Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:57:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 261697 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:47:18 »

Gyakorlatilag kiderül ha kint a tárcsa és összehasonlitom az újjal ami szetben van eltéve  a központozás nemgond nem az első kuplung cserém csak a tipust nem ismerem és elnézve nagy szívás ez a mondeó kuplung de ha kicserélem majd vigyázokrá nekeljen sűrün cserélni
ne vontass lerobbant wartburgos nőt...nekem akkor égett le a nagy része...a kedves néni belekormányozta magát az útszéli árokba...azt a kínlódást mire kiszedtük onnan...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.10.03 szombat, 15:33:32 »

Sőt még kalapos skodást sem fogok vontatni már félig kiszenvedtem a váltót hát nem egyszerüeset!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.10.03 szombat, 18:46:29 »

Sőt még kalapos skodást sem fogok vontatni már félig kiszenvedtem a váltót hát nem egyszerüeset!
lélekben Veled vagyok!  integet2 és még legyen Veled az erő...(illetve szerszámok szükség szerint)
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:30:16 »

 :taps:A kuplungtárcsa és a szerkezet az autón kivül ez a jó hir a rossz hir a szettnek semmi köze a mondeóhoz mármint a tartaléknak azóta szerkezet felszabályozva a tárcsa beszerezve  holnap remélem elkészülök mindennel. Egyébként pontosan annyi a hely hogy kifér a tárcsa és a szerkó nem egyszerü de megoldható a csere a motor vagy a váltó kiszerelésenélkül
Naplózva
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.10.07 szerda, 00:11:50 »

Sziasztok!

96-os 1.8 TD-m van. Amikor kicsit nagyobb gázzal indulok leginkább 1-esben olyan mintha szét akrna szakadni a kuplungpedál, remeg az egész, majdnem recseg. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, ez normális?
   
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:20:09 »

Sziasztok!

96-os 1.8 TD-m van. Amikor kicsit nagyobb gázzal indulok leginkább 1-esben olyan mintha szét akrna szakadni a kuplungpedál, remeg az egész, majdnem recseg. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, ez normális?
   
Akkor remeg, amikor engeded fel? Vagy amikor már haladsz, akkor remeg? Mennyire fenn fog a kuplung?
Naplózva
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:59:40 »

Akkor remeg, amikor engeded fel? Vagy amikor már haladsz, akkor remeg? Mennyire fenn fog a kuplung?

Csak felengedéskor érezni, olyan mintha az egész motor kimozdulna a helyéről recsegve ropogva (bakok rendben, ellenőriztem) és mindezt a pedál közvetítené. A kuplung szerintem jól van beállítva, holtjáték megvan, nem fog fent. Legínkább olyan mintha a kuplungtárcsa ilyen hullámos nem síma felületű lene és ezért remeg az egész szerkezet. Nem tudom létezik-e ilyen?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:32:08 »

Csak felengedéskor érezni, olyan mintha az egész motor kimozdulna a helyéről recsegve ropogva (bakok rendben, ellenőriztem) és mindezt a pedál közvetítené. A kuplung szerintem jól van beállítva, holtjáték megvan, nem fog fent. Legínkább olyan mintha a kuplungtárcsa ilyen hullámos nem síma felületű lene és ezért remeg az egész szerkezet. Nem tudom létezik-e ilyen?
ha lassan engeded fel, akkor nem érezni semmit? ez már hidraulikus kuplungos ugye? hogy kezdte el csinálni? nem köthető semmihez?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:53:54 »

Bocsi hogy beleszólok a tünetek a leszakadt ferodolra is utalhatnak de rosszabbik esetben a nyelestengely csapágya is szóbajöhet esetleg ritkább esetben a lendkerék rögzitö csavarok kilazulása a váltó levétele nélkül ezek csak tippek 
Naplózva
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 01:19:21 »

ha lassan engeded fel, akkor nem érezni semmit? ez már hidraulikus kuplungos ugye? hogy kezdte el csinálni? nem köthető semmihez?

