Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:06:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327380 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 22:11:53 »

Saját ötlet: vegyek egy hatos váltót?

Azt azert jol jarkald korbe, mert azt hiszem a 6 gang valtos gepeknel nem a valtobol szedik a sebesseg jelet.
Naplózva

blah blah blah
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 16:22:19 »

Sziasztok!

 kuplung csere előtt állok vegyek egy luk készletet vagy ujittasam fel?Kinyomo csapágy csere mindenképp szükséges?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 20:01:15 »

Sziasztok!

 kuplung csere előtt állok vegyek egy luk készletet vagy ujittasam fel?Kinyomo csapágy csere mindenképp szükséges?

Vegyél újat. Mindenestül érdemes mindent cserélni, mert ha 20 ezer km múlva megint szét kell borítani, az megint 40 ezer "spórolás".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 23:01:02 »

Vegyél újat. Mindenestül érdemes mindent cserélni, mert ha 20 ezer km múlva megint szét kell borítani, az megint 40 ezer "spórolás".

AndyA

Felújítás 25 az új meg 50 jobb annyival az új?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 08:44:12 »

Sziasztok!

Az mennyire normális, hogy a váltó hidegen kicsit keményebben kapcsol? (6sebességes)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 08:45:58 »

Felújítás 25 az új meg 50 jobb annyival az új?

Máshogy a kérdés: ér 25-t az a kockázat, hogy a felújítás mégsem fog sikerülni?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 09:00:50 »

Sziasztok!

Az mennyire normális, hogy a váltó hidegen kicsit keményebben kapcsol? (6sebességes)

Nekem a másodikat veszi kicsit nehezebben hidegen. Lehet az többet volt használva és ez a része kopottabb a váltónak.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 19:03:14 »

Felújítás 25 az új meg 50 jobb annyival az új?

Nem lutri. Az biztosan jó lesz újabb X tízezer km-re.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bara
Vendég
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2016.08.16 kedd, 21:04:02 »

Sziasztok valaki tud tapasztalatott mondani kettöstömegű kiváltó szettről?Érdemes bele rakni?Azt mondjàk hogy nagyon rázni fog ez igaz?Valami különleges átalakítás kell?Mk3 2.0tddi 116Le Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2016.08.16 kedd, 22:40:21 »

Sziasztok valaki tud tapasztalatott mondani kettöstömegű kiváltó szettről?Érdemes bele rakni?Azt mondjàk hogy nagyon rázni fog ez igaz?Valami különleges átalakítás kell?Mk3 2.0tddi 116Le Köszönöm előre is a válaszokat.

Ha 150-200ezernel tobbet akarsz meg menni az autoval,  akkor erdemes lehet.  Ha nem,  akkor mar nem nagyon,  mivel arban mar kb annyi mint a kettomegu szett.
Amugy semmi negativat nem tapasztqlni,  teszi a dolgat,  nem raz. Csak kiszeded a regit,  berakod az ujat,  nem kell semmit atalakitani.  Lendkerek fogazasa stimmeljen,  kulonben nem fog indulni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2016.08.16 kedd, 22:54:47 »

Sziasztok valaki tud tapasztalatott mondani kettöstömegű kiváltó szettről?Érdemes bele rakni?Azt mondjàk hogy nagyon rázni fog ez igaz?Valami különleges átalakítás kell?Mk3 2.0tddi 116Le Köszönöm előre is a válaszokat.
csa véleményem van. Szinte egy árban van mi értelme variálni.Szerinem picit nyersebb lesz tőle az egész.Arra mondják,hogy rángat.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bara
Vendég
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2016.08.17 szerda, 05:29:18 »

Köszönöm a válaszokat igazából jóval olcsóbban tudnák hozzá jutni azér kérdeztem. Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2016.08.17 szerda, 07:49:26 »

Köszönöm a válaszokat igazából jóval olcsóbban tudnák hozzá jutni azér kérdeztem. Smiley

Ha árban megéri, akkor hajrá. Nagyon picit direktebb lesz a kuplung, amit 1 óra városi vezetéssel simán megszoksz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2016.08.17 szerda, 11:15:51 »

Máshogy a kérdés: ér 25-t az a kockázat, hogy a felújítás mégsem fog sikerülni?

Jármű mechanika-ban csinálnàk ahogy én látom értik a dolgukat és ők azt mondták ugyanolyan, ugyanaddig tart mintha új lenne   és 1 év garancia van rá. Valakinek valami tapasztalat velük kapcsolatban?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2016.08.17 szerda, 12:29:55 »

Jármű mechanika-ban csinálnàk ahogy én látom értik a dolgukat és ők azt mondták ugyanolyan, ugyanaddig tart mintha új lenne   és 1 év garancia van rá. Valakinek valami tapasztalat velük kapcsolatban?

