13:24:17 »
Sziasztok,
Vettem egy kapcsolható USB-s EML327-et az Ali-ról. Tegnap ki akartam próbálni a Forscan-el, de nem sikerült.
Csatlakozás után először "ellenörzés Wifi" majd "ELM nem található..." üzenet jelent meg.
próbáltam a beállításoknál több opciót, de egyik sem segített.
tudnátok segíteni, hogyan kell összelőni a rendszert?
Köszi
Roland
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4124 Dátum:
2017.11.08 szerda, 13:28:36 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.11.08 szerda, 13:24:17
Sziasztok,
Vettem egy kapcsolható USB-s EML327-et az Ali-ról. Tegnap ki akartam próbálni a Forscan-el, de nem sikerült.
Csatlakozás után először "ellenörzés Wifi" majd "ELM nem található..." üzenet jelent meg.
próbáltam a beállításoknál több opciót, de egyik sem segített.
tudnátok segíteni, hogyan kell összelőni a rendszert?
Köszi
Roland
Driver rendben van? Eszközkezelőben látod?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4125 Dátum:
2017.11.08 szerda, 21:45:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.11.08 szerda, 13:28:36
Driver rendben van? Eszközkezelőben látod?
Itt lesz a gond...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4126 Dátum:
2017.11.11 szombat, 16:36:59 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.11.08 szerda, 21:45:51
Itt lesz a gond...
Megoldódott... driver
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4127 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 09:47:23 »
Részben diagnosztika...
Tudnátok ajánlani egy jó multimétert?
Bár azt nem tudom hogy kell használni, de szeretnék egyet.
üdv,
Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4128 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 12:20:55 »
Gondolom, kézire gondoltál, nem asztalira. Ha nem használod sokat, nem kell a gyorsaság, és nem kell a váltakozó áramot mérni, akkor ez szerintem simán jó lehet:
https://multimeter.arukereso.hu/multimeter-sma-digitalis-vc-830l-p358819475/#termek-leiras
Ha váltakozóáramot is szeretnél mérni, akkor mindenképpen a "true RMS" legyen rajta:
https://multimeter.arukereso.hu/maxwell/25201-p201626593/#termek-leiras
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4129 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 13:25:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.23 csütörtök, 09:47:23
Részben diagnosztika...
Tudnátok ajánlani egy jó multimétert?
Bár azt nem tudom hogy kell használni, de szeretnék egyet.
üdv,
Zoli
Nekem mondjuk ilyen van
https://www.distrelec.hu/hu/aramfogo-600-aac-avg-kyoritsu-kew-2040/p/11071729?queryFromSuggest=true
de ez lakatfogó is.
Na, majd az ámpérvadász kollégák megmondják a tutit...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4130 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 16:20:05 »
Hali!
MAC OS re fel lehet pakolni a forscan-t vagy csak iphone verzió létezik.
Ha igen valaki otudna linkelni nekem?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4131 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 16:51:23 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.11.23 csütörtök, 16:20:05
Hali!
MAC OS re fel lehet pakolni a forscan-t vagy csak iphone verzió létezik.
Ha igen valaki otudna linkelni nekem?
csak ezek vannak.
http://www.forscan.org/download.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4132 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:13:04 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.11.23 csütörtök, 12:20:55
Gondolom, kézire gondoltál, nem asztalira. Ha nem használod sokat, nem kell a gyorsaság, és nem kell a váltakozó áramot mérni, akkor ez szerintem simán jó lehet:
https://multimeter.arukereso.hu/multimeter-sma-digitalis-vc-830l-p358819475/#termek-leiras
Ha váltakozóáramot is szeretnél mérni, akkor mindenképpen a "true RMS" legyen rajta:
https://multimeter.arukereso.hu/maxwell/25201-p201626593/#termek-leiras
Bonca
Nem használom sokat, sőt...De mindig jó ha van alapon akarok egyet.
Szóval ilyen szempontból jó lenne az első is, de ha már veszek, akkor egy olyat szeretnék, amit komolyabb mérésekre is lehet használni "kitudja mikor kell" alapon. A második amit linkeltél az konkrétan jófajta, vagy csak mint példát tetted be?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4133 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 18:39:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.23 csütörtök, 17:13:04
Nem használom sokat, sőt...De mindig jó ha van alapon akarok egyet.
