Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:38:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 291955 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
TDCi motorok
«
Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 10:13:53 »
TDCi motorok
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:49:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.12.06 csütörtök, 10:13:53
TDCi motorok
Én arra leszek kiváncsimilyenek lesznek a diesel motorok a forgalomba kerülés után 1-2 évvel és milyen lesz a saját fejlesztésü motor a PEUGEOT nélkül.???Mert úgy írták először marad a régi diesel motor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:49:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 18:49:20
Én arra leszek kiváncsimilyenek lesznek a diesel motorok a forgalomba kerülés után 1-2 évvel és milyen lesz a saját fejlesztésü motor a PEUGEOT nélkül.???Mert úgy írták először marad a régi diesel motor.
Melyik a saját fejlesztésű motor? Az 1,8? Mert a puma dízelek (2.0 és 2.2) is közös fejlesztés... a mai napig gyártják őket, és szerelik is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:54:13 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.07 hétfő, 21:49:19
Melyik a saját fejlesztésű motor? Az 1,8? Mert a puma dízelek (2.0 és 2.2) is közös fejlesztés... a mai napig gyártják őket, és szerelik is.
A láncos motornak semmi köze a psa-hoz. Csak a 4esbe szereltek psa motort..igaz annak meg semmi köze a fordhoz csak rámondják, hogy közös fejlesztés, de igazából nincs ezzel baj mert jó motor.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.08 kedd, 21:14:59 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2013.01.08 kedd, 00:08:10 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.07 hétfő, 21:49:19
Melyik a saját fejlesztésű motor? Az 1,8? Mert a puma dízelek (2.0 és 2.2) is közös fejlesztés... a mai napig gyártják őket, és szerelik is.
Mire kijön és eltellikaddig 3 év lesz saját fejlesztés így volt a cikkben.nem véletlenül mondom hidd el.tavaly már szét is váltak már önállóan fejleszt a FORD
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2013.01.12 szombat, 15:42:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.07 hétfő, 21:54:13
A láncos motornak semmi köze a psa-hoz. Csak a 4esbe szereltek psa motort..igaz annak meg semmi köze a fordhoz csak rámondják, hogy közös fejlesztés, de igazából nincs ezzel baj mert jó motor.
A láncos motor (puma) közös fejlesztés, és a mai napig szerelik a psa járműveibe. Hogy ki gyártja (ford v psa) ant nem tudom.
Lehet, hogy a ford legyárt x pumát, és cserébe kap x hdi motort.
Viszont, ha jól tudom, az 1997 ccm-s, psa dízelt a ford is gyártja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thevenin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2016.10.08 szombat, 19:49:31 »
Hello , milyen motor a 2016 mondeo 5. 180 loeros diesel mitora?
A kereskedesben azt mondtak a ford teljesen uj motort rakott be, uj tervezes nem a regebbi tovabb fejlesztese. Van errol valalmi elerheto infotok ? A neten eddig nem talaltam semmit. Koszi!
Naplózva
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2016.10.08 szombat, 20:06:46 »
Idézetet írta: thevenin - 2016.10.08 szombat, 19:49:31
Hello , milyen motor a 2016 mondeo 5. 180 loeros diesel mitora?
A kereskedesben azt mondtak a ford teljesen uj motort rakott be, uj tervezes nem a regebbi tovabb fejlesztese. Van errol valalmi elerheto infotok ? A neten eddig nem talaltam semmit. Koszi!
Állítólag a PSA motort eldobták már(1.6 os dízel felett), és szinte biztos, hogy valami más, mert az én MK4es 2.0 tdci-m(DW10C) mellett az apám MK5 2.0 tdcije (igaz 150LE-s, de csak szoftver a különbség) olyan, mintha(valóban) 1 traktor lenne :S
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.08 szombat, 20:08:28 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 12:26:00 »
Idézetet írta: thevenin - 2016.10.08 szombat, 19:49:31
Hello , milyen motor a 2016 mondeo 5. 180 loeros diesel mitora?
A kereskedesben azt mondtak a ford teljesen uj motort rakott be, uj tervezes nem a regebbi tovabb fejlesztese. Van errol valalmi elerheto infotok ? A neten eddig nem talaltam semmit. Koszi!
