Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:42:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292145 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 14:43:26 »
Idézetet írta: kocogohordar - 2018.11.09 péntek, 13:48:15
Sziasztok. A segítségetekre lenne szükségem. Nemrég vettem egy Mondeot. A nívópálca nem volt benne tökéletes. Mintha le lenne törve a vége, vagy nem tudom. Lényegében csak arra volt jó, hogy tudjam, van olaj a motorban, de hogy konkrétan mennyi, azt nem. Megrendeltem az újat, és közben lecseréltettem az olajat egy közeli jó ismerősöm off márkaszervízében. Gondoltam, belemegy 6 liter, aztán, ha megjön az új pálca, ellenőrzünk. Az olajcserénél nem voltam jelen. Másnapra a pálca megjött, és kiderült, hogy a minimumom van az olajszint. Most vagy nem belevaló a nívópálca(alvázszám szerint ezt adták), vagy lehúztak a szervízben. Azt kérném, valaki nem mérné meg a nívópálca hosszát? Szeretném kizárni a tévedés lehetőségét, mielőtt visszamegyek a szervízbe. 2,0 TDCI, 150 LE. Előre is köszönöm.
A nívópálca hossza: 518mm a sárga müanyag fülig. A mérőrész 70 mm hosszú. Mindkettőről lásd a képet.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.18 vasárnap, 15:25:59 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kocogohordar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 18:35:04 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.11.18 vasárnap, 14:43:26
A nívópálca hossza: 518mm a sárga müanyag fülig. A mérőrész 70 mm hosszú. Mindkettőről lásd a képet.
Köszönöm, hol tudom megnézni a képet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 19:53:21 »
Idézetet írta: kocogohordar - 2018.11.18 vasárnap, 18:35:04
Köszönöm, hol tudom megnézni a képet?
elvitte a maligán...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kocogohordar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 20:41:12 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.18 vasárnap, 19:53:21
elvitte a maligán...
Azért lenne érdekes megnézni a képet, mert akárhogy mérem a pálcát, nekem ez a hosszúság sehogy se stimmel. Az én nívópálcáim hosszabbak, és ez azért aggaszt, mert azok is éppen csak beleérnek az olajba. Hú, de sz.r. Megint le kell cserélnem az olajat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 20:44:52 »
Nekem van a leghosszabb pálcám. Az mindenhova be és elér...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 20:59:02 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.18 vasárnap, 19:53:21
elvitte a maligán...
azért nem minden nap visz el mindent a maligán... az oldalunk letiltotta a képfeltöltést.
De csak azért b+, hogy örüljél:
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.19 hétfő, 12:12:36 írta alf®
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 10:16:50 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.11.18 vasárnap, 20:59:02
azért nem minden nap visz el mindent a maligán... az oldalunk letiltotta a képfeltöltést.
De csak azért b+, hogy örüljél:
Használj másik képfeltöltő oldalt. Ez tiltva van a sok vírnyák miatt.
imgbb.com pl jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.19 hétfő, 12:11:40 írta alf®
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 12:12:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.19 hétfő, 10:16:50
Használj másik képfeltöltő oldalt. Ez tiltva van a sok vírnyák miatt.
imgbb.com pl jó.
én mondtam, hogy elvitte a maligán...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2018.12.19 szerda, 19:21:54 »
sziasztok,
az alábbi jelenséggel találkoztam:
mk5 2.0 tdci 180le
nehez indult az autó, majd bejött egy villáskulcs jel, ami bent is maradt, motorteljesítmény lecsökkent.
félreálltam, villáskulcs jel eltünt, viszont továbbra is teljestíménycsökkenés van.
megnéztem a könyvét, azt írja: hajtáslánc hiba
(a rendszer a hajtáslánc vagy az összkerékhajtás hibáját észleli,keressen fel hivaatlos.......
