Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:41:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 292144 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2022.08.29 hétfő, 14:27:10 »

Nagynyomásúnál nem ereszt?

Ott nem. Az olajleválasztószelepnél látok szivárgást.

A szelepet lehet külön venni? És ha lehet hol?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2022.08.31 szerda, 15:58:34 »

Így most 171ekm-nél (174ekm helyett) volt egy előrehozott olajcserém, mert nyafogott a kicsike, hogy kevés benne az olaj... Na mind... Legközelebb remélem 185ekm-ig kibírja...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2022.09.02 péntek, 12:16:17 »

Sziasztok !

Az olajszürő nagyon laza volt. 6 km van az olajban .Elég furcsa hogy most kezdett folyni.

Inkább kicseréltem 1 jobb minőségre. Hengst gondolom jó.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2022.10.04 kedd, 13:30:08 »

Ismét felmerül egy új/használt autó gondolata, amit kinéztem TDCi, volt már, akkor elment tőle a kedvem, de nem nagyon van már sajnos sok választék a motorok kapcsán, még csak elvi szinten, de szerintetek mennyire nyírok ki egy ilyen napi használattal egy TDCi-t:

- 1 út: 4km - 7 perc (város)
- 6-8 óra állás
- 2 út: 11km - 15 perc (főút)
- 1-3 óra állás
- 3 út: 7km  - 10 perc (főút)
- 10-12 óra állás

+1-2 havonta +500km-es utak, teljen kiszámíthatatlanul.

90%-ban ezt járom jelenleg naponta. Nem sok esélye lesz regenerálni, talán télen bemelegedni sem. Felejtsem el?
Tudom, hogy erre egy elektromos tökéletes lenne, de nem fogom 2-3x-os áron megvenni, és kompromisszumot kötni, hogy órákat töltsek, amennyivel drágább, én évekig tankolhatok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #704 Dátum: 2022.10.04 kedd, 14:12:32 »

Ismét felmerül egy új/használt autó gondolata, amit kinéztem TDCi, volt már, akkor elment tőle a kedvem, de nem nagyon van már sajnos sok választék a motorok kapcsán, még csak elvi szinten, de szerintetek mennyire nyírok ki egy ilyen napi használattal egy TDCi-t:

- 1 út: 4km - 7 perc (város)
- 6-8 óra állás
- 2 út: 11km - 15 perc (főút)
- 1-3 óra állás
- 3 út: 7km  - 10 perc (főút)
- 10-12 óra állás

+1-2 havonta +500km-es utak, teljen kiszámíthatatlanul.

90%-ban ezt járom jelenleg naponta. Nem sok esélye lesz regenerálni, talán télen bemelegedni sem. Felejtsem el?
Tudom, hogy erre egy elektromos tökéletes lenne, de nem fogom 2-3x-os áron megvenni, és kompromisszumot kötni, hogy órákat töltsek, amennyivel drágább, én évekig tankolhatok.

költözz vagy dolgozz messzebb  eplus2

Én hasonló körülmények között használom gond nélkül. Ezek már nem Mk3...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #705 Dátum: 2022.10.04 kedd, 14:18:29 »

Ismét felmerül egy új/használt autó gondolata, amit kinéztem TDCi, volt már, akkor elment tőle a kedvem, de nem nagyon van már sajnos sok választék a motorok kapcsán, még csak elvi szinten, de szerintetek mennyire nyírok ki egy ilyen napi használattal egy TDCi-t:

- 1 út: 4km - 7 perc (város)
- 6-8 óra állás
- 2 út: 11km - 15 perc (főút)
- 1-3 óra állás
- 3 út: 7km  - 10 perc (főút)
- 10-12 óra állás

+1-2 havonta +500km-es utak, teljen kiszámíthatatlanul.

90%-ban ezt járom jelenleg naponta. Nem sok esélye lesz regenerálni, talán télen bemelegedni sem. Felejtsem el?
Tudom, hogy erre egy elektromos tökéletes lenne, de nem fogom 2-3x-os áron megvenni, és kompromisszumot kötni, hogy órákat töltsek, amennyivel drágább, én évekig tankolhatok.


Ha használt, akkor mikori évjárat? Hány km van benne?

