Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:13:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 358497 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Petroll
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 20:52:08 »

Konkrétan a V6 nincs benne ez igaz,de legalább támpontnak jó a szerelési leírás,hogy mit milyen módon lehet megbontani.

És az MK1 Szerkezetileg azonos a kettessel?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:14:12 »

És az MK1 Szerkezetileg azonos a kettessel?
A motorfelfogatás,meg egyebek azonos lényegileg.Annyi a különbség,hogy az Etzold könyvben a kuplung még bovdenes,nem hidraulikus kinyomócsapágy van benne.
Naplózva
szuszlov
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2012.06.12 kedd, 12:53:58 »

Helló mindenki!

Régen volt egy escortom, de elcsábított egy hiteles autó, amitől sikerült megszebadulnom és vettem egy '99-es 1.8 mondeo-t. Kérdésem lenne. Szerintem egy kicsit fent fog a kuplung. Hogyan tudom mondeo-nál ellenőrizni, hogy jó-e?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2012.06.12 kedd, 14:17:55 »

Helló mindenki!

Régen volt egy escortom, de elcsábított egy hiteles autó, amitől sikerült megszebadulnom és vettem egy '99-es 1.8 mondeo-t. Kérdésem lenne. Szerintem egy kicsit fent fog a kuplung. Hogyan tudom mondeo-nál ellenőrizni, hogy jó-e?
Tekintve,hogy hidraulikus kinyomócsapágya van,utánállítási lehetőség nincs,tehát,ha fent fog,akkor már kopott a tárcsa.Ha magasabb sebességi fokozatokban(4-5) nem csúszik meg,akkor azért még lehet vele menni jópár ezret,de azért kezdj el kuplungra gyűjteni.Tedd be 5. fokozatba és próbálj elindulni vele,ha megcsúszik a kuplung és nem fullad le,akkor már most csereérett. Wink
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 09:30:06 »

Helló mindenki!

Régen volt egy escortom, de elcsábított egy hiteles autó, amitől sikerült megszebadulnom és vettem egy '99-es 1.8 mondeo-t. Kérdésem lenne. Szerintem egy kicsit fent fog a kuplung. Hogyan tudom mondeo-nál ellenőrizni, hogy jó-e?

Állítani nem lehet mivel HIDRO-s....
Ha majd csúszik azt észreveszed.....
Amúgy az enyém is fennt fog 130 000 Km óta ás semmi gond.... /lekopogom: KOPP-KOPP/
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:02:23 »



Na ugye ugye megmondtam, hogy megmondtam.....
MKII-nél szinte semmi köze a kuplung "fogásihelyének" a szerkezet állapotához....
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:32:12 írta Zsolteey » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
drof
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:06:45 »

Na ugye ugye megmondtam, hogy megmondtam.....
MKII-nél szinte semmi köze a kuplung "fogásihelyének" a szerkezet állapotához....
Pontosan.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 14:02:32 »

http://autoolaj.hu/olajok/castrol-syntrax-longlife-75w-90-saf-xo

Használt már valaki ilyet? Egyáltalán jó ez bele? vagy tud valaki ajánlani helyette valami jót? A gyári váltóolaj 5000ft/liter  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 15:43:01 »

http://autoolaj.hu/olajok/castrol-syntrax-longlife-75w-90-saf-xo

Használt már valaki ilyet? Egyáltalán jó ez bele? vagy tud valaki ajánlani helyette valami jót? A gyári váltóolaj 5000ft/liter  szomoru1

Ha jól emlékszem én is castrolt vettem bele. 1+ éve vígan elvan.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #359 Dátum: 2012.06.29 péntek, 05:11:39 »

http://autoolaj.hu/olajok/castrol-syntrax-longlife-75w-90-saf-xo

Használt már valaki ilyet? Egyáltalán jó ez bele? vagy tud valaki ajánlani helyette valami jót? A gyári váltóolaj 5000ft/liter  szomoru1

akkor már inkább ezt:
http://autoolaj.hu/olajok/castrol-syntrans-transaxle-75w90-castrol-taf-x
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2012.08.11 szombat, 21:26:27 »

Üdv!

Valaki esetleg megtudná mondani, hogy a LUK kuplungszetthez passzol-e a BREDA (belső átmérője 32mm) kinyomócsapágy? Előre is köszi!
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:11:25 »

Üdv!

