Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:55:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1788810 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2019.05.28 kedd, 14:27:46 »

Persze, még jóval azelőtt is téma volt már. Smiley

Még vagy már? Nem vagy túl határozott ma... Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2019.05.28 kedd, 18:34:44 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Az alany egy Ford Galaxy 2009-es.
Eredeti probléma a tempomat időszakos hibája volt. Itt a forumon találtam rá megoldást ( ugyan az mint a mondeo tempomat), az "elektronikus biztosíték" okozta a hibát nálam is.
Én kiszereltem az érintett panelt úgy végeztem el a javítást ... közben a biztonság kedvéért szétszedtem a szalagkábeles cuccot ami átviszi a kormányra az elektromos jeleket ( bocs, a pontos nevét nem tudom) hátha ott is van valami kontakt hiba.
Sajnos összeszerelés, és elindulás után hibát jelzett az autó. "Szervokormány hibásan működött" üzenet van, és világít a sárga felkiáltó jel, és a menetstabilizátor lámpa. ( Első indulás után a menetstabilizátor lámpa eleinte csak villogott, majd azóta folyamatosan világít.)
Autószerelő ismerős próbálta orvosolni a hibát, el is jutottunk odáig, hogy "Kormányszög jeladó hiba", azonban a hibát nem engedi törölni ... kerestük a jeladó kalibráció lehetőségét, de azt nem találtunk a programban ( valami Bosch cuccal nézte).
Amit én feltételeztem, hogy más szögben került vissza a kormányszög jeladó és azért jelzett hibát, ez esetben logikus lett volna a törlés, kalibrálás. Sajnos nem tudni, hogy csak az adott műszer nem tudja törölni a hibát, és kalibrálni, vagy csak mi nem értettünk hozzá.
A másik lehetőség, hogy sajnos a műtét közben valamit megöltem.
Jártam másik szerelőnél ... 3 hét múlva lenne időpontja.
Na, erre kéne valami okosságot kitalálni!
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2019.05.28 kedd, 18:52:47 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Az alany egy Ford Galaxy 2009-es.
Eredeti probléma a tempomat időszakos hibája volt. Itt a forumon találtam rá megoldást ( ugyan az mint a mondeo tempomat), az "elektronikus biztosíték" okozta a hibát nálam is.
Én kiszereltem az érintett panelt úgy végeztem el a javítást ... közben a biztonság kedvéért szétszedtem a szalagkábeles cuccot ami átviszi a kormányra az elektromos jeleket ( bocs, a pontos nevét nem tudom) hátha ott is van valami kontakt hiba.
Sajnos összeszerelés, és elindulás után hibát jelzett az autó. "Szervokormány hibásan működött" üzenet van, és világít a sárga felkiáltó jel, és a menetstabilizátor lámpa. ( Első indulás után a menetstabilizátor lámpa eleinte csak villogott, majd azóta folyamatosan világít.)
Autószerelő ismerős próbálta orvosolni a hibát, el is jutottunk odáig, hogy "Kormányszög jeladó hiba", azonban a hibát nem engedi törölni ... kerestük a jeladó kalibráció lehetőségét, de azt nem találtunk a programban ( valami Bosch cuccal nézte).
Amit én feltételeztem, hogy más szögben került vissza a kormányszög jeladó és azért jelzett hibát, ez esetben logikus lett volna a törlés, kalibrálás. Sajnos nem tudni, hogy csak az adott műszer nem tudja törölni a hibát, és kalibrálni, vagy csak mi nem értettünk hozzá.
A másik lehetőség, hogy sajnos a műtét közben valamit megöltem.
Jártam másik szerelőnél ... 3 hét múlva lenne időpontja.
Na, erre kéne valami okosságot kitalálni!
Forscan-el (ha viszi azt a galaxit) vagy IDS-el kellene újrakalibrálni a szögelfordulás érzékelőt.Lehet a szalagkábel lehúzása volt csak a probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2019.05.28 kedd, 19:20:16 »

Forscan-el (ha viszi azt a galaxit) vagy IDS-el kellene újrakalibrálni a szögelfordulás érzékelőt.Lehet a szalagkábel lehúzása volt csak a probléma.

