Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:58:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1792596 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #600 Dátum: 2008.11.25 kedd, 13:24:19 »

Feszito mar vot cserelve. Szal latszolag minden jo, es megis mintha elmaszott volna az elogyujtas.
Azt nem ertem hidegen inditaskor miert akar lefulladni ? Felporog es azzal a lendulettel neha le is all. Lehet lelevegosodik a rendszer ? De nyaron nem jellemzo ra, sot nem mindig jellemzo ra. Most 2 napja csinalja, de lehet jovo heten mar nem fogja. Nah mind1. thx  wave
Valyon mit szándékozol tenni vele? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2008.11.25 kedd, 13:28:38 »

Valyon mit szándékozol tenni vele? eplus2
átalakítja kávéfőzőnek Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #602 Dátum: 2008.11.25 kedd, 15:14:50 »

átalakítja kávéfőzőnek Smiley
taps taps Annak legalább majd tud örülni! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2008.11.25 kedd, 15:18:45 »

átalakítja kávéfőzőnek Smiley

 eljen vigyor3
Naplózva

blah blah blah
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2008.11.25 kedd, 20:56:36 »

Feszito mar vot cserelve. Szal latszolag minden jo, es megis mintha elmaszott volna az elogyujtas.
Azt nem ertem hidegen inditaskor miert akar lefulladni ? Felporog es azzal a lendulettel neha le is all. Lehet lelevegosodik a rendszer ? De nyaron nem jellemzo ra, sot nem mindig jellemzo ra. Most 2 napja csinalja, de lehet jovo heten mar nem fogja. Nah mind1. thx  wave
Szerintem,ha valóban az előgyújtás nincs a helyén,akkor mégiscsak a vezérlés körül van valami bajság.Máshogy nem mehet el az előgyújtása,mivel gondolom ez már nem elosztós vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 12:39:37 »

Na úgynéz ki, hogy a ScanXL-t és az Autoenguinity-t egymás kiegészítőjeként kell alkalmazni.
Az Autoenguinity jó mert olvassa a régebbi protokolt is .  Lehet látni akár visszafolyás mennyiségét is (0- max 2000mg) ez egyértelműen pozitív, vagy egyéb funkciókat is. De: az új 7,0 verzióval nem lehet normálisan trendeltetni (csak látni  változó értékeket) és lassabb az olvasási ciklusa is.


Mesélj picit mikell a TDDI diagnosztikához, mint hardver és software szinten.....köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #606 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 12:56:27 »

Mesélj picit mikell a TDDI diagnosztikához, mint hardver és software szinten.....köszi
Ha jól sejtem erről van szó:
Végül is nem titok a dolog.Erről az interfészről beszélek:http://www.autoenginuity.com/order.html

 Eddig mindenféle Forddal szóba állt,a nem OBD-sekkel is.A honlapon megtalálaható,hogy milyen funkciókkal bír a szerkezet.Én már jó néhány hónapja használom és Fordokhoz eddig ez a legjobb,pedig én elég sokféle teszterhez hozzáférek.A saját x-431-sem  közelébe nem kerül ennek a szerkezetnek,ha Fordról van szó.Magyarországon megvásárolható az interfész,illetve én be is tudom mutatni működés közben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 13:23:09 »

Na úgynéz ki, hogy a ScanXL-t és az Autoenguinity-t egymás kiegészítőjeként kell alkalmazni.
Az Autoenguinity jó mert olvassa a régebbi protokolt is .  Lehet látni akár visszafolyás mennyiségét is (0- max 2000mg) ez egyértelműen pozitív, vagy egyéb funkciókat is. De: az új 7,0 verzióval nem lehet normálisan trendeltetni (csak látni  változó értékeket) és lassabb az olvasási ciklusa is.