"a net még kidobja rá az indításgátló hibáját is"
van benne utólagos indiításgátló beépítve
valakienk valami hasonló??
válaszokat előre is köszönöm,
REF100
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2018.12.19 szerda, 19:33:17 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 19:21:54
sziasztok,
az alábbi jelenséggel találkoztam:
mk5 2.0 tdci 180le
nehez indult az autó, majd bejött egy villáskulcs jel, ami bent is maradt, motorteljesítmény lecsökkent.
félreálltam, villáskulcs jel eltünt, viszont továbbra is teljestíménycsökkenés van.
megnéztem a könyvét, azt írja: hajtáslánc hiba
(a rendszer a hajtáslánc vagy az összkerékhajtás hibáját észleli,keressen fel hivaatlos.......
"a net még kidobja rá az indításgátló hibáját is"
van benne utólagos indiításgátló beépítve
valakienk valami hasonló??
válaszokat előre is köszönöm,
REF100
Elsőként ki kellene olvasni, hogy pontosan mire panaszkodik.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2018.12.19 szerda, 20:01:16 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.12.19 szerda, 19:33:17
Elsőként ki kellene olvasni, hogy pontosan mire panaszkodik.
Es hogyan tudom kiolvasni?
Van valami ondiagnosztika?
Most beindítottam, de nem jott be a jel
Megyek vele egy kört!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2018.12.19 szerda, 20:11:52 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 20:01:16
Es hogyan tudom kiolvasni?
Van valami ondiagnosztika?
Most beindítottam, de nem jott be a jel
Megyek vele egy kört!
Most mentem vele egy kört, hibajel nincs,motorteljesitmeny visszajott,megy rendesen!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2018.12.19 szerda, 21:11:29 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 20:01:16
Es hogyan tudom kiolvasni?
Van valami ondiagnosztika?
Most beindítottam, de nem jott be a jel
Megyek vele egy kört!
Elm olvaso plusz forscan progi.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2018.12.19 szerda, 21:30:20 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 20:11:52
Most mentem vele egy kört, hibajel nincs,motorteljesitmeny visszajott,megy rendesen!
Manuális a váltó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2018.12.19 szerda, 21:32:05 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.12.19 szerda, 21:30:20
Manuális a váltó?
Igen
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2018.12.19 szerda, 21:45:51 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 20:11:52
Most mentem vele egy kört, hibajel nincs,motorteljesitmeny visszajott,megy rendesen!
Van neked a a sync felirat körül picipuha logo? Ha van, akkor minden rendben...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 09:11:21 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.12.19 szerda, 21:45:51
Van neked a a sync felirat körül picipuha logo? Ha van, akkor minden rendben...
Ezt sajnos nem ertem.
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 09:56:07 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.20 csütörtök, 09:11:21
Ezt sajnos nem ertem.
vagyunk ezzel így egy páran.Lehet kéne nekünk is egy (pár) fóti....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 21:59:55 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 20:11:52
Most mentem vele egy kört, hibajel nincs,motorteljesitmeny visszajott,megy rendesen!
Második próbálkozás:
Van neked a sync felirat körül Microsoft (gyk: picipuha) logo? Ha van, akkor minden rendben... Cheesy Cheesy
Tehát, ha vmi baj van, újraindítod...
Ha még most sem világos, jelentsetek fel AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-ná, ő majd segít... :-)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 22:01:38 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.20 csütörtök, 09:56:07
vagyunk ezzel így egy páran.Lehet kéne nekünk is egy (pár) fóti....
Látod, mindig van jó megoldás...
Amúgy a Halásztelki rettenetesek (le)párolódnak már?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 22:13:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.12.20 csütörtök, 22:01:38
Látod, mindig van jó megoldás...
Amúgy a Halásztelki rettenetesek (le)párolódnak már?
Laci...neked még nem mondtam? 16 féle íz készült.Ha érdekel komolyabban megírom privátban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 17:09:24 »
Idézetet írta: REF100 - 2018.12.19 szerda, 19:21:54
sziasztok,
az alábbi jelenséggel találkoztam:
mk5 2.0 tdci 180le
nehez indult az autó, majd bejött egy villáskulcs jel, ami bent is maradt, motorteljesítmény lecsökkent.
félreálltam, villáskulcs jel eltünt, viszont továbbra is teljestíménycsökkenés van.
megnéztem a könyvét, azt írja: hajtáslánc hiba
(a rendszer a hajtáslánc vagy az összkerékhajtás hibáját észleli,keressen fel hivaatlos.......