Csak felengedéskor érezni, de akkor is csak ha gyorsan engedem fel és viszonylag nagy a fordulatszám (ugye nyomaték),  ja és persze mindez leginkább 1-esben induláskor. Nem tudom hidraulikus-e, az autó 96 májusi. Fél éve vettem, azóta sok mindent megcsináltam, megcsináltattam rajta, sajnos úgy érzem ez lesz a következő.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 06:02:25 »

Csak felengedéskor érezni, de akkor is csak ha gyorsan engedem fel és viszonylag nagy a fordulatszám (ugye nyomaték),  ja és persze mindez leginkább 1-esben induláskor. Nem tudom hidraulikus-e, az autó 96 májusi. Fél éve vettem, azóta sok mindent megcsináltam, megcsináltattam rajta, sajnos úgy érzem ez lesz a következő.
Mindenképp nézesd meg mihamarabb, én még arra gondolok, nincs e eltörve rugó a kuplungtárcsában. Ha a kinyomócsapágy jó, akkor esetleg kuplungban tudok segíteni, van fillérekért egy alig használt szett, de csapágy nélkül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 18:29:24 »

Sziasztok!
96-os mondeomnak a kuplung kinyomó munkahengerét szeretném légteleníteni. Légtelenitöt megtaláltam, de nem tudom, hogy kell? Úgy néz, ki mint egy kerékgumi szelep csak nincs a közepén semmi. Leírná valaki lépésről-lépésre?
Köszi, előre is!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 18:38:17 »

Sziasztok!
96-os mondeomnak a kuplung kinyomó munkahengerét szeretném légteleníteni. Légtelenitöt megtaláltam, de nem tudom, hogy kell? Úgy néz, ki mint egy kerékgumi szelep csak nincs a közepén semmi. Leírná valaki lépésről-lépésre?
Köszi, előre is!

Kell kb 1/2l fékolaj, 1 m átlátszó tömlő a szelep szájának átmérőjében, 1db 8as(?) nyakaskulcs.

A szelep tövében kell legyen vmi 6lap, amire (ha jól rémlik 8as) kulccsal rá tudsz fogni. Ezt tedd is rá első lépésben.
Veszel egy kb 1 m hosszú átlátszó csövet, amit szorosan rá tudsz húzni a "szelep" végére. Húzd is rá.
Valahogy nyomj egy korty fékfolyadékot a csőbe. Segítő nyomja be a kuplungut és tartsa is benyomva. Amíg nyomja, lazítsd fel a szelepet, látni fogod, hogy jobbesetben nő a fékfolyadék szintje, rosszabb esetben bubik jönnek benne felfelé. Amikor vége a mozgásnak, húzd vissza a szelepet, segítő elengedheti a pedált. Nyomja újra, tartja, lazítasz, meghúzod, elengedi a pedált. Így tovább, amíg az utolsó apró bubi is feljön a csőben. Időközben figyeld a fékfolyadék-tartályt, öntögess utána gyakran maxig, nehogy a doboz oldalából induló gumicső levegőt bírjon szívni.

Ennyi.
Sok szerencsét.
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:06:28 »

Kell kb 1/2l fékolaj, 1 m átlátszó tömlő a szelep szájának átmérőjében, 1db 8as(?) nyakaskulcs.

A szelep tövében kell legyen vmi 6lap, amire (ha jól rémlik 8as) kulccsal rá tudsz fogni. Ezt tedd is rá első lépésben.
Veszel egy kb 1 m hosszú átlátszó csövet, amit szorosan rá tudsz húzni a "szelep" végére. Húzd is rá.
Valahogy nyomj egy korty fékfolyadékot a csőbe. Segítő nyomja be a kuplungut és tartsa is benyomva. Amíg nyomja, lazítsd fel a szelepet, látni fogod, hogy jobbesetben nő a fékfolyadék szintje, rosszabb esetben bubik jönnek benne felfelé. Amikor vége a mozgásnak, húzd vissza a szelepet, segítő elengedheti a pedált. Nyomja újra, tartja, lazítasz, meghúzod, elengedi a pedált. Így tovább, amíg az utolsó apró bubi is feljön a csőben. Időközben figyeld a fékfolyadék-tartályt, öntögess utána gyakran maxig, nehogy a doboz oldalából induló gumicső levegőt bírjon szívni.

