Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792660 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2013.11.12 kedd, 10:04:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 09:06:39
A tempomat szerintem sima liba...
Két kattintás.
Az enyémbe is kéne
Most nekem úgy műxik, hogy bekapcsolom a tempomatot, nyomom a gombot, és tartom a pedált továbbra is...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2013.11.12 kedd, 10:12:14 »
Idézetet írta: Joe - 2013.11.12 kedd, 10:04:42
Az enyémbe is kéne
Most nekem úgy műxik, hogy bekapcsolom a tempomatot, nyomom a gombot, és tartom a pedált továbbra is...
Nálam is ilyen!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2013.11.12 kedd, 11:02:26 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.12 kedd, 10:12:14
Nálam is ilyen!
Decemberben gyere minire, aszt jól megdiagnosztizálják Neked!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2013.11.12 kedd, 11:14:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.12 kedd, 10:12:14
Nálam is ilyen!
Ha Focus 2 lenne, elpróbálkozgatnék vele, de csak úgy, mint Zacci.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2013.11.12 kedd, 12:29:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 11:14:00
Ha Focus 2 lenne, elpróbálkozgatnék vele, de csak úgy, mint Zacci.
Inkább beállok vele Szeleczky-hez!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2013.11.12 kedd, 12:36:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.12 kedd, 12:29:30
Inkább beállok vele Szeleczky-hez!
Hát akkor inkább a Zasszi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2013.11.12 kedd, 13:06:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 12:36:57
Hát akkor inkább a Zasszi.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2013.11.12 kedd, 13:24:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 09:06:39
A tempomat szerintem sima liba...
Két kattintás.
Egyébként azon gondolkodtam, hogy 5 nap olyan felkészülés, mint amikor szakvizsgára tanultam és szerintem 3-4 típusból a toppon lennék...
Szóval ami megy a szagszervízbe (ids-el, magyarul, még azt is írja, hogy mikor pislogjál stb.) diagnosztika címen, az egy akkor átbaxás, hogy csak na... Ráadásul az esetek 90 %-ában nyomkodják a gombokat, mint süket a csengőt.
Ami teljesen egyértelmű nálam az ABS hibakódra, hogy valamelyik modul frissítve lett ami nem tetszik az ABS régebbi sw-jének. Szóval aki csinálta annak tudnia kellene, hogy egyik modul frissítésével még mely modulokat illene hozzáilleszteni. Ez kb. 15 másodpercen belül kiderül egyébként, mert erre is dobja azonnal a hibakódot...
Azért annyira ne bízd el magad...
Egy szoftver felhasználói szintű használatával kezdesz közelebbről ismerkedni.
Funkciók ki-be kapcsolgatása még nem diagnosztika.
Sokan tudják kezelni az autót a benne lévő kütyüket, mint ahogy a számítógépet is szoftver környezetben, de azt, hogy mitől és hogyan és miért úgy működik nem tudják.
A diagnosztika velős valójában a hibakeresés műszeres mérésekkel! (Nem a hibakód olvasás)
Ehhez azért nem lenne elég sokszor sem "5 nap olyan felkészülés"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2013.11.12 kedd, 13:35:26 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.12 kedd, 13:24:36
Azért annyira ne bízd el magad...
Egy szoftver felhasználói szintű használatával kezdesz közelebbről ismerkedni.
Funkciók ki-be kapcsolgatása még nem diagnosztika.
Sokan tudják kezelni az autót a benne lévő kütyüket, mint ahogy a számítógépet is szoftver környezetben, de azt, hogy mitől és hogyan és miért úgy működik nem tudják.
A diagnosztika velős valójában a hibakeresés műszeres mérésekkel! (Nem a hibakód olvasás)
Ehhez azért nem lenne elég sokszor sem "5 nap olyan felkészülés"
ne vedd el a kedvét!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2013.11.12 kedd, 14:00:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.12 kedd, 13:24:36
Azért annyira ne bízd el magad...
Egy szoftver felhasználói szintű használatával kezdesz közelebbről ismerkedni.
Funkciók ki-be kapcsolgatása még nem diagnosztika.