Szerintem az ugyanúgy PSA motor.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/cache/docs_public/6666cd76f96956469e7be39d750cc7d9/155_fr-fr_fiche_publique.pdf
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 09:18:12 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.09 vasárnap, 12:26:00
Szerintem az ugyanúgy PSA motor.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/cache/docs_public/6666cd76f96956469e7be39d750cc7d9/155_fr-fr_fiche_publique.pdf
Egy régebbi cikk:
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
thevenin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 12:53:26 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 09:18:12
Egy régebbi cikk:
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html
Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.
De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 15:13:52 »
Idézetet írta: thevenin - 2016.10.10 hétfő, 12:53:26
Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.
De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.
ööö, az usa nem éppen az a személyautósdízelpiac
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 16:22:10 »
Idézetet írta: thevenin - 2016.10.10 hétfő, 12:53:26
Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.
De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.
Na majd megpróbálok csinálni vmi összehasonlítós videót. Viszont ha a 180LE-s halk, akkor meg nem csak szoftver különbség lehet a 150Le-s meg közte. Vagy apáménak lehet vmi kehéje fél évesen. Bár most már 10ezer km fölött annyira nem is zavaró mint legelőször, mikor elvittem átvenni. Mintha klímával lehetne nagyon hallani, lehet ott van bal első kerék környékén?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 17:26:35 »
Idézetet írta: thevenin - 2016.10.10 hétfő, 12:53:26
Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.
De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.
Gondolom még nem erről van szó.
http://www.fordmoczas.hu/Hirek/Reszletek/749/ford-ecoblue-dizelmotor
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 17:35:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 17:26:35
Gondolom még nem erről van szó.
http://www.fordmoczas.hu/Hirek/Reszletek/749/ford-ecoblue-dizelmotor
Én úgy tudom a haszongépjárművekbe eddig is ford fejlesztésű motor volt. Ha jól rémlik talán még a Ranger 2.2, 3.2 is az.
Ja csak ez nem volt kérdés, ok
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 17:39:30 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:52:23 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 17:35:45
Én úgy tudom a haszongépjárművekbe eddig is ford fejlesztésű motor volt. Ha jól rémlik talán még a Ranger 2.2, 3.2 is az.
Ja csak ez nem volt kérdés, ok
azokban a ford puma volt a 2.2dízel, sőt, pug/citroen teherautókban meg a 2.2hdi a ford motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2016.10.13 csütörtök, 23:06:40 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 16:22:10
Na majd megpróbálok csinálni vmi összehasonlítós videót. Viszont ha a 180LE-s halk, akkor meg nem csak szoftver különbség lehet a 150Le-s meg közte. Vagy apáménak lehet vmi kehéje fél évesen. Bár most már 10ezer km fölött annyira nem is zavaró mint legelőször, mikor elvittem átvenni. Mintha klímával lehetne nagyon hallani, lehet ott van bal első kerék környékén?
Egyetértek. Nekem is a 2.0L 140LE-s MKIV TDCi-m volt, most az MKV-ben a 2.0L 180LE-s van. Egyértelműen csendesebb kívül is, de belül sokkal, mivel a hangszigetelés sokkal jobb.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2016.12.31 szombat, 12:59:10 »
Tudja valaki, hogy a T7MA motor dob hibát az egr dugózásra? Illetve, ha az egr után, szívócső előtt dugózom le az nem gond az egr szelepnek?
Szerk: Van hibakód.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.01 vasárnap, 11:57:47 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 22:14:17 »
http://bevezetem.eu/2016/06/15/tisztabb-takarekosabb-erosebb-es-nyomatekosabb-a-ford-ecoblue
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 20:06:48 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.26 vasárnap, 22:14:17
http://bevezetem.eu/2016/06/15/tisztabb-takarekosabb-erosebb-es-nyomatekosabb-a-ford-ecoblue
hú ennyi vakert....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 14:40:12 »
Lefialt a ménes!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 15:00:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 14:40:12
Lefialt a ménes!