Ennyi.
Sok szerencsét.
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:08:19 »

Valamit eltoltam itt!!
Köszönöm Tádé a gyors részletes választ!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:09:53 »

Valamit eltoltam itt!!
Köszönöm Tádé a gyors részletes választ!
Szívesen!

(a rosszat tudod törölni, egyébként a válaszod a 2. quote-on kívül kell kerüljön)
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.10.09 péntek, 18:04:31 »

Sziasztok!
Sajnos a kuplungom megadta magát, most gondba vagyok, milyet vegyek márka szerint.
Cromaxnál néztem gyári Fordot és nem értem pl.: hogy, Lángnál vagy a Bárdinál a kinyomó munkahenger 60ezer, Cromaxnál gyári Ford 33ezer Ft. Van különbség minőségileg?
Milyen szettet érdemes venni gyárit, valeot vagy luk-ot?
Válaszokat köszönöm!
Sikerült a légtelenítés Tádé köszi még egyszer! worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.10.09 péntek, 18:26:24 »

Sziasztok!
Sajnos a kuplungom megadta magát, most gondba vagyok, milyet vegyek márka szerint.
Cromaxnál néztem gyári Fordot és nem értem pl.: hogy, Lángnál vagy a Bárdinál a kinyomó munkahenger 60ezer, Cromaxnál gyári Ford 33ezer Ft. Van különbség minőségileg?
Milyen szettet érdemes venni gyárit, valeot vagy luk-ot?
Válaszokat köszönöm!
Sikerült a légtelenítés Tádé köszi még egyszer! worship
komplett szettet cserélnél? milyen motorba?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.10.09 péntek, 18:40:18 »

komplett szettet cserélnél? milyen motorba?
Igen komlett szettet cserélnék hidraulikus kinyomóval együtt.Mocim:1996-os 1.6 benzin
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.10.09 péntek, 19:24:29 »

Igen komlett szettet cserélnék hidraulikus kinyomóval együtt.Mocim:1996-os 1.6 benzin
Nézd,én gazdasági megfontolásból vettem bontottat szundinál.Tekintettel arra,hogy tuti nem fogok kiautózni annyi km-t,amennyiért megérné újat belerakni.Szerintem kérdezz rá nála,hogy tud-e adni bontottat,ami jó (az enyémnek a csapágya jó volt de engedte az olajat és nem találtam érdemesnek javíttatni.A bontott 3e volt és szundiban megbízok)
Ebből kifolyólag a kuplung is a régi váltómé került bele,az kb 2/3 idős,de még bőven belül van a gyári értéken.Gondold át,hogy mennyi időre és távra tervezel az autóval,mielőtt beleugrasz.Úgy emlékszem ginjoy is ajánlott itt szettet,ha jó áron adja érdemes beletenni-már ha jó hozzá.Ahogy néztem,az 1.6,1.8 egyforma,de ezt a cromaxnál tutira megmondják,csak egy telefonba kerül.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.09 péntek, 19:27:48 írta misi107 » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.10.30 péntek, 16:26:15 »

Hosszirányú váltó tartó bakok vannak ki ezért rázza a kocsi az elejét. Na azokat keresek olcsón, ötlet?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.10.30 péntek, 16:57:20 »

Cromaxnál néztem és úgy tűnik a 96 elötti benzineseké azonos ccm-től függetlenül.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:45:24 »

Hali,
én is kulungcsere előtt állok, alig emel ki  rinya Cromaxnál kinyomócsapágy 26e körül, kuplungszett legócsóbb 23e körül van. Szerelő 35e -ért tenné be. Az autó '96-os, 1.6 benzines, és még sokáig tervezem használni. Érdemes használtat betenni ? Vagy többe kerül a csere mint a hús ???hehe..
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:46:35 »