Sokan tudják kezelni az autót a benne lévő kütyüket, mint ahogy a számítógépet is szoftver környezetben, de azt, hogy mitől és hogyan és miért úgy működik nem tudják.
A diagnosztika velős valójában a hibakeresés műszeres mérésekkel! (Nem a hibakód olvasás)
Ehhez azért nem lenne elég sokszor sem "5 nap olyan felkészülés"
Pont erre céloztam, hogy én 2*1,5 órás turkálással belepiszkítok a modulokba ilyen-olyan programokkal. Viszont ha rendesen nekiállnék, és úgy készülnék 5 napig ahogy, akkor fel tudnám szívni az összefüggéseket úgy, ahogy sokan azért nem, mert évek óta xarnak bele.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2013.11.12 kedd, 14:32:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 14:00:57
Pont erre céloztam, hogy én 2*1,5 órás turkálással belepiszkítok a modulokba ilyen-olyan programokkal. Viszont ha rendesen nekiállnék, és úgy készülnék 5 napig ahogy, akkor fel tudnám szívni az összefüggéseket úgy, ahogy sokan azért nem, mert évek óta xarnak bele.
Ez igaz.
Sok az általános autószerelő...........ami a mai járművekhez kevés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2013.11.12 kedd, 16:58:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.12 kedd, 14:32:21
Ez igaz.
Sok az általános autószerelő...........ami a mai járművekhez kevés.
...és még sokan a szervizekben sem tudják használni a gyári szájbarágós diagokat sem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2013.11.12 kedd, 17:05:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.12 kedd, 16:58:13
...és még sokan a szervizekben sem tudják használni a gyári szájbarágós diagokat sem....
Mert nem voltak gyári kiképzésen és/vagy a vidéki lada szervizből jöttel oda 2 hete....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:33:24 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.12 kedd, 14:32:21
Ez igaz.
Sok az általános autószerelő...........ami a mai járművekhez kevés.
Ez így azért nem pontos! Azért még sokáig lesz dolguk az általános autószerelőknek is. Sajnos az egész szakma az irányban mozdult el, hogy alkatrészt (sok esetben fődarabot) egyben hajlandók cserélni a szervizek. A klasszikus javítás megszűnt. Egy barátom fia az egyik Toyota szervizben dolgozik és mesélte, hogy egy ügyfél egy öreg Corollát vitt be mert reccsent a harmadik.
Az árajánlaton a javítás várható összegét 400 ezer forintban határozták meg. Az ügyfél ezen egy kicsit kiakadt, mert az egész kocsi erős izgalmi állapotban ér cca. 500 ezret. A kérdésére, hogy miért ez a nagy összeg, szemrebbenés nélkül azt válaszolták, hogy "ha nem tudjuk megjavítani a váltót hozatunk bele egy másikat".
Szóval, erre azért jók lennének az általános autószerelők, mert a sok fiatal Padavan csak képen látott szétborítva egy váltót, vagy egy difit.....szerintem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:41:22 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.11.12 kedd, 18:33:24
Ez így azért nem pontos! Azért még sokáig lesz dolguk az általános autószerelőknek is. Sajnos az egész szakma az irányban mozdult el, hogy alkatrészt (sok esetben fődarabot) egyben hajlandók cserélni a szervizek. A klasszikus javítás megszűnt. Egy barátom fia az egyik Toyota szervizben dolgozik és mesélte, hogy egy ügyfél egy öreg Corollát vitt be mert reccsent a harmadik.
Az árajánlaton a javítás várható összegét 400 ezer forintban határozták meg. Az ügyfél ezen egy kicsit kiakadt, mert az egész kocsi erős izgalmi állapotban ér cca. 500 ezret. A kérdésére, hogy miért ez a nagy összeg, szemrebbenés nélkül azt válaszolták, hogy "ha nem tudjuk megjavítani a váltót hozatunk bele egy másikat".
Szóval, erre azért jók lennének az általános autószerelők, mert a sok fiatal Padavan csak képen látott szétborítva egy váltót, vagy egy difit.....szerintem.
Egy márkaszerviznek gyári utasítás szerint kell javítania.