Esetleg ebben tudna Nekem valaki segíteni? (Győr-Moson-Sopron megye előnyben)
Van ugyan egy ELM327-em, de az vagy tudja, vagy nem , programokat nem ismerem, nincsenek még telepítve ... vagy értek hozzá, vagy nem ... túl sok a bizonytalansági tényező ...
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2019.05.28 kedd, 19:23:39 »

Esetleg ebben tudna Nekem valaki segíteni? (Győr-Moson-Sopron megye előnyben)
Van ugyan egy ELM327-em, de az vagy tudja, vagy nem , programokat nem ismerem, nincsenek még telepítve ... vagy értek hozzá, vagy nem ... túl sok a bizonytalansági tényező ...
Kipróbálni talán érdemes lenne.A forscan ingyenes,az elmel már meg is lehetne nézni,látja egy az autót a progi ls az eszköz.
https://forscan.org/download.html
Aztán rögtön látni ha megvan az autó, hogy lehet-e a progival szögelfordulás érzékelőt kalibrálni rajta.
Nem azt mondom, hogy csináld meg, hanem eddig még nem került semmibe eljutnod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2019.05.28 kedd, 21:39:29 »

Kipróbálni talán érdemes lenne.A forscan ingyenes,az elmel már meg is lehetne nézni,látja egy az autót a progi ls az eszköz.
https://forscan.org/download.html
Aztán rögtön látni ha megvan az autó, hogy lehet-e a progival szögelfordulás érzékelőt kalibrálni rajta.
Nem azt mondom, hogy csináld meg, hanem eddig még nem került semmibe eljutnod.

Köszönöm, hogy foglalkozol a bajommal! 
Hát akkor nekiveselkedek ...
Merre keressem majd a programban a szögelfordulás érzékelőt?
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2019.05.28 kedd, 21:43:21 »

Köszönöm, hogy foglalkozol a bajommal! 
Hát akkor nekiveselkedek ...
Merre keressem majd a programban a szögelfordulás érzékelőt?

kb bal oldalon villáskulcs szervízfunkciók... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 07:58:06 »

kb bal oldalon villáskulcs szervízfunkciók... Roll Eyes
Sajnos első körben bukott a mutatvány... a Forscan nem támogatja a meglévő (Kínai klón) ELM327-et. 
Esetleg már programmal érdemes próbálkozni?
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 08:37:44 »

Sajnos első körben bukott a mutatvány... a Forscan nem támogatja a meglévő (Kínai klón) ELM327-et.  
Esetleg már programmal érdemes próbálkozni?
Az eszközkezelőben jó a drivere az elm-nek?
Nincs más ami tudja a fordot ennyire...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 09:43:09 »

Az eszközkezelőben jó a drivere az elm-nek?
Nincs más ami tudja a fordot ennyire...
Látja az ELM-et, csatlakozik hozzá, de azt mondja ez egy klón, és nem használható a programmal.
Néztem AliExpress en, elvileg van ami tudja a forscant... Lehet rendelek ...
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.30 csütörtök, 09:48:06 írta Lamprologus » Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 09:54:30 »

Látja az ELM-et, csatlakozik hozzá, de azt mondja ez egy klón, és nem használható a programmal.
Néztem AliExpress en, elvileg van ami tudja a forscant... Lehet rendelek ...

Olyat rendelj, aminek a leírásában benne van, hogy Forscan kompatibilis és erről csinálj screenshotot. Így se biztos, hogy menni fog vele, de akkor max erre hivatkozva kérheted a refundot. Tapasztalat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 10:07:03 »

Látja az ELM-et, csatlakozik hozzá, de azt mondja ez egy klón, és nem használható a programmal.
Néztem AliExpress en, elvileg van ami tudja a forscant... Lehet rendelek ...
AndyA többször (pl.: itt) belinkelt már egy VIN-T márkájú cuccot az aliról, azt érdemes megnézni

én egy Foxwell FW601-t rendeltem (almás telefonhoz), de annyit tudok róla mondani, hogy működik Smiley. kipróbáláson kívül nem csináltam még vele semmit
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2019.06.13 csütörtök, 19:41:09 »

Sikerült szereznem hibakód olvasót, Forscan támogatja ...
Kormányszög jeladó kalibrálást elindítom ... tekerteti jobbra balra 10 fokot a kormány ... tekerem ... kalibrálás leáll. Sad
Üzenet:
(ERR) [19:08:25.325] A teszt megszakadt. Végezzen önellenőrzést, hogy a lehetséges DTC hibakódokat megtalálja

PID adatok olvasásánál nem érzékeli, hogy mozgatom a kormányt. 

Csatlakozókat átnéztem elvileg mind a helyén van!

Ezeket a hibákat adja:
Kód:
===PCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC Nincs===

===OBDII DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II

===END OBDII DTC Nincs===

===SASM DTC U3000:92-2F===
Kód: U3000 - Vezérlomodul

További hibakódok:
 - teljesítmény vagy hibás működés

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Kormány szöghelyzet-érzékelő modul

 Kép kimerevítése :
-GLOBTIM: 254572142 mp - Globális valós idő
-TOTDIST: 267281.0 km - Teljes távolság
-MAINECUV: 12.00 Volt - Fő ECU feszültségellátás
===END SASM DTC U3000:92-2F===

===ABS DTC U0428:68-8A===
Kód: U0428 - Érvénytelen adat vétele a SASM től

További hibakódok:
 - Esemény információ

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Blokkolásgátló rendszer

Hibakódok részletesen (DTC)

NE cserélje ki az ABS vezérlőegységet egyedül ezen DTC alapján.

