Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292625 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2022.08.29 hétfő, 14:27:10 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.08.25 csütörtök, 19:46:50
Nagynyomásúnál nem ereszt?
Ott nem. Az olajleválasztószelepnél látok szivárgást.
A szelepet lehet külön venni? És ha lehet hol?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2022.08.31 szerda, 15:58:34 »
Így most 171ekm-nél (174ekm helyett) volt egy előrehozott olajcserém, mert nyafogott a kicsike, hogy kevés benne az olaj... Na mind... Legközelebb remélem 185ekm-ig kibírja...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2022.09.02 péntek, 12:16:17 »
Sziasztok !
Az olajszürő nagyon laza volt. 6 km van az olajban .Elég furcsa hogy most kezdett folyni.
Inkább kicseréltem 1 jobb minőségre. Hengst gondolom jó.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2022.10.04 kedd, 13:30:08 »
Ismét felmerül egy új/használt autó gondolata, amit kinéztem TDCi, volt már, akkor elment tőle a kedvem, de nem nagyon van már sajnos sok választék a motorok kapcsán, még csak elvi szinten, de szerintetek mennyire nyírok ki egy ilyen napi használattal egy TDCi-t:
- 1 út: 4km - 7 perc (város)
- 6-8 óra állás
- 2 út: 11km - 15 perc (főút)
- 1-3 óra állás
- 3 út: 7km - 10 perc (főút)
- 10-12 óra állás
+1-2 havonta +500km-es utak, teljen kiszámíthatatlanul.
90%-ban ezt járom jelenleg naponta. Nem sok esélye lesz regenerálni, talán télen bemelegedni sem. Felejtsem el?
Tudom, hogy erre egy elektromos tökéletes lenne, de nem fogom 2-3x-os áron megvenni, és kompromisszumot kötni, hogy órákat töltsek, amennyivel drágább, én évekig tankolhatok.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2022.10.04 kedd, 14:12:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2022.10.04 kedd, 13:30:08
Ismét felmerül egy új/használt autó gondolata, amit kinéztem TDCi, volt már, akkor elment tőle a kedvem, de nem nagyon van már sajnos sok választék a motorok kapcsán, még csak elvi szinten, de szerintetek mennyire nyírok ki egy ilyen napi használattal egy TDCi-t:
- 1 út: 4km - 7 perc (város)
- 6-8 óra állás
- 2 út: 11km - 15 perc (főút)
- 1-3 óra állás
- 3 út: 7km - 10 perc (főút)
- 10-12 óra állás
+1-2 havonta +500km-es utak, teljen kiszámíthatatlanul.
90%-ban ezt járom jelenleg naponta. Nem sok esélye lesz regenerálni, talán télen bemelegedni sem. Felejtsem el?
Tudom, hogy erre egy elektromos tökéletes lenne, de nem fogom 2-3x-os áron megvenni, és kompromisszumot kötni, hogy órákat töltsek, amennyivel drágább, én évekig tankolhatok.
költözz vagy dolgozz messzebb
Én hasonló körülmények között használom gond nélkül. Ezek már nem Mk3...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2022.10.04 kedd, 14:18:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2022.10.04 kedd, 13:30:08
Ismét felmerül egy új/használt autó gondolata, amit kinéztem TDCi, volt már, akkor elment tőle a kedvem, de nem nagyon van már sajnos sok választék a motorok kapcsán, még csak elvi szinten, de szerintetek mennyire nyírok ki egy ilyen napi használattal egy TDCi-t:
- 1 út: 4km - 7 perc (város)
- 6-8 óra állás
- 2 út: 11km - 15 perc (főút)
- 1-3 óra állás
- 3 út: 7km - 10 perc (főút)
- 10-12 óra állás
+1-2 havonta +500km-es utak, teljen kiszámíthatatlanul.
90%-ban ezt járom jelenleg naponta. Nem sok esélye lesz regenerálni, talán télen bemelegedni sem. Felejtsem el?