A motor simán fogja bírni, ha odafogyelsz a típushibákra, esetleg egyből azok cseréjével kezded. A kettőstömegű meg kicsit idő előtt fog elhasználódni. Ennyi.
Talán a 4 km-es utat leszámítva, simán be fog melegedni, és ha látod, hogy regenerál (ilyen távoknál kb 300 kmenként), akkor míg le nem megy, nem állsz meg 10 perc max.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2022.10.06 csütörtök, 10:47:28 »

Ha használt, akkor mikori évjárat? Hány km van benne?

A motor simán fogja bírni, ha odafogyelsz a típushibákra, esetleg egyből azok cseréjével kezded. A kettőstömegű meg kicsit idő előtt fog elhasználódni. Ennyi.
Talán a 4 km-es utat leszámítva, simán be fog melegedni, és ha látod, hogy regenerál (ilyen távoknál kb 300 kmenként), akkor míg le nem megy, nem állsz meg 10 perc max.


Én még sosem láttam regenerálni a sajátomat. Mire kéne figyelnem? A fordulatot nem láttam még megemelkedni sem alapjáraton.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #707 Dátum: 2022.10.06 csütörtök, 12:49:19 »

Én még sosem láttam regenerálni a sajátomat. Mire kéne figyelnem? A fordulatot nem láttam még megemelkedni sem alapjáraton.
az üzemanyag nyomást emeli.a pillanatnyi fogyin látszik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2022.10.06 csütörtök, 14:29:21 »

költözz vagy dolgozz messzebb  eplus2

Én hasonló körülmények között használom gond nélkül. Ezek már nem Mk3...

  worship eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2022.10.06 csütörtök, 14:31:36 »

Ha használt, akkor mikori évjárat? Hány km van benne?

A motor simán fogja bírni, ha odafogyelsz a típushibákra, esetleg egyből azok cseréjével kezded. A kettőstömegű meg kicsit idő előtt fog elhasználódni. Ennyi.
Talán a 4 km-es utat leszámítva, simán be fog melegedni, és ha látod, hogy regenerál (ilyen távoknál kb 300 kmenként), akkor míg le nem megy, nem állsz meg 10 perc max.


2017 utáni, max 150e km-ig, még nézelődök...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #710 Dátum: 2022.10.07 péntek, 09:10:20 »

2017 utáni, max 150e km-ig, még nézelődök...

Akkor vegyél olyat, ami nem átbaxásnak tűnik, ne legyen rommá törve és lelakva.
Vétel után egyből cseréld a vezérlést, és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ha jót akarsz, akkor cseréled a generátor szabadonfutót is...

Ha fenti móka után nem fogy a hűtővíz drasztikusan, akkor autózól nagy örömmel. Ha fogy, akkor megnézed a hűtőt és a termosztátházat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2022.10.07 péntek, 09:59:57 »

Akkor vegyél olyat, ami nem átbaxásnak tűnik, ne legyen rommá törve és lelakva.
Vétel után egyből cseréld a vezérlést, és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ha jót akarsz, akkor cseréled a generátor szabadonfutót is...

Ha fenti móka után nem fogy a hűtővíz drasztikusan, akkor autózól nagy örömmel. Ha fogy, akkor megnézed a hűtőt és a termosztátházat.


Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #712 Dátum: 2022.10.07 péntek, 10:35:07 »

Akkor vegyél olyat, ami nem átbaxásnak tűnik, ne legyen rommá törve és lelakva.
Vétel után egyből cseréld a vezérlést, és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).
Ha jót akarsz, akkor cseréled a generátor szabadonfutót is...

Ha fenti móka után nem fogy a hűtővíz drasztikusan, akkor autózól nagy örömmel. Ha fogy, akkor megnézed a hűtőt és a termosztátházat.

mennyi km van a fehér smaxban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #713 Dátum: 2022.10.07 péntek, 15:31:57 »

mennyi km van a fehér smaxban?

Ez most hogy jön ide?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #714 Dátum: 2022.10.07 péntek, 16:51:25 »

Ez most hogy jön ide?  nyes
nem mind1 az neked? eplus2
Válaszolj! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #715 Dátum: 2022.10.07 péntek, 17:11:03 »


és nagyon fontos, hogy vízpumpából ne a gyárit vegyed (hanem HEPU-t).