Lehetséges okok:

Belső hiba a SASM-ben.

A SAS jel nem hihető.

Kormány szögelfordulás érzékelő

Kormány szög-érzékelő nincs kalibrálva

Kormányzás szöghelyzet érzékelő áramköri meghibásodás

A gépkocsit korábban karambolozhatott.

Hajtsa végre ezeket az ellenőrzéseket

Ellenőrizni a SAS rögzítését és elektromos csatlakozóját. Ellenőrizni, hogy a SAS nem laza vagy el tud fordulni.

Állítsa le a gépkocsit egy víszintes területre.

Ellenőrizni a kormányzást és futóműgeometriát.

Cserélje ki az SAS-t.

Ha a DTC CMDTCs és történetileg ez egy időszakos hiba lehet, a hiba oka most nem azonosítható. Az ügyfélnek a gépkocsit vissza kell adni és ha ismét bekövetkezik a hiba, akkor jegyezze fel a körülményeket a hiba időpontjában, mint pl. sebesség és a fék használata.

Kiegészítő információ

Az ESP lámpa világított.

Az ESP lámpa világítani fog.  További DTCk vannak az ABS vezérlőegységre.

Meg fog jelenni egy ESP hibás működés figyelmeztetés a vezetőinformációs kijelzőn.

===END ABS DTC U0428:68-8A===

===ABS DTC C0051:54-8A===
Kód: C0051 - Kormánykerék-helyzet érzékelő

További hibakódok:
 - Hiányzó kalibráció

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Blokkolásgátló rendszer

Hibakódok részletesen (DTC)

A kormánykerék helyzet-érzékelő eltolása túl nagy.

A kormánykerék helyzet-érzékelő nem megfelelően működik.

NE cserélje ki az ABS vezérlőegységet egyedül ezen DTC alapján.

Lehetséges okok:

Belső hiba a SASM-ben.

A SAS jel nem hihető.

Kormány szögelfordulás érzékelő

Kormány szög-érzékelő nincs kalibrálva

Kormányzás szöghelyzet érzékelő áramköri meghibásodás

A gépkocsit korábban karambolozhatott.

A SASM kalibrációja hiányzik. A SASM nulla pont offszet beállítás meghiúsult vagy hiányzik a ABS vezérlőegységből.

A SASM nullpont eltolás beállítás nem teljes.

Helytelen kerék összetartás

Érvénytelen adat vétele a SASM től

CAN kommunikációs hiba

További DTCk vannak más vezérlőegységekben.

Hajtsa végre ezeket az ellenőrzéseket

Ellenőrizni a SAS rögzítését és elektromos csatlakozóját. Ellenőrizni, hogy a SAS nem laza vagy el tud fordulni.

Állítsa le a gépkocsit egy víszintes területre.

Ellenőrizni a kormányzást és futóműgeometriát.

A kalibrálást elvégezni a SASM-on.

Ellenőrizni az érzékelőegység CAN kommunikációs csatlakozásait.

Ellenőrizni az érzékelőegység tápellátás összeköttetéseit.

Ellenőrizni az érzékelőegység DTC-ket.

Ellenőrizni az érzékelőegység biztosítékait.

Ellenőrizni az érzékelőegység vezetékezését.

Az érzékelőegység elektromos csatlakozásait ellenőrizni.

Ellenőrizze az összes többi modult az adatbuszon működés és DTC-k miatt

Ha a DTC CMDTCs és történetileg ez egy időszakos hiba lehet, a hiba oka most nem azonosítható. Az ügyfélnek a gépkocsit vissza kell adni és ha ismét bekövetkezik a hiba, akkor jegyezze fel a körülményeket a hiba időpontjában, mint pl. sebesség és a fék használata.

Cserélje ki az SAS-t.

Kiegészítő információ

Az ESP lámpa világított.

Az ESP lámpa világítani fog.  További DTCk vannak az ABS vezérlőegységre.

Meg fog jelenni egy ESP hibás működés figyelmeztetés a vezetőinformációs kijelzőn.

NE cserélje ki az ABS vezérlőegységet egyedül ezen DTC alapján.

Ne cserélje ki a ABS vezérlőegységet egyedül erre a DTCre alapozva, hacsak nem hibát vagy fizikai sérülést talált.

Az ABS, EBD, TCS és ESP lámpák világítanak.

Nem érkezett adat a YRStől egy meghatározott időtartamig. A kommunikáció a YRS-el elveszett.