Tudom, hogy erre egy elektromos tökéletes lenne, de nem fogom 2-3x-os áron megvenni, és kompromisszumot kötni, hogy órákat töltsek, amennyivel drágább, én évekig tankolhatok.
Ha használt, akkor mikori évjárat? Hány km van benne?
A motor simán fogja bírni, ha odafogyelsz a típushibákra, esetleg egyből azok cseréjével kezded. A kettőstömegű meg kicsit idő előtt fog elhasználódni. Ennyi.
Talán a 4 km-es utat leszámítva, simán be fog melegedni, és ha látod, hogy regenerál (ilyen távoknál kb 300 kmenként), akkor míg le nem megy, nem állsz meg 10 perc max.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2022.10.06 csütörtök, 10:47:28 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.04 kedd, 14:18:29
Ha használt, akkor mikori évjárat? Hány km van benne?
A motor simán fogja bírni, ha odafogyelsz a típushibákra, esetleg egyből azok cseréjével kezded. A kettőstömegű meg kicsit idő előtt fog elhasználódni. Ennyi.
Talán a 4 km-es utat leszámítva, simán be fog melegedni, és ha látod, hogy regenerál (ilyen távoknál kb 300 kmenként), akkor míg le nem megy, nem állsz meg 10 perc max.
Én még sosem láttam regenerálni a sajátomat. Mire kéne figyelnem? A fordulatot nem láttam még megemelkedni sem alapjáraton.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2022.10.06 csütörtök, 12:49:19 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2022.10.06 csütörtök, 10:47:28
Én még sosem láttam regenerálni a sajátomat. Mire kéne figyelnem? A fordulatot nem láttam még megemelkedni sem alapjáraton.
az üzemanyag nyomást emeli.a pillanatnyi fogyin látszik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2022.10.06 csütörtök, 14:29:21 »
Idézetet írta: alf® - 2022.10.04 kedd, 14:12:32
költözz vagy dolgozz messzebb
Én hasonló körülmények között használom gond nélkül. Ezek már nem Mk3...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2022.10.06 csütörtök, 14:31:36 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.04 kedd, 14:18:29
Ha használt, akkor mikori évjárat? Hány km van benne?
A motor simán fogja bírni, ha odafogyelsz a típushibákra, esetleg egyből azok cseréjével kezded. A kettőstömegű meg kicsit idő előtt fog elhasználódni. Ennyi.
Talán a 4 km-es utat leszámítva, simán be fog melegedni, és ha látod, hogy regenerál (ilyen távoknál kb 300 kmenként), akkor míg le nem megy, nem állsz meg 10 perc max.
2017 utáni, max 150e km-ig, még nézelődök...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2022.10.07 péntek, 09:10:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2022.10.06 csütörtök, 14:31:36
2017 utáni, max 150e km-ig, még nézelődök...
Akkor vegyél olyat, ami nem átbaxásnak tűnik, ne legyen rommá törve és lelakva.
Vétel után egyből cseréld a vezérlést, és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ha jót akarsz, akkor cseréled a generátor szabadonfutót is...
Ha fenti móka után nem fogy a hűtővíz drasztikusan, akkor autózól nagy örömmel. Ha fogy, akkor megnézed a hűtőt és a termosztátházat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2022.10.07 péntek, 09:59:57 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.07 péntek, 09:10:20
Akkor vegyél olyat, ami nem átbaxásnak tűnik, ne legyen rommá törve és lelakva.
Vétel után egyből cseréld a vezérlést, és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ha jót akarsz, akkor cseréled a generátor szabadonfutót is...
Ha fenti móka után nem fogy a hűtővíz drasztikusan, akkor autózól nagy örömmel. Ha fogy, akkor megnézed a hűtőt és a termosztátházat.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2022.10.07 péntek, 10:35:07 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.07 péntek, 09:10:20
Akkor vegyél olyat, ami nem átbaxásnak tűnik, ne legyen rommá törve és lelakva.