A várható legnagyobb összeget -is- meg kell jelölniük. Ha nincs gyárilag "csak harmadik", hanem komplett bordás tengely a fokozatokkal és ugye akkor már illik az összes csapágy és szimmering csere........mert a garanciát csak így lehet vállalni!
Pl. a yaris "robotváltója" nem javítható (nem vásárolható alkatrésze), csak gyári felújított létezik és a cseredarabot le kell adni. Majdnem 7 jegyű..........ez van.
Sok esetben a garancia vállalás miatt is történik/történne.
Tudod elég sok lett a "variálós" ügyfél. Szeretné
csak ezt
kicseréltetni. De technológiailag nem lehet csak azt, hanem még mellette pár dolgot kell.
Ezt nem érti meg. Ha pedig kicserélnél egy -a legrosszabb- alkatrészt egy szerkezetben, akkor a többi rossz miatt hamar tönkre megy. Máris jön reklamálni, hogy a csapágyak előtte nem voltak rosszak.....csak a 3. fokozat reccsent. Ja.... az volt a legdurvább és azt hallotta ő is. Ha lehet meg még vele előjön a többi hiba is.
Szóval ez az "előtte még jó volt" duma már elég unalmas.......
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.12 kedd, 18:49:15 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:48:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.12 kedd, 18:41:22
Egy márkaszerviznek gyári utasítás szerint kell javítania.
A várható legnagyobb összeget -is- meg kell jelölniük. Ha nincs gyárilag "csak harmadik", hanem komplett bordás tengely a fokozatokkal és ugye akkor már illik az összes csapágy és szimmering csere........mert a garanciát csak így lehet vállalni!
Pl. a yaris "robotváltója" nem javítható (nem vásárolható alkatrésze), csak gyári felújított létezik és a cseredarabot le kell adni. Majdnem 7 jegyű..........ez van.
Értem én ezt! De akkor sem fair a márkaszerviz hozzáállása!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:53:25 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.11.12 kedd, 18:48:18
Értem én ezt! De akkor sem fair a márkaszerviz hozzáállása!
Sajnos sok esetben köti a kezüket a gyári előírás. Sajnos........
Mert azt (főleg a mai világban) nem meri egyik márkaszerviz sem bevállalni, hogy úgy javít ahogy neki nem szabad.
Képzeld el, hogy utána a jó fej ügyfél elmegy az importőrhöz és előadja, mert fáj neki amit kifizetett. Persze szépen színezve a történetet. A márkaszerviz ugye megszegte a gyári előírásokat, máris nem vállalható a kötelezően biztosítandó alkatrész és elvégzett javítási garancia...stb....stb.
Sajnos vannak ilyen ügyfelek is........ aki kifog egy ilyet vagy hasonlót, az nagyon meggondolja legközelebb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2013.11.12 kedd, 22:45:22 »
Shift indicationra mekkora hisztit vágott le az autó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2013.11.13 szerda, 09:02:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 22:45:22
Shift indicationra mekkora hisztit vágott le az autó.
mit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2013.11.13 szerda, 10:17:25 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.11.12 kedd, 18:33:24
"ha nem tudjuk megjavítani a váltót hozatunk bele egy másikat".
Pár éve volt mizéri a facelift1-es durashift váltóval. Japánok gyártották a Mondeonak, és csak egyben lehetett cserélni. Szétszedni nem tudták/lehetett... Azóta nem tudom, hogy változott e, de klub szinten lett utánaérdeklődve 5-6 éve...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2013.11.13 szerda, 10:24:07 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.13 szerda, 09:02:44
mit?
engine malfunction nagy ábrákkal és felkiáltójelekkel, bimbammal...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2013.11.16 szombat, 22:52:36 »
Mi ez a nagy csönd?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 09:03:58 »
Nem olvastam nagyon vissza, ezért megkérdem, mik.a tapasztalatok az elm327 kiolvasó vs okostelefon kombokról?
Működik?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 09:30:00 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.11.17 vasárnap, 09:03:58
Nem olvastam nagyon vissza, ezért megkérdem, mik.a tapasztalatok az elm327 kiolvasó vs okostelefon kombokról?
Működik?