Ez ismert tény, hogy a gyári vízpumpa kuka, vagy csak 1 rossz tapasztalat? Illetve vezérlésből milyen márka ajánlott?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #716 Dátum: 2022.10.08 szombat, 10:07:00 »

Ez ismert tény, hogy a gyári vízpumpa kuka, vagy csak 1 rossz tapasztalat? Illetve vezérlésből milyen márka ajánlott?
Közismert tény.  nyes

A gyári vízpumpa lapátja egy műanyag valami a pörgő fém tengelyen. Vagy elenged a tengely és a műanyag között, vagy nem enged el ugyan, de a lapát beleér a blokkba és ledarálja. Mindkettőnek az az eredménye, hogy meg tudod forralni a motort. Ez mondjuk Kamcsatkában az autópálya szélén elég kellemetlen.
Sokszor sajnos az előírt csereperiódus előtt meg is szorulhat a lapát, vagy valamelyik feszítő, amitől szakad a szíj.
Legkésőbb 150e kmnél, vagy előbb ajánlott a csere.

Én egyébként INA+HEPU szettre szavazok!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2022.10.09 vasárnap, 18:56:01 »

Közismert tény.  nyes

A gyári vízpumpa lapátja egy műanyag valami a pörgő fém tengelyen. Vagy elenged a tengely és a műanyag között, vagy nem enged el ugyan, de a lapát beleér a blokkba és ledarálja. Mindkettőnek az az eredménye, hogy meg tudod forralni a motort. Ez mondjuk Kamcsatkában az autópálya szélén elég kellemetlen.
Sokszor sajnos az előírt csereperiódus előtt meg is szorulhat a lapát, vagy valamelyik feszítő, amitől szakad a szíj.
Legkésőbb 150e kmnél, vagy előbb ajánlott a csere.

Én egyébként INA+HEPU szettre szavazok!

Nekem 133e kmig bírta. Szerencsére "gariba" cserélték. Szóval akkor kb. 230-250ekmig kell, hogy bírja. Persze már mind1, mert 5,5 éves, szóval nem garis már, viszont fontos infó volt! THX.  worship wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2022.12.14 szerda, 16:35:18 »

Sziasztok!

2.0 tdci üzemanyagszűrőházfedélbe beletört az üzemanyagcső.  rinya

Tudnátok segíteni hol kaphatnék új csövet (csatlakozóval együtt)?
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #719 Dátum: 2022.12.14 szerda, 18:04:28 »

Sziasztok!

2.0 tdci üzemanyagszűrőházfedélbe beletört az üzemanyagcső.  rinya

Tudnátok segíteni hol kaphatnék új csövet (csatlakozóval együtt)?
Üdv
ford szervízben próbálkoznék alvázszám alapján.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2022.12.14 szerda, 18:39:47 »

A Ford Cserhátinál voltam .Ott nem találták meg .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #721 Dátum: 2022.12.14 szerda, 18:51:17 »

A Ford Cserhátinál voltam .Ott nem találták meg .
Ha a fordnál nem,akkor sehol.Másik szervízben is érdemes megpróbálni,hátha csak az emberben volt a hiba.
Esetleg bontóban...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2022.12.14 szerda, 19:30:08 »

Sziasztok!

2.0 tdci üzemanyagszűrőházfedélbe beletört az üzemanyagcső.  rinya

Tudnátok segíteni hol kaphatnék új csövet (csatlakozóval együtt)?
Üdv
egyik mk5re nézve ezt adja, simán megvan alvázszámra. ott pl ezt adja 2093516
https://www.ebay.co.uk/itm/144842701396?epid=17057357642&hash=item21b94c3a54:g:42QAAOSwcjxjTTn-&amdata=enc%3AAQAHAAAAoKLhOtTmBPjJbBPrd%2Fp%2BuON57Fy%2Ba%2F7AzSFEFS6RyYbtgmHscBhwBEaXSyfhOFRXx06G1T41K8lkQRjsTnjpHl%2B4GRS5qETy2%2Bx3HbKee5jmZWvJpa%2BXtTTYeEFHqpe391tKZy%2Bh6OYdsTeUj6hXGs2Vn0%2BZcQrIG8vZyFsjCZ25j78QLC8CoFfNzhPgP3I%2B%2Fz6%2Btve3TU6X%2FA7OUN4i40M%3D%7Ctkp%3ABk9SR6Cdrp6iYQ
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #723 Dátum: 2022.12.14 szerda, 20:07:09 »

a cikkszám szerint fordtól is rendelhető.