Hali,
én is kulungcsere előtt állok, alig emel ki  rinya Cromaxnál kinyomócsapágy 26e körül, kuplungszett legócsóbb 23e körül van. Szerelő 35e -ért tenné be. Az autó '96-os, 1.6 benzines, és még sokáig tervezem használni. Érdemes használtat betenni ? Vagy többe kerül a csere mint a hús ???hehe..
Nem tudom, hogy találsz-e jó állapotút. Sad Szerintem kinyomóból jobb az új...
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:51:03 »

Nem tudom, hogy találsz-e jó állapotút. Sad Szerintem kinyomóból jobb az új...

Köszi, 35e a beszerelésért korrekt ár??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.11.10 kedd, 12:10:09 »

Nem tudom, hogy találsz-e jó állapotút. Sad Szerintem kinyomóból jobb az új...
Mert?Nekem szundi adott bontottat és tökéletesen müxik.A régi se volt kopott,hanem az olajat engedte,de azt meg nem érte meg felújítani.A bontott kuplung is szépen teszi a dolgát.Szerintem tényleg akkor éri meg,ha 150-200e km-re tervezel.Én egy hónapban megyek max. 500 km-t,tök felesleges lett volna újat belerakni.Tekintettel arra,hogy a kuplung élete kb. 200e km.Óra szerint 156e-vel vettem az autót,most 171e van benne-4 és fél év alatt....(igaz,az elején ill. az idén többet volt szerelőnél mint nálam,de mostanra szépen összeállt az autó.Azon a fránya elektronikán kellene még javítani...de talán az már nem rám marad....).Nekem 20e-ért cserélték ki,igaz haveri alapon...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.10 kedd, 12:11:49 írta misi107 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 12:56:43 »

Köszi, 35e a beszerelésért korrekt ár??
csak beszerelésért? az nagyon sok
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.11.20 péntek, 23:53:03 »

Új cikk a manuális váltó olajcseréjéről
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.11.24 kedd, 12:15:40 »

Sziasztok!
A szokásos reccsenő 3-ason kívül van még egy kis gondom a váltóval. A reccsenést már tudom kezelni, csak oda kell figyelnem és hang nélkül megy a helyére...
Ami a gondom:
Hidegen győzöm begyömöszölni 2-be, de ez a kisebbik bajom.
Alacsony fordulatszámról gyorsításnál olyan hangot ad, mint egy húsdaráló. Ez inkább magasabb fokozatokban jellemző.
Ezen kívűl, ha nem is hallom ezt a korcogó hangot, akkor is rázza a kocsi az elejét gázadásnál. Üresben szépen fut. Ha üresben adok gázfröccsöt, meg sem rezzen az egész. Nemrég volt szervízben, átnézték. Amit találtak kicserélték, de ezek a tünetek megmaradtak. A futómű kizárva. Ami még szóba jöhet, az váltóbak, ezeket is cserélték, igaz nem vettem újat, mert horror ára van. Ha van valakinek tippje, kérem segítsen....
Előre is köszönöm!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.11.24 kedd, 12:26:32 »

Hosszirányú váltó tartó bakok vannak ki ezért rázza a kocsi az elejét. Na azokat keresek olcsón, ötlet?

Hali!
Én a régi 1-es diesl mondeómon amit most após hajt megoldottam a hátsó motortartó bak problémát 1 2,5l-es Diesel Fiat Ducato váltótartó bak beépítésével.
Picit kellet fúrni faragni monyákolni de azóta ok. Az új Fiat bak 4900Ft-volt.

