Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:01:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
HHO
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: HHO (Megtekintve 136640 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2013.11.05 kedd, 21:50:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.05 kedd, 21:46:59
Ja. Csak mivel az óra nem mér induktív meddőt, ezért a tényleges spórolás elhanyagolható.
Még ha mérne is, akkor sem lenne semmi értelme. Fix kompenzálás, miközben egy házban az induktív meddő össze-vissza változik, és minden házban más. Szóval a nagy szavakkal történő parasztvakítás tipikus esete.
Ez igaz (egyébként van olyan mérő, ami mér, bár sztem Te ezt tudhatod).
Sztem ez a kütyü egy sima zavarszűrő, ami arra hivatott, hogy a hálózati szinusz "feletti" tranzienseket szűrje, mert ugye ha görbe alatti területről beszélünk, akkor az TALÁN számíthat a fogyasztásban.
Ez csak egy tipp részemről, hogy ők erre gondolhattak.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2013.11.05 kedd, 21:55:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.11.05 kedd, 21:50:56
Ez igaz (egyébként van olyan mérő, ami mér, bár sztem Te ezt tudhatod).
Sztem ez a kütyü egy sima zavarszűrő, ami arra hivatott, hogy a hálózati szinusz "feletti" tranzienseket szűrje, mert ugye ha görbe alatti területről beszélünk, akkor az TALÁN számíthat a fogyasztásban.
Ez csak egy tipp részemről, hogy ők erre gondolhattak.
Egy komoly villamos szolgáltató berendezése igen kifinomult szerkezet. Van ott elég szűrő és stabilizáló és....stb...stb. Ezt te talán jobban is tudod, Jani.
Nem gondolom, hogy utólag majd egy ilyen kütyüvel "feljavítható" a szolgáltatás minősége. Ami tranziens van a "konnektorban" az szinte nulla és nem számít.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2013.11.05 kedd, 23:30:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.05 kedd, 21:55:42
Egy komoly villamos szolgáltató berendezése igen kifinomult szerkezet. Van ott elég szűrő és stabilizáló és....stb...stb. Ezt te talán jobban is tudod, Jani.
Nem gondolom, hogy utólag majd egy ilyen kütyüvel "feljavítható" a szolgáltatás minősége. Ami tranziens van a "konnektorban" az szinte nulla és nem számít.
jaja, főleg, hogy ezek a felharmónikusok nem nagyon zavarják a teljesítményt, lévén a vivőjelen jelentkező freki, aminek a hasznos energiatartalma 0. Jelátvitelre viszont tök jó, ezen szokot menni pl a melegvíz bojler távvezérlése. Nomeg ezzel szórakozik az elmű, hogy amikor alacsonyabb a rendszer terhelése, akkor is nyom egy bekapcsolt az "éjszakai" áramra és a buta bojler bekapcsol és fogyaszt. No a témától elmentem. Az alap szinusz jelnek induktív vagy kapacitív fogyasztástól függően az áram és a feszültség görbe közötti vektoron van a fogyasztása. Erre ezek a jelek nincsenek fogyasztással. Leginkább az energiamegmaradás törvénye van erre hatással, vagyis nudli az egész.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2013.11.05 kedd, 23:46:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.11.05 kedd, 21:50:56
Ez igaz (egyébként van olyan mérő, ami mér, bár sztem Te ezt tudhatod).
Sztem ez a kütyü egy sima zavarszűrő, ami arra hivatott, hogy a hálózati szinusz "feletti" tranzienseket szűrje, mert ugye ha görbe alatti területről beszélünk, akkor az TALÁN számíthat a fogyasztásban.
Ez csak egy tipp részemről, hogy ők erre gondolhattak.
Van olyan mérő, de itthon a lakossági fogyasztásra használt mérők túlnyomó többsége nem ilyen. Az új okos mérők, amiket próbálgattak, azok már mérnek meddőt? Meg egyáltalán érdekli ez a szolgáltatót? 0,25-ös hányadosig amúgy is ingyenes, azt meg otthon túl lépi egyáltalán az ember? Szerk: induktív meddőről, beszélek, mert otthon az van, tudom, hogy a kapacitív fizetős.
A mérők általában nem is mérnek pontosan TRMS-t, nagyfrekvenciás zavarokat nem "látnak" fogyasztás szempontjából.