   Keresett cikkszám
Cikkszám:   2093516
Márka:   FORD
Megnevezés:   GÁZOLAJCSŐ SZŰRŐHÁZRA DW10F
Bruttó listaár:   47.570 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   42.813 Ft
Üllői út:   0 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2022.12.15 csütörtök, 11:29:48 »

Köszönöm az infókat worship

Még annyit szeretnék ,hogy a baloldali (bemenő)cső ,nem úgy jött szét ahogy kellett volna.

A képen is látszik ,hogy csak maga a csőnek kellett volna  kijönni a házból. De ez kijött a csatlakozóval együtt.

Külön csatlakozó esetleg létezhet vagy az a szűrőházfedélel együtt van?
Naplózva
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2023.03.31 péntek, 14:23:56 »

Kedves Fórumtársak!

Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy MKV Mondeonak (2017. 2.0 TDCI / 180 HP).
Azt vettem észre, hogy regenerálást követően minden esetben megjelenik a P2000 00 24 (NOx Trap Efficiency Below Threshold (Bank 1)) hibaüzenet. A DPF szűrő telítettségét, valamint a regenerációs ciklust az Fdpf alkalmazással szoktam figyelni. Ami feltűnt, hogy ha a DPF SOOT és a LOAD érték eléri a 4-4%-ot, elindítja a regenerációt. Ez kb 270 - 600 km közötti táv megtételét követően szokott bekövetkezni.
Volt már valakinek ilyennel dolga? Ha igen, mi oldotta meg a problémát?
Van bármi, amit saját hatáskörben le tudok ellenőrizni (pl. csatlakozó állapota, kábeltörés, stb.), vagy szervízbe kell menni ezzel?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
« Utoljára szerkesztve: 2023.03.31 péntek, 14:39:28 írta bakolaci » Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2023.03.31 péntek, 21:42:56 »

Kedves Fórumtársak!

Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy MKV Mondeonak (2017. 2.0 TDCI / 180 HP).
Azt vettem észre, hogy regenerálást követően minden esetben megjelenik a P2000 00 24 (NOx Trap Efficiency Below Threshold (Bank 1)) hibaüzenet. A DPF szűrő telítettségét, valamint a regenerációs ciklust az Fdpf alkalmazással szoktam figyelni. Ami feltűnt, hogy ha a DPF SOOT és a LOAD érték eléri a 4-4%-ot, elindítja a regenerációt. Ez kb 270 - 600 km közötti táv megtételét követően szokott bekövetkezni.
Volt már valakinek ilyennel dolga? Ha igen, mi oldotta meg a problémát?
Van bármi, amit saját hatáskörben le tudok ellenőrizni (pl. csatlakozó állapota, kábeltörés, stb.), vagy szervízbe kell menni ezzel?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.

Gyere át http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.5500 ide. Egy hete nekem is előjött a hiba.
Olvasgasd az utolsó pár hozzászólást.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #727 Dátum: 2023.04.01 szombat, 07:40:10 »

Kedves Fórumtársak!

Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy MKV Mondeonak (2017. 2.0 TDCI / 180 HP).
Azt vettem észre, hogy regenerálást követően minden esetben megjelenik a P2000 00 24 (NOx Trap Efficiency Below Threshold (Bank 1)) hibaüzenet. A DPF szűrő telítettségét, valamint a regenerációs ciklust az Fdpf alkalmazással szoktam figyelni. Ami feltűnt, hogy ha a DPF SOOT és a LOAD érték eléri a 4-4%-ot, elindítja a regenerációt. Ez kb 270 - 600 km közötti táv megtételét követően szokott bekövetkezni.
Volt már valakinek ilyennel dolga? Ha igen, mi oldotta meg a problémát?
Van bármi, amit saját hatáskörben le tudok ellenőrizni (pl. csatlakozó állapota, kábeltörés, stb.), vagy szervízbe kell menni ezzel?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
nincs ledugózva az egr szelep?esetleg kifúj a kipufogó a dpf előtt? Nyomáskülönbség szenzor csövei épek?ezeket otthon megnézheted....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2023.04.01 szombat, 17:11:52 »

nincs ledugózva az egr szelep?esetleg kifúj a kipufogó a dpf előtt? Nyomáskülönbség szenzor csövei épek?ezeket otthon megnézheted....

