Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:08:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1788958 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2008.11.25 kedd, 13:24:19 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.25 kedd, 09:17:59
Feszito mar vot cserelve. Szal latszolag minden jo, es megis mintha elmaszott volna az elogyujtas.
Azt nem ertem hidegen inditaskor miert akar lefulladni ? Felporog es azzal a lendulettel neha le is all. Lehet lelevegosodik a rendszer ? De nyaron nem jellemzo ra, sot nem mindig jellemzo ra. Most 2 napja csinalja,
de lehet jovo heten mar nem fogja.
Nah mind1. thx
Valyon mit szándékozol tenni vele?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2008.11.25 kedd, 13:28:38 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.11.25 kedd, 13:24:19
Valyon mit szándékozol tenni vele?
átalakítja kávéfőzőnek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2008.11.25 kedd, 15:14:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.11.25 kedd, 13:28:38
átalakítja kávéfőzőnek
Annak legalább majd tud örülni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2008.11.25 kedd, 15:18:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2008.11.25 kedd, 13:28:38
átalakítja kávéfőzőnek
Naplózva
blah blah blah
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2008.11.25 kedd, 20:56:36 »
Idézetet írta: zacci - 2008.11.25 kedd, 09:17:59
Feszito mar vot cserelve. Szal latszolag minden jo, es megis mintha elmaszott volna az elogyujtas.
Azt nem ertem hidegen inditaskor miert akar lefulladni ? Felporog es azzal a lendulettel neha le is all. Lehet lelevegosodik a rendszer ? De nyaron nem jellemzo ra, sot nem mindig jellemzo ra. Most 2 napja csinalja, de lehet jovo heten mar nem fogja. Nah mind1. thx
Szerintem,ha valóban az előgyújtás nincs a helyén,akkor mégiscsak a vezérlés körül van valami bajság.Máshogy nem mehet el az előgyújtása,mivel gondolom ez már nem elosztós
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2008.12.25 csütörtök, 12:39:37 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.25 csütörtök, 12:13:25
Na úgynéz ki, hogy a ScanXL-t és az Autoenguinity-t egymás kiegészítőjeként kell alkalmazni.
Az Autoenguinity jó mert olvassa a régebbi protokolt is . Lehet látni akár visszafolyás mennyiségét is (0- max 2000mg) ez egyértelműen pozitív, vagy egyéb funkciókat is. De: az új 7,0 verzióval nem lehet normálisan trendeltetni (csak látni változó értékeket) és lassabb az olvasási ciklusa is.
Mesélj picit mikell a TDDI diagnosztikához, mint hardver és software szinten.....köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2008.12.25 csütörtök, 12:56:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.12.25 csütörtök, 12:39:37
Mesélj picit mikell a TDDI diagnosztikához, mint hardver és software szinten.....köszi
Ha jól sejtem erről van szó:
Idézetet írta: jupiter72 - 2008.11.14 péntek, 12:06:21
Végül is nem titok a dolog.Erről az interfészről beszélek:http://www.autoenginuity.com/order.html
Eddig mindenféle Forddal szóba állt,a nem OBD-sekkel is.A honlapon megtalálaható,hogy milyen funkciókkal bír a szerkezet.Én már jó néhány hónapja használom és Fordokhoz eddig ez a legjobb,pedig én elég sokféle teszterhez hozzáférek.A saját x-431-sem közelébe nem kerül ennek a szerkezetnek,ha Fordról van szó.Magyarországon megvásárolható az interfész,illetve én be is tudom mutatni működés közben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2008.12.25 csütörtök, 13:23:09 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.25 csütörtök, 12:13:25
Na úgynéz ki, hogy a ScanXL-t és az Autoenguinity-t egymás kiegészítőjeként kell alkalmazni.
Az Autoenguinity jó mert olvassa a régebbi protokolt is . Lehet látni akár visszafolyás mennyiségét is (0- max 2000mg) ez egyértelműen pozitív, vagy egyéb funkciókat is. De: az új 7,0 verzióval nem lehet normálisan trendeltetni (csak látni változó értékeket) és lassabb az olvasási ciklusa is.
Ha lassúnak találod az adatsebességet,akkor válasz ki kevesebb értéket,ne az összeset.Akkor lényeges sebesség növekedést érhetsz el.Mit értesz trendeltetés alatt?