Ha lassúnak találod az adatsebességet,akkor válasz ki kevesebb értéket,ne az összeset.Akkor lényeges sebesség növekedést érhetsz el.Mit értesz trendeltetés alatt?
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 14:06:22 »

Azt hogy ha mérek akár 2-3 orán keresztül akkor folyamatosan mentődjön az adatmentés akár 9-10ezer adatsorral is. Ez az Autoenginuity 7,0-nál nem működik csak egy 4kb-os csl adat file keletkezik 1 adatsorral.  fejvakaras Próbáltam több fajta módon Akkor is csak egyet mentett. Ez nem egy vészes gond mérésközben úgyis látja az ember az értékeket. Idővel meg kijön a upgrade a szoftverre.  wave
Ha ilyen gondot találsz a programban nyugodtan szólj,ezt is jelzem a forgalmazónál és ő tovább küldi a gyártónak.Egyszer volt egy frissítés,amikor az interfészemnek a érvényessége rossz volt.Mintha már lejárt volna a licencszem.Szóltam,hogy gondom van és két nap alatt megoldották.
 Szóval bátran zargass akármilyen probléma fellép
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2008.12.26 péntek, 07:11:23 »

Azt hogy ha mérek akár 2-3 orán keresztül akkor folyamatosan mentődjön az adatmentés akár 9-10ezer adatsorral is. Ez az Autoenginuity 7,0-nál nem működik csak egy 4kb-os csl adat file keletkezik 1 adatsorral.  fejvakaras Próbáltam több fajta módon Akkor is csak egyet mentett. Ez nem egy vészes gond mérésközben úgyis látja az ember az értékeket. Idővel meg kijön a upgrade a szoftverre.  wave
Helló!
 Próbáltad már a Data logging menüben a beállításokat?.Ott lehet állítani,hogy mennyi legyen  a felvétel nagysága,vagy hogy egyáltalán ne legyen korlátozva.Ezt a menüpontot csak akkor lehet elérni,ha autóra vagy csatlakozva.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 08:20:12 »

Amit én letöltöttem a honlapról abban nincs ilyen opció szomoru1
Helló
 Küldtem egy e-mailt egy képpel,hogy hol található a beállítás,illetve a a progi súgójában is le van írva a beállítás menete
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 14:14:12 »

Na akkor itt a megfelelő helyen:Az ELM327 csak az OBD prokolt és CAn-t tudja. nem tud mit kezdeni a 2002 december előtti TDCi/TDDi-kel. Mert azok még nem OBD protokolt használnak. Ezért kellett néznem egy olyat ami tudja ezeknek a protokolját is. Ez az Autoenginuity ScanTool OBD-II Connector.
Előnye: látja a régebbi potokolos dizliket is
Hátránya:
-már nem hobby ár kategórai.
-Bár ez is USB-n kcsolodik a PC-hez mégis külső tápot igényel (valószínűleg azért mert PDA-ról is működtethető, így a tápot a gépjármű biztosítja, így viszont  vezérlő szoftvere Autoenginuity 7,0 interface és élő gépjármű kapcsolat nélkül nem sok mindenre használható (max playbackre).

A ScanXl szerintem egy átgondoltabb program mint az Autoenginuity (Továbbiakban AE). Sokkal jobb beállítási funkcióval. Az AE-nek valami borzasztó a trendelési és data export opciója (igaz eddig még csak undefinied text data formatban probáltam, ma neki ugrok az XML formátumú mentéseknek) Ráadásul találtam egy bosszantó SW hibát: Enhanced Powertrain opcioban nem működik a Rail pressure mérése falbav (szerintem rossz címet hívhatnak meg) Sima genericben viszont igen.

Enhancedpowertrain:
Fuel offset for injector A, Fuel offset for injector B, Fuel offset for injector C, Fuel offset for injector D


Egyelőre összegző tapasztalat:
Az AE mégis nagyságrendekkel több infromációt ad mert nem csak PID-eket lát hanem a státuszbitek állapotát is. Ezekből meg hogy mennyi van. Lehet következtetni itt:

http://www.autoenginuity.com/Ford-All-Systems-List.html

Gyakorlatilag az utolsó státusz flagbiteket is látom.  És működik mert kár nyitom zárom a központizárat bizony löki a változást a képernyön. A gond most az hogy egyelőre túl sok az infó, le kell szűrni a használhatókat. Próbálok egy használható sessiont összeállítani.