Szia,

Dugózva nincs az EGR. Amúgy pont tegnap kipróbáltam, hogy ledugózom, de sajna bedobta a Check Engine hibát, így kivettem a "dugót", hibakód törlés és minden megy tovább... (az MK4-es simán ment anno hibakód nélkül tiszta levegővel ...).
A többi javaslat alapján majd végig nézem az autót.
Még arra is gondoltam, hogy el van koszolódva az EGR hűtője és így túl meleg a visszavezetett kipufogó gáz, mert a P2000 hibakód szövegében megjeleníti a P0127 Intake Air Temperature Too High hibát is. Hozzá nemértőként gondolom ezt, mivel ott van bevezetve a szívórészbe a kipufogó gáz, ahol pont van egy szenzor is. Lehet, hogy az mér túl magas hőmérsékletű levegőt...

Köszönöm.

Üdv BL.
« Utoljára szerkesztve: 2023.04.01 szombat, 17:20:47 írta bakolaci » Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #729 Dátum: 2023.04.01 szombat, 19:57:29 »

Szia,

Dugózva nincs az EGR. Amúgy pont tegnap kipróbáltam, hogy ledugózom, de sajna bedobta a Check Engine hibát, így kivettem a "dugót", hibakód törlés és minden megy tovább... (az MK4-es simán ment anno hibakód nélkül tiszta levegővel ...).
A többi javaslat alapján majd végig nézem az autót.
Még arra is gondoltam, hogy el van koszolódva az EGR hűtője és így túl meleg a visszavezetett kipufogó gáz, mert a P2000 hibakód szövegében megjeleníti a P0127 Intake Air Temperature Too High hibát is. Hozzá nemértőként gondolom ezt, mivel ott van bevezetve a szívórészbe a kipufogó gáz, ahol pont van egy szenzor is. Lehet, hogy az mér túl magas hőmérsékletű levegőt...

Köszönöm.

Üdv BL.
Szerintem az egr hűtő nem tud eldugulni.... Roll Eyes olyan a kialakítása.
A belépő hőmérsékletet meg inkább a MAF-ban méri,ami sokkal előnn van,mint az egr...
Az inkább egy elkoszolódott levegőszűrő hibája,vagy MAF tisztítás szükséges. ÉS vagy a csatlakozás vagy kábel zárlat-szakadás-kontakthiba.

Amúgy nem lehet,hogy csak tegnap bedobta a P2000-et az egr dugó miatt,és nem vetted észre? Törlöd,újra előjön?
Indítottál már neki kényszer regenerációt forscannel? Akkor kéne...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2023.04.01 szombat, 21:05:28 »

Szerintem az egr hűtő nem tud eldugulni.... Roll Eyes olyan a kialakítása.
A belépő hőmérsékletet meg inkább a MAF-ban méri,ami sokkal előnn van,mint az egr...
Az inkább egy elkoszolódott levegőszűrő hibája,vagy MAF tisztítás szükséges. ÉS vagy a csatlakozás vagy kábel zárlat-szakadás-kontakthiba.

Amúgy nem lehet,hogy csak tegnap bedobta a P2000-et az egr dugó miatt,és nem vetted észre? Törlöd,újra előjön?
Indítottál már neki kényszer regenerációt forscannel? Akkor kéne...

Azt figyeltem meg, hogy a P2000-es kódot sajnos minden regeneráció után bedobja, nem csak a tegnapi EGR dugózás próba miatt jött elő.
Kényszer regent nem csináltam (igazából nem is tudom, hogyan kell). Régebben letöltöttem próbára a Forscan programot, igaz nem a fizetőset. Majd ránézek, hogy abban van-e ilyen opció.

