Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:27:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
HHO
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: HHO (Megtekintve 136576 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2012.11.07 szerda, 13:28:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.07 szerda, 12:29:02
A dolog fizikája pedig szerintem nem teljesen eldöntött. Bár a hidrogén önmagában nyilván nem tudja visszatermelni az előállításhoz felhasznált energiát, de elképzelhető, hogy a benzin vagy dízel égését valamilyen módon optimalizálni tudja, növelve ezzel a hatásfokot. De az is lehet, hogy nem, és placebo (de ugye az sem baj, ha működik).
Ezt azért vitatnám, mert ha így lenne, akkor adBlue adalékhoz hasonlóan lehetne 1-2 kg-is tartályban adagolni a H2-t a motorba.
Azt pedig ne felejtsük el, hogy sok energiába kerül a H2 előállítása. Nagyon nagyot kell katalizálnia ... én pedig nem nagyon tudok arról, hogy a H2 katalizálna bármit is ebben a környezetben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2012.11.07 szerda, 13:33:30 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.07 szerda, 13:28:21
Ezt azért vitatnám, mert ha így lenne, akkor adBlue adalékhoz hasonlóan lehetne 1-2 kg-is tartályban adagolni a H2-t a motorba.
Azt pedig ne felejtsük el, hogy sok energiába kerül a H2 előállítása. Nagyon nagyot kell katalizálnia ... én pedig nem nagyon tudok arról, hogy a H2 katalizálna bármit is ebben a környezetben.
Sőt, ha így lenne, adagolnák is...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2012.11.07 szerda, 13:52:50 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.07 szerda, 13:28:21
Ezt azért vitatnám, mert ha így lenne, akkor adBlue adalékhoz hasonlóan lehetne 1-2 kg-is tartályban adagolni a H2-t a motorba.
Azt pedig ne felejtsük el, hogy sok energiába kerül a H2 előállítása. Nagyon nagyot kell katalizálnia ... én pedig nem nagyon tudok arról, hogy a H2 katalizálna bármit is ebben a környezetben.
igen, itt pont ez az egyik lényeg.
1. előáll hidrogén, ami elvileg jó energia forrás, bár nem biztos, hogy egészséges a mocinak
2. előáll másfajta gáz is, hiszen az katalizátorok, elektródák fogynak és azok anyagai is gázzá alakulnak, nem tudom, hogy ez mennyire egészséges a mocinak vagy a környezetnek
3. a csapból nem tiszta H2O folyik, szóval mi van a többi anyaggal, amiből itt valami lesz, akár gáz is
4. bazi nagy energia kell hozzá és mivel rengeteg veszteség van, ezért az előállt cucc, biztos nem ad annyi energiát, mint amit befektettél, azt pedig a benyából nyerted
Nomeg nem akármilyen anyagok képesek a vízből hidrogént előállítani és kíváncsi lennék, hogy azok ténylegesen mennyibe kerülnek és tényleg azt kapja-e az ember ebben a cuccban. Már csak azért is kérdéses, hogy forgalomba lehet-e hozni olyan terméket, ami hidrogént állít elő és egyáltalán szabályos-e az autóban használni, hiszen rendkívül gyúlékony anyag áll elő. namármost, ha ennyire gyúlékony, zárt-e annyira a rendszer, hogy ne szivárogjon semmi, ami meg gyulladhatna?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2012.11.07 szerda, 18:28:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.06 kedd, 17:32:37
Azért egy autónál az 5A, már eléggé sok. 5A-es fogyasztás nem tekinthető semmisnek. Amúgy csináltak már mondeóval mindenféle kütyü nélkül 2.7l / 100km fogyasztást, csupán vezetéstechnikával és jó időben való indulással.
persze, ifával is meg lehetne csinálni
lejtőn lefelé, alapjáraton
ettől még nem életszerű
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2012.11.07 szerda, 18:30:20 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.07 szerda, 13:52:50
igen, itt pont ez az egyik lényeg.
1. előáll hidrogén, ami elvileg jó energia forrás, bár nem biztos, hogy egészséges a mocinak
2. előáll másfajta gáz is, hiszen az katalizátorok, elektródák fogynak és azok anyagai is gázzá alakulnak, nem tudom, hogy ez mennyire egészséges a mocinak vagy a környezetnek
3. a csapból nem tiszta H2O folyik, szóval mi van a többi anyaggal, amiből itt valami lesz, akár gáz is
4. bazi nagy energia kell hozzá és mivel rengeteg veszteség van, ezért az előállt cucc, biztos nem ad annyi energiát, mint amit befektettél, azt pedig a benyából nyerted
Nomeg nem akármilyen anyagok képesek a vízből hidrogént előállítani és kíváncsi lennék, hogy azok ténylegesen mennyibe kerülnek és tényleg azt kapja-e az ember ebben a cuccban. Már csak azért is kérdéses, hogy forgalomba lehet-e hozni olyan terméket, ami hidrogént állít elő és egyáltalán szabályos-e az autóban használni, hiszen rendkívül gyúlékony anyag áll elő. namármost, ha ennyire gyúlékony, zárt-e annyira a rendszer, hogy ne szivárogjon semmi, ami meg gyulladhatna?
és ha nincs rajta terhelés, akkor a generátor nem is forog, meg a szíj is áll?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2012.11.07 szerda, 19:52:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.07 szerda, 18:30:20
és ha nincs rajta terhelés, akkor a generátor nem is forog, meg a szíj is áll?
Mikor is nincs terhelés a generátoron? ja, amikor nem jár a motor. Ha jár onnantól kezdve terhelés is van rajta. Akumulátor, üzemanyag pumpa, gyújtás, érzékelők.....
Szóval nincs olyan eset, amikor nincs rajta terhelés. Ettől még a HHO nem lesz fizikailag működő dolog.