Másrészt vannak olyan diagnosztikai selfteszt funkciói az AE-nak ami a ScanXL-ben még csak jelezve sincsen. Pl porlasztócsúcsok kódjainak kiolvasása. (Sajnos ezt szívom egyelőre mert még csak az 1,8 és 2,0TDCi-nek )
Röviden ennyi
Aki komolyan foglalkozik diagnosztikával,az minden apró kicsi infónak tud örülni.Az AE volt az első Forddal szóbaálló teszter,amire azt mondom,hogy elégséges infót tudok belőle szerezni.Hidd el sokkal jobb,ha kapsz feleslegesnek tűnő infót,mintha nem kapsz valamit fontosat.Persze ha sokat használod egy idő után könnyen tudod majd szelektálni,hogy mi kell és mi nem.Az adatrögzítéssel nekem nincs semmi bajom,símán visszajátsza a mentett adatokat,szerintem valami beállítási bajod lesz.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 14:32:17 »

Jaj ne panaszkodásnak vedd. Nagyon is örülök hogy az utolsó státusz bitet is látom. Egyelőre a rendszerezés folyik wave
Nem panasznak vettem nyes
 Remélem sok hasznát veszed,ha már ennyi pénzt tettél bele.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 20:31:03 »

Ma megvolt egy 2001-es és egy 2002-es TDCi-is.
Ami eltérés egy 2002 dec utániakhoz képest, a kommunikáció J 1850 VPM és nem J 1850 PVM mint az újabbaknak.
Amit lehetett látni:
Enhancedpowertrain 484db sensor
Airbag 95db sensor
Antilock Break 148db sensor
Electronic/Dual Auto temp control 43db
GEM Central Time 270db
Hybrid Electronic Cluster 111db

Sajnos a generic ODB csoportot nem tudja olvasni mert nem OBD kompatibilis a kommunikáció.
Ami gond hogy a Enhanced powertrainben lehet egy hivatkozási hioba mert a railnyomást nem olvasa és érdekes de nincs benne a turbonyomás se. Ezeket egyelőre csak a generic ODB-ben találtam meg működve.
A csőnyomás hibát jelzem a forgalmazó felé,a turbónyomást viszont látnod kellene a neve:intake manifold absolute press.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 20:50:19 »

Steatl. Azt szeretném megkérdezni, hogy az őszi nagytalin sok autót mértél, hogyan lehetne megtudni, hogy a többi 20.tdci beszívott levegőhőmérséklete mennyi volt? Megkaptam tőled a mérési eredményeket amiért 1000 hála.
Jó támpont volna, ha tudná az ember, hogy azonos körülmények között ez az érték jó-e vs nem jó?
Nem szeretnék neked külön programot csinálni, de érdekes lenne. integet2
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 21:42:12 »

A CR egy konstans 2550kpa értéken van állandóan de csak az Enhancedpowertrainben. A generic OBD-ben jó, de az meg ugye nincs a 2002 dec előtttieknél wave
Szólok nekik a hibáról,gondolom ki tudják javítani.Néztél már benzines Mondeót is vele?Azt nekem még nem sikerült,olyan nem jár hozzánk.Focust vizsgáltam már vele,de mindig csak 1.4-est
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 23:16:25 »

mindeggyik 2,0TDCi (van köztük chippelt is)
A 4. oszlopot figyeld. Nagyok az eltérések mert nem mindenki ugyanazt a terhelést adta a motornak
 
1 oszlop: Boost Pressure   
2 oszlop: Calculated Load Value   
3 oszlop: Fuel Rail Pressure
4 oszlop: Intake Air Temperature   
5 oszlop: Engine Coolant Temperature
   
BAR   %   kPa      C        C
2,5   100   167600   67   108
2,53   100   164500   59   102
2,55   99,2   161600   61   104
2,45   96,5   167400   71   113
2,55   100   168500   64   117
2,55   96,9   175500   75   113
2,4   99,6   168700   55   87
2,5   100   167600   69   109
2,39   100   164820   56   88
2,44   100   165200   66   109
2,32   89,4   173700   73   118