Köszönöm.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #731 Dátum: 2023.04.02 vasárnap, 09:51:25 »

Azt figyeltem meg, hogy a P2000-es kódot sajnos minden regeneráció után bedobja, nem csak a tegnapi EGR dugózás próba miatt jött elő.
Kényszer regent nem csináltam (igazából nem is tudom, hogyan kell). Régebben letöltöttem próbára a Forscan programot, igaz nem a fizetőset. Majd ránézek, hogy abban van-e ilyen opció.

Köszönöm.
Forscan ingyenes,és kérsz hozzá egy kiterjesztett liszenszt 2hónapra ingyenesen.Az mindent tud amit kell....
Az is kiderülhet, mitől nem fut le a regeneráció rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #732 Dátum: 2023.05.26 péntek, 10:26:09 »

Ezt a videót csak úgy itthagyom.
Lengyelek már nagyüzemben tolják. Nálunk még csak a sima fordos tőmítéscserénél tartunk, ami a szivárgást egyáltalán nem oldja meg.

https://youtu.be/iTY4_XbehMQ
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2023.05.31 szerda, 16:26:56 »

Sziasztok!

2.0 TDCi vezérléscseréért (+vízpumpa) mennyi a reális ár? Jöhet hozzá konkrét ajánlás is.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #734 Dátum: 2023.05.31 szerda, 16:38:16 »

Sziasztok!

2.0 TDCi vezérléscseréért (+vízpumpa) mennyi a reális ár? Jöhet hozzá konkrét ajánlás is.

Köszönöm!
nem írtál konkrét évjáratot,teljesítményt, de kb 120-130ból kijössz munkadíjjal.

https://cromax.hu/autotipuskereso/ford/mondeo/mondeo_v_ferdehatu_(ce)_2014.09_/107753/szijhajtas/fogasszij__keszlet/fogasszijkeszlet/vizpumpa_+_fogasszij_keszlet

Fordból 120körül kapsz készletet,az annyival drágább...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2023.05.31 szerda, 16:48:32 »

nem írtál konkrét évjáratot,teljesítményt, de kb 120-130ból kijössz munkadíjjal.

https://cromax.hu/autotipuskereso/ford/mondeo/mondeo_v_ferdehatu_(ce)_2014.09_/107753/szijhajtas/fogasszij__keszlet/fogasszijkeszlet/vizpumpa_+_fogasszij_keszlet

Fordból 120körül kapsz készletet,az annyival drágább...

Igaz, lemaradt; 2014-es, 110kW.

Meg valahol olvastam, hogy nem ajánlott a gyári vagy azzal megegyező vízpumpa, mert műanyag a lapátja. Melyik lenne abból is az ajánlott?
(Vagy egyszerűbb lenne, ha lenne olyan szerelő, aki tisztában van ezekkel, nem lehúzni akar és nyugodtan rábízhatom ezt a témakört.)
« Utoljára szerkesztve: 2023.05.31 szerda, 16:55:36 írta forest » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #736 Dátum: 2023.05.31 szerda, 18:00:42 »

Igaz, lemaradt; 2014-es, 110kW.

Meg valahol olvastam, hogy nem ajánlott a gyári vagy azzal megegyező vízpumpa, mert műanyag a lapátja. Melyik lenne abból is az ajánlott?
(Vagy egyszerűbb lenne, ha lenne olyan szerelő, aki tisztában van ezekkel, nem lehúzni akar és nyugodtan rábízhatom ezt a témakört.)
hepa,dayco ajánlott.De a szerelő a legegyszerűbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #737 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:12:18 »

Sziasztok!

2.0 TDCi vezérléscseréért (+vízpumpa) mennyi a reális ár? Jöhet hozzá konkrét ajánlás is.

Köszönöm!

Ilyenkor már illik akkor cserélni a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is, illetve a generátor szabadonfutót.
INA+ hepu vízpumpa, bár az is kezd áttérni a műanyag lapátra. Sajnos sokmindent már az INA is újracsomagol.
Generátor szabadonfutó pl. INA dobozban valami török cucc, de az a gyári is.