Amúgy ha netántán csinálnánk egy olyat, hogy nincs rajta terhelés, akkor csak a csapágy és egyéb dolgai terhelnék a motort. Az autókban egy 3 fázisú aszinkron generátor van. Ezek egész jól terhelhetőek, egyszerűek de nagy a veszteségük terhlésnél. A lényeg, hogy a gerjesztett mágneses tér, megpróbálja megszüntetni az őt létrehozó erőt. Ezért már a legkisebb fogyasztás is, ami a zárt kör létrejöttét okozza, terhelést jelent a generátor meghajtott tengelyén is. Minél nagyobb a fogyasztás, annál erősebb a mágneses tért létrejöttét megszüntető erő. Szóval mindegy mennyire terheled. Jelen esetünkben az energia megmaradás törvényén alapuló dolgot vettük figyelembe. Vagyis egy rendszerbe mindig több energiát viszel be, mint ami hasznosat ki tudsz nyerni belőle.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 09:44:46 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.07 szerda, 18:30:20
és ha nincs rajta terhelés, akkor a generátor nem is forog, meg a szíj is áll?
Nem. Az is csak olyan, mint a bicikli. Lejtőn könnyű tekerni, emelkedőn pedig nehéz.
Annyi mechanikai terhelést jelent a generátor a motorra, amekkora elektromos energiát veszünk ki belőle plusz a veszteségek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FokaDriver
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2012.11.14 szerda, 09:23:49 »
A legnagyobb tisztelettel mindenkinek azt ajánlanám hogy mielőtt valótlan vagy nem megalapozott véleményekkel off-olná a HHO topic-ok, kérem olvasson utána a pontos működési mechanizmusnak, kezdve onnan hogy messze nem csapvizet bont a szárazcella, vannak méretezési kérdések, van néhány kontár a piacon, és számos túlzás. Ha elsajátított egyfajta tapasztalatot a dezinformációkkal telített internetről, akkor dönthet úgy hogy hozzászól, vagy ha nem biztos magában és tartózkodna az isteni kinyilvánításoktól, még midig megteheti hogy kérdőjeleket használ a mondatok végén, amire jó eséllyel olyanok is fognak válaszolni akik konkrétan tapasztalattal bírnak a témában...
Számos országban bevett gyakorlat a HHO alkalmazása, csakúgy mint az E85 vagy az LPG. Minden ellentétes állítással szemben a föld gömbölyű, nem kell félni hogy az országhatárnál leesünk a pereméről.
FD.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2012.11.14 szerda, 09:26:10 »
Nem tud valak ajánlani egy sámánt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2012.11.14 szerda, 09:40:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.11.14 szerda, 09:23:49
Számos országban bevett gyakorlat a HHO alkalmazása, csakúgy mint az E85 vagy az LPG. Minden ellentétes állítással szemben a föld gömbölyű, nem kell félni hogy az országhatárnál leesünk a pereméről.
Minden országban akadnak lúzerek.
Egyelőre HHO irányából még nem találkoztam olyan egyenlettel, ami bemutatná, hogy az energiamegmaradás törvénye ellenére ez hogyan működik, illetve mit "katalizálna" a HHO a hengerben.
Ne nekem kelljen már bizonyítani, hogy nem működik, hanem a HHO-nak kellene a tudomány jelenlegi módszerével - akár papíron - megmutatni, hogy az eljárás működhet.
Nem vizet bont - de hidrogént használ. A H2O bontásához megvan, hogy mekkora energiaszint kell. Józan paraszti ésszel akármit keverhetsz a vízbe, ezt a szükséges energiaszintet nem csökkentheted.
Méretezés is van - attól, hogy több m3 trágyával többet használsz, abból még nem lesz csoki. A méretezés csak egy konstans szorzó a képletben.
Tehát, a HHO akkor fogadható el, ha:
- papíron levezethető, hogy miért is működne
- fékpadon ellenőrizhető az eredménye.
Eddig senki sem adott értelmes választ a fentebbi 2 pontra, így egyelőre inkább a lehúzásnak és átverésnek tetszik a HHO.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2012.11.14 szerda, 16:12:28 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.11.14 szerda, 09:23:49
A legnagyobb tisztelettel mindenkinek azt ajánlanám hogy mielőtt valótlan vagy nem megalapozott véleményekkel off-olná a HHO topic-ok, kérem olvasson utána a pontos működési mechanizmusnak, kezdve onnan hogy messze nem csapvizet bont a szárazcella, vannak méretezési kérdések, van néhány kontár a piacon, és számos túlzás. Ha elsajátított egyfajta tapasztalatot a dezinformációkkal telített internetről, akkor dönthet úgy hogy hozzászól, vagy ha nem biztos magában és tartózkodna az isteni kinyilvánításoktól, még midig megteheti hogy kérdőjeleket használ a mondatok végén, amire jó eséllyel olyanok is fognak válaszolni akik konkrétan tapasztalattal bírnak a témában...
Számos országban bevett gyakorlat a HHO alkalmazása, csakúgy mint az E85 vagy az LPG. Minden ellentétes állítással szemben a föld gömbölyű, nem kell félni hogy az országhatárnál leesünk a pereméről.
FD.
Az adott topic offolása akkor történne meg, mondjuk, ha a hímzésről kezdenénk el itt beszélgetni. Pont az a lényeg a forumban, hogy az adott topicban értekezni lehessen. Vélemény vs ellenvélemény.