Szabo Atiek?
Az enyem volt az elso fix lendkerek,  amit o mondeoba berakott :-)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2016.08.17 szerda, 20:59:32 »

Köszönöm a válaszokat igazából jóval olcsóbban tudnák hozzá jutni azér kérdeztem. Smiley
én viszont minimum 2 emberről tudom,hogy visszacseréltette a fixet 2tömegűre,mert xar volt az autó tőle.
hozzá teszem,azok nem fűnyírók.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 08:35:42 »

Szabo Atiek?
Az enyem volt az elso fix lendkerek,  amit o mondeoba berakott :-)

Igen. Te is oda szoktad vinni?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 10:08:03 »

Igen. Te is oda szoktad vinni?

Én még korábbról ismerem. Pár dolgot csinált/intézett az autón. Rendes, korrekt srác, nincs panaszom rá Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2016.08.27 szombat, 14:45:54 »

Üdv !
2001-es mk3 -as 1.8 benzines autómban váltót cseréltünk  ,és azóta nem működik a sebesség mutató és kilométer számláló sem .A váltó amit beszereltünk 2003 1.8 benzines autóból van .Mi lehet a probléma, van valakinek ötlete ?
Előre is köszönöm .
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:22:15 »

Üdv !
2001-es mk3 -as 1.8 benzines autómban váltót cseréltünk  ,és azóta nem működik a sebesség mutató és kilométer számláló sem .A váltó amit beszereltünk 2003 1.8 benzines autóból van .Mi lehet a probléma, van valakinek ötlete ?
Előre is köszönöm .


Szia!
Vagy a sebesség jeladót felejtettétek el összedugni, vagy pedig lehet olyan autóból származó váltó került be, amiben már nincs ott a jeladóhoz a fogaskerék, mert már az ABS-től kapta a sebesség jelet a PCM is meg mindenki.
Naplózva
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 20:31:06 »

Szia !

Köszönöm a választ . worship
Közben kiderült ,hogy nincs benne a jeladó fogaskerék,már csak az lenne a kérdés ,hogy lehetne megoldani hogy mégis működjön a kilométeróra ,ezzel a váltóval .Köszi.
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
tgold
Vendég
« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:49:26 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémával:
Az autó egy ideje gázadáskor kerregő hangot ad, gázlevételkor megszűnik a zaj (nem szelephang).
A másik, hogy jobbra forduláskor susogás hallatszik a motortér felől. Felfüggesztés,
kerékcsapágyak rendben. Ez a két jelenség összefügghet? A váltó hibája lehet?

MK3 1.8 benzines az autó, 2001-es.

Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:51:57 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémával:
Az autó egy ideje gázadáskor kerregő hangot ad, gázlevételkor megszűnik a zaj (nem szelephang).
A másik, hogy jobbra forduláskor susogás hallatszik a motortér felől. Felfüggesztés,
kerékcsapágyak rendben. Ez a két jelenség összefügghet? A váltó hibája lehet?

MK3 1.8 benzines az autó, 2001-es.

Köszönöm előre is a válaszokat!
szivosor csócsálja az )örvénylapatokat.
A susogas inkább kerék csapágy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2016.08.31 szerda, 22:27:15 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémával:
Az autó egy ideje gázadáskor kerregő hangot ad, gázlevételkor megszűnik a zaj (nem szelephang).
A másik, hogy jobbra forduláskor susogás hallatszik a motortér felől. Felfüggesztés,
kerékcsapágyak rendben. Ez a két jelenség összefügghet? A váltó hibája lehet?

MK3 1.8 benzines az autó, 2001-es.

Köszönöm előre is a válaszokat!

Húzd le a szívósoron középen található vákuum csövet járó motornál ,ha megszűnik a kerregés 100 % ,hogy az örvénylapátok adják ki a hangot .
Ha nagyon kerreg ne is dugd vissza a csövet ,de a helyét dugaszold be ne szívja befelé a port.
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
tgold
Vendég
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2016.08.31 szerda, 22:34:41 »

Húzd le a szívósoron középen található vákuum csövet járó motornál ,ha megszűnik a kerregés 100 % ,hogy az örvénylapátok adják ki a hangot .
Ha nagyon kerreg ne is dugd vissza a csövet ,de a helyét dugaszold be ne szívja befelé a port.