Vétel után egyből cseréld a vezérlést, és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ha jót akarsz, akkor cseréled a generátor szabadonfutót is...
Ha fenti móka után nem fogy a hűtővíz drasztikusan, akkor autózól nagy örömmel. Ha fogy, akkor megnézed a hűtőt és a termosztátházat.
mennyi km van a fehér smaxban?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2022.10.07 péntek, 15:31:57 »
Idézetet írta: alf® - 2022.10.07 péntek, 10:35:07
mennyi km van a fehér smaxban?
Ez most hogy jön ide?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2022.10.07 péntek, 16:51:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.07 péntek, 15:31:57
Ez most hogy jön ide?
nem mind1 az neked?
Válaszolj!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2022.10.07 péntek, 17:11:03 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.07 péntek, 09:10:20
és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ez ismert tény, hogy a gyári vízpumpa kuka, vagy csak 1 rossz tapasztalat? Illetve vezérlésből milyen márka ajánlott?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2022.10.08 szombat, 10:07:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2022.10.07 péntek, 17:11:03
Ez ismert tény, hogy a gyári vízpumpa kuka, vagy csak 1 rossz tapasztalat? Illetve vezérlésből milyen márka ajánlott?
Közismert tény.
A gyári vízpumpa lapátja egy műanyag valami a pörgő fém tengelyen. Vagy elenged a tengely és a műanyag között, vagy nem enged el ugyan, de a lapát beleér a blokkba és ledarálja. Mindkettőnek az az eredménye, hogy meg tudod forralni a motort. Ez mondjuk Kamcsatkában az autópálya szélén elég kellemetlen.
Sokszor sajnos az előírt csereperiódus előtt meg is szorulhat a lapát, vagy valamelyik feszítő, amitől szakad a szíj.
Legkésőbb 150e kmnél, vagy előbb ajánlott a csere.
Én egyébként INA+HEPU szettre szavazok!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2022.10.09 vasárnap, 18:56:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.10.08 szombat, 10:07:00
Közismert tény.
A gyári vízpumpa lapátja egy műanyag valami a pörgő fém tengelyen. Vagy elenged a tengely és a műanyag között, vagy nem enged el ugyan, de a lapát beleér a blokkba és ledarálja. Mindkettőnek az az eredménye, hogy meg tudod forralni a motort. Ez mondjuk Kamcsatkában az autópálya szélén elég kellemetlen.
Sokszor sajnos az előírt csereperiódus előtt meg is szorulhat a lapát, vagy valamelyik feszítő, amitől szakad a szíj.
Legkésőbb 150e kmnél, vagy előbb ajánlott a csere.
Én egyébként INA+HEPU szettre szavazok!
Nekem 133e kmig bírta. Szerencsére "gariba" cserélték. Szóval akkor kb. 230-250ekmig kell, hogy bírja. Persze már mind1, mert 5,5 éves, szóval nem garis már, viszont fontos infó volt! THX.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2022.12.14 szerda, 16:35:18 »
Sziasztok!
2.0 tdci üzemanyagszűrőházfedélbe beletört az üzemanyagcső.
Tudnátok segíteni hol kaphatnék új csövet (csatlakozóval együtt)?
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2022.12.14 szerda, 18:04:28 »
Idézetet írta: Laca76 - 2022.12.14 szerda, 16:35:18
Sziasztok!
2.0 tdci üzemanyagszűrőházfedélbe beletört az üzemanyagcső.
Tudnátok segíteni hol kaphatnék új csövet (csatlakozóval együtt)?
Üdv
ford szervízben próbálkoznék alvázszám alapján.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2022.12.14 szerda, 18:39:47 »
A Ford Cserhátinál voltam .Ott nem találták meg .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2022.12.14 szerda, 18:51:17 »
Idézetet írta: Laca76 - 2022.12.14 szerda, 18:39:47
A Ford Cserhátinál voltam .Ott nem találták meg .