"a net még kidobja rá az indításgátló hibáját is"
van benne utólagos indiításgátló beépítve
valakienk valami hasonló??
válaszokat előre is köszönöm,
REF100
Yes, Sir!
Olajhöfok jelado hiba. Gariba csere, kb 10 perces melo.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 17:30:17 »
Ma jött a postas, ajánlott levelet hozott.
Visszahivás, szervizes ellenörzésre.
18S23.
Ékszíjtárcsa csere lesz gariban.
Vki tud ennek okáról, esetek?!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2019.01.27 vasárnap, 01:11:20 »
Sziasztok!
Tudtok valamit erről a 2.0 tdci ECOnetic ről, miben lehet más? 180 lovas, minden adat ugyanaz, csak a fogyasztás más. Annyit látok, hogy gyárilag ültetett futómű meg 17es helyett csak 16os felni van rajta. Német prospektusban mintha vmi befecskendező meg hűtési rendszer változtatást írtak volna még, de azért nekem eléggé marketingduma gyanús a dolog.
Vagy tényleg belenyúltak, és akkor legalább ha baja van sokkal költségesebb, mint a mezei?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Jokepu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2019.01.30 szerda, 18:21:29 »
Sziasztok!
Abban kérem a segítségeteket, hogy a 2 literes TDCI 120.000 km-es szervízénél mit kell (ajánlott) kicserélnem?
Kösz.
Naplózva
Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2019.01.30 szerda, 19:18:58 »
Idézetet írta: Jokepu - 2019.01.30 szerda, 18:21:29
Sziasztok!
Abban kérem a segítségeteket, hogy a 2 literes TDCI 120.000 km-es szervízénél mit kell (ajánlott) kicserélnem?
Kösz.
légszűrő
Olaj
Olaj szűrő
Pollen szűrő
Fékolaj 2évente, de lehet már mérni is
Hűtőfolyadék 7évente
Fékellenőrzés
Ha van szervó olaj-csere,és szűrőcsere(ha még nem volt)
jah, és izzítógyertya csere
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.30 szerda, 19:20:39 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2019.01.30 szerda, 22:32:35 »
Sziasztok!
3 éves MK5 TDCI (130.000 km) elkezdte enni az olajat.
Pár ezer km-en belül másodszor jelez, hogy alacsony az olajszint. Fél-fél liter olajat töltöttem utána. Az autó alatt nem látok olajfoltot. Van tapasztalat, hogy mi lehet a probléma?
Köszi
Peti
Naplózva
---------
MK3 2005 TDCI - Eladó
MK5 2015 TDCI
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 21:25:05 »
Idézetet írta: GPeti - 2019.01.30 szerda, 22:32:35
Sziasztok!
3 éves MK5 TDCI (130.000 km) elkezdte enni az olajat.
Pár ezer km-en belül másodszor jelez, hogy alacsony az olajszint. Fél-fél liter olajat töltöttem utána. Az autó alatt nem látok olajfoltot. Van tapasztalat, hogy mi lehet a probléma?
Köszi
Peti
Üdv Peti!
Először arra gondoltam, hogy várok, hátha válaszolnak, de úgy döntöttem inkább írok.
Legnagyobb meglepetésemre a mai napon egy tankolás után beindítottam a járgányt és nekem is megjelent az üzenet "Low engine oil.........", majd el is tűnt.
Motor leállítás, kis várakozás, majd motortér felnyitás-nívópálca ki-törlés-ellenőrzés (majd még 3x megismételtem), viszont
fizikailag az olajszintem rendben van
(jó: nem a max. szinten, hanem kb. 3/4). Tudom nem illik - főleg az ilyen jellegű üzenetet - félvállra venni, de van egy olyan sanda gyanúm (mivel az olajszint szemrevételezéssel rendben van), hogy lehetséges, hogy jeladó, vagy egy kósza hiba, amiután esetleg majd tárolódik egy hibajel az Mk5 okos kis agyában.