Valaki esetleg megtudná mondani, hogy a LUK kuplungszetthez passzol-e a BREDA (belső átmérője 32mm) kinyomócsapágy? Előre is köszi!

Kinoymócsapágyból csak egy átmérő van mert az a nyelestengelyre megy rá.
Abból pedig csak egyféle van.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #362 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:37:51 »

http://autoolaj.hu/olajok/castrol-syntrax-longlife-75w-90-saf-xo

Használt már valaki ilyet? Egyáltalán jó ez bele? vagy tud valaki ajánlani helyette valami jót? A gyári váltóolaj 5000ft/liter  szomoru1

Az enyémben Valvoline 75W-90 GL-4 van már több mint 50.000km óta. Nagy hidegben, hidegen az első pár km-en kicsit nehéz kapcsolni, de ezt leszámítva semmi gondom nem volt vele.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 11:09:26 »

Sziasztok! Végigolvastam a topiot, csak úgy érdeklődésből. Sejtettem, de azért rossz volt szembesülni azzal, hogy mekkora horror egy kuplung-váltó csere, javítás. Munkában, pénzben egyaránt...
Azt szeretném kérdezni, hogy kb. mennyit bírnak km-ben, normális használat mellett az egyes alkatrészek? Kinek mikor adta meg magát a tárcsa, hidraulika, stb.? Tudom, hogy sokmindentől függ, de azért kiváncsi lennék. Volt egy off autóm, annál semmi előjele nem volt, és egyszer csak beesett a kuplung pedál... Azóta ez az egyik rémálmom, hogy pl egy családi kiránduláson ugyenez megtörténik valahol a világvégén... És a Mondeo is hidraulikus...
Köszönöm, ha valaki válaszol! worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #364 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 11:58:13 »

Sziasztok! Végigolvastam a topiot, csak úgy érdeklődésből. Sejtettem, de azért rossz volt szembesülni azzal, hogy mekkora horror egy kuplung-váltó csere, javítás. Munkában, pénzben egyaránt...
Azt szeretném kérdezni, hogy kb. mennyit bírnak km-ben, normális használat mellett az egyes alkatrészek? Kinek mikor adta meg magát a tárcsa, hidraulika, stb.? Tudom, hogy sokmindentől függ, de azért kiváncsi lennék. Volt egy off autóm, annál semmi előjele nem volt, és egyszer csak beesett a kuplung pedál... Azóta ez az egyik rémálmom, hogy pl egy családi kiránduláson ugyenez megtörténik valahol a világvégén... És a Mondeo is hidraulikus...
Köszönöm, ha valaki válaszol! worship wave
nem olyan horror az, csak kell hozzá felszereltség. 1 nap alatt megvan.
a kinyomó hidraulika része nem nagyon szokott tönkremenni, pláne, hogy mindig cserélve van a csapággyal együtt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 12:42:42 »

Köszi!
" pláne, hogy mindig cserélve van a csapággyal együtt"
Ez a "mindig" kb mit takar? Pont erre lettem volna kiváncsi, hogy mire lehet számítani időben, km-ben? Huh?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 12:51:17 »

Köszi!
" pláne, hogy mindig cserélve van a csapággyal együtt"
Ez a "mindig" kb mit takar? Pont erre lettem volna kiváncsi, hogy mire lehet számítani időben, km-ben? Huh?
Ez közlekedési szokásoktól nagyban függ.
1000 Km autópálya kevésbé terheli meg a kuplungot, mint végigmenni a pesti rakparton dugóban.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #367 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 14:36:14 »

Köszi!
" pláne, hogy mindig cserélve van a csapággyal együtt"
Ez a "mindig" kb mit takar? Pont erre lettem volna kiváncsi, hogy mire lehet számítani időben, km-ben? Huh?
enyém kb 5 éve bírja, és sokat megyek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 14:38:52 »

enyém kb 5 éve bírja, és sokat megyek
Köszönöm!
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 22:10:03 »

Köszönöm!

Nekem kibírt 150.000-et és nem is volt új.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2012.09.19 szerda, 06:35:45 »

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A váltó néha az egyest és gyakrabban a hármast csak úgy veszi be hogy megszámolja a fogakat.
Újra kuplungolok és utána beveszi.
Mi lehet a probléma?
A faudi fejeket kicseréltem.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2012.09.19 szerda, 13:14:11 »

Na ugye ugye megmondtam, hogy megmondtam.....
MKII-nél szinte semmi köze a kuplung "fogásihelyének" a szerkezet állapotához....
[/quote

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.19 szerda, 13:16:12 írta Kusti1 » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2012.09.19 szerda, 15:38:26 »

A faudi fejeket kicseréltem.