Mnden kivánságom IGY teljesűljön!  1000 köszönet! taps
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 00:14:59 »

Na akkor itt a megfelelő helyen:Az ELM327 csak az OBD prokolt és CAn-t tudja. nem tud mit kezdeni a 2002 december előtti TDCi/TDDi-kel. Mert azok még nem OBD protokolt használnak. Ezért kellett néznem egy olyat ami tudja ezeknek a protokolját is. Ez az Autoenginuity ScanTool OBD-II Connector.
Előnye: látja a régebbi potokolos dizliket is
Hátránya:
-már nem hobby ár kategórai.
-Bár ez is USB-n kcsolodik a PC-hez mégis külső tápot igényel (valószínűleg azért mert PDA-ról is működtethető, így a tápot a gépjármű biztosítja, így viszont  vezérlő szoftvere Autoenginuity 7,0 interface és élő gépjármű kapcsolat nélkül nem sok mindenre használható (max playbackre).

A ScanXl szerintem egy átgondoltabb program mint az Autoenginuity (Továbbiakban AE). Sokkal jobb beállítási funkcióval. Az AE-nek valami borzasztó a trendelési és data export opciója (igaz eddig még csak undefinied text data formatban probáltam, ma neki ugrok az XML formátumú mentéseknek) Ráadásul találtam egy bosszantó SW hibát: Enhanced Powertrain opcioban nem működik a Rail pressure mérése falbav (szerintem rossz címet hívhatnak meg) Sima genericben viszont igen.

Enhancedpowertrain:
Fuel offset for injector A, Fuel offset for injector B, Fuel offset for injector C, Fuel offset for injector D


Egyelőre összegző tapasztalat:
Az AE mégis nagyságrendekkel több infromációt ad mert nem csak PID-eket lát hanem a státuszbitek állapotát is. Ezekből meg hogy mennyi van. Lehet következtetni itt:

http://www.autoenginuity.com/Ford-All-Systems-List.html

Gyakorlatilag az utolsó státusz flagbiteket is látom.  És működik mert kár nyitom zárom a központizárat bizony löki a változást a képernyön. A gond most az hogy egyelőre túl sok az infó, le kell szűrni a használhatókat. Próbálok egy használható sessiont összeállítani.

Másrészt vannak olyan diagnosztikai selfteszt funkciói az AE-nak ami a ScanXL-ben még csak jelezve sincsen. Pl porlasztócsúcsok kódjainak kiolvasása. (Sajnos ezt szívom egyelőre mert még csak az 1,8 és 2,0TDCi-nek )
Röviden ennyi
Jó összefoglaló, én is így látom a helyzetet. A viszont a scanxl-lel is látom a fuel offseteket. Smiley
Sajnos a scanxl tényleg nem tudja a selftest funkciókat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
highend
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 00:22:57 »

Lehet, hogy ez a kütyü szóra bírná az 1.8TD-t is, vagy kizárt?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 10:15:13 »

MKII benzinest ELM327-el már mértem. Mivel annak a  diagnosztikai csatija fizikailag ugyenez volt, ezért rádugni biztos rálehet a tiedet is. De: a 2002december előtt még nem volt kötelező a dizeleknél csak a benzineseknél az OBD protokol, így az akkori TDDi és TDCi-knél sem. Tegnap egy 2001-es és egy 2002-es TDCi-t tudtam mérni (Az ELM327-nem tudtam mert az nem tudja a korai protokolokat). Azt nem tudom hogy a TD mikori de eltudom képzelni hogy az Autoeninuityvel már lehetséges (Ne vedd készpénznek, egyelőre csak tippelek). Egy próbát mindenesetre megérdemel. wave
A TD 1999es, valahol olyasmit olvastam, hogy tudja a SAE J1850 PWM-et. A csatiját megtaláltam, esetleg valamelyik nap még annyit meg tudok nézni, hogy hány és melyik kábel van bekötve rajt.
A próbát megköszönném majd.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 10:42:11 »