Köszönöm a választ. Az már régebben megtörtént, tehát más lehet a gond.
Naplózva
tgold
Vendég
« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2016.08.31 szerda, 22:37:09 »

szivosor csócsálja az )örvénylapatokat.
A susogas inkább kerék csapágy.

Köszönöm a választ! A szívósorról le van kötve a vákuumcső.
Naplózva
TelekiTomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2016.09.02 péntek, 08:00:59 »

Sziasztok  vigyor3

Váltót szeretnék cseréltetni. Tudnátok ajánlani megbízható bontót vagy boltot ahol be tudom szerezni? ( Pest környéke )
Milyen alkatrészeket érdemes még cserélnem váltócserénél? Kuplungot felújítatom .

2003.03.12. Mondeo 1.8i 16v ambiente

wf04xxgbb43k83761
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2016.09.03 szombat, 07:05:37 »

Akkor ezek szerint ki bír még 1hetet, mire meg jön a lendkerék szett. Siettetni én se akarnám, de olyan csúnyán áll le az autó, még a nejem is felfigyelt rá a lakásból, meg is kérdezte mi lett a mondeoval. Szóval nem merném sokáig így használni.

Üdv Kacaj.     
Nyomd ki azt a kuplung pedált mikor leállítod.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2016.09.13 kedd, 18:58:54 »

Sziasztok! Olyan problémám van, hogy váltásnál vagy hirtelen gázadás/elengedésnél valami csatta eggyet illetve éles kanyarodásnál recsegő hangja van! A futóműben minden rendbe van, át lett nézetve, jó a féltengely is, a szerelőm szerint lehet ez a difi/váltó hibája is és az csattog! Szerintetek? Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2016.09.13 kedd, 19:31:29 »

Sziasztok! Olyan problémám van, hogy váltásnál vagy hirtelen gázadás/elengedésnél valami csatta eggyet illetve éles kanyarodásnál recsegő hangja van! A futóműben minden rendbe van, át lett nézetve, jó a féltengely is, a szerelőm szerint lehet ez a difi/váltó hibája is és az csattog! Szerintetek? Köszönöm a válaszokat!
a kanyarodás az teljesen más.A hirtelen terhelésváltáskor a lendkerék csattan.ezilyen.az összes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2016.09.13 kedd, 19:48:18 »

a kanyarodás az teljesen más.A hirtelen terhelésváltáskor a lendkerék csattan.ezilyen.az összes.
Magyarul a csattanás normális vagy kezd rosszalkodni a ledkerék? Elég hangosan csinálja egyébként... de nem rázkódik a kocsi, nem ingadpzik az alapjárat( úgy olvastam h ezek a ledkerék tünetei)
 Kanyarba lehet a difinek ilyen recsegő hangja, ha a futóművel minden oké?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2016.09.13 kedd, 21:07:20 »

Magyarul a csattanás normális vagy kezd rosszalkodni a ledkerék? Elég hangosan csinálja egyébként... de nem rázkódik a kocsi, nem ingadpzik az alapjárat( úgy olvastam h ezek a ledkerék tünetei)
 Kanyarba lehet a difinek ilyen recsegő hangja, ha a futóművel minden oké?
normál.
Inkább a feltengely körül lehet baj vagy tamcsapagy....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2016.09.13 kedd, 21:41:57 »

normál.
Inkább a feltengely körül lehet baj vagy tamcsapagy....
Köszönöm, megnyugodtam h semmi komoly! Smiley Megnézetek újra mindent...Smiley
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 17:48:25 »

Sziasztok.
Úgy néz ki, hogy vannak időszakok amikor a "nosztalgia" gépem nekifog és gyógyítást kér tőlem. De elvégre egymást szolgáljuk már vagy 10 éve, és mivel családtag, ezért ő egyedól soha nem lesz lecserélve más autóra. De ennyi egyelőre a nosztalgiából.