Jövő hét szerdán (febr. 06.) járok a szerelőm felé, utána majd ebben a témában is okosabb leszek és mindenképpen írok. Én egyelőre nem töltöttem utána a 0W-30-ast, a következő szervizig pedig még van hátra kb. 17.000km (nálam az még kb. 5 hónap).
Az én kérdésem az lenne, hogy hasonló jelenség, ami most itt velünk (én+Peti) előfordult, volt-e már valakinek?
Köszönjük a válaszokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 21:28:18 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2019.01.31 csütörtök, 21:25:05
Üdv Peti!
Először arra gondoltam, hogy várok, hátha válaszolnak, de úgy döntöttem inkább írok.
Legnagyobb meglepetésemre a mai napon egy tankolás után beindítottam a járgányt és nekem is megjelent az üzenet "Low engine oil.........", majd el is tűnt.
Motor leállítás, kis várakozás, majd motortér felnyitás-nívópálca ki-törlés-ellenőrzés (majd még 3x megismételtem), viszont
fizikailag az olajszintem rendben van
(jó: nem a max. szinten, hanem kb. 3/4). Tudom nem illik - főleg az ilyen jellegű üzenetet - félvállra venni, de van egy olyan sanda gyanúm (mivel az olajszint szemrevételezéssel rendben van), hogy lehetséges, hogy jeladó, vagy egy kósza hiba, amiután esetleg majd tárolódik egy hibajel az Mk5 okos kis agyában.
Jövő hét szerdán (febr. 06.) járok a szerelőm felé, utána majd ebben a témában is okosabb leszek és mindenképpen írok. Én egyelőre nem töltöttem utána a 0W-30-ast, a következő szervizig pedig még van hátra kb. 17.000km (nálam az még kb. 5 hónap).
Az én kérdésem az lenne, hogy hasonló jelenség, ami most itt velünk (én+Peti) előfordult, volt-e már valakinek?
Köszönjük a válaszokat.
Nekünk nem ír ki semmit, de amikor legutóbb hibakódokat olvastam, akkor azt írta hogy magas az olajszint.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2019.02.01 péntek, 07:02:43 »
Idézetet írta: GPeti - 2019.01.30 szerda, 22:32:35
Sziasztok!
3 éves MK5 TDCI (130.000 km) elkezdte enni az olajat.
Pár ezer km-en belül másodszor jelez, hogy alacsony az olajszint. Fél-fél liter olajat töltöttem utána. Az autó alatt nem látok olajfoltot. Van tapasztalat, hogy mi lehet a probléma?
Köszi
Peti
szia.
lehet sok dolog.Kilukadt egy turbócső,bár akkor ilyen sok nem fogy.
Megkell nézni, nem-e szivárog valahol.A betöltőnyílás, a leengedő csavarnál, főtengely szimerinegknél.
De biztos olajszintet jelez? Nem lehet, hogy olajcserét kér a sok sikertelen regen miatt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2019.02.01 péntek, 08:30:30 »
Idézetet írta: GPeti - 2019.01.30 szerda, 22:32:35
Sziasztok!
3 éves MK5 TDCI (130.000 km) elkezdte enni az olajat.
Pár ezer km-en belül másodszor jelez, hogy alacsony az olajszint. Fél-fél liter olajat töltöttem utána. Az autó alatt nem látok olajfoltot. Van tapasztalat, hogy mi lehet a probléma?
Köszi
Peti
Nálam 1x fordult elö, de vhol jogos volt.
Olajszintjelzö a minimum szintet jelzett, erösen emelkedönek állt a kocsi pár órát, inditáskor bejelzett.
Olajat kb 15e km-ként 1L t szoktam tölteni utána, als szerviz ciklus fele.
Kérdeztem a györi Ford szerviznél h ez igy ok? Azt válaszolták h Diesel üzemü jármünél 5e km/L igényig benne a türésben. Annyit tanácsoltak, h utántöltéskor a nivo pálca mérce közepétöl ne legyen több benne, ne öntsem fel nyakig!
Nálam 2 turbo is használja az olajat, tehát sztem normális az olajfogyás.
56e km van most benne.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 21:37:53 »
Helló mindenki!