Szia
Szerintem az is inkább a J 1850 VPM lesz de az se gond mert ez már látja.  wave
Taníts Mester!  worship
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 12:51:06 »

Lehet, hogy ez a kütyü szóra bírná az 1.8TD-t is, vagy kizárt?
Én néztem az AE-vel TD-s Transitot(1999) Úgy hogy szerintem tudni fogja.Hogy mennyire lesz részletes a azt nem tudom,de kapcsolat tuti lesz
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:07:02 »

Áll itt a faluba egy TDCi beteg a turbója - illetve valami szabályzók a lapátok forognak - erő nincs. Hibakód is ki lett olvasva turbószabályzás baja van, pontos kódot nem tudom sajna.
Van valami vákuumos cucc a turbónál - arra gyanaxunk hogy rossz. Van a vákumszivattyú megy egy cső a fékszervóhoz van benne egy visszacsapó szelep - idáig értem ami micsoda. A visszacsapóról megy lefele cső 2 vákuumdobozra a turbóhoz. Ezek a vákuumdobozok elromolhatnak? Illetve mihez kéne nyúlni? a vastag csöveknél nem érzékelhető repedés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:09:23 »

Áll itt a faluba egy TDCi beteg a turbója - illetve valami szabályzók a lapátok forognak - erő nincs. Hibakód is ki lett olvasva turbószabályzás baja van, pontos kódot nem tudom sajna.
Van valami vákuumos cucc a turbónál - arra gyanaxunk hogy rossz. Van a vákumszivattyú megy egy cső a fékszervóhoz van benne egy visszacsapó szelep - idáig értem ami micsoda. A visszacsapóról megy lefele cső 2 vákuumdobozra a turbóhoz. Ezek a vákuumdobozok elromolhatnak? Illetve mihez kéne nyúlni? a vastag csöveknél nem érzékelhető repedés.

Ha a turbó szabályzása a rossz, attól még menne az autó, erő is lenne, csak nem annyi, és nem úgy.
Jó lenne tudni, mi az a hibakód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #624 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:17:26 »

Áll itt a faluba egy TDCi beteg a turbója - illetve valami szabályzók a lapátok forognak - erő nincs. Hibakód is ki lett olvasva turbószabályzás baja van, pontos kódot nem tudom sajna.
Van valami vákuumos cucc a turbónál - arra gyanaxunk hogy rossz. Van a vákumszivattyú megy egy cső a fékszervóhoz van benne egy visszacsapó szelep - idáig értem ami micsoda. A visszacsapóról megy lefele cső 2 vákuumdobozra a turbóhoz. Ezek a vákuumdobozok elromolhatnak? Illetve mihez kéne nyúlni? a vastag csöveknél nem érzékelhető repedés.
Csak vákuumdobos a turbó,vagy van rajta elektronika is?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:29:00 »

Csak vákuumdobos a turbó,vagy van rajta elektronika is?

Nem nagyon piszkáltam még TDCi-t  wow1  2 vákuumcucc van elektronikát nem láttam hogy néz ki? Az aksi is lemerült - 3 nap állástól - azt is vennie kell tulajnak, elég anyátlan a kocsi Sad Mondtam elektronika javítást is tudományos összegért játszhat olvastam itt róla. Csöveket még megnézzük alaposabban röpködtek a minuszok kezem többször hozzáfagyott a blokkhoz  szomoru1
Szóval most ilyen szobából brainstorming javítás jól jön  smile
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #626 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:32:38 »

Nem nagyon piszkáltam még TDCi-t  wow1  2 vákuumcucc van elektronikát nem láttam hogy néz ki? Az aksi is lemerült - 3 nap állástól - azt is vennie kell tulajnak, elég anyátlan a kocsi Sad Mondtam elektronika javítást is tudományos összegért játszhat olvastam itt róla. Csöveket még megnézzük alaposabban röpködtek a minuszok kezem többször hozzáfagyott a blokkhoz  szomoru1
Szóval most ilyen szobából brainstorming javítás jól jön  smile
Ha eu4 es ,a vákuumdobokon van egy kis poti,elektr. csatival.Ha eu4 es,akkor az dobhat hibajelet,ha nem jó a vákuumdob.Jó lenne tunni a hibakódot.
Egyébként beindult?Ketyeget?Izzításjelzés villogott,letiltott az ecu?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:39:33 »