Namost ha elkezdünk egy dolgot a fizika oldaláról megközelíteni, akkor szerintem jó úton haladunk. Volt már olyan topic, ahol elismertem, hogy valamit elfelejtettem az adott fizikai lánca beszámolni és úgy már más volt a gyerek fekvése. Most pontosan nem emlékszem, hogy mi volt az.
jelen esetünkben azért nagy különbségek vannak. Azt már talán kifejtettem, hogy itt jelenleg nem tárolt energiát használunk fel, hanem azt próbálunk létrehozni. A GO, LPG, E85, benzin, mind-mind tárolt energia. Nem kell az autónak hirtelen a kőolajból üzemanyagot finomítania, vagy a napraforgó magból olajat előállítani. Ezek már ott vannak és csak az égéstérbe kell bejuttatni. A bejutáshoz szükséges eneregiát is saját maga állítja elő, ezért a mozgási energiára hasznosítható mennyiség kisebb, mint amekkora energia mennyiséget elő tud állítani.
Node jelen esetben ugyebár van vizünk. Tök mindegy, hogy csapvíz vagy valami jó drágán eladott palackozott csapvíz. A lényeg, hogy ott van a kötött H2O, amit fel kel bontani. Erre az eneregiát az autó szolgáltatja, tehát tovább növeljük a veszteséget, azonban mivel a keletkezett H2-t is elégetjük, így vetíthetjük arra. Az energia megmaradás törvényei alapján (és a H2-es netes tesztek alapján is), az jön ki, hogy kevesebb energia hasznosítható mozgásra, mint amivel felbontod a löttyöt. Ha csak 20-30% veszteséggel számolunk (ma a benzines autók kb 40%-os hatásfokkal dolgoznak, szóval itt is mondhatnánk akár 50-60%-ot, de legyünk rendesek), akkor azt jelenti, hogy ennyivel több üzemanyagot fog az autó fogyasztani. Nyilván az előállított energiának megfelelően, szóval ez nem 30%-os üzemanyag fogyasztás növekedés.
A lényeg, hogy nem tárolt energiáról van szó, hanem mintha egy kőolaj-finomítót cipelnél magaddal. Az életbe nem fogsz tudni + energiát termelni vele. nem létezik örökmozgó!!!!!!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2012.11.14 szerda, 16:35:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.14 szerda, 16:12:28
Az adott topic offolása akkor történne meg, mondjuk, ha a hímzésről kezdenénk el itt beszélgetni. Pont az a lényeg a forumban, hogy az adott topicban értekezni lehessen. Vélemény vs ellenvélemény.
Namost ha elkezdünk egy dolgot a fizika oldaláról megközelíteni, akkor szerintem jó úton haladunk. Volt már olyan topic, ahol elismertem, hogy valamit elfelejtettem az adott fizikai lánca beszámolni és úgy már más volt a gyerek fekvése. Most pontosan nem emlékszem, hogy mi volt az.
jelen esetünkben azért nagy különbségek vannak. Azt már talán kifejtettem, hogy itt jelenleg nem tárolt energiát használunk fel, hanem azt próbálunk létrehozni. A GO, LPG, E85, benzin, mind-mind tárolt energia. Nem kell az autónak hirtelen a kőolajból üzemanyagot finomítania, vagy a napraforgó magból olajat előállítani. Ezek már ott vannak és csak az égéstérbe kell bejuttatni. A bejutáshoz szükséges eneregiát is saját maga állítja elő, ezért a mozgási energiára hasznosítható mennyiség kisebb, mint amekkora energia mennyiséget elő tud állítani.
Node jelen esetben ugyebár van vizünk. Tök mindegy, hogy csapvíz vagy valami jó drágán eladott palackozott csapvíz. A lényeg, hogy ott van a kötött H2O, amit fel kel bontani. Erre az eneregiát az autó szolgáltatja, tehát tovább növeljük a veszteséget, azonban mivel a keletkezett H2-t is elégetjük, így vetíthetjük arra. Az energia megmaradás törvényei alapján (és a H2-es netes tesztek alapján is), az jön ki, hogy kevesebb energia hasznosítható mozgásra, mint amivel felbontod a löttyöt. Ha csak 20-30% veszteséggel számolunk (ma a benzines autók kb 40%-os hatásfokkal dolgoznak, szóval itt is mondhatnánk akár 50-60%-ot, de legyünk rendesek), akkor azt jelenti, hogy ennyivel több üzemanyagot fog az autó fogyasztani. Nyilván az előállított energiának megfelelően, szóval ez nem 30%-os üzemanyag fogyasztás növekedés.
A lényeg, hogy nem tárolt energiáról van szó, hanem mintha egy kőolaj-finomítót cipelnél magaddal. Az életbe nem fogsz tudni + energiát termelni vele. nem létezik örökmozgó!!!!!!!
Félreértésben vagy. Sehol, egyetlen HHO fórumon, soha, senki nem állította, hogy összességében több energia jönne ki a rendszerből, mint amennyit beleviszel.
Az állítás az volt, hogy a motor által mechanikai formában hasznosított részt - lásd még: hatásfok - növeli meg az égéstérbe juttatott minimális mennyiségű HHO. Jobb az égés, erősebbet robban, mittudomén (ezt a HHO-sok sem tudják, de legalábbis nem tudják közérthetően elmagyarázni). Lényeg az, hogy azonos mennyiségű, az autó mozgatására szolgáló energiát kevesebb üzemanyag elégetésével tudsz előállítani, kevesebb energia pufog ki forró gázok formájában a kipufogócsövön haszontalanul. Innen jön az "extra" energia, aminek köszönhető a fogyasztás csökkenése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2012.11.14 szerda, 17:06:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.14 szerda, 16:35:49
Félreértésben vagy. Sehol, egyetlen HHO fórumon, soha, senki nem állította, hogy összességében több energia jönne ki a rendszerből, mint amennyit beleviszel.