Ha a fordnál nem,akkor sehol.Másik szervízben is érdemes megpróbálni,hátha csak az emberben volt a hiba.
Esetleg bontóban...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2022.12.14 szerda, 19:30:08 »
Idézetet írta: Laca76 - 2022.12.14 szerda, 16:35:18
Sziasztok!
2.0 tdci üzemanyagszűrőházfedélbe beletört az üzemanyagcső.
Tudnátok segíteni hol kaphatnék új csövet (csatlakozóval együtt)?
Üdv
egyik mk5re nézve ezt adja, simán megvan alvázszámra. ott pl ezt adja 2093516
https://www.ebay.co.uk/itm/144842701396?epid=17057357642&hash=item21b94c3a54:g:42QAAOSwcjxjTTn-&amdata=enc%3AAQAHAAAAoKLhOtTmBPjJbBPrd%2Fp%2BuON57Fy%2Ba%2F7AzSFEFS6RyYbtgmHscBhwBEaXSyfhOFRXx06G1T41K8lkQRjsTnjpHl%2B4GRS5qETy2%2Bx3HbKee5jmZWvJpa%2BXtTTYeEFHqpe391tKZy%2Bh6OYdsTeUj6hXGs2Vn0%2BZcQrIG8vZyFsjCZ25j78QLC8CoFfNzhPgP3I%2B%2Fz6%2Btve3TU6X%2FA7OUN4i40M%3D%7Ctkp%3ABk9SR6Cdrp6iYQ
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2022.12.14 szerda, 20:07:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.12.14 szerda, 19:30:08
egyik mk5re nézve ezt adja, simán megvan alvázszámra. ott pl ezt adja 2093516
https://www.ebay.co.uk/itm/144842701396?epid=17057357642&hash=item21b94c3a54:g:42QAAOSwcjxjTTn-&amdata=enc%3AAQAHAAAAoKLhOtTmBPjJbBPrd%2Fp%2BuON57Fy%2Ba%2F7AzSFEFS6RyYbtgmHscBhwBEaXSyfhOFRXx06G1T41K8lkQRjsTnjpHl%2B4GRS5qETy2%2Bx3HbKee5jmZWvJpa%2BXtTTYeEFHqpe391tKZy%2Bh6OYdsTeUj6hXGs2Vn0%2BZcQrIG8vZyFsjCZ25j78QLC8CoFfNzhPgP3I%2B%2Fz6%2Btve3TU6X%2FA7OUN4i40M%3D%7Ctkp%3ABk9SR6Cdrp6iYQ
a cikkszám szerint fordtól is rendelhető.
Keresett cikkszám
Cikkszám: 2093516
Márka: FORD
Megnevezés: GÁZOLAJCSŐ SZŰRŐHÁZRA DW10F
Bruttó listaár: 47.570 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 42.813 Ft
Üllői út: 0 darab
Kerepesi út: 0 darab
Budaörsi út: 0 darab
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2022.12.15 csütörtök, 11:29:48 »
Köszönöm az infókat
Még annyit szeretnék ,hogy a baloldali (bemenő)cső ,nem úgy jött szét ahogy kellett volna.
A képen is látszik ,hogy csak maga a csőnek kellett volna kijönni a házból. De ez kijött a csatlakozóval együtt.
Külön csatlakozó esetleg létezhet vagy az a szűrőházfedélel együtt van?
Naplózva
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2023.03.31 péntek, 14:23:56 »
Kedves Fórumtársak!
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy MKV Mondeonak (2017. 2.0 TDCI / 180 HP).
Azt vettem észre, hogy regenerálást követően minden esetben megjelenik a P2000 00 24 (NOx Trap Efficiency Below Threshold (Bank 1)) hibaüzenet. A DPF szűrő telítettségét, valamint a regenerációs ciklust az Fdpf alkalmazással szoktam figyelni. Ami feltűnt, hogy ha a DPF SOOT és a LOAD érték eléri a 4-4%-ot, elindítja a regenerációt. Ez kb 270 - 600 km közötti táv megtételét követően szokott bekövetkezni.
