Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 292594 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #150 Dátum: 2017.12.16 szombat, 12:23:08 »

Figyó csak! A 3000e = 3M vagyis... Nem figyelsz!  Cheesy
Azután, szerintem nem az mk5 lehúzásáról van szó. (hanem, hogy minket hogy húznak le az mk5-el  hehe hehe) Kb. úgy néz ki, hogy van haniboy+AndreyJ, akik 2015-ös mk5-el mentek többet (meg talán egy harmadik user, aki most vett egyet) Aztán Vectron meg én, akik aránylag újabb vassal rendelkezünk. (teljesség nélkül). Szvsz: alapvetően ennyit romlik a gyártás minősége ezen a szinten. Érdekes lenne egy vw-psa-stb. középkategória klub emberkéit megkérdezni, hogy mi a helyzet náluk az új autókkal (ja és persze ezek mennyibe kerülnek) mondjuk egy l&k suberb vs. vignale/st mondeo...
 
egy kategória.ugyan ezt tudják.
Azért mert nem veszek mk5öt,még van a flottánkban 3db 3 különböző motorral.
Nem benneteket húznak le, hanem többet vártok mint amennyit ér.Értem én hgy nehéz ezt megérteni... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #151 Dátum: 2017.12.16 szombat, 12:27:14 »

Ugye félreértettem valamit, és ezt csak poénból írtad?
nem-nem hiszem. vigyor3

Képzeld az smax csomgatér ajtaja milyen nehéz. Ha összetörik,javíthatatlan, egyből gazdasági totálkár.Több mint az autó értékének a fele. nyes

De gondolom van teleszkópod és nem neked kell emelgetned a nehéz csomiajtót. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2017.12.16 szombat, 13:40:26 »

Ugye félreértettem valamit, és ezt csak poénból írtad?
Semmit nem értettél félre, nincs itt semmilyen poén, ez a savanyú mai igazság. Ott tart ma a világ (és mondjuk az autókereskedők nagytöbbsége), hogy bizonyos területen teljesen ki vagy szolgáltatva. És ezzel, aki-ahol tud és teheti visszaél vele.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2017.12.16 szombat, 14:33:11 »

Szia,

Köszi, én is hasonlóképp gondolkodtam, ezért jelenleg az egr hűtőt cserélték ki, most teszt üzem van, hogy fogy a víz vagy sem. (az előző autómban volt visszajelző, és igen hasznosnak bizonyult)
Jelenleg 15 000 km a szervízintervallumom. Ha az ablakmosón kívül bármit kell egy autóba önteni, akkor maradjunk annyiban, hogy az nem jó.

Hogy lehúzzuk e az MK5-öt? Én nem hinném. De mindenki döntse el, hogy egy 10 millás autónál (nincs 2 éves) az alábbi hibák megengedettek e:
- hullámos műszerfal
- nyikorgó tető
- zörgő kárpit
- kerékcsavar csere ijedt
- üléskárpit elkopik (bőr)
- érzéketlen érintőképernyő
- eltűnő hűtővíz
- ólomnehéz csomagtérajtó
- izgőmozgó fényszóró
- műszeregység hiba ezért csere
- ablakmosó fúvóka (jelenleg a szélvédő alsó részét öntözi, menet közben azt sem)

Mindehhez hozzávenném még azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a Ford pofátlan módon lesz...ja az ügyfeleket, a szervizben pedig hozzánemértő kóklerek dolgoznak.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2017.12.16 szombat, 15:20:36 »

nem-nem hiszem. vigyor3

Képzeld az smax csomgatér ajtaja milyen nehéz. Ha összetörik,javíthatatlan, egyből gazdasági totálkár.Több mint az autó értékének a fele. nyes

De gondolom van teleszkópod és nem neked kell emelgetned a nehéz csomiajtót. Roll Eyes

A teleszkóp nem bírja el, és azt is már cserélték gariban. Igaz van rajta egy gyári szárny. Lehet, hogy az van ólomból
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #155 Dátum: 2017.12.16 szombat, 16:00:10 »