Az állítás az volt, hogy a motor által mechanikai formában hasznosított részt - lásd még: hatásfok - növeli meg az égéstérbe juttatott minimális mennyiségű HHO. Jobb az égés, erősebbet robban, mittudomén (ezt a HHO-sok sem tudják, de legalábbis nem tudják közérthetően elmagyarázni). Lényeg az, hogy azonos mennyiségű, az autó mozgatására szolgáló energiát kevesebb üzemanyag elégetésével tudsz előállítani, kevesebb energia pufog ki forró gázok formájában a kipufogócsövön haszontalanul. Innen jön az "extra" energia, aminek köszönhető a fogyasztás csökkenése.
AndyA
De nem tud jönni extra energia, mert az az energia ami a H2 miatt felszabadul jóval kisebb, mint amit az előállításához be kellett vinni.
Amúgy a dolgot lehetne vizsgálni egyszerűen:
1. autó fékpadon méréssel, nézzük meg a leadott teljesítményt HHO nélkül
2. nézzük meg HHO-val amit akkumulátor tápláljon
3. nézzük meg úgy, hogy az autó táplálja.
Persze még jó lenne elemzés azon is, hogy a mellékesen keletkezett gázok (az elektródák bomlása...) milyen hatással vannak az autóra és a környezetre, be szabad-e lélegezni a levegőt, ha átsétálok egy ilyen autó mögött?
Egy modern autóban mint amien az MK3-is, nem fogsz tudni szignifikáns javulást elérni némi H2 lehellett hozzáadásával. Én hiszek mindenkinek, elhiszem az LPG-s dolgokat is, bár ott is a megemelkedett hővel még mindig problémám van, de ezt senki nem fogja megmagyarázni, hogy jó. A nitró sokat javít az égésen, de nem 100km-ként eszik meg belőle fél decit az autó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2012.11.14 szerda, 17:33:12 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.14 szerda, 17:06:37
De nem tud jönni extra energia, mert az az energia ami a H2 miatt felszabadul jóval kisebb, mint amit az előállításához be kellett vinni.
Amúgy a dolgot lehetne vizsgálni egyszerűen:
1. autó fékpadon méréssel, nézzük meg a leadott teljesítményt HHO nélkül
2. nézzük meg HHO-val amit akkumulátor tápláljon
3. nézzük meg úgy, hogy az autó táplálja.
Persze még jó lenne elemzés azon is, hogy a mellékesen keletkezett gázok (az elektródák bomlása...) milyen hatással vannak az autóra és a környezetre, be szabad-e lélegezni a levegőt, ha átsétálok egy ilyen autó mögött?
Egy modern autóban mint amien az MK3-is, nem fogsz tudni szignifikáns javulást elérni némi H2 lehellett hozzáadásával. Én hiszek mindenkinek, elhiszem az LPG-s dolgokat is, bár ott is a megemelkedett hővel még mindig problémám van, de ezt senki nem fogja megmagyarázni, hogy jó. A nitró sokat javít az égésen, de nem 100km-ként eszik meg belőle fél decit az autó.
Nincs extra energia!
Normál eset:
- Van 100% energia, benne az üzemanyagban.
- Ebből a dízelmotor kiveszi kb. a felét, a többi leginkább hő, kisebb részben elégetlen üzemanyag formájában távozik a rendszerből.
= Hatásfok 50%.
HHO-s eset:
- Van 100% energia, benne az üzemanyagban.
- A motor kivesz belőle 50%-ot, amiből (hasraütés) 2% a generátor által megkívánt plusz teljesítményre megy el, amivel a HHO-t előállítjuk.
- A HHO belemegy a motorba, és javítja annak hatásfokát (hasraütés) 20%-kal.
- Az eredeti 100%-ból most már 50% + annak 20%-a pluszban = 60%-ot tud kivenni a motor, így 40% marad a hulladékhőre.
= 60% - 2% a HHO előállítására, azaz +8% hatásfok, tehát ezzel a 8%-kal kevesebb üzemanyag kell ahhoz, hogy az azonos mennyiségű mechanikai energiát előállítsd a kerekeken. Tulajdonképpen a hatásfok javításával a hulladékhőből "lopod el" azt a bizonyos "extra energiát".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2012.11.14 szerda, 20:46:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.14 szerda, 17:33:12
Nincs extra energia!
Normál eset:
- Van 100% energia, benne az üzemanyagban.
- Ebből a dízelmotor kiveszi kb. a felét, a többi leginkább hő, kisebb részben elégetlen üzemanyag formájában távozik a rendszerből.
= Hatásfok 50%.
HHO-s eset:
- Van 100% energia, benne az üzemanyagban.
- A motor kivesz belőle 50%-ot, amiből (hasraütés) 2% a generátor által megkívánt plusz teljesítményre megy el, amivel a HHO-t előállítjuk.
- A HHO belemegy a motorba, és javítja annak hatásfokát (hasraütés) 20%-kal.
- Az eredeti 100%-ból most már 50% + annak 20%-a pluszban = 60%-ot tud kivenni a motor, így 40% marad a hulladékhőre.
= 60% - 2% a HHO előállítására, azaz +8% hatásfok, tehát ezzel a 8%-kal kevesebb üzemanyag kell ahhoz, hogy az azonos mennyiségű mechanikai energiát előállítsd a kerekeken. Tulajdonképpen a hatásfok javításával a hulladékhőből "lopod el" azt a bizonyos "extra energiát".
AndyA
Nem tudja 20%-al javítani a hatásfokot. Jelen esetben arról beszélünk, hogy a következők történhetnek:
1, az alap üzemanyag égése jobb lehet, mondjuk nem 40% vagy 50%, hanem 42, 52% lesz a hatásfok
2, a H2 energiája elégetéskor felszabadul és mozgási energia lesz belőle, meg hő....