PCM hibakódokra, meg élő adatok nézegetésére jó. Bármi bonyolultabbhoz forscan.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 11:19:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.16 szombat, 22:52:36
Mi ez a nagy csönd?
Minenki disznót vág.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 14:47:54 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.11.17 vasárnap, 09:03:58
Nem olvastam nagyon vissza, ezért megkérdem, mik.a tapasztalatok az elm327 kiolvasó vs okostelefon kombokról?
Működik?
Nekem nem működik se a Torque-es, se a Forscan-es variáció. Mondjuk lehet ez egyedi probléma, de lövésem sincs, hogy mi lehet a baj. A kocsit felismeri, mégsem tud hozzá csatlakozni.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 15:16:15 »
Idézetet írta: bzozoo - 2013.11.17 vasárnap, 14:47:54
Nekem nem működik se a Torque-es, se a Forscan-es variáció. Mondjuk lehet ez egyedi probléma, de lövésem sincs, hogy mi lehet a baj. A kocsit felismeri, mégsem tud hozzá csatlakozni.
Lehet, hogy a BT-s cuccoddal van a grimbusz. Ki kellene próbálnod egy másik BT-s olvasóval.
Naplózva
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 15:23:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.17 vasárnap, 15:16:15
Lehet, hogy a BT-s cuccoddal van a grimbusz. Ki kellene próbálnod egy másik BT-s olvasóval.
Már 2-3 másik autóval is tesztelve lett, azoknál működik, de próba szerencse... Van esetleg valaki Fehérvár közelében, akinek van ilyen elm327?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 18:08:47 »
megjött a ford ids-vcm kábelem , de a francos driver és program cd darabokban van, és drivert égen földön nem találok ...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 16:18:35 írta netcore
»
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 17:40:25 »
MKII-nél lehet menet közben lambda értéket vagy AFR-t nézni? Gondolom a MoDiag nem tud ilyet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:46:41 »
pár kép , elég ígéretes a cucc
https://www.dropbox.com/s/hrl09lav79p6vwa/2013-11-21%2017.41.24.jpg
https://www.dropbox.com/s/8x53wqus5a6ui4s/2013-11-21%2017.45.35.jpg
https://www.dropbox.com/s/1tke6d1foglvf4p/2013-11-21%2017.45.51.jpg
https://www.dropbox.com/s/c1g7s3zn379ca27/2013-11-21%2017.47.35.jpg
https://www.dropbox.com/s/f95ds2y8v2ah40r/2013-11-21%2018.01.23.jpg
https://www.dropbox.com/s/yrd5ibzn3mezo65/2013-11-21%2018.04.45.jpg
https://www.dropbox.com/s/commmbvkpvloxq3/2013-11-21%2018.06.42.jpg
https://www.dropbox.com/s/n8zd557lmqs1ffi/2013-11-21%2018.07.01.jpg
https://www.dropbox.com/s/1jec67suf8wburx/2013-11-21%2018.10.19.jpg
https://www.dropbox.com/s/51cnod0m0jshfqm/2013-11-21%2018.16.52.jpg
https://www.dropbox.com/s/i379876h6uhocbp/2013-11-21%2018.17.08.jpg
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:50:23 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.21 csütörtök, 18:46:41
pár kép , elég ígéretes a cucc
https://www.dropbox.com/s/hrl09lav79p6vwa/2013-11-21%2017.41.24.jpg
https://www.dropbox.com/s/8x53wqus5a6ui4s/2013-11-21%2017.45.35.jpg
https://www.dropbox.com/s/1tke6d1foglvf4p/2013-11-21%2017.45.51.jpg
https://www.dropbox.com/s/c1g7s3zn379ca27/2013-11-21%2017.47.35.jpg
https://www.dropbox.com/s/f95ds2y8v2ah40r/2013-11-21%2018.01.23.jpg
https://www.dropbox.com/s/yrd5ibzn3mezo65/2013-11-21%2018.04.45.jpg
https://www.dropbox.com/s/commmbvkpvloxq3/2013-11-21%2018.06.42.jpg
https://www.dropbox.com/s/n8zd557lmqs1ffi/2013-11-21%2018.07.01.jpg
https://www.dropbox.com/s/1jec67suf8wburx/2013-11-21%2018.10.19.jpg
https://www.dropbox.com/s/51cnod0m0jshfqm/2013-11-21%2018.16.52.jpg
https://www.dropbox.com/s/i379876h6uhocbp/2013-11-21%2018.17.08.jpg