Ja, az anyagdíj a fentiekre kb 100-130e, plusz munkadíj. Kb 40-50e
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #738 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:14:36 »

hepa,dayco ajánlott.De a szerelő a legegyszerűbb.
HepUUUU!  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #739 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:18:59 »

Generátor szabadonfutó


Ford (Litens) drága
INA (Litens) jobb ár
AS (Litens) nagyon jó ár

Cikkszám:

AS AFP9025
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:45:09 »

Ilyenkor már illik akkor cserélni a hosszbordás szíjat és annak a feszítőjét is, illetve a generátor szabadonfutót.
INA+ hepu vízpumpa, bár az is kezd áttérni a műanyag lapátra. Sajnos sokmindent már az INA is újracsomagol.
Generátor szabadonfutó pl. INA dobozban valami török cucc, de az a gyári is.

Ja, az anyagdíj a fentiekre kb 100-130e, plusz munkadíj. Kb 40-50e

Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre  wow1
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #741 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:48:40 »

Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre  wow1
Zsu.hu alkatrész
Fészbukozol?
Mk5 Club Hungary Bálint Gergely Dunakeszi szélén.
Illetve mondanám az én szerelőmet is, de nagyon be van havazva. De rákérdezhetek, ha gondolod.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #742 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:51:41 »

Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre  wow1

Mindenben jó egyébként a gyári alkatrész, ami dayco, vagy ina. kivéve a vízpumpa, az egy fhos… Mindenki a HEPU-ra esküszik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #743 Dátum: 2023.05.31 szerda, 21:58:40 »

Köszönöm! Remélem találok szerelőt, aki hajlandó ezekkel megcsinálni. Nagyon nem szeretném ezt is magam csinálni, mint mindig. Ennyit mondott a miklósi Ford is - de csak a vezérlésre  wow1
halásztelken és a reptéren tudok szerelőt.Az egyik nem szereti,ha viszik az alkatrészt.A másiknak mind1.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2023.07.12 szerda, 10:00:09 »

Most voltam a szervizben, az EGR-nél folyatja a vizet a gép. ---> csere.
262.000+ egy kis apró.

A ffene bele, 256.000km van a kocsiban. Mi lehet a gond, hogy engedi a vizet az EGR?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2023.07.12 szerda, 10:30:38 »

Most voltam a szervizben, az EGR-nél folyatja a vizet a gép. ---> csere.
262.000+ egy kis apró.

A ffene bele, 256.000km van a kocsiban. Mi lehet a gond, hogy engedi a vizet az EGR?
semmi, mind elfárad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #746 Dátum: 2023.07.12 szerda, 13:03:18 »

Most voltam a szervizben, az EGR-nél folyatja a vizet a gép. ---> csere.
262.000+ egy kis apró.

A ffene bele, 256.000km van a kocsiban. Mi lehet a gond, hogy engedi a vizet az EGR?

Az, hogy ez is egy típusbetegség.
Pözsó-nál lehet kapnoi hozzá csak a műanyag házat tömítéssel. De sajnos maga a szelep is beszarhat, ha már cseréli az ember, érdemes talán az egészet.
A gyári Mahle, Ford felirat nélkül feleannyi kb.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2023.11.15 szerda, 15:54:48 »

Sziasztok Forumtársak!

Azzal a gonddal fordulok hozzátok,hogy zavaróan nagy a vibráció az autóban (Csak hideg motornál.)

Jobboldali motortartóbakot cseréltek,de a probléma nem múlt el.

Azt mondta a szaki ,hogy akkor lehet a hátsó bak is rossz.

Én ebbe nem hiszek.Van valakinek ötlete mi lehet a hiba?Volt már hasonló probléma?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 18:09:49 »

Sziasztok !

EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ?  Tapasztalat, stb érdekelne...

https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu wave
« Utoljára szerkesztve: 2024.05.09 csütörtök, 19:38:50 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 18:28:25 »

Sziasztok !

EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2.
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ?  Tapasztalat, stb érdekelne...

https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu wave
Szia
Alairasod alapjan MK4-ed van, de mivel ez az MK5 topik gondolom van olyan is...ha van es sync 3 is van, akkor 80eur+posta egy Damian's Box es "mindent is" mutat. Szvsz.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.