Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:01:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: HHO  (Megtekintve 136640 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #250 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:50:56 »

Ja. Csak mivel az óra nem mér induktív meddőt, ezért a tényleges spórolás elhanyagolható.
Még ha mérne is, akkor sem lenne semmi értelme. Fix kompenzálás, miközben egy házban az induktív meddő össze-vissza változik, és minden házban más. Szóval a nagy szavakkal történő parasztvakítás tipikus esete.

Ez igaz (egyébként van olyan mérő, ami mér, bár sztem Te ezt tudhatod).
Sztem ez a kütyü egy sima zavarszűrő, ami arra hivatott, hogy a hálózati szinusz "feletti" tranzienseket szűrje, mert ugye ha görbe alatti területről beszélünk, akkor az TALÁN számíthat a fogyasztásban.
Ez csak egy tipp részemről, hogy ők erre gondolhattak.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #251 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:55:42 »

Ez igaz (egyébként van olyan mérő, ami mér, bár sztem Te ezt tudhatod).
Sztem ez a kütyü egy sima zavarszűrő, ami arra hivatott, hogy a hálózati szinusz "feletti" tranzienseket szűrje, mert ugye ha görbe alatti területről beszélünk, akkor az TALÁN számíthat a fogyasztásban.
Ez csak egy tipp részemről, hogy ők erre gondolhattak.


Egy komoly villamos szolgáltató berendezése igen kifinomult szerkezet. Van ott elég szűrő és stabilizáló és....stb...stb.  Ezt te talán jobban is tudod, Jani.
Nem gondolom, hogy utólag majd egy ilyen kütyüvel "feljavítható" a szolgáltatás minősége. Ami tranziens van a "konnektorban" az szinte nulla és nem számít.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2013.11.05 kedd, 23:30:58 »

Egy komoly villamos szolgáltató berendezése igen kifinomult szerkezet. Van ott elég szűrő és stabilizáló és....stb...stb.  Ezt te talán jobban is tudod, Jani.
Nem gondolom, hogy utólag majd egy ilyen kütyüvel "feljavítható" a szolgáltatás minősége. Ami tranziens van a "konnektorban" az szinte nulla és nem számít.  vigyor3

jaja, főleg, hogy ezek a felharmónikusok nem nagyon zavarják a teljesítményt, lévén a vivőjelen jelentkező freki, aminek a hasznos energiatartalma 0. Jelátvitelre viszont tök jó, ezen szokot menni pl a melegvíz bojler távvezérlése. Nomeg ezzel szórakozik az elmű, hogy amikor alacsonyabb a rendszer terhelése, akkor is nyom egy bekapcsolt az "éjszakai" áramra és a buta bojler bekapcsol és fogyaszt. No a témától elmentem. Az alap szinusz jelnek induktív vagy kapacitív fogyasztástól függően az áram és a feszültség görbe közötti vektoron van a fogyasztása. Erre ezek a jelek nincsenek fogyasztással. Leginkább az energiamegmaradás törvénye van erre hatással, vagyis nudli az egész.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2013.11.05 kedd, 23:46:52 »

Ez igaz (egyébként van olyan mérő, ami mér, bár sztem Te ezt tudhatod).
Sztem ez a kütyü egy sima zavarszűrő, ami arra hivatott, hogy a hálózati szinusz "feletti" tranzienseket szűrje, mert ugye ha görbe alatti területről beszélünk, akkor az TALÁN számíthat a fogyasztásban.
Ez csak egy tipp részemről, hogy ők erre gondolhattak.


Van olyan mérő, de itthon a lakossági fogyasztásra használt mérők túlnyomó többsége nem ilyen. Az új okos mérők, amiket próbálgattak, azok már mérnek meddőt? Meg egyáltalán érdekli ez a szolgáltatót? 0,25-ös hányadosig amúgy is ingyenes, azt meg otthon túl lépi egyáltalán az ember? Szerk: induktív meddőről, beszélek, mert otthon az van, tudom, hogy a kapacitív fizetős.