Utána lett rossz?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #373 Dátum: 2012.09.19 szerda, 19:20:18 »

Egy kis segítségre lenne szükségem.
A váltó néha az egyest és gyakrabban a hármast csak úgy veszi be hogy megszámolja a fogakat.
Újra kuplungolok és utána beveszi.
Mi lehet a probléma?
A faudi fejeket kicseréltem.
szinkrongyűrű kopott. nekem a man semmi sebességet nem tudott venni normálisan, a 3-ast, és a 7-est ki is dobálta. mind a 2 szinkront kicserélték komplett minden hozzávalóval egy 3-asért
a régi váltómnál nekem a 2-esel volt ilyen. csere megoldotta

tudok szekszárdon olyat, akinek lehet ilyen váltója eladó  nyes
ha nála nincs nekem is van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 07:59:48 »

Utána lett rossz?

Előtte is rossz volt.
Csak észrevettem, hogy az egyik fejből már hiányzik a szűkítő gyűrű.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 08:01:39 »

Előtte is rossz volt.
Csak észrevettem, hogy az egyik fejből már hiányzik a szűkítő gyűrű.
a hossza rendesen be van állítva?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 08:03:53 »

szinkrongyűrű kopott. nekem a man semmi sebességet nem tudott venni normálisan, a 3-ast, és a 7-est ki is dobálta. mind a 2 szinkront kicserélték komplett minden hozzávalóval egy 3-asért
a régi váltómnál nekem a 2-esel volt ilyen. csere megoldotta

tudok szekszárdon olyat, akinek lehet ilyen váltója eladó  nyes
ha nála nincs nekem is van

Lehet, hogy igazad van. Én is gondoltam már rá.
Mert azóta csinálja amióta kicseréltem a motort váltóstól.
Viszont nem emlékszem, hogy a donor autóba csinálta volna. Ez a furcsa.
Ezért gyanakodok még a bowdenre illetve arra, hogy a tartólemeze nem a helyén áll.
Mostanában nincs sok kedvem kiszedni a motoromat.   rinya

A szekszárdi srácot én is ismerem.   Wink nyes
Van több váltója is, de egyelőre megpróbálom megcsinálni ha lehet.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 08:04:24 »

a hossza rendesen be van állítva?

Azt, hogy tudom ellenőrizni, hogy megfelelő-e a hossza?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 10:16:32 »

Azt, hogy tudom ellenőrizni, hogy megfelelő-e a hossza?
magát a beállítási műveletet ismered, nem?
váltó középállásba, kis pöcköt benyomni, a kart középállásba rakni, ellenőrizni, hogy a váltókar üresben van-e, aztán a kispöcköt biztosítani
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 11:27:14 »

magát a beállítási műveletet ismered, nem?
váltó középállásba, kis pöcköt benyomni, a kart középállásba rakni, ellenőrizni, hogy a váltókar üresben van-e, aztán a kispöcköt biztosítani

Röstellem, de nem ismerem.
A kis pöcök alatt a faudi fej pöckét érted?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 11:44:36 »

Röstellem, de nem ismerem.
A kis pöcök alatt a faudi fej pöckét érted?

Igen, én úgy csináltam hogy a vátókart nagyjából középre tettem, majd leszedtem a régi faudit, feltettem az újat, majd magán a válton néztem miközben feszítettem a bovdent, hogy mozdul-e a kar rajta, miután már megmozdult, picit visszább toltam a bovdent a faudiból nehogy túl feszes legyen, és kész is tökéletesen középen van. Etzoldba van pontos leírás róla. Így írja ha nincs  hozzá spéci beállító szerszámod. smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 14:06:10 »

Igen, én úgy csináltam hogy a vátókart nagyjából középre tettem, majd leszedtem a régi faudit, feltettem az újat, majd magán a válton néztem miközben feszítettem a bovdent, hogy mozdul-e a kar rajta, miután már megmozdult, picit visszább toltam a bovdent a faudiból nehogy túl feszes legyen, és kész is tökéletesen középen van. Etzoldba van pontos leírás róla. Így írja ha nincs  hozzá spéci beállító szerszámod. smile