===END ABS DTC C0051:54-8A===

===PSCM DTC U0428:68-AF===
Kód: U0428 - Érvénytelen adat vétele a SASM től

További hibakódok:
 - Esemény információ

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Szervokormányzás-modul

===END PSCM DTC U0428:68-AF===

===BCMii DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Karosszéria vezérlőmodul

===END BCMii DTC Nincs===

===TRM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Utánfutó vezérlőegység

===END TRM DTC Nincs===

===RHVAC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Távirányítású futés szellőztetés légkondicionálás

===END RHVAC DTC Nincs===

===SRM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Beszédfelismerés modul

===END SRM DTC Nincs===

===PDM DTC U0300:4A-2F===
Kód: U0300 - Belső vezérlőmodul összeférhetetlenség

További hibakódok:
 - Nem megfelelő részegység van beszerelve

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Utasajtó vezérlőegység

Hibakódok részletesen (DTC)

Futtassa a CCMii érzékelő beállítás szervizfunkciót a Szerszámosdoboz menüjéből.

 Kép kimerevítése :
-GLOBTIM: 254572151 mp - Globális valós idő
-TOTDIST: 267281.0 km - Teljes távolság
-MAINECUV: 12.00 Volt - Fő ECU feszültségellátás
===END PDM DTC U0300:4A-2F===

===DDM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Vezető oldali ajtó modul

===END DDM DTC Nincs===

===RCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Visszatartó Vezérlő Modul

===END RCM DTC Nincs===

===PAM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Parkolás segítő modul

===END PAM DTC Nincs===

===HVAC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Fűtés, szellőzés, légkondicionálás

===END HVAC DTC Nincs===

===ACM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Audioegység-vezérlőmodul

===END ACM DTC Nincs===

===IPC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Műszerfal vezérlőegység

===END IPC DTC Nincs===



Valami ötlet  a továbbiakra?
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2019.06.13 csütörtök, 20:19:28 »

Sikerült szereznem hibakód olvasót, Forscan támogatja ...
Kormányszög jeladó kalibrálást elindítom ... tekerteti jobbra balra 10 fokot a kormány ... tekerem ... kalibrálás leáll. Sad
Üzenet:


Valami ötlet  a továbbiakra?
A továbbiakban mindenképp gyári célműszerrel kell életrekelteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2019.07.03 szerda, 11:27:21 »

A továbbiakban mindenképp gyári célműszerrel kell életrekelteni.
Szakszerviz második nekifutásra sem tudott semmit kezdeni a problémával! " Valami miatt nem engedi kalibralni! "
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2019.07.03 szerda, 12:16:07 »

Szakszerviz második nekifutásra sem tudott semmit kezdeni a problémával! " Valami miatt nem engedi kalibralni! "
Talán mert lehet rossz a szenzor?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2019.07.03 szerda, 17:09:12 »

Szakszerviz második nekifutásra sem tudott semmit kezdeni a problémával! " Valami miatt nem engedi kalibralni! "

Ha esetleg pesten vagy ránéznék.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2019.07.04 csütörtök, 07:44:38 »

Talán mert lehet rossz a szenzor?  Roll Eyes

Szerintem is ... de melyik része? Az optokapus érzékelőknél van a gond, vagy azoknak a jele nem jut el a feldolgozó áramkörhöz, vagy a feldolgozó áramkörben van a hiba ... És ha már szakszervíz, akkor azt várná az ember hogy azt mondják EZ az alkatrész hibás, ennyiért cseréljük, utána rendben lesz! 
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2019.07.04 csütörtök, 07:53:18 »

Ha esetleg pesten vagy ránéznék.

Köszi! Lehet élek majd a felajánlással... Bár Sopron elég messze van, de ha itt csak a felesleges köröket futom, akkor lehet még mindig jobban járok egy Pesti úttal!
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2019.07.04 csütörtök, 08:06:54 »

Szerintem is ... de melyik része? Az optokapus érzékelőknél van a gond, vagy azoknak a jele nem jut el a feldolgozó áramkörhöz, vagy a feldolgozó áramkörben van a hiba ... És ha már szakszervíz, akkor azt várná az ember hogy azt mondják EZ az alkatrész hibás, ennyiért cseréljük, utána rendben lesz! 
Melyik része?
Tök mindegy. Egyben van és egyben lehet(kell) cserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2019.07.04 csütörtök, 08:14:56 »

Melyik része?
Tök mindegy. Egyben van és egyben lehet(kell) cserélni.


Hááát ... szerintem meg nem! Az optos érzékelők a légzsák átvezetővel vannak egybe építve (kb 80eFt), a feldolgozó áramkör azon a nyákon van ahova az index és ablaktörlő kapcsoló csatlakozik ( kb 60eFt) ... ha meg csak valahol a vezetékezésben van a probléma akkor az már a harmadik lehetőség ... Persze ha tutira akarnék menni, akkor én is cserélnék mindent ... lehet az egész autót Cheesy ...  ja, hogy az sok pénz? ... Kit érdekel (rajtam kívül!)?
 