Gyorsulás közben, 80-100 km/h közt, de főképp gyorsulásnál, van egy egyre erőteljesebb vibrálás, rebegés, több mint egy eve kezdtem érezni, de most kezdett nagyon erős lenni. A szerelő azt mondta, hogy nagy a kotyogása a féltengely belső csuklónál. A tegnap kicseréltük egy ugyan csak használtra, tesztelés céljából.
A rövidebbik féltengelynél meglepődtünk mikor kivettük mert ez a látvány fogadott:

http://kepfeltoltes.hu/160919/IMG_20160919_174720_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160919/IMG_20160919_174737_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160919/IMG_20160919_174754_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A kicserélt féltengelyekkel nem réz annyira, 80-100 között, viszont most 120 környékén kezd el rázni és mintha erősebben rázna motorfékezéssel, mármint amikor nincs terhelés alatt a féltengely.
A szerelő azt mondta, hogy a régi és a kicserélt féltengely is lötyög maga a kapcsolószekrénybe.
Kérdés, mit nyalt fel a féltengely vége?. Cserélhető-e? érdemes e alkatrésszel foglalkozni, vagy inkább bontott kapcsolószekrény? Az enyémbe milyen típusú kapcsolószekrény jár? Valaki már találkozott e ilyennel?  Javaslatok, vélemények? integet2

Ps. A kerekek teljesen kivannak ólmozva (3 naposak), a féktárcsák és fékbetétek 1000 km futottak. a futóműben ezen kívül minden rendben.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.19 hétfő, 17:52:30 írta szbela » Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2016.09.20 kedd, 10:29:52 »

Hello!

Olyan gondom van a kuplungal (2 hónapja lett cserélve minden LUK) hogy néha olyan könnyű benyomni mint a vaj, máskor meg érezhetően nagyon nehéz. Rossz lenne az olaj benne vagy más valami?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2016.09.30 péntek, 09:30:36 »

Sziasztok!

2002.06 havi 2 literes benzines mondeohoz milyen kuplungszettet ajánlanátok, egyáltalán ki gyártja ennek a gyárit? Lukban gondolkoztam, de most kaptam jó árat Sachs-ra is, és még egy kérdés kuplung cserénél kell cserélni a kettőstömegű lenkereket is?
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:47:38 »

Sziasztok!

2002.06 havi 2 literes benzines mondeohoz milyen kuplungszettet ajánlanátok, egyáltalán ki gyártja ennek a gyárit? Lukban gondolkoztam, de most kaptam jó árat Sachs-ra is, és még egy kérdés kuplung cserénél kell cserélni a kettőstömegű lenkereket is?

Az is elég jó márka.

Nem kötelező cserélni. Általában az a szokásos, hogy a DMF megy tönkre, emiatt kell szétborítani a motort-váltót. Ilyenkor szokásosan a kuplung is cserés, mert ez a művelet kb. 40 rugó, amit nem érdemes megkockáztatni, hogy egy év múlva megint ki kelljen fizetni a kuplung miatt. Vagyis, ha kuplungot cserélsz, akkor is erősen megfontolandó a DMF cseréje, ugyanezen ok miatt.

Persze a gyakorlatban tud ez másképp kinézni, pláne, ha "nincs kedved" DMF-et is cseréltetni... Amikor szétborították, meg kell nézni, milyen állapotban van, ill. neked kell tudni, hogy a te vezetési stílusod és a futott km alapján kb. milyen állapotban lehet. Ha ezek alapján még nem cserés, akkor nem cseréled.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:48:12 »

Sziasztok!

2002.06 havi 2 literes benzines mondeohoz milyen kuplungszettet ajánlanátok, egyáltalán ki gyártja ennek a gyárit? Lukban gondolkoztam, de most kaptam jó árat Sachs-ra is, és még egy kérdés kuplung cserénél kell cserélni a kettőstömegű lenkereket is?

Ja, és írd be a szekered főbb adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen mindig barkochbázni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2016.09.30 péntek, 11:22:23 »

Ja, és írd be a szekered főbb adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen mindig barkochbázni.

AndyA

Bocsi pótoltam  Wink Tavaly júliusban vettem az autót, óra szerint 245e km van benne, én leginkább városban használom és ott se annyira sokat mióta megvettem kb 13e km-t tettem bele, de jövőre tervben lenne egy Olaszországi út. Ha nem lenne muszáj nem cserélném főleg úgy hogy ti azt írtátok hogy nem azzal lehet a baj hanem a szívósorral akkor azt a pénzt inkább arra fordítanám.
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2016.09.30 péntek, 11:23:50 »

Bocsi pótoltam  Wink Tavaly júliusban vettem az autót, óra szerint 245e km van benne, én leginkább városban használom és ott se annyira sokat mióta megvettem kb 13e km-t tettem bele, de jövőre tervben lenne egy Olaszországi út. Ha nem lenne muszáj nem cserélném főleg úgy hogy ti azt írtátok hogy nem azzal lehet a baj hanem a szívósorral akkor azt a pénzt inkább arra fordítanám.