Nem nagyon piszkáltam még TDCi-t  wow1  2 vákuumcucc van elektronikát nem láttam hogy néz ki? Az aksi is lemerült - 3 nap állástól - azt is vennie kell tulajnak, elég anyátlan a kocsi Sad Mondtam elektronika javítást is tudományos összegért játszhat olvastam itt róla. Csöveket még megnézzük alaposabban röpködtek a minuszok kezem többször hozzáfagyott a blokkhoz  szomoru1
Szóval most ilyen szobából brainstorming javítás jól jön  smile

Ha elektronikus a turbó, van rajta egy cigarettásdoboz méretű alu doboz, drótok jönnek ki belőle.
Ha vákumos, kb mint egy szilva, akkora a vákumos bityó, egy cső jön jóla.
Az, hogy nem megy, az hibajelenség, majdnem biztos, hogy nem a turbó a rossz.
Ahogy Alf írta, az izzítógyertya visszajelzője villog?
Kellene a hibakód, anélkül neki se fogjatok.
Legalább a szervíz üzemmódba lépj be, ott is kiírja a hibakódokat (de nem mindet).
Addig kár bármit is csinálni (mondjuk töltsd fel az aksit). Esetleg indítsd be, és írd le, milyen a füst.
Bár ebben a -ban, valószínűleg fehér lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:41:54 »

Ha eu4 es ,a vákuumdobokon van egy kis poti,elektr. csatival.Ha eu4 es,akkor az dobhat hibajelet,ha nem jó a vákuumdob.Jó lenne tunni a hibakódot.
Egyébként beindult?Ketyeget?Izzításjelzés villogott,letiltott az ecu?

Beindul persze megy is rendesen, de egyszer csak mint egy depressziós csiga, izzításjelző nem villog.
Hibakód valószínű P0235 lesz - 2es 5 ös biztos van benne holnap újra kiolvassuk - most aksi töltődik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 19:46:04 »

Beindul persze megy is rendesen, de egyszer csak mint egy depressziós csiga, izzításjelző nem villog.
Hibakód valószínű P0235 lesz - 2es 5 ös biztos van benne holnap újra kiolvassuk - most aksi töltődik.

P0235 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction
Folytassuk az egészet a tdci topicban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2008.12.30 kedd, 12:59:28 »

Most voltam kint és csináltam egy tesztet.Még1x köszi mindenkinek a segitséget.Átküldhetem valakinek az eredményeket?Scanxl csináltam. integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #631 Dátum: 2008.12.30 kedd, 14:06:52 »

Most voltam kint és csináltam egy tesztet.Még1x köszi mindenkinek a segitséget.Átküldhetem valakinek az eredményeket?Scanxl csináltam. integet2
Küld.De mit szeretnél belőle megtudni?Vagy valami konkrétabb?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2008.12.30 kedd, 14:10:32 »

Küld.De mit szeretnél belőle megtudni?Vagy valami konkrétabb?

Elemezd nekem az adatokat.Nagyábol tudom mi micsoda de nézze meg az is aki ért hozzá  email
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2008.12.30 kedd, 19:55:20 »

Küldöm skacok.Lehet csak holnap tudom mert nem férek oda laptophoz.
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 15:33:03 »

Az én verdámon hol van ez az OBD csati?

MKIII 2001 benzines
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #635 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 18:43:57 »

Az én verdámon hol van ez az OBD csati?