Bármelyiket nézzük, nem fejthet ki nagyobb energiát, mint amennyit bele tápláltát. Ha 2W-ot, akkor nem tud 2W-nyi energiát sem előállítani. Teljesen mindegy, hogy mit machinálunk, teljesen mindegy, hogy mivel keverjük össze. Feljavíthatja a benzin/Go égését, de a sajátját lerontja. Ahoz, hogy szignifikánsan jelentkezzen az energiája, szignifikáns mennyiséget kell bejuttatni, annak az előállítása megint nagy eneregia és nem tud megtörténni az autóban.
Értem, hogy mit mondasz, de ettől még a fizika törvényei nem fognak megváltozni. Az energiamegmaradás törvénye még működik. Mindegy melyik gázt nézed, ahoz, hogy módosítsa az autó menet teljesítményét nagyobb mennyiségben kell felhasználni és nem út közben kell előállítani.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2012.11.14 szerda, 20:54:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.14 szerda, 20:46:50
Értem, hogy mit mondasz, de ettől még a fizika törvényei nem fognak megváltozni. Az energiamegmaradás törvénye még működik. Mindegy melyik gázt nézed, ahoz, hogy módosítsa az autó menet teljesítményét nagyobb mennyiségben kell felhasználni és nem út közben kell előállítani.
Mind a ketten ugyanarról beszéltek.
A lényeg, hogy a HHO-nak valami nagyot kellene katalizálnia a motorban, hogy a bontásához szükséges energiát (ill. annak többszörösét a veszteségek miatt) hatásfoknöveléssel ellensúlyozza. Én eddig nem láttam, hogy az a kevéske H2 mit tudna katalizálni és alap kémiai tudásommal nem is látom, hol avatkozna be az egész rendszerbe a H2. Természetesen meggyőzhető vagyok, de egyelőre a HHO áll vesztésre...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2012.11.14 szerda, 20:56:17 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.14 szerda, 20:54:49
Mind a ketten ugyanarról beszéltek.
A lényeg, hogy a HHO-nak valami nagyot kellene katalizálnia a motorban, hogy a bontásához szükséges energiát (ill. annak többszörösét a veszteségek miatt) hatásfoknöveléssel ellensúlyozza. Én eddig nem láttam, hogy az a kevéske H2 mit tudna katalizálni és alap kémiai tudásommal nem is látom, hol avatkozna be az egész rendszerbe a H2. Természetesen meggyőzhető vagyok, de egyelőre a HHO áll vesztésre...
igen, szerintem is ugyanarról beszélünk. Értjük, hogy mit mondanak róla, csak kémiailag, fizikailag egyenlőre nem áll nyerésre, bár nem vagyok egy atomfizikus.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2012.11.14 szerda, 21:17:20 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.14 szerda, 20:56:17
igen, szerintem is ugyanarról beszélünk. Értjük, hogy mit mondanak róla, csak kémiailag, fizikailag egyenlőre nem áll nyerésre, bár nem vagyok egy atomfizikus.
Ha van is benne valami, akkor úgy képzelem el, mintha 'szódát' csinálna az üzemanyagból.
Hiába kevés a szódában a CO2 tömege, mégis teljesen más hatása van a szádban mint a sima víznek. Itt ráadásul H2-t tesznek bele, ami még éghető is.
Jobban porlad ettől vagy netán nagyobb az összfelülete? Fogalmam sincs, de objektív méréssel meggyőzhető vagyok.
Egyelőre Winklerék szerint nincs haszna, kíváncsi lennék a HHO-hívők kommentjeire, hogy ott mit szúrhattak el vagy miért nem volt objektív az a mérés.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2012.11.14 szerda, 21:21:59 »
Idézetet írta: Victore - 2012.11.14 szerda, 21:17:20
Ha van is benne valami, akkor úgy képzelem el, mintha 'szódát' csinálna az üzemanyagból.
A szódavíz sem oltja jobban a szomjat, mint a mezei csapvíz.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2012.11.14 szerda, 21:26:20 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.14 szerda, 21:21:59
A szódavíz sem oltja jobban a szomjat, mint a mezei csapvíz.
Ezzel az erővel a modern befecskendezésre sincs szükség, simán lehetne továbbra is karburátor. Elvégre korábban 5 liter benzin ugyanúgy 5 liter volt...
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 00:20:59 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.11.14 szerda, 09:23:49
A legnagyobb tisztelettel mindenkinek azt ajánlanám hogy mielőtt valótlan vagy nem megalapozott véleményekkel off-olná a HHO topic-ok, kérem olvasson utána a pontos működési mechanizmusnak, kezdve onnan hogy messze nem csapvizet bont a szárazcella, vannak méretezési kérdések, van néhány kontár a piacon, és számos túlzás. Ha elsajátított egyfajta tapasztalatot a dezinformációkkal telített internetről, akkor dönthet úgy hogy hozzászól, vagy ha nem biztos magában és tartózkodna az isteni kinyilvánításoktól, még midig megteheti hogy kérdőjeleket használ a mondatok végén, amire jó eséllyel olyanok is fognak válaszolni akik konkrétan tapasztalattal bírnak a témában...
Számos országban bevett gyakorlat a HHO alkalmazása, csakúgy mint az E85 vagy az LPG. Minden ellentétes állítással szemben a föld gömbölyű, nem kell félni hogy az országhatárnál leesünk a pereméről.
FD.
Hurrá! Nem vagyok egyedül!
Köszöntelek!
Csak vigyázz! Könnyen megköveznek, az ilyen eretnek gondolkodásért!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 00:29:56 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.15 csütörtök, 00:20:59
Hurrá! Nem vagyok egyedül!
Köszöntelek!
Csak vigyázz! Könnyen megköveznek, az ilyen eretnek gondolkodásért!