Volt már valakinek ilyennel dolga? Ha igen, mi oldotta meg a problémát?
Van bármi, amit saját hatáskörben le tudok ellenőrizni (pl. csatlakozó állapota, kábeltörés, stb.), vagy szervízbe kell menni ezzel?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.03.31 péntek, 14:39:28 írta bakolaci
»
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2023.03.31 péntek, 21:42:56 »
Idézetet írta: bakolaci - 2023.03.31 péntek, 14:23:56
Kedves Fórumtársak!
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy MKV Mondeonak (2017. 2.0 TDCI / 180 HP).
Azt vettem észre, hogy regenerálást követően minden esetben megjelenik a P2000 00 24 (NOx Trap Efficiency Below Threshold (Bank 1)) hibaüzenet. A DPF szűrő telítettségét, valamint a regenerációs ciklust az Fdpf alkalmazással szoktam figyelni. Ami feltűnt, hogy ha a DPF SOOT és a LOAD érték eléri a 4-4%-ot, elindítja a regenerációt. Ez kb 270 - 600 km közötti táv megtételét követően szokott bekövetkezni.
Volt már valakinek ilyennel dolga? Ha igen, mi oldotta meg a problémát?
Van bármi, amit saját hatáskörben le tudok ellenőrizni (pl. csatlakozó állapota, kábeltörés, stb.), vagy szervízbe kell menni ezzel?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Gyere át
http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.5500
ide. Egy hete nekem is előjött a hiba.
Olvasgasd az utolsó pár hozzászólást.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2023.04.01 szombat, 07:40:10 »
Idézetet írta: bakolaci - 2023.03.31 péntek, 14:23:56
Kedves Fórumtársak!
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy MKV Mondeonak (2017. 2.0 TDCI / 180 HP).
Azt vettem észre, hogy regenerálást követően minden esetben megjelenik a P2000 00 24 (NOx Trap Efficiency Below Threshold (Bank 1)) hibaüzenet. A DPF szűrő telítettségét, valamint a regenerációs ciklust az Fdpf alkalmazással szoktam figyelni. Ami feltűnt, hogy ha a DPF SOOT és a LOAD érték eléri a 4-4%-ot, elindítja a regenerációt. Ez kb 270 - 600 km közötti táv megtételét követően szokott bekövetkezni.
Volt már valakinek ilyennel dolga? Ha igen, mi oldotta meg a problémát?
Van bármi, amit saját hatáskörben le tudok ellenőrizni (pl. csatlakozó állapota, kábeltörés, stb.), vagy szervízbe kell menni ezzel?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
nincs ledugózva az egr szelep?esetleg kifúj a kipufogó a dpf előtt? Nyomáskülönbség szenzor csövei épek?ezeket otthon megnézheted....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2023.04.01 szombat, 17:11:52 »
Idézetet írta: alf® - 2023.04.01 szombat, 07:40:10
nincs ledugózva az egr szelep?esetleg kifúj a kipufogó a dpf előtt? Nyomáskülönbség szenzor csövei épek?ezeket otthon megnézheted....
Szia,
Dugózva nincs az EGR. Amúgy pont tegnap kipróbáltam, hogy ledugózom, de sajna bedobta a Check Engine hibát, így kivettem a "dugót", hibakód törlés és minden megy tovább... (az MK4-es simán ment anno hibakód nélkül tiszta levegővel ...).
A többi javaslat alapján majd végig nézem az autót.
Még arra is gondoltam, hogy el van koszolódva az EGR hűtője és így túl meleg a visszavezetett kipufogó gáz, mert a P2000 hibakód szövegében megjeleníti a P0127 Intake Air Temperature Too High hibát is. Hozzá nemértőként gondolom ezt, mivel ott van bevezetve a szívórészbe a kipufogó gáz, ahol pont van egy szenzor is. Lehet, hogy az mér túl magas hőmérsékletű levegőt...