Ígértem, hogy írok, amint megvizsgáljuk az olajmennyiség (!! nem keverendő az olajnyomás !!) alacsony szintjének jelzését. A végeredmény gyakorlatilag az, hogy bele kell nyugodni: ezeknél a XXI. században legyártott kocsiknál, amelyekben kb. minden 20cm
2
-re akad egy érzékelő/jeladó, stb. itt-ott megtörténik, hogy ismeretlen okból küld egy jelet a kis érzékeny.
Magyarul: az olajszintem a min.-max. közt, tehát fizikailag rendben volt. Kb. 0,5 litert rálöttyintettünk a 0W30-as CASTROL-ból. Ha az ember véletlenül túllöttyinti, azt is zokon veszi a járgány!! Tehát erre is figyelni. Az pedig természetes, hogy valamennyi OIL elfogy néhány 10ekm alatt. Hogy mennyi, az szerintem minden járgánynál különböző. Azért megjegyzem, hogy az Mk4-esemnél nem is emlékszem, hogy mikor húztam ki a nívópálcát, hogy valamiféle olajszintet nézzek.
Erről a témáról itt is filóztak:
https://talkford.com/community/topic/303001-oil-level-low-warning/
Naplózva
Atomprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2019.02.27 szerda, 08:56:34 »
Sziasztok,
egy problémával fordulok hozzátok. Az autóm 2015 novemberi gyártású Mondeo titánium 2.0 diesel 150 lóerő, melyet PowerFord 180 lóerősre csinált meg. Az autó már másodszor csinálja, hogy üzem melegen mikor megállok vele, a fordulatszámmérő ugrál 500-800 között. Majdnem lefullad, majd vissza emeli a fordulatot. Sajnos hibát nem ír. Ha a gázra lépek, akkor reagál rögtön, menet közben nem venni észre semmit, húz rendesen. Természetesen üzemanyag van benne mindíg rendesen.
Erre van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Előre is köszönöm,
Atomprof
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2019.02.27 szerda, 10:20:35 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.02.27 szerda, 08:56:34
Sziasztok,
egy problémával fordulok hozzátok. Az autóm 2015 novemberi gyártású Mondeo titánium 2.0 diesel 150 lóerő, melyet PowerFord 180 lóerősre csinált meg. Az autó már másodszor csinálja, hogy üzem melegen mikor megállok vele, a fordulatszámmérő ugrál 500-800 között. Majdnem lefullad, majd vissza emeli a fordulatot. Sajnos hibát nem ír. Ha a gázra lépek, akkor reagál rögtön, menet közben nem venni észre semmit, húz rendesen. Természetesen üzemanyag van benne mindíg rendesen.
Erre van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Előre is köszönöm,
Atomprof
ha tudod reprodukálni a hibát, akkor kellene diagnosztizálni, amikor épp történik.Korábbi típusoknál okozta pcsúcs, vagy generátor probléma is.De messze menő következtetéseket nem lehet levonni diag nélkül. Ill Powerford-ot keresd fel ez ügyben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Atomprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2019.02.27 szerda, 10:23:02 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.27 szerda, 10:20:35
ha tudod reprodukálni a hibát, akkor kellene diagnosztizálni, amikor épp történik.Korábbi típusoknál okozta pcsúcs, vagy generátor probléma is.De messze menő következtetéseket nem lehet levonni diag nélkül. Ill Powerford-ot keresd fel ez ügyben.
Köszönöm a választ, sajnos reprodukálni nem tudom, mert nem tudom miért csinálja, és a két probléma között volt kb. 3 hét.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2019.02.27 szerda, 10:47:41 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.02.27 szerda, 10:23:02
Köszönöm a választ, sajnos reprodukálni nem tudom, mert nem tudom miért csinálja, és a két probléma között volt kb. 3 hét.
diagra mindenképp menj el PF hoz. Lehet eltárolt valamit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2019.02.27 szerda, 17:03:00 »
Sziasztok Klubtársak!
Lecseréltem régi Mk3 kedvencemet egy újszerű Mk5 2.o Tdci re.
Szeretnék pár infót az autóról.Jól tudom,hogy motorolajból a Castrol Magnatec 0-30W kell bele?
Az autó start-stop-os.A régi felnik -ami 5x108 lyukosztású volt rálehet vajon tenni?