A teleszkóp nem bírja el, és azt is már cserélték gariban. Igaz van rajta egy gyári szárny. Lehet, hogy az van ólomból

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2017.12.16 szombat, 18:59:11 »

egy kategória.ugyan ezt tudják.
Azért mert nem veszek mk5öt,még van a flottánkban 3db 3 különböző motorral.
Nem benneteket húznak le, hanem többet vártok mint amennyit ér.Értem én hgy nehéz ezt megérteni... eplus2
Megérteni még OK, na de belegondolni, hogy 8-10Mért veszel egy új autót és csak ennyit tud minőségileg... Szarérzés...  rinya
Megyek éss javítok a hangulatomon...  pias pias  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2017.12.16 szombat, 19:02:12 »

Megérteni még OK, na de belegondolni, hogy 8-10Mért veszel egy új autót és csak ennyit tud minőségileg... Szarérzés...  rinya
Megyek éss javítok a hangulatomon...  pias pias  Cheesy
ez van.én is azt teszem. vigyor3 pias finom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2017.12.16 szombat, 20:53:22 »

A teleszkóp nem bírja el, és azt is már cserélték gariban. Igaz van rajta egy gyári szárny. Lehet, hogy az van ólomból


Olyan leszorító erőt generál a szárny még álló helyzetben is, hogy nem bírja el a teleszkóp  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 06:11:48 »

Megérteni még OK, na de belegondolni, hogy 8-10Mért veszel egy új autót és csak ennyit tud minőségileg... Szarérzés...  rinya
Megyek éss javítok a hangulatomon...  pias pias  Cheesy
Ne szomorkodj.
Nehéz ma olyan verdát venni amire azt mondhatná az ember, hogy ezt csak tankolni kell, és minden ok.
Nekem az a tapasztalat, hogy minden szériában meg kell várni egy ráncfelvarrást(nálam a külső megjelenés nem sokat változott, a felnik, ködlámpák, a hátsó kipuffok, meg lett bele LED Dynamic - MONDjuk ez utóbbit csak ajánlani tudom a leendő tulajoknak)
az első szériák felmerült problémáit orvosolandó.
Igen, nálam is hullámos a műszerfal illesztése. De nem zavart eddig sem + észre se venni. Ha cserébe nem zörög,  nem zizeg, nekem jó így.
10 milla. Nehéz olyan autót találni ebben az árfekvésben ami tetszene. Mondeo hoz érzelmileg is volt kötődésem, plusz kedvezőbbek ebben a kategóriájában azok a fájdalomdíjak, amit akkor is kell perkálni ha/amikor a garázsban áll a verda.
Ennyi fájdalomdíjért vehettem volna vmi 4-5 éves kocsit a prémium szeletből, de Ott a prémium egyben azt is jelenti, hogy a fentartási díjai is azok + a szervíz is.(egy ötösbömös mezei olajcsere 150e, igaz kap érte a tulaj egy szendvicset és kv t amig elkészül a melo)
Plusz, mai autók már közös alkatrészekre épülnek. Ugyanazok a felhasznált anyagok, ugyanott készülnek, csak a logo illeszkedik a ki épp a mai megrendelő kérdéshez.(láttam Győrben egy autoalkatrész gyártó üzemet hogy mennek ezek)




Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 10:03:16 »

Ne szomorkodj....

Én nem a mondeo minősége miatt szomorkodom, hanem, hogy itt tart a világ, na meg az autógyártás.