Köszönöm.
Üdv BL.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.04.01 szombat, 17:20:47 írta bakolaci
»
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2023.04.01 szombat, 19:57:29 »
Idézetet írta: bakolaci - 2023.04.01 szombat, 17:11:52
Szia,
Dugózva nincs az EGR. Amúgy pont tegnap kipróbáltam, hogy ledugózom, de sajna bedobta a Check Engine hibát, így kivettem a "dugót", hibakód törlés és minden megy tovább... (az MK4-es simán ment anno hibakód nélkül tiszta levegővel ...).
A többi javaslat alapján majd végig nézem az autót.
Még arra is gondoltam, hogy el van koszolódva az EGR hűtője és így túl meleg a visszavezetett kipufogó gáz, mert a P2000 hibakód szövegében megjeleníti a P0127 Intake Air Temperature Too High hibát is. Hozzá nemértőként gondolom ezt, mivel ott van bevezetve a szívórészbe a kipufogó gáz, ahol pont van egy szenzor is. Lehet, hogy az mér túl magas hőmérsékletű levegőt...
Köszönöm.
Üdv BL.
Szerintem az egr hűtő nem tud eldugulni....
olyan a kialakítása.
A belépő hőmérsékletet meg inkább a MAF-ban méri,ami sokkal előnn van,mint az egr...
Az inkább egy elkoszolódott levegőszűrő hibája,vagy MAF tisztítás szükséges. ÉS vagy a csatlakozás vagy kábel zárlat-szakadás-kontakthiba.
Amúgy nem lehet,hogy csak tegnap bedobta a P2000-et az egr dugó miatt,és nem vetted észre? Törlöd,újra előjön?
Indítottál már neki kényszer regenerációt forscannel? Akkor kéne...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2023.04.01 szombat, 21:05:28 »
Idézetet írta: alf® - 2023.04.01 szombat, 19:57:29
Szerintem az egr hűtő nem tud eldugulni....
olyan a kialakítása.
A belépő hőmérsékletet meg inkább a MAF-ban méri,ami sokkal előnn van,mint az egr...
Az inkább egy elkoszolódott levegőszűrő hibája,vagy MAF tisztítás szükséges. ÉS vagy a csatlakozás vagy kábel zárlat-szakadás-kontakthiba.
Amúgy nem lehet,hogy csak tegnap bedobta a P2000-et az egr dugó miatt,és nem vetted észre? Törlöd,újra előjön?
Indítottál már neki kényszer regenerációt forscannel? Akkor kéne...
Azt figyeltem meg, hogy a P2000-es kódot sajnos minden regeneráció után bedobja, nem csak a tegnapi EGR dugózás próba miatt jött elő.
Kényszer regent nem csináltam (igazából nem is tudom, hogyan kell). Régebben letöltöttem próbára a Forscan programot, igaz nem a fizetőset. Majd ránézek, hogy abban van-e ilyen opció.
Köszönöm.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2023.04.02 vasárnap, 09:51:25 »
Idézetet írta: bakolaci - 2023.04.01 szombat, 21:05:28
Azt figyeltem meg, hogy a P2000-es kódot sajnos minden regeneráció után bedobja, nem csak a tegnapi EGR dugózás próba miatt jött elő.
Kényszer regent nem csináltam (igazából nem is tudom, hogyan kell). Régebben letöltöttem próbára a Forscan programot, igaz nem a fizetőset. Majd ránézek, hogy abban van-e ilyen opció.
Köszönöm.
Forscan ingyenes,és kérsz hozzá egy kiterjesztett liszenszt 2hónapra ingyenesen.Az mindent tud amit kell....
Az is kiderülhet, mitől nem fut le a regeneráció rendesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2023.05.26 péntek, 10:26:09 »
Ezt a videót csak úgy itthagyom.