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2019.07.04 csütörtök, 08:59:53 »

Hááát ... szerintem meg nem! Az optos érzékelők a légzsák átvezetővel vannak egybe építve (kb 80eFt), a feldolgozó áramkör azon a nyákon van ahova az index és ablaktörlő kapcsoló csatlakozik ( kb 60eFt) ... ha meg csak valahol a vezetékezésben van a probléma akkor az már a harmadik lehetőség ... Persze ha tutira akarnék menni, akkor én is cserélnék mindent ... lehet az egész autót Cheesy ...  ja, hogy az sok pénz? ... Kit érdekel (rajtam kívül!)?
 

Elnéztem, valamiért MK3 - re emlékeztem. Látom 4-esed van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2019.07.06 szombat, 20:33:44 »

Édesapám C-MAX 1,6 TDCi-je (2006) tegnap este félreállt az út szélén. Ma ránéztem, indítózás után sztem nem kap üzemanyagot, nem is mertem nagyon próbálgatni...

Ezek jöttek belőle:
U0073
C2224
P0702

Törlés után, meg ez került bele:
P2459

Mi lehet ez? szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2019.07.06 szombat, 20:47:22 »

Édesapám C-MAX 1,6 TDCi-je (2006) tegnap este félreállt az út szélén. Ma ránéztem, indítózás után sztem nem kap üzemanyagot, nem is mertem nagyon próbálgatni...

Ezek jöttek belőle:
U0073
C2224
P0702

Törlés után, meg ez került bele:
P2459

Mi lehet ez? szomoru1

110 LE-s?
Ha igen, akkor DPF-es és FAP folyadékos.
Szerintem eltömődött a szűrő, vagy kifogyott a FAP....ezeknek utána kell nézni.

Ezeket tankoláskor CSAK tele szabad tankolni. Nincs 5-10 ezrezés....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2019.07.06 szombat, 20:57:56 »

110 LE-s?
Ha igen, akkor DPF-es és FAP folyadékos.
Szerintem eltömődött a szűrő, vagy kifogyott a FAP....ezeknek utána kell nézni.

Ezeket tankoláskor CSAK tele szabad tankolni. Nincs 5-10 ezrezés....

60e-nél kifogyott, akkor szerviz töltötte fel.(papírforma szerint jött elő...)
120e-nél kapott egy ultrahangos tisztítást, és újra lett töltve.(szintén zenész)
150e-nél (valami kókler) kitisztították valami habbal. Sajnos erről csak utólag hallottam... Ez valami felesleges lenyúlás volt...
Most mondjuk 165e-nél járhat...

De köszi, talán megnyugtatóbb lenne, mint mondjuk egy magasnyomású szivattyú felújítás....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2019.07.06 szombat, 20:59:06 »

60e-nél kifogyott, akkor szerviz töltötte fel.(papírforma szerint jött elő...)
120e-nél kapott egy ultrahangos tisztítást, és újra lett töltve.(szintén zenész)
150e-nél (valami kókler) kitisztították valami habbal. Sajnos erről csak utólag hallottam... Ez valami felesleges lenyúlás volt...
Most mondjuk 165e-nél járhat...

De köszi, talán megnyugtatóbb lenne, mint mondjuk egy magasnyomású szivattyú felújítás....

Ja, de a korábbi esetekben (60-120e) ment az autó, most meg megállt, és azóta nem indul. Úgy kellett 40km-t hazavontatni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2019.07.06 szombat, 22:48:04 »

Édesapám C-MAX 1,6 TDCi-je (2006) tegnap este félreállt az út szélén. Ma ránéztem, indítózás után sztem nem kap üzemanyagot, nem is mertem nagyon próbálgatni...

Ezek jöttek belőle:
U0073
C2224
P0702

Törlés után, meg ez került bele:
P2459

Mi lehet ez? szomoru1
ez de szakszerű hehe indítózás közben railnyomás? valszeg utolérte a szabályzószelep halál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2019.07.06 szombat, 22:49:17 »

110 LE-s?
Ha igen, akkor DPF-es és FAP folyadékos.
Szerintem eltömődött a szűrő, vagy kifogyott a FAP....ezeknek utána kell nézni.

Ezeket tankoláskor CSAK tele szabad tankolni. Nincs 5-10 ezrezés....
fap kifogyásra még csak vészüzem sincs, nem hogy nemindulás.

ugyan úgy lehet akár 2ezerért is tankolni, max hamarabbra veszi a kalkulált kifogyást.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2019.07.06 szombat, 22:51:36 »

Ja, de a korábbi esetekben (60-120e) ment az autó, most meg megállt, és azóta nem indul. Úgy kellett 40km-t hazavontatni...
jah, legutolsó ilyen nem indul hdi-vel amivel felhívtak ott vezérlés elugrás volt vigyor3 előtte nemsokkal hosszbordás szakadás volt, egy kis darab meg bekerült belőle...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 10:46:52 »

fap kifogyásra még csak vészüzem sincs, nem hogy nemindulás.

ugyan úgy lehet akár 2ezerért is tankolni, max hamarabbra veszi a kalkulált kifogyást.