 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #161 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 14:17:59 »

Én nem a mondeo minősége miatt szomorkodom, hanem, hogy itt tart a világ, na meg az autógyártás.

 
de ne mond azt, hogy itt tart az autógyártás,mert nem így van!
Ennyi pénzért ezt kapsz.Nyöszörgést,nyekergést,rezgést, remegést.
Tegyél hozzá még egy húszast,és mindezeket nem kapod mellé.ennyi.
Akinek csak 3 millája van,az szuzit,vagy dáliát vesz.Neked 10ért "csak" ennyi jut.
Ne gondold, hogy az autó értéke 10, hanem minden más is benne van.Piár,menedzsment,fejlesztés,logisztika,marketing ésatöbbi.
Mondom Laci, csak simán túldimenzionáljátok az 5ös mondit, és a vételárát is,bár azt inkább a gyártó.De biztosan észrevetted, hogy most mindenki ezt csinálja.
Nézd csak meg,mennyibe kerül az Elektromos fókusz.14misi.Szerinted abban ennyért nem rezeg,nyekereg semmi? Dehogynem.
Nem ez az összefüggés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 08:57:14 »

de ne mond azt, hogy itt tart az autógyártás,mert nem így van!
Ennyi pénzért ezt kapsz.Nyöszörgést,nyekergést,rezgést, remegést.
Tegyél hozzá még egy húszast,és mindezeket nem kapod mellé.ennyi.
Akinek csak 3 millája van,az szuzit,vagy dáliát vesz.Neked 10ért "csak" ennyi jut.
Ne gondold, hogy az autó értéke 10, hanem minden más is benne van.Piár,menedzsment,fejlesztés,logisztika,marketing ésatöbbi.
Mondom Laci, csak simán túldimenzionáljátok az 5ös mondit, és a vételárát is,bár azt inkább a gyártó.De biztosan észrevetted, hogy most mindenki ezt csinálja.
Nézd csak meg,mennyibe kerül az Elektromos fókusz.14misi.Szerinted abban ennyért nem rezeg,nyekereg semmi? Dehogynem.
Nem ez az összefüggés.

sajnos ez a tendencia amit írsz fokozatosan nyomonkövethető és kb 5 éves ciklusokra lebontható. jelenleg én 2010 utánit ha nagyon ütnének se biztos, hogy vennék, 2015 utánit meg pláne nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 14:31:35 »

de ne mond azt, hogy itt tart az autógyártás,mert nem így van!
Ennyi pénzért ezt kapsz.Nyöszörgést,nyekergést,rezgést, remegést.
Tegyél hozzá még egy húszast,és mindezeket nem kapod mellé.ennyi.
Akinek csak 3 millája van,az szuzit,vagy dáliát vesz.Neked 10ért "csak" ennyi jut.
Ne gondold, hogy az autó értéke 10, hanem minden más is benne van.Piár,menedzsment,fejlesztés,logisztika,marketing ésatöbbi.
Mondom Laci, csak simán túldimenzionáljátok az 5ös mondit, és a vételárát is,bár azt inkább a gyártó.De biztosan észrevetted, hogy most mindenki ezt csinálja.
Nézd csak meg,mennyibe kerül az Elektromos fókusz.14misi.Szerinted abban ennyért nem rezeg,nyekereg semmi? Dehogynem.
Nem ez az összefüggés.

Nekem erre futja. De én ennek örülök, hogy futja! Amúgy letudtam a 30ekm szervizt 28,5-nél. Rendben volt minden (majdnem). Majd mesélek, ha viszem a felnit. Mondjuk 27-28-29-30 körül?     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #164 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:34:00 »

Nekem erre futja. De én ennek örülök, hogy futja! Amúgy letudtam a 30ekm szervizt 28,5-nél. Rendben volt minden (majdnem). Majd mesélek, ha viszem a felnit. Mondjuk 27-28-29-30 körül?     
hívj fel akkortájt,és beszéljünk. worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #165 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:35:28 »

Nekem erre futja. De én ennek örülök, hogy futja! Amúgy letudtam a 30ekm szervizt 28,5-nél. Rendben volt minden (majdnem). Majd mesélek, ha viszem a felnit. Mondjuk 27-28-29-30 körül?     
én is örülök.mármint annak, hogy neked van mk5.Nekem meg nincs. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 17:34:17 »

én is örülök.mármint annak, hogy neked van mk5.Nekem meg nincs. eplus2
mf2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 17:41:29 »