Senki nem kövez meg senkit. Egyenlőre az árusító helyeken kívül semelyik autóteszternek vagy egyéb mágusnak nem sikerült bebizonyítania semmit.
Mondom, engem nem csak az érdekel, hogy mennyire jó vagy rossz, de nagyon-nagyon érdekel, hogy az egyéb anyagok amik bekerülnek az égéstérbe mennyire rongálják az autót és az emberek egészségét. Hameg elhanyagolható, akkor ugyebár a bejutó H2 is elhanyagolható..... (nem kezdem újra).
Bár a szófordulatoddal élve és nem visszaélve, itt most a hitvilággal tartanak a HHO-ok és egyenlőre a szkeptikusok próbálnak rá fizikai megoldást találni, mert tudományos értelmet még semelyik HHOs nem rakott mögé.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 00:35:11 »
Idézetet írta: Victore - 2012.11.14 szerda, 21:17:20
Ha van is benne valami, akkor úgy képzelem el, mintha 'szódát' csinálna az üzemanyagból.
Hiába kevés a szódában a CO2 tömege, mégis teljesen más hatása van a szádban mint a sima víznek. Itt ráadásul H2-t tesznek bele, ami még éghető is.
Jobban porlad ettől vagy netán nagyobb az összfelülete? Fogalmam sincs, de objektív méréssel meggyőzhető vagyok.
Egyelőre Winklerék szerint nincs haszna, kíváncsi lennék a HHO-hívők kommentjeire, hogy ott mit szúrhattak el vagy miért nem volt objektív az a mérés.
Valahol már írtam:
-szerintem Winklerék, kb az itt hozzászólókkal "hasonszőr" álltak a dologhoz.
Magyarul: nem is akarták, hogy sikerüljön!
Megvettek egy alap kiépítést, berakták, és várták a csodát.
Csak hogy:
-már nem emlékszem, a motor ccm-hez méretezett volt-e a bonto?
-minél kifinomultabb/szabályozottabb a motor, annál nehezebb (és költségesebb) kinyerni azt a pici pluszt
-kb, annyit értettek hozzá, mint minden kezdő. Vagy is: a töménységgel, PWM szabályozással, stb, nem is próbálták elérni a kedvező hatást
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 00:44:55 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.15 csütörtök, 00:29:56
Senki nem kövez meg senkit. Egyenlőre az árusító helyeken kívül semelyik autóteszternek vagy egyéb mágusnak nem sikerült bebizonyítania semmit.
Mondom, engem nem csak az érdekel, hogy mennyire jó vagy rossz, de nagyon-nagyon érdekel, hogy az egyéb anyagok amik bekerülnek az égéstérbe mennyire rongálják az autót és az emberek egészségét. Hameg elhanyagolható, akkor ugyebár a bejutó H2 is elhanyagolható..... (nem kezdem újra).
Bár a szófordulatoddal élve és nem visszaélve, itt most a hitvilággal tartanak a HHO-ok és egyenlőre a szkeptikusok próbálnak rá fizikai megoldást találni, mert tudományos értelmet még semelyik HHOs nem rakott mögé.
Nos, én nem vagyok fizikus (se mérnök).
Nem is akarom (pláne, nem tudom) levezetni papíron, hogy mi hogy, és miért.
Egy biztos: ilyenkor, a hideg beálltával (-3, +5C környékén), nekem már 5,5l volt az átlagfogyim. Most 4,2.
Mint már írottam volt:
Nekem HHO-val (ami, mint tudjuk, csak placebó), egyenletes 50-nél ~2,4l.
A szokásos, napi 14,8Km reggel munkába, tojással, hideg motorral (mire megállok, épp elmozdul az első vonalról), a legjobb eredményem: 2,8l!
Érdekessége, hogy este, indításnál: 3,1l? Mire átvergődtem a városon: 3,8l.
Jelenleg: 4,1-4,2l.
Hosszabb reggeli járatással (jégkaparásnál, tesztelésnél, melegítéskor/légtelenítéskor) felmegy 4,6-ig, de ezt mindig sikerült "visszadolgoznom".
(
valamennyi itt közölt adat, fed.komp szerinti, és nem valós adat!
)
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 00:57:55 »
Igen, jól látjátok: leporoltam a műszerfalat.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.15 csütörtök, 01:00:03 írta mcskot
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 07:40:32 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.15 csütörtök, 00:35:11
Valahol már írtam:
-szerintem Winklerék, kb az itt hozzászólókkal "hasonszőr" álltak a dologhoz.
Magyarul: nem is akarták, hogy sikerüljön!
Megvettek egy alap kiépítést, berakták, és várták a csodát.
Csak hogy:
-már nem emlékszem, a motor ccm-hez méretezett volt-e a bonto?
-minél kifinomultabb/szabályozottabb a motor, annál nehezebb (és költségesebb) kinyerni azt a pici pluszt
-kb, annyit értettek hozzá, mint minden kezdő. Vagy is: a töménységgel, PWM szabályozással, stb, nem is próbálták elérni a kedvező hatást
Hogyan kellett volna csinálják? Ha r=1 (értsd: egységsugarú) állampolgár bemegy a boltba, mit fog venni és mit fog kapni? És nem utolsó sorban: mit fog utána csinálni vele? Megveszi sokér', berakja, nem működik, pont, mint Winkleréknek, azután konstatálja, hogy átverték.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 07:47:09 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.14 szerda, 16:12:28
Node jelen esetben ugyebár van vizünk. Tök mindegy, hogy csapvíz vagy valami jó drágán eladott palackozott csapvíz.
csapvíz helyett inkább szoktak desztvizet rakni a kövesedés elkerülése végett ...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 07:53:11 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.07 szerda, 19:52:28
Mikor is nincs terhelés a generátoron? ja, amikor nem jár a motor. Ha jár onnantól kezdve terhelés is van rajta. Akumulátor, üzemanyag pumpa, gyújtás, érzékelők.....