Szóval ilyen szempontból jó lenne az első is, de ha már veszek, akkor egy olyat szeretnék, amit komolyabb mérésekre is lehet használni "kitudja mikor kell" alapon. A második amit linkeltél az konkrétan jófajta, vagy csak mint példát tetted be?
Nekem a második van. Közepes fajta. Nem egy profi darab, kicsit olyan Lidl minőség, profinak kinéző, de még barkács, de már nem a Tesco gazdaságos.
Használható. Ha ma vennék, ma is ilyesmit vennék.
Tud váltó áramot is mérni, ez nekem szempont volt, bár szerintem mióta megvan még egyszer nem mértem vele váltó áramot.
De pl a Conrad-nál van egy csomóféle.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4134 Dátum:
2017.11.24 péntek, 08:42:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.23 csütörtök, 17:13:04
Nem használom sokat, sőt...De mindig jó ha van alapon akarok egyet.
Szóval ilyen szempontból jó lenne az első is, de ha már veszek, akkor egy olyat szeretnék, amit komolyabb mérésekre is lehet használni "kitudja mikor kell" alapon. A második amit linkeltél az konkrétan jófajta, vagy csak mint példát tetted be?
Csak példának tettem be, mert nekem fontos a true RMS. Én egy kicsit többet használok multimeter-t, de ezt simán megvenném. Bár nekem a gyors mérés is fontos, ne tököljön sokat az automata méréshatár-váltással. A háttérvilágítás is jó dolog, csakúgy, mint a nagy kijelző. Hobbi/barkács célra ilyen szempontokat vennék figyelembe.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4135 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 14:33:34 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.11.24 péntek, 08:42:03
Csak példának tettem be, mert nekem fontos a true RMS. Én egy kicsit többet használok multimeter-t, de ezt simán megvenném. Bár nekem a gyors mérés is fontos, ne tököljön sokat az automata méréshatár-váltással. A háttérvilágítás is jó dolog, csakúgy, mint a nagy kijelző. Hobbi/barkács célra ilyen szempontokat vennék figyelembe.
Bonca
http://www.metroman.hu/termek/sma68-digitalis-multimeter-voltmero
Ha jól gondolom, már ez is a "jobbak" közé tartozik? Bár true RMS nincs ráírva.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4136 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 14:50:43 »
Viszont tud frekvenciát mérni, ahhoz pedig fel kell ismerje mért jel ismétlését. Emiatt azt gondolnám, hogy tud true RMS-t. De ha komolyan meg szeretnéd venni, kérdezz rá.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4137 Dátum:
2017.11.29 szerda, 22:41:09 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.11.27 hétfő, 14:50:43
Viszont tud frekvenciát mérni, ahhoz pedig fel kell ismerje mért jel ismétlését. Emiatt azt gondolnám, hogy tud true RMS-t. De ha komolyan meg szeretnéd venni, kérdezz rá.
Bonca
Végül egy
https://edigital.hu/meroeszkozok/sma-92-digitalis-multimeter-p369094
vettem, kezdő multiméternek jó lesz.
Köszi mindenkinek a segítséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.29 szerda, 22:47:30 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4138 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 11:04:43 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.29 szerda, 22:41:09
Végül egy
https://edigital.hu/meroeszkozok/sma-92-digitalis-multimeter-p369094
vettem, kezdő multiméternek jó lesz.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Jó ez, csak arra figyelj, hogy piros a fekete és plusz a mínusz
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4139 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 15:01:56 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.11.30 csütörtök, 11:04:43
Jó ez, csak arra figyelj, hogy piros a fekete és plusz a mínusz
Bonca
Kösz hogy szóltál!
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4140 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 17:00:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.30 csütörtök, 15:01:56
Kösz hogy szóltál!
későn?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4141 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 17:16:35 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.30 csütörtök, 17:00:03
későn?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4142 Dátum:
2017.12.08 péntek, 00:45:00 »
Sziasztok
Tudtok segíteni?
Galaxyba (2007.01 2.0 TDCI) vettem tempomat kapcsolót és Convers+ műszerfalat...