Lengyelek már nagyüzemben tolják. Nálunk még csak a sima fordos tőmítéscserénél tartunk, ami a szivárgást egyáltalán nem oldja meg.
https://youtu.be/iTY4_XbehMQ
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2023.05.31 szerda, 16:26:56 »
Sziasztok!
2.0 TDCi vezérléscseréért (+vízpumpa) mennyi a reális ár? Jöhet hozzá konkrét ajánlás is.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2023.05.31 szerda, 16:38:16 »
Idézetet írta: forest - 2023.05.31 szerda, 16:26:56
Sziasztok!
2.0 TDCi vezérléscseréért (+vízpumpa) mennyi a reális ár? Jöhet hozzá konkrét ajánlás is.
Köszönöm!
nem írtál konkrét évjáratot,teljesítményt, de kb 120-130ból kijössz munkadíjjal.
https://cromax.hu/autotipuskereso/ford/mondeo/mondeo_v_ferdehatu_(ce)_2014.09_/107753/szijhajtas/fogasszij__keszlet/fogasszijkeszlet/vizpumpa_+_fogasszij_keszlet
Fordból 120körül kapsz készletet,az annyival drágább...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2023.05.31 szerda, 16:48:32 »
Idézetet írta: alf® - 2023.05.31 szerda, 16:38:16
nem írtál konkrét évjáratot,teljesítményt, de kb 120-130ból kijössz munkadíjjal.
https://cromax.hu/autotipuskereso/ford/mondeo/mondeo_v_ferdehatu_(ce)_2014.09_/107753/szijhajtas/fogasszij__keszlet/fogasszijkeszlet/vizpumpa_+_fogasszij_keszlet
Fordból 120körül kapsz készletet,az annyival drágább...
Igaz, lemaradt; 2014-es, 110kW.
Meg valahol olvastam, hogy nem ajánlott a gyári vagy azzal megegyező vízpumpa, mert műanyag a lapátja. Melyik lenne abból is az ajánlott?
(Vagy egyszerűbb lenne, ha lenne olyan szerelő, aki tisztában van ezekkel, nem lehúzni akar és nyugodtan rábízhatom ezt a témakört.)
«
Utoljára szerkesztve: 2023.05.31 szerda, 16:55:36 írta forest
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2023.05.31 szerda, 18:00:42 »
Idézetet írta: forest - 2023.05.31 szerda, 16:48:32
Igaz, lemaradt; 2014-es, 110kW.
Meg valahol olvastam, hogy nem ajánlott a gyári vagy azzal megegyező vízpumpa, mert műanyag a lapátja. Melyik lenne abból is az ajánlott?
(Vagy egyszerűbb lenne, ha lenne olyan szerelő, aki tisztában van ezekkel, nem lehúzni akar és nyugodtan rábízhatom ezt a témakört.)
hepa,dayco ajánlott.De a szerelő a legegyszerűbb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:12:18 »
Idézetet írta: forest - 2023.05.31 szerda, 16:26:56
Sziasztok!
2.0 TDCi vezérléscseréért (+vízpumpa) mennyi a reális ár? Jöhet hozzá konkrét ajánlás is.
Köszönöm!
Ilyenkor már illik akkor cserélni a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is, illetve a generátor szabadonfutót.
INA+ hepu vízpumpa, bár az is kezd áttérni a műanyag lapátra. Sajnos sokmindent már az INA is újracsomagol.
Generátor szabadonfutó pl. INA dobozban valami török cucc, de az a gyári is.
Ja, az anyagdíj a fentiekre kb 100-130e, plusz munkadíj. Kb 40-50e
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:14:36 »
Idézetet írta: alf® - 2023.05.31 szerda, 18:00:42
hepa,dayco ajánlott.De a szerelő a legegyszerűbb.