Nem hamarabbra veszi, hanem ki is fogy  vigyor3
Nem a fap kifogyásra lesz vészüzem vagy nem indul, hanem nem tud majd regenerálni és eltömődik és/vagy eléri a max (sikertelen) regenerációk számát.

Persze ellenőrizni kell a tüzelőanyag rendszert is, csak annak kellett volna generálnia vele kapcsolatos hibát. Amiből most csak a DPF limitre utaló van....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 17:59:27 »

A továbbiakban mindenképp gyári célműszerrel kell életrekelteni.

Milyen részletességű elektromos kapcsolási rajzokat lehet találni?
Találtam valami FordEtis nevü programot ( sajnos még nem sikerült működésre bírnom) abban elvileg vannak rajzok...
Csatlakozó kiosztások rajt vannak a rajzokon, hogy melyik lábon mi van? Gondolok itt pl a szöghelyzet jeladó opto kapus áramkör csatlakozójára, melyik a 12V, melyik a föld stb?
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 18:40:04 »

Milyen részletességű elektromos kapcsolási rajzokat lehet találni?
Találtam valami FordEtis nevü programot ( sajnos még nem sikerült működésre bírnom) abban elvileg vannak rajzok...
Csatlakozó kiosztások rajt vannak a rajzokon, hogy melyik lábon mi van? Gondolok itt pl a szöghelyzet jeladó opto kapus áramkör csatlakozójára, melyik a 12V, melyik a föld stb?

Igazából nem tudom, hogy mit szeretnél....


Ki kell cserélni a kormány-elfordulás érzékelőt (ez benne van a légzsák átvezetőben) és inicializálni. Nem lehet szétszedni, bűtykölni.

"Menetstabilizáló rendszerrel szerelt gépkocsik rendelkeznek a tekercsrugó szerves részeként egy kormánykerék-elfordulás érzékelővel."

Nem lesz nyomtatott áramkör rajz, azt a berendezést gyártó nyilván nem adja/adta ki.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 18:51:06 »

Igazából nem tudom, hogy mit szeretnél....


Ki kell cserélni a kormány-elfordulás érzékelőt (ez benne van a légzsák átvezetőben) és inicializálni. Nem lehet szétszedni, bűtykölni.

"Menetstabilizáló rendszerrel szerelt gépkocsik rendelkeznek a tekercsrugó szerves részeként egy kormánykerék-elfordulás érzékelővel."

Nem lesz nyomtatott áramkör rajz, azt a berendezést gyártó nyilván nem adja/adta ki.



Kétszer volt az autó emiatt a hiba miatt Ford márka szervizben ... Nem tudták megcsinálni! Nem tudják mit kezdjenek vele! Mondtam, hogy cseréljék ki ami rossz, és kalibrálják! Csak a tanácstalanság látszott rajtuk! A szerelő mutogatott egy csatlakozóra, hogy az a kormányszög jeladó csatlakozója ... na azt már én is tudtam, hogy az tuti nem az! Következő ötletük, hogy vigyem el egy rádió/TV műszerészhez nézessem meg a jeladót hogy jó-e!
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.07 vasárnap, 18:54:26 írta Lamprologus » Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 20:23:52 »

Kétszer volt az autó emiatt a hiba miatt Ford márka szervizben ... Nem tudták megcsinálni! Nem tudják mit kezdjenek vele! Mondtam, hogy cseréljék ki ami rossz, és kalibrálják! Csak a tanácstalanság látszott rajtuk! A szerelő mutogatott egy csatlakozóra, hogy az a kormányszög jeladó csatlakozója ... na azt már én is tudtam, hogy az tuti nem az! Következő ötletük, hogy vigyem el egy rádió/TV műszerészhez nézessem meg a jeladót hogy jó-e!