Hogyan tudom aktiválni a tempomatot? Mit kell beállítani? ELM Config?
A műszerfalat meg nem tudtam meg kiszedni sem, nem férek hozza az alsó két csavarhoz, hogyan jön le a kormányoszlop takaró felső része? Odáig eljutottam, hogy szetpattintottam, az eleje felnyílt, de hátul az óránál nem tudom hogy jön ki. Ha sikerülne kicserelnem, akkor azt is kell aktiválni? Ha igen, hogy?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4143 Dátum:
2017.12.08 péntek, 09:46:07 »
Idézetet írta: o_tom - 2017.12.08 péntek, 00:45:00
Sziasztok
Tudtok segíteni?
Galaxyba (2007.01 2.0 TDCI) vettem tempomat kapcsolót és Convers+ műszerfalat...
Hogyan tudom aktiválni a tempomatot? Mit kell beállítani? ELM Config?
A műszerfalat meg nem tudtam meg kiszedni sem, nem férek hozza az alsó két csavarhoz, hogyan jön le a kormányoszlop takaró felső része? Odáig eljutottam, hogy szetpattintottam, az eleje felnyílt, de hátul az óránál nem tudom hogy jön ki. Ha sikerülne kicserelnem, akkor azt is kell aktiválni? Ha igen, hogy?
Mindenképpen illeszteni kell az óracsoportot és hozzá a kulcsokat(immo).
Tempomathoz azért a kapcsoló szerintem nagyon kevés,kellenek pedálkapcsolók és kábelezés is,de lehet hogy már a galaxyban benne van csak össze kell rakni.
Gyári géppel tutura lehet,sztem elmconfig max tempomatrvisszajelzésre jó,a pcm még attól nem lesz "tempomatos"
Vik a te embered
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4144 Dátum:
2017.12.08 péntek, 12:41:23 »
Idézetet írta: netcore - 2017.12.08 péntek, 09:46:07
Mindenképpen illeszteni kell az óracsoportot és hozzá a kulcsokat(immo).
Tempomathoz azért a kapcsoló szerintem nagyon kevés,kellenek pedálkapcsolók és kábelezés is,de lehet hogy már a galaxyban benne van csak össze kell rakni.
Gyári géppel tutura lehet,sztem elmconfig max tempomatrvisszajelzésre jó,a pcm még attól nem lesz "tempomatos"
Vik a te embered
Az immot az óra csoporthoz kell illeszteni???
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4145 Dátum:
2017.12.08 péntek, 15:02:35 »
Idézetet írta: o_tom - 2017.12.08 péntek, 12:41:23
Az immot az óra csoporthoz kell illeszteni???
igen
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4146 Dátum:
2017.12.08 péntek, 15:05:23 »
Idézetet írta: o_tom - 2017.12.08 péntek, 00:45:00
Sziasztok
Tudtok segíteni?
Galaxyba (2007.01 2.0 TDCI) vettem tempomat kapcsolót és Convers+ műszerfalat...
Hogyan tudom aktiválni a tempomatot? Mit kell beállítani? ELM Config?
A műszerfalat meg nem tudtam meg kiszedni sem, nem férek hozza az alsó két csavarhoz, hogyan jön le a kormányoszlop takaró felső része? Odáig eljutottam, hogy szetpattintottam, az eleje felnyílt, de hátul az óránál nem tudom hogy jön ki. Ha sikerülne kicserelnem, akkor azt is kell aktiválni? Ha igen, hogy?
meg tudom csinálni, vagy eljössz, vagy hétvégente vagyok pesten
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4147 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 09:23:30 »
Sziasztok,
a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?
üdv,
Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4148 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 09:37:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.24 vasárnap, 09:23:30
Sziasztok,
a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?
üdv,
Zoli
pont mint a műszeregységben lévő.tájékoztató jelleggel,úgy kb...mondhatni hobby,akinek tetszik.
Mondjuk hifiseknek jó,ha tudja, hogy a nagyzene után haza tud-e még menni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4149 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 14:09:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.24 vasárnap, 09:23:30
Sziasztok,
a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?
üdv,
Zoli
Mire kell? Értem, hogy tudni akarod mennyi az akku feszültség, de minek? Van valami hiba?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