én is örülök.mármint annak, hogy neked van mk5.Nekem meg nincs. eplus2
én is örülök annak hogy Nekem is van eplus2
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:56:44 »

sajnos ez a tendencia amit írsz fokozatosan nyomonkövethető és kb 5 éves ciklusokra lebontható. jelenleg én 2010 utánit ha nagyon ütnének se biztos, hogy vennék, 2015 utánit meg pláne nem
2017.01.16- tól sok minden változott.
Nem nyekereg, nem zörög, nem süvít a szél menetközben.
Üvegtető sem ad ki horror hangokat ahogy azt korábban a Garázs c műsorban is elmondtak. Eddig 1 zörgés zavart, de hamar kiderült hogy az elemlámpám okozta a könyök tároló alján.
Motor eddig patent, igaz ebből a 2 turbos verzió nem sokban van.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2017.12.22 péntek, 11:21:51 »

Sziasztok,

azt írtam, majd beszámolok mizu a hengerfejtömítéssel. Ugyanis miután a hűtővízfogyást jeleztem, az autómat átvizsgálták, és arra a következtetésre jutttak, hogy a hengerfej tömítés rossz. Nos, nem hagytam, hogy hozzányúljanak, így az egr hűtőt cserélték ki. A víz ugyanúgy, vagy talán kevésbé, de eltűnik.

A mai nap fogtam egy speciális, csak gazdag és rendkívül nagy szakértelemmel bíró emberek számára elérhető diagnosztikai eszközt, és nekiláttam  a vizsgálatnak.

Ezt az eszközt nem biztos, hogy minden szerelő ismeri a Frdnál, ezért leírom a nevét. ELEMLÁMPA vagy közismertebb nevén ZSEBLÁMPA

Szóval, kinyitottam a gépháztetőt, és ezzel a diagnosztikai eszközzel rávilágítottam a hűtőre. A mellékelt fotón láthatjátok mit vettem észre.


Várom a szakértő ötleteket, mit is mondjak a szervizben ha januárban meglátogatom őket.
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #170 Dátum: 2017.12.22 péntek, 11:26:02 »

Várom a szakértő ötleteket, mit is mondjak a szervizben ha januárban meglátogatom őket.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #171 Dátum: 2017.12.22 péntek, 11:36:02 »

Sziasztok,

azt írtam, majd beszámolok mizu a hengerfejtömítéssel. Ugyanis miután a hűtővízfogyást jeleztem, az autómat átvizsgálták, és arra a következtetésre jutttak, hogy a hengerfej tömítés rossz. Nos, nem hagytam, hogy hozzányúljanak, így az egr hűtőt cserélték ki. A víz ugyanúgy, vagy talán kevésbé, de eltűnik.

A mai nap fogtam egy speciális, csak gazdag és rendkívül nagy szakértelemmel bíró emberek számára elérhető diagnosztikai eszközt, és nekiláttam  a vizsgálatnak.

Ezt az eszközt nem biztos, hogy minden szerelő ismeri a Frdnál, ezért leírom a nevét. ELEMLÁMPA vagy közismertebb nevén ZSEBLÁMPA

Szóval, kinyitottam a gépháztetőt, és ezzel a diagnosztikai eszközzel rávilágítottam a hűtőre. A mellékelt fotón láthatjátok mit vettem észre.
[img width=427 height=600]http://haniboy.hu/kep/20171222_105436.jpg

Várom a szakértő ötleteket, mit is mondjak a szervizben ha januárban meglátogatom őket.
rém 1xű.
cseréljék ki a hűtőt,közben kínáljanak meg egy kv-val egy szendviccsel,mielőtt kifizetik neked a diagnosztika munkadíját.
Mindenképpen ahhoz az emberhez menj,aki azt merte mondani, hogy nem találtak hibát pedig ők átnézték.Sőt akinek hengerfejhiba kipattant a kisagyából.