Köszi. Akkor délután beállítom.   hehe
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #382 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 19:27:07 »

ha a bowden nem jó, akkor nem rakja be sebességbe, de a fogaskerekek attól nem recsegnek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 19:32:44 »

ha a bowden nem jó, akkor nem rakja be sebességbe, de a fogaskerekek attól nem recsegnek
hát nem tudom
ha féltávot tesz csak meg a rossz bowden beállítás miatt, akkor lehet, hogy nem veszi be a sebességet, ellenben recseg, nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #384 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 19:36:12 »

hát nem tudom
ha féltávot tesz csak meg a rossz bowden beállítás miatt, akkor lehet, hogy nem veszi be a sebességet, ellenben recseg, nem?
nem. ha féltávot tesz meg, akkor a kapcsoló rész nem tudja a fogaskereket megmozdítani sem, mert a villa sem mozdul meg. amíg a kuplung ki van nyomva a váltó nem recseghet, csak ha a szinkron rossz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 19:50:08 »

nem. ha féltávot tesz meg, akkor a kapcsoló rész nem tudja a fogaskereket megmozdítani sem, mert a villa sem mozdul meg. amíg a kuplung ki van nyomva a váltó nem recseghet, csak ha a szinkron rossz
Na meg ha az a kinyomott kuplung kiemel rendesen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #386 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 19:51:34 »

Na meg ha az a kinyomott kuplung kiemel rendesen.
igen. csak nem csinálja neki minden sebességnél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 20:41:00 »

igen. csak nem csinálja neki minden sebességnél

Ma délután még nem volt időm szórakozni vele, de majd holnap.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 10:30:57 »

Ma délután még nem volt időm szórakozni vele, de majd holnap.

Megoldódott a probléma. A faudi fejet teljesen hátra kellett nyomni a bowdenen.   vigyor3
Most már minden okés.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:46:49 »


Ezt most nem igazán értem, hiszen hidraulikus kuplung van az autódban. Bowdenes esetében elképzelhető lenne, de hidraulikusnál hogyan tudná befolyásolni.... conf
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:20:10 írta Zsolteey » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 14:41:29 »


Pedig a váltócserének több köze van hozzá, mert a kinyomócsapágy a váltó kuplungharangjában található és ha az új váltón volt kinyomócsapágy és azzal lett összerakva, akkor az oldotta meg.  
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:57:02 írta Zsolteey » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 14:56:56 »


Pont ez az, ha előzőleg utángyártott kinyomócsapágy lett beszerelve, akkor lehetett annak méreteltérése a gyárihoz képest, ha most meg a váltón volt egy gyári, akkor azzal visszaált a rend. wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:21:33 írta Zsolteey » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 17:50:54 »


Ok.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:58:53 írta Zsolteey » Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 13:22:22 »

Sziasztok!
A V6-os blokkra milyen manuál váltót lehet felrakni? Tippem szerint a 2.0 benzines blokk váltója passzolhat rá...szerintetek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #394 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 13:24:33 »

Sziasztok!
A V6-os blokkra milyen manuál váltót lehet felrakni? Tippem szerint a 2.0 benzines blokk váltója passzolhat rá...szerintetek?
v6-os váltót
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 14:05:06 »

v6-os váltót
sima mtx75 mindegyik, kivéve az st200-at
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #396 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 15:55:02 »

sima mtx75 mindegyik, kivéve az st200-at
csak mindnek más a felfogatása
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:04:59 »

v6-os váltót
sima mtx75 mindegyik, kivéve az st200-at

Köszi!!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2012.11.09 péntek, 15:50:52 »

Üdv Urak!

A tiszteletteljes kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek információ halmaza az egyes váltók beazonosítására. mtx75 váltónak elég sok változata van és eddig nem nagyon sikerült találnom ezek azonosítására semmi gyűjteményt. Az áttételek miatt van különbség elsősorban, a harang csere nem ijeszt meg. Annyit ki tudtam deríteni, hogy 9 féle  vég áttétellel gyártották. TIS alapján találtam átfedéseket különböző motorok között, de nem tér ki a házon felismerhető kódok jelentésére egyik doksi sem, amit találtam. Ha esetleg van valaki, aki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2012.11.09 péntek, 15:52:03 »

csak mindnek más a felfogatása
sajnos eddigi kutatásaim eredménye azt mutatja, hogy nem csak ebben különböznek...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.031 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.