MKIII 2001 benzines
Ha ugyan ott van ahol a miénk,akkor a bal térded előtt van a műa burkolat mögött.Egy sínrendszeren lehet lehúzni. wave Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 20:07:03 »

Ha ugyan ott van ahol a miénk,akkor a bal térded előtt van a műa burkolat mögött.Egy sínrendszeren lehet lehúzni. wave Wink

Inkább boka az mint térd! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #637 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 20:09:34 »

Inkább boka az mint térd! Smiley
Én rövid növésű vagyok,nekem a térdem előtt van. eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:32:29 »

Én rövid növésű vagyok,nekem a térdem előtt van. eplus2 Wink wave

Akkor egyszerűen mondjuk, hogy kb. a kuplung felett. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #639 Dátum: 2009.01.02 péntek, 09:51:21 »

Akkor egyszerűen mondjuk, hogy kb. a kuplung felett. Smiley
worship Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #640 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:21:47 »

Stealt! ezer köszönet!Élmény volt az bizti.Csúcs ez a AE. eljen worship worship worship worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2009.01.06 kedd, 23:15:22 »

Stealt! ezer köszönet!Élmény volt az bizti.Csúcs ez a AE. eljen worship worship worship worship
mesélj, mi volt!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #642 Dátum: 2009.01.06 kedd, 23:34:22 »

mesélj, mi volt!
Betojsz,az biztos!Ez már nem gyerekjáték.Az Xl kb10 értékéhez képest 100szor annyit tud és lát.Már nem csak kontroll van,de bele is tudsz nyúlni egy csomó progiba.Gyakorlatilag amit a Vik tud a gyárival. Stealt jön a minire.Ha lesz időd a pici mellett,gyere a Lurdyhoz pénteken!
És persze hibátlan az autóm az utolsó érzékelőig! taps eljen Grin wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #643 Dátum: 2009.01.06 kedd, 23:48:01 »

Viszont a diebetikus ketcupos chipsért wave
Wink egésség  pias
Ja persze mert nem engedted hogy beüssem a lottoszámokat injektor korrekciós faktor helyett eplus2 wave
Attól mégjobban ment volna a verda, az biztos. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2009.01.06 kedd, 23:49:46 »

Betojsz,az biztos!Ez már nem gyerekjáték.Az Xl kb10 értékéhez képest 100szor annyit tud és lát.Már nem csak kontroll van,de bele is tudsz nyúlni egy csomó progiba.Gyakorlatilag amit a Vik tud a gyárival. Stealt jön a minire.Ha lesz időd a pici mellett,gyere a Lurdyhoz pénteken!
És persze hibátlan az autóm az utolsó érzékelőig! taps eljen Grin wave

Ez tényleg egy komoly szerkó. Nagyon sok adatot meg tud mutatni. Pl a légzsák, hogy eredeti-e, és így tovább. Érdemes lenne ezzel belekukkantani a használt autóba, mielőtt megveszi az ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #645 Dátum: 2009.01.07 szerda, 00:08:14 »

Ja persze egy idő után meg ki lenne függesztve a képem a dilerek falára egy csinos felismerést elősegítő díjjal egyetemben nyes De az tény hogy nagyon sok huncutság kiderülne. szomoru1
Én már láttam ilyen képet Wanted felirattal!Lehet,hogy te voltál rajta? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2009.01.07 szerda, 05:35:15 »

Viszont a diebetikus ketcupos chipsért wave
De jó annak,aki ezt csak hobbiból és diabetikus ketchupos chippért csinálja  nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2009.01.07 szerda, 05:55:17 »

Pont ezt akartam kérdezni, hogy ezt csak hobbiból csinálod vagy pénzért is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #648 Dátum: 2009.01.07 szerda, 16:54:04 »

De jó annak,aki ezt csak hobbiból és diabetikus ketchupos chippért csinálja  nyes
Klubbkedvezménnyel!!!!!! eplus2 eplus2 eplus2 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2009.01.07 szerda, 19:46:37 »

Ha valaki pénzt akarna adni érte a klubból akkor hálából belevágnék egy csákányt (esetleg kettőt) a motorblokkjába  vigyor1. Ez nekem hobby. wave

Ha joszol minitalira hozd el a cumot, oszt radobjuk a paripara...Meglessuk mit mutat a rontgen gep  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.