Ezt már tudjuk, leírtad korábban.  Cool
Akkor is írtam, hogy ha nem lehet kalibrálni, akkor valószínűsíthetően a modul hibás és ezért nem lehet.
Mivel a kormány-átvezető és a kormány-elfordulás érzékelő egy modulba van építve, így nem igazán kérdéses a cserélendő alkatrész.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 20:49:22 »

Ezt már tudjuk, leírtad korábban.  Cool
Akkor is írtam, hogy ha nem lehet kalibrálni, akkor valószínűsíthetően a modul hibás és ezért nem lehet.
Mivel a kormány-átvezető és a kormány-elfordulás érzékelő egy modulba van építve, így nem igazán kérdéses a cserélendő alkatrész.  wave

Akkor légyszíves adj egy telefonszámot, ahol kérhetek egy időpontot, odaviszem a kocsit, kicserélik, kalibrálják, és pár órám belül jöhetek haza a hibátlanul működő autómmal!
Mert az itteni Ford szerviznél ez nem működik! Sad Én is tudom, Te is tudod, de ők nem ...
( a kormány-átvezetővel egybeépített modulban opto érzékelők vannak, minden érzékelőnek a jele egyesével ki van vezetve a modul csatlakozójára, és azon keresztül arra a panelra amire az index, és ablaktörlő kacsoló is csatlakozik, az érzékelők jelét az az áramkör dolgozza fel. )   
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2019.07.07 vasárnap, 21:38:56 »

Akkor légyszíves adj egy telefonszámot, ahol kérhetek egy időpontot, odaviszem a kocsit, kicserélik, kalibrálják, és pár órám belül jöhetek haza a hibátlanul működő autómmal!
Mert az itteni Ford szerviznél ez nem működik! Sad Én is tudom, Te is tudod, de ők nem ...
( a kormány-átvezetővel egybeépített modulban opto érzékelők vannak, minden érzékelőnek a jele egyesével ki van vezetve a modul csatlakozójára, és azon keresztül arra a panelra amire az index, és ablaktörlő kacsoló is csatlakozik, az érzékelők jelét az az áramkör dolgozza fel. )   

Hát nem egészen...

Képzeld, tudom mi milyen alkatrész... ~ 15 éve ilyen a kormány szögelfordulás érzékelő.  Wink
De nekem már nincs kedvem és nem is akarom ezt bizonygatni. Egybe van építve az átvezetővel CSAK együtt lehet cserélni!



Amennyiben a kormányoszlop modul (SCCM) hibás lenne, akkor nem csak ez a problémád lenne, hanem egy rakás másik is.
Ha annyira tudsz mindent, akkor nem értem miért nem veszed meg a szükséges alkatrészt, cseréled ki, kalibrálod és örülsz?  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2019.07.08 hétfő, 06:14:15 »

Hát nem egészen...

Képzeld, tudom mi milyen alkatrész... ~ 15 éve ilyen a kormány szögelfordulás érzékelő.  Wink
De nekem már nincs kedvem és nem is akarom ezt bizonygatni. Egybe van építve az átvezetővel CSAK együtt lehet cserélni!


Amennyiben a kormányoszlop modul (SCCM) hibás lenne, akkor nem csak ez a problémád lenne, hanem egy rakás másik is.
Ha annyira tudsz mindent, akkor nem értem miért nem veszed meg a szükséges alkatrészt, cseréled ki, kalibrálod és örülsz?  wave


Sajnos a kért telefonszámot nem kaptam  meg! Sad
Pedig hidd el én azt szeretném ha lenne valaki aki megrendeli az alkatrészt, kicseréli, kalibralja, működik, én kifizetem és mindenki örül!
De szerinted a Ford márkaszerviz miért nem teszi ezt meg? Lehet nem csak nekem vannak kétségeim? Ha tudnám melyik a hibás alkatrész akkor megvenném, de pont az a problémám, hogy nem egyértelmű számomra, és sajnos nem 10Ft-os alkatrészekről van szó. Ráadásul maga a jeladó rész olyan egyszerű szerkezet, hogy könnyen javítható kis hozzáértéssel, nem feltétlenül érdemes kifizetni 60-80eFt-ot a cseréért!

A hibával kapcsolatban mondanék egy példát: ha nem működik a TV-d a távirányítóval akkor mi lehet a hibás? Lehet rossz a távirányító, lehet rossz a vevő rész, de lehet hogy csak valami miatt nem jut el a jel az adóról a vevőig, mert a kettő között van valami. Jelen esetben a távirányító a szögelfordulás érzékelő ami az atvezetessel van egybe építve, a kettő között ott a csatlakozo, a vevő pedig a kormánymű kapcsoló tartó (kormánymű kapcsoló modul). Egy nyomtatott áramkörben egy alkatrész hibája nem feltétlenül teszi működésképtelenné a teljes áramkör, tehát a hiba korlátozódhat egyetlen funkcióra is. Mint arra jó példa az ezen a panelen lévő elektronikus biztosíték hibája ami a tempomat gombok működési rendellenességet okozza.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.08 hétfő, 07:45:20 írta Lamprologus » Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 09:31:25 »

Édesapám C-MAX 1,6 TDCi-je (2006) tegnap este félreállt az út szélén. Ma ránéztem, indítózás után sztem nem kap üzemanyagot, nem is mertem nagyon próbálgatni...