Szóval nincs olyan eset, amikor nincs rajta terhelés. Ettől még a HHO nem lesz fizikailag működő dolog.
Amúgy ha netántán csinálnánk egy olyat, hogy nincs rajta terhelés, akkor csak a csapágy és egyéb dolgai terhelnék a motort. Az autókban egy 3 fázisú aszinkron generátor van. Ezek egész jól terhelhetőek, egyszerűek de nagy a veszteségük terhlésnél. A lényeg, hogy a gerjesztett mágneses tér, megpróbálja megszüntetni az őt létrehozó erőt. Ezért már a legkisebb fogyasztás is, ami a zárt kör létrejöttét okozza, terhelést jelent a generátor meghajtott tengelyén is. Minél nagyobb a fogyasztás, annál erősebb a mágneses tért létrejöttét megszüntető erő. Szóval mindegy mennyire terheled. Jelen esetünkben az energia megmaradás törvényén alapuló dolgot vettük figyelembe. Vagyis egy rendszerbe mindig több energiát viszel be, mint ami hasznosat ki tudsz nyerni belőle.
a kérdés a normál terhelésen felülre vonatkozott
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 07:57:57 »
A legnagyobb tisztelettel mindenkinek azt ajánlanám hogy mielőtt valótlan vagy nem megalapozott véleményekkel off-olná a HHO topic-ok, kérem olvasson utána a pontos működési mechanizmusnak
Szerintem ez a mondat inkább a HHO hívőkre vonatkozik.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FokaDriver
Vendég
Válasz: Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 13:04:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.15 csütörtök, 07:47:09
csapvíz helyett inkább szoktak desztvizet rakni a kövesedés elkerülése végett ...
Nagytisztaságú (duplán tisztított) ioncserélt kell bele (5liter= 3-400 Ft), mind kövesedés, mind tisztaság okán. Télire izopropil alkohol kell mellé fagyás ellen, ami a rendszerben marad, ezt nem bontja a cella.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 16:26:40 »
azért senki nem tér ki arra, hogy az egyéb anyagok, amik bejutnak az égéstérbe miként hatnak a motorra és a környezetre. A dolog rém egyszerű, senki sem tudja. Azt, hogy miért nem tudja az egy másik kérdés.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 23:06:16 »
felteszek egy ilyet a tetore, es ezzel bontok vizet:
http://nrg-eco-store.hu/termekek.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=13&category_id=9
csak jobb lesz a hatasfok!
vagy csak betaplalom a rendszerbe!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2012.11.16 péntek, 08:34:15 »
Idézetet írta: gravitydave - 2012.11.15 csütörtök, 23:06:16
felteszek egy ilyet a tetore, es ezzel bontok vizet:
http://nrg-eco-store.hu/termekek.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=13&category_id=9
csak jobb lesz a hatasfok!
vagy csak betaplalom a rendszerbe!
a HHO-nak tápláld be és akkor pluszos lesz a hatásfoka
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2012.11.16 péntek, 10:57:42 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.16 péntek, 08:34:15
a HHO-nak tápláld be és akkor pluszos lesz a hatásfoka
bár csak akkor, ha nem a menetszél hajtja, vagy a menetszél nagyobb mint amekkora sebességgel te mész és a kettő különbsége elegendő a plusz energiára
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2012.11.16 péntek, 11:14:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.16 péntek, 10:57:42
bár csak akkor, ha nem a menetszél hajtja, vagy a menetszél nagyobb mint amekkora sebességgel te mész és a kettő különbsége elegendő a plusz energiára
Akkor most hátszélben vagy szembeszélben fog extra energiát termelni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2012.11.16 péntek, 16:00:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.16 péntek, 11:14:23
Akkor most hátszélben vagy szembeszélben fog extra energiát termelni?
AndyA
Az mindegy, csak ne olyan szélben, ami azért keletkezik, mert az autó halad, mert ebben az esetben az elégetett üzemanyagnak kell előállítania azt az energiát, amit a szél fog használni, hogy megpörgesse a lapátokat. Ha az autó megy 50Km/ó-val és a szembe szél mértéke 60Km/ó, akkor a 10Km-ó-nak megfelelő energia kivétel nem az autó fogyasztásából van (persze itt lehetne még az egyéb veszteségeket is belekalkulálni). Hátszélnél, ugyebár, ebben az esetben ha 50KM-es a szél, akkor a kérdéses készüléknél szél csend van
Legyen inkább napenergia
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2012.11.16 péntek, 17:33:29 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.16 péntek, 16:00:24
Legyen inkább napenergia
no jol van, rabeszeltetek, ugyis jo nagy a kombi teteje.
elfer rajta vagy 3 nm2.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2012.11.16 péntek, 19:34:37 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.16 péntek, 16:00:24
Az mindegy, csak ne olyan szélben, ami azért keletkezik, mert az autó halad, mert ebben az esetben az elégetett üzemanyagnak kell előállítania azt az energiát, amit a szél fog használni, hogy megpörgesse a lapátokat. Ha az autó megy 50Km/ó-val és a szembe szél mértéke 60Km/ó, akkor a 10Km-ó-nak megfelelő energia kivétel nem az autó fogyasztásából van (persze itt lehetne még az egyéb veszteségeket is belekalkulálni). Hátszélnél, ugyebár, ebben az esetben ha 50KM-es a szél, akkor a kérdéses készüléknél szél csend van
Legyen inkább napenergia
Ellenben 44%-kal több energia kell a légellenállás leküzdéséhez.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2012.11.16 péntek, 19:35:00 »
Idézetet írta: gravitydave - 2012.11.16 péntek, 17:33:29
no jol van, rabeszeltetek, ugyis jo nagy a kombi teteje.
elfer rajta vagy 3 nm2.