HepUUUU!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:18:59 »
Generátor szabadonfutó
Ford (Litens) drága
INA (Litens) jobb ár
AS (Litens) nagyon jó ár
Cikkszám:
AS AFP9025
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:45:09 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.05.31 szerda, 21:12:18
Ilyenkor már illik akkor cserélni a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is, illetve a generátor szabadonfutót.
INA+ hepu vízpumpa, bár az is kezd áttérni a műanyag lapátra. Sajnos sokmindent már az INA is újracsomagol.
Generátor szabadonfutó pl. INA dobozban valami török cucc, de az a gyári is.
Ja, az anyagdíj a fentiekre kb 100-130e, plusz munkadíj. Kb 40-50e
Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:48:40 »
Idézetet írta: forest - 2023.05.31 szerda, 21:45:09
Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre
Zsu.hu alkatrész
Fészbukozol?
Mk5 Club Hungary Bálint Gergely Dunakeszi szélén.
Illetve mondanám az én szerelőmet is, de nagyon be van havazva. De rákérdezhetek, ha gondolod.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:51:41 »
Idézetet írta: forest - 2023.05.31 szerda, 21:45:09
Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre
Mindenben jó egyébként a gyári alkatrész, ami dayco, vagy ina. kivéve a vízpumpa, az egy fhos… Mindenki a HEPU-ra esküszik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2023.05.31 szerda, 21:58:40 »
Idézetet írta: forest - 2023.05.31 szerda, 21:45:09
Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre
halásztelken és a reptéren tudok szerelőt.Az egyik nem szereti,ha viszik az alkatrészt.A másiknak mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2023.07.12 szerda, 10:00:09 »
Most voltam a szervizben, az EGR-nél folyatja a vizet a gép. ---> csere.
262.000+ egy kis apró.
A ffene bele, 256.000km van a kocsiban. Mi lehet a gond, hogy engedi a vizet az EGR?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2023.07.12 szerda, 10:30:38 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2023.07.12 szerda, 10:00:09
Most voltam a szervizben, az EGR-nél folyatja a vizet a gép. ---> csere.
262.000+ egy kis apró.
A ffene bele, 256.000km van a kocsiban. Mi lehet a gond, hogy engedi a vizet az EGR?
semmi, mind elfárad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2023.07.12 szerda, 13:03:18 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2023.07.12 szerda, 10:00:09
Most voltam a szervizben, az EGR-nél folyatja a vizet a gép. ---> csere.
262.000+ egy kis apró.
A ffene bele, 256.000km van a kocsiban. Mi lehet a gond, hogy engedi a vizet az EGR?
Az, hogy ez is egy típusbetegség.
Pözsó-nál lehet kapnoi hozzá csak a műanyag házat tömítéssel. De sajnos maga a szelep is beszarhat, ha már cseréli az ember, érdemes talán az egészet.
A gyári Mahle, Ford felirat nélkül feleannyi kb.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2023.11.15 szerda, 15:54:48 »
Sziasztok Forumtársak!
Azzal a gonddal fordulok hozzátok,hogy zavaróan nagy a vibráció az autóban (Csak hideg motornál.)
Jobboldali motortartóbakot cseréltek,de a probléma nem múlt el.
Azt mondta a szaki ,hogy akkor lehet a hátsó bak is rossz.
Én ebbe nem hiszek.Van valakinek ötlete mi lehet a hiba?Volt már hasonló probléma?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2024.05.09 csütörtök, 18:09:49 »
Sziasztok !
EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ? Tapasztalat, stb érdekelne...
https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu
«
Utoljára szerkesztve: 2024.05.09 csütörtök, 19:38:50 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2024.05.09 csütörtök, 18:28:25 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2024.05.09 csütörtök, 18:09:49
Sziasztok !
EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2.
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ? Tapasztalat, stb érdekelne...
https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu
Szia
Alairasod alapjan MK4-ed van, de mivel ez az MK5 topik gondolom van olyan is...ha van es sync 3 is van, akkor 80eur+posta egy Damian's Box es "mindent is" mutat. Szvsz.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