Üdv: Vogl T.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:40:08 »

Sziasztok!
A szokásos reccsenő 3-ason kívül van még egy kis gondom a váltóval. A reccsenést már tudom kezelni, csak oda kell figyelnem és hang nélkül megy a helyére...
Ami a gondom:
Hidegen győzöm begyömöszölni 2-be, de ez a kisebbik bajom.
Alacsony fordulatszámról gyorsításnál olyan hangot ad, mint egy húsdaráló. Ez inkább magasabb fokozatokban jellemző.
Ezen kívűl, ha nem is hallom ezt a korcogó hangot, akkor is rázza a kocsi az elejét gázadásnál. Üresben szépen fut. Ha üresben adok gázfröccsöt, meg sem rezzen az egész. Nemrég volt szervízben, átnézték. Amit találtak kicserélték, de ezek a tünetek megmaradtak. A futómű kizárva. Ami még szóba jöhet, az váltóbak, ezeket is cserélték, igaz nem vettem újat, mert horror ára van. Ha van valakinek tippje, kérem segítsen....
Előre is köszönöm!
Féltengely? Difi? Váltóolaj rendben van?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:41:48 »

Féltengely? Difi? Váltóolaj rendben van?
Uh, még1... Voto is ilyesmivel szívott és kiderült, hogy a felső váltótartóbak egyszerűen szétesett és ettől meg volt billenve a motor+váltó komplexum, és ez megfeszegette a féltengelyt...
A hang gondolom a vu vu vu vu vu vu
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:42:39 »

Féltengely? Difi? Váltóolaj rendben van?
Féltengely teljesen kitekert kormánynál sem zörög, egyik irányban sem. A difit és az olajat nem tudom. De egy olajcserét mindenképpen tervezek, hacsak nem kell kidobnom az egész váltót a kukába, mert akkor nem töltöm bele a sok píízt...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:44:33 »

Uh, még1... Voto is ilyesmivel szívott és kiderült, hogy a felső váltótartóbak egyszerűen szétesett és ettől meg volt billenve a motor+váltó komplexum, és ez megfeszegette a féltengelyt...
A hang gondolom a vu vu vu vu vu vu
Valami ilyesmi...az első és hátsó volt cserélve nem rég. ezek szerint csak aknából nézték a srácok... holnap megrángatom...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:45:48 »

Valami ilyesmi...az első és hátsó volt cserélve nem rég. ezek szerint csak aknából nézték a srácok... holnap megrángatom...
Légszűrőházat kikapod és már meg is van. Ha nem teljesen van szétszakadva, erős hosszú pajszerral nézelődhetsz...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:48:01 »

Légszűrőházat kikapod és már meg is van. Ha nem teljesen van szétszakadva, erős hosszú pajszerral nézelődhetsz...

akkor már csak egy gyors kérdés. egyezik-e ez a bak is 2.0- ével? mert az első és hátsó igen. De ezt még nem szemrevételeztem...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:50:53 »

akkor már csak egy gyors kérdés. egyezik-e ez a bak is 2.0- ével? mert az első és hátsó igen. De ezt még nem szemrevételeztem...
Eztet nemtom. Rá kell próbálni...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:52:51 »

Eztet nemtom. Rá kell próbálni...
Na akkor holnap megnézem, sőt még meg is írom ide... nyes
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:12:35 »

Hali!
Én a régi 1-es diesl mondeómon amit most após hajt megoldottam a hátsó motortartó bak problémát 1 2,5l-es Diesel Fiat Ducato váltótartó bak beépítésével.
Picit kellet fúrni faragni monyákolni de azóta ok. Az új Fiat bak 4900Ft-volt.

Üdv: Vogl T.
Melyiket raktad be ezek közül http://webshoponline.hu/index.php?cPath=1_17_2998_3027  és mit kellett rajta alakítani?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.24 kedd, 21:32:00 írta astor72 » Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.11.25 szerda, 04:38:18 »

Melyiket raktad be ezek közül http://webshoponline.hu/index.php?cPath=1_17_2998_3027  és mit kellett rajta alakítani?