Napelemmel többre mész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2012.11.17 szombat, 21:00:57 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.11.16 péntek, 16:00:24
Az mindegy, csak ne olyan szélben, ami azért keletkezik, mert az autó halad, mert ebben az esetben az elégetett üzemanyagnak kell előállítania azt az energiát, amit a szél fog használni, hogy megpörgesse a lapátokat. Ha az autó megy 50Km/ó-val és a szembe szél mértéke 60Km/ó, akkor a 10Km-ó-nak megfelelő energia kivétel nem az autó fogyasztásából van (persze itt lehetne még az egyéb veszteségeket is belekalkulálni). Hátszélnél, ugyebár, ebben az esetben ha 50KM-es a szél, akkor a kérdéses készüléknél szél csend van
Legyen inkább napenergia
hogy jön ki a km/h?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 21:03:47 írta yooccoo
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 10:02:03 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.17 szombat, 21:00:57
hogy jön ki a km/h?
Padlópotméteren!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2012.11.21 szerda, 23:02:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.11.17 szombat, 21:00:57
hogy jön ki a km/h?
szélerőműnél......
Naplózva
Szati69
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2013.02.16 szombat, 17:54:21 »
Sziasztok!
Nekem egy 2001-es TDDI 90Le-s em van. Ebbe szereltem be egy HHo szettet. Ez 66.000 Ft volt. Ehhez 35.000 Ft-ért vettem a Chip szettet.Ez vezérli a rendszert,hogy megfelelően működjön és legyen megtakarítás is! És működik is! Jelenleg 1,5-2 literrel eszik kevesebbet az autóm.
www.hhogas.hu-n
mindenki megnézheti.
Árakkal és minden olvasmánnyal!! Ritka ahol árak is vannak. Korrekten működik az autómban. Jaaaa és nem büdös az autóm azóta!! Ez volt a plussz.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:43:01 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.16 szombat, 17:54:21
Sziasztok!
Nekem egy 2001-es TDDI 90Le-s em van. Ebbe szereltem be egy HHo szettet. Ez 66.000 Ft volt. Ehhez 35.000 Ft-ért vettem a Chip szettet.Ez vezérli a rendszert,hogy megfelelően működjön és legyen megtakarítás is! És működik is! Jelenleg 1,5-2 literrel eszik kevesebbet az autóm.
www.hhogas.hu-n
mindenki megnézheti.
Árakkal és minden olvasmánnyal!! Ritka ahol árak is vannak. Korrekten működik az autómban. Jaaaa és nem büdös az autóm azóta!! Ez volt a plussz.
Az a lényeg, hogy van aki hisz benne!
Sokan hisznek a manókban is, és a tündérekben is!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:46:37 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.16 szombat, 17:54:21
Sziasztok!
Nekem egy 2001-es TDDI 90Le-s em van. Ebbe szereltem be egy HHo szettet. Ez 66.000 Ft volt. Ehhez 35.000 Ft-ért vettem a Chip szettet.Ez vezérli a rendszert,hogy megfelelően működjön és legyen megtakarítás is! És működik is! Jelenleg 1,5-2 literrel eszik kevesebbet az autóm.
www.hhogas.hu-n
mindenki megnézheti.
Árakkal és minden olvasmánnyal!! Ritka ahol árak is vannak. Korrekten működik az autómban. Jaaaa és nem büdös az autóm azóta!! Ez volt a plussz.
Akkor a kocsid így 3-3,5 litert eszik? Azta...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:51:38 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.16 szombat, 19:46:37
Akkor a kocsid így 3-3,5 litert eszik? Azta...
Mindig szeretem az ilyen oldalakat olvasgatni, annyi áltudományos baromságot írnak, jókat lehet nevetni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:02:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 19:51:38
Mindig szeretem az ilyen oldalakat olvasgatni, annyi áltudományos baromságot írnak, jókat lehet nevetni.
De ez a 1.5-2 literrel kevesebbet eszik...Mihez képest? a 7literhez vagy az 5 literhez képest? Ha így nézzük,az én Seatom is 2 literrel kevesebbet eszik,mióta új cipőt vettem. Csak éppen nem önmagához képest
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:08:22 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.16 szombat, 19:43:01
Az a lényeg, hogy van aki hisz benne!
Sokan hisznek a manókban is, és a tündérekben is!
Nem mond már, nincsenek!? Na és a Mikulás???
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:20:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 20:08:22
Nem mond már, nincsenek!? Na és a Mikulás???
Csak halkan mondom, a Mikulás sem létezik!
Van egy kamu mikulás a Lappföldön aki úgy csinál, mint a HHO generátor gyártója.....el akarja hitetni, hogy Ő az igazi. És sokan el is hiszik neki!
Egy kis olvasnivaló:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/1/
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 20:31:37 írta BDWTeam
»
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:39:27 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.16 szombat, 20:02:10
De ez a 1.5-2 literrel kevesebbet eszik...Mihez képest? a 7literhez vagy az 5 literhez képest? Ha így nézzük,az én Seatom is 2 literrel kevesebbet eszik,mióta új cipőt vettem. Csak éppen nem önmagához képest
Off kocsim hasonló paraméterekkel rendelkezik, minta tied (csak öregebb), és nagyon változatos fogyasztási adatokat tud produkálni attól függően, hogy mennyire nehéz a lábam. Ha beletolnék egy HHO-t, akkor "már csak azért is" alapon simán le tudnám vinni a fogyasztását 2 literrel. Csak közben megutálnám a vezetést
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