Akkor most mennyi az annyi?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 15:31:04 »
Idézetet írta: titta - 2017.03.23 csütörtök, 15:00:07
Akkor most mennyi az annyi?
"Állítólag 180"
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 15:57:34 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 15:31:04
"Állítólag 180"
Gondolom most még nem nagyon érzed a különbséget, legalábbis az elején ajánlott nem kihasználni a ménest. Mondták Neked is hogy 3000-nél ajánlott egy olajcsere? Mindenesetre én elvittem anno, lehet hülyeség, de többen állítják hogy nem árt.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 16:24:34 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 15:31:04
"Állítólag 180"
De kevesebbnek érződik, mint az mk4-es 1.8 tdci...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 18:16:07 »
Idézetet írta: titta - 2017.03.23 csütörtök, 15:57:34
Gondolom most még nem nagyon érzed a különbséget, legalábbis az elején ajánlott nem kihasználni a ménest. Mondták Neked is hogy 3000-nél ajánlott egy olajcsere? Mindenesetre én elvittem anno, lehet hülyeség, de többen állítják hogy nem árt.
Rákérdeztem direkt, nem is hallottak ilyenről.
Viszont 11 éve az MK III asomnál mondták, hogy 5e km után vigyem vissza, a Ford költségére olaj+olajszűrő cserélve lett.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 18:17:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 15:31:04
"Állítólag 180"
Fogyasztás, hogy alakul?
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 18:21:59 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.23 csütörtök, 16:24:34
De kevesebbnek érződik, mint az mk4-es 1.8 tdci...
Á, nem! Megy ez, ha taposod! 2-3-4 pikk-pákk 150... a teszt folytatódik majd.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 18:23:18 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.03.23 csütörtök, 18:17:35
Fogyasztás, hogy alakul?
Ez most komoly? 350km van a kocsiba!
Megyek, beveszem inkább a szívgyógyszeremet!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 18:27:14 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 18:23:18
Ez most komoly? 350km van a kocsiba!
Megyek, beveszem inkább a szívgyógyszeremet!
Ok, majd írj, hogy alakul a következő tankolás utáni km számsor.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:23:50 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.03.23 csütörtök, 18:16:07
Rákérdeztem direkt, nem is hallottak ilyenről.
Viszont 11 éve az MK III asomnál mondták, hogy 5e km után vigyem vissza, a Ford költségére olaj+olajszűrő cserélve lett.
Már nincs ilyen, első ajánlott olajcsere sem
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 21:39:57 »
Idézetet írta: titta - 2017.03.23 csütörtök, 15:57:34
Gondolom most még nem nagyon érzed a különbséget, legalábbis az elején ajánlott nem kihasználni a ménest. Mondták Neked is hogy 3000-nél ajánlott egy olajcsere? Mindenesetre én elvittem anno, lehet hülyeség, de többen állítják hogy nem árt.
Itt azért 1 picit mást mondtak: a szervizperiodus 30ekm. Tehát minden második olajcsere ford, minden egyedik magánrendelés. 15ekm/olajcsere. Ez így rendeben lesz.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2017.03.29 szerda, 20:41:14 »
2.0 tdci/ 150 ló esetében: trend/biznic (vagyis 215-ös gumik esetén) v max= 210km/h. Tit esetén a 235-ös gumiknál ez már 225km/h.
De mi a helyzet 2.0tdci/180 ló esetén? Itt is a gumik a mérvadók? és leszabályoz az elektronika?
PS: a volt golf7 kombi esetén (2.0 tdi/140ló) természetesen Németországban próbálva, az autó valóban nem ment többet 210nél.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2017.03.29 szerda, 20:49:50 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.29 szerda, 20:41:14
2.0 tdci/ 150 ló esetében: trend/biznic (vagyis 215-ös gumik esetén) v max= 210km/h. Tit esetén a 235-ös gumiknál ez már 225km/h.
De mi a helyzet 2.0tdci/180 ló esetén? Itt is a gumik a mérvadók? és leszabályoz az elektronika?
PS: a volt golf7 kombi esetén (2.0 tdi/140ló) természetesen Németországban próbálva, az autó valóban nem ment többet 210nél.