A mérők általában nem is mérnek pontosan TRMS-t, nagyfrekvenciás zavarokat nem "látnak" fogyasztás szempontjából.

jaja, főleg, hogy ezek a felharmónikusok nem nagyon zavarják a teljesítményt, lévén a vivőjelen jelentkező freki, aminek a hasznos energiatartalma 0. Jelátvitelre viszont tök jó, ezen szokot menni pl a melegvíz bojler távvezérlése. Nomeg ezzel szórakozik az elmű, hogy amikor alacsonyabb a rendszer terhelése, akkor is nyom egy bekapcsolt az "éjszakai" áramra és a buta bojler bekapcsol és fogyaszt. No a témától elmentem. Az alap szinusz jelnek induktív vagy kapacitív fogyasztástól függően az áram és a feszültség görbe közötti vektoron van a fogyasztása. Erre ezek a jelek nincsenek fogyasztással. Leginkább az energiamegmaradás törvénye van erre hatással, vagyis nudli az egész.

HA a szolgáltató minden egyes VAr-t kifizettetne veled, HA ez a cucc pontosan illesztve lenne a házban található induktív fogyasztókhoz, HA az induktív meddőnek megfelelően, automatikusan kapcsolt kapacitásokból állna, akkor lenne értelme.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.05 kedd, 23:54:35 írta tpmportal » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2013.11.06 szerda, 11:17:25 »

Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)
A mérésnek nem az a baja, hogy TRMS vagy sem, hanem az, hogy áramot mér és nem (valós) teljesítményt. Akármilyen pontosan mérheti az áramot, ha a fázisszögről fingja sincs.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2016.03.19 szombat, 18:04:50 »

Srácok! Hagytuk elsüllyedni ezt a topicot.
Azon gondolkodom, vajon érdemes lenne beépíteni az autómba a HHO generátort?
Vizem van bőven  vigyor3 az aksiban van némi elektromosság, a generátor is termel... sikerre van ítélve a project  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #256 Dátum: 2016.03.19 szombat, 19:06:58 »

Srácok! Hagytuk elsüllyedni ezt a topicot.
Azon gondolkodom, vajon érdemes lenne beépíteni az autómba a HHO generátort?
Vizem van bőven  vigyor3 az aksiban van némi elektromosság, a generátor is termel... sikerre van ítélve a project  Wink

unatkozol?
 eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2016.03.19 szombat, 20:24:10 »

Srácok! Hagytuk elsüllyedni ezt a topicot.
Azon gondolkodom, vajon érdemes lenne beépíteni az autómba a HHO generátort?
Vizem van bőven  vigyor3 az aksiban van némi elektromosság, a generátor is termel... sikerre van ítélve a project  Wink

egyél sok bablevest és fhingjad tele a légszűrőt. olcsóbb lesz a projekt  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2016.03.19 szombat, 21:21:03 »

unatkozol?
 eplus2

 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 15:10:25 »

Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 15:35:33 »

Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
ez most komoly? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 15:40:39 »

ez most komoly? vigyor3

Az kell legyen, mert viccnek nagyon rossz  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 15:51:36 »

Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?

Mit tolsz? Jó anyag lehet, küldj nekünk is!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 17:02:04 »

Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
jó ötlet, szerintem próbáld ki. Csinálj az első indulásról videót is lécci. Jó lenne látni, hogy a "turbó tengelyére hegesztett apró vízszivattyú" már a fordulatszám-tartomány alsó részén szétrobbantja-e az egészet, vagy bírja 80-100e fordulat/perc környékéig, és akkor a hűtőt nyomja szét hatalmas desztvíz tömegáram....  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
(tudom, hogy fain dolog a HHO, de valamiért pl. a forma1-ben más irányba mennek a hibrid hajtás érdekében  hehe Ez engem kétkedéssel tölt el...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 20:31:44 »

Mit tolsz? Jó anyag lehet, küldj nekünk is!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Unatkoztam .... durva, hogy pár napig nem jövök és tökre elfelejtetek! Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.