Választ Előre is köszi
Üdv
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2019.03.02 szombat, 07:53:22 »
Idézetet írta: Laca76 - 2019.02.27 szerda, 17:03:00
Sziasztok Klubtársak!
Lecseréltem régi Mk3 kedvencemet egy újszerű Mk5 2.o Tdci re.
Szeretnék pár infót az autóról.Jól tudom,hogy motorolajból a Castrol Magnatec 0-30W kell bele?
Az autó start-stop-os.A régi felnik -ami 5x108 lyukosztású volt rálehet vajon tenni?
Választ Előre is köszi
Üdv
Grat!
Asszem a 0w-30 as olaj a biturbos mocikhoz van.
A többi 5w-30.
Nekem is dilemma, mert nem elérhetö azonnal a 0-s, rendelös cucc. 3500-4e/L HUF.
Kerékméret az 5x108 az stimmt, az ET számra figyelj, gyárilag 55. Vki irt, h ET 45 is még jo 18“ -as méretben.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2019.03.02 szombat, 09:00:37 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.03.02 szombat, 07:53:22
Grat!
Asszem a 0w-30 as olaj a biturbos mocikhoz van.
A többi 5w-30.
Nekem is dilemma, mert nem elérhetö azonnal a 0-s, rendelös cucc. 3500-4e/L HUF.
Kerékméret az 5x108 az stimmt, az ET számra figyelj, gyárilag 55. Vki irt, h ET 45 is még jo 18“ -as méretben.
nem.Amelyiknek már 30e km a csereciklusa az 0w30ast kér.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 15:08:46 »
Köszönöm a választ!
Gondolom a 150 lovasba nincs biturbó. Amúgy 10 ezrenként szeretném cserélni az olajat.
több helyen is azt mondták hogy csak a start stop miatt kell más olaj bele.
https://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-v-turnier/107761/12094/motorolaj
A régin 205/55 R16 volt .Ezen 215/60 R16 a gyári méret.
A gumi átváltó nem javasolja hogy feltegyem.Csalni fog a km.óra.
Idézetet írta: Vectron - 2019.03.02 szombat, 07:53:22
Grat!
Asszem a 0w-30 as olaj a biturbos mocikhoz van.
A többi 5w-30.
Nekem is dilemma, mert nem elérhetö azonnal a 0-s, rendelös cucc. 3500-4e/L HUF.
Kerékméret az 5x108 az stimmt, az ET számra figyelj, gyárilag 55. Vki irt, h ET 45 is még jo 18“ -as méretben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 16:13:29 »
Idézetet írta: Laca76 - 2019.03.03 vasárnap, 15:08:46
Köszönöm a választ!
Gondolom a 150 lovasba nincs biturbó. Amúgy 10 ezrenként szeretném cserélni az olajat.
több helyen is azt mondták hogy csak a start stop miatt kell más olaj bele.
https://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-v-turnier/107761/12094/motorolaj
A régin 205/55 R16 volt .Ezen 215/60 R16 a gyári méret.
A gumi átváltó nem javasolja hogy feltegyem.Csalni fog a km.óra.
A Castrol javaslata az Ön Ford (EU) Mondeo, MK V (2014- )
Magnatec Stop-Start 0W-30 D
Motor T7CE, Duratorq
A Castrol MAGNATEC Stop-Start 0W-30 D azokhoz a Ford gépkocsikhoz alkalmazható amelyekhez a gyártómű Ford WSS-M2C950-A jóváhagyású SAE 0W-30-as viszkozitási osztályú motorolaj használatát írja elő..
Feltöltési mennyiség
Kapacitás 6,1 liter (Szerviztöltő)
Kapacitás 7,2 liter (Kezdeti töltés)
Olajszűrő kapacitása 0,45 liter
Szerviz intervallumok
Rugalmas (max.): Csereciklus 30000 km/ 24 hónap
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 18:32:13 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.03 vasárnap, 16:13:29
A Castrol javaslata az Ön Ford (EU) Mondeo, MK V (2014- )
Magnatec Stop-Start 0W-30 D
Motor T7CE, Duratorq
A Castrol MAGNATEC Stop-Start 0W-30 D azokhoz a Ford gépkocsikhoz alkalmazható amelyekhez a gyártómű Ford WSS-M2C950-A jóváhagyású SAE 0W-30-as viszkozitási osztályú motorolaj használatát írja elő..