Nem ilyen egyszerű. Minden indításkor ellenőrzi a gumiméretet. Azaz, ha felraksz 305-ös gumikat, akkor 295 lesz a végsebessége.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2017.03.29 szerda, 20:58:51 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 20:49:50
Nem ilyen egyszerű. Minden indításkor ellenőrzi a gumiméretet. Azaz, ha felraksz 305-ös gumikat, akkor 295 lesz a végsebessége.
Tudtam, hogy mindig számíthatok Rád!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:08:20 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.29 szerda, 20:58:51
Tudtam, hogy mindig számíthatok Rád!
Qva jó autót vettél, de azért ennyire nem okos. Elvileg a kulcsokhoz lehet beállítani sebességkorlátozást. Kérdés hogy neked mykeyes rendszered van-e. De ezt a menüben be tudod állítani.
Meg egyébként is, nem fog az menni 210-el.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:13:03 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:08:20
Qva jó autót vettél, de azért ennyire nem okos. Elvileg a kulcsokhoz lehet beállítani sebességkorlátozást. Kérdés hogy neked mykeyes rendszered van-e. De ezt a menüben be tudod állítani.
Meg egyébként is, nem fog az menni 210-el.
Szvsz: olyan ez kb, mint az új smaxitok. Ott mi a helyzet?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:19:05 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.29 szerda, 21:13:03
Szvsz: olyan ez kb, mint az új smaxitok. Ott mi a helyzet?
Még vegre nem lett tesztelve, de az gyárilag 18-as felnikkel jött. Illetve egyik kulcshoz sem állítottam sebességkorlátozást.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:04:51 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.29 szerda, 21:19:05
Még vegre nem lett tesztelve, de az gyárilag 18-as felnikkel jött. Illetve egyik kulcshoz sem állítottam sebességkorlátozást.
Értem én, de hogy is van ez hivatalosan, ajánlat szerint? A 150ló/215 és 235ös gumi esetén van a 210/225km/h sebesség.
De mi van a gyári 180 ló esetén?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 21:10:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.23 csütörtök, 21:39:57
Itt azért 1 picit mást mondtak: a szervizperiodus 30ekm. Tehát minden második olajcsere ford, minden egyedik magánrendelés. 15ekm/olajcsere. Ez így rendeben lesz.
Nem tudom, gratuláltam e már az új verdához, de ha még nem, akkor most gratula!
Nem szeretnék okoskodni, vagy valami hasonló. De. Én 5000 km-nél lecseréltettem az olajat-olajszűrőt. Mert ajánlott. És nem csak a fordnál. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az egész egyszerűen hülye. Jelenleg még nem tart ott a technológia, hogy úgy gyártsanak le egy motort, hogy az már eleve össze legyen kopva. Nem véletlen, hogy egyes luxusmárkáknál már a gyárban bejáratják a motorokat.
Amíg az Ivanicshoz jártam, volt olajcsere akció, 8 Ft/ccm És az elvégzett munka fel lett vezetve a digitális szervizkönyvbe. Ennél olcsóbban lehet, hogy meg lehet oldani egy olajcserét maszekban, de vajon megéri egy 10 millás autónál?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 21:23:14 »
Idézetet írta: haniboy - 2017.03.30 csütörtök, 21:10:31
Nem tudom, gratuláltam e már az új verdához, de ha még nem, akkor most gratula!
Nem szeretnék okoskodni, vagy valami hasonló. De. Én 5000 km-nél lecseréltettem az olajat-olajszűrőt. Mert ajánlott. És nem csak a fordnál. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az egész egyszerűen hülye. Jelenleg még nem tart ott a technológia, hogy úgy gyártsanak le egy motort, hogy az már eleve össze legyen kopva. Nem véletlen, hogy egyes luxusmárkáknál már a gyárban bejáratják a motorokat.
Amíg az Ivanicshoz jártam, volt olajcsere akció, 8 Ft/ccm És az elvégzett munka fel lett vezetve a digitális szervizkönyvbe. Ennél olcsóbban lehet, hogy meg lehet oldani egy olajcserét maszekban, de vajon megéri egy 10 millás autónál?