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.11.05 kedd, 23:30:58
jaja, főleg, hogy ezek a felharmónikusok nem nagyon zavarják a teljesítményt, lévén a vivőjelen jelentkező freki, aminek a hasznos energiatartalma 0. Jelátvitelre viszont tök jó, ezen szokot menni pl a melegvíz bojler távvezérlése. Nomeg ezzel szórakozik az elmű, hogy amikor alacsonyabb a rendszer terhelése, akkor is nyom egy bekapcsolt az "éjszakai" áramra és a buta bojler bekapcsol és fogyaszt. No a témától elmentem. Az alap szinusz jelnek induktív vagy kapacitív fogyasztástól függően az áram és a feszültség görbe közötti vektoron van a fogyasztása. Erre ezek a jelek nincsenek fogyasztással. Leginkább az energiamegmaradás törvénye van erre hatással, vagyis nudli az egész.
HA a szolgáltató minden egyes VAr-t kifizettetne veled, HA ez a cucc pontosan illesztve lenne a házban található induktív fogyasztókhoz, HA az induktív meddőnek megfelelően, automatikusan kapcsolt kapacitásokból állna, akkor lenne értelme.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.05 kedd, 23:54:35 írta tpmportal
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2013.11.06 szerda, 11:17:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.11.05 kedd, 21:19:14
Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)
A mérésnek nem az a baja, hogy TRMS vagy sem, hanem az, hogy áramot mér és nem (valós) teljesítményt. Akármilyen pontosan mérheti az áramot, ha a fázisszögről fingja sincs.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2016.03.19 szombat, 18:04:50 »
Srácok! Hagytuk elsüllyedni ezt a topicot.
Azon gondolkodom, vajon érdemes lenne beépíteni az autómba a HHO generátort?
Vizem van bőven
az aksiban van némi elektromosság, a generátor is termel... sikerre van ítélve a project
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2016.03.19 szombat, 19:06:58 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.19 szombat, 18:04:50
Srácok! Hagytuk elsüllyedni ezt a topicot.
Azon gondolkodom, vajon érdemes lenne beépíteni az autómba a HHO generátort?
Vizem van bőven
az aksiban van némi elektromosság, a generátor is termel... sikerre van ítélve a project
unatkozol?
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
vzoli
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2016.03.19 szombat, 20:24:10 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.19 szombat, 18:04:50
Srácok! Hagytuk elsüllyedni ezt a topicot.
Azon gondolkodom, vajon érdemes lenne beépíteni az autómba a HHO generátort?
Vizem van bőven
az aksiban van némi elektromosság, a generátor is termel... sikerre van ítélve a project
egyél sok bablevest és fhingjad tele a légszűrőt. olcsóbb lesz a projekt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2016.03.19 szombat, 21:21:03 »
Idézetet írta: gravitydave - 2016.03.19 szombat, 19:06:58
unatkozol?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 15:10:25 »
Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 15:35:33 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.04 csütörtök, 15:10:25
Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
ez most komoly?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 15:40:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.04 csütörtök, 15:35:33
ez most komoly?
Az kell legyen, mert viccnek nagyon rossz
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 15:51:36 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.04 csütörtök, 15:10:25
Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
Mit tolsz? Jó anyag lehet, küldj nekünk is!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 17:02:04 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.04 csütörtök, 15:10:25
Arra gondoltam, hogy a hűtőrendszerben desztvíz van. Onnan átcsatornáznám a vizet a HHO generátoba, majd a kipufogón keletkező kondenzvizet csővel vissza (a turbó tengeléyre hegesztett apró vízszivattyúval) visszanyomnám a kiegyenlítőtartályba. Szerintetek a kondenzvízhez milyen szűrő kell? Illetve a fagyálló mennyire befolyásolja a HHO-t?
jó ötlet, szerintem próbáld ki. Csinálj az első indulásról videót is lécci. Jó lenne látni, hogy a "turbó tengelyére hegesztett apró vízszivattyú" már a fordulatszám-tartomány alsó részén szétrobbantja-e az egészet, vagy bírja 80-100e fordulat/perc környékéig, és akkor a hűtőt nyomja szét hatalmas desztvíz tömegáram....
(tudom, hogy fain dolog a HHO, de valamiért pl. a forma1-ben más irányba mennek a hibrid hajtás érdekében
Ez engem kétkedéssel tölt el...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 20:31:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.04 csütörtök, 15:51:36
Mit tolsz? Jó anyag lehet, küldj nekünk is!
AndyA
Unatkoztam .... durva, hogy pár napig nem jövök és tökre elfelejtetek!
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