Feltöltési mennyiség
Kapacitás 6,1 liter (Szerviztöltő)
Kapacitás 7,2 liter (Kezdeti töltés)
Olajszűrő kapacitása 0,45 liter
Szerviz intervallumok
Rugalmas (max.): Csereciklus 30000 km/ 24 hónap
Megnéztem a szerviz könyvet(2017-es kiadás), eszerint csak 1,5- 2.0 TDCi-motorokhoz ir 0w-30 at.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.03 vasárnap, 18:55:45 írta Vectron
»
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 18:36:25 »
Idézetet írta: Laca76 - 2019.03.03 vasárnap, 15:08:46
Köszönöm a választ!
Gondolom a 150 lovasba nincs biturbó. Amúgy 10 ezrenként szeretném cserélni az olajat.
több helyen is azt mondták hogy csak a start stop miatt kell más olaj bele.
https://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-v-turnier/107761/12094/motorolaj
A régin 205/55 R16 volt .Ezen 215/60 R16 a gyári méret.
A gumi átváltó nem javasolja hogy feltegyem.Csalni fog a km.óra.
Nekem 16“-os a téli kerék, a nyári 19“-es.
Csal a km óra, de csak számottevöen 60 km/h felett, a biztonság felé téved. Azaz többet mutat mint a valóság.
GPS 130, km óra 143. A Waze-n szoktam nézni, kontrollálni.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2019.03.03 vasárnap, 22:34:56 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.03.03 vasárnap, 18:32:13
Megnéztem a szerviz könyvet(2017-es kiadás), eszerint csak 1,5- 2.0 TDCi-motorokhoz ir 0w-30 at.
az övé 2.0literes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 08:33:00 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.03.03 vasárnap, 18:36:25
Nekem 16“-os a téli kerék, a nyári 19“-es.
Csal a km óra, de csak számottevöen 60 km/h felett, a biztonság felé téved. Azaz többet mutat mint a valóság.
GPS 130, km óra 143. A Waze-n szoktam nézni, kontrollálni.
Ezt szerviz menüben nem lehet állítani? MK3-ban lehet, nekem régebben Vik átrakta mindig az aktuálisra, de egy idő után meguntam, és most nem tudom melyiken van
Valami minimálisat csal, de nem ilyen 130 Vs. 143-at. Ha MK3-ban lehetett állítani, nem hiszem, hogy az MK5-ben ne lenne ilyen opció.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 08:34:24 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.04 hétfő, 08:33:00
Ezt szerviz menüben nem lehet állítani? MK3-ban lehet, nekem régebben Vik átrakta mindig az aktuálisra, de egy idő után meguntam, és most nem tudom melyiken van
Valami minimálisat csal, de nem ilyen 130 Vs. 143-at. Ha MK3-ban lehetett állítani, nem hiszem, hogy az MK5-ben ne lenne ilyen opció.
diaggal lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 12:59:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.04 hétfő, 08:34:24
diaggal lehet.
Lehetne.
Az volt a filozofia, hogy a nagyobb kerékátmérö maradjon ez nem akkora baj, mert ha a kisebbre van kalibrálva és felkerülnek a nagyobb méretben papucsok, az nem szerencsés ha itt elmarad a kalibrálás.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 20:02:20 »
Most akkor szerintetek felrakhatom a régi 205/55 R16 -ot az újra?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 20:20:08 »
Idézetet írta: Laca76 - 2019.03.04 hétfő, 20:02:20
Most akkor szerintetek felrakhatom a régi 205/55 R16 -ot az újra?
fel,csak nem rávaló-csalni fog a km óra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 21:15:14 »
Idézetet írta: Laca76 - 2019.03.04 hétfő, 20:02:20
Most akkor szerintetek felrakhatom a régi 205/55 R16 -ot az újra?
Felrakod, elhasználod azt a szettet, aztán utána veszel rávalót.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