Hali:

Ez volt az áldozat /vagyis erre nagyon hasonlít.../: http://webshoponline.hu/product_info.php?cPath=1_17_2998_3027&products_id=1389
Csináltam pár darab laposvasból 1 közdarabot amit fel lehetett rakni a váltóra és ezt csavaroztam hozzá a fiat bak-hoz.
Szerintem ha nem jelent neked gondot h hegeszteni meg fúrni meg vágni kell akkor ha a kezedben van a történet úgy is meg tudod oldani.
Ha jól emlékszem kellet még 1 cső is mivel nem stimmelt a bak furata. De ez nem biztos.

Üdv: Vogl T.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 18:57:11 »

Eztet nemtom. Rá kell próbálni...

Amenyire én értek hozzá...:
A felső tartóbak nem egyezik a 2.0-éval.
Nem tudom, milyen az, amikor szét van dőlve, de nekem úgy tűnt nincs. Feszegettem, de nem leffegett a váltó, persze ettől még lehet szhar.
A kérdésem még az, hogy a fentebb leírt tüneteket prudálhatja akkor is, ha a hossz tartó bakok szharok?
A kiszerelteket küldöm holnap pestre egy céghez felújításra...
Ha visszaértek, azokat tuti kicserélem és kiderül, van-e változás.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.11.28 szombat, 13:28:45 »

Nem tudom, milyen az, amikor szét van dőlve, de nekem úgy tűnt nincs. Feszegettem, de nem leffegett a váltó, persze ettől még lehet szhar.
A kérdésem még az, hogy a fentebb leírt tüneteket prudálhatja akkor is, ha a hossz tartó bakok szharok?
Ha nincs szétesve, valószínűleg jó.
Passzolom a kérdést.
elméletileg előre-hátra dölöngélve nemhiszem, hogy csinálná...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.11.28 szombat, 13:30:25 »

Ha nincs szétesve, valószínűleg jó.
Passzolom a kérdést.
elméletileg előre-hátra dölöngélve nemhiszem, hogy csinálná...

Hát ez remek...
Pedig úgy megörültem a múltkor, hogy legalább a hiba megvan...
Motor hány helyen van felfüggesztve?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:10:17 »

Hát ez remek...
Pedig úgy megörültem a múltkor, hogy legalább a hiba megvan...
Motor hány helyen van felfüggesztve?
4.
Elöl, hátul, balra, jobbra.
elöl középen lenn, hátul szintén, balra egy vaskiflivel, jobbra meg már tudod.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.11.28 szombat, 19:16:02 »

4.
Elöl, hátul, balra, jobbra.
elöl középen lenn, hátul szintén, balra egy vaskiflivel, jobbra meg már tudod.

Bal oldalt nem vas kifli van, mert ez v6. De egyébként ami bal oldalt van is jónak néz ki. A szép az a dologban, hogy két hete volt műszakin és az alsókat diagnosztizálták rossznak. Már teljesen tanácstalan vagyok... szomoru1
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.12.01 kedd, 16:30:00 »

4.
Elöl, hátul, balra, jobbra.
elöl középen lenn, hátul szintén, balra egy vaskiflivel, jobbra meg már tudod.

Szia Tádé!

Ismét egy kérdés.
A felső váltótartó bak cseréhez alá kell bakolni a váltót? Gondolom, úgy egyszerűbb...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.12.01 kedd, 16:31:17 »

Szia Tádé!

Ismét egy kérdés.
A felső váltótartó bak cseréhez alá kell bakolni a váltót? Gondolom, úgy egyszerűbb...
Nem kell, de nem árt.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.12.01 kedd, 16:34:05 »

Nem kell, de nem árt.
Emelővel jobb, vagy ékeljek alá a bölcsőnél?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.12.01 kedd, 16:34:39 »

Emelővel jobb, vagy ékeljek alá a bölcsőnél?

Abból főzöl, amit találsz. Ha van krokodil, azt javaslom.  Wink
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.12.01 kedd, 16:36:26 »

Abból főzöl, amit találsz. Ha van krokodil, azt javaslom.  Wink

Azért kérdezte, mert van fa ékem is, meg kroki is  Wink
 worship worship
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.03 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.