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:09:33 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.21 csütörtök, 18:46:41
pár kép , elég ígéretes a cucc
https://www.dropbox.com/s/hrl09lav79p6vwa/2013-11-21%2017.41.24.jpg
https://www.dropbox.com/s/8x53wqus5a6ui4s/2013-11-21%2017.45.35.jpg
https://www.dropbox.com/s/1tke6d1foglvf4p/2013-11-21%2017.45.51.jpg
https://www.dropbox.com/s/c1g7s3zn379ca27/2013-11-21%2017.47.35.jpg
https://www.dropbox.com/s/f95ds2y8v2ah40r/2013-11-21%2018.01.23.jpg
https://www.dropbox.com/s/yrd5ibzn3mezo65/2013-11-21%2018.04.45.jpg
https://www.dropbox.com/s/commmbvkpvloxq3/2013-11-21%2018.06.42.jpg
https://www.dropbox.com/s/n8zd557lmqs1ffi/2013-11-21%2018.07.01.jpg
https://www.dropbox.com/s/1jec67suf8wburx/2013-11-21%2018.10.19.jpg
https://www.dropbox.com/s/51cnod0m0jshfqm/2013-11-21%2018.16.52.jpg
https://www.dropbox.com/s/i379876h6uhocbp/2013-11-21%2018.17.08.jpg
mennyiben állt meg? gem és ecu programozás megy vele?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:19:53 »
enyém még drága volt sajna, de már "fillérekért" van neten
még nem mélyedtem bele de amint a képeken is látszik lát sokmindent , immot tud progizni stb
kb ezeket tudja:
Supports a wide range of ECUs and Models
Easy connection via smart USB to OBD interface
Wide range of communication protocols and busses covered J1850 PWM, ISO, CAN etc
Automatic ECU recognition
Automatic vehicle scan
ECU Identification
Fault code (DTC) reading
Fault code clearing
Measured values / live data
Live data recording
Diagnostic protocol printing
Actuator tests
Control unit coding
PATS Immobilizer operations (Key Programmer) on selected models
Diesel pump coding and dash clock adaptations on selected models
ECU Adaptation
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:31:13 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.21 csütörtök, 21:19:53
enyém még drága volt sajna, de már "fillérekért" van neten
még nem mélyedtem bele de amint a képeken is látszik lát sokmindent , immot tud progizni stb
kb ezeket tudja:
Supports a wide range of ECUs and Models
Easy connection via smart USB to OBD interface
Wide range of communication protocols and busses covered J1850 PWM, ISO, CAN etc
Automatic ECU recognition
Automatic vehicle scan
ECU Identification
Fault code (DTC) reading
Fault code clearing
Measured values / live data
Live data recording
Diagnostic protocol printing
Actuator tests
Control unit coding
PATS Immobilizer operations (Key Programmer) on selected models
Diesel pump coding and dash clock adaptations on selected models
ECU Adaptation
egy linket dobhatnál, hogy mit vettél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2013.11.22 péntek, 12:52:10 »
ma hálistennek írt a kínai eladó egy levelet , mellékletekkel amiben megkaptam a focom nevű programot.
nyavajog a program hogy kellene a kábelemre egy fw frissítés de mivel ez nem hivatalos verzió igy nem mertem még rányomni.remélem válaszol a kici kínai hogy lehet e fw-t frissíteni vagy elfüstöl a kábel
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2013.11.22 péntek, 13:02:19 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.22 péntek, 12:52:10
ma hálistennek írt a kínai eladó egy levelet , mellékletekkel amiben megkaptam a focom nevű programot.
nyavajog a program hogy kellene a kábelemre egy fw frissítés de mivel ez nem hivatalos verzió igy nem mertem még rányomni.remélem válaszol a kici kínai hogy lehet e fw-t frissíteni vagy elfüstöl a kábel
Sok ilyen cucc úgy van kihegyezve, hogy azzal a patkolt példánnyal működik csak, amit hozzá adtak. Direkt fel is szokták hívni a figyelmet, hogy ha hagyod automatán frissíteni, többé nem fog működni. Nekem egy VAG-COM van ilyen, DX-ről.