Ezek jöttek belőle:
U0073
C2224
P0702

Törlés után, meg ez került bele:
P2459

Mi lehet ez? szomoru1

Úgy néz ki, hogy átugrott a vezérlés.
Ami még plusz infó, hogy vezérlés volt cserélve 5ekm-rel ez előtt. Ez láncos+szíjas, de azt nem tudom, hogy pontosan mi is lett cserélve...
Sztem itt lesz a bibi. Ugyan a szerelő húzódozik, de valami itt lesz eltolva. Sajna nem a megszokott szerelőm, hanem valami "beugró"....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 09:48:58 »

Úgy néz ki, hogy átugrott a vezérlés.
Ami még plusz infó, hogy vezérlés volt cserélve 5ekm-rel ez előtt. Ez láncos+szíjas, de azt nem tudom, hogy pontosan mi is lett cserélve...
Sztem itt lesz a bibi. Ugyan a szerelő húzódozik, de valami itt lesz eltolva. Sajna nem a megszokott szerelőm, hanem valami "beugró"....

Lánc a két vezérműtengely között van.
Nem szokás, nem kell cserélni. Ha rossz a feszítő jé, hallani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 10:35:06 »

Lánc a két vezérműtengely között van.
Nem szokás, nem kell cserélni. Ha rossz a feszítő jé, hallani.

Semmi fura hangja nem volt korábban...
Az én szerelőm pont azt mondta, hogy ő legalább ellenőrizte volna. Ha megbontás után kiderül, hogy az volt a ludas, ő nem kérne egy forintot sem...

Még azt javasolta a szerelőm, hogy a két vezérműtengelyt cserélje, persze a láncot is, és mérjen veszteséget. Ha minden ok, akkor máshoz nem is kéne nyúlni.
A srác ezt gányolásnak hívja... Mit szólsz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2019.07.27 szombat, 18:07:32 »

 wave
FORSCAN PC 2.3.23
rögzített anyag megjelenítés
oszcilloszkóp
Csak az első 12 db PID értékeit tudom megjeleníteni?
Lehet, valahogy felfelé tolni a PID-eket, hogy a többi is látszódjon?

Vagy kikapcsolni, ami most nem kell?

Ausztriában autópályán indulást követően lett egy motorhiba.  nyes
Közben loggolás is volt. Félreálltunk pár percre, majd újra nekivágtunk a visszaút folytatásának.
A hibakód telefonos törlése után többet nem jött vissza a további ~340km-en. Minden remek(nek látszik)

==PCM DTC P0234:00-27===
Kód: P0234 - Turbo/Szuper Feltöltő A Túltöltés Állapot
Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM===

===OBDII DTC P0234-C===
Kód: P0234 - Turbo/Szuper Feltöltő A Túltöltés Állapot
Állapot:
 - Folyamatban - a hibát valószínűleg meg lehet erősíteni
Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
===END

Szeretném gépen is megnézni, melegedésre, vagy avval összefüggő eseményre, beragadásra gyanakszom.

 worship   beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 13:21:57 »

BMW X1-hez nem tud valaki szoftvert, ami az ELM327-el tud együtt dolgozni?

köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 14:27:40 »

BMW X1-hez nem tud valaki szoftvert, ami az ELM327-el tud együtt dolgozni?

köszi.

Mit szeretnél csinálni az autón?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 17:01:01 »

Mit szeretnél csinálni az autón?


BMW! Indexet aktiválni!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 17:04:57 »

BMW! Indexet aktiválni!  eplus2

Azt  vezetőkön kellene, de olyan interface nincs....  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 19:24:48 »

Azt  vezetőkön kellene, de olyan interface nincs....  zavart2

Dehogynem. Egy Fa-testápolóval gyorsan menne. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2019.07.30 kedd, 09:37:55 »

Mit szeretnél csinálni az autón?


Szia!

"Csak" hibakód olvasás.

van usb-s és bluetooth-os vackom. A bluetooth + mobil kombóval eddig egyik se talált hibát semmit, de van benne.  (Torque pro, ScanMaster, Car Scanner)
Az usb + laptop kombóval még nem volt időm szoftver próbálgatni.

köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.30 kedd, 09:41:51 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2019.07.30 kedd, 10:32:10 »

Szia!

"Csak" hibakód olvasás.

van usb-s és bluetooth-os vackom. A bluetooth + mobil kombóval eddig egyik se talált hibát semmit, de van benne.  (Torque pro, ScanMaster, Car Scanner)
Az usb + laptop kombóval még nem volt időm szoftver próbálgatni.

köszi!

Ha eljössz hozzám vele, kiolvasom...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:05:24 »

Ha eljössz hozzám vele, kiolvasom...

kezdődik...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2019.07.30 kedd, 11:17:55 »

kezdődik...  hehe

Te mindig csak arra tudsz gondolni....  hehe

Biztos azért van, mert éhes makkal disznókat álmodsz!  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.