Ártani biztosan nem árt. Megkérdezem majd Józsit. Ha mondja, cserélem. Ha nem, akkor majd 15ekmnél.
Hogy megéri-e? Szerintem biztosan! Mondjuk a garanciát nem befolyásolja. Ott az előírás 30ekm vagy évente.
Amúgy minden ugyanaz, csak a hely más és fele költség és fele idő.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 21:43:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.30 csütörtök, 21:23:14
Ártani biztosan nem árt. Megkérdezem majd Józsit. Ha mondja, cserélem. Ha nem, akkor majd 15ekmnél.
Hogy megéri-e? Szerintem biztosan! Mondjuk a garanciát nem befolyásolja. Ott az előírás 30ekm vagy évente.
Amúgy minden ugyanaz, csak a hely más és fele költség és fele idő.
A tiéd, a te döntésed
Én lecseréltettem, és nyugodt a lelkiismeretem
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:41:58 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.03.23 csütörtök, 18:17:35
Fogyasztás, hogy alakul?
Ma +volt az első tankolás: 751 km/52 lityi durván. Mikor teletankoltam, már 950km megtehetőt mutatott. Pedig még az automata leállítást is kikapcsolom mindig. Nekem ne indítgasson itt újra...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 22:58:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.03 hétfő, 18:41:58
... Nekem ne indítgasson itt újra...
Miért is?
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 23:01:43 »
Idézetet írta: TamTam - 2017.04.03 hétfő, 22:58:54
Miért is?
egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2017.04.04 kedd, 07:46:06 »
Teljes mértékben igazad van! Még mindig itt tart a program, hogy fontosabb megtakarítás a fél dl gázolaj, mint a megbízhatóság, tartósság? Most megtakarítás, de mennyi környezet szennyezés lesz, ha hamarabb kell alkatrészt cserélni. Mindegy, a profit a lényeg!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 23:01:43
egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2017.04.04 kedd, 07:53:06 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.04.04 kedd, 07:46:06
Teljes mértékben igazad van! Még mindig itt tart a program, hogy fontosabb megtakarítás a fél dl gázolaj, mint a megbízhatóság, tartósság? Most megtakarítás, de mennyi környezet szennyezés lesz, ha hamarabb kell alkatrészt cserélni. Mindegy, a profit a lényeg!
Azért a start-stop rendszereknek vannak feltételei. Sok mindent figyelembe vesz, mielőtt "beavatkozik". Az sem kizárt, hogy figyeli a hőmérsékleteket és nem állítja le ha magas. De a user ugye bármikor le tudja állítani! Autópálya, pihenő....
Nem kell hamarabb alkatrészt cserélni, mert egy ilyen rendszernél "izmosabb" a generátor, akku, önindító ellenben jóval drágább is!
Csakis a káros anyag kibocsájtás a fő csapásvonal, amiért és amivel lehet kampányolni mellette.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2017.04.04 kedd, 08:36:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 23:01:43
egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát
Nem egy NASA program, de ennyit még ez is tud bőven, hogy nem akármikor kapcsolja le a motort.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2017.04.04 kedd, 23:37:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 23:01:43
egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát
Megint csak ledöbbenek
, hogy egyesek okosabbnak tartják magukat, mint egy komplett gyári fejlesztőcsapat.
Gondolod, hogy ennyire hülye a Fordnál mindenki, hogy ilyen dolgokra nem gondolnak? Tapasztalatból beszélek: látom, hogy milyen sok esetben nem állítja le a motort a vezérlés, pedig vmiért megállok.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2017.04.05 szerda, 17:44:21 »
Hát jó Neked, hogy Te még nem találkoztál hülyeséggel!
Idézetet írta: TamTam - 2017.04.04 kedd, 23:37:14
Megint csak ledöbbenek
, hogy egyesek okosabbnak tartják magukat, mint egy komplett gyári fejlesztőcsapat.
Gondolod, hogy ennyire hülye a Fordnál mindenki, hogy ilyen dolgokra nem gondolnak? Tapasztalatból beszélek: látom, hogy milyen sok esetben nem állítja le a motort a vezérlés, pedig vmiért megállok.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