Amikor szétborítják, kiderül, mi a helyzet. Azért addig keress egy jó forrást, hátha mégis kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2016.09.30 péntek, 20:11:10 »

Amikor szétborítják, kiderül, mi a helyzet. Azért addig keress egy jó forrást, hátha mégis kell.

AndyA

Köszönöm, lehet hogy megkérdezem ahonnan venném, hogy ha nem lesz rá szükség vissza vihetem e. Először ennek a fránya szívósornak kéne utána járnom.
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 14:35:11 »

Szevasztok!

A váltóm gajra ment (difi törés) aláírásomban ott van a típusa az autónak. Kérdésem annyi volna, hogy most 5 sebességes manuális váltóm van, valamelyik típusba esetleg lehet ugyan ilyen focus esetleg, vagy 6 sebességessel nem lehet helyettesíteni? Nincs esetleg valakinek elfekvőben otthon fl előtti?

Köszönettel: Dani  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:10:22 »

Szevasztok!

A váltóm gajra ment (difi törés) aláírásomban ott van a típusa az autónak. Kérdésem annyi volna, hogy most 5 sebességes manuális váltóm van, valamelyik típusba esetleg lehet ugyan ilyen focus esetleg, vagy 6 sebességessel nem lehet helyettesíteni? Nincs esetleg valakinek elfekvőben otthon fl előtti?

Köszönettel: Dani  integet2
fl esből a difi-t nagy valószínűséggel át lehet rakni, ha más nem sérült a váltóban

vagy külső sebesség jeladóval életre lehet kelteni a fl-es váltót is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 18:04:11 »

Sziasztok!

Felújitottàk a kuplugot a jármű mechanikàban ill. kicserélték a kinyomot egy Lukra és azóta szenvedés vezetni. 1s 2st alig veszi de inkább az eggyesel van probléma. Eddig is csinált ilyet de csak hidegen,most meg hidegen nem csinálja. Kérdésem mit ronthattak el?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 18:18:58 »

Sziasztok!

Felújitottàk a kuplugot a jármű mechanikàban ill. kicserélték a kinyomot egy Lukra és azóta szenvedés vezetni. 1s 2st alig veszi de inkább az eggyesel van probléma. Eddig is csinált ilyet de csak hidegen,most meg hidegen nem csinálja. Kérdésem mit ronthattak el?

Ostobának tűnhet, de kopott kuplung után szokatlan lehet, ezért: kinyomod rendesen a kuplungot?  Wink
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 18:44:08 »

Sziasztok!

Felújitottàk a kuplugot a jármű mechanikàban ill. kicserélték a kinyomot egy Lukra és azóta szenvedés vezetni. 1s 2st alig veszi de inkább az eggyesel van probléma. Eddig is csinált ilyet de csak hidegen,most meg hidegen nem csinálja. Kérdésem mit ronthattak el?

A valto kotelet kellene ellenorizni es beallitani.
Naplózva

blah blah blah
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 12:53:30 »

Ostobának tűnhet, de kopott kuplung után szokatlan lehet, ezért: kinyomod rendesen a kuplungot?  Wink

Szia!

Igen kinyomom padloig. Nagyon lent fogot de már feljebb jött egy picit amit meg is jósolt a szerelő
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 15:49:00 »

A valto kotelet kellene ellenorizni es beallitani.

Felhivtam őket és azt mondták ha az lenne a probléma akkor az összes sebesegnel lenne probléma. Szerintük  a váltó lehet a problémás én ezt nem hiszem. Egyik ismerősöm azt mondja a rudazatra nem rakták vissza jól a kötelet. A héten vissza viszem hátha találnak valamit.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 23:24:47 »

Felhivtam őket és azt mondták ha az lenne a probléma akkor az összes sebesegnel lenne probléma. Szerintük  a váltó lehet a problémás én ezt nem hiszem. Egyik ismerősöm azt mondja a rudazatra nem rakták vissza jól a kötelet. A héten vissza viszem hátha találnak valamit.
Pedig valószinüleg  a kötelekkel van a baj semmi mással. Ugyan így volt nekem is azt kell rövidebbre venni amelyiken a menetes csatlakozás van, nem emel fel rendesen.  1-es 2-es nehézkes  a többi jó.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:06:28 »

Pedig valószinüleg  a kötelekkel van a baj semmi mással. Ugyan így volt nekem is azt kell rövidebbre venni amelyiken a menetes csatlakozás van, nem emel fel rendesen.  1-es 2-es nehézkes  a többi jó.

A héten vissza viszem és megpróbálom rá beszélni őket hogy állítsanak rajta. Majd írok, hogyan sikerült. Köszi a segítséget.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.