Én nem kockáztatnék...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2013.11.22 péntek, 13:03:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.22 péntek, 13:02:19
Sok ilyen cucc úgy van kihegyezve, hogy azzal a patkolt példánnyal működik csak, amit hozzá adtak. Direkt fel is szokták hívni a figyelmet, hogy ha hagyod automatán frissíteni, többé nem fog működni. Nekem egy VAG-COM van ilyen, DX-ről.
Én nem kockáztatnék...
AndyA
vag van nekem is de az eddig minden programmal működött
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2013.11.22 péntek, 13:29:36 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.22 péntek, 13:03:46
vag van nekem is de az eddig minden programmal működött
Nekem azt mondták, hogy a hozzá adott programot ne frissítsem, az a biztos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 09:43:52 »
ha esetleg valakinek kell a focom:
https://www.dropbox.com/s/3mpankkqmi4yc0p/ford%20vcm%20obd_cd.rar
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 09:45:12 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.24 vasárnap, 09:43:52
ha esetleg valakinek kell a focom:
https://www.dropbox.com/s/3mpankkqmi4yc0p/ford%20vcm%20obd_cd.rar
Ezmire is jó? Elmel is megy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 09:46:54 »
szetm nem nekem az "ids" kábellel megy de próba szerencse
http://www.obdtester.com/focom
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:52:40 »
Lehet valamelyik kütyüvel xenon fényszóró alapszintet beállítani?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:55:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.24 vasárnap, 09:45:12
Ezmire is jó? Elmel is megy?
nem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:56:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.11.27 szerda, 19:52:40
Lehet valamelyik kütyüvel xenon fényszóró alapszintet beállítani?
forscan csak az mk3nál kínálja fel ezt.
szerintem netcore cucca tudja az mk4 et is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:29:14 »
6.án kiderül
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:58:48 »
Idézetet írta: netcore - 2013.11.27 szerda, 21:29:14
6.án kiderül
tddi-n sikerült már valamit aktiválni ecu-ban, gem-ben?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2013.11.27 szerda, 22:00:55 »
nem
majdnem minden hová incode kellene szal eddig felejtős
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2013.11.30 szombat, 14:46:45 »
ismét újdonsággal érkezett a frissítés!!!
http://www.forscan.org/download/FORScanSetup2.1.10.beta.exe
+ Service procedure "Calibrate Steering Angle Sensor" for the following vehciles:
EcoSport 2014 model year
Fiesta 2008/2012/2013 model year
+ Service procedure "Reset Pull Drift Compensation" for the following vehciles:
EcoSport 2014 model year
Fiesta 2008/2012/2013 model year
Focus/CMax Mk3 2011 model year
+ Service procedure "Headlamp Alignment And Calibration" for the following vehciles, equipped with HCM module:
Mondeo Mk4 2007/2011 model year
Galaxy/S-Max 2006/2010 model year
Focus/CMax Mk3 2011 model year
+ Service procedure "Change Fuel Injector Correction Factors" for:
Mazda 3 (Europe and General market) 2.0 RF-T 2006 model year
Mazda 5 (Europe and General market) 2.0 RF-T 2005-2007 model year
Mazda 6 (Europe and General market) 2.0 RF-T 2005 model year
Mazda Bongo 2.0 RF-T 2007 model year
* Improvements and fixes in the communication procedure
* Improvements in the identification procedure
- Unability to recognize ELM327 v2.0
- Problems with identification appeared in 2.1.9 on some models
- bug in calculation for EGR position PID
- CSV export function limit that exported only PIDs available in the Oscilloscope pane
- incorrect "mirror" displaying of the oscilloscope graph for some PIDs (highest value is lowest on the graph)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2013.11.30 szombat, 16:33:55 »
Tomi!ez már szintezi az mk4et is meg az smaxit is!xenon.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