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2008.12.25 csütörtök, 14:06:22 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.25 csütörtök, 13:57:13
Azt hogy ha mérek akár 2-3 orán keresztül akkor folyamatosan mentődjön az adatmentés akár 9-10ezer adatsorral is. Ez az Autoenginuity 7,0-nál nem működik csak egy 4kb-os csl adat file keletkezik 1 adatsorral.
Próbáltam több fajta módon Akkor is csak egyet mentett. Ez nem egy vészes gond mérésközben úgyis látja az ember az értékeket. Idővel meg kijön a upgrade a szoftverre.
Ha ilyen gondot találsz a programban nyugodtan szólj,ezt is jelzem a forgalmazónál és ő tovább küldi a gyártónak.Egyszer volt egy frissítés,amikor az interfészemnek a érvényessége rossz volt.Mintha már lejárt volna a licencszem.Szóltam,hogy gondom van és két nap alatt megoldották.
Szóval bátran zargass akármilyen probléma fellép
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2008.12.26 péntek, 07:11:23 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.25 csütörtök, 13:57:13
Azt hogy ha mérek akár 2-3 orán keresztül akkor folyamatosan mentődjön az adatmentés akár 9-10ezer adatsorral is. Ez az Autoenginuity 7,0-nál nem működik csak egy 4kb-os csl adat file keletkezik 1 adatsorral.
Próbáltam több fajta módon Akkor is csak egyet mentett. Ez nem egy vészes gond mérésközben úgyis látja az ember az értékeket. Idővel meg kijön a upgrade a szoftverre.
Helló!
Próbáltad már a Data logging menüben a beállításokat?.Ott lehet állítani,hogy mennyi legyen a felvétel nagysága,vagy hogy egyáltalán ne legyen korlátozva.Ezt a menüpontot csak akkor lehet elérni,ha autóra vagy csatlakozva.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 08:20:12 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 02:11:41
Amit én letöltöttem a honlapról abban nincs ilyen opció
Helló
Küldtem egy e-mailt egy képpel,hogy hol található a beállítás,illetve a a progi súgójában is le van írva a beállítás menete
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi topicból áthozva
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 14:14:12 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 13:57:13
Na akkor itt a megfelelő helyen:Az ELM327 csak az OBD prokolt és CAn-t tudja. nem tud mit kezdeni a 2002 december előtti TDCi/TDDi-kel. Mert azok még nem OBD protokolt használnak. Ezért kellett néznem egy olyat ami tudja ezeknek a protokolját is. Ez az Autoenginuity ScanTool OBD-II Connector.
Előnye: látja a régebbi potokolos dizliket is
Hátránya:
-már nem hobby ár kategórai.
-Bár ez is USB-n kcsolodik a PC-hez mégis külső tápot igényel (valószínűleg azért mert PDA-ról is működtethető, így a tápot a gépjármű biztosítja, így viszont vezérlő szoftvere Autoenginuity 7,0 interface és élő gépjármű kapcsolat nélkül nem sok mindenre használható (max playbackre).
A ScanXl szerintem egy átgondoltabb program mint az Autoenginuity (Továbbiakban AE). Sokkal jobb beállítási funkcióval. Az AE-nek valami borzasztó a trendelési és data export opciója (igaz eddig még csak undefinied text data formatban probáltam, ma neki ugrok az XML formátumú mentéseknek) Ráadásul találtam egy bosszantó SW hibát: Enhanced Powertrain opcioban nem működik a Rail pressure mérése
(szerintem rossz címet hívhatnak meg) Sima genericben viszont igen.
Enhancedpowertrain:
Fuel offset for injector A, Fuel offset for injector B, Fuel offset for injector C, Fuel offset for injector D
Egyelőre összegző tapasztalat:
Az AE mégis nagyságrendekkel több infromációt ad mert nem csak PID-eket lát hanem a státuszbitek állapotát is. Ezekből meg hogy mennyi van. Lehet következtetni itt:
http://www.autoenginuity.com/Ford-All-Systems-List.html
Gyakorlatilag az utolsó státusz flagbiteket is látom. És működik mert kár nyitom zárom a központizárat bizony löki a változást a képernyön. A gond most az hogy egyelőre túl sok az infó, le kell szűrni a használhatókat. Próbálok egy használható sessiont összeállítani.
Másrészt vannak olyan diagnosztikai selfteszt funkciói az AE-nak ami a ScanXL-ben még csak jelezve sincsen. Pl porlasztócsúcsok kódjainak kiolvasása. (Sajnos ezt szívom egyelőre mert még csak az 1,8 és 2,0TDCi-nek )
Röviden ennyi
Aki komolyan foglalkozik diagnosztikával,az minden apró kicsi infónak tud örülni.Az AE volt az első Forddal szóbaálló teszter,amire azt mondom,hogy elégséges infót tudok belőle szerezni.Hidd el sokkal jobb,ha kapsz feleslegesnek tűnő infót,mintha nem kapsz valamit fontosat.Persze ha sokat használod egy idő után könnyen tudod majd szelektálni,hogy mi kell és mi nem.Az adatrögzítéssel nekem nincs semmi bajom,símán visszajátsza a mentett adatokat,szerintem valami beállítási bajod lesz.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi topicból áthozva
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 14:32:17 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 14:17:30
Jaj ne panaszkodásnak vedd. Nagyon is örülök hogy az utolsó státusz bitet is látom. Egyelőre a rendszerezés folyik
Nem panasznak vettem
Remélem sok hasznát veszed,ha már ennyi pénzt tettél bele.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 20:31:03 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 19:44:11
Ma megvolt egy 2001-es és egy 2002-es TDCi-is.
Ami eltérés egy 2002 dec utániakhoz képest, a kommunikáció J 1850 VPM és nem J 1850 PVM mint az újabbaknak.
Amit lehetett látni:
Enhancedpowertrain 484db sensor
Airbag 95db sensor
Antilock Break 148db sensor
Electronic/Dual Auto temp control 43db
GEM Central Time 270db
Hybrid Electronic Cluster 111db
Sajnos a generic ODB csoportot nem tudja olvasni mert nem OBD kompatibilis a kommunikáció.
Ami gond hogy a Enhanced powertrainben lehet egy hivatkozási hioba mert a railnyomást nem olvasa és érdekes de nincs benne a turbonyomás se. Ezeket egyelőre csak a generic ODB-ben találtam meg működve.
A csőnyomás hibát jelzem a forgalmazó felé,a turbónyomást viszont látnod kellene a neve:intake manifold absolute press.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 20:50:19 »
Steatl. Azt szeretném megkérdezni, hogy az őszi nagytalin sok autót mértél, hogyan lehetne megtudni, hogy a többi 20.tdci beszívott levegőhőmérséklete mennyi volt? Megkaptam tőled a mérési eredményeket amiért 1000 hála.
Jó támpont volna, ha tudná az ember, hogy azonos körülmények között ez az érték jó-e vs nem jó?
Nem szeretnék neked külön programot csinálni, de érdekes lenne.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 21:42:12 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 20:33:42
A CR egy konstans 2550kpa értéken van állandóan de csak az Enhancedpowertrainben. A generic OBD-ben jó, de az meg ugye nincs a 2002 dec előtttieknél
Szólok nekik a hibáról,gondolom ki tudják javítani.Néztél már benzines Mondeót is vele?Azt nekem még nem sikerült,olyan nem jár hozzánk.Focust vizsgáltam már vele,de mindig csak 1.4-est
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2008.12.28 vasárnap, 23:16:25 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 23:09:38
mindeggyik 2,0TDCi (van köztük chippelt is)
A 4. oszlopot figyeld. Nagyok az eltérések mert nem mindenki ugyanazt a terhelést adta a motornak
1 oszlop: Boost Pressure
2 oszlop: Calculated Load Value
3 oszlop: Fuel Rail Pressure
4 oszlop: Intake Air Temperature
5 oszlop: Engine Coolant Temperature
BAR % kPa C C
2,5 100 167600 67 108
2,53 100 164500 59 102
2,55 99,2 161600 61 104
2,45 96,5 167400 71 113
2,55 100 168500 64 117
2,55 96,9 175500 75 113
2,4 99,6 168700 55 87
2,5 100 167600 69 109
2,39 100 164820 56 88
2,44 100 165200 66 109
2,32 89,4 173700 73 118
Mnden kivánságom IGY teljesűljön! 1000 köszönet!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi topicból áthozva
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 00:14:59 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.28 vasárnap, 13:57:13
Na akkor itt a megfelelő helyen:Az ELM327 csak az OBD prokolt és CAn-t tudja. nem tud mit kezdeni a 2002 december előtti TDCi/TDDi-kel. Mert azok még nem OBD protokolt használnak. Ezért kellett néznem egy olyat ami tudja ezeknek a protokolját is. Ez az Autoenginuity ScanTool OBD-II Connector.
Előnye: látja a régebbi potokolos dizliket is
Hátránya:
-már nem hobby ár kategórai.
-Bár ez is USB-n kcsolodik a PC-hez mégis külső tápot igényel (valószínűleg azért mert PDA-ról is működtethető, így a tápot a gépjármű biztosítja, így viszont vezérlő szoftvere Autoenginuity 7,0 interface és élő gépjármű kapcsolat nélkül nem sok mindenre használható (max playbackre).
A ScanXl szerintem egy átgondoltabb program mint az Autoenginuity (Továbbiakban AE). Sokkal jobb beállítási funkcióval. Az AE-nek valami borzasztó a trendelési és data export opciója (igaz eddig még csak undefinied text data formatban probáltam, ma neki ugrok az XML formátumú mentéseknek) Ráadásul találtam egy bosszantó SW hibát: Enhanced Powertrain opcioban nem működik a Rail pressure mérése
(szerintem rossz címet hívhatnak meg) Sima genericben viszont igen.
Enhancedpowertrain:
Fuel offset for injector A, Fuel offset for injector B, Fuel offset for injector C, Fuel offset for injector D
Egyelőre összegző tapasztalat:
Az AE mégis nagyságrendekkel több infromációt ad mert nem csak PID-eket lát hanem a státuszbitek állapotát is. Ezekből meg hogy mennyi van. Lehet következtetni itt:
http://www.autoenginuity.com/Ford-All-Systems-List.html
Gyakorlatilag az utolsó státusz flagbiteket is látom. És működik mert kár nyitom zárom a központizárat bizony löki a változást a képernyön. A gond most az hogy egyelőre túl sok az infó, le kell szűrni a használhatókat. Próbálok egy használható sessiont összeállítani.
Másrészt vannak olyan diagnosztikai selfteszt funkciói az AE-nak ami a ScanXL-ben még csak jelezve sincsen. Pl porlasztócsúcsok kódjainak kiolvasása. (Sajnos ezt szívom egyelőre mert még csak az 1,8 és 2,0TDCi-nek )
Röviden ennyi
Jó összefoglaló, én is így látom a helyzetet. A viszont a scanxl-lel is látom a fuel offseteket.
Sajnos a scanxl tényleg nem tudja a selftest funkciókat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 00:22:57 »
Lehet, hogy ez a kütyü szóra bírná az 1.8TD-t is, vagy kizárt?
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 10:15:13 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.29 hétfő, 01:05:46
MKII benzinest ELM327-el már mértem. Mivel annak a diagnosztikai csatija fizikailag ugyenez volt, ezért rádugni biztos rálehet a tiedet is. De: a 2002december előtt még nem volt kötelező a dizeleknél csak a benzineseknél az OBD protokol, így az akkori TDDi és TDCi-knél sem. Tegnap egy 2001-es és egy 2002-es TDCi-t tudtam mérni (Az ELM327-nem tudtam mert az nem tudja a korai protokolokat). Azt nem tudom hogy a TD mikori de eltudom képzelni hogy az Autoeninuityvel már lehetséges (Ne vedd készpénznek, egyelőre csak tippelek). Egy próbát mindenesetre megérdemel.
A TD 1999es, valahol olyasmit olvastam, hogy tudja a SAE J1850 PWM-et. A csatiját megtaláltam, esetleg valamelyik nap még annyit meg tudok nézni, hogy hány és melyik kábel van bekötve rajt.
A próbát megköszönném majd.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 10:42:11 »
Idézetet írta: stealt - 2008.12.29 hétfő, 10:36:58
Szia
Szerintem az is inkább a J 1850 VPM lesz de az se gond mert ez már látja.
Taníts Mester!
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 12:51:06 »
Idézetet írta: highend - 2008.12.29 hétfő, 00:22:57
Lehet, hogy ez a kütyü szóra bírná az 1.8TD-t is, vagy kizárt?
Én néztem az AE-vel TD-s Transitot(1999) Úgy hogy szerintem tudni fogja.Hogy mennyire lesz részletes a azt nem tudom,de kapcsolat tuti lesz
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:07:02 »
Áll itt a faluba egy TDCi beteg a turbója - illetve valami szabályzók a lapátok forognak - erő nincs. Hibakód is ki lett olvasva turbószabályzás baja van, pontos kódot nem tudom sajna.
Van valami vákuumos cucc a turbónál - arra gyanaxunk hogy rossz. Van a vákumszivattyú megy egy cső a fékszervóhoz van benne egy visszacsapó szelep - idáig értem ami micsoda. A visszacsapóról megy lefele cső 2 vákuumdobozra a turbóhoz. Ezek a vákuumdobozok elromolhatnak? Illetve mihez kéne nyúlni? a vastag csöveknél nem érzékelhető repedés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:09:23 »
Idézetet írta: fusim - 2008.12.29 hétfő, 19:07:02
Áll itt a faluba egy TDCi beteg a turbója - illetve valami szabályzók a lapátok forognak - erő nincs. Hibakód is ki lett olvasva turbószabályzás baja van, pontos kódot nem tudom sajna.
Van valami vákuumos cucc a turbónál - arra gyanaxunk hogy rossz. Van a vákumszivattyú megy egy cső a fékszervóhoz van benne egy visszacsapó szelep - idáig értem ami micsoda. A visszacsapóról megy lefele cső 2 vákuumdobozra a turbóhoz. Ezek a vákuumdobozok elromolhatnak? Illetve mihez kéne nyúlni? a vastag csöveknél nem érzékelhető repedés.
Ha a turbó szabályzása a rossz, attól még menne az autó, erő is lenne, csak nem annyi, és nem úgy.
Jó lenne tudni, mi az a hibakód.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:17:26 »
Idézetet írta: fusim - 2008.12.29 hétfő, 19:07:02
Áll itt a faluba egy TDCi beteg a turbója - illetve valami szabályzók a lapátok forognak - erő nincs. Hibakód is ki lett olvasva turbószabályzás baja van, pontos kódot nem tudom sajna.
Van valami vákuumos cucc a turbónál - arra gyanaxunk hogy rossz. Van a vákumszivattyú megy egy cső a fékszervóhoz van benne egy visszacsapó szelep - idáig értem ami micsoda. A visszacsapóról megy lefele cső 2 vákuumdobozra a turbóhoz. Ezek a vákuumdobozok elromolhatnak? Illetve mihez kéne nyúlni? a vastag csöveknél nem érzékelhető repedés.
Csak vákuumdobos a turbó,vagy van rajta elektronika is?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fusim
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:29:00 »
Idézetet írta: alf - 2008.12.29 hétfő, 19:17:26
Csak vákuumdobos a turbó,vagy van rajta elektronika is?
Nem nagyon piszkáltam még TDCi-t
2 vákuumcucc van elektronikát nem láttam hogy néz ki? Az aksi is lemerült - 3 nap állástól - azt is vennie kell tulajnak, elég anyátlan a kocsi
Mondtam elektronika javítást is tudományos összegért játszhat olvastam itt róla. Csöveket még megnézzük alaposabban röpködtek a minuszok kezem többször hozzáfagyott a blokkhoz
Szóval most ilyen szobából brainstorming javítás jól jön
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:32:38 »
Idézetet írta: fusim - 2008.12.29 hétfő, 19:29:00
Nem nagyon piszkáltam még TDCi-t
2 vákuumcucc van elektronikát nem láttam hogy néz ki? Az aksi is lemerült - 3 nap állástól - azt is vennie kell tulajnak, elég anyátlan a kocsi
Mondtam elektronika javítást is tudományos összegért játszhat olvastam itt róla. Csöveket még megnézzük alaposabban röpködtek a minuszok kezem többször hozzáfagyott a blokkhoz
Szóval most ilyen szobából brainstorming javítás jól jön
Ha eu4 es ,a vákuumdobokon van egy kis poti,elektr. csatival.Ha eu4 es,akkor az dobhat hibajelet,ha nem jó a vákuumdob.Jó lenne tunni a hibakódot.
Egyébként beindult?Ketyeget?Izzításjelzés villogott,letiltott az ecu?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:39:33 »
Idézetet írta: fusim - 2008.12.29 hétfő, 19:29:00
Nem nagyon piszkáltam még TDCi-t
2 vákuumcucc van elektronikát nem láttam hogy néz ki? Az aksi is lemerült - 3 nap állástól - azt is vennie kell tulajnak, elég anyátlan a kocsi
Mondtam elektronika javítást is tudományos összegért játszhat olvastam itt róla. Csöveket még megnézzük alaposabban röpködtek a minuszok kezem többször hozzáfagyott a blokkhoz
Szóval most ilyen szobából brainstorming javítás jól jön
Ha elektronikus a turbó, van rajta egy cigarettásdoboz méretű alu doboz, drótok jönnek ki belőle.
Ha vákumos, kb mint egy szilva, akkora a vákumos bityó, egy cső jön jóla.
Az, hogy nem megy, az hibajelenség, majdnem biztos, hogy nem a turbó a rossz.
Ahogy Alf írta, az izzítógyertya visszajelzője villog?
Kellene a hibakód, anélkül neki se fogjatok.
Legalább a szervíz üzemmódba lépj be, ott is kiírja a hibakódokat (de nem mindet).
Addig kár bármit is csinálni (mondjuk töltsd fel az aksit). Esetleg indítsd be, és írd le, milyen a füst.
Bár ebben a -ban, valószínűleg fehér lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:41:54 »
Idézetet írta: alf - 2008.12.29 hétfő, 19:32:38
Ha eu4 es ,a vákuumdobokon van egy kis poti,elektr. csatival.Ha eu4 es,akkor az dobhat hibajelet,ha nem jó a vákuumdob.Jó lenne tunni a hibakódot.
Egyébként beindult?Ketyeget?Izzításjelzés villogott,letiltott az ecu?
Beindul persze megy is rendesen, de egyszer csak mint egy depressziós csiga, izzításjelző nem villog.
Hibakód valószínű P0235 lesz - 2es 5 ös biztos van benne holnap újra kiolvassuk - most aksi töltődik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2008.12.29 hétfő, 19:46:04 »
Idézetet írta: fusim - 2008.12.29 hétfő, 19:41:54
Beindul persze megy is rendesen, de egyszer csak mint egy depressziós csiga, izzításjelző nem villog.
Hibakód valószínű P0235 lesz - 2es 5 ös biztos van benne holnap újra kiolvassuk - most aksi töltődik.
P0235 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction
Folytassuk az egészet a tdci topicban.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Husqi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2008.12.30 kedd, 12:59:28 »
Most voltam kint és csináltam egy tesztet.Még1x köszi mindenkinek a segitséget.Átküldhetem valakinek az eredményeket?Scanxl csináltam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2008.12.30 kedd, 14:06:52 »
Idézetet írta: Bali - 2008.12.30 kedd, 12:59:28
Most voltam kint és csináltam egy tesztet.Még1x köszi mindenkinek a segitséget.Átküldhetem valakinek az eredményeket?Scanxl csináltam.
Küld.De mit szeretnél belőle megtudni?Vagy valami konkrétabb?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Husqi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2008.12.30 kedd, 14:10:32 »
Idézetet írta: alf - 2008.12.30 kedd, 14:06:52
Küld.De mit szeretnél belőle megtudni?Vagy valami konkrétabb?
Elemezd nekem az adatokat.Nagyábol tudom mi micsoda de nézze meg az is aki ért hozzá
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2008.12.30 kedd, 19:55:20 »
Küldöm skacok.Lehet csak holnap tudom mert nem férek oda laptophoz.
Naplózva
mleslie
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2009.01.01 csütörtök, 15:33:03 »
Az én verdámon hol van ez az OBD csati?
MKIII 2001 benzines
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2009.01.01 csütörtök, 18:43:57 »
Idézetet írta: mleslie - 2009.01.01 csütörtök, 15:33:03
Az én verdámon hol van ez az OBD csati?
MKIII 2001 benzines
Ha ugyan ott van ahol a miénk,akkor a bal térded előtt van a műa burkolat mögött.Egy sínrendszeren lehet lehúzni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2009.01.01 csütörtök, 20:07:03 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.01 csütörtök, 18:43:57
Ha ugyan ott van ahol a miénk,akkor a bal térded előtt van a műa burkolat mögött.Egy sínrendszeren lehet lehúzni.
Inkább boka az mint térd!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2009.01.01 csütörtök, 20:09:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.01.01 csütörtök, 20:07:03
Inkább boka az mint térd!
Én rövid növésű vagyok,nekem a térdem előtt van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2009.01.01 csütörtök, 21:32:29 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.01 csütörtök, 20:09:34
Én rövid növésű vagyok,nekem a térdem előtt van.
Akkor egyszerűen mondjuk, hogy kb. a kuplung felett.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2009.01.02 péntek, 09:51:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.01.01 csütörtök, 21:32:29
Akkor egyszerűen mondjuk, hogy kb. a kuplung felett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2009.01.06 kedd, 21:21:47 »
Stealt! ezer köszönet!Élmény volt az bizti.Csúcs ez a AE.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2009.01.06 kedd, 23:15:22 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.06 kedd, 21:21:47
Stealt! ezer köszönet!Élmény volt az bizti.Csúcs ez a AE.
mesélj, mi volt!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2009.01.06 kedd, 23:34:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.01.06 kedd, 23:15:22
mesélj, mi volt!
Betojsz,az biztos!Ez már nem gyerekjáték.Az Xl kb10 értékéhez képest 100szor annyit tud és lát.Már nem csak kontroll van,de bele is tudsz nyúlni egy csomó progiba.Gyakorlatilag amit a Vik tud a gyárival. Stealt jön a minire.Ha lesz időd a pici mellett,gyere a Lurdyhoz pénteken!
És persze hibátlan az autóm az utolsó érzékelőig!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2009.01.06 kedd, 23:48:01 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.06 kedd, 23:42:30
Viszont a diebetikus ketcupos chipsért
egésség
Idézetet írta: stealt - 2009.01.06 kedd, 23:41:30
Ja persze mert nem engedted hogy beüssem a lottoszámokat injektor korrekciós faktor helyett
Attól mégjobban ment volna a verda, az biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2009.01.06 kedd, 23:49:46 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.06 kedd, 23:34:22
Betojsz,az biztos!Ez már nem gyerekjáték.Az Xl kb10 értékéhez képest 100szor annyit tud és lát.Már nem csak kontroll van,de bele is tudsz nyúlni egy csomó progiba.Gyakorlatilag amit a Vik tud a gyárival. Stealt jön a minire.Ha lesz időd a pici mellett,gyere a Lurdyhoz pénteken!
És persze hibátlan az autóm az utolsó érzékelőig!
Ez tényleg egy komoly szerkó. Nagyon sok adatot meg tud mutatni. Pl a légzsák, hogy eredeti-e, és így tovább. Érdemes lenne ezzel belekukkantani a használt autóba, mielőtt megveszi az ember.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2009.01.07 szerda, 00:08:14 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 00:05:09
Ja persze egy idő után meg ki lenne függesztve a képem a dilerek falára egy csinos felismerést elősegítő díjjal egyetemben
De az tény hogy nagyon sok huncutság kiderülne.
Én már láttam ilyen képet Wanted felirattal!Lehet,hogy te voltál rajta?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2009.01.07 szerda, 05:35:15 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.06 kedd, 23:42:30
Viszont a diebetikus ketcupos chipsért
De jó annak,aki ezt csak hobbiból és diabetikus ketchupos chippért csinálja
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2009.01.07 szerda, 05:55:17 »
Pont ezt akartam kérdezni, hogy ezt csak hobbiból csinálod vagy pénzért is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2009.01.07 szerda, 16:54:04 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.01.07 szerda, 05:35:15
De jó annak,aki ezt csak hobbiból és diabetikus ketchupos chippért csinálja
Klubbkedvezménnyel!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2009.01.07 szerda, 19:46:37 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 17:27:27
Ha valaki pénzt akarna adni érte a klubból akkor hálából belevágnék egy csákányt (esetleg kettőt) a motorblokkjába
. Ez nekem hobby.
Ha joszol minitalira hozd el a cumot, oszt radobjuk a paripara...Meglessuk mit mutat a rontgen gep
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