Más.A hiba gyanúsan francia autós.Az utóbbi 4-5évben kisértetiesen hasonló hűtőhibával találkoztam pözsóknál.306-7, ezeknél a típusoknál.
Csak nehogy azt mondja a szerviz, hogy a te hibád, hogy a műanyag elrepedt a hútő tetején.Gondolom még csak koccod sem volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2017.12.22 péntek, 11:43:58 »

rém 1xű.
cseréljék ki a hűtőt,közben kínáljanak meg egy kv-val egy szendviccsel,mielőtt kifizetik neked a diagnosztika munkadíját.
Mindenképpen ahhoz az emberhez menj,aki azt merte mondani, hogy nem találtak hibát pedig ők átnézték.Sőt akinek hengerfejhiba kipattant a kisagyából.

Más.A hiba gyanúsan francia autós.Az utóbbi 4-5évben kisértetiesen hasonló hűtőhibával találkoztam pözsóknál.306-7, ezeknél a típusoknál.
Csak nehogy azt mondja a szerviz, hogy a te hibád, hogy a műanyag elrepedt a hútő tetején.Gondolom még csak koccod sem volt.
Sérülésmentes az autóm. Az insigniának ugyanez volt a baja. Nekem az egészben az a furcsa, hogy a többszöri átvizsgálás során ez senkinek nem tűnt fel? Hát kik dolgoznak ott cukrászok?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #173 Dátum: 2017.12.22 péntek, 11:49:43 »

Sérülésmentes az autóm. Az insigniának ugyanez volt a baja. Nekem az egészben az a furcsa, hogy a többszöri átvizsgálás során ez senkinek nem tűnt fel? Hát kik dolgoznak ott cukrászok?
sajnos ugyanolyan felületesek,mint egy-egy állami cég dolgozói.Nem a munkájukban tükröződik a hozzáértés,hanem a hozzáállásukban a nemtörődömség.
Én a helyedben nem a munkafelvevővel beszélgetnék, hanem a szervízvezetővel.Még ha nem is vezet semmire,akkor sem árt képbehozni a nála uralkodó "állapotokról".Ha tényszerű és higgadt maradsz,még jól is jöhetsz ki beőle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2017.12.22 péntek, 11:59:27 »

sajnos ugyanolyan felületesek,mint egy-egy állami cég dolgozói.Nem a munkájukban tükröződik a hozzáértés,hanem a hozzáállásukban a nemtörődömség.
Én a helyedben nem a munkafelvevővel beszélgetnék, hanem a szervízvezetővel.Még ha nem is vezet semmire,akkor sem árt képbehozni a nála uralkodó "állapotokról".Ha tényszerű és higgadt maradsz,még jól is jöhetsz ki beőle.

Köszi. Most ez lesz, mert ha nagyon óvatosan, és finoman fogalmazok, mint egy igazi úriember, akkor azt mondom, hogy kurvára tele a cerkám a kóklerekkel
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 11:16:30 »

Gyerekek! Most akkor a 2.0 tdci az új ford motor vagy sem? Én találtam ma az öntvényekben peugeot, citroen, fomoco feliratott, emblémát! Most akkor ez ilyen szedett vedett??
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #176 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 11:28:07 »

Gyerekek! Most akkor a 2.0 tdci az új ford motor vagy sem? Én találtam ma az öntvényekben peugeot, citroen, fomoco feliratott, emblémát! Most akkor ez ilyen szedett vedett??

Nem értem a kérdést.

2007 óta PSA motor a 2.0 tdci
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 11:30:22 »

Nem értem a kérdést.

2007 óta PSA motor a 2.0 tdci
   Itt is írta vki, és több helyen olvastam, hogy az mk5be újra ford motor van! Az a kérdés, hogy a "sallangok"  vagy kompletten minden psa!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #178 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 11:37:01 »

   Itt is írta vki, és több helyen olvastam, hogy az mk5be újra ford motor van! Az a kérdés, hogy a "sallangok"  vagy kompletten minden psa!
én úgy tudom, hogy az eu modellekben nem ford fejlesztés van 2007óta.Talán a Fusion-ban... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #179 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 11:53:21 »

   Itt is írta vki, és több helyen olvastam, hogy az mk5be újra ford motor van! Az a kérdés, hogy a "sallangok"  vagy kompletten minden psa!

A befecskendezés új, de az sem ford.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 11:57:41 »

A befecskendezés új, de az sem ford.  nyes
oké jó nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 03:44:51 »

Üdv mindenkinek!

Asszem erről itt még nem volt szó:
- Milyen az előírt olaj a 2.0 TDCi motorba? Talán jó még a megszokott Formula F 5W-30?
- Az olajleeresztő dugót cserélni kell minden olajcserekor?

Előre is köszi.
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2018.01.01 hétfő, 13:15:52 »

Üdv mindenkinek!

Asszem erről itt még nem volt szó:
- Milyen az előírt olaj a 2.0 TDCi motorba? Talán jó még a megszokott Formula F 5W-30?
- Az olajleeresztő dugót cserélni kell minden olajcserekor?

Előre is köszi.
     Enyémbe 0w30 ment! Castrol-ford címkés!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #183 Dátum: 2018.01.01 hétfő, 13:17:12 »

Üdv mindenkinek!

Asszem erről itt még nem volt szó:
- Milyen az előírt olaj a 2.0 TDCi motorba? Talán jó még a megszokott Formula F 5W-30?
- Az olajleeresztő dugót cserélni kell minden olajcserekor?

Előre is köszi.

Nem.
Nem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2018.01.01 hétfő, 13:18:27 »

Üdv. 2.0 tdci 150Le vezérlés csere következik, ugyan is hidegbe már szól pár napja, érdekes, de ez van! Viszont sehol nem találok hozzá falbav falbav falbav Külföldről hozztuk, szóval így gyári gari szerintem nincs miért is lenne de két éves autóba ilyent
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2018.01.03 szerda, 09:04:19 »

Nem.
Nem.

Köszi, sokat segítettél.  Wink
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2018.01.03 szerda, 16:53:00 »

Üdv. 2.0 tdci 150Le vezérlés csere következik, ugyan is hidegbe már szól pár napja, érdekes, de ez van! Viszont sehol nem találok hozzá falbav falbav falbav Külföldről hozztuk, szóval így gyári gari szerintem nincs miért is lenne de két éves autóba ilyent
Nem értem... Hidegben szól... Km óra állás? Gari? Mire?

Ezt azért járd körül! 2016. 02-03 hó körül még a magyarországi márkaszervizek nem cseréltek vezérlést mk5 2.0 tdci-ben...
Kicsit bővebben, mert így se segíteni, se nagyon értelmezni nem tudom/tudjuk, hogy mit is akarsz írni...
Tehát: mi a baj?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 21:19:32 »

Nem értem... Hidegben szól... Km óra állás? Gari? Mire?

Ezt azért járd körül! 2016. 02-03 hó körül még a magyarországi márkaszervizek nem cseréltek vezérlést mk5 2.0 tdci-ben...
Kicsit bővebben, mert így se segíteni, se nagyon értelmezni nem tudom/tudjuk, hogy mit is akarsz írni...
Tehát: mi a baj?
    Tehát! A probléma jelenség a következő! Minden indulásnál mikor áll legalább 5-6vagy több órát a kocsi, vagy akkár napokat, tehát teljessen hideg minden! Pl. Mondjuk most hazaértem, holnap reggel 8kor indulok vele! Elindul a kocsi berakom D, majd elindulok vele! 20-30 másodpercig vmi daráló hang és megszűnik! De ahogy nyomom a gázt a hang úgy erősödik! Ha nem.nyomom hallkul majd 20-30 s és megszűnik! Utána semmi! De ma már csinált olyan most először, hogy üzemmelegen alig tekerte, de elindult! Utána is ez a daráló jelenség, most először üzemmelegen, de szintén csak pár másodpercig! Számomra érthetetlen! Remélem jól írtam le!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #188 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 21:21:13 »

    Tehát! A probléma jelenség a következő! Minden indulásnál mikor áll legalább 5-6vagy több órát a kocsi, vagy akkár napokat, tehát teljessen hideg minden! Pl. Mondjuk most hazaértem, holnap reggel 8kor indulok vele! Elindul a kocsi berakom D, majd elindulok vele! 20-30 másodpercig vmi daráló hang és megszűnik! De ahogy nyomom a gázt a hang úgy erősödik! Ha nem.nyomom hallkul majd 20-30 s és megszűnik! Utána semmi! De ma már csinált olyan most először, hogy üzemmelegen alig tekerte, de elindult! Utána is ez a daráló jelenség, most először üzemmelegen, de szintén csak pár másodpercig! Számomra érthetetlen! Remélem jól írtam le!
de ez lehet váltó okozta zaj is ennyi erővel,nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:05:21 »

de ez lehet váltó okozta zaj is ennyi erővel,nem?
   hát lehet persze!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:15:35 »

de ez lehet váltó okozta zaj is ennyi erővel,nem?

Meg még egy csomó más dolog is! nyes
Ezért gondolom te sem rendelnél vezérlésszettet inkább keresnél egy szervízt aki kideríti mi okozza a hangot! Grin
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:24:24 »

Meg még egy csomó más dolog is! nyes
Ezért gondolom te sem rendelnél vezérlésszettet inkább keresnél egy szervízt aki kideríti mi okozza a hangot! Grin
  Márkaszervízt biztos nem! Tegnap ott aludt náluk ma indították, pici gázadásra hallották megnézték semmi nem lóg, nem.kotyog minden a helyén! Hazahozztam már alig akart elindulni! Fogalmuk nincs! Másik szerelő maszek aki nem márkaszervíz mondta higy vezérlés! Tudja fene hogy mindenki csak találgat
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:25:52 »

Az biztos akárkire nem bízom!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:43:01 »

Az biztos akárkire nem bízom!
Automata váltóban nem vagyok járatos, mindössze annyit tudok róla, hogy a váltóolajcsere periódust nagyon szigorúan be kell tartani. Tehát, én először is elvinném egy automata váltós szerelőhöz. Ha gondolod, megkérdezhetem az én szerelőmet is, hogy ért-e automatához. Merre vagy úgy?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:44:59 »

Automata váltóban nem vagyok járatos, mindössze annyit tudok róla, hogy a váltóolajcsere periódust nagyon szigorúan be kell tartani. Tehát, én először is elvinném egy automata váltós szerelőhöz. Ha gondolod, megkérdezhetem az én szerelőmet is, hogy ért-e automatához. Merre vagy úgy?
    Szfvár mellett 17 km! Csere érett van benne km szóval azzal semmit nem veszítek!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:48:04 »

    Szfvár mellett 17 km! Csere érett van benne km szóval azzal semmit nem veszítek!
Csak nem Mór, arra jártam ma éppen... Rákérdezzek erre a vezérlés cserére? Üllőn lenne és délutáni műszak, de megvárhatós. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 22:58:00 »

Csak nem Mór, arra jártam ma éppen... Rákérdezzek erre a vezérlés cserére? Üllőn lenne és délutáni műszak, de megvárhatós. 
   Nem, másik irány 63-as főút! Most hogy így gondolkodok, lehet hogy mégis váltó vagy be beszélem magamnak! Mikor az f1 váltót használom és el váltom ránt akkorát mint a marha igaz akkor nyomom neki! Kérdés másnak is ilyen! Ment más a kocsimal azt mondja f1 váltóval mintha rúgná magát a kocsi milyen faxa! Kérdés hogy ott is úgy kellene neki váltania mint Dben ott finom néha észre se venni de F1 be nagyon
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2018.03.02 péntek, 07:01:32 »

Látott vki malacfarkat a kijelzőn ebben a hidegben? Lehet ebben már nincs is?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2018.03.02 péntek, 09:17:52 »

Látott vki malacfarkat a kijelzőn ebben a hidegben? Lehet ebben már nincs is?

Persze..gyújtáson  vigyor3 nyes Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2018.03.02 péntek, 14:13:59 »

Persze..gyújtáson  vigyor3 nyes Wink
Reggel rákoncentráltam.  Shocked A kijelzőn alul majdnem